Bij blingbling heb ik altijd meer een idee van over de top 'getunede' auto's, wil niet zeggen dat ik de M3 niet nog steeds een zeer bijzonder fijne en speciale auto vind.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:15 schreef BazzoS het volgende:
voor jou is een M3 misschien niet blingbling, maar voor mij wel
Volgens mij kloppen de verhoudingen van het beeld hier niet helemaal. Het is iets ingedrukt in de breedte. Ligt dat aan mijn instellingen of aan hoe die geript is?quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:25 schreef Roadster het volgende:
Heb een stukje uit de laatste 5th gear aflevering geknipt. Tiff gaat een Commando leren powersliden, in een bling bling m3 uiteraard.
Hij laat ook nog ff zien dat je met een standaard wrx-sti ook aardig kunt uitbreken
http://home.planet.nl/~sjaro/5thGear_Tiff_teaches_powerslides.wmv
Heb ik ook..is niet anders.blijft lekker kijk werk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:59 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen de verhoudingen van het beeld hier niet helemaal. Het is iets ingedrukt in de breedte. Ligt dat aan mijn instellingen of aan hoe die geript is?
Idd, graag of niet, heb het ook maar ff snel online gezet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heb ik ook..is niet anders.blijft lekker kijk werk.
ik gebruiik BSplayer, kan daarbij de verhoudingen aanpassen, zet het op 16:9 en het is perfect!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heb ik ook..is niet anders.blijft lekker kijk werk.
ik heb het graagquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:21 schreef Roadster het volgende:
[..]
Idd, graag of niet, heb het ook maar ff snel online gezet.
Ik klaag ook niet dat ik het niet wil hebben hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:21 schreef Roadster het volgende:
Idd, graag of niet, heb het ook maar ff snel online gezet.
niet echt een boeiend filmpje, maar zowieso is 722pk ook weinig, de RB26DETT en 2JZ-GTE blokken draaien dat voor Daily Drive, op High boost zit je dan op zo'n 1000pk, dan word het pas interessantquote:Op zondag 21 november 2004 00:30 schreef Lega-Nord het volgende:
Alleen klikken, en je ziet direct het filmpje, Nissan Skyline met 722 paardekrachten.
Niet normaal meer.
Ik zal straks eens superplus in mijn e30 gooien, dan zit ik zeker op 1100pkquote:Op zondag 21 november 2004 14:00 schreef Estolan het volgende:
[..]
...op High boost zit je dan op zo'n 1000pk, dan word het pas interessant
jij spoort echt niet he? Hoezo is 722 pk weinig?quote:Op zondag 21 november 2004 14:00 schreef Estolan het volgende:
[..]
, maar zowieso is 722pk ook weinig,
hij zegt niet dat het weinig is, hij zegt dat het weinig is voor de potentie die het blok van die skyline heeftquote:Op zondag 21 november 2004 17:32 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
jij spoort echt niet he? Hoezo is 722 pk weinig?
waar rijft jij mee rond dan?
1000pk, dan word het pas interessant............. Ja....!quote:Op zondag 21 november 2004 17:35 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
hij zegt niet dat het weinig is, hij zegt dat het weinig is voor de potentie die het blok van die skyline heeft
* ook_gek trekt die hele FTP leeg. Dus als hij straks plat ligt.quote:Op zondag 21 november 2004 18:06 schreef StefanP het volgende:
Mike Carlin's supra: ftp://supraforums:supraforums@65.33.246.115/Guys_Showing_off_their_cars/RF_FeaturedSupra.mpeg
ik kom niet hoger dan 12KB/secquote:Op zondag 21 november 2004 19:08 schreef seto het volgende:
oh daarom haal ik dus maar 7 kbps en valt verbinding steeds weg
bedankt
Lekker kijk werk weer, ik vind die M3 Turbo wel het heftigst eruit komen in dit film(pje), terwijl ik toch een voorkeur voor Japans heb.quote:Op zondag 21 november 2004 14:53 schreef Roadster het volgende:
The Ultimate Run 2004 - 250Mb video:
This movie was not seriously planned in anyway, they just talk about it on the day and did it later the same day (one day this summer in Stockholm)
Cars in the movie:
- Toyota Supra (not the GiS2 Supra)
- BMW M3 Turbo
- Honda Civic Type R
722 pk's vind ik al genoeg. In die stage op dat filmpje is zijn koppel ruim 1500 Nm.quote:Op zondag 21 november 2004 14:00 schreef Estolan het volgende:
[..]
niet echt een boeiend filmpje, maar zowieso is 722pk ook weinig, de RB26DETT en 2JZ-GTE blokken draaien dat voor Daily Drive, op High boost zit je dan op zo'n 1000pk, dan word het pas interessant
Tja ieder zn hobby, vergelijk het met die extreme overclocker van pc's, ze halen met extreme koeling enorme snelheden alleen praktisch bruikbaar..?..Nee..quote:Op zondag 21 november 2004 23:58 schreef Ferrari-racer het volgende:
Gasten echt hé.....1000 pk's even een vraagje welk setje banden gooi je dan onder je auto? Of je Nissan annex straaljager? Wat is toch de sport...je auto op een rollenbank pleuren en gas geven? Ik begrijp dit niet....in het dagelijks verkeer kun je nooit die 1000pk's benutten laat staan je auto normaal op de weg houden. Wilde ik even kwijt.
Zo zie je maar weer dat je niet echt Rij ervaring hebt, als je met 4WD niet normaal kunt rijden op een B-weg. Dus te weinig beheersing en controle over zoveel vermogenquote:Op maandag 22 november 2004 01:08 schreef Ferrari-racer het volgende:
Heb gister en vandaag in de Murciélago (580pk) gereden, ben ook even 'toevallig' op een meeting geweest bij AC de Meern. Met dit weer is zelfs met 4 wielaandrijving en 335 banden het onmogelijk om zonder wheelspin op een B-weg te rijden. Op de snelweg kun je hem voluit trekken maar ik kan mij niet voorstellen dat je daar nog 200pk meer op krijgt. Blijf je gewoon staan met veel rook om je heen!
Ja, maar er is een verschil tussen wat de motor aankan en wat je daar zelf voor moet opofferen. Een 1000pk supra is gewoon niet dagelijks te gebruiken en een 700pk supra ook niet omdat o.a. de power band veel te veel naar rechts ligt. Of je rijdt continu rond als een NA met <4500RPM, of je vliegt bijna van de weg af als je daarboven komt. Bovendien heb je veel meer problemen met reliability. Geloof me nou maar want ik lees al jaren alles over supras en heb er zelf een gehad (en koop er weer een zodra de emigratie afgerond is). Flavio gebruikt zijn auto ook misschien maar 10x per jaar en hij heeft 'slechts' +- 500pk. Zo'n auto heeft continu werk nodig, je bent altijd bezig. Ook staat hij vaak genoeg langs de kant van de weg met 'pech'. Bij zulke aantallen PKs is er veel meer dat stuk kan gaan en dan hebben we het dus niet over alleen de binnenkant van de motor, maar juist alles daaromheen. Dat vind ik niet bruikbaar als daily driver. En zullen we het verder in in een supra thread of jouw nissan thread hierover hebben? Beetje zonde om het filmpjes topic hier continu mee te vullenquote:Op maandag 22 november 2004 16:22 schreef Estolan het volgende:
Ik zal het nog fftjes UITLEGGEN!
Een 2JZ-GTE kan makkelijk 700>1000pk als Daily Drive hebben, zonder de Internals aan te passen. het zijn geowon super goeie blokken
Ik ben het redelijk met je eens, hoewel ik vind dat wanneer je 722pk 'niet extreem veel' vindt, je jezelf wel even moet na laten kijken. 722 pk is zo ontzachelijk veel, dat is gewoon al niet leuk meer, laat staan dat je op 1300+pk gaat zitten. En 1300pk als daily drive, dus de hele tijd full-boost lijkt me wat kostbaar qua onderhoud.quote:Op maandag 22 november 2004 16:22 schreef Estolan het volgende:
Scuzy Mensjes
Ik zal het nog fftjes UITLEGGEN!
Een 2JZ-GTE kan makkelijk 700>1000pk als Daily Drive hebben, zonder de Internals aan te passen. het zijn geowon super goeie blokken
Wat gebeurd er dus als je 1000pk hebt ( als Dialy Drive ), is dat dat op Full-Boost is
LowBoost = 550 pk
HighBoost = 850 pk
FullBoost = 1000 pk
En ja, er rijden genoeg MK4's in Japan rond die dat op die manier doen, en er valt ook IDD mee te rijden
1000PK's uit een Nissan of Toyota is een heel ander soort PK dan uit een Ferrari. Je kan het helemaal niet met elkaar vergelijker
VB.
Een Merc AMG heeft een heel ander weggedrag met 550pk als een BMW M5
Dat leg ik dus alleen uit
die 722pk FullBoost voor die Skyline is dus niet extreem veel, aangezienz e tegenwoordig al over de 1350pk zitten, als DailyDrive
Niks mis met Ferrari, maar de echte Pk-Tunings wereld bevind zich nog steeds in Japan, daar strijden ze nog steeds tussen de RX-7 / Skyline / Supra / Evo die allemaal veel meer Koppel en Vermogen hebben dan de Europese auto's. en ook allemaal boven de 320km/h kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |