Ooit komt er toch een generatie die gelijk gaat krijgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:48 schreef speknek het volgende:
Elke generatie mensen heeft er wel een groepje gedacht dat tijdens hun leven het einde van de wereld aan zou breken. We zijn inmiddels zo'n 500.000 generaties verder, de aarde draait nog. Iets minder hoogmoed zou gepast zijn.
Ik denk zelf dat de mensheid dan al lang niet meer bestaat...quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:53 schreef mazaru het volgende:
Ooit komt er toch een generatie die gelijk gaat krijgen
Ik denk dat de mensheid dan al lang in staat is om een andere bewoonbare planeet te vinden, om zich daar verder voort te planten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de mensheid dan al lang niet meer bestaat...
Grappig dan toch, dat je wel weer in het verhaal Jezus trapt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:34 schreef LEUGEN het volgende:
Armageddon!
Rennen!
Paniek!
...
Ik kan soms erg lachen over dit soort waanvoorstellingen.
Gelukkig weet ik dat God in Zijn alwetendheid ooit zal bepalen wanneer wij sterven en hoef dus niet te vrezen voor deze gebeurtenis, aangezien hij mij zal opnemen in Zijn Rijk.
OMG, jij denkt toch niet serieus dat God zal bepalen wanneer dat jij dood gaat hoop ik hè?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:34 schreef LEUGEN het volgende:
Gelukkig weet ik dat God in Zijn alwetendheid ooit zal bepalen wanneer wij sterven en hoef dus niet te vrezen voor deze gebeurtenis, aangezien hij mij zal opnemen in Zijn Rijk.
Het ging er om dat de wereld ooit zou vergaan. Dat klopt. De wereld is niet eeuwigdurend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:52 schreef BlaatGraag het volgende:
[..]
Grappig dan toch, dat je wel weer in het verhaal Jezus trapt.
Of was dit meer sarcasme? Hier leek het wel erg op.
mazaru, een generatie die gelijk gaat krijgen? Wat bedoel je hiermee? Gelijk gaat krijgen
over alles wat er om ons heen gebeurt? Heb je al rondgekeken?
Als ik om me heenkijk zie ik niet echt de potentie voor een wereld vol wetenschappers, of zelfs
een wereld zonder zoveel goed-gelovige mensen.
Het lijkt juist steeds meer downhill te gaan, meer "reality-tv" uit Amerika, meer Astro-TV![]()
meer.. tja.. domme mensen. Kan niet anders zeggen. Terwijl jullie bezig zijn met ultra-super-waanzinnige-interplanetaire voorspellingen zijn we alweer dieper in oorlog met
onschuldige landen zoals...-This was closed by the Patriot Act-
quote:Op maandag 3 januari 2005 04:56 schreef JAM het volgende:
Mijn fuckin kat op LSD. En hij heeft altijd gelijk.
Laatst waren we bij de paardenraces op Duinzigt.
Hij zei 'Dude, paard 7 man.'
Ik zeg 'Kat, houd je bek. Paard 4 man. Paard 7 heeft nog nooit wat gewonnen en de ruiter is een lilliputter met een kwast in zijn haren.'
Hij zegt 'Dude, paard 7.'
Ik zeg 'Fuck you, fucking kat op fucking LSD.'
Hij zegt 'DUDE! Zet die ballen nou maar op paard 7, biyaaaatch!'
Etc...
Blablabla-yekidischmekidi-frarapatoing - You get the fucking point already - Paard zeven won..
NOU IS ME DIT EVEN EEN FUCKING CLIMAX!!!
Maar ja, ik geloof het dus niet.
Inmiddels heb ik deel twee liggen, maar dat is meer voor de "gevordere zweverige boeken lezer"quote:Op zondag 9 maart 2008 17:41 schreef askrealjesus het volgende:
[quote]
Hoi maedel,
Heb soortgelijke boeken gelezen,Maar het boek wat jij op noemt lijkt me ook wel interesant.
Ben wel nieuwsgierig wat je zoal meer leest aan boeken
Dat kan ook met LSDquote:Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan zijn we spiritueel gezien meer in harmonie met het universum.
Ondanks de laatste regel wil je je toch vragen mij die trillingsfreq. eens uit te leggen, op welke zitten we en naar welke gaan we. Wat voor effect heeft die freq nu en straks, etc etc...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:05 schreef maedel het volgende:
Namelijk, dat we met z'n allen naar een andere trillingsfrequentie gaan.
oh, het is niet mijn bedoeling om te discussieren over de vraag of die theorie waar is, danwel wetenschappelijk bewezen is.
Dacht je dat het leven ergens voor diende dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef EvilMaupie het volgende:
Kwordt er para van man. Heel ons fucking leven op aarde is voor jan lul geweest.
Het is een term die bij een bepaalde filosofie (er zijn er genoeg die het waarheid noemen, maar veiligheidshalve noem ik het even zienswijze), hoort.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ondanks de laatste regel wil je je toch vragen mij die trillingsfreq. eens uit te leggen, op welke zitten we en naar welke gaan we. Wat voor effect heeft die freq nu en straks, etc etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |