Van het internet geplukt en dan gespeeld via HDloader.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:05 schreef RaptorNL het volgende:
Hoe kom je aan een demo dan? Of heb je die van internet gebrand en een omgebouwde ps2 ofsow?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:41 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Haha, even erg offtopic..
Ga eens voor je AI rijden met een tempo van ehm.. tja.. 1.. 15... 30... 45... 100.. km/pu... je ligt dubbel haha. Inplaats van dat ze je inhalen blijven ze jouw tempo volgen lol.
In Gran Turismo Concept zat de Spyker ook al!quote:Op zondag 5 december 2004 06:35 schreef Eitjes het volgende:
Joepie, Dutch Cars in GT4! Spyker? Donkervoort? Hmm! Verras me!
Die hadden we inderdaad nog niet gezien in vorige GT's. GT wordt steeds uitgebreider en uitgebreider... Ik denk dat GT6 een complete auto-encyclopedie gaat worden met werkelijk alle bestaande auto's tot dantoe (als Ferrari dan ook eindelijk een licentie wil geven). Waar je dan natuurlijk ook in kan gaan rijden.quote:Op zondag 5 december 2004 14:39 schreef Steve-O het volgende:
Zweedse auto's
PD heeft een lijst uitgegeven maar dat is dus niet de volledige lijst. (570 auto's een ik dus nog een kleine 150+ te gaan. ). Het kan dus best dat die merken er wel inzitten.quote:
Het is dus allemaal EA's schuld?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:41 schreef Flat-Eric het volgende:
Het is mogelijk door het aflopen van de licentie die EA het recht gaf als enige deze merken in hun games te hebben.
Nee... eerlijk gezegd niet... niet bij mij in ieder geval.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:11 schreef A.l.e.x het volgende:
Dacht dat dat redelijk bekend was?
Nu je het zegt... Need for Speed is inderdaad het spel, waar deze Italiaanse auto's wèl in voorkomen!quote:Ze hadden het volgens mij gedaan voor hun (nu zuigende) Need For Speed reeks
Je vind de Dome Zero Concept een goede auto?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:59 schreef Steve-O het volgende:
http://www.itmedia.co.jp/games/ps2/2004/gt4/05/18.html
Cool ding!quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:38 schreef Michael_Moore het volgende:
[afbeelding]
dat is die hotrod van Jay Leno![]()
absoluut...hij was er een tijd terug mee op tv bij Rides op Discovery.quote:
klikquote:Op vrijdag 10 december 2004 03:07 schreef A.l.e.x het volgende:
Dacht dat er een motor uit een tank inzat ofzo
Nee. Maar aan de andere kant... er is niet één spel met realistische schademodellen. Als jij met de snelheden waarbij je met Gran Turismo racet tegen een muurtje aan rijdt, dan ben jij morsdood, is je auto total-loss en is de race afgelopen. Dàt is pas realisme!quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:18 schreef Markster het volgende:
Zijn er nou eigenlijk schademodellen, want hoe kan je nou een real driving simulator maken, zonder schademodellen ?
Ik denk dat de fabrikanten van de automerken het niet toelaten, want het doet natuurlijk afbreuk aan het imago van het product.quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:18 schreef Markster het volgende:
Zijn er nou eigenlijk schademodellen, want hoe kan je nou een real driving simulator maken, zonder schademodellen ?
Mwoah... ik denk dat dat wel meevalt... van die fabrikantenquote:Op vrijdag 10 december 2004 03:33 schreef Bowny het volgende:
[..]
Ik denk dat de fabrikanten van de automerken het niet toelaten, want het doet natuurlijk afbreuk aan het imago van het product.
Maar zeker jammer inderdaad.
En toch blijven die mannetjes aan de kant lelijk!quote:
Op sommige screenshots staat een Volvo S80 (of S60).quote:Op zondag 5 december 2004 14:39 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
zweedse auto's
mischien koenigsegg![]()
donkervoorts zijn ook wel leuk.
of een carver!
Dit zijn de Volvo's die waarschijnlijk in het spel zitten waarvan de bovenste 3 er voor 99% zeker inzitten:quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:24 schreef Dacide het volgende:
[..]
Op sommige screenshots staat een Volvo S80 (of S60).
http://www.consolenetwork.it/rec_prev/PS2/GT4/723.JPG
Het is toch eigenlijk ook te belachelijk voor woorden hè?quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:01 schreef A.l.e.x het volgende:
Wel leuk dat er nog steeds een promo folder bij Dixons ligt met deze teksten erin:
[afbeelding]
'begin 2004' '1-6 online'![]()
er zit dus wel een motor van een tank in de Blastolene Special van Jay Lenoquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 14:57 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
er zit dus wel een motor van een tank in de Blastolene Special van Jay Leno
van deze M47 Patton:
[afbeelding]
http://www.blastolene.com/The_Special/index.htm
http://popularmechanics.c(...)leno/2004/5/hot_rod/
Damn, hebben we gewoon allebei gelijk...quote:The engine was originally built under license by Chrysler, and cost the government $110,000 in 1953.
daar kan je wel een caravannetje mee trekkenquote:Since it was designed to move a tank, it puts out 810 hp and makes 1560 ft.-lb. of torque.
Damn... Ben benieuwd tot hoever je het vermogen kunt opvoeren in GT4!quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef A.l.e.x het volgende:
daar kan je wel een caravannetje mee trekken
Wauw! GT4 ondersteunt ècht USB-sticks! Nou, ja.. die van Sony in ieder geval... (maar zal zeker ook wel andere plug & play USB-sticks ondersteunen)quote:Op donderdag 16 december 2004 21:58 schreef Steve-O het volgende:
http://www.playstation.jp/scej/title/gt4/main.html
Als GT4 dan toch USB sticks ondersteunt, kunnen ze dan niet effe een optie inbouwen om nieuwe auto's te downloaded en op te slaan op die sticks. Om het gebrek aan online gameplay enigszins goed te maken!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:36 schreef Steve-O het volgende:
waarschijnlijk alleen die sony microvaults ja.
NOG meer auto's??quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als GT4 dan toch USB sticks ondersteunt, kunnen ze dan niet effe een optie inbouwen om nieuwe auto's te downloaded en op te slaan op die sticks. Om het gebrek aan online gameplay enigszins goed te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |