abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56269908
Mn beste vriendin gelooft er nog steeds heilig in...

Hey m... de wereld vergaat echt! hoor net op de radio dat de noordpool over 5 jaar gesmolten is, reken maar na over 5 jaar is het 2012.

Serieus ik begin er nou toch echt in te geloven, kut man 21 dec 2012 is de datum volgens de maja kalender.

Kwordt er para van man. Heel ons fucking leven op aarde is voor jan lul geweest.
pi_56272243
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 09:10 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Heb het al zo vaak gezeg inmiddels, maar er is geen 1 Schumann trilling, er zijn er meerdere frequenties.
Dit zegt de NASA erover:
[..]

Dus ook op 14 Hz... Zijn we nu kenttergek??
Ja.
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:33:45 #153
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_56280445
Waarom kickt men in hemelsnaam een topic wat al 3 fucking jaar in ruste was :S
Live life to the Ender :D
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:38:27 #154
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_56283522
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:41 schreef edje34 het volgende:
Wie geloofd dat 21-12-2012 de wereld vergaat?? En hoe komt de wereld aan zijn einde volgens jullie!! En zo niet, hoe leven we dan verder?
Een stel fatalistische mongolen. Niet. Neuken-roken-zuipen-slapen-roken-slapen-zuipen-zuipen-roken-neuken-slapen-roken-zuipen-slapen-zuipen-zuipen-zuipen-slapen-neuken-roken-slapen-etc.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_56287344
Ik denk dat eind 2012 een nieuwe tijdperk zal aanbreken. Wat gaan we verwachten in de komende 4 jaren:

- VS gaat failliet in het midden oosten
- Europese Unie valt uit elkaar door interne spelletjes van de 3 grote jongens en ongenoegen van de rijkere landen tov de nieuwkomers.
- Rusland en China gaan tegen elkaar in oorlog (warme oorlog) vanwege de olie.

Afijn alle machten die we kennen gaan vallen. Er komen waarschijnlijk 2 nieuwe machten voor in de plaats die 40 jaar voor een vredig en welvarend wereld zullen zorgen.
Praise to the emptiness that blanks out existence. Existence:
This place made from our love for that emptiness!
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:38:20 #156
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_56289331
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:33 schreef Ender_W het volgende:
Waarom kickt men in hemelsnaam een topic wat al 3 fucking jaar in ruste was :S
Wat maakt dat nou weer uit :S hardstikke tof juist

Maar ik weet het echt niet meer... heb best wel veel gezien en gelezen over dit onderwerp maar ik ben niet echt overtuigd.

Ja hier dwaalde ik ff af dus heb het in subscript gezet, vondt het toch wel leuk om te delen
Pas in 2003 of 04 ofzo hoorde ik voor het eerst hier van. Toen hadden we eindelijk adsl en dus echt toegang tot internet, en niet meer zoals vroeger 15min per dag chatten via msn en je mail ophalen via een 56k lijntje. Niet veel later ben ik allerlei films, artikelen, info tegen gekomen. 2012/harp/nwo/telekinese alles kwam voorbij. Er ging een wereld open. Maar hoe meer ik er op dit moment van lees en zie, hoe minder ik er van geloof en hoe meer halve waarheden etc. ik zie. Ik kan niet echt zeggen dat ik in nog geloof dat er veel "onverklaarbare" dingen gaan gebeuren in 2012. Hopelijk gebeurd er wel iets in de trend van een openbaring of whatever, maar dan hadden we dat naar mijn idee al lang moeten merken/voelen.

Er is gewoon te veel informatie om het te kunnen overzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mender op 24-01-2008 23:55:26 ]
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:51:05 #157
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_56289707
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:39 schreef kazakx het volgende:
Afijn alle machten die we kennen gaan vallen. Er komen waarschijnlijk 2 nieuwe machten voor in de plaats die 40 jaar voor een vredig en welvarend wereld zullen zorgen.
Edit, ik had hier een heel bericht staan wat nergens op sloeg. Ik had alleen de laatste zin van je bericht gelezen ja

Maar er staat ons zeker heel wat interresants te wachten ja.
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:58:48 #158
203999 BlaatGraag
Kan zijn dat hier wat staat.
pi_56289908
Kap nou eens met je FOK!king domme bijbelse voorspellingen en wees nou eens reëel..
We weten geen fuck van dat Nibiru-gebrabbel, enkel dat er een paar bijzonnen aangezien
worden voor 12de planeet. Maar toch blijven volhouden dat je PRECIES weet op welke datum
de wereld zal eindigen.

Net als dat je geen enkel bewijs hebt dat God bestaat, maar wel zijn
exacte gedachtegangen en meningen over hoe hij wil dat je je gedraagt, z'n lijstje met 10
stoute dingetjes die je niet mag uitvoeren.
Ga spelen man..
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:58:07 #159
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_56291016
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef BlaatGraag het volgende:
Kap nou eens met je FOK!king domme bijbelse voorspellingen en wees nou eens reëel..
We weten geen fuck van dat Nibiru-gebrabbel, enkel dat er een paar bijzonnen aangezien
worden voor 12de planeet. Maar toch blijven volhouden dat je PRECIES weet op welke datum
de wereld zal eindigen.

Net als dat je geen enkel bewijs hebt dat God bestaat, maar wel zijn
exacte gedachtegangen en meningen over hoe hij wil dat je je gedraagt, z'n lijstje met 10
stoute dingetjes die je niet mag uitvoeren.
Ga spelen man..
Domme bijbelse voorspellingen? Er wordt idd net als bij de maya het "einde" aangekondigd. Maar het gaat niet om alleen de bijbel. Het staat niet vast dat de wereld op dat moment zal eindigen, daar kan niemand iets zinnigs van zeggen. Veel mensen denken wel dat er iets zal gebeuren, maar niet iedereen denkt dat de wereld dan eindigd. Niemand kan met zekerheid zeggen dat nibiru er is of dat er wat gaat gebeuren ja... maar daar is deze discussie voor.

Ga spelen?
beetje rustig doen he. Richt je tot god en hij vergeeft alle zonden.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:13:22 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56292365
De wereld vergaat niet, maar er komt wel heel veel natuurgeweld en dat zal een hoop mensenlevens kosten. Maar dat gebeurt nu ook al!
The truth was in here.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:20:21 #161
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_56293999
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef EvilMaupie het volgende:
Mn beste vriendin gelooft er nog steeds heilig in...

Hey m... de wereld vergaat echt! hoor net op de radio dat de noordpool over 5 jaar gesmolten is, reken maar na over 5 jaar is het 2012.

Serieus ik begin er nou toch echt in te geloven, kut man 21 dec 2012 is de datum volgens de maja kalender.

Kwordt er para van man. Heel ons fucking leven op aarde is voor jan lul geweest.
Heeft het leven uberhaubt wel zin, ongeacht of de wereld nu vergaat of niet?
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:55:05 #162
123170 alors
zlata1234
pi_56302552
tvp voor als het zover is

Ik had trouwens echt nog noooit van deze datum gehoord.
know'm sayin?
word? word.
pi_56306593
We gaan een nieuwe dimensie waarnemen, alle mensen met een negatief IQ vallen zomaar dood neer en er komt vrede op aarde!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 03:53:28 #164
203999 BlaatGraag
pi_56314354
quote:
Yep, ik zal het narekenen..
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:58 schreef Mender het volgende:

[..]
Zooi
Het feit dat je in God gelooft zorgt er wel weer voor dat het me niet verbaast dat je in dit soort crap trapt.
Maar goed, stel, Nibiru is er, en God bestaat, en het vliegende spaghetti-monster ook!
maar niemand weet, zoals jij halfjes toegeeft, ook maar 1 gram over "Nibiru", vanwaar dan al die precieze informatie? Waarom precies 21-12-2012? Klinkt lekker? Net als een de -TIEN- geboden? 9 zou niet klinken, geef toe. En elf? Dat slaat toch nergens op? TIEN!
Ok, ik dwaal af, sorry.

21-12-2012 mensen! Let op!
-Waarom?
De wereld gaat eindigen! Of er gaat iets veranderen!
-Ohja, hoe weet je dit?
Ik geloof graag wat mij verteld wordt
Ik heb op veel sites rondgekeken.
-Wat stond erop?
De wereld zal eindigen, want er komt een planeet op ons af suizen!
-Ja?
Yep! Ik heb het gelezen!
-Kut man, dus we gaan er allemaal aan?
Ja man, de wreedheid der interplanetaire conflicten van tegenwoordig.
-Shit hey, maar goed, heb je bewijs dan?
Nee, eigenlijk niet, maar ik kijk vaak op sites waar het lijkt of hiernaar gezocht wordt, terwijl dit niet zo is.

1Ik zeg NIET dat dit de manier is waarop jij te werk gaat, ik denk wel dat dit de reden is waarom een grote groep mensen makkelijk te misleiden is

Ook leuk, dit soort voorspellingen zijn al eerder gedaan.
Dit kwam ik tegen op een forum:
(Btw, dit is in 2003)
quote:
All this Nibiru speculation is garbage IMO. If there was such a large planet coming close to Earth in a few months, it would have been detected by now. I mean, how hard is it to spot a large gas giant closer to us than Pluto? Also, a large planet in a very elliptical orbit is something I have a hard time believing. I suppose its POSSIBLE, but not likely. The Summerian sightings of it were probably wrong. Maybe it was Jupiter, Mars, or some stellar object.

Say what you want, but we do not have any proof whatsoever that Nibiru exists. In May this year, its going to be funny to see how the public reacts when nothing happens at all.
Yep, dit is niet de eerste keer, 2003 was ook een jaar waarin the bad-boy Nibiru langs zou komen, 2012 is slechts het vervolg.

Net als dat er zoveel keer voorspellingen geweest zijn dat Jezus terug zou keren.
Elke keer niet uitkomend natuurlijk, dan hadden we hier wel wat van gemerkt.
quote:
In May this year, its going to be funny to see how the public reacts when nothing happens at all.
Precies, het is altijd grappig om te zien hoe de voorspellingen realiteit ontmoeten, net als dat mensen er toch blijven intuimen.

Dus ja, of je komt met een legitieme site, een boek, een filmpje, documentaire, anything dat bewijs levert over het bestaat van Nibiru, of we gaan gewoon gezellig 2012 afwachten, terwijl ik een oog op andere dingen houd, zoals corruptie, globalizering, jeweetwel, die dingen die weggevaagd worden door dit soort domme wan-conclusies.
En dan over vier jaar, niet komen met een 'verkeerd-berekend' verklaring komen, jullie kwamen met die precieze datum.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door BlaatGraag op 26-01-2008 05:57:33 (Ik merkte iets op, dus vandaar.) ]
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:00:33 #165
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_56325011
Ik zeg niet dat ik in god geloof, is niet zo... maarja was wel grappig om te zien hoe jij reageerde.
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 03:53 schreef BlaatGraag het volgende:
Ik zeg NIET dat dit de manier is waarop jij te werk gaat, ik denk wel dat dit de reden is waarom een grote groep mensen makkelijk te misleiden is
Idd is niet zo, ik wou alleen ff aangeven dat door de vele info ik niet meer weet wat ik er van moet denken. Of het waar is of niet. Was mischien geen goeie uitleg geweest van mij

Maar je hebt wel een punt. Er zijn ook veel site's die gewoon info van elkaar kopieeren zonder het zelf te checken. Dit alles en wat jij zei begin ik gelukkig ook steeds beter in de gaten te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mender op 26-01-2008 22:19:35 ]
pi_56398119
2012 is een misvatting. Onze Gregoriaanse kalenders kloppen namelijk niet. Jezus is al plusminus 5 jaar voor onze jaartelling geboren. De galactische uitlijning heeft al op 23-12-2007 plaatsgevonden. Kijk maar op www.faustweb.net/solaris/ . Op 21-12-2012 is er geen bijzondere stand te zien op de simulatie. Op 23-12-2007 wel. Deze datum is al gepasseerd en er is weinig spannends gebeurt, dus nee 2012 zoals wij onze jaartallen rekenen heeft totaal geen betekenis.
Achter iedere zin schuilt emotie.
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:10:31 #167
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56410509
Ik geloof niet dat de wereld vergaat.
Ik geloof dat het nu een heel onrustige periode is die doorgaat tot 2012, wanneer we met z'n allen naar een nieuwe dimensie gaan. Daar zijn we al lang en breed mee bezig, dat gaat ook niet plotseling.

Waarom geloof ik dat? Omdat ik het voel (die onrust), om me heen zie (die onrust) en ik het verder wel een heel goed verhaal vind
Bewijs: geen (in ieder geval niet wetenschappelijk, wat ik kan geven).
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_56417606
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 03:53 schreef BlaatGraag het volgende:
Waarom precies 21-12-2012? Klinkt lekker? Net als een de -TIEN- geboden? 9 zou niet klinken, geef toe.
Dus de winterwende en de kortste dag in het jaar heeft er niets mee te maken? Net zomin als de positie van zonnestelsel in de melkweg, wat gewoon gezien kan worden aan de hemel? Ach ja... als het maar lekker klinkt, he? Hoeven we er verder niets achter te zoeken.
pi_56417677
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Marcel76 het volgende:
2012 is een misvatting. Onze Gregoriaanse kalenders kloppen namelijk niet. Jezus is al plusminus 5 jaar voor onze jaartelling geboren. De galactische uitlijning heeft al op 23-12-2007 plaatsgevonden. Kijk maar op www.faustweb.net/solaris/ . Op 21-12-2012 is er geen bijzondere stand te zien op de simulatie. Op 23-12-2007 wel. Deze datum is al gepasseerd en er is weinig spannends gebeurt, dus nee 2012 zoals wij onze jaartallen rekenen heeft totaal geen betekenis.
De uitlijning (zon en zwarte kap in de melkweg) is een periode van 16 jaar. die inderdaad al een tijd bezig is en duurt tot 2016. Als we om ons heen kijken dan is de wereld nog net hetzelfde als 20 jaar geleden, toch?
  donderdag 31 januari 2008 @ 00:27:00 #170
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56424209
You are speaking of an image on an ancient Sumerian cylinder seal that the "alternative archeologist," Zechariah Sitchin (in his books The 12th Planet, and, Genesis Revealed) claims represents "our solar system." However, the "likelihood" that the Sumerians knew the earth was one of many planets circling the sun remains questionable, because much is known about ancient Sumerian cosmology from pictures they drew and words they wrote, and they depicted the earth in both cases as flat:

Een 4000+ jaar oud klei tabletje
*Hosselcopter*
pi_56538795
quote:
Wie geloofd dat 21-12-2012 de wereld vergaat?? En hoe komt de wereld aan zijn einde volgens jullie!! En zo niet, hoe leven we dan verder?
Wie gelooft dat? Mensen die New Age Bullshit slikken als zoete koek om zo hun bovenkamer op te beuren met een mierenzoet wierrookje. Mensen die alles geloven wat er verteld wordt, om zo maar het idee te hebben dat ze ergens komen, dichterbij verlichting, een goed persoon.
Mensen dus, die zo ver gaan in hun 'spirituele' zoektocht dat ze allerlei niet te toetsen informatie gebruiken om op die manier misleid te worden. Netzoals dat Secret gebeuren, zoveel mensen die keihard de plank misslaan. Dat zijn de mensen die geloven dat wereld zoals wij hem kennen tot een einde komt. Fantasten. Keep on dreaming

Hoe komt de wereld tot een einde?
De vraag, de essentiele vraag waaraan je voorbij gaat, die eerst gesteld moet worden, wil je een antwoord kunnen geven is: wat is de wereld? Maar ik snap wel wat je waarschijnlijk bedoeld, de materiele wereld, de aarde. Nou de aarde blijft gewoon doordraaien, de wereld komt niet tot een einde. Misschien komt er een grote depressie, oorlog of pandemonium, wie weet? Is dat een einde die je zoekt?

Zo niet?
Ja, wat als er iets niet gebeurt? Hoe bedoel je? Nou die new age hippies gaan huilen. Weer een verwachting doorgeprikt. Moeilijk he, die stok loslaten van hoop koesteren. Iets plaatsen in een zelf bedachte toekomst, zodat je nu niet ziet wie je werkelijk bent. Als je het niet snapt, lees De kracht van het Nu anders nog een keertje.
Sat
Chit
Ananda
  dinsdag 5 februari 2008 @ 08:26:15 #172
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56540510
Ah IM-D17 heeft ervaringen met einde van werelden in het algemeen zo te zien.. wat hij zegt moet wel waarheid zijn.
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 5 februari 2008 @ 09:13:50 #173
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56540970
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
Ah IM-D17 heeft ervaringen met einde van werelden in het algemeen zo te zien.. wat hij zegt moet wel waarheid zijn.
Ik vind de manier waarop hij zijn "mening" verkondigd ook zo tactvol

Wat ik eigenlijk wil zeggen IM-D17 is dat een mening altijd welkom is in TRU maar dat we gebash of het neerhalen van mensen die wel in iets geloven liever niet zien
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_56552833
Ja lekker cynisch he? Ik heb geen ervaring met einde van de wereld. Heb al wel veel deadlines voorbij zien gaan en zogenaamde einde van de wereld momenten. Maar het gaat er niet om dat ik geloofd word, maar waarom ik geloofd zou moeten worden. Waarom bijvoorbeeld ook 2012 geloofd zou moeten worden? Natuurlijk scheer ik iedereen over een kam, maak ik er een confronterend stukje van. Punt blijft dat er totaal geen reden toe is om te geloven in een einde van de wereld. NIet voordat je de vraag hebt beantwoord wat 'de wereld' is.

Hetzelfde is om te praten over 'ik', zonder dat je weet wie je bent. Er is eerst onderzoek en reflectie nodig.

Ik weet wel dat TRU het bashen beu is. Dat was ook niet de insteek. Ik ben zelf meer TRU dan je zou denken, ik mediteer dagelijks en ga naar satsang, discuseer met veel met mensen en ik hou van filosoferen. Waar ik niet tegen kan is dat de 'New Age' beweging is gekaapt door geldwolven en valse beloften.

Over de Waarheid gesproken, deze representeer ik niet, zal ook niet doen alsof ik alleen recht hierop heb. Maar de vraag blijft, waarom geloof je het? Waarom? Wat win je ermee, wat levert dat op? Wat voor bewijs heb je er voor en als er bewijs voor is, waarom is het dan zo belangrijk?

Ik hou het liever bij mezelf, in plaats van dat ik geloof in een verschuiving van bewustzijn voor iedereen op aarde. Alsof je daarvoor een datum nodig hebt.

De reden dat ik verwees naar de Kracht van het Nu, is omdat geloven in 2012 hetzelfde is als denken dat als je nog een new age cursus volgt, je wel klaar bent voor ontwaken. Of als je nog wat tarot kaarten legt, je wel begrijpt wie je in werkelijkheid bent. Of als die vervelende IM-DI7 nou niet zo cynisch is met zijn gebash, we hier op TRU wel vredig en stil kunnen geloven wat we willen. Altijd maar dingen aan het verleden ophangen of uitstellen tot een toekomstig moment.

Het gaat om Nu en om Jou. Niet om 2012 of de Mayas. De Waarheid leeft in ieder van ons. Peace

ps: als jullie maar getrickerd zijn om te reageren :p
Sat
Chit
Ananda
pi_56554301
Laten we eerst eens naar onze huidige leefwijze kijken, ipv ons vast te gaan klampen aan een einddatum. Er is genoeg shit in de wereld die nu dient te worden aangepakt. Gemanipuleerde oorlogen, coverups, verdraaide waarheden etc etc. Maar gelukkig hebben we dan altijd nog de media die ons een lolly (case vd Sloot) voorhoudt.. en wat hebben we gesmuld van die lolly...

Wat nou als er mensen zijn die het hele 2012 gebeuren willen gebruiken? Of beter gezegd: misbruiken?

De wereld zal niet vergaan, ook niet in 2012. Er is echter wel een kans dat wij onszelf een stuk dichter bij de rand brengen tot aan 2012.. de onrust in het Midden-Oosten zal voorlopig ook nog wel even aanhouden..
quote:
Ik hou het liever bij mezelf, in plaats van dat ik geloof in een verschuiving van bewustzijn voor iedereen op aarde. Alsof je daarvoor een datum nodig hebt.
Mooi gezegd IM-DI7
Het idee dat 1 persoon of 1 idee de wereld geheel kan veranderen.. leuk, maar niet echt reëel. Door jezelf te veranderen, zul je vanzelf ook anderen om je heen veranderen.. Het is aan jou om je leven beter te maken.. en wellicht dat (welke) God (dan ook) je daarbij helpt.. Maar de sleutel voor dit alles ben jijzelf en is te vinden in jezelf.. niet in 2008 en ook niet in 2012
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_56555985
Armageddon!
Rennen!
Paniek!

...

Ik kan soms erg lachen over dit soort waanvoorstellingen.
Gelukkig weet ik dat God in Zijn alwetendheid ooit zal bepalen wanneer wij sterven en hoef dus niet te vrezen voor deze gebeurtenis, aangezien hij mij zal opnemen in Zijn Rijk.
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:48:01 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_56556206
Elke generatie mensen heeft er wel een groepje gedacht dat tijdens hun leven het einde van de wereld aan zou breken. We zijn inmiddels zo'n 500.000 generaties verder, de aarde draait nog. Iets minder hoogmoed zou gepast zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:53:33 #178
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56560832
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:48 schreef speknek het volgende:
Elke generatie mensen heeft er wel een groepje gedacht dat tijdens hun leven het einde van de wereld aan zou breken. We zijn inmiddels zo'n 500.000 generaties verder, de aarde draait nog. Iets minder hoogmoed zou gepast zijn.
Ooit komt er toch een generatie die gelijk gaat krijgen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:56:22 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_56560877
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:53 schreef mazaru het volgende:
Ooit komt er toch een generatie die gelijk gaat krijgen
Ik denk zelf dat de mensheid dan al lang niet meer bestaat...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:21:11 #180
38396 mazaru
pi_56564881
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat de mensheid dan al lang niet meer bestaat...
Ik denk dat de mensheid dan al lang in staat is om een andere bewoonbare planeet te vinden, om zich daar verder voort te planten.
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:52:43 #181
203999 BlaatGraag
pi_56567661
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:34 schreef LEUGEN het volgende:
Armageddon!
Rennen!
Paniek!

...

Gelukkig weet ik dat God in Zijn alwetendheid ooit zal bepalen wanneer wij sterven en hoef dus niet te vrezen voor deze gebeurtenis, aangezien hij mij zal opnemen in Zijn Rijk.
Grappig dan toch, dat je wel weer in het verhaal Jezus trapt.
Of was dit meer sarcasme? Hier leek het wel erg op.

mazaru, een generatie die gelijk gaat krijgen? Wat bedoel je hiermee? Gelijk gaat krijgen
over alles wat er om ons heen gebeurt? Heb je al rondgekeken?
Als ik om me heenkijk zie ik niet echt de potentie voor een wereld vol wetenschappers, of zelfs
een wereld zonder zoveel goed-gelovige mensen.
Het lijkt juist steeds meer downhill te gaan, meer "reality-tv" uit Amerika, meer Astro-TV
meer.. tja.. domme mensen. Kan niet anders zeggen. Terwijl jullie bezig zijn met ultra-super-waanzinnige-interplanetaire voorspellingen zijn we alweer dieper in oorlog met
onschuldige landen zoals...-This was closed by the Patriot Act -
  woensdag 6 februari 2008 @ 20:02:01 #182
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56567843
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:34 schreef LEUGEN het volgende:
OMG, jij denkt toch niet serieus dat God zal bepalen wanneer dat jij dood gaat hoop ik hè?
Zo van:
God: "Mmmm, ik denk dat het vandaag maar eens tijd is voor LEUGEN om naar boven te vertrekken" *skwirtsj* *LEUGEN gaat dood*
God: "mmzz, eens kijken, wie nu?"

Ik schat mezelf wat hoger in eigenlijk. Ik dat ik dat zelf wel bepaal(d heb).
  vrijdag 8 februari 2008 @ 12:18:55 #183
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56600612
[quote]Op woensdag 6 februari 2008 09:34 schreef LEUGEN het volgende:
Armageddon!
Rennen!
Paniek!

...

[/quote?
Is er iemand die hij niet zal opnemen dan omdat je de nadruk legt op MIJ .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 8 februari 2008 @ 12:24:56 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_56600704
LEUGEN is een slechte imitatie van WAARHEID, niet op ingaan.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:57:11 #185
38396 mazaru
pi_56602274
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:52 schreef BlaatGraag het volgende:

[..]

Grappig dan toch, dat je wel weer in het verhaal Jezus trapt.
Of was dit meer sarcasme? Hier leek het wel erg op.

mazaru, een generatie die gelijk gaat krijgen? Wat bedoel je hiermee? Gelijk gaat krijgen
over alles wat er om ons heen gebeurt? Heb je al rondgekeken?
Als ik om me heenkijk zie ik niet echt de potentie voor een wereld vol wetenschappers, of zelfs
een wereld zonder zoveel goed-gelovige mensen.
Het lijkt juist steeds meer downhill te gaan, meer "reality-tv" uit Amerika, meer Astro-TV
meer.. tja.. domme mensen. Kan niet anders zeggen. Terwijl jullie bezig zijn met ultra-super-waanzinnige-interplanetaire voorspellingen zijn we alweer dieper in oorlog met
onschuldige landen zoals...-This was closed by the Patriot Act -
Het ging er om dat de wereld ooit zou vergaan. Dat klopt. De wereld is niet eeuwigdurend.
Dus komt er op een gegeven moment een generatie die zal beweren dat de wereld vergaat, en die gelijk gaat krijgen.
Maar ik denk ook dat dat nog heel lang zal duren, en dat de mensheid tegen die tijd zo ver is in de technologie van de ruimtevaart dat we in staat zijn om andere planeten te koloniseren.
Dus geen ultra-super-waanzinnige-interplanetaire voorspelling, maar gewoon Hollandse logica.
pi_56635890
quote:
Op maandag 3 januari 2005 04:56 schreef JAM het volgende:
Mijn fuckin kat op LSD. En hij heeft altijd gelijk.
Laatst waren we bij de paardenraces op Duinzigt.
Hij zei 'Dude, paard 7 man.'
Ik zeg 'Kat, houd je bek. Paard 4 man. Paard 7 heeft nog nooit wat gewonnen en de ruiter is een lilliputter met een kwast in zijn haren.'
Hij zegt 'Dude, paard 7.'
Ik zeg 'Fuck you, fucking kat op fucking LSD.'
Hij zegt 'DUDE! Zet die ballen nou maar op paard 7, biyaaaatch!'

Etc.. .

Blablabla-yekidischmekidi-frarapatoing - You get the fucking point already - Paard zeven won. .

NOU IS ME DIT EVEN EEN FUCKING CLIMAX!!!

Maar ja, ik geloof het dus niet.

Whehehe Paard 7 dus, doe mij ook zoeen kat .
pi_56682513
chinees jaar ? of wat...
pi_56771229
- Dit valt onder spam, voor vragen kunt u mailen naar forum@fok.nl -

[ Bericht 83% gewijzigd door senesta op 16-02-2008 16:45:21 ]
pi_56772147
Wellicht dat je via de zoekfunctie van Fok oudere topics kunt terugzoeken
Je kunt bv zoeken naar 'het einde van de wereld'
Ik vermoed dat er genoeg topics over zijn.. maar of iemand interesse heeft om zijn/haar ongelijk openlijk toe te geven.. ik wens je daarmee sterkte om zo iemand te vinden..

[ Bericht 45% gewijzigd door senesta op 16-02-2008 16:46:10 (quote weggehaald) ]
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_56838407
Nééhéé. 1 januari 2025 vergaat de wereld.
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:20:41 #191
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_57060992
De wereld vergaat niet in 2012. Ik kan me niet voorstellen dat dat ergens ook gezegd wordt. De Maya praten al ZEKER niet over het vergaan van de wereld. Ze hebben het eerder over de terugkeer van het godendom dan het einde der tijd.
De bijbel praat over een apocalypse, maar dat is niet 2012. 2012 is de terugkeer van de hemel op aarde en de apocalypse gebeurd er voor! Ook de bijbel zegt dus niet dat de wereld in 2012 vergaat.

We hebben het hier over een samsara. Dat is de enige feit bekend over 2012. In 2012 is het jaar 5000, ofwel de cyclus van Tijd begint opnieuw.

Raise your consciousness
¡ Experience Everything !
  zaterdag 1 maart 2008 @ 08:05:12 #192
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57076085
ik heb laatst het boek "2012, de wereld op weg naar de 5e dimensie" (linkje) van Ute Kretzschmar
gelezen. Ik vind het een mooi, makkelijk te verteren, boek over hoe ik er zelf grotendeels ook over denk. Namelijk, dat we met z'n allen naar een andere trillingsfrequentie gaan. We zijn aan het ontwaken zeg maar. Als je dat boek gelezen hebt slaat de vraag of de aarde vergaat ineens helemaal nergens meer op

Meer mensen die dit gelezen hebben?

oh, het is niet mijn bedoeling om te discussieren over de vraag of die theorie waar is, danwel wetenschappelijk bewezen is.
pi_57266220
[/quote]
ik heb laatst het boek "2012, de wereld op weg naar de 5e dimensie" (linkje) van Ute Kretzschmar
gelezen. Ik vind het een mooi, makkelijk te verteren, boek over hoe ik er zelf grotendeels ook over denk. Namelijk, dat we met z'n allen naar een andere trillingsfrequentie gaan. We zijn aan het ontwaken zeg maar. Als je dat boek gelezen hebt slaat de vraag of de aarde vergaat ineens helemaal nergens meer op

Meer mensen die dit gelezen hebben?
[quote]
Hoi maedel,
Heb soortgelijke boeken gelezen,Maar het boek wat jij op noemt lijkt me ook wel interesant.
Ben wel nieuwsgierig wat je zoal meer leest aan boeken
  maandag 10 maart 2008 @ 11:20:33 #194
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57280658
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:41 schreef askrealjesus het volgende:
[quote]
Hoi maedel,
Heb soortgelijke boeken gelezen,Maar het boek wat jij op noemt lijkt me ook wel interesant.
Ben wel nieuwsgierig wat je zoal meer leest aan boeken
Inmiddels heb ik deel twee liggen, maar dat is meer voor de "gevordere zweverige boeken lezer"
Ik vind het in ieder geval een heel interessante gedachte in dat boek, voor mij een mooie theorie voor "waartoe zijn wij hier op aard"

En eindelijk heb ik dat boek van Messing ("worden wij wakker?") gekocht. Ik vond het altijd een engerd, maar ik kom 'm overal tegen. Dus óf ik moet er iets mee, óf hij heeft een heel goed marketingbureau
pi_57467459
Ik denk dat 2012 geen wereld vergaan meer is.
pi_57471920
quote:
Op zondag 14 november 2004 19:03 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Dan zijn we spiritueel gezien meer in harmonie met het universum.

Dat kan ook met LSD
Lambo of Rekt
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:12:48 #197
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_57472048
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat kan ook met LSD
*Hosselcopter*
pi_57473884
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 08:05 schreef maedel het volgende:
Namelijk, dat we met z'n allen naar een andere trillingsfrequentie gaan.

oh, het is niet mijn bedoeling om te discussieren over de vraag of die theorie waar is, danwel wetenschappelijk bewezen is.
Ondanks de laatste regel wil je je toch vragen mij die trillingsfreq. eens uit te leggen, op welke zitten we en naar welke gaan we. Wat voor effect heeft die freq nu en straks, etc etc...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_57476222
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef EvilMaupie het volgende:

Dacht je dat het leven ergens voor diende dan?
Lambo of Rekt
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:05:51 #200
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57476969
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:35 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ondanks de laatste regel wil je je toch vragen mij die trillingsfreq. eens uit te leggen, op welke zitten we en naar welke gaan we. Wat voor effect heeft die freq nu en straks, etc etc...
Het is een term die bij een bepaalde filosofie (er zijn er genoeg die het waarheid noemen, maar veiligheidshalve noem ik het even zienswijze), hoort.
Ik vind het heel moeilijk uit te leggen.
Wie weet heb je wat aan dit linkje

[ Bericht 3% gewijzigd door maedel op 19-03-2008 15:12:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')