quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:38 schreef Lois het volgende:
Deze zijn wel heel erg prijzig maar wel ongelooflijk mooi, dit is wat ze hier in het dorp verkopen:
http://www.allehand.nl/home/index.htm
quote:
bedoel je nou dat men zich niet aan de regels houdt ?quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:58 schreef moussy het volgende:
is er wel iemand die de OP leest?
Welnee, maar ik lees dus nooit een openingspost die altijd hetzelfde isquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bedoel je nou dat men zich niet aan de regels houdt ?
Ik heb hier een heleboel materiaal van Prince, allemaal registraties van live-concerten..quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:29 schreef jessie het volgende:
Voor wie wat en hoe ET?
*brutaal vraagje*quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:41 schreef Anitra het volgende:
oh maar dat kennen we E.T. Dat hebben we hier met Bruce Springsteen in alle soorten uitvoering en alle soorten publiek
idd, de eerste keer dat ik zo'n tekst zie lees ik hem wel, maar daarna weet ik al wel wat er staat en lees ik er dus overheenquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Welnee, maar ik lees dus nooit een openingspost die altijd hetzelfde isNou ja, ik zou dus nooit door hebben of ie wel veranderd is
verslaafdequote:Op zaterdag 13 november 2004 23:12 schreef lady-wrb het volgende:
thnx rewimo![]()
![]()
ik kom nou helemaal niet meer van de pc af
klopt, maar we vonden het origineel niet mooi klinken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:03 schreef Anitra het volgende:
Knorretje ik krijg in gefluisterd dat Jersey Girl van officieel van Tom Waits is, maar Rick heeft hier wel het een en ander liggen. Hij zal van de week ff spieken voor je.
Barbaaaaaarrrrr!!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb hier een heleboel materiaal van Prince, allemaal registraties van live-concerten..
Maar de meeste nummers komen wel steeds terug, en om ze nou allemaal te hebben vind ik een beetje overdreven...
Dus vandaar.. 16 keer Purple Rain (ok, wel 16 keer ander publiek of net 2 seconden verschillend) vind ik wat overdreven..
(*alvast dekking zoekt voor Lois en Belana die nu vast gaan slaan*)
quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:32 schreef E.T. het volgende:
(*alvast dekking zoekt voor Lois en Belana die nu vast gaan slaan*)
Ja ik ook, als mijn zusje me heeft met loodjes trekken doet ze ook altijd dr uiterste best om een Y te scoren voor me.quote:Op zondag 14 november 2004 18:58 schreef Neva het volgende:
... alleen ik wil potjandosie eens de Y
quote:Op zondag 14 november 2004 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
lopen![]()
Nee, hij kan heel veel, maar dat nietquote:Op zondag 14 november 2004 20:44 schreef bixister het volgende:
[..]een slaapwandelende kat!?
quote:Op zondag 14 november 2004 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Katten
Ik ben vanochtend maar om zeven uur het bed uitgegaan. Het beest bleef maar miauwen
hm er zit alleen geen haakje op dus dat moet ik er dan een keer opzetten.quote:Op zondag 14 november 2004 20:39 schreef Rewimo het volgende:
Haakje erop, Daniman. Werkt hier ook prima tegen ontsnappingspogingen 's nachts
arme jij...quote:Op zondag 14 november 2004 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
daniman, jaIk ben vanaf drie uur elk half uur wakker gemaakt, volgens mij. Tis net een echt babietje zo
![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 21:40 schreef moussy het volgende:
Zijn er ook feuteuws van de mini-meet?
quote:Op zondag 14 november 2004 21:40 schreef moussy het volgende:
Zijn er ook feuteuws van de mini-meet?
Malle, mutsentuts![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 21:43 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Neuj...
Daar zeg je zowat
oe! dat vind ik wel een goedequote:Op zondag 14 november 2004 21:39 schreef livelink het volgende:
Een mooie bloem kopen en door Saskia laten geven? Eén bloem kan ze nog mooi zelf vasthouden. Eventueel iets lekkers erbij geven.
Eigenlijk hoor je dus iets heel kunstzinnigs in elkaar te knutselen, maar dat kan ik niet, dus daarom kies ik maar voor dit soort oplossingen
Behalve deze dan:quote:Op zondag 14 november 2004 21:46 schreef mallemeid het volgende:
[..]![]()
Zijn gelukkig geen foto's gemaakt
dat vind ik nog leuker ook, of lekker klef, vergeetmenietjesquote:Op zondag 14 november 2004 21:55 schreef Spindizzy het volgende:
E.T: kun je anders niet een doodgewone terracotta bloempot kopen bij de xenos. Saskia met verf haar handafdruk ofzo erop laten zetten. Zakje zonnebloemzaad erin leegstrooien en klaar. Zoiets?
Verkapte navelzoekfotoquote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
ukkie ligt er elegant bij
haha, had ie toch maar geen doos neergezet?quote:Op zondag 14 november 2004 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
wij waren vanochtend ook om 8 uur wakker
dank zij een klein jongetje dat een pakje in zijn schoen vond en dit gegeven met iedereen wilde delen
quote:Op zondag 14 november 2004 22:18 schreef coolbabe het volgende:
spindizzy, wil je m`n badeendje lenen voor ukkie??
Hoezo? Het is toch niet zo bijzonder als Geer kan lopen of zelf zijn prakkie opeten?quote:Op zondag 14 november 2004 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
mmm ik verwachtte eigenlijk wel een filmpje van je naaimachine
Had vanochtend eentje terug, en die heb ik gehaald (Bedrijfseconomie).quote:Op maandag 15 november 2004 13:44 schreef Zabb het volgende:
Gelukkig was je weekend wel leuk Clauwheee!
Weet je trouwens al of je je tentamens gehaald hebt?
Heel erg leuk, er zijn heel veel mensen geweest en alles liep hartstikke goed. Mijn opa speelt al verschrikkelijk lang in een muziekband en die kwamen drie nummer spelen voor hun huis. Opa en oma hebben veel kado's gehad en zich prima vermaakt. En daar ging het ons om!quote:Op maandag 15 november 2004 13:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Goed zo clauwheee
Hoe was het feest zaterdag?
Mooiquote:Op maandag 15 november 2004 14:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heel erg leuk, er zijn heel veel mensen geweest en alles liep hartstikke goed. Mijn opa speelt al verschrikkelijk lang in een muziekband en die kwamen drie nummer spelen voor hun huis. Opa en oma hebben veel kado's gehad en zich prima vermaakt. En daar ging het ons om!
nou en, je hebt hetquote:Op maandag 15 november 2004 15:10 schreef clauwheee het volgende:
Ja das waar Jonnetje. Ik heb het gered met het minimale cijfer. Doe ik goed hč?
Wil je dan ook op je buikje gekroelt wordenquote:Op maandag 15 november 2004 15:16 schreef Syrena het volgende:
Hihi die Ukkie! Ik lig trouwens ook wel es zo op de bankals ik alleen ben dan wel
Waarom zou je meer moeite doen als dat ook voldoende is!quote:Op maandag 15 november 2004 15:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het gered met het minimale cijfer. Doe ik goed hč?
Moet je hem de volgende keer een handkus geven, kijken of hij nog roder wordtquote:Op maandag 15 november 2004 15:34 schreef coolbabe het volgende:
Loopt er hier zo`n krantenjongen voorbij, type beugelbekkie lange slungel, die zwaait heel enthousiast naar me en kijkt meteen daarna met een rood glimlachend hoofd weg. Schattig![]()
* Jongen stopt krant ik brievenbus, Coolbeeb grijpt hand van jongen en trekt die de brievenbus binnen, geeft er allemaal kusjes op, jongen rukt zich los en rent getraumatiseerd weg.... *quote:Op maandag 15 november 2004 15:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Moet je hem de volgende keer een handkus geven, kijken of hij nog roder wordt![]()
Gisteren per ongeluk Noppen & Naaldhakken gekekenquote:Op maandag 15 november 2004 15:53 schreef coolbabe het volgende:
Syrena, je bent een ziek persoon
welnee, wel na wat chemische goedjes en norit. Ik kan echt niet ziek zijn door de week, dus grijp meteen in de medicijnkastquote:Op maandag 15 november 2004 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Moussy buikgriep sucks!! Ben je wat opgeknapt van die paar uurtjes rust?
Wat slecht van ons! Kan me voorstellen dat je dan baalt.quote:Op maandag 15 november 2004 16:49 schreef beefcake het volgende:
Ik hou niet van folders, al die troep op je deurmat![]()
Maar bij andere mensen thuis of op internet zijn ze wel leuk!
Alleen niet als er bij de Etos leuke rompers instaan t/m maat 86 en je moeder je haar pasje geeft om ze te gaan halen en dan blijkt dat ze maar tot 68 gaan, drukfout![]()
Daarom ben dus ook zo blij met een 'nee/nee' sticker op de brievenbus. Geweldige uitvinding . . .quote:Op maandag 15 november 2004 16:49 schreef beefcake het volgende:
Ik hou niet van folders, al die troep op je deurmat![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 17:09 schreef snoopy het volgende:
Ik vind folders ook wel gezellig. De stomme gooi ik gewoon meteen weg.![]()
Bij mij is het geld een probleemquote:Op maandag 15 november 2004 17:17 schreef Neva het volgende:
ik wordt altijd depri van folders.. staan allemaal dingen in die ik wil maar geen plek voor heb![]()
hier ook hoor combinatie van factorenquote:Op maandag 15 november 2004 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij mij is het geld een probleem
Vandaag een mooie glossy folder danweetjeeigenlijkalgenoegen ik zag werkelijk fantastische theeglazen.... voor 'maar' 15 euro per stuk
* Neva gaat maar even doorstuderen![]()
Ik zie dat ik niet goed zat op te lettenquote:Op maandag 15 november 2004 17:27 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, theeglazen voor maar 15 euro? Wat een koopjeIn geen 15 jaar
van mij mag je hier.. maar misschien heb je hier: Werk, Geldzaken & Recht meer aanquote:Op maandag 15 november 2004 17:45 schreef renzell het volgende:
Enne... mocht dit niet het juiste topic zijn...![]()
![]()
waar moet ik dan mijn vraag droppen?
Door mij persoonlijk geďntroduceerdquote:Op maandag 15 november 2004 19:01 schreef Anitra het volgende:
Rewimo in FOT kennen ze ook kliekjes he?
quote:Op maandag 15 november 2004 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik zie hem aarzelend om zich heen kijken, maar met een heel zacht stemmetje heeft hij toch gezongen!
quote:Op maandag 15 november 2004 19:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Speciaal voor Spindizzy![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 19:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Luca [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het is zo "raar" om 1 iemand de liefste Oud-user te noemen terwijl er volgens mij wel meer zijnquote:Op maandag 15 november 2004 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
maar als ik zo lees dan weet ik bij sommige dingen niemanden bij andere wel 4
quote:Weet je niet bij iedere nominatie een naam, dan laat je deze nominatie 'leeg'.
Oh thanks ik lees denk ik met m'n ogen dicht.quote:Op maandag 15 november 2004 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Luchtbel:
[..]
Ik heb vanavond zelfs chips gegeten en niet hoeven kotsen of schijten, nou ja, piesen uit je kontquote:Op maandag 15 november 2004 23:57 schreef clauwheee het volgende:
Meen je Mous! Is je schijttekort weer genoeg aangevuld??
Nu echt slapen gaat
Ik mag vandaag ook van 8.30 uur tot 17.30 uur (zoals het er nu naar uit ziet)! Dat is toch veel te lang!quote:Op maandag 15 november 2004 23:35 schreef clauwheee het volgende:
Tis ook al laat Luchtbellie
Nieuw rooster, ik mag morgen van 8.30 tot 17.00 naar college. Heb er nu al zin in!![]()
Hij draait hier jammergenoeg alleen morgenmiddag en dan heb ik lesquote:
Met lijstjes, promotiefilmpjes en oei ik wil zomer boekenquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
Jij ook! Ik wil ook zomer, laten we een campagne gaan voeren
Ik dacht meer aan flyers en stickersquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Met lijstjes, promotiefilmpjes en oei ik wil zomer boeken![]()
Beterschap
quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:15 schreef coolbabe het volgende:
OMG Tom heeft een wc-papiertje opgegeten
Ja hoor, alle ruimte op de FPquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:20 schreef Luchtbel het volgende:
Tom
Rewimo mag ik even goed bedoeld commentaar leveren op je review?
Ja voor de inhoudelijke kant vind ik en daar heb ik niks op aan te merken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor, alle ruimte op de FP
:')quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:52 schreef pluisje het volgende:
Oeh, nog meer taalpuristen
Ik heb bij journalistiek ook geleerd dat een komma achter "en" mag, in gevallen waar je echt specifiek een pauze in de zin in wil lassen overigens
Ik verklap anders niks over de clou hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:45 schreef lady-wrb het volgende:
vind je het heel erg als het nog even oversla rewimo? ik lees het wel als we naar de film geweest zijn
Ja maar dat is hierquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:07 schreef Sugar het volgende:
Oh, maar ik ontdek nog wel meer fouten overal hier!
Dat klopt. Maar fouten zijn fouten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar dat is hier![]()
Daar kon hij ook niet tegen en we zijn inmiddels overgestapt op de Nutramigen. Over 4 weken de provocatietest en dan zien we of we op de nutramigen moeten blijven of dat we toch eventueel terug kunnen naar de NAN HA. Als we terug kunnen dan graag, maar zoals het er nu uitziet dan blijven we op de nutramigen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:01 schreef coolbabe het volgende:
Wat leuk Anitra!
Ik las trouwens dat jij Djulian Nan HA geeft, ik heb hier nog een half pak Nan2 Ha staan, onaangebroken. Wil je het hebben? Ik heb er niks meer aanm Tom had ineens genoeg van de opvolgmelk.
Ze raken langzaam beschimmeldquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:37 schreef Spindizzy het volgende:
Dus alleen schimmels verkleuren?
Ze lijkt op mij!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Ze is lief, Kleintje!
word jij ook grijs?quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ze lijkt op mij!
mini of super?quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:00 schreef Luckepuk het volgende:
*propt tampon in neus*
mini!quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
mini of super?
ach ja, piet verdriet, die denkt dat hij het als énige allemaal weetquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:07 schreef coolbabe het volgende:
Doe ik nou zo moeilijk of word ik weer verkeerd begrepen?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:07 schreef coolbabe het volgende:
Doe ik nou zo moeilijk of word ik weer verkeerd begrepen?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]P
I
E
T
V
E
R
D
R
I
E
T
User-die-zijn-nickname-meeste-eer-aandoet-award
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:39 schreef Spindizzy het volgende:P
I
E
T
V
E
R
D
R
I
E
T
User-die-zijn-nickname-meeste-eer-aandoet-award
ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:00 schreef Zabb het volgende:
Ik heb vroegah ook een schimmel gehad!![]()
Ik weet het, een echt inkoppertje he!quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:19 schreef bixister het volgende:
ik ook wel eens.maar om dat zo van de daken te gaan schreeuwen...
![]()
Jij gaat ook nog voor de crea-award begrijp ik.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:52 schreef moussy het volgende:
Met behulp van een rokje van René![]()
Ze zitten nu in de trein dus ik hoop van welquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:50 schreef snoopy het volgende:
en opa en oma? Leven die nog?![]()
kattenvoer uit blik doet het hier prima als leverpaté en geweekt hamstervoer als tarlyquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:08 schreef coolbabe het volgende:
Dat is veel te duur joh
ETquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:42 schreef E.T. het volgende:
Ik weet niet...
Mijn man zegt net in volle liefde en overtuiging dat ik nu wel wat weg heb van Roger Rabbit
Een noodkroon die iets groter is dan mijn eigen tand en ook nog wat witter.. en ik heb volgens tegenwoordig piekhaar (nietus dus)
Ben je lekker mee dan
Nee want het is je eigen verantwoording om te bellen naar je klasgenoten over het huiswerk.. met andere woorden je moet klasgenoten zelf maar bellen..quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:39 schreef mallemeid het volgende:Krijgt ze helemaal geen uitstel dan? En kunnen jullie het niet samen doen? Wel véél zo in 1 avond
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:42 schreef E.T. het volgende:
Ik weet niet...
Mijn man zegt net in volle liefde en overtuiging dat ik nu wel wat weg heb van Roger Rabbit
Een noodkroon die iets groter is dan mijn eigen tand en ook nog wat witter.. en ik heb volgens tegenwoordig piekhaar (nietus dus)
Ben je lekker mee dan
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:53 schreef Zabb het volgende:
Neva, het is goed dat ik dat weet! Als ik binnenkort een scriptie moet maken weet ik je te vinden!![]()
Nee is ook niet vreemd.. maar als er meerdere sterfgevallen zijn.. je moeder als een speer naar curacoa moet en jij diegene bent die dat moet regelen en het huishouden op jou schouders neer komt en de andere familie leden e.d. moet inlichten is dat snel vergeten.. Zij heeft de situatie op school uit komen leggen en dan vind ik het wel zo schappelijk als haar klasgenoten dan even wat moeite doen om haar te helpen waar mogelijk.. in dit geval dus even huiswerk doorbellen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:59 schreef mallemeid het volgende:
Nou dat je zelf je klasgenoten moet bellen voor huiswerk vind ik niet eens zo raar
nog een maandje en dan ga ik aan het gedonder beginnenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:01 schreef E.T. het volgende:
- knip-
Maar he.. het is nu al opgeknapt.. kan je nagaan wat 't wordt als de definitieve kroon erop zit!(wie weet ga ik ooit nog eens uit mezelf met open mond lachen.. ik hou nu altijd stijf mijn lippen op elkaar (altijd al gedaan ook)
Ik heb 't eerst 1,5 jaar uitgesteld met de meest stomme rotsmoezen..quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:13 schreef Zabb het volgende:
Stoere ET!Ik ben zelf helemaal geen held wat tandartsen betreft!
Ik las net iets over een stroomstoring. Is het al voorbij?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:19 schreef clauwheee het volgende:
Tis hier eng donker!! Alle straatverlichting en alles is uit!
In Groningen? Tis nog steeds hartstikke donker buiten, maar binnen hebben we wel gewoon stroomquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Ik las net iets over een stroomstoring. Is het al voorbij?
van nu.nlquote:Stroomstoring treft Groningen
Uitgegeven: 16 november 2004 22:20
GRONINGEN - De stad Groningen kampt dinsdagavond met een stroomstoring. In drie wijken is de stroom uitgevallen. De straatverlichting doet het in de hele stad niet meer. De verkeerslichten werken nog wel. Dat meldde een woordvoerster van energiebedrijf Essent.
De storing begon rond 21.00 uur. De oorzaak is nog onduidelijk. Essent kon nog niet zeggen hoeveel inwoners van Groningen het zonder stroom moeten stellen.
wacht maar tot ze met klei aankomen zetten daar pepernoten van maken of broodjes of i.d en je dat moet opeten en net doen of het echt is enzo en dan zorgen dat de kinderne niet zelf klei gaan eten ( al gebruiken ze wel kind"eet" vriendelijke klei meestal of met een gymspelletje je als een dolle kip mee moet gaan rennenquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:43 schreef rena het volgende:
Staat je goed Anitra![]()
En Moussy's haar vind ik ook erg gaaf.
Heb vandaag de hele dag moeten doen alsof ik onzichtbare pepernoten opat en onzichtbare kopjes thee opdronkWat een fantasie hebben die koters, ze zijn helemaal blij als je het "op eet"
Ben nu een beetje brak, kinderen zijn vermoeiend
(maar wel leuk) .
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef Neva het volgende:
[..]
wacht maar tot ze met klei aankomen zetten daar pepernoten van maken of broodjes of i.d en je dat moet opeten en net doen of het echt is enzo en dan zorgen dat de kinderne niet zelf klei gaan eten ( al gebruiken ze wel kind"eet" vriendelijke klei meestal of met een gymspelletje je als een dolle kip mee moet gaan rennendamn.. ik mis mijn stage
![]()
tip : truien met wijde mouwen dragenquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:01 schreef rena het volgende:
[..]
Ze komen al aan met van dat speelgoedfruiten ik hou mijn hand er zo voor dat het net lijkt alsof ik er echt een hap van neem.
![]()
Das de fotografische kwaliteit van mijn dochter, die kan nl altijd de meest rare foto's van mij makenquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:28 schreef jessie het volgende:
Anitra echt heel leuk. Veel pittiger. Nou keek je op die foto met lang haar ook minder leuk dus dat scheelt dan ook weer. Maar echt heel leuk!
Zo dacht ik een keer slim te zijn en wat klei weg te moffelen zodat het leek alsof ik het echt opgegeten had. Kleuter in paniek omdat ik ziek zou wordenquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:01 schreef rena het volgende:
[..]
Ze komen al aan met van dat speelgoedfruiten ik hou mijn hand er zo voor dat het net lijkt alsof ik er echt een hap van neem.
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 08:10 schreef daniman het volgende:
hahaIk begrijp dat ze hun schoen hebben gezet?
Hoezo? Is toch humorquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef Syrena het volgende:
En raamverf bij de Lidl voor 6,99. Ik kreeg meteen al ideeen om de ramen op het werk van kerst & oud en nieuw tekeningen te voorzien, maar dat gaat misschien een beetje ver....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |