Alle begin is moeilijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
't wil nog niet echt he!
Ach, ligt een beetje aan de groep/avond. gewoon alles eigenlijk. De kroeg is vrij breed qua wat er kan.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:24 schreef Sandertje21 het volgende:
Aangezien Rock een flink breed begrip is: Wat wordt er door jullie verstaan onder rock?
Dus jij past ook door de deur Sandertje!quote:Op donderdag 11 november 2004 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ligt een beetje aan de groep/avond. gewoon alles eigenlijk. De kroeg is vrij breed qua wat er kan.
Ben ik vreemd als ik om Rolling Stones vraag?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ff kijken hoe ik dat dan regel hoor, ik ken de bedrijfsleider, dus er is zeker van alles mogelijk. Maar ik weet niet of ik zelf zin heb om de hele avond achter het mengpaneel te staan..
Maar de locatie is ok, de muziek ook wel, er zijn pooltafels, bier en wij.
Afgelopen zaterdag draaiden ze 'Jumping jack flash' en 'Under my thumb' :-Pquote:Op donderdag 11 november 2004 12:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ben ik vreemd als ik om Rolling Stones vraag?
Pooltafels zijn echter wel zeer ok.
Ik moet echt afvallen he?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus jij past ook door de deur Sandertje!
Kom je ook?
Jij komt er vaker?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag draaiden ze 'Jumping jack flash' en 'Under my thumb' :-P
Nee hoor! Maakte maar een grapje! Je bent lief zoals je bent!quote:Op donderdag 11 november 2004 12:16 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik moet echt afvallen he? :')
Misschien wel, kom ik ook eens in Amsterdam.
Ben in mijn hele leven nog nooit in Amsterdam geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |