quote:Paintball is een spel met vele variaties, maar meestal worden de spelers in 2 teams
verdeeld en spelen "Verover de vlag" . Het aantal spelers kan variëren van 3 tot 50
aan één kant, dit wordt alleen beperkt door de grootte van het speelveld. Het doel van het spel is, ga er op uit en verover de vlag van de tegenstander terwijl je de eigen vlag beschermt.
In de tijd dat je tracht de vlag te veroveren, probeer je tegelijk spelers van de tegenpartij uit te schakelen door hen met een verfballetje te raken. Een speler die uitgeschakeld is, kan in de volgende spel-sessie meedoen. Het spel wordt gespeeld in sessies van +- 20 minuten, de totale spelduur is ongeveer 3 uur.
Tussen de sessies door hebben de spelers pauze om hun uitrusting te controleren,
verfballetjes aan te vullen en zich te verfrissen, hiervoor is een speciale veilige zone
ingericht. Gedurende de pauze zal menig speler enthousiast over de door hem of haar behaalde overwinning of "leuke" nederlaag vertellen. Of je nu wint of verliest, iedereen heeft een te gekke tijd.
Uhm .. Tessje? Het is in een bos.quote:
quote:Op zondag 14 november 2004 21:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm .. Tessje? Het is in een bos.
Done. Roep Furby & Vleermuis ook eens.quote:Op zondag 14 november 2004 21:38 schreef Mr. Orange het volgende:
Count me in![]()
:dquote:
Hey die tieten heb ik ookquote:
quote:Op zondag 14 november 2004 21:40 schreef nikky het volgende:
Wat een domme tieten
quote:Op zondag 14 november 2004 21:40 schreef Tessje het volgende:
Hey die tieten heb ik ook
allemaal?quote:Op zondag 14 november 2004 21:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hey die tieten heb ik ook
Nikky was eerderquote:Op zondag 14 november 2004 21:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[..].
Furby kijkt eerst zjin programma af. Maar er kwam wel een positief antwoordquote:Op zondag 14 november 2004 21:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Done. Roep Furby & Vleermuis ook eens.
Kun jij eerlijk zeggen zonder te lachen dat de tieten van het tweede meisje van rechts er enigzins "fatsoenlijk" uitzien?quote:Op zondag 14 november 2004 21:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[..].
Ik bedoelde die 2e van linksquote:Op zondag 14 november 2004 21:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Kun jij eerlijk zeggen zonder te lachen dat de tieten van het tweede meisje van rechts er enigzins "fatsoenlijk" uitzien?
Wat een ballonnen
quote:Op zondag 14 november 2004 21:38 schreef boebiedoe het volgende:
Zo zie ik Stinkie dus voor me..
[afbeelding]
Weet je zeker dat het niet tijdens is?quote:Op zondag 14 november 2004 21:53 schreef stinkie het volgende:
Is dit Dirkh voor of na het paintball [afbeelding]
zou zomaar kunnenquote:Op zondag 14 november 2004 21:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet tijdens is?
Hoe bedeol je?quote:Op zondag 14 november 2004 21:59 schreef nikky het volgende:
Is dat zijn kruisje voor op zijn steen ofzo![]()
plaatje doet het niet altijdquote:Op zondag 14 november 2004 22:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe bedeol je?
Ik weet nog steeds niet wat het voor plaatje is eigenlijk.quote:Op zondag 14 november 2004 22:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
plaatje doet het niet altijd
Mooie meiden zijn altijd welkom.quote:Op zondag 14 november 2004 22:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
ik ben wellicht aanwezig.
Verliezers krijgen een theedoek?quote:Op zondag 14 november 2004 22:06 schreef Tessje het volgende:
Na deze meet zullen heel veel mensen klinisch doodverklaard worden
Die zullen ondergegooid worden met eieren..quote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verliezers krijgen een theedoek?
Ik dacht al, waar blijf jequote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef HeatWave het volgende:
Tvp.
pek en verenquote:Op zondag 14 november 2004 22:13 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die zullen ondergegooid worden met eieren..![]()
Burkha zodat ze hun gezicht nooit meer hoeven te vertonen.. .quote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verliezers krijgen een theedoek?
Nopequote:Op zondag 14 november 2004 22:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
pek en veren
neej!quote:Op zondag 14 november 2004 22:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
pek en veren
lijkt me meer iets voor de winnaarsquote:Op zondag 14 november 2004 22:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
neej!
warme chocoladesaus, slagroom en aardbeien![]()
![]()
Dat komt wel goed hoor Maanvis.quote:Op zondag 14 november 2004 22:19 schreef Maanvis het volgende:
We zijn al met 24 mensen. Let er overigens wel op dat het dit keer van vitaal belang is dat je NIET AFZEGT VLAK VAN TEVOREN!!! Immers kunnen we met 19 mensen niet dit leuke spel doen
Laat mijn Pressiemiddel nouquote:Op zondag 14 november 2004 22:20 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor Maanvis.
Is de XXX tape van Furby al afgelopen ?quote:Op zondag 14 november 2004 22:13 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die zullen ondergegooid worden met eieren..![]()
Dacht jij soms dat wij dat allemaal niet hadden ingecalculeerd?quote:Op zondag 14 november 2004 22:19 schreef Maanvis het volgende:
We zijn al met 24 mensen. Let er overigens wel op dat het dit keer van vitaal belang is dat je NIET AFZEGT VLAK VAN TEVOREN!!! Immers kunnen we met 19 mensen niet dit leuke spel doen
...quote:Op zondag 14 november 2004 22:24 schreef JaWi het volgende:
Is er ook bier?
Als ik met furby en vleermuis kom welquote:Op zondag 14 november 2004 22:25 schreef boebiedoe het volgende:
[is er ook bier?]
...
Hebben we geen "duh" smiley ?
Nee, dat dacht ik niet. Ik wil gewoon dat iedereen die zich aanmeldt ook komt. Dus niet dat ik mijn AK-47 voor niks meeneem als gelly niet komt opdagen, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 november 2004 22:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Dacht jij soms dat wij dat allemaal niet hadden ingecalculeerd?
We zijn niet blond ofzo.
Deze dame doet er een uurtje over en je zit dichtbij.quote:Op zondag 14 november 2004 22:28 schreef NightH4wk het volgende:
Ok.
Alleen die hoer van een trein doet er 2:30 uur over.
voor ons wel jaquote:Op maandag 15 november 2004 00:01 schreef Aventura het volgende:
Zo. Weer terug van Machinehead. Ik heb de pit overleefd, dus paintballen wordt een eitje.
quote:Op maandag 15 november 2004 00:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
voor ons wel ja
mooi, des te vaker kunnen we je rakenquote:Op maandag 15 november 2004 00:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een bikkel.
Ah, mooi, dan kan jij mij beschermen en troosten.quote:Op maandag 15 november 2004 00:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een bikkel.
Ik lik zelfs je...eh wondenquote:Op maandag 15 november 2004 00:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, mooi, dan kan jij mij beschermen en troosten.
en dan allebei in een ander team, zodat niemand weet op wie ze moeten schieten? Hell noquote:Op maandag 15 november 2004 00:28 schreef cinnamongirl het volgende:
I'm in.
Nou stinkie, ik denk dat ze ons ook niet uit elkaar houden als we allebei een masker op hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 00:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dan allebei in een ander team, zodat niemand weet op wie ze moeten schieten? Hell no
owjawel, ik ben afgevalenquote:Op maandag 15 november 2004 00:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou stinkie, ik denk dat ze ons ook niet uit elkaar houden als we allebei een masker op hebben
Dat was je vorige keer ook, maar toch randde yvonne mij aan terwijl ze aan JOUW stinkzwam wou zittenquote:Op maandag 15 november 2004 00:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
owjawel, ik ben afgevalen
hoewel, het is na de feestdagen, dus ik denk dat je gelijk hebt
ja, omdat Yvonne dacht dat ik nog steeds dik wasquote:Op maandag 15 november 2004 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat was je vorige keer ook, maar toch randde yvonne mij aan terwijl ze aan JOUW stinkzwam wou zitten
Yvonnne jouw aanranden ?quote:Op maandag 15 november 2004 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat was je vorige keer ook, maar toch randde yvonne mij aan terwijl ze aan JOUW stinkzwam wou zitten
ze vergistte zich, kunje d'r ook niet kwalijk nemenquote:Op maandag 15 november 2004 00:50 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Yvonnne jouw aanranden ?![]()
![]()
Zijn wat?quote:Op maandag 15 november 2004 00:50 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Yvonnne jouw aanranden ?![]()
![]()
Zou heel handig zijn.quote:Op maandag 15 november 2004 00:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Deze dame doet er een uurtje over en je zit dichtbij.
Meerijden?
Hehe, nodigen we een groep Moslims ofzo uit als tegenstander.quote:Op maandag 15 november 2004 00:45 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Paintballen. 1 keer gedaan. Best leuk. Beetje oorlogszuchtig wel.
en dan echte kogels gebruiken die door die pakken heen kunnenquote:Op maandag 15 november 2004 01:22 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hehe, nodigen we een groep Moslims ofzo uit als tegenstander.
Toen ik nog in Vietnam zat, dat waren pas tijden.quote:Op maandag 15 november 2004 01:43 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
en dan echte kogels gebruiken die door die pakken heen kunnen
die is geinigquote:Op maandag 15 november 2004 01:57 schreef Adelante het volgende:
ik weet er nog wel 2 anders
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 november 2004 00:37 schreef Aventura het volgende:
Leuke (matige) grap:
'hallo mannen, schieten maar, ik ben Aventura'. En dan van, die jongens haar overhoop schieten: modje down!!! Kom ik tevoorschijn en dan ik zo van: 'hahaha niet waar ik ben Aventura en dat was mijn zus'.
![]()
Yeah.quote:Op maandag 15 november 2004 11:14 schreef Ripley het volgende:
Paintballen! Dat lijkt me te gek!
Count me in![]()
Ze zijn net gesloten.quote:Op maandag 15 november 2004 12:19 schreef mvt het volgende:
Wanneer sluiten de inschrijvingen?? (ivm met reserveren dus) moet er nog over na denken. Tis allemaal rond de verjaardagen van mijn moeder, mijn oma en mijn broer ( ennatuurlijk A en C). Dus het is even afwachten welke verplichtingen ik heb.
check je mail trouwens even. Zit ziek thuis en verveel mequote:Op maandag 15 november 2004 12:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ze zijn net gesloten..
trouwens, ik zie niet dat het gesloten isquote:Op maandag 15 november 2004 12:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ze zijn net gesloten..
Gelukkig was ik net op tijdquote:Op maandag 15 november 2004 12:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ze zijn net gesloten..
Ja. Mail me maar op thegenieii@hotmail.com. Die andere zijn niet webbased.quote:Op maandag 15 november 2004 12:24 schreef mvt het volgende:
[..]
check je mail trouwens even. Zit ziek thuis en verveel me
Vet.quote:Op maandag 15 november 2004 12:26 schreef ShaoliN het volgende:
Lijkt me wel leuk. Is ook dichtbij. Denk er evevn over na.![]()
was al gemailed daar naartoequote:Op maandag 15 november 2004 12:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja. Mail me maar op thegenieii@hotmail.com. Die andere zijn niet webbased.
quote:Op maandag 15 november 2004 12:27 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Vet.
Bij ShaoliN moet ik me nog inlikken voor mijn toekomstig modschap.quote:Op maandag 15 november 2004 12:30 schreef mvt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2004 12:33 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Bij ShaoliN moet ik me nog inlikken voor mijn toekomstig modschap.
Denk je dat hij ergens inspraak heeft?quote:Op maandag 15 november 2004 12:33 schreef boebiedoe het volgende:
trouwens, dan moet je hem wel in jouw team krijgen en niet te vaak in zijn ballen schieten/quote:Op maandag 15 november 2004 12:33 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik zat bij jou in het team, toch?quote:Op maandag 15 november 2004 12:39 schreef QuietGuy het volgende:
voor mijn team heb ik vast een website geopend: http://www.gunchicks.com/
Ssst, laat ze in die waan.quote:Op maandag 15 november 2004 12:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Denk je dat hij ergens inspraak heeft?![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 12:39 schreef JaWi het volgende:
Crew tegen users heeft ook wel wat.
Dat regel ik wel voor je. Wat is je password?quote:Op maandag 15 november 2004 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Moet ik er wel voor zorgen dat ik voor 29 januari weer zwart ben.
Heh hehquote:Op maandag 15 november 2004 12:39 schreef JaWi het volgende:
Hetzelfde password wat ik overal gebruik. d8i5r6k2h4quote:Op maandag 15 november 2004 12:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat regel ik wel voor je. Wat is je password?
crew & ex-crew vs users.quote:Op maandag 15 november 2004 12:39 schreef JaWi het volgende:
Maak Stuart anders maar moderator.quote:Op maandag 15 november 2004 12:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Moet ik er wel voor zorgen dat ik voor 29 januari weer zwart ben.
Je kan gratis toekijken.quote:Op maandag 15 november 2004 12:39 schreef mcDavid het volgende:
als het gratis is kom ik ook
Als het nou crew & ex-crew & mensen die ooit toegang hebben gehad tot crewdelen vs users wordt dan wordt het iedereen tegen maanvisquote:Op maandag 15 november 2004 12:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
crew & ex-crew vs users..
Jezelf?quote:Op maandag 15 november 2004 12:58 schreef Tessje het volgende:
Mag ik al iemand neerschieten?![]()
De rest van de wereld houdt niet van zulke garpjesquote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jezelf?
Let je wel op. Maanvis dus, niet stinkiequote:Op maandag 15 november 2004 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelukkig was ik net op tijd
Missie: maanvis eens flink voor zijn kloten schieten
quote:Op maandag 15 november 2004 13:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
De rest van de wereld houdt niet van zulke garpjes
Goed.. Ik ga weer verder met 'studeren'....
Misschien hebben we niks aanquote:Op maandag 15 november 2004 13:47 schreef Jerruh het volgende:
ik doe misschien ook wel mee.
ik ben alleen tering agressief met spelletjes.
Ik ga niet in m'n blote reet paintballen BBD.quote:Op maandag 15 november 2004 13:48 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Misschien hebben we niks aan![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 13:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga niet in m'n blote reet paintballen BBD.
quote:Op maandag 15 november 2004 12:55 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Bush is op álles voorbereid; voor de heren lijkt mij dit een goede outfit.
doe dat maar inderdaad niet, anders kom ik niet.quote:Op maandag 15 november 2004 13:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga niet in m'n blote reet paintballen BBD.
Je weet het nog niet? Jij denkt dat je bij de selectie zit?quote:Op maandag 15 november 2004 14:13 schreef Skv het volgende:
Ik weet nog niet of ik mee ga
sponsors gezocht!
Dat, en de inschrijving is al geslotenquote:Op maandag 15 november 2004 14:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je weet het nog niet? Jij denkt dat je bij de selectie zit?.
.
quote:Op maandag 15 november 2004 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat, en de inschrijving is al gesloten
Behalve voor een aantal mensen die het nog niet zeker weten.quote:Op maandag 15 november 2004 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat, en de inschrijving is al gesloten
quote:Op maandag 15 november 2004 14:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
net nu ik mee wil doen.
quote:Op maandag 15 november 2004 14:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Behalve voor een aantal mensen die het nog niet zeker weten..
Voor ex-sex-mods worden natuurlijk uitzonderingen gemaakt.quote:Op maandag 15 november 2004 14:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
net nu ik mee wil doen.
Ik wil bij jou in het team.quote:Op maandag 15 november 2004 14:28 schreef Jerruh het volgende:okay
.
nogmaals, ik ben wel agressief en voergemotiveerd met spelletjes.
met karten bijv. ben ik regelmatig van de baan gehaald wegens beuken enzo.
bij lazergamen heb ik al es mensen van trapjes en door tunneltjes geduwd (of stukjes tape op de lazer geplakt) en poolen.... laat ik me daar maar nie over uit.
do you mind if we land in the bushes nakend and sweaty?quote:Op maandag 15 november 2004 14:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wil bij jou in het team.
quote:Op maandag 15 november 2004 14:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
do you mind if we land in the bushes nakend and sweaty?.
operation hot stuff?
*ontwaakt uit dagdroom*
eh okay, wij gaan in een team.
Ik ookquote:Op maandag 15 november 2004 14:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wil bij jou in het team.
even if it's hairy?quote:Op maandag 15 november 2004 14:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Dan ga ik wel bij de tegenpartij.
Your asses are mine![]()
Hoe hariger hoe beter..de tarrels zullen in het rond vliegen!quote:Op maandag 15 november 2004 14:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
even if it's hairy?
*naar moonfoto boe kijkt*
Vorige keer had ie zich geschorenquote:Op maandag 15 november 2004 14:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
even if it's hairy?
*naar moonfoto boe kijkt*
Puik plan. Stinkie is bij de tegenpartij voorman, dan mag Ripley dat bij ons zijn.quote:Op maandag 15 november 2004 14:42 schreef Jerruh het volgende:ripley
boe moet dan ook bij mij vind ik! 14.gif
*telt af...quote:Op maandag 15 november 2004 14:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Puik plan. Stinkie is bij de tegenpartij voorman, dan mag Ripley dat bij ons zijn..
bah, met al die klodders verf krijg je dan echt een klonterkontquote:Op maandag 15 november 2004 14:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoe hariger hoe beter..de tarrels zullen in het rond vliegen!![]()
tegen de tijd dat jij met je kung fu nog maar half in de lucht hangt, heb ik je met mijn paintballshooters al voor je hooters getetst!quote:Op maandag 15 november 2004 14:59 schreef Tessje het volgende:
Hai stelletje slettebakken van me
Misschien is het mooi om te vermelden dat ik met mijn uberkung fu moves niet eens een paintbalpistool nodig heb
okay, ik heb weer arrestatietechnieken en ik voel me heel wat, maar toch
Ik train tegenwoordig 4 keer per week dus over 2 maanden schop ik jou zo in een hoekje if necessaryquote:Op maandag 15 november 2004 14:59 schreef Tessje het volgende:
Hai stelletje slettebakken van me
Misschien is het mooi om te vermelden dat ik met mijn uberkung fu moves niet eens een paintbalpistool nodig heb
okay, ik heb weer arrestatietechnieken en ik voel me heel wat, maar toch
Ik ga er targets op schilderenquote:Op maandag 15 november 2004 15:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij met je kung fu nog maar half in de lucht hangt, heb ik je met mijn paintballshooters al voor je hooters getetst!.
Ik wist dat ik secretaresse had moeten wordenquote:Op maandag 15 november 2004 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik train tegenwoordig 4 keer per week dus over 2 maanden schop ik jou zo in een hoekje if necessary
dat is vast niet nodigquote:Op maandag 15 november 2004 15:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ga er targets op schilderen
Je kent mequote:Op maandag 15 november 2004 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is vast niet nodig.
daarom heb ik je liever niet in mijn team.quote:Op maandag 15 november 2004 15:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je kent me
Ey! Niet zo doen tegen mijn Tessje!quote:Op maandag 15 november 2004 15:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daarom heb ik je liever niet in mijn team.
je zou te snel overhoop geschoten worden
tessje weet al dat ze mijn favoriete OT/At isquote:Op maandag 15 november 2004 15:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ey! Niet zo doen tegen mijn Tessje!
Dan is het goed.quote:Op maandag 15 november 2004 15:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tessje weet al dat ze mijn favoriete OT/At is.
Campersquote:Op maandag 15 november 2004 15:26 schreef stinkie het volgende:
Kung Fu, arrestatietechnieken, commando training. Stelletje uitslovers, kom maar op. Ik wacht wel ergens verstopt in een bosje en de eerste de beste die met z'n rug naar mij toe staat heeft een klodder verf te pakken
Ik verblind mensen gewoon met mijn schoonheid, waarna ik toesla.quote:Op maandag 15 november 2004 15:26 schreef stinkie het volgende:
Kung Fu, arrestatietechnieken, commando training. Stelletje uitslovers, kom maar op. Ik wacht wel ergens verstopt in een bosje en de eerste de beste die met z'n rug naar mij toe staat heeft een klodder verf te pakken
Dat lukt bij mij niet, vandaar het trainenquote:Op maandag 15 november 2004 15:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik verblind mensen gewoon met mijn schoonheid, waarna ik toesla.
![]()
Nee. Je kunt niet misschien paintballen!quote:Op maandag 15 november 2004 15:29 schreef Cutie het volgende:
Ik wil graag op de 'Misschien' lijst!
ik zeg dat ik homo benquote:Op maandag 15 november 2004 15:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
zeg schoonheid, ik wil je gerust ophemelen heur, maar niet op deze manierquote:Op maandag 15 november 2004 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lukt bij mij niet, vandaar het trainen
Over 2 maanden ben ik she-ra in dit tempo
quote:Op maandag 15 november 2004 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik moest me aanmelden van ripley.
Dus bij deze.
Medusa deed ook zoiets geloof ikquote:Op maandag 15 november 2004 15:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Dude, ik spreek je nog wel in januariquote:Op maandag 15 november 2004 15:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg schoonheid, ik wil je gerust ophemelen heur, maar niet op deze manier.
zeg, k ben captain planet nietquote:Op maandag 15 november 2004 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dude, ik spreek je nog wel in januari
[afbeelding]
Pfff, dat wordt hard door trainenquote:Op maandag 15 november 2004 16:16 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
ja, en straks heb je zo weing tijd meer, dat we geen cocktails meer kunnen drinken in de arcquote:Op maandag 15 november 2004 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pfff, dat wordt hard door trainen![]()
Indd, ik moet ook nog ff aan de push-ups heur voor deze look.quote:Op maandag 15 november 2004 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pfff, dat wordt hard door trainen![]()
Guess againquote:Op maandag 15 november 2004 15:40 schreef Jerruh het volgende:
ik zeg dat ik homo ben
alle jongens lopen weg
rectificatie:quote:Op maandag 15 november 2004 16:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Guess again
Waarom zou ik dan wegrennen?quote:Op maandag 15 november 2004 16:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zeg dat ik homo ben
alle jongens behalve quietguy rennen dan weg
Als ik zeg dat ik lesbie benquote:Op maandag 15 november 2004 16:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
rectificatie:
ik zeg dat ik homo ben
alle jongens behalve quietguy rennen dan weg
en voor hem en de vrouwen hoef ik niet bang te zijn!.
als jij zou blijven hequote:Op maandag 15 november 2004 17:02 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan wegrennen?.
quote:Op maandag 15 november 2004 17:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik lesbie ben
dan vinden mannen dat geil
Maar dat werkt dus niet als oorlogstactiekquote:Op maandag 15 november 2004 17:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]uhuh
.
wat jij moet doenquote:Op maandag 15 november 2004 17:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar dat werkt dus niet als oorlogstactiek
Doe maar niet, de laatste boobyflash die ik op een meet mocht aanschouwen achtervolgt me nog steeds in mijn ergste nachtmerriesquote:Op maandag 15 november 2004 17:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat jij moet doen
boobyflash
shirt omhoog
blingbling
uitschakeling mannelijke helft gegarandeerd voor 5 minuten!
preciesquote:Op maandag 15 november 2004 17:29 schreef Adelante het volgende:
en een tactiek is natuurlijk geen tactiek, zonder grondige training van je vaardigheden
Aventura heeftquote:Op maandag 15 november 2004 17:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe maar niet, de laatste boobyflash die ik op een meet mocht aanschouwen achtervolgt me nog steeds in mijn ergste nachtmerries
Oja? Maar dat waren vast niet mijn perziken.quote:Op maandag 15 november 2004 17:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe maar niet, de laatste boobyflash die ik op een meet mocht aanschouwen achtervolgt me nog steeds in mijn ergste nachtmerries
kijk dna ook niet als vork zijn shirt omhoog doetquote:Op maandag 15 november 2004 17:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
*noteertquote:Op maandag 15 november 2004 17:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies
ik heb al een klein beetje gedacht over de training dus ik denk dat het het beste is als ik je ermee help, aventura. dus neem de volgende stappen over op papier:
1) doe een gemakkelijk kort shirtje aan en doe geen BH aan. BH's zijn toch maar irritant en belemmeren het gewenste effect in de volgende stappen.!
2) oefen je grip: dit kan je doen door te kijken hoe je vingers vallen om dunne strechy voorwerpen (een shirt bijvoorbeeld)
3) pak het shirt met beide handen bij de onderrand vast! let daarbij op gewenste tilrichting
4) kijk semi-geil
5) til in een snelle beweging de rand van het shirt naar boven
6) glimlach en schut met je bovenlichaam (nogmaals: een BH belemmert het gewenste effect)
7) ga net zo lang door totdat je mannelijke tegenstanders (en sommigen der vrouwmensen) kwijlen en je vrouwelijke tegenstanders jaloers kijken naar de omvng van het resultaat.
8) voor de rest van de opdracht uit
NB1: indien stap 7 te lang duurt, zijn je tieten te klein voor hetgewenste effect of heb je stiekem toch een BH aangedaan. Indien dit het geval is, geef de hoop op of doe er wat aan!
NB2: pas bij de grote cupmaat op zelfpijniging in het gelaat!
NB3: als ze niet kwijlen, geen nood: schut een keertje extra en knijp in een der tepels.
voor gevorderden: gebruik tepelklemmen of doe iets met de broek!
succes gegarandeerd!
neem het op en geef de tape aan mijquote:Op maandag 15 november 2004 17:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
*noteert
Ik ga vanavond wel even oefenen.
Ik had het over truenoquote:Op maandag 15 november 2004 17:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kijk dna ook niet als vork zijn shirt omhoog doet.
die heb ik gelukkig gemistquote:Op maandag 15 november 2004 17:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik had het over trueno
Ik wilde net aanvullen dat daarbij de webcam niet aanstaatquote:Op maandag 15 november 2004 17:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
neem het op en geef de tape aan mij
ik lever wel kritiek!
Moet je idd blij mee zijnquote:Op maandag 15 november 2004 17:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die heb ik gelukkig gemist.
I trust in your qualities babe!quote:Op maandag 15 november 2004 17:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wilde net aanvullen dat daarbij de webcam niet aanstaat
Wellicht verandert dit als ik mijn techniek heb geperfectioneerd.
Als het zover is, dan hoor jij het meteen.
*Proest*quote:Op maandag 15 november 2004 15:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 15:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tessje weet al dat ze mijn favoriete OT/At is.
Ik ga vanuit Dinteloord... Dat ligt niet zo ver onder Rotterdam..quote:Op maandag 15 november 2004 19:00 schreef VeerMans het volgende:
gaat er eingelijk nog iemand vanuit de richting rotterdam?
Tof & Jammer.quote:Op maandag 15 november 2004 19:09 schreef Mr. Orange het volgende:
Boebiedoe, Furby gaat ook mee![]()
Vleermuis niet
met den trein of de auto?quote:Op maandag 15 november 2004 19:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ga vanuit Dinteloord... Dat ligt niet zo ver onder Rotterdam..
Ligt eraan of er bier isquote:Op maandag 15 november 2004 19:48 schreef VeerMans het volgende:
[..]
met den trein of de auto?
Ze komen tegenwoordig niet meer met zo'n karretje langs in de treinquote:Op maandag 15 november 2004 19:48 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ligt eraan of er bier is
quote:Op maandag 15 november 2004 20:03 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ze komen tegenwoordig niet meer met zo'n karretje langs in de trein
quote:Op maandag 15 november 2004 20:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij de meet..
Zo sta ik anders ook gewoon op de schietbaanquote:Op maandag 15 november 2004 20:10 schreef VeerMans het volgende:
[..]
ik gok op ja
volgens mij mag je niet eens onder invloed paintballen![]()
djiez!!!! dan woon je vlakbij mij! zit je qua district dan ook bij de politie van zuid west nederland?quote:Op maandag 15 november 2004 19:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ga vanuit Dinteloord... Dat ligt niet zo ver onder Rotterdam..
Dan zal t wel oke zijnquote:Op maandag 15 november 2004 20:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zo sta ik anders ook gewoon op de schietbaan
Zie nu alleen dat 'men' het over bier heeft... Het wordt toch niet een 'bier-meet' hè?quote:Op maandag 15 november 2004 20:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Tof.
Furby komt, dus ik vrees van wel.quote:Op maandag 15 november 2004 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zie nu alleen dat 'men' het over bier heeft... Het wordt toch niet een 'bier-meet' hè?
Dat is het al.quote:Op maandag 15 november 2004 20:40 schreef petre86 het volgende:
op fokradio geweest, zal wel druk worden nu
quote:Op maandag 15 november 2004 20:46 schreef nikky het volgende:
De stormbaan achterin de tuin is ook al bijna klaar zodat ik kan oefenen. Schieten kan wel op katten die in mijn tuin zitten te schijten.
Yvonne en Cynixquote:Op maandag 15 november 2004 20:46 schreef nikky het volgende:
De stormbaan achterin de tuin is ook al bijna klaar zodat ik kan oefenen. Schieten kan wel op katten die in mijn tuin zitten te schijten.
Die zijn opgevoed, die schijten op de kattenbak met geurende korrels.quote:Op maandag 15 november 2004 20:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Yvonne en Cynix
Je weet naar wie je ze vernoemd hebt toch?quote:Op maandag 15 november 2004 21:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Die zijn opgevoed, die schijten op de kattenbak met geurende korrels.
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op maandag 15 november 2004 18:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Proest*
You go girl ..quote:Op maandag 15 november 2004 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen![]()
Gaat goed.quote:Op maandag 15 november 2004 21:15 schreef boebiedoe het volgende:
35 mensen al..
Damn jouquote:Op maandag 15 november 2004 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen![]()
Heel wat beter danquote:Op maandag 15 november 2004 21:15 schreef boebiedoe het volgende:
35 mensen al..
quote:Op maandag 15 november 2004 21:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Damn jou![]()
En ik wou nog wel champagne aan je geven ter ere van je nieuwe huisje
Ja, die wil nog steeds niet echt he...quote:Op maandag 15 november 2004 21:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heel wat beter dan
Nieuwe Fok! Rock! Meeting
Daar staat ook geen Nikky & Boebiedoe in de titel.quote:Op maandag 15 november 2004 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, die wil nog steeds niet echt he...
Als er iemand is waarmee ik schunnig wil zijn in de trut ben jij hetquote:Op maandag 15 november 2004 21:21 schreef Aventura het volgende:
[..]JIJ begon toch te bitchen, nog wel nadat ik voor je opkwam toen Jerruh je bashte.
![]()
![]()
Gaan we nu niet meer schunnig doen in de Trut?
quote:Op maandag 15 november 2004 21:23 schreef nikky het volgende:
Aventura, spaar je krachten. Krop het allemaal op en laat het er pas uitkomen op het veld waar we gaan schieten.
quote:Op maandag 15 november 2004 21:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Aventura zou mijn nooit pijn doen
Behalve met Zweepjes enzo
Blijkbaar geeft men de voorkeur aan blauwe plekken boven zich blauwzuipen. Soit.quote:Op maandag 15 november 2004 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, die wil nog steeds niet echt he...
quote:Op maandag 15 november 2004 21:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daar staat ook geen Nikky & Boebiedoe in de titel..
quote:Op maandag 15 november 2004 21:29 schreef nikky het volgende:
[..]Alvast noteerd:
*Zweepjes meenemen naar de Trut*
Dan verkondig je gewoon op het forum dat jij, Aventura, lesbisch bent, veel post daarover in elk subforum, veel geile foto's overal op het forum zet, alle mannen opfok er helemaal gek mee maakt en zegt dat je wel even een showtje weggeeft met een willekeurige fok dame op de meet.quote:Op maandag 15 november 2004 17:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar dat werkt dus niet als oorlogstactiek :'(
Oja. Want ik ben lesbisch. Las ik in de >>> Mededeling<<<< van Nikky. Daarnet.quote:Op maandag 15 november 2004 21:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Aventura zou mijn nooit pijn doen
Behalve met Zweepjes enzo
vanuit vlaardingen, 99% zeker dat ik de auto neem. Kunnen er nog 4 meerquote:Op maandag 15 november 2004 19:48 schreef VeerMans het volgende:
[..]
met den trein of de auto?
Alle mannen kijken om en knallen vol tegen een boom aanquote:Op maandag 15 november 2004 21:32 schreef mvt het volgende:
[..]
Dan verkondig je gewoon op het forum dat jij, Aventura, lesbisch bent, veel post daarover in elk subforum, alle mannen opfok er helemaal gek mee maakt en zegt dat je wel even een showtje weggeeft met een willekeurige fok dame op de meet.
En dan als eenmaal het paintballen begonnen is roep je keihard : "Kijk, daar is Aventura, die geile lesbische mod die straks een showtje weggeft. "
En dan wijs je naar je zus, alle mannen storten zich op haar en jij loopt naar de vlag.
Wat een grap! (matig)quote:Op maandag 15 november 2004 21:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Geil.. En dan andere vrouwen slaan en dan zeggen: Sorry... Hetero
quote:Op maandag 15 november 2004 21:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja. Want ik ben lesbisch. Las ik in de >>> Mededeling<<<< van Nikky. Daarnet.
Of, we geven 50 cent aan zo'n lesboquote:Op maandag 15 november 2004 21:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een grap! (matig)
Het is opzich wel een tactiek. Dan gaan wij (ook Nikky) schunnig doen tijdens het paintballen. Ik bedoel echt schunnig. En dan dat de mannen helemaal nerveus worden. En dat we ze dan voor hun harses knallen. En dan winnen wij lekker.quote:Op maandag 15 november 2004 21:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja.. En omdat jij uit de kast kwam kwam ik meteen mee
wordt het plaatselijk toch een witte winterquote:Op maandag 15 november 2004 21:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Alle mannen kijken om en knallen vol tegen een boom aan
quote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is opzich wel een tactiek. Dan gaan wij (ook Nikky) schunnig doen tijdens het paintballen. Ik bedoel echt schunnig. En dan dat de mannen helemaal nerveus worden. En dat we ze dan voor hun harses knallen. En dan winnen wij lekker.
Niks meer aan doen zou ik zeggen, kat in het bakkie!quote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat een tactiek...
We gaan gewoon Nikky uitkleden
quote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat een tactiek...
We gaan gewoon Nikky uitkleden
I'm inquote:Op maandag 15 november 2004 21:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is opzich wel een tactiek. Dan gaan wij (ook Nikky) schunnig doen tijdens het paintballen. Ik bedoel echt schunnig. En dan dat de mannen helemaal nerveus worden. En dat we ze dan voor hun harses knallen. En dan winnen wij lekker.
quote:Op maandag 15 november 2004 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niks meer aan doen zou ik zeggen, kat in het bakkie!
In een oorlog zijn er altijd slachtoffersquote:Op maandag 15 november 2004 21:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
sorry Nikky, maar het kan niet anders.
Ja, maar nu met onze gewijzigde tactiek komen ze ws. op een paysitequote:Op maandag 15 november 2004 21:41 schreef Adelante het volgende:
Komen de foto's online in +![]()
70% voor mij.. 30% voor jouquote:Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar nu met onze gewijzigde tactiek komen ze ws. op een paysite![]()
geen probleem, denk dat mannelijk fok! wel wil sponsorenquote:Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef Aventura het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2004 21:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik hoef Aventura & Nikky niet te sponsoren.quote:Op maandag 15 november 2004 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen probleem, denk dat mannelijk fok! wel wil sponsoren![]()
doe het dan voor DePresident en Petre86quote:Op maandag 15 november 2004 21:46 schreef boebiedoe het volgende:
Ik hoef Aventura & Nikky niet te sponsoren..
Dan zoeken die armoedzaaiers maar een baan.quote:Op maandag 15 november 2004 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
doe het dan voor DePresident en Petre86
Laat ze ambtenaar wordenquote:Op maandag 15 november 2004 21:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan zoeken die armoedzaaiers maar een baan.![]()
Ik ben gekke Henkie niet.quote:Op maandag 15 november 2004 21:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
70% voor mij.. 30% voor jou
60 40 dan?quote:Op maandag 15 november 2004 21:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben gekke Henkie niet.
De lijst is gesloten.quote:Op maandag 15 november 2004 21:50 schreef skiczukie het volgende:
Opzich zou ik Dirkh wel willen bestoken.
Wij met z'n allen tegen jou dat is ook weer zo sneu he.quote:Op maandag 15 november 2004 21:50 schreef skiczukie het volgende:
Opzich zou ik Dirkh wel willen bestoken.
Ach. 'Met zijn allen'.quote:Op maandag 15 november 2004 21:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Wij met z'n allen tegen jou dat is ook weer zo sneu he.
Kunnen wij wat regelen?quote:Op maandag 15 november 2004 21:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
vanuit vlaardingen, 99% zeker dat ik de auto neem. Kunnen er nog 4 meer
quote:Op maandag 15 november 2004 21:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
60 40 dan?
Anyway. gesloten dus.quote:Op maandag 15 november 2004 21:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach. 'Met zijn allen'. :')
80 voor mij dan hequote:Op maandag 15 november 2004 21:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Eerder 80/20. Ik bedoel, men logt toch primair in om mijn goddelijke rondingen te bekijken. Pas daarna klikt men door.
Okee dan. Schiet Dirkh voor mij overhoop.quote:Op maandag 15 november 2004 21:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Anyway. gesloten dus.
Consider it donequote:Op maandag 15 november 2004 21:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee dan. Schiet Dirkh voor mij overhoop.
aub
zal wel lukkenquote:Op maandag 15 november 2004 21:56 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Kunnen wij wat regelen?![]()
Kunnen wij wat regelen?quote:Op maandag 15 november 2004 22:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
zal wel lukken
Trueno wannabe.quote:Op maandag 15 november 2004 22:04 schreef skiczukie het volgende:
Trouwens, ik kom wel op eigen gelegenheid.
Ook zoiets ja.quote:Op maandag 15 november 2004 22:06 schreef nikky het volgende:
Zou dat kunnen? Een veldje alleen in je uppie afhuren?
Lekker op zijn imaginary friends schietenquote:Op maandag 15 november 2004 22:06 schreef nikky het volgende:
Zou dat kunnen? Een veldje alleen in je uppie afhuren?
quote:Op maandag 15 november 2004 22:06 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Trueno wannabe.
Jah.quote:Op maandag 15 november 2004 22:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lekker op zijn imaginary friends schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |