Ze hebben vorige week een elektrische trein gekregen.quote:
quote:De oorzaak voor de storing is nog onbekend.
Wel is een explosie gemeld in een transformatorkast aan de Bloemsingel in de stad.
hoogkerkquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:35 schreef nielsgeode het volgende:
Ik zit in Hoogkerk en heb nergens last van![]()
Dacht al, wat zijn er toch weinig studiegenoten online![]()
ja, natuurlijk heeft dat ermee te maken! bij een stroomstoring moet je iedereen van z'n fiets sleuren!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:36 schreef mixologist het volgende:
ik fietste naar het centrum en ik zag dat de politie eerst 2 lui aanhield op een scooter.(bij de noorderhaven) En even later zag ik dat iemand hardhandig door de politie van z'n fiets af werd gehaald bij de korenbeurs. Zou dat er soms mee te maken hebben?
Dat valt je tegenquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoogkerklekker onder de geur van de suikerbieten
Ken je het woord 'sabotage'quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, natuurlijk heeft dat ermee te maken! bij een stroomstoring moet je iedereen van z'n fiets sleuren!!!
Gelul, het is de richting van de wind vriend.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:42 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Dat valt je tegen![]()
De schoorsteen is zo hoog dat alles over hoogkerk heen waait en dan mooi in t hoendiep / centrum neerkomtDaar stinkt het nog het meeste
Ach tegenwoordig hebben zoveel mensen al die politiescanners aanstaan en posten elke vreemde melding maar en daarnaast post tegenwoordig iedereen de voor hem / haar vreemde zaken op straat (die voor 95% allemaal uit te leggen zijn over het algemeen) waarna het een eigen leven gaat leiden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:52 schreef Omaha het volgende:
Wat gebeuren er de laatste 2 weken toch onverklaarbare dingen he:
quote:Grote stroomstoring in Stad
GRONINGEN - Een groot deel van de stad Groningen zit momenteel zonder stroom. De straatverlichting werkt niet in diverse delen van de stad.
De oorzaak voor de storing is nog onbekend. Mogelijk is het probleem ontstaan in een transformatorstation aan de Bloemsingel.
Volgens een woordvoerder van Essent concentreren de problemen zich rondom het Noorderplantsoen, in het Zernikecomplex en het AZG in Groningen.
Essent werkt aan oplossing van het probleem. Het is nog niet duidelijk hoe lang de storing gaat duren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |