Neehoor je hoeft jezelf niet te nomineren maar je kan hier wel een promotiecampagne houdenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:11 schreef BubbleBabe het volgende:
moest je jezelf nomineren?![]()
dan moet ik zo even Giulia-spam doen!![]()
het Giulia promoteam komt naar u toe!quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:12 schreef Karin het volgende:
[..]
Neehoor je hoeft jezelf niet te nomineren maar je kan hier wel een promotiecampagne houden
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:27 schreef Slaapmeisje het volgende:luckepuk dus jij bent de fokalien
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:27 schreef Slaapmeisje het volgende:luckepuk dus jij bent de fokalien
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:38 schreef melonovy het volgende:
Oh, enne niemand kan natuurlijk tippen aan de websites die ik voor Chiara, Parel en MellyBelly heb gemaakt he...![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 23:42 schreef Neva het volgende:
onderschriften staan onder de posts van de users
vraagje dus:quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
[bijdehandmodus aan]
dat zijn signatures, onderschriften staan onder de naam van de users[bijdehandmodus uit]
is er misschien een foutje gemaakt in de categorie![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:37 schreef melonovy het volgende:
Spuuglokje, bedankt dat je me even hielp herinneren aan jouw schattige kids, ze hebben met die meeting vorig jaar een super leuke indruk op mij gemaakt, heb meteen even mijn stem aangepast.
Troel was de enige die het wél snapte dus speciaal voor Troel wijzig ik mijn signature ook wel evenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
[..]
vraagje dus:
waar moet nu op gestemd worden: op de onderschriften (de teksten onder de username dus) of op de signatures (de teksten onder de posts)
edit: het is al gewijzigd![]()
maar jij vermaakt je er ook wel mee? is wel leuk, kan je zien wat de kliekjes zijn welke users elkaar liggenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:45 schreef No Nick het volgende:
[..]
owja, ik blijf het dom gedoe vinden trouwens en ga weer gauw verder met gewoon lurken...
Alleen als je het over appelsap op je nuchtere maag hebt hoor, anders nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:37 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kweet niet of ik er nu blij mee moet zijn....![]()
Neeheeee, ga het nou niet goedpraten!quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Alleen als je het over appelsap op je nuchtere maag hebt hoor, anders niet![]()
*mompelt iets over kamertje*quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:16 schreef dutchie het volgende:
Jongens, ik wil zooo graag stemmen en reageren enzo, maar moet echt werken. Dit gaat veuls te lang duren zo.
Wel leuk dat ik al eenmaal genoemd ben, dat dat nou net met een blooper is nou weer jammer.![]()
![]()
Ook niet zwnager kan je last hebben van je hormonenquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:30 schreef pluisje het volgende:
Wel grappig dat ik hormonster-stemmen krijg voor iets waar ik ook niet zwanger boos om zou kunnen worden
Ik snap niet dat ik maar als reller bestempeld wordt hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ook niet zwnager kan je last hebben van je hormonen
Ik vraag me overigens af hoe ik aan die blooper stemmen komik heb in het topic veel ergere gelezen
Grootste reller = Rewimoquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neeheeee, ga het nou niet goedpraten!
Moussy, ze bedoelt de rand van de foto's, niet het haarquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:44 schreef snoopy het volgende:
moussy, het is net of jullie allebei een boek op jullie hoofd hebben![]()
Moussy je lijkt hier ontzettend veel op mijn moeder toen ze jonger wasquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:31 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
En toch vind ik dat wél twee verschillende dingen,quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:27 schreef moussy het volgende:
dat is toch dat alien award ding?
hhmm.. daar zit idd een verschil in ja...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:36 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
En toch vind ik dat wél twee verschillende dingen,
Moeder mooiste en Fok-alien........
Want als moeders mooiste zou ik denk ik Suus onder de douche kiezen. Met die wegdraaiende oogjes..
En voor het zien van de Fok-alien weer Chiara die met haar mond wagenwijd open staat met afzakkende broek bij in begrepen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |