*gezondheidquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:17 schreef Dagonet het volgende:
*kuch, volgens mij zei ik gisteren iets over nutteloos sluiten waar jullie nog geen antwoord op hebben gegeven behalve dan dat jullie dat felicitatietopic sloten. Slaat dat nog ergens op? Heb je daar een goede reden voor? Is dat een preventief anti-baggerslot ofzo?
quote:Dagonet! Opflikkeren!
Inderdaad, wat een zaadargument zeg dat je iemand moet kennen om er een topic voor te mogen openen. Iedere FOK!ker is gelijk en heeft recht op een topic, me dunkt. Want de regels toepassen wanneer het je zelf blieft is natuurlijk nogal onprofessioneel en allerminst netjes. Sowieso moeten de mods modden en niet bepalen wat een ander opent.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Dat ik daarna nog een verjaardagstopic open voor iemand die mij opviel in het fotoboek staat mij totaal vrij, het is niet aan jullie om te beslissen wie welke topics wel of niet mag openen.
Heb je ook nog andere argumenten, paranoide trut?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:01 schreef HeatWave het volgende:
maar verder heeft het geen verband hoor.
Nee, maar binnen de policy, want die is er voor iedereen, zowel voor users die nog nooit crew zijn geweest, alswel crew, alswel ex-crew.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of is het tegenwoordig verboden om als ex-crew je mening te geven?.
Ah, schelden ook een leuke manier.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere argumenten, paranoide trut?.
Of is het tegenwoordig verboden om als ex-crew je mening te geven?.
Bagger posts weghalen is dus ook geen optie? Hele legers smurfen die bij die knop zwerenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:31 schreef Dagonet het volgende:
Leuk om te zien dat het dus niet gesnapt wordt. Mij gaat het totaal niet om de verjaardagstopics maar om de obsessieve slotjesdrang, "Dat topic moet de volgende ochtend dicht, dat topic is niet discussiewaardig en dat andere topic is opgelost dus dat kan op slot zodat er nooit meer iemand in kan posten" zonder dat daar nou echt overtuigende redenen voor aangedragen worden. Anti-verbaggering slaat nergens op want zodra een topic verbaggert wordt kan je altijd er nog een slot op gooien.
Het feit dat jullie iets anders te doen hebben is geen excuus natuurlijk.quote:En voor het gezeur over 'te laat' 'crew slaapt' etc. etc.
Ook wij hebben wel eens iets anders te doen dan te kijken of jullie je hier wel gedragen.
Bullshit! We zijn met zijn drieeen en we zijn er 9 van de 10 keer prima op tijd bij.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Nog 1 opmerking trouwens:
[..]
Het feit dat jullie iets anders te doen hebben is geen excuus natuurlijk.
Als je het te druk hebt is het natuurlijk zaak om je functie neer te leggen en een andere mod aan te laten wijzen zonder een leven..
Modereren is erop letten dat je usertjes zich gedragen was ik toch van mening
Werkte die NSB knop niet dan? of moet ik harder drukken?
Maar oh wee als een verjaardagstopic langer open blijft dan een dag!quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
en men gaat echt niet dood van een tweede slowchat topic wat net even te lang open blijft.
Wil je niet iedereen over één kam scheren? Of aanwijzen waar ik het heb over topics die te lang openblijven anders? Dat iemand vraagt waarom een topic dicht gaat heeft niets te maken met totaal iemand anders die over een ander topic vraagt waarom het nog niet dicht is natuurlijk, dat zijn losstaande gevallen.quote:Tsjongejongejonge zeg... Zeiken over 'jullie doen dit topic op slot waarom?' en 'jullie editten veel te veel' en aan de andere kant lopen zeiken als iets niet snel genoeg op slot gaat.
En ondertussen lopen giechelen als een stel kinderen dat de vinger in de pot met chocopasta stopt terwijl mammie elk moment binnen kan komen.
*kuch*quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:26 schreef calvobbes het volgende:
Wat een gepijpzeik zeg over die stomme verjaardagstopic, ik lach me rot
En ja, dit is echt wel ex-crew gezeik... Die ex-crew die nu loopt te zeiken heeft zat kansen gehad om zich in discussies over verjaardagstopic te mengen. Dus dat ze nu gaan doen alsof ze niet weten hoe het werkt op het forum is wel heel erg triest....
Ho! Nu draai je dingen om. Wij gaven als antwoord op Shark's oorspronkelijke 'vraag' over 'waarom mag dit nu ineens wel' dat verjaardagstopics best kunnen maar dat ze vrij snel weer op slot gaan want dat ze niet moeten verzanden in SC topics. Niet in die bewoordingen maar daar kwam het op neer....quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar oh wee als een verjaardagstopic langer open blijft dan een dag!
Volgens mij zijn HW en ik beide nu al een paar keer op je vraag in gegaan, dus leg mij nou nog eens uit welke vraag er dan open blijft staan.quote:Wil je niet iedereen over één kam scheren? Of aanwijzen waar ik het heb over topics die te lang openblijven anders? Dat iemand vraagt waarom een topic dicht gaat heeft niets te maken met totaal iemand anders die over een ander topic vraagt waarom het nog niet dicht is natuurlijk, dat zijn losstaande gevallen.
Maar goed, blijkbaar is dit 'zeiken' en zijn jullie niet van plan om serieus op de vraag in te gaan. Ik heb wel wat beters te doen, zoals kijken wie er vandaag jarig zijn..
Jouw feestje, ik heb ook even gezocht, overigens niet op offerfeest, want dat stond ook niet in jouw TT, kon het even niet vinden, maar je kan in principe elk willekeurig moslim topic pakken hoor, daar komt dit vanzelf wel in voor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:26 schreef Stefkuh het volgende:
Nou BrightEyes, vertel het me maar in het topic da hiervoor bestemt is (en nog excuses dat ik het ergens anders probeerde, ben dit niet gewend dat normale topics worden dichtegegooid.. hoewel de laatste tijd...) dan...
Waarom ben ik vandaag aan het werk?
Slotje.. waarom? Je reden is onzin want er is niet te vinden via het Zoeken:
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=offerfeest&member=&order=relevance
Wauw topics uit 2002 en 2001 die niet relevant of gesloten zijn...
Als jij me kan helpen, go your gang... ook google levert 0 op in de zin van wat mijn topic inhoudt.
Ik ben benieuwd, neem maar aan dat het topic zo wel weer open is?
Zeg dan niet dat je wat beters te doen hebt. Je keuze is modereren met alle pro's en cons. Het is geen strandvakantie. Post dan meteen dat jij het welletjes vind en er een slotje op gooit.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Bullshit! We zijn met zijn drieeen en we zijn er 9 van de 10 keer prima op tijd bij.
In welk topic deed ik dat?quote:Triester is zelfs dat users zelf een topic gaan lopen openen met 'oh oh oh... hoe lang zou dit open
blijven...
jullie? Ik ben niet zwanger, en ik heb niets afgesproken met anderen om te gaan 'lopen k*tten' op Fok.quote:. Als dat nou julie toppunt van 'spanning' is... geniet er dan met volle teugen van zolang als het duurt.
Zeg dat dan meteen. Dit vind ik een valide punt. [14.gif]quote:De ene keer duurt het wat langer dan de andere keer, en men gaat echt niet dood van een tweede slowchat topic wat net even te lang open blijft.
Generaliseren in General Chat is makkelijk. Alle users over 1 kam scheren ook. Ik kan jullie modjes ook over 1 kam scheren, maar ik weet wel beter. Non argument BE, nonargumentquote:Tsjongejongejonge zeg... Zeiken over 'jullie doen dit topic op slot waarom?' en 'jullie editten veel te veel' en aan de andere kant lopen zeiken als iets niet snel genoeg op slot gaat.
En ondertussen lopen giechelen als een stel kinderen dat de vinger in de pot met chocopasta stopt terwijl mammie elk moment binnen kan komen.
vreemd.. misschien moet Breuls het opvallender maken ofzo?quote:De NSB knop werkt prima, maar dan moet ik dat ding wel zien dan, en eerlijk waar, dit topic was mij niet eerder opgevallen hoewel ik de index van GC toch een aantal keer doorlopen heb.
Ja maar... als ik dat doe dan krijg ik weer gezeur over 'geen geldige sluitreden'quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg dan niet dat je wat beters te doen hebt. Je keuze is modereren met alle pro's en cons. Het is geen strandvakantie. Post dan meteen dat jij het welletjes vind en er een slotje op gooit.
Ja maar... Jij deed dat niet, maar de anderen wel in dat topic waar jij dat report op zette.quote:In welk topic deed ik dat?
Ja maar... Daarom heb ik in de eerste zin ook bewust 'users' gezegd en daarna 'jullie' en niet alleen maar jij en jou. Jij stelt nu de vraag, maar ik probeer uit te leggen waarom ik wat met een topic doe en dat heeft niet alleen te maken met de vragensteller, maar ook met de andere users uit het topic.quote:jullie? Ik ben niet zwanger, en ik heb niets afgesproken met anderen om te gaan 'lopen k*tten' op Fok.
Ja maar... Oh, eh... dank je!quote:Zeg dat dan meteen. Dit vind ik een valide punt. [14.gif]
Ja maar... zoals ik ook al uitlegde in een reactie naar Dago toe, het zijn verschillende vragen maar wel gesteld met dezelfde inslag, her en der komen reacties langs zoals degenen die ik daarboven noemden. En dan niet per se door jou, maar ik haal dat wel aan in mijn reactie naar jou, dat soort reacties bepalen mede hoe er gereageerd word. En volgens mij ben ik toch echt nog niet vreselijk onheus tegen jou geweest, toch?quote:Generaliseren in General Chat is makkelijk. Alle users over 1 kam scheren ook. Ik kan jullie modjes ook over 1 kam scheren, maar ik weet wel beter. Non argument BE, nonargument
Ja maar... Wij zien in de index van een subforumquote:vreemd.. misschien moet Breuls het opvallender maken ofzo?
(ik heb geen flauw idee hoe jij wel of niet kan zien of in een topic de NSB knop word gebruikt, maar ik heb het eerder meegemaakt op het forum)
Ja maar... Ik ga hier verder even niet op in... is ook niet aan de orde vind ik zo. Niet richting jou iig...quote:Moderator is ook een kwestie van "het goede voorbeeld geven". Generaliseren zoals hierboven is daar geen voorbeeld van. Jammer dat ik geen ex-crew ben, anders had je het ook op die hoop kunnen gooien
Ja maar... ehm... eigenlijk nog niet, maar zal ik toch maar gewoon stoppen?quote:Maar ik neem aan dat jij je ei nu kwijt bent?
Nee toch! Je modereert toch prima?quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar... ehm... eigenlijk nog niet, maar zal ik toch maar gewoon stoppen?
Vond ik dus niet. Je OP was al niet eens topicwaardig genoeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:04 schreef Lemmeb het volgende:
Waarom moest Wie kent er een 'goede' Marokkaan? dicht? Er staat dat het een 'generaliserend' topic zou zijn, maar de bedoeling is juist iets te doen aan de generalisatie waar de Marokkaanse gemeenschap zo jammerlijk aan ten prooi is gevallen, door het geven van tegenvoorbeelden die laten zien dat het ook anders kan. Dat leek me toch een leuk, positief onderwerp om eens gezamenlijk over te babbelen.
Volgens mij heeft degene die hem op slot gooide (nikky) de OP niet eens gelezen.
Dit is gewoon een feitelijke omschrijving van de buurt waar ik woon en een deel van de mensen die er wonenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Vond ik dus niet. Je OP was al niet eens topicwaardig genoeg.
ben vandaag in mijn buurtje in Rotterdam op zoek gegaan naar een 'goede' Marokkaan. Maar ik heb er helaas geenéén kunnen vinden: Marokkanen zat waar ik woon, maar geen enkele 'goede'
Ik heb de laatste dagen vele malen ergere uitspraken voorbij zien komen, die wel werden getolereerd. Gewoon puur racisme.quote:Als jij het normaal vind om zulke dingen te posten kun je op zoek naar een ander forum.
Hier zijn dit soort uitspraken niet welkom. Of je past je dus aan aan FOK! of je gaat lekker ergens anders heen.
VerrekDejá - vu!!
Je bedoelt jou feiten gebaseerd op jouw bevooroordeelde mening? Want dan klopt het wat je zegt..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:38 schreef Lemmeb het volgende:
Magoed, als je de feiten al niet eens meer mag melden op FOK, dan wordt het wel heel triest.
Pfff, je komt uit Groningenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Je bedoelt jou feiten gebaseerd op jouw bevooroordeelde mening? Want dan klopt het wat je zegt..
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Pfff, je komt uit Groningen.
En dat denkt dan te weten hoe het er in veel buurten in R'dam aan toe gaat. Ga toch buitenspelen, man
Waar ik woon wel, maar bij jou in Groningen vast nog nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:47 schreef Noca het volgende:
Het is al veel te laat trouwens om buiten te spelen
We wonen toch zeker in dezelfde tijdzone.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waar ik woon wel, maar bij jou in Groningen vast nog niet
Ik zeg net dat ik hem niet meer zal storenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:54 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we gewoon stoppen hiermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |