abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24619618
Waarom is deze dicht?

[PICS] foute plastic surgery - FREAKS!

Omdat een modje dat toevallig niet bevalt? "Goh ik vind het lelijk wat die mensen met hun gezicht doen. Laat ik dit maar dichtgooien, ook al vinden andere mensen het misschien wel een leuk topic!" Wat een onzin. Censuur heet zoiets, want dat topic deed geen vlieg kwaad. Als je zo begint dan ken ik nog wel honderden topics die mij niet bevallen - ga je die ook dichtgooien?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:08:15 #202
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_24620230
Censuur zou het zijn als ik de pics ook weggehaald had Maar probeer het eens in ONZ anders... Maar gewoon een beetje foto's plaatsen die bewust bedoeld zijn om mensen af te zeiken, en dan een beetje gaan roepen "kom hier allemaal mee afzeiken" dat is gewoon not done

Overigens is het al een dag dicht en heb ik er nog niemand over gehoord.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:17:14 #203
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24624021
*kuch, volgens mij zei ik gisteren iets over nutteloos sluiten waar jullie nog geen antwoord op hebben gegeven behalve dan dat jullie dat felicitatietopic sloten. Slaat dat nog ergens op? Heb je daar een goede reden voor? Is dat een preventief anti-baggerslot ofzo?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:21:46 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24624082
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:17 schreef Dagonet het volgende:
*kuch, volgens mij zei ik gisteren iets over nutteloos sluiten waar jullie nog geen antwoord op hebben gegeven behalve dan dat jullie dat felicitatietopic sloten. Slaat dat nog ergens op? Heb je daar een goede reden voor? Is dat een preventief anti-baggerslot ofzo?
*gezondheid

Toen ik vanmorgen keek was hij nog gewoon open hoor. Zoals je kan zien heeft de jarige job vanmorgen zelfs nog gereageerd...
En waarom dan nu toch dicht? Idd een preventief baggerslot om te voorkomen dat we straks een heel GC vol met verjaardagstopics (nieuw, oud en nog ouder) hebben.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:35:11 #205
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24624231
Topics zakken vanzelf wel als er geen belangstelling meer voor bestaat. Is er wel belangstelling voor en is het ontopic dan is het geen bagger. Wordt het verbaggerd is er tijd zat om in te grijpen. Preventief sluiten. .

!
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:50:01 #206
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24624418
Ik heb een beetje een probleem met de opmerking eerder in het topic over geen problemen hebben met verjaardagstopics en
quote:
Dagonet! Opflikkeren!

Wat is het nou? Verjaardagstopics mogen wel of niet? En ik mis nog steeds een geldige reden om ze te sluiten.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 14:02:20 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24624581
Er is geen probleem met verjaardagstopics, nooit geweest.
Ze gaan dicht als ze nutteloos gekicked worden, ook als dat de volgende dag is.

Die 2 topics van jou sloegen gewoon nergens op, je kent die mensen niet eens. Als je zo graag gezellig wil doen voor je medemens ga dan fijn samen met het leger des heils liedjes zingen op het marktplein of zo.

Je weet dondersgoed wat we bedoelen en dit zoeken naar de mazen in de regels is gewoon ronduit zielig.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 14:03:58 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_24624597
God wat een ongelovelijk staaltje van het overbekende ex-crew gedrag zeg, had ik niet achter je gezocht.

Verjaardagstopics, mits geopend door iemand die er ook iets mee te maken heeft worden oogluikend toegestaan, en als iemand een topic opent en er reageert idd geen hond op zakt het vanzelf wel weg, en als ik het de volgende dag zie gaat het gewoon netjes dicht. Waarom zouden we voor JOU een perfect waterdichte richtlijn geven? Er is behoefte aan felicitatietopics, dus voorzien we in die behoefte, maar dat wil niet zeggen dat er opeens een wildgroei aan verjaardagstopics nodig is.

Zoveel verjaardagstopics zijn er niet, waren er niet, als als we er normaal mee omgaan zullen zie er ook niet komen. Dus je "punt" zie ik niet zo? Maar ja, ex-crew schijnt het altijd nodig te vinden om zuiggedrag te vertonen.

Tikje jammer.....

verder nog iets??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 14:18:55 #209
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24624798
Ik vind verjaardagstopics wel een leuke manier om andere FOK!kers te leren kennen. .
Schijnbaar mag dat niet. .

Nog steeds is er geen reden gegeven trouwens om ze op slot te gooien, jullie zeggen zelf al dat als er geen belangstelling voor is ze vanzelf zakken, dus waarom een slot? .

Jammer trouwens dat je geen andere manier kan vinden dan het op ex-crewgedrag te gooien. Beetje een standaard manier om een discussie dood te slaan "jij bent ex-crew en dus alleen maar aan het zuigen". Meteen de ander omlaag trappen en krampachtig een moreel superieure uitgangspositie te vinden.

Ik opende gisteren een verjaardagstopic die vanochtend op slot ging. Nog steeds wacht ik, hoewel ik gisteren al aangaf daar geen genoegen mee te nemen, op een goede, geldige sluitreden. Preventief anti-verbaggeringsslot slaat totaal nergens op, als je dat wil dan kan je elk topic meteen op slot gooien, zoals ik al aangaf is dat net zo belachelijk als "opgelost, slotje"; een sluitreden die ook nergens op slaat en die discussie is al een keer aangegaan en toen is ook al aangegeven dat die reden niet geldig is. Jullie kunnen die discussie naar believen nalezen.

Dat ik daarna nog een verjaardagstopic open voor iemand die mij opviel in het fotoboek staat mij totaal vrij, het is niet aan jullie om te beslissen wie welke topics wel of niet mag openen.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 14:47:39 #210
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24625207
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:18 schreef Dagonet het volgende:

Dat ik daarna nog een verjaardagstopic open voor iemand die mij opviel in het fotoboek staat mij totaal vrij, het is niet aan jullie om te beslissen wie welke topics wel of niet mag openen.
Inderdaad, wat een zaadargument zeg dat je iemand moet kennen om er een topic voor te mogen openen. Iedere FOK!ker is gelijk en heeft recht op een topic, me dunkt. Want de regels toepassen wanneer het je zelf blieft is natuurlijk nogal onprofessioneel en allerminst netjes. Sowieso moeten de mods modden en niet bepalen wat een ander opent.
Wat een calvobbeske praktijken hier weer. .
-
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:00:52 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24625375
Oh kom op nou toch zeg!

Dago, heel leuk dat je mensen wil gaan leren kennen hoor, maar kies dan tenminste iemand die nog reageert hier op het forum. Die Biggles van je heeft nog niet één post op dit forum. En je bent toch wel wijzer dan te denken dat die persoon natuurlijk jouw topic gaat zien en daarin een bijzonder interessante conversatie met je aan gaat.

Wat betreft sluitredenen... Nutteloze kicks worden gesloten, hier en overal op Fok!
Ik zie ook werkelijk je probleem niet hoor.

Shark draagt iets aan en jij springt erop alsof je idd echt werkelijk niks anders te doen hebt dan hier nutteloze discussies aan te gaan.

En dan als hoogtepunt van deze farce komt Daggla er ook nog eens bij, oh joy!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:01:30 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_24625380
Ah, ex-crew nummer 2, maar verder heeft het geen verband hoor.

Wat is dit toch voor een poging om je gelijk maar te krijgen. Het heeft niets met het recht op een topic te hebben te maken, maar met het recht om een verjaardagstopic te maken, zoals er al jaren topics zijn. En idd, het staan een ieder vrij om een topic te maken, maar als mensen OVERDUIDELIJK een topic gaan maken, zoals nu gewoon om hun kruistochtjes te versterken gaan ze dicht.

En kom niet NIET aan met argumenten dat dat niet zo is, want je maakt je volkomen belachelijk. Die topics van jou waren onzin, puur om je "punt" te bewijzen. En heel erg strikt genomen heb je gelijk ja, elke fokker mag opzich een verjaardagstopic hebben. maar we hebben ook nog zoiets als modden met gevoel. En mijn mod gevoel zegt dat jij NIETS met die user hebt (na 1 post op fok) en dus puur loopt te zuigen.

Verjaardagtopics hebben nog nooit iemand in de weggestaan gewoon omdat ze af en toe eens voorkwamen, en daar had/heeft niemand last van. Ze werden dan ook niet geopend door mensen die geen idee hadden wie die jarige was.

Maar goed, hier zal wel weer een serie gevatte posts op komen, om TOCH maar je topicjes te mogen posten, want dat is namelijk heel belangrijk...
Get woke, go broke!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:13:35 #213
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24625524
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:01 schreef HeatWave het volgende:
maar verder heeft het geen verband hoor.
Heb je ook nog andere argumenten, paranoide trut? .
Of is het tegenwoordig verboden om als ex-crew je mening te geven? .
-
pi_24625625
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee, maar binnen de policy, want die is er voor iedereen, zowel voor users die nog nooit crew zijn geweest, alswel crew, alswel ex-crew.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:24:32 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_24625643
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Heb je ook nog andere argumenten, paranoide trut? .
Ah, schelden ook een leuke manier.

Nee, het is niet verboden natuurlijk. Maar het is wel redelijk opvallend dat vooral ex-crew het opeens nodig vindt om op alle slakken zout te leggen en een non-discussie tot op dit soort hoogten te brengen.

Wij in GC proberen gewoon voor de users op een normale manier de verjaardagstopics te kunnen laten bestaan, omdat er blijkbaar behoefte aan is. Maar het zijn 2 uitersten, of niet, of zomaar voor jan lul voor iedereen. Allebei is niet gewenst.

Dus proberen we ze gewoon, met een fok! gevoel te laten bestaan, zoals ze altijd al bestaan hebben. En daar zou een ieder mee kunnen leven, sterker nog daar kan al 5 jaar lang iedereen mee leven. Maar OPEENS moet de discussie aangewakkerd worden, om mijn totaal onbegrijpelijke redenen.

Resultaat van deze discussie zou moeten zijn helemaal wel, of helemaal niet volgens mij als ik het zo lees. En dat is gewoon een standpunt waar we niet heen willen. Niets te maken met willekeur, of met mijn (lees: ons GD modjes) wil van wie er een topic krijgt.
Get woke, go broke!
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:59:58 #216
959 opa
De man met de witte shawl
pi_24636461
Gezellie hier.
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_24636923

Wat een gepijpzeik zeg over die stomme verjaardagstopic, ik lach me rot

En ja, dit is echt wel ex-crew gezeik... Die ex-crew die nu loopt te zeiken heeft zat kansen gehad om zich in discussies over verjaardagstopic te mengen. Dus dat ze nu gaan doen alsof ze niet weten hoe het werkt op het forum is wel heel erg triest....
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:05:09 #218
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24638795
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_24639003
Done shark
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:20:27 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24639089
Me too!
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:22:28 #221
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24639118
dubbelslotje

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:31:49 #222
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24639276
Leuk om te zien dat het dus niet gesnapt wordt. Mij gaat het totaal niet om de verjaardagstopics maar om de obsessieve slotjesdrang, "Dat topic moet de volgende ochtend dicht, dat topic is niet discussiewaardig en dat andere topic is opgelost dus dat kan op slot zodat er nooit meer iemand in kan posten" zonder dat daar nou echt overtuigende redenen voor aangedragen worden. Anti-verbaggering slaat nergens op want zodra een topic verbaggert wordt kan je altijd er nog een slot op gooien.
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:02:29 #223
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24640579
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:31 schreef Dagonet het volgende:
Leuk om te zien dat het dus niet gesnapt wordt. Mij gaat het totaal niet om de verjaardagstopics maar om de obsessieve slotjesdrang, "Dat topic moet de volgende ochtend dicht, dat topic is niet discussiewaardig en dat andere topic is opgelost dus dat kan op slot zodat er nooit meer iemand in kan posten" zonder dat daar nou echt overtuigende redenen voor aangedragen worden. Anti-verbaggering slaat nergens op want zodra een topic verbaggert wordt kan je altijd er nog een slot op gooien.
Bagger posts weghalen is dus ook geen optie? Hele legers smurfen die bij die knop zweren

Afgezien daarvan: Welke policy onze lieve modjes ook hebben, en ongeacht of ze hun policy veranderen [andere moderator, nieuwe inzichten (onder invloed van alcohol en of hormonen, of niet)], zolang ze ons, de gebruikers, maar een houvast bieden in de vorm van een actuele FAQ. Ik kan ook niet ruiken dat een aantal dingen niet meer mogen en andere wel.
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:08:47 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24640709
Shark, dan nog even heel kort for your information, er liep/loopt 'achter' een discussie over de FAQ's vandaar dat deze nog niet updated is. Ik heb er meerdere dingen in zien staan die wel enige aanpassing behoeven. We zullen er binnenkort eens naar gaan kijken.
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:15:07 #225
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24647502
Ik heb het gehoord.

Dat is natuurlijk iets wat ik had moeten weten. stom van me. Mijn Jomanda krachten lieten mij weer helemaal in de steek enzo (en dit is sarcastisch bedoeld natuurlijk )

Nog 1 opmerking trouwens:
quote:
En voor het gezeur over 'te laat' 'crew slaapt' etc. etc.
Ook wij hebben wel eens iets anders te doen dan te kijken of jullie je hier wel gedragen.
Het feit dat jullie iets anders te doen hebben is geen excuus natuurlijk.
Als je het te druk hebt is het natuurlijk zaak om je functie neer te leggen en een andere mod aan te laten wijzen zonder een leven..
Modereren is erop letten dat je usertjes zich gedragen was ik toch van mening
Werkte die NSB knop niet dan? of moet ik harder drukken?
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:21:11 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24647615
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Nog 1 opmerking trouwens:
[..]

Het feit dat jullie iets anders te doen hebben is geen excuus natuurlijk.
Als je het te druk hebt is het natuurlijk zaak om je functie neer te leggen en een andere mod aan te laten wijzen zonder een leven..
Modereren is erop letten dat je usertjes zich gedragen was ik toch van mening
Werkte die NSB knop niet dan? of moet ik harder drukken?
Bullshit! We zijn met zijn drieeen en we zijn er 9 van de 10 keer prima op tijd bij.

Triester is zelfs dat users zelf een topic gaan lopen openen met 'oh oh oh... hoe lang zou dit open
blijven... '. Als dat nou julie toppunt van 'spanning' is... geniet er dan met volle teugen van zolang als het duurt.
De ene keer duurt het wat langer dan de andere keer, en men gaat echt niet dood van een tweede slowchat topic wat net even te lang open blijft.

Tsjongejongejonge zeg... Zeiken over 'jullie doen dit topic op slot waarom?' en 'jullie editten veel te veel' en aan de andere kant lopen zeiken als iets niet snel genoeg op slot gaat.
En ondertussen lopen giechelen als een stel kinderen dat de vinger in de pot met chocopasta stopt terwijl mammie elk moment binnen kan komen.

De NSB knop werkt prima, maar dan moet ik dat ding wel zien dan, en eerlijk waar, dit topic was mij niet eerder opgevallen hoewel ik de index van GC toch een aantal keer doorlopen heb.
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:01:22 #227
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24648791
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
en men gaat echt niet dood van een tweede slowchat topic wat net even te lang open blijft.
Maar oh wee als een verjaardagstopic langer open blijft dan een dag!
quote:
Tsjongejongejonge zeg... Zeiken over 'jullie doen dit topic op slot waarom?' en 'jullie editten veel te veel' en aan de andere kant lopen zeiken als iets niet snel genoeg op slot gaat.
En ondertussen lopen giechelen als een stel kinderen dat de vinger in de pot met chocopasta stopt terwijl mammie elk moment binnen kan komen.
Wil je niet iedereen over één kam scheren? Of aanwijzen waar ik het heb over topics die te lang openblijven anders? Dat iemand vraagt waarom een topic dicht gaat heeft niets te maken met totaal iemand anders die over een ander topic vraagt waarom het nog niet dicht is natuurlijk, dat zijn losstaande gevallen.
Maar goed, blijkbaar is dit 'zeiken' en zijn jullie niet van plan om serieus op de vraag in te gaan. Ik heb wel wat beters te doen, zoals kijken wie er vandaag jarig zijn. .
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 12:13:06 #228
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24649026
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:26 schreef calvobbes het volgende:

Wat een gepijpzeik zeg over die stomme verjaardagstopic, ik lach me rot

En ja, dit is echt wel ex-crew gezeik... Die ex-crew die nu loopt te zeiken heeft zat kansen gehad om zich in discussies over verjaardagstopic te mengen. Dus dat ze nu gaan doen alsof ze niet weten hoe het werkt op het forum is wel heel erg triest....
*kuch*

Overbodige slotjes
Als je nu eens de search gebruikt en gaat kijken op naamtopics in GC dan zul je zelf moeten constateren dat deze nutteloze slotjes pas het afgelopen jaar worden geplaatst.
Heeft niets met ex crew te maken maar met geldingsdrang
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:26:12 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24649292
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:01 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar oh wee als een verjaardagstopic langer open blijft dan een dag!
Ho! Nu draai je dingen om. Wij gaven als antwoord op Shark's oorspronkelijke 'vraag' over 'waarom mag dit nu ineens wel' dat verjaardagstopics best kunnen maar dat ze vrij snel weer op slot gaan want dat ze niet moeten verzanden in SC topics. Niet in die bewoordingen maar daar kwam het op neer....
quote:
Wil je niet iedereen over één kam scheren? Of aanwijzen waar ik het heb over topics die te lang openblijven anders? Dat iemand vraagt waarom een topic dicht gaat heeft niets te maken met totaal iemand anders die over een ander topic vraagt waarom het nog niet dicht is natuurlijk, dat zijn losstaande gevallen.
Maar goed, blijkbaar is dit 'zeiken' en zijn jullie niet van plan om serieus op de vraag in te gaan. Ik heb wel wat beters te doen, zoals kijken wie er vandaag jarig zijn. .
Volgens mij zijn HW en ik beide nu al een paar keer op je vraag in gegaan, dus leg mij nou nog eens uit welke vraag er dan open blijft staan.

En ik scheer helemaal niemand over een kam, ik pak alleen de vragen/opmerkingen van de laatste dagen even bij elkaar. Aangezien ze uit elkaar voort lijken te komen.

Doe je de groeten aan al je jarige vriendjes?
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:12:04 #230
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24650073
Jullie gooien verjaardagstopics al op slot vóórdat ze überhaupt de kans krijgen om verbaggerd te worden, alsof je een Marokkaan al op z'n 10e de bak ingooit omdat hij op z'n 18e wel eens, misschien, als het verkeerd gaat en hij de verkeerde mensen leert kennen een tasjesdief zou kunnen worden in plaats van te wachten tot hij er eentje is geworden en dan alsnog aanpakken.

Dát stoort mij. Nét als de "opgelost slotje" topics, net als al die andere onnodige slotjes.
Dat stoort mij, daar hoor je mij over en daar heb ik nog geen bevredigend antwoord op gekregen. Waarom gooien jullie topics op slot waar niets mis mee is. Tot nu toe is jullie antwoord "omdat het wel eens mis zou kunnen gaan. Eventueel. Soms". En de verjaardagstopics zijn daarvoor een mooi geschikt voorbeeld. Als er niet gebaggerd wordt, als er niet geslowchat wordt, als het niet kunstmatig hooggehouden wordt, wat is dan het probleem om het open te laten en het volgend jaar weer een schop te geven? Vanwaar die slotjesdrang?
pi_24650296
Nou BrightEyes, vertel het me maar in het topic da hiervoor bestemt is (en nog excuses dat ik het ergens anders probeerde, ben dit niet gewend dat normale topics worden dichtegegooid.. hoewel de laatste tijd...) dan...

Waarom ben ik vandaag aan het werk?

Slotje.. waarom? Je reden is onzin want er is niet te vinden via het Zoeken:

http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=offerfeest&member=&order=relevance

Wauw topics uit 2002 en 2001 die niet relevant of gesloten zijn...

Als jij me kan helpen, go your gang... ook google levert 0 op in de zin van wat mijn topic inhoudt.

Ik ben benieuwd, neem maar aan dat het topic zo wel weer open is?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:27:34 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24650313
Ehm... dat soort slotjes worden idd wel gezet om te voorkomen dat iets verbaggerd.

Column vandaag in de metro is daar een mooi voorbeeld van. Het juist antwoord is gegeven, en dan zie je dat de eerste de beste lolbroek al weer denkt langs te moeten komen met een semi-grappig antwoord...

Jij weet net zo goed als wij (guess what you're doing right at this moment!) dat men zodra de verveling toe slaat de meest lompe topics omhoog gaat trappen alleen maar om ergens te kunnen reageren.

Nee, ze staan niet in de weg als ze open zijn, maar er is ook geen man over boord als ze wel dicht gaan. Zo ook de 'opgelost slotje' topics (en dat komt volgens mij niet eens ontzettend vaak voor hoor...) Men had een vraag, en kreeg een antwoord. Het topic is dan voor de users prima te vinden via de search en aan een antwoord op een tamelijk gesloten vraag (zijn de winkels in groningen open op maandagochtend) valt weinig meer toe te voegen. En naar mijn mening kan er dan een slotje op, ipv dat het open blijft met als gevolg evt. geouwehoer over 'bij mij in assen zijn ze lekker wel open'.

We zijn ook nog niet gecorrigeerd of op het matje geroepen door de FA's, dus als je dit werkelijk als belangrijk issue ziet zou ik zeggen mail ze, leg het probleem voor, vraag naar hun mening, en geef aan dat je graag zou zien dat de GC mods meer instructie krijgen over hoe wel of niet te modden...

Zeker in GC schieten de topics uit de grond als paddestoelen in de herfst en ik denk dat het helemaal geen kwaad kan om een beetje orde in te topicbrij aan te brengen, en als dat dmv slotjes is, so be it...

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 20-01-2005 13:34:56 ]
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:32:20 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24650381
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 13:26 schreef Stefkuh het volgende:
Nou BrightEyes, vertel het me maar in het topic da hiervoor bestemt is (en nog excuses dat ik het ergens anders probeerde, ben dit niet gewend dat normale topics worden dichtegegooid.. hoewel de laatste tijd...) dan...

Waarom ben ik vandaag aan het werk?

Slotje.. waarom? Je reden is onzin want er is niet te vinden via het Zoeken:

http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=offerfeest&member=&order=relevance

Wauw topics uit 2002 en 2001 die niet relevant of gesloten zijn...

Als jij me kan helpen, go your gang... ook google levert 0 op in de zin van wat mijn topic inhoudt.

Ik ben benieuwd, neem maar aan dat het topic zo wel weer open is?
Jouw feestje, ik heb ook even gezocht, overigens niet op offerfeest, want dat stond ook niet in jouw TT, kon het even niet vinden, maar je kan in principe elk willekeurig moslim topic pakken hoor, daar komt dit vanzelf wel in voor.
Maar goed, zoals ik zei, jouw feestje...
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:12:53 #234
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24650972
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Bullshit! We zijn met zijn drieeen en we zijn er 9 van de 10 keer prima op tijd bij.
Zeg dan niet dat je wat beters te doen hebt. Je keuze is modereren met alle pro's en cons. Het is geen strandvakantie. Post dan meteen dat jij het welletjes vind en er een slotje op gooit.
quote:
Triester is zelfs dat users zelf een topic gaan lopen openen met 'oh oh oh... hoe lang zou dit open
blijven...
In welk topic deed ik dat?
quote:
. Als dat nou julie toppunt van 'spanning' is... geniet er dan met volle teugen van zolang als het duurt.
jullie? Ik ben niet zwanger, en ik heb niets afgesproken met anderen om te gaan 'lopen k*tten' op Fok.
quote:
De ene keer duurt het wat langer dan de andere keer, en men gaat echt niet dood van een tweede slowchat topic wat net even te lang open blijft.
Zeg dat dan meteen. Dit vind ik een valide punt. [14.gif]
quote:
Generaliseren in General Chat is makkelijk. Alle users over 1 kam scheren ook. Ik kan jullie modjes ook over 1 kam scheren, maar ik weet wel beter. Non argument BE, nonargument
quote:
De NSB knop werkt prima, maar dan moet ik dat ding wel zien dan, en eerlijk waar, dit topic was mij niet eerder opgevallen hoewel ik de index van GC toch een aantal keer doorlopen heb.
vreemd.. misschien moet Breuls het opvallender maken ofzo?
(ik heb geen flauw idee hoe jij wel of niet kan zien of in een topic de NSB knop word gebruikt, maar ik heb het eerder meegemaakt op het forum)

Moderator is ook een kwestie van "het goede voorbeeld geven". Generaliseren zoals hierboven is daar geen voorbeeld van. Jammer dat ik geen ex-crew ben, anders had je het ook op die hoop kunnen gooien

Maar ik neem aan dat jij je ei nu kwijt bent?
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:27:41 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24651205
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg dan niet dat je wat beters te doen hebt. Je keuze is modereren met alle pro's en cons. Het is geen strandvakantie. Post dan meteen dat jij het welletjes vind en er een slotje op gooit.
Ja maar... als ik dat doe dan krijg ik weer gezeur over 'geen geldige sluitreden'
quote:
In welk topic deed ik dat?
Ja maar... Jij deed dat niet, maar de anderen wel in dat topic waar jij dat report op zette.
quote:
jullie? Ik ben niet zwanger, en ik heb niets afgesproken met anderen om te gaan 'lopen k*tten' op Fok.
Ja maar... Daarom heb ik in de eerste zin ook bewust 'users' gezegd en daarna 'jullie' en niet alleen maar jij en jou. Jij stelt nu de vraag, maar ik probeer uit te leggen waarom ik wat met een topic doe en dat heeft niet alleen te maken met de vragensteller, maar ook met de andere users uit het topic.
quote:
Zeg dat dan meteen. Dit vind ik een valide punt. [14.gif]
Ja maar... Oh, eh... dank je!
quote:
Generaliseren in General Chat is makkelijk. Alle users over 1 kam scheren ook. Ik kan jullie modjes ook over 1 kam scheren, maar ik weet wel beter. Non argument BE, nonargument
Ja maar... zoals ik ook al uitlegde in een reactie naar Dago toe, het zijn verschillende vragen maar wel gesteld met dezelfde inslag, her en der komen reacties langs zoals degenen die ik daarboven noemden. En dan niet per se door jou, maar ik haal dat wel aan in mijn reactie naar jou, dat soort reacties bepalen mede hoe er gereageerd word. En volgens mij ben ik toch echt nog niet vreselijk onheus tegen jou geweest, toch?
quote:
vreemd.. misschien moet Breuls het opvallender maken ofzo?
(ik heb geen flauw idee hoe jij wel of niet kan zien of in een topic de NSB knop word gebruikt, maar ik heb het eerder meegemaakt op het forum)
Ja maar... Wij zien in de index van een subforum achter een topic staan. Duidelijk zat zou ik zeggen. Kwestie van mijn ogen open doen dus.
quote:
Moderator is ook een kwestie van "het goede voorbeeld geven". Generaliseren zoals hierboven is daar geen voorbeeld van. Jammer dat ik geen ex-crew ben, anders had je het ook op die hoop kunnen gooien
Ja maar... Ik ga hier verder even niet op in... is ook niet aan de orde vind ik zo. Niet richting jou iig...
C'est le ton qui fait le musique... zeg maar...
quote:
Maar ik neem aan dat jij je ei nu kwijt bent?
Ja maar... ehm... eigenlijk nog niet, maar zal ik toch maar gewoon stoppen?
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:55:22 #236
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24651666
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar... ehm... eigenlijk nog niet, maar zal ik toch maar gewoon stoppen?
Nee toch! Je modereert toch prima?

ik=we [14.gif]
Mijn post quota is weer bereikt; straks kom ik in de top 100 van DH [13.gif]
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:02:34 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24651766

Ik bedoelde stoppen met eieren rond strooien. Tssss, stoppen met GC! Ben net begonnen man!

zaterdag 22 januari 2005 @ 01:04:23 #238
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24681288
Waarom moest Wie kent er een 'goede' Marokkaan? dicht? Er staat dat het een 'generaliserend' topic zou zijn, maar de bedoeling is juist iets te doen aan de generalisatie waar de Marokkaanse gemeenschap zo jammerlijk aan ten prooi is gevallen, door het geven van tegenvoorbeelden die laten zien dat het ook anders kan. Dat leek me toch een leuk, positief onderwerp om eens gezamenlijk over te babbelen.

Volgens mij heeft degene die hem op slot gooide (nikky) de OP niet eens gelezen .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Milf zaterdag 22 januari 2005 @ 01:25:26 #239
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_24681668
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:04 schreef Lemmeb het volgende:
Waarom moest Wie kent er een 'goede' Marokkaan? dicht? Er staat dat het een 'generaliserend' topic zou zijn, maar de bedoeling is juist iets te doen aan de generalisatie waar de Marokkaanse gemeenschap zo jammerlijk aan ten prooi is gevallen, door het geven van tegenvoorbeelden die laten zien dat het ook anders kan. Dat leek me toch een leuk, positief onderwerp om eens gezamenlijk over te babbelen.

Volgens mij heeft degene die hem op slot gooide (nikky) de OP niet eens gelezen .
Vond ik dus niet. Je OP was al niet eens topicwaardig genoeg.

ben vandaag in mijn buurtje in Rotterdam op zoek gegaan naar een 'goede' Marokkaan. Maar ik heb er helaas geenéén kunnen vinden: Marokkanen zat waar ik woon, maar geen enkele 'goede'

Als jij het normaal vind om zulke dingen te posten kun je op zoek naar een ander forum.
Hier zijn dit soort uitspraken niet welkom. Of je past je dus aan aan FOK! of je gaat lekker ergens anders heen.

Verrek Dejá - vu!!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:38:10 #240
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24681896
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:25 schreef nikky het volgende:

[..]

Vond ik dus niet. Je OP was al niet eens topicwaardig genoeg.

ben vandaag in mijn buurtje in Rotterdam op zoek gegaan naar een 'goede' Marokkaan. Maar ik heb er helaas geenéén kunnen vinden: Marokkanen zat waar ik woon, maar geen enkele 'goede'
Dit is gewoon een feitelijke omschrijving van de buurt waar ik woon en een deel van de mensen die er wonen . Overigens zit er tussen de niet-Marokkanen hier ook niet veel soeps, maar daar gaat het topic nu eenmaal niet over.

Als je twijfelt aan het waarheidsgehalte van deze bewering, wil ik je met alle plezier bij me thuis uitnodigen om zelf eens een kijkje te komen nemen .
quote:
Als jij het normaal vind om zulke dingen te posten kun je op zoek naar een ander forum.
Hier zijn dit soort uitspraken niet welkom. Of je past je dus aan aan FOK! of je gaat lekker ergens anders heen.

Verrek Dejá - vu!!
Ik heb de laatste dagen vele malen ergere uitspraken voorbij zien komen, die wel werden getolereerd. Gewoon puur racisme.

Magoed, als je de feiten al niet eens meer mag melden op FOK, dan wordt het wel heel triest .
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:40:23 #241
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24681926
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:38 schreef Lemmeb het volgende:

Magoed, als je de feiten al niet eens meer mag melden op FOK, dan wordt het wel heel triest .
Je bedoelt jou feiten gebaseerd op jouw bevooroordeelde mening? Want dan klopt het wat je zegt..
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:44:51 #242
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24681986
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:40 schreef Noca het volgende:

[..]

Je bedoelt jou feiten gebaseerd op jouw bevooroordeelde mening? Want dan klopt het wat je zegt..
Pfff, je komt uit Groningen .

En dat denkt dan te weten hoe het er in veel buurten in R'dam aan toe gaat. Ga toch buitenspelen, man
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:47:40 #243
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24682036
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:44 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Pfff, je komt uit Groningen .

En dat denkt dan te weten hoe het er in veel buurten in R'dam aan toe gaat. Ga toch buitenspelen, man

Grapjas

Het is al veel te laat om buiten te spelen
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:50:31 #244
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24682099
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:47 schreef Noca het volgende:
Het is al veel te laat trouwens om buiten te spelen
Waar ik woon wel, maar bij jou in Groningen vast nog niet
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:52:41 #245
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24682139
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waar ik woon wel, maar bij jou in Groningen vast nog niet
We wonen toch zeker in dezelfde tijdzone.

Maar ik zal je verder niet meer storen over je feitjes
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:54:44 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24682170
Zullen we gewoon stoppen hiermee?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:55:52 #247
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24682189
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:54 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we gewoon stoppen hiermee?
Ik zeg net dat ik hem niet meer zal storen
  zondag 23 januari 2005 @ 13:03:00 #248
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_24704824
Ik heb net een topic gemaakt, maar toen ik op invoeren duwde veranderde mijn topictitel van:
[foto's] "Veiligheid op het werk in foto's, zou een modje dat misschien even terug kunnen veranderen ?

De link naar mijn topic : [foto's]

alvast mijn hartelijke dank.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  zondag 23 januari 2005 @ 13:08:50 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24704956
Done!
  zondag 23 januari 2005 @ 13:25:50 #250
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_24705269
Ik dank u.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')