quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:39 schreef meami het volgende:
Ik voel me.. kriebelig
Dat is geheimquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:55 schreef T1andonly het volgende:
[..]
waar kriebelt het
OT:
Sociaal gevalletje ben ik vandaag
Meisje?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:33 schreef Zero2Nine het volgende:
oh wat haat ik het toch als je van iemand alleen een MSN hebt en die persoon is dan niet on-line. naja maar snel achter telefoonnummer komen dus. naja er zijn eigenlijk ook ergere dingen in het leven.
[kort maar krachtig mode]quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Meisje?
Ik ben goed.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
[kort maar krachtig mode]
Ja
[/kort maar krachtig mode]
* evertje geeft natalie een knuffelquote:Op woensdag 17 november 2004 09:17 schreef Natalie het volgende:
I could use a hug...
Loopt voor je voetenquote:Op woensdag 17 november 2004 13:30 schreef Humeurtje het volgende:
Gewoon helemaal kuttttttttttttttttttttttttttttt, tering zooi, idioten, debielen, wie er voor mijn voeten loopt die krijgt een schop en een klap voor zijn kopppppppppppppppppppp![]()
Beterschap gewenst, Duch!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:01 schreef DuchessX het volgende:
Zéér matig. (Lichamelijk gezien).
gefeliquote:Op woensdag 17 november 2004 21:47 schreef Breetai het volgende:
Heeeel goed. Vorige week eindelijk een goede beeordeling van m'n werk gekregen i.p.v. het gezeik van vorige jaren. Vandaag ben ik jarig. Komende zaterdag een gigantisch feest.
*knuft Meami*quote:Op woensdag 17 november 2004 22:12 schreef meami het volgende:
Ik heb behoefte aan een knuffel
quote:Op donderdag 18 november 2004 08:12 schreef Natalie het volgende:
Op zich voel ik me goed.
Ben echter wel bezorgd om iemand...
marc hoe gaat het nu met je reïntegratie? Krijg je een beetje goede steun daar? 't Is niet makkelijk af en toe.. I know... zit in hetzelfde schuitje, en ik wil maar wát graag een normale baan hebben.. Maar dat zal op dit moment helaas nog niet erg lukken... Ben nu nog te gevoelig voor stressquote:Op donderdag 18 november 2004 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
Al weer thuis van werk, wat is die reintegratie toch erg zeg............
* evertje straalt al zijn positieve energie over naar meami!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:28 schreef meami het volgende:
Heel, heel, heel erg KUT
Dilemma's dilemma'squote:Op donderdag 18 november 2004 15:20 schreef DarkElf het volgende:
hoe voel ik me? hoe voel ik me nu? maar nu is alweer verleden tijd
als ik typ dus misschien moet de vraag zijn hoe voel je je drie seconden
vanaf nu? en dat weet ik dus niet, ja nu wel maar nu is ook al weer voorbij...
*zucht*
Een watte?quote:Op donderdag 18 november 2004 16:18 schreef koala2002 het volgende:
( pension voor mensen met een psychische achtergrond)
Beetje hyper DE?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:20 schreef DarkElf het volgende:
*zucht*
To be...or not to bequote:Op donderdag 18 november 2004 15:20 schreef DarkElf het volgende:
*zucht*
Fijn dat het je zo goed gaat Peertjequote:Op donderdag 18 november 2004 17:56 schreef Peregrijn het volgende:
LekkerComplimenten op mijn werk van de hoogste bazen. Verder vanavond de EMA's kijken en morgen kan ik weer om twaalf uur vrij nemen aangezien ik deze al week al veel heb overgewerkt en alles voor volgende week heb voorbereid. Alles loopt hier dus gesmeerd
inmiddels ie me ma er weer dus kan ik toch met de autoquote:Op donderdag 18 november 2004 19:15 schreef Sport_Life het volgende:
Morgen weer weekend! Eindelijk.
Zometeen maar weer door de regen baggeren naar sport, de auto heeft mn moeder mee.
Shit zeg, daar ff naar vragen is toch het minste dat je kunt doen. Maareh je mag het ons wel vertellen hoor!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:34 schreef _Arual_ het volgende:
Ik voel me steeds onzichtbaarder worden hier thuis. Ze weten allemaal dat ik vandaag de beoordeling van mijn scriptie te horen zou krijgen. Niemand die er nog naar gevraagd heeft. Dat is toch normaal, een beetje belangstelling toenen? Maar nee hoor, geen woord. Zelf ga ik er niet over beginnen. Mijn stiefzusjes (akelig woord) en de vriendin van mijn vader komen dan toch weer met iets van hun prestaties op de proppen. Dan val ik weer in het niet.
ach laat ook maar. Het blijft gewoon hopeloos.
Ik had een 8,5... Maar op een of andere manier voelt het als een soort van anti-climax. Zou dat normaal zijn?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:05 schreef A.A. het volgende:
[..]
Shit zeg, daar ff naar vragen is toch het minste dat je kunt doen. Maareh je mag het ons wel vertellen hoor!![]()
ik vond het juist net heerlijk om door de regen naar huis te fietsenquote:Op donderdag 18 november 2004 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik baal ervan dat het regent, ik wil de hort op!
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
To de...or not to de
Ik herken het wel
Meelevend als ik ben, voel ik me nu NOG ellendiger. En het hield al niet over, omdat ik dus steeds zo'n trek heb en niets in huis etc etcquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Boehoe, het is uit na meer dan een jaar, [insert dooddoener] [insert cliche], [insert zielige smilie]
etc etc etc.
mmmja.. ik heb het er weer totaal verkeerd neergezet.. maar ik wou het even snel typen.. maar mensen met een psychiatrisch ziektebeeld zeg maar die verder nergens meer terecht kunnen die wonen en leven in dat sociale pension waar ik dus stage ga lopenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:21 schreef thaleia het volgende:
[..]
Een watte?
Ik voel me wel okee, ofschoon als altijd weer erg hongerig
Ik ben dus vanavond 2x 3 kwartier door de regen gefietst....quote:Op donderdag 18 november 2004 21:34 schreef Evertje het volgende:
[..]
ik vond het juist net heerlijk om door de regen naar huis te fietsen
Attent, thaleia.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:59 schreef thaleia het volgende:
[..]
Meelevend als ik ben, voel ik me nu NOG ellendiger. En het hield al niet over, omdat ik dus steeds zo'n trek heb en niets in huis etc etc
Maar, alle gekheid op een stokje: klote IR
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:01 schreef ondeugend het volgende:
Het leven is spannend, onvoorspelbaar en soms chaotisch but damn i love life !!
Ja, ik heb dus ook zo'n plan, daarom koop ik steeds niks (qua financiele situatie ook wel gunstig), maar 's avonds baal ik wel steeds dat ik niks heb. Vandaar steeds alle jammerklachtenquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb trouwens ook nooit meer iets fatsoenljks in huis, maar dat maakt allemaal deel uit van het grote maakvanIReengrotesportmanengeenvadsigestudentplan. Werkt redelijk, totnutoe.
Ik herken het echt helemaal. Maar goed, ik drink inmiddels dus de hele dag thee, en eet niks of brood, en de enige reden dat ik nog geen goddelijk lichaam heb is dan ook dat ik veel te veel bier drink.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:45 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus ook zo'n plan, daarom koop ik steeds niks (qua financiele situatie ook wel gunstig), maar 's avonds baal ik wel steeds dat ik niks heb. Vandaar steeds alle jammerklachten
En ik heb honger, want niks in huis he, en kan nu dus ook niet weg naar de winkel. Het is survivallen hier, vandaag.
...en nu heb ik dus de hele dag niets kunnen eten omdat die werklui hier nog bezig waren, en nu was het een paar uur geleden eindelijk klaar, en nu is het NOG niet goed. Ik heb nu een boiler die warm water produceert, maar niet langer dan 5 minuten en als ik het goed inschat moet ie daarna steeds weer uren opwarmen (vanmiddag duurde het minimaal 2 uur) voordat ik weer voor 5 minuten warm water heb.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik herken het echt helemaal. Maar goed, ik drink inmiddels dus de hele dag thee, en eet niks of brood, en de enige reden dat ik nog geen goddelijk lichaam heb is dan ook dat ik veel te veel bier drink.
En ik een extra grote zak winegums.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:33 schreef thaleia het volgende:
Als troost heb ik daarnet wel strooigoed, twee grote repen pure chocolade met stukjes hazelnoot, een doosje autodrop, en een zak tikkels gekocht
Wat maakt jou op dit moment dan zieliger dan normaal?quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ik een extra grote zak winegums..
Maar goed, dat mag want ik ben heel zielig en zo.
Zeg, prutser, als ik dan toch een keer in R&P post dan moet je je wel goed inlezen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat maakt jou op dit moment dan zieliger dan normaal?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Boehoe, het is uit na meer dan een jaar, [insert dooddoener] [insert cliche], [insert zielige smilie]
etc etc etc.
Ik denk dat ik halverwege het topic door de tranen niet meer zou kunnen lezen wat er staat.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zeg, prutser, als ik dan toch een keer in R&P post dan moet je je wel goed inlezen!
[..]
Tranen van het lachen, mag ik toch aannemen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ik halverwege het topic door de tranen niet meer zou kunnen lezen wat er staat.
He, bedankt voor deze spontane reactie.quote:Maar goed, het is iig enorm kut. Sorry,.
Je hebt gewoon een aanval van "sleur"quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:15 schreef aloa het volgende:
Voel me goed. Het is weekend![]()
Maar voor je het weet, is heel dat weekend al weer voorbij![]()
Het is net zo'n cirkeltje....werken-weekend-werken-weekend....![]()
En leuk dat dat is joh.quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:57 schreef Nomad_k9 het volgende:
Ontspannen, lekker wat mensen lastig aan het vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |