zat ook gek te kijkenquote:Op maandag 15 november 2004 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf het rare dingen vinden, ik weet niet, misschien vooroordeel.
Had ik ook, tot ik er een cadeau kreeg en ik hem niet kon ruilen... Bevalt nog steeds prima. Ik gebruik de normale tulband en cake vorm niet heel vaak. Welke echt super zijn, zijn de bladen met kleine vormpjes! Die krijg je er namelijk veel mooier uit en dat is bij prille kleine gebakjes wel zo handig!quote:Op maandag 15 november 2004 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf het rare dingen vinden, ik weet niet, misschien vooroordeel.
wat onzin is, cake hoor je langer te bakken bij lage temperatuur, door het verhogen van de temperatuur maak je de baktijd niet korter. De verhoging van de temperatuur heeft effect dat suikers carameliseren, botereiwitten eerder verbranden, etc etc.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:55 schreef coolbabe het volgende:
De vorm voor je hem gaat gebruiken afspoelen met koud water en niet direct op de bodem van de oven zetten maar een rekje gebruiken. De temp kan tot zo`n 220 graden en het verkort de baktijd met ongeveer 10%.
Dat is wat ik er van weet.
Ik noemde de eigenschappen van het prouct, ik heb het er nergens over gehad hoe je een cake moet bakken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
wat onzin is, cake hoor je langer te bakken bij lage temperatuur, door het verhogen van de temperatuur maak je de baktijd niet korter. De verhoging van de temperatuur heeft effect dat suikers carameliseren, botereiwitten eerder verbranden, etc etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |