Van het internet geplukt en dan gespeeld via HDloader.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:05 schreef RaptorNL het volgende:
Hoe kom je aan een demo dan? Of heb je die van internet gebrand en een omgebouwde ps2 ofsow?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:41 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Haha, even erg offtopic..
Ga eens voor je AI rijden met een tempo van ehm.. tja.. 1.. 15... 30... 45... 100.. km/pu... je ligt dubbel haha. Inplaats van dat ze je inhalen blijven ze jouw tempo volgen lol.
In Gran Turismo Concept zat de Spyker ook al!quote:Op zondag 5 december 2004 06:35 schreef Eitjes het volgende:
Joepie, Dutch Cars in GT4! Spyker? Donkervoort? Hmm! Verras me!
Die hadden we inderdaad nog niet gezien in vorige GT's. GT wordt steeds uitgebreider en uitgebreider... Ik denk dat GT6 een complete auto-encyclopedie gaat worden met werkelijk alle bestaande auto's tot dantoe (als Ferrari dan ook eindelijk een licentie wil geven). Waar je dan natuurlijk ook in kan gaan rijden.quote:Op zondag 5 december 2004 14:39 schreef Steve-O het volgende:
Zweedse auto's
PD heeft een lijst uitgegeven maar dat is dus niet de volledige lijst. (570 auto's een ik dus nog een kleine 150+ te gaan. ). Het kan dus best dat die merken er wel inzitten.quote:
Het is dus allemaal EA's schuld?quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:41 schreef Flat-Eric het volgende:
Het is mogelijk door het aflopen van de licentie die EA het recht gaf als enige deze merken in hun games te hebben.
Nee... eerlijk gezegd niet... niet bij mij in ieder geval.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:11 schreef A.l.e.x het volgende:
Dacht dat dat redelijk bekend was?
Nu je het zegt... Need for Speed is inderdaad het spel, waar deze Italiaanse auto's wèl in voorkomen!quote:Ze hadden het volgens mij gedaan voor hun (nu zuigende) Need For Speed reeks
Je vind de Dome Zero Concept een goede auto?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:59 schreef Steve-O het volgende:
http://www.itmedia.co.jp/games/ps2/2004/gt4/05/18.html
Cool ding!quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:38 schreef Michael_Moore het volgende:
[afbeelding]
dat is die hotrod van Jay Leno![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |