"Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, voegen we er nóg een belangrijk nieuw onderdeel aan toe: je kunt GT4 met maximaal zes gamers online spelen via de netwerkadapter."quote:Ondanks de vele vertragingen die het spel heeft opgelopen en teleurstellingen zoals het ontbreken van de online-mode, ben ik nog steeds enorm enthausiast over deze titel! Ik kan niet wachten tot 2005!
Eerste kwartaal 2005 voor Europa is de huidige planning. Wat betreft online is het op dit moment officieel nog zo dat GT4 niet online gaat maar dat er later een extra online versie komt. Of dat dan de gewone GT4 wordt met online mogelijkheden of een volledig nieuwe versie is niet bekend.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:21 schreef RaptorNL het volgende:
Is er nou een iets preciese ETA van GT4? Damn zeg, wacht er echt al een hele poos op.
Tevens benieuwd of die online-optie wel een beetje vet gaat zijn, want ze hadden daar toch zoveel problemen mee?
Damn, da zou mooi zuur zijn als dat zo is, damn zeg... beetje 2x betalen voor 1 spel...quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:45 schreef Stressbal het volgende:
Of dat dan de gewone GT4 wordt met online mogelijkheden ...
Dat zou inderdaad geweldig zijn en stiekem hoop ik hier ook een beetje op!quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:36 schreef Edenoniphobic het volgende:
Maar die gast van GT4 heeft intussen wel in bij die laatste show toen ie gold gegaan was laten doorschemeren dat de Korea versie misschien wel al meteen online-integrated was, i.p.v. 2 aparte versie's uit te brengen. De vraag is nu, komt die Korea versie ook rond de tijd van de PAL versie (februrai 2005), want het zou wel eens kunnen dat ze nu toch Online erbij doen omdat de servers het redelijk kunne bijbenen.
Das juist goed, iedereen pissed!! De eu gamers omdat de game zo belachelijk laat komt, de rest omdat ze een onderdeel missen. Goed bezig Polyphony, breng de wereld tot elkaarquote:Op woensdag 17 november 2004 00:58 schreef A.l.e.x het volgende:
wie niet
Wat zullen de amerikanen en japanners dan pissed zijn
En had jij maar een team van 100 man... en een budget van miljoenen euro's... en Sony als sponsor... en...quote:Op woensdag 17 november 2004 22:14 schreef A.l.e.x het volgende:
kon ik zelf maar een beetje proggen
psssst, het was een grapjequote:Op woensdag 17 november 2004 22:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
En had jij maar een team van 100 man... en een budget van miljoenen euro's... en Sony als sponsor... en...
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:12 schreef A.l.e.x het volgende:
psssst, het was een grapje![]()
Zojuist bekend geworden. Ik ben even op zoek naar mijn pistool.quote:The SONY computer entertainment Japan*), ' GRAN TURISMO 4 ' (GT4) sale day this year December 3rd (the gold) from December 28th (the fire) being to decide that it modifies, we guide.
GT4 the car 80 manufacturer 700 or more, the stage which rises to the course of existence and 65 kind 90 courses which include the city, records the various travelling events which exceed 550, has become ' game contents of maximum scale in グランツーリスモ ' series history. So far, directing to the sale December 3rd, it started doing last adjustment, but because this time, adjustment place outside supposition remains, finishing to step on it reached the point of inevitably to sale day modification.
As you say to everyone of the user which the sale of GT4 waiting we have received to apologize the fact that it does to apply annoyance very much deeply, that no soldier/finishing understanding is granted, we ask.For the country you take charge of business as a division company of corporation SONY computer entertainment
Jep, maart 2003. Zal wel weer rond de 25e zijn ofzo, iig laat in de maand.quote:Op donderdag 18 november 2004 02:00 schreef P-Style het volgende:
GT4 staat trouwens bij veel Nederlandse webshops op 7 Januari... maar dat lijkt me wat voorbarig.
Ik snapte geen hòl van die vertaling!quote:Op donderdag 18 november 2004 05:42 schreef Eitjes het volgende:
Crappy babblefish vertaling :
Jep, maart 2003. Zal wel weer rond de 25e zijn ofzo, iig laat in de maand.
Goed het gaat hier in ieder geval om de Japanse release. Over de Amerikaanse release is nog niet bekend of 'ie uitgesteld wordt (waarschijnlijk wel...) "As reason for the delay, SCE cited some fine tuning that still remains with the product." Acceptabel argument.quote:November 17, 2004 - Gran Turismo 4 has just been hit with another delay in Japan. Sony Computer Entertainment announced today that the game, originally scheduled for 12/3 release throughout the island nation (even Okinawa!), will now arrive a few weeks later, on 12/28. This delay affects the game and all promotional packages associated with it, including the racing bundle and the limited edition Nike bundle.
As reason for the delay, SCE cited some fine tuning that still remains with the product. The company also pointed to the huge volume contained in the game, including the more than 700 cars and 90 courses included within (we thought it was 50 courses... but oh well).
This announcement came just after noon in Japan on 11/18, a few hours after working hours ended in America on 11/17. We'll have to check with SCE's American division tomorrow to see how this announcement affects the game's American release.
Ok ik snap je punt dat het irritant is dat ze het altijd uitstellen. Maar wees blij! Polyphony is zo ondertussen een van de enigste developers die de moeite neemt een PERFECT product neer te zetten, hence de online mogelijkheden. Niks anders dan respect hiervoor. Veel developers cashen liever meteen en daardoor worden games nogal een buggy enof gaar afgeleverd...Driv3r anyone?quote:Op donderdag 18 november 2004 08:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik snapte geen hòl van die vertaling!Maar mooie screens!
Jammer dat het (gezien de resolutie) nooit ingame shots kunnen zijn.
Je moet inderdaad toegeven dat ze er nu ècht wel een zooitje van maken. Het spel constant blijven uitstellen, vervolgens de online mode schrappen om het spel voor de feestdagen in de winkels te krijgen, dan de Europese release niet voor de feestdagen af kunnen krijgen en 'm nu nergens meer voor de feestdagen in de winkels te krijgen!
Tja... waar zijn ze dan eigenlijk mee bezig? Laat dan die komende release maar zitten en breng het spel nòg later alsnog mèt online gameplay uit!Wanneer leren developpers nou eens dat ze géén releasedates moeten geven. Zo worden ze ongeloofwaardig. Zeker Polyphony. Die games worden standaard minimaal 1½ jaar uitgesteld. AL-TIJD. Waarom zeggen ze niet gewoon "It's done when it's done"?
Helemaal mee eens hoor!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:04 schreef MaHawK het volgende:
Ok ik snap je punt dat het irritant is dat ze het altijd uitstellen. Maar wees blij! Polyphony is zo ondertussen een van de enigste developers die de moeite neemt een PERFECT product neer te zetten, hence de online mogelijkheden. Niks anders dan respect hiervoor. Veel developers cashen liever meteen en daardoor worden games nogal een buggy enof gaar afgeleverd...Driv3r anyone?
Ik kan ook niet wachten!quote:Voor kwaliteit wacht ik bijzonder graag. Kan niet wachten tot GT4 uitkomt.![]()
Ik zie niks.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:42 schreef A.l.e.x het volgende:
wat random plaatjes en nieuwtjes van PD's laatste presentatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
das de Ford T ja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de Nike auto zit dus niet in de PAL release, niet echt schokkend vind ik
[afbeelding]
wat reallife racers
[afbeelding]![]()
Omdat er voor de PC niet zulke goeie developpers zijn als Polyphony!quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat ziet er goed uit!
PCs zijn veel sneller dan PS2s, maar hoe komt het dan dat race-spellen voor de PS2 er altijd 10x beter uitzien van voor de PC!!!!
en de PS2 veel minder pixels hoeft vol te pompen en de PS2 een dedicated spelcomputer is terwijl een desktop PC nog veel meer moet kunnen enz enzquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Omdat er voor de PC niet zulke goeie developpers zijn als Polyphony!
Heb je GT3 wel eens gespeeld? Deze graphics zijn namelijk al véél beter dan die van San Andreas en de framerate is lekker hoog en zeer stabiel. GT4 heeft dus nòg betere graphics dan GT3. Dus wees maar niet bang hoor. De hele reden dat GT4 100x is uitgesteld is omdat Polyphony perfectionisten zijn!quote:Op woensdag 24 november 2004 09:11 schreef Rodie83 het volgende:
Ik ben benieuwd, das zeker. Gister even San Andreas gespeeld, en de graphics en framerate vielen me echt zwaar tegen. Het zou zonde zijn als GT4 dezelfde problemen gaat hebben. En voordat iemand een open deur intrapt: die screens zijn waarschijnlijk ingame op een devbak en dus niet echt ingame genomen.
Maar ALS ie ooit uitkomt, dan ga ik hem zeker wel eens ergens spelen
Ik heb de 100% gehaald. Nog best lang gezeten aan de time trial van Complex String, foutje is snel gemaakt daar. Alleen moet ik nog heel wat licences goud krijgen voor de 'echte' 100%quote:Op woensdag 24 november 2004 11:01 schreef P-Style het volgende:
Wie heeft er GT3 eigenlijk al op 100%?Of in ieder geval boven de 90%? Ikzelf zit op 80% ofzo.
GT2 heb ik wel @ 100 procentquote:Op woensdag 24 november 2004 11:01 schreef P-Style het volgende:
Wie heeft er GT3 eigenlijk al op 100%?Of in ieder geval boven de 90%? Ikzelf zit op 80% ofzo.
Hoe kom je aan een demo dan? Of heb je die van internet gebrand en een omgebouwde ps2 ofsow?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:46 schreef Flat-Eric het volgende:
Heb net ff de demo gespeeld, scheuren met de Falken GT-R op George V, een kronkelige maar visueel erg mooie baan. Besturing voelt goed aan, je moet wel wat meer 'werken' om de auto goed door de bocht te krijgen. Die tijdslimiet is wel irritant.
Van het internet geplukt en dan gespeeld via HDloader.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:05 schreef RaptorNL het volgende:
Hoe kom je aan een demo dan? Of heb je die van internet gebrand en een omgebouwde ps2 ofsow?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:41 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Haha, even erg offtopic..
Ga eens voor je AI rijden met een tempo van ehm.. tja.. 1.. 15... 30... 45... 100.. km/pu... je ligt dubbel haha. Inplaats van dat ze je inhalen blijven ze jouw tempo volgen lol.
In Gran Turismo Concept zat de Spyker ook al!quote:Op zondag 5 december 2004 06:35 schreef Eitjes het volgende:
Joepie, Dutch Cars in GT4! Spyker? Donkervoort? Hmm! Verras me!
Die hadden we inderdaad nog niet gezien in vorige GT's. GT wordt steeds uitgebreider en uitgebreider... Ik denk dat GT6 een complete auto-encyclopedie gaat worden met werkelijk alle bestaande auto's tot dantoe (als Ferrari dan ook eindelijk een licentie wil geven). Waar je dan natuurlijk ook in kan gaan rijden.quote:Op zondag 5 december 2004 14:39 schreef Steve-O het volgende:
Zweedse auto's
PD heeft een lijst uitgegeven maar dat is dus niet de volledige lijst. (570 auto's een ik dus nog een kleine 150+ te gaan. ). Het kan dus best dat die merken er wel inzitten.quote:
Het is dus allemaal EA's schuld?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:41 schreef Flat-Eric het volgende:
Het is mogelijk door het aflopen van de licentie die EA het recht gaf als enige deze merken in hun games te hebben.
Nee... eerlijk gezegd niet... niet bij mij in ieder geval.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:11 schreef A.l.e.x het volgende:
Dacht dat dat redelijk bekend was?
Nu je het zegt... Need for Speed is inderdaad het spel, waar deze Italiaanse auto's wèl in voorkomen!quote:Ze hadden het volgens mij gedaan voor hun (nu zuigende) Need For Speed reeks
Je vind de Dome Zero Concept een goede auto?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:59 schreef Steve-O het volgende:
http://www.itmedia.co.jp/games/ps2/2004/gt4/05/18.html
Cool ding!quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:38 schreef Michael_Moore het volgende:
[afbeelding]
dat is die hotrod van Jay Leno![]()
absoluut...hij was er een tijd terug mee op tv bij Rides op Discovery.quote:
klikquote:Op vrijdag 10 december 2004 03:07 schreef A.l.e.x het volgende:
Dacht dat er een motor uit een tank inzat ofzo
Nee. Maar aan de andere kant... er is niet één spel met realistische schademodellen. Als jij met de snelheden waarbij je met Gran Turismo racet tegen een muurtje aan rijdt, dan ben jij morsdood, is je auto total-loss en is de race afgelopen. Dàt is pas realisme!quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:18 schreef Markster het volgende:
Zijn er nou eigenlijk schademodellen, want hoe kan je nou een real driving simulator maken, zonder schademodellen ?
Ik denk dat de fabrikanten van de automerken het niet toelaten, want het doet natuurlijk afbreuk aan het imago van het product.quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:18 schreef Markster het volgende:
Zijn er nou eigenlijk schademodellen, want hoe kan je nou een real driving simulator maken, zonder schademodellen ?
Mwoah... ik denk dat dat wel meevalt... van die fabrikantenquote:Op vrijdag 10 december 2004 03:33 schreef Bowny het volgende:
[..]
Ik denk dat de fabrikanten van de automerken het niet toelaten, want het doet natuurlijk afbreuk aan het imago van het product.
Maar zeker jammer inderdaad.
En toch blijven die mannetjes aan de kant lelijk!quote:
Op sommige screenshots staat een Volvo S80 (of S60).quote:Op zondag 5 december 2004 14:39 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
zweedse auto's
mischien koenigsegg![]()
donkervoorts zijn ook wel leuk.
of een carver!
Dit zijn de Volvo's die waarschijnlijk in het spel zitten waarvan de bovenste 3 er voor 99% zeker inzitten:quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:24 schreef Dacide het volgende:
[..]
Op sommige screenshots staat een Volvo S80 (of S60).
http://www.consolenetwork.it/rec_prev/PS2/GT4/723.JPG
Het is toch eigenlijk ook te belachelijk voor woorden hè?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:01 schreef A.l.e.x het volgende:
Wel leuk dat er nog steeds een promo folder bij Dixons ligt met deze teksten erin:
[afbeelding]
'begin 2004' '1-6 online'![]()
er zit dus wel een motor van een tank in de Blastolene Special van Jay Lenoquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 14:57 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
er zit dus wel een motor van een tank in de Blastolene Special van Jay Leno
van deze M47 Patton:
[afbeelding]
http://www.blastolene.com/The_Special/index.htm
http://popularmechanics.c(...)leno/2004/5/hot_rod/
Damn, hebben we gewoon allebei gelijk...quote:The engine was originally built under license by Chrysler, and cost the government $110,000 in 1953.
daar kan je wel een caravannetje mee trekkenquote:Since it was designed to move a tank, it puts out 810 hp and makes 1560 ft.-lb. of torque.
Damn... Ben benieuwd tot hoever je het vermogen kunt opvoeren in GT4!quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef A.l.e.x het volgende:
daar kan je wel een caravannetje mee trekken
Wauw! GT4 ondersteunt ècht USB-sticks! Nou, ja.. die van Sony in ieder geval... (maar zal zeker ook wel andere plug & play USB-sticks ondersteunen)quote:Op donderdag 16 december 2004 21:58 schreef Steve-O het volgende:
http://www.playstation.jp/scej/title/gt4/main.html
Als GT4 dan toch USB sticks ondersteunt, kunnen ze dan niet effe een optie inbouwen om nieuwe auto's te downloaded en op te slaan op die sticks. Om het gebrek aan online gameplay enigszins goed te maken!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:36 schreef Steve-O het volgende:
waarschijnlijk alleen die sony microvaults ja.
NOG meer auto's??quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als GT4 dan toch USB sticks ondersteunt, kunnen ze dan niet effe een optie inbouwen om nieuwe auto's te downloaded en op te slaan op die sticks. Om het gebrek aan online gameplay enigszins goed te maken!
Hehe!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:43 schreef Markster het volgende:
NOG meer auto's??
Mensen zijn ook nooit tevreden he
ze kunnen beter een netwerkoptie downloadbaar besschikbaar stellen als updatequote:Op vrijdag 17 december 2004 12:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hehe!Ik bedoel... eventuele... toekomstige auto's.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:48 schreef Markster het volgende:
ze kunnen beter een netwerkoptie downloadbaar besschikbaar stellen als update
En je noemt jezelf jap85?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:06 schreef jap85 het volgende:
Ik vind toch dat er in verhouding veel te veel japanse autos in zitten, echt elk model en variant is aanwezig, terwijl ik het aanbod van europese merken soms wat karig vind, alfa, peugeot, citroen bijvoorbeeld, zitten maar 5 autos van in het spel. Ik vind het veel leuker om daarin te rijden dan in die japanse crap, waarvan er per merk soms wel 20 modellen in zitten...
Ja dat is niet me nick omdat japan fan ben ofzo hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 07:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
En je noemt jezelf jap85?Anyhow... ik heb er niet zoveel problemen mee, mijn waardering voor Japanse auto's is alleen maar omhoog gegaan sinds Gran Turismo. Gran Turismo 1 hàd niet eens Europese auto's (op een paar Britse wagens na) en ook maar een paar Amerikaanse auto's. Ik vind dat er in GT4 genoeg Europese auto's zitten, meer is altijd leuker, maar voorlopig kunnen we wel weer even vooruit denk ik!
Daar heb je gelijk in ja!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef jap85 het volgende:
...en dan vooral niet doordat er gewoon teveel edities van 1 soort (meestal japanse) auto inzitten...
weest gerust:quote:Op donderdag 16 december 2004 22:03 schreef Steve-O het volgende:
Heb net al die auto's bekeken en heb toch het gevoel dat er een paar missen.
Mooi doosje... Wat me opvalt aan de achterkant (en óók op de officiële Japanse site) is dat naast Dolby Pro Logic II er ook het Dolby Digital logo staat. Voor zover ik weet is er nog geen enkel spel op de PS2 dat real-time dolby digital ondersteunt. Alleen in filmpjes (MGS2 en FF-X2 bijv.) Nou heeft GT nooit veel filmpjes gehad en ik denk niet dat ze het introfilmpje en het creditfilmpje speciaal in Dolby Digital hebben gemaakt. Zou GT4 real-time Dolby Digital kunnen coderen?!quote:Op zondag 26 december 2004 14:20 schreef Flat-Eric het volgende:
Iemand in Japan is inmiddels in bezit van het spel...
boxart:
dvd:
Helaas moeten wij nog 2 maanden wachten...
Volgens mij kan de PS2 alleen Dolby Digital gebruiken bij films en cutscene's.quote:Zou GT4 real-time Dolby Digital kunnen coderen?!
Voor het beginfilmpje en de credits?quote:Op zondag 26 december 2004 18:30 schreef Flat-Eric het volgende:
Volgens mij kan de PS2 alleen Dolby Digital gebruiken bij films en cutscene's.
DTS was in principe ook alleen voor gebruik bij films maar er zijn nu een paar spellen die het tijdens gameplay gebruiken zoals GTA: Vice City en SSX Tricky.
Dolby Pro Logic II kan wel gebruikt worden tijdens gameplay.
Het lijkt er dus op dat Gran Turismo 4 Dolby Digital ondersteunt bij de filmpjes en Dolby Pro Logic II tijdens het spel zelf.
Tja, ik weet niet hoe het zit nu ze het B-spec deel toegevoegd hebben. Misschien dat ze de simulaties van de race op een of andere manier in Dolby Digital uitgevoerd hebben. Maar nu het spel in Azie te verkrijgen is zal er spoedig informatie over zijnquote:Op zondag 26 december 2004 18:36 schreef P-Style het volgende:
Het lijkt me alleen zo onzinnig voor die paar kleine filmpjes in GT4 om dat dan in Dolby Digital te doen. Maar misschien hebben ze dat juist expres gedaan als excuus om een Dolby Digital Logo op het hoesje te printen.
Inderdaad! Ik bedenk me net dat het eigenlijk best onzinnig zou zijn als het spel realtime Dolby Pro Logic II èn Dolby Digital zou ondersteunen (waarbij je eventueel zou kunnen kiezen tussen die twee). Want àlle receivers die Dolby Pro Logic II hebben, hebben ook een Dolby Digital decoder en dan ben je wel erg stom om Pro Logic II te kiezen! De races zelf zullen dus gewoon Dolby Pro Logic II zijn denk ik.quote:Op zondag 26 december 2004 19:00 schreef Flat-Eric het volgende:
Maar nu het spel in Azie te verkrijgen is zal er spoedig informatie over zijn.
HD-tvquote:Op maandag 27 december 2004 20:38 schreef P-Style het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit in welke mate Dolby Digital wordt ondersteunt (maar het zal zeer waarschijnlijk beperkt zijn tot de filmpjes), maar ik ben wel ergens anders achter gekomen...
Het is bevestigd dat GT4 progressive scan ondersteunt (480p), maar naast progressive scan zal GT4, als eerste en enige spel tot nu toe óóit op de Playstation 2 1080i ondersteunen!!!Ik heb het hier over de volle HDTV-resolutie van 1920x1080 pixels op 60Hz!!! En niet alleen tijdens de fotomode, maar ook tijdens het racen! De menu's zullen slechts 640x480 zijn. Ik wist dat Polyphony veel uit de PS2 kon persen, maar zoiets had ik nooit verwacht! Het lijkt wel of ze de PS2 dingen laten doen, die hij niets eens kàn.
Het blijkt inderdaad dat de GPU van de PS2 1920x1080 ondersteunt (overigens niét de HDTV-resolutie van 1280x720).
De Japanse versie ondersteunt dit in ieder geval, de Amerikaanse versie zal het ook wel ondersteunen, maar hoe het met de Europese versie zit weten we vooralsnog niet. Aan de andere kant zullen er maar weinig zijn in Europa die 1080i kunnen benutten, aangezien er amper HDTV's verkrijgbaar zijn hier.Maar mocht je een beamer hebben met een resolutie van 1920x1080 en component ingang, dan zou dit wel heel mooi zijn!
High-Definition TVquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:21 schreef Kevin1Bravo het volgende:
HD-tvTV met harde schijf en hoge resolutie?
OMG!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
En de graphics zien er dan ook zo uit in 1080i :
...
Ik weet dat een save van GT4:Prologue je wat leuke extra's oplevert, maar of een save van GT3 van invloed is, weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:57 schreef Flat-Eric het volgende:
OMG!![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik student ben, geen geld om een HD-TV/projector te kopen...
ff wat anders:
Het schijnt zo te zijn dat je met een save van GT3 of GT4:Prologue een bonus van 10.000 credits krijgt bij het begin van het spel.
Was iemand op het GTPlanet forum die zei dat je GT3 of GT4:Prologue saves kon importeren. Ook vertelde hij dat je de licenses wel opnieuw moet doen. Misschien dat er nog wat extra's zijn maar dat wist hij verder niet, de dialog box die hij te zien kreeg bevatte naast chineze tekst alleen het begrijpbare getal 10.000quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik weet dat een save van GT4:Prologue je wat leuke extra's oplevert, maar of een save van GT3 van invloed is, weet ik niet.
Yep, waterdicht bewijsquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:26 schreef P-Style het volgende:
Hier de bevestiging dat 'ie inderdaad 1080i ondersteunt!![]()
[afbeelding]
Hehehe, gewoon even de eigenschappen van het plaatje opvragen, URL kopieren en plakken in je browser et voila: daar is het plaatje.quote:
Hehe... geweldig! Dat mannetje ook! Ze kunnen deze auto natuurlijk moeilijk laten rijden zonder bestuurder erop.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
De allervetste auto uit GT4 :
[afbeelding]
Zie de pics hierboven, zo ziet het eruit als je 'm op een HD-TV speelt die 1080i ondersteund.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:50 schreef jimjim1983 het volgende:
wordt dit spel eigenlijk mooier dan prologue? die vond ik niet zo heel denderend
ja die heb ik dus net weggegeven, ziet het er, ingame, op een normale tv mooier uit dan prologue?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie de pics hierboven, zo ziet het eruit als je 'm op een HD-TV speelt die 1080i ondersteund.
Hier mag je geloof ik wel vanuit gaan. Ze hebben in de tussentijd nog aardig wat aanpassingen gedaan aan de engine, dus het zal wel wat mooier zijn dan Prologue. Hoe groot dat verschil zal zijn weet ik niet, het verschil zal ook wel niet vreselijk groot zijn denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:52 schreef jimjim1983 het volgende:
ja die heb ik dus net weggegeven, ziet het er, ingame, op een normale tv mooier uit dan prologue?
Ik bedenk me net dat je bij iedere Gran Turismo tot nu toe sowieso 10.000 credits hebt in het begin!quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:19 schreef Flat-Eric het volgende:
Was iemand op het GTPlanet forum die zei dat je GT3 of GT4:Prologue saves kon importeren. Ook vertelde hij dat je de licenses wel opnieuw moet doen. Misschien dat er nog wat extra's zijn maar dat wist hij verder niet, de dialog box die hij te zien kreeg bevatte naast chineze tekst alleen het begrijpbare getal 10.000.
Kan het desbetreffende niet terugvinden dus misschien dat het 100.000 (of hoger )was. Maar ik lees nu ook berichten dat een GT4:Prologue save er wel voor zorgt dat de licenses tests Domestic A en B niet meer gedaan hoeven te worden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat je bij iedere Gran Turismo tot nu toe sowieso 10.000 credits hebt in het begin!10.000 credits is ook helemaal niet vee!l Daar kun je net een klein auto'tje of tweedehandsje voor kopen. De bonus van GT-concept als je'm rondspeelde voor GT3 was 10.000.000 credits (10 miljoen dus), dáár had je tenminste wat aan.
Bijna niet, op dit moment loopt de verkoop in Europa achter op die van Azië en Amerika. Misschien dat de spellen op de PS2 en Xbox voor een impuls van HDTV's zorgen in Europa.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:36 schreef Steve-O het volgende:
Nu is mijn vraag
Zijn hier wel HDTV's te koop ?
Bedoel je niet PS3 en Xbox2?quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:55 schreef Flat-Eric het volgende:
Bijna niet, op dit moment loopt de verkoop in Europa achter op die van Azië en Amerika. Misschien dat de spellen op de PS2 en Xbox voor een impuls van HDTV's zorgen in Europa.
Nou hebben xbox titels hier helemaal niks mee te maken, maar er is inderdaad kans dat de PAL versie geen HDTV zal ondersteunen. Die keuze ligt volledig bij polyphony. Aan de andere kant zie je wel meer PS2-titels waarvan de PAL-versies net als hun NTSC-versies progressive scan ondersteunen of zelfs progressive scan op 60Hz (480p), ondanks dat vrijwel geen enkele Europeaan deze optie kan benutten . We zien wel... en ach, voorlopig heb ik (helaas) toch geen HDTV.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hebt zelfs kans dat de PAL versie helemaal geen HDTV zal ondersteunen, dit is geloof ik ook bij veel XBox titels niet zo.
Fijn... Dat is dus pas begin januari GT4 spelen. Bah, 20 euro verneukt aan UPS.quote:Live UPS shipping data Dec 29, 2004 19:46:16 IN MUMBAI A FLIGHT DELAY OCCURRED BECAUSE OF MECHANICAL REASONS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |