kut. gemist.quote:Op zondag 5 december 2004 02:07 schreef REFUSED het volgende:
ik had verwacht dat jij nu ook die topfilm op net5 aan het kijken zou zijn over killerbees oid.
Nee zeker niet, ik moet eerst een maand thuiszitten en films kijken en uitkeringtrekken, omdat m'n volgende werkgever mij pas op 10 Januari verw8quote:
Ga je nest in dan!!!quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:18 schreef Mike het volgende:
Net thuis van vergadering en ik mag al weer gaan slapen.
Ja, het huis is toe aan een make-over.quote:
en daarna komen we naar de house-warming-partyquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, het huis is toe aan een make-over.
GFP is hier al, die ligt al anderhalve week voor mijn deur met zijn protestactie.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en daarna komen we naar de house-warming-party![]()
![]()
die kan dan wel een opwarming gebruikenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
GFP is hier al, die ligt al anderhalve week voor mijn deur met zijn protestactie.
misschien moest hij juist uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:41 schreef Duiveltja het volgende:
MM heeft een tag
Wie heb je geneukt om die te krijgen?
De democratie is hier ver te zoekenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
GFP is hier al, die ligt al anderhalve week voor mijn deur met zijn protestactie.
recycling.quote:Op dinsdag 7 december 2004 18:36 schreef kinky_queen het volgende:
Wie maakt eigenlijk de avatars voor de ftr Awards?
![]()
En waar zijn de avatars van vorig jaar?quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:37 schreef REFUSED het volgende:
[..]
recycling.
waarom iets nieuws maken als die van vorig jaar nog perfect te gebruiken zijn.
kijk eens in het uitslagentopic van vorig jaar...quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
En waar zijn de avatars van vorig jaar?
Zou voor jou niet zo'n groot probleem zijn he?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef homicidal_maniac het volgende:
kinky queen heeft per ongeluk z'n hele online dvd collectie gewist!
men noeme het ook wel reorganiseren...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef homicidal_maniac het volgende:
kinky queen heeft per ongeluk z'n hele online dvd collectie gewist!
Dat mocht BS willen.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:27 schreef kinky_queen het volgende:
Is het BS?
Ik had d'r echt niet herkend.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb naar de URL gekeken. Maar ik had 'm wel juist.![]()
Huilie.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:42 schreef California het volgende:
Je kunt "niet slijmen" ook overdrijven, hè.
Ze haat SHOcrew, vandaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef Duiveltja het volgende:
BS komt hier toch niet zo vaak meer
quote:
Wie niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze haat SHOcrew, vandaar.
Ja. De zus van Jake Moeilijkeachternaam.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kirsten Dunst en Maggie Moeilijkeachternaam?
Tof.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja. De zus van Jake Moeilijkeachternaam.
Toffer dan Jake.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tof.
friese humorquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:53 schreef kinky_queen het volgende:
Komt m'n neef uit friesland op visite, kijkt naar de dvdverzameling en zegt:"Zo, jij leest veel."
![]()
Dat scheelde niet veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |