*gezondheidquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:17 schreef Dagonet het volgende:
*kuch, volgens mij zei ik gisteren iets over nutteloos sluiten waar jullie nog geen antwoord op hebben gegeven behalve dan dat jullie dat felicitatietopic sloten. Slaat dat nog ergens op? Heb je daar een goede reden voor? Is dat een preventief anti-baggerslot ofzo?
quote:Dagonet! Opflikkeren!
Inderdaad, wat een zaadargument zeg dat je iemand moet kennen om er een topic voor te mogen openen. Iedere FOK!ker is gelijk en heeft recht op een topic, me dunkt. Want de regels toepassen wanneer het je zelf blieft is natuurlijk nogal onprofessioneel en allerminst netjes. Sowieso moeten de mods modden en niet bepalen wat een ander opent.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Dat ik daarna nog een verjaardagstopic open voor iemand die mij opviel in het fotoboek staat mij totaal vrij, het is niet aan jullie om te beslissen wie welke topics wel of niet mag openen.
Heb je ook nog andere argumenten, paranoide trut?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:01 schreef HeatWave het volgende:
maar verder heeft het geen verband hoor.
Nee, maar binnen de policy, want die is er voor iedereen, zowel voor users die nog nooit crew zijn geweest, alswel crew, alswel ex-crew.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of is het tegenwoordig verboden om als ex-crew je mening te geven?.
Ah, schelden ook een leuke manier.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere argumenten, paranoide trut?.
Of is het tegenwoordig verboden om als ex-crew je mening te geven?.
Bagger posts weghalen is dus ook geen optie? Hele legers smurfen die bij die knop zwerenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:31 schreef Dagonet het volgende:
Leuk om te zien dat het dus niet gesnapt wordt. Mij gaat het totaal niet om de verjaardagstopics maar om de obsessieve slotjesdrang, "Dat topic moet de volgende ochtend dicht, dat topic is niet discussiewaardig en dat andere topic is opgelost dus dat kan op slot zodat er nooit meer iemand in kan posten" zonder dat daar nou echt overtuigende redenen voor aangedragen worden. Anti-verbaggering slaat nergens op want zodra een topic verbaggert wordt kan je altijd er nog een slot op gooien.
Het feit dat jullie iets anders te doen hebben is geen excuus natuurlijk.quote:En voor het gezeur over 'te laat' 'crew slaapt' etc. etc.
Ook wij hebben wel eens iets anders te doen dan te kijken of jullie je hier wel gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |