das pas bloaz'nquote:Die gasten in die enzo movie vinden ferrari bizar.
Ik vind dit bizar http://www.exvitermini.com/movies/wngn0.mpg
Filmpjes doen het niet op de link van je signquote:Op zondag 14 november 2004 17:11 schreef Ferrari-racer het volgende:
Moet je even naar mijn ondertitel surfen en kijken bij filmpjes....er schijnen al her en der mirrors opgezet te zijn waar die film te zien is. Ik ben niet zo bedreven in het net... Succes
Wow!quote:Op zondag 14 november 2004 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
why woman should not race
http://www.lvracingscene.(...)ddi_blows_engine.wmv
wie heeft mijn post gekopieerd..... ??quote:Op zondag 14 november 2004 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
ultimaterally promo filmpje
http://www.ultimaterally.com/Ultimate.Rally.Spot.XviD.avi
eeuh.....oops
http://www.digitalcorvett(...)cing_Accident_1_.mpg
subaru, nou ja meerdere dan wel erg trage server
http://www.hipodino.qsurf.org/images/Tothelimit_lowres.wmv
bmw 325 turbo
http://www.glassbil.net/d(...)_marcus___bmw325.wmv
ford 4.0 op de testbank![]()
http://www.fullboost.com.(...)ST_nizpro_1163hp.avi
wrx tegen evo
http://www.subarunews.net/extra/movie/topgearsubvsmit.wmv
why woman should not race
http://www.lvracingscene.(...)ddi_blows_engine.wmv
whehehe dat heb ik gedaanquote:Op maandag 15 november 2004 01:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wie heeft mijn post gekopieerd..... ??
zelfs je posts zijn niet meer veilig![]()
http://www.extreme-machines.nl/forums/viewtopic.php?t=16535
dat was idd het komische ervanquote:Op maandag 15 november 2004 14:41 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
whehehe dat heb ik gedaant zijn mooie filmpjes vandaar
Alleen dom van me om die [ sub] niet weg te halen![]()
lijkt een beetje op een gumball, of leg da an mij?quote:Op zondag 14 november 2004 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
ultimaterally promo filmpje
http://www.ultimaterally.com/Ultimate.Rally.Spot.XviD.avi
Ja, de opvolgerquote:Op dinsdag 16 november 2004 05:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lijkt een beetje op een gumball, of leg da an mij?
hele tubi zooi klinkt voor geen meterquote:Op zondag 14 november 2004 16:02 schreef Hugster het volgende:
Om even in Tubi sferen te blijven, hier:
KLIK Een Lamborghini Gallardo met Tubi uitlaat...
quote:Op dinsdag 16 november 2004 04:46 schreef Ferrari-racer het volgende:
(..)
http://www.carfreaks.net/gallery/nurburgring_spring04
http://www.carfreaks.net/gallery/nurburgring_spring04?page=4
Dat waren dus de laatste beelden voordat hij in de prak zat. Gelukkig is iedereen ongedeerd gebleven.
Er gaat (bijna) niks boven de woeste brul van een Ferrari V12 (F1 uit 1989)quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:56 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik vraag even een ieders mening hoe mooi wij allen een HKS sound vinden klinken....om eerlijk te zijn vind ik het persoonlijk een goedkoop kutgeluid...man waar is die rauwigheid? Klote kut 1ste versnelling van al die bakken hoe kort....wieeeeeep wooooaaaap. Ik wil hem horen pruttelen brullen gillen. Niet in dat mooie merk te vinden volgens mij.
Ik hoop dat Dylan hetzelfde filmpje dan zonder muziek op internet zet, kan ik het geluid tenminste het hele filmpje lang keihard aanzetten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:45 schreef Ferrari-racer het volgende:
@ Tommy_Kuklinske: Je hebt helemaal gelijk...fuck it maar soms is even een klein woordje van frustratie nodig. Heb nu al zovaak gezegd dat ik best wel respect heb voor die tuners maar om een legende als Ferrari af te zeiken. Wat een Bullshit. Daarbij...om dat max vermogen te testen staan zij allen op een rollerbank. Even voor de duidelijkheid ik maak zelf die filmpjes niet dat was Dylan van die site onder mijn naam. Ik zal het tegen hem zeggen! Thanx voor je mening!
Teeeeringquote:Op zondag 14 november 2004 16:19 schreef ThaFreak het volgende:
ford 4.0 op de testbank![]()
http://www.fullboost.com.(...)ST_nizpro_1163hp.avi
BMW M5 V10quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:35 schreef Roadster het volgende:
BMW e60 m5 vs Mercedes CLS55amg (14MB):
http://koti.mbnet.fi/rmx/m5/m5vscls55_amstv.wmv
Ferrarie's (quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:10 schreef SRD_Don het volgende:
mensen mogen mu niet hier
ferrari is wel oke, maar interesse om 1 te hebben of te rijden heb ik niet... (ja als zou je me dat gratis aanbieden... ik zeg nee)
(zeg niet dat ik geen respect heb... ik vind het alleen nix aan... en afgezeken heb ik ook niet... is alleeen mijn smaak niet... als je dat niks vind oke, maar dan moet je niet gelijk brutaal gaan doen)
En om veel geld in een auto te steken heb ik best veel voorover, (30.000 aan parts etc. is daarbij geen uitzondering voor een wagen die misschien 5.000 kost).
Ik lijk wel gek, maar zijn meerdere die zo over me denken. Tis mijn hobby![]()
Klopt, doe mij maar een echte gentleman bak zoals een am, jaguar, rolls royce of bentley.. Ik vind die italiaanse scheurijzers maar niks..quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:38 schreef SRD_Don het volgende:
en of je met dat geld een ferrari koopt moet je zelf weten. Iedere beslissing moet worden gerespecteerd vind ik. De meningen kunnen wel uiteenlopen erover. maar idd ieder zijn meug
( ... )
cker met dikke chromies eronder heh pimpquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:12 schreef alsem het volgende:
[..]
Klopt, doe mij maar een echte gentleman bak zoals een am, jaguar, rolls royce of bentley.. Ik vind die italiaanse scheurijzers maar niks..
Lange Frans en Baas B hequote:Op woensdag 17 november 2004 00:03 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik respecteer iedereen.....!!! Peace!!! Anders moet ik even aan Lange Frans en Ali B denken...hoeveel moeten er nog komen...gvd wat n gejank..!
Of een blitz natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:52 schreef SRD_Don het volgende:
get real, get a HKS![]()
Dat is de auto van Ken Henderson op de dyno van 2004 bij de Las Vegas supra meet. Hij heeft een JUN 3,2 liter stroker kit en HKS twins. 1110pk aan de achterwielen - kom maar op met je ferrariquote:
1110 pkquote:Op woensdag 17 november 2004 00:14 schreef StefanP het volgende:
Dat is de auto van Ken Henderson op de dyno van 2004 bij de Las Vegas supra meet. Hij heeft een JUN 3,2 liter stroker kit en HKS twins. 1110pk aan de achterwielen - kom maar op met je ferrariZijn die nieuwe setup zat er toen nog maar pas op en om veiligheidsredenen zijn ze niet boven 6500RPM geweest. In potentie zit er dus nog veel meer PK in.
Hier dezelfde dyno maar iets minder 'saai' gefilmd:
http://members.home.nl/st(...)son1110hpvegas04.wmv
Nee idd, de internals gaan tot 800 pk heb ik begrepen (sommige vermelden zelfs tot 1000)quote:Op woensdag 17 november 2004 00:24 schreef StefanP het volgende:
Helaas niet meer stock, een stroker kit betekent een andere krukas en dus andere rods e.d. Een 2JZ is sterk, maar of de stock internals ook 1100pk aan de wielen aankunnen betwijfel ik
Wat ga je in voorburg doen dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 09:20 schreef Ferrari-racer het volgende:
Deze lulhannes gaat zo naar Kwintsheul om even de Enzo op te halen dan de nummerplaten inleveren in de 360 en dan de Murciélago ophalen bij Hessing na een servicebeurtje. hehehe. Ik weet dat het vrij extreem is maar tsja ik ken hem al 13 jaar,wij karten samen, en als werk rijd ik mensen de hele dag rond. Op slipcursussen rijd ik beter dan hij dus.....ik mag ermee rijden.
![]()
Je rijdt achteruit nog tegen een stapel fietsen aan, rijdt 290 op de snelweg e.d. dus zo goed rijd je niet hoor... heeft de eigenaar dat filmpje al eens gezien? Ik zou jou nog niet in een straal van 10 meter om mijn auto willen hebben, sorryquote:Op woensdag 17 november 2004 09:20 schreef Ferrari-racer het volgende:
Deze lulhannes gaat zo naar Kwintsheul om even de Enzo op te halen dan de nummerplaten inleveren in de 360 en dan de Murciélago ophalen bij Hessing na een servicebeurtje. hehehe. Ik weet dat het vrij extreem is maar tsja ik ken hem al 13 jaar,wij karten samen, en als werk rijd ik mensen de hele dag rond. Op slipcursussen rijd ik beter dan hij dus.....ik mag ermee rijden.
![]()
Ag huub stapel heeft er ook in gereden. Ergens op assen dacht ik. Moet je voor stellen hoe dat is.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:37 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je rijdt achteruit nog tegen een stapel fietsen aan, rijdt 290 op de snelweg e.d. dus zo goed rijd je niet hoor... heeft de eigenaar dat filmpje al eens gezien? Ik zou jou nog niet in een straal van 10 meter om mijn auto willen hebben, sorryIk geloof gerust dat je redelijk kunt rijden, maar of je genoeg zelfbeheersing en discipline hebt betwijfel ik. Zeker als het de auto van een ander betreft, daar zou ik persoonlijk super zuinig op zijn, nog zuiniger dan op mijn eigen auto. Maaruh verder veel plezier gewenst
Nee dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 17 november 2004 09:41 schreef StefanP het volgende:
en zelf rijd ik ook niet perfect
Jij hebt wel een EGO hequote:Op dinsdag 16 november 2004 20:40 schreef Ferrari-racer het volgende:
@SRD_Don: Gast wat is jouw probleem.....mag je mij uitleggen hoe jij zonder 4 wielaandrijving zoveel pk's op het asfalt krijgt....heb je daar ooit overnagedacht. Wat denk jij dat dat spul kost om je auto...spacebak...hoermobiel...zo op te hoeren. Past dat in jouw budget? Dream on...guess what morgen ga ik weer fijn in 657pk rijden in een auto die jij niet trekt......Sleutel ze!
Heb 't effe na gevraagd, het is idd die ricky.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:20 schreef Ferrari-racer het volgende:
![]()
dan doe je het goed als je nou alweer een nieuwe versnellingsbak nodig hebt. BWHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 november 2004 18:51 schreef blup het volgende:
[..]
Heb 't effe na gevraagd, het is idd die ricky.
Hij had dat weekend die 360 opgehaald bij de dealer voor een nieuwe versnellingsbak ofzo zei die
heiligschennis! een 2JZ-GTE in een Nissanquote:Op woensdag 17 november 2004 17:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Jij hebt wel een EGO he
tis de hobby die tot 600pk+ leid. en als ik in een Nissan 200SX met een 2JZ-GTE erin rijd, dan draait hij op 600pk+ Low-Boost. Dus dan is een Enzo maybe wel een coole bak ( dat is het ook ), maar dan zal hij zeker verliezen.
Why?
omdat een 2JZ-GTE op 600pk+ Low-Boost dagelijks kan rijden, en op High-Boost dan wel een gem. van 800-900pk's heeft. Dat met een koppel van 550Nm in een auto die 1250kg weegt.
En ja, dit is idd in aanbouw, zonder vleugels en andere bullshit. gewoon pure motorische tuning @ Supra City, Tnx 2 Arnout, de SupraDoktor
Weinig schinnis aan, dordat hij 300kg lichter is dan een MKIV zal het dan ook nog erg positief wordenquote:Op woensdag 17 november 2004 19:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heiligschennis! een 2JZ-GTE in een Nissan
komt wel een mooi topique over hoop ik?
Eenquote:Op woensdag 17 november 2004 19:34 schreef Estolan het volgende:
[..]
Weinig schinnis aan, dordat hij 300kg lichter is dan een MKIV zal het dan ook nog erg positief worden
[Project] Nissan 200SX S13 Part II
sorry meesterquote:Op woensdag 17 november 2004 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
kappen met het heen en weer geflame in dit topic
iedereen heeft zijn zegje gedaan en het hoeft niet nogmaal 10x gezegt te worden
offtopic reacties worden vanaf nu dan ook gewoon verwijderd
Uit welk jaar komt het blok uit die GS300, type van na 99 (facelift) hebben ook VVT-i.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:48 schreef Estolan het volgende:
het testblok ( een 2JZ-GE ) komt uit een Lexus GS300, maar er komt dus een 2JZ-GTE in ( uit een MKIV. oftewel een 3.0i TwinTurbo, wat veranderd word naar Big-Single-Turbo ( past anders niet ) met Stock 400pk+
klopt, hij is de grootste ego op fok.. whehequote:Op woensdag 17 november 2004 17:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Jij hebt wel een EGO he
is weer openquote:Op woensdag 17 november 2004 23:52 schreef Hugster het volgende:
er was een eerste instantie een speciaal topic rondom het enzo filmpje, maar toen heeft TF hem dichtgegooid en gezegd dat we verder moesten gaan in dit topic.
Dus TF make up your mind
open please weer dit topic!
lucky bastardquote:Op donderdag 18 november 2004 12:19 schreef Hugster het volgende:
ik ben vanacht om 02:00 uur door Ferrari Racer opgehaald voor een nachtelijke snelweg rit
[afbeelding]
ff tanken en revven onder de kap van de Shell
ik heb gefilmd maar moet nog ff kijken hoe ik dat ga encoden en ga hosten
tevens hebben we DE garage bezocht en heb daar ook nog even gefilmd
En dan kap je het filmpje af bij een McLaren F1?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:53 schreef Roadster het volgende:
Hier nog een mooi filmpje, Tiff in de SLR, aardige drifts met een bruut geluid:
http://home.planet.nl/~sjaro/5thGear_McLaren_MercedesSLR.wmv
Daar begon de aftiteling van de aflevering, die hoef ik er niet op te hebben.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
En dan kap je het filmpje af bij een McLaren F1?![]()
![]()
![]()
Gewoon op klikken ipv opslaan alsquote:Op donderdag 18 november 2004 21:01 schreef Catch22- het volgende:
doet het niet hier
Bling bling M3?quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:25 schreef Roadster het volgende:
Heb een stukje uit de laatste 5th gear aflevering geknipt. Tiff gaat een Commando leren powersliden, in een bling bling m3 uiteraard.
Hij laat ook nog ff zien dat je met een standaard wrx-sti ook aardig kunt uitbreken
http://home.planet.nl/~sjaro/5thGear_Tiff_teaches_powerslides.wmv
Bij blingbling heb ik altijd meer een idee van over de top 'getunede' auto's, wil niet zeggen dat ik de M3 niet nog steeds een zeer bijzonder fijne en speciale auto vind.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:15 schreef BazzoS het volgende:
voor jou is een M3 misschien niet blingbling, maar voor mij wel
Volgens mij kloppen de verhoudingen van het beeld hier niet helemaal. Het is iets ingedrukt in de breedte. Ligt dat aan mijn instellingen of aan hoe die geript is?quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:25 schreef Roadster het volgende:
Heb een stukje uit de laatste 5th gear aflevering geknipt. Tiff gaat een Commando leren powersliden, in een bling bling m3 uiteraard.
Hij laat ook nog ff zien dat je met een standaard wrx-sti ook aardig kunt uitbreken
http://home.planet.nl/~sjaro/5thGear_Tiff_teaches_powerslides.wmv
Heb ik ook..is niet anders.blijft lekker kijk werk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:59 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen de verhoudingen van het beeld hier niet helemaal. Het is iets ingedrukt in de breedte. Ligt dat aan mijn instellingen of aan hoe die geript is?
Idd, graag of niet, heb het ook maar ff snel online gezet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heb ik ook..is niet anders.blijft lekker kijk werk.
ik gebruiik BSplayer, kan daarbij de verhoudingen aanpassen, zet het op 16:9 en het is perfect!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heb ik ook..is niet anders.blijft lekker kijk werk.
ik heb het graagquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:21 schreef Roadster het volgende:
[..]
Idd, graag of niet, heb het ook maar ff snel online gezet.
Ik klaag ook niet dat ik het niet wil hebben hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:21 schreef Roadster het volgende:
Idd, graag of niet, heb het ook maar ff snel online gezet.
niet echt een boeiend filmpje, maar zowieso is 722pk ook weinig, de RB26DETT en 2JZ-GTE blokken draaien dat voor Daily Drive, op High boost zit je dan op zo'n 1000pk, dan word het pas interessantquote:Op zondag 21 november 2004 00:30 schreef Lega-Nord het volgende:
Alleen klikken, en je ziet direct het filmpje, Nissan Skyline met 722 paardekrachten.
Niet normaal meer.
Ik zal straks eens superplus in mijn e30 gooien, dan zit ik zeker op 1100pkquote:Op zondag 21 november 2004 14:00 schreef Estolan het volgende:
[..]
...op High boost zit je dan op zo'n 1000pk, dan word het pas interessant
jij spoort echt niet he? Hoezo is 722 pk weinig?quote:Op zondag 21 november 2004 14:00 schreef Estolan het volgende:
[..]
, maar zowieso is 722pk ook weinig,
hij zegt niet dat het weinig is, hij zegt dat het weinig is voor de potentie die het blok van die skyline heeftquote:Op zondag 21 november 2004 17:32 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
jij spoort echt niet he? Hoezo is 722 pk weinig?
waar rijft jij mee rond dan?
1000pk, dan word het pas interessant............. Ja....!quote:Op zondag 21 november 2004 17:35 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
hij zegt niet dat het weinig is, hij zegt dat het weinig is voor de potentie die het blok van die skyline heeft
* ook_gek trekt die hele FTP leeg. Dus als hij straks plat ligt.quote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef StefanP het volgende:
Mike Carlin's supra: ftp://supraforums:supraforums@65.33.246.115/Guys_Showing_off_their_cars/RF_FeaturedSupra.mpeg
ik kom niet hoger dan 12KB/secquote:Op zondag 21 november 2004 19:08 schreef seto het volgende:
oh daarom haal ik dus maar 7 kbps en valt verbinding steeds weg
bedankt
Lekker kijk werk weer, ik vind die M3 Turbo wel het heftigst eruit komen in dit film(pje), terwijl ik toch een voorkeur voor Japans heb.quote:Op zondag 21 november 2004 14:53 schreef Roadster het volgende:
The Ultimate Run 2004 - 250Mb video:
This movie was not seriously planned in anyway, they just talk about it on the day and did it later the same day (one day this summer in Stockholm)
Cars in the movie:
- Toyota Supra (not the GiS2 Supra)
- BMW M3 Turbo
- Honda Civic Type R
722 pk's vind ik al genoeg. In die stage op dat filmpje is zijn koppel ruim 1500 Nm.quote:Op zondag 21 november 2004 14:00 schreef Estolan het volgende:
[..]
niet echt een boeiend filmpje, maar zowieso is 722pk ook weinig, de RB26DETT en 2JZ-GTE blokken draaien dat voor Daily Drive, op High boost zit je dan op zo'n 1000pk, dan word het pas interessant
Tja ieder zn hobby, vergelijk het met die extreme overclocker van pc's, ze halen met extreme koeling enorme snelheden alleen praktisch bruikbaar..?..Nee..quote:Op zondag 21 november 2004 23:58 schreef Ferrari-racer het volgende:
Gasten echt hé.....1000 pk's even een vraagje welk setje banden gooi je dan onder je auto? Of je Nissan annex straaljager? Wat is toch de sport...je auto op een rollenbank pleuren en gas geven? Ik begrijp dit niet....in het dagelijks verkeer kun je nooit die 1000pk's benutten laat staan je auto normaal op de weg houden. Wilde ik even kwijt.
Zo zie je maar weer dat je niet echt Rij ervaring hebt, als je met 4WD niet normaal kunt rijden op een B-weg. Dus te weinig beheersing en controle over zoveel vermogenquote:Op maandag 22 november 2004 01:08 schreef Ferrari-racer het volgende:
Heb gister en vandaag in de Murciélago (580pk) gereden, ben ook even 'toevallig' op een meeting geweest bij AC de Meern. Met dit weer is zelfs met 4 wielaandrijving en 335 banden het onmogelijk om zonder wheelspin op een B-weg te rijden. Op de snelweg kun je hem voluit trekken maar ik kan mij niet voorstellen dat je daar nog 200pk meer op krijgt. Blijf je gewoon staan met veel rook om je heen!
Ja, maar er is een verschil tussen wat de motor aankan en wat je daar zelf voor moet opofferen. Een 1000pk supra is gewoon niet dagelijks te gebruiken en een 700pk supra ook niet omdat o.a. de power band veel te veel naar rechts ligt. Of je rijdt continu rond als een NA met <4500RPM, of je vliegt bijna van de weg af als je daarboven komt. Bovendien heb je veel meer problemen met reliability. Geloof me nou maar want ik lees al jaren alles over supras en heb er zelf een gehad (en koop er weer een zodra de emigratie afgerond is). Flavio gebruikt zijn auto ook misschien maar 10x per jaar en hij heeft 'slechts' +- 500pk. Zo'n auto heeft continu werk nodig, je bent altijd bezig. Ook staat hij vaak genoeg langs de kant van de weg met 'pech'. Bij zulke aantallen PKs is er veel meer dat stuk kan gaan en dan hebben we het dus niet over alleen de binnenkant van de motor, maar juist alles daaromheen. Dat vind ik niet bruikbaar als daily driver. En zullen we het verder in in een supra thread of jouw nissan thread hierover hebben? Beetje zonde om het filmpjes topic hier continu mee te vullenquote:Op maandag 22 november 2004 16:22 schreef Estolan het volgende:
Ik zal het nog fftjes UITLEGGEN!
Een 2JZ-GTE kan makkelijk 700>1000pk als Daily Drive hebben, zonder de Internals aan te passen. het zijn geowon super goeie blokken
Ik ben het redelijk met je eens, hoewel ik vind dat wanneer je 722pk 'niet extreem veel' vindt, je jezelf wel even moet na laten kijken. 722 pk is zo ontzachelijk veel, dat is gewoon al niet leuk meer, laat staan dat je op 1300+pk gaat zitten. En 1300pk als daily drive, dus de hele tijd full-boost lijkt me wat kostbaar qua onderhoud.quote:Op maandag 22 november 2004 16:22 schreef Estolan het volgende:
Scuzy Mensjes
Ik zal het nog fftjes UITLEGGEN!
Een 2JZ-GTE kan makkelijk 700>1000pk als Daily Drive hebben, zonder de Internals aan te passen. het zijn geowon super goeie blokken
Wat gebeurd er dus als je 1000pk hebt ( als Dialy Drive ), is dat dat op Full-Boost is
LowBoost = 550 pk
HighBoost = 850 pk
FullBoost = 1000 pk
En ja, er rijden genoeg MK4's in Japan rond die dat op die manier doen, en er valt ook IDD mee te rijden
1000PK's uit een Nissan of Toyota is een heel ander soort PK dan uit een Ferrari. Je kan het helemaal niet met elkaar vergelijker
VB.
Een Merc AMG heeft een heel ander weggedrag met 550pk als een BMW M5
Dat leg ik dus alleen uit
die 722pk FullBoost voor die Skyline is dus niet extreem veel, aangezienz e tegenwoordig al over de 1350pk zitten, als DailyDrive
Niks mis met Ferrari, maar de echte Pk-Tunings wereld bevind zich nog steeds in Japan, daar strijden ze nog steeds tussen de RX-7 / Skyline / Supra / Evo die allemaal veel meer Koppel en Vermogen hebben dan de Europese auto's. en ook allemaal boven de 320km/h kunnen
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 22 november 2004 21:15 schreef Estolan het volgende:
Btw
De Zelfde auto
Vette filmpjesquote:Op maandag 22 november 2004 20:58 schreef Lega-Nord het volgende:
Klik en klik Hetzelfde auto in zijn stage 1 van 722 pk's .
Als je een snelle accerlatie wilt zien, een oude Skyline GTS R32. En dat op gewone low-prof straatbanden.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:40 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.sidetraked.com/index.php?cmd=media&id=27
Need some help with that porsche![]()
Voor mij was die ZO nieuw dat ik d8 laat ik hem ff met mn fok vrienden delenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
dat filmpje met die porsche is al ZO oud. Er is ook een vervolg op gekomen.
Zie je die dikke man precies zo weer tegen een auto aan leunen. Alleen deze keer is het een politie auto. Komt die rasta gast er weer aan stapt uit groet die man. Die man van NEHEEEEEEEE en die rast man hop effe duwen politie auto in het ravijn![]()
Had je al eerder hier gepost.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:18 schreef StefanP het volgende:
http://69.56.180.194/tf/videos/incarride.wmv check die toerenteller
Beetje dom ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:16 schreef freakyfreaky het volgende:
[..]
Blup hang nou niet van die grote verhalen op dat je in deze auto hebt gezeten
want dat is helemaal niet zo!!!!!!!
quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef ThaFreak het volgende:
gvd en nu is het echt afgelopen met dit gedoe in het filmpjes topic!
filmpjes posten en anders helemaal niet posten
deze reacties worden zonder pardon vanaf nu verwijderd, heb het al eerder gevraagd maar men gaat gewoon door.....vanaf nu dus zero-tolerance in dit topic, afgelopen!
hey StefanP! bedankt voor t fanatiek posten van al die filmpjes..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:58 schreef StefanP het volgende:
Nee, dat was een andere, de psycho supra clip
SRT4 vs Vette Z06: http://www.hpjvids.com/crazycurves/chris/SRT4_vs_Z06.wmv
Tsja, een onbegrensde Supra heeft (al bijna?) meer pk dan een S4, dus dit was wel te verwachten eigelijk, toch leuk om te zien hoe hij er zo hard voorbij knaltquote:Op woensdag 24 november 2004 22:14 schreef StefanP het volgende:
BPU supra vs audi S4
http://www.riana.com.br/ricardo/miooo.avi
thnx erg vet idd, hij doet alleen erg lang over het opstarten van de filmquote:Op woensdag 24 november 2004 21:33 schreef noidea het volgende:
Video over o.a. het Japanse straat driften. (647mb)
ftp://157.140.2.2/pub/acc(...)derground_racing.rar
Gebruik een download of FTP programma!!
Net geupload ik weet niet hoe lang hij er op zal staan.
Nurburgring is 21 km. En die haal jij echt niet in 11 minuten hoor. Dus tis dubbel nog goedkoper.quote:Op maandag 22 november 2004 21:37 schreef Estolan het volgende:
Op Nurburgring rijden is ook niet duur
is ongv 1 euro per Km
dus
dus als je 12 laps doet = 153 euro = 160km = 144min hard rijden
van uit gaant dat ik in een snellere auto rij dan een Jaguar Diesel ( zoals bij Topgear, was toche en Jag?? ) die deed het in 10minquote:Op donderdag 25 november 2004 18:52 schreef PNG het volgende:
[..]
Nurburgring is 21 km. En die haal jij echt niet in 11 minuten hoor. Dus tis dubbel nog goedkoper.![]()
whehehe 1 minuut om alles te downloadenquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:05 schreef alsem het volgende:
whehehe 10 minuten geknipt en geplakt
Inderdaad lekker snelquote:Op zondag 21 november 2004 15:19 schreef StefanP het volgende:
Die bovenste link komt binnen met 500KB/sec
daily driver my assquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:17 schreef Estolan het volgende:
http://home.comcast.net/~craigristuben/180mph2.wmv
Hier is er weer een daily driver, dus hij kan gewoon boodschappen doen met dzez bak
En dan een tijd neerzetten van 8.45 sec op de 1/4 mile
http://familysedan.crawlinjunk.com/marko-845.wmv
http://familysedan.crawlinjunk.com/marko-845-incar.wmv
http://familysedan.crawlinjunk.com/marko-872-incar.wmv
Big thanks man, maar in welk formaat is die film? Ik kan hem niet openenquote:Op woensdag 24 november 2004 21:33 schreef noidea het volgende:
Video over o.a. het Japanse straat driften. (647mb)
ftp://157.140.2.2/pub/acc(...)derground_racing.rar
Gebruik een download of FTP programma!!
Net geupload ik weet niet hoe lang hij er op zal staan.
mpeg, je kan ook ff hier klikken voor media player classic die speelt de meeste mpegs wel af.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:50 schreef Bowny het volgende:
[..]
Big thanks man, maar in welk formaat is die film? Ik kan hem niet openen :'(
daily drive is geen merkquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:35 schreef Estolan het volgende:
de text sloeg ook op die Witte Supra, we lezen nog steeds van boven naar beneden
en ja die witte is een Daily Drive, hij doet gewoon netjes de boodschappies ermee
Komischquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
daily drive is geen merk
die witte heeft wel dragbanden als ik het zo zie
Oud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
http://www.localhost.nl/stuff/movies/seatpanda.wmv![]()
Wat een LUL zeg! Bij sommige bochten zijn er nog tegenliggers hoor!quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:49 schreef mithrandirrr het volgende:
weet niet of ze al geplaatst zijn, maar paar toffe fimpjes van M3 op besneeuwde weggetjes
http://www.einefetza.com/cm/video/offner/rob-M3-winter-3.wmv
http://www.einefetza.com/cm/video/offner/rob-M3-winter.wmv
http://www.einefetza.com/cm/video/offner/rob-M3-winter-2.wmv
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wat een LUL zeg! Bij sommige bochten zijn er nog tegenliggers hoor!
Maar wel leuk...quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
waarom verwijder je dan een stel mooie foto's waarna daarna een filmpie ervan gepost word???quote:Op zondag 5 december 2004 01:07 schreef ThaFreak het volgende:
offtopic weer verwijderd......
begin het nu spuugzat te worden bij sommigen [afbeelding]
verder klachten kunnen hiero : [pta feedback] Waar bekeurden kunnen klagen/complimenterenquote:Op zondag 5 december 2004 01:07 schreef Estolan het volgende:
btw best triest op die foto's te verwijderen, er is toch een filmpie bij gevonden of niet soms??
jij verveelt je dus gewoon op de zaterdag nacht.MMM ZONDE!quote:Op zondag 5 december 2004 01:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verder klachten kunnen hiero :http://forum.fok.nl/topic/631218
verwijderd omdat er toch weer reacties en tegenreacties komen en zo dit hele topic steeds weer verknald wordt.....
[PICS] Toyota Supra algemeen 2
Stefan's supra blaat topic 3
of je kunt er apart topic over open maar hier dus niet!
waarschuwing geldt nog steeds voor iedereen, offtopic wordt verwijderd!
[pta feedback] Waar bekeurden kunnen klagen/complimenterenquote:Op zondag 5 december 2004 01:13 schreef Estolan het volgende:
Ps het ging over een Celica, dus je hebt dingen verwijderd zonder uberhaupt het te weten!
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:40 schreef seto het volgende:
http://www.wrxfanatics.co(...)&type=post&id=279148
rc car vs girl
OMFG....quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef alsem het volgende:
http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/1.wmv
http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/2.wmv
http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/3.wmv
arabieren die driften, ik had deze filmpjes al eerder op dit topic gezien, alleen dat waren dan de dingen die fout gingen.. heeft iemand die link nog?
http://www.alr7al.net/matrix/HAGWALAH(5).zipquote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef alsem het volgende:
...
arabieren die driften, ik had deze filmpjes al eerder op dit topic gezien, alleen dat waren dan de dingen die fout gingen.. heeft iemand die link nog?
WTF, zijn die gekke met die Camry aan het doen?quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef alsem het volgende:
http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/1.wmv
http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/2.wmv
http://www.alr7al.net/matrix/mqa63/HG5/al-mustshar/3.wmv
Deze ? klik!quote:Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef alsem het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:40 schreef seto het volgende:
http://www.wrxfanatics.co(...)&type=post&id=279148
rc car vs girl
ik vind dat zo gaaf toen ik dat voor het eerst zat te kijken op top gear.quote:Op maandag 6 december 2004 22:48 schreef StefanP het volgende:
http://www.idreampictures.com/misc/BentleyArnage.wmv
Haha ik zit op een forum met die gozer.quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:34 schreef StefanP het volgende:
600+pk corvette dyno
http://www.litewarehouse.com/tl408/videos/tuanL.mpg
http://weblog.ghostyj.nl/filmpjes/Clip(23).3gpquote:Op woensdag 8 december 2004 15:26 schreef sdk het volgende:
ben ook een keer in de fabriek geweest, heerlijk geluid!
maar de link gaat naar een rallyfilmpje
holy fuck!!quote:Op zondag 21 november 2004 12:18 schreef seto het volgende:
een turbo hayabusa op 18 psi en een BOV
http://www.sunbelt-software.com/stu/video/turbo.wmv
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:44 schreef Catch22- het volgende:
http://users.skynet.be/maycosplace/Sn.mpg
*\o/*
Zo een H1 is anders wel een mega bak. Daar kan je leuk mee scheuren door het bos.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:58 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik heb het echt niet zo op die Bling bling bakken....sorrry! Zit toch geen power in zo'n 3.5 ton wegend ding. Echt nigga style.....back-spinners erop en 6 plasma-schermpjes om het geheel af te maken.
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo een H1 is anders wel een mega bak. Daar kan je leuk mee scheuren door het bos.
Moet je voor stellen als je in de file staat. Dan kan je gewoon gerust dwars door een landschap scheuren en voor de file weer de snelweg op komen
Iets wat die ratelbant wel eens deed met z,n H1![]()
Was het van TJAKKAAAAAA en hop dwars door een weiland![]()
Idd echt drifkoningen!! En zo´n gare E30 3-serie gaat nog goed dwars!! Oude 6-serie ook trouwens!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef Catch22- het volgende:
http://members.home.nl/wa(...)ys_papenburg_III.wmv
vett
Ik had erbij kunnen zijn, maar heb afgezegd... ze zijn inderdaad goed los gegaan. Topper vind ik de e36 touring van Vlasblom, zit een 3.2 m3 blok in met andere nokkenassen en is voorzien van een open air intake en andere uitlaatlijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:09 schreef Catch22- het volgende:
http://members.home.nl/wa(...)ys_papenburg_III.wmv
vett
Wanneer krijgen we nou eens de spider in actie te zienquote:Op zondag 12 december 2004 15:08 schreef JWD het volgende:
Gisteren even de camera op de zaak opgehaald om 'elders' opname's te maken.
Dus natuurlijk even gek doen voor de camera![]()
http://www.we-dare.tv/video/m3smoke.wmv (8MB)
En nee het is niet echt driften te noemen, daar vond ik de parkeerplaats te klein voor.
Dus gewoon stuur om, gas erop en de pk's het werk laten doen.
Have fun!![]()
In deel11?quote:Op zondag 12 december 2004 15:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we nou eens de spider in actie te zien![]()
Ik zeg zo snel mogelijkquote:
http://www.fugly.com/medi(...)r=&rating=&per_page=quote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef Catch22- het volgende:
Er was een filmpje van een BMW E36 die heel bruut een afrit opdrift (heel hard)
heeft iemand die nog ergens? Ik ben hem kwijt
leukquote:Op zondag 12 december 2004 21:14 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.fugly.com/medi(...)r=&rating=&per_page=
Volgens mij was het zelfs een 5 serie ?quote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef Catch22- het volgende:
Er was een filmpje van een BMW E36 die heel bruut een afrit opdrift (heel hard)
heeft iemand die nog ergens? Ik ben hem kwijt
tja het is wel schudden met die kont en een crash erbij... maar toch maar neequote:Op zondag 12 december 2004 21:14 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.fugly.com/medi(...)r=&rating=&per_page=
Moet je er een gat in slaanquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:24 schreef D-Devil het volgende:
Het F430 filmpje laat mijn mediaspeler crashen. Met een xvid.dll foutmelding.
Mooie motor, maar voor de rest vind ik het he-le-maal niets...quote:
Yep, dat is de black prince.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:57 schreef StefanP het volgende:
Is dit trouwens de black prince?
http://www.filbunken.com/funny/e107_files/public/1_paris_tour.wmv
Ja, toen hij zijn record van 11 min. over de Périphérique in Paris wilde verbetere heeft hij een fataal ongeluk gehad.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:11 schreef pwnd het volgende:
De BlackPrince had zich toch doodgereden?
die gast in die SKyline kan dus absoluut niet rijden whahahahahaquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:47 schreef StefanP het volgende:
Deze civic:
http://home.comcast.net/~KyleKelnibbs/videos/JordanDyno.wmv
VS een skyline GT-R 32
http://home.comcast.net/~KyleKelnibbs/videos/CivicvsSkyline.wmv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |