Velgen passen op de een of andere manier niet bij de auto... staan bijna 'truttig'quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:59 schreef StefanP het volgende:
Dat zijn de standaard supra velgenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Velgen passen op de een of andere manier niet bij de auto... staan bijna 'truttig'
zeker naast die 19"
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:11 schreef noidea het volgende:
Bij de supra doctor langsgeweest en niet eens zelf een supercharger op je blok geplaatst?
Die auto is van Michello, ook aangemeld op dit forum. Die auto staat daar om omgebouwd te worden naar single turbo. is bijna klaar trouwens voor zover ik weet. Gaat dus meer voor de go dan voor de show. dat is wel te zien aan die 10pk stickers niet dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
MKIVTT enzo..
Tjabbo:
originele velgen? ontwijfeld... maar toch vind ik ze er niet bij passen![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die auto is van Michello, ook aangemeld op dit forum. Die auto staat daar om omgebouwd te worden naar single turbo. is bijna klaar trouwens voor zover ik weet. Gaat dus meer voor de go dan voor de show. dat is wel te zien aan die 10pk stickers niet dan?
hij heeft een twin turbo hoor, maar een single turbo gaat harder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]opzich wel de betere volgorde... (hoeveel pk heeft een turbo-loze mkiv standaard?)
Ja mark 4 twin turbo dus? Aernout heeft toch een bmw supercharger op z'n blok gezet samen met een grote turbo, of niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
MKIVTT enzo..
Tjabbo:
originele velgen? ontwijfeld... maar toch vind ik ze er niet bij passen![]()
Die supercharger komt samen met een grote turbo op een supra blokje ja, maar die komt niet in zijn auto maar in een Celica Supra (MKII dus) speciaal voor dragraces enzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:55 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja mark 4 twin turbo dus? Aernout heeft toch een bmw supercharger op z'n blok gezet samen met een grote turbo, of niet?
Welke MK4? Arnout heeft een MKIII.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:55 schreef noidea het volgende:
Oh ik dach juist dat tie in die mk4 kwam. Maar wel een erg cool blok.
Uh ja, ik weet het niet meer, die toyota's enzo ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Welke MK4? Arnout heeft een MKIII.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |