Zou voor jou niet zo'n groot probleem zijn he?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef homicidal_maniac het volgende:
kinky queen heeft per ongeluk z'n hele online dvd collectie gewist!
men noeme het ook wel reorganiseren...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef homicidal_maniac het volgende:
kinky queen heeft per ongeluk z'n hele online dvd collectie gewist!
Dat mocht BS willen.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:27 schreef kinky_queen het volgende:
Is het BS?
Ik had d'r echt niet herkend.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb naar de URL gekeken. Maar ik had 'm wel juist.![]()
Huilie.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:42 schreef California het volgende:
Je kunt "niet slijmen" ook overdrijven, hè.
Ze haat SHOcrew, vandaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef Duiveltja het volgende:
BS komt hier toch niet zo vaak meer
quote:
Wie niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze haat SHOcrew, vandaar.
Ja. De zus van Jake Moeilijkeachternaam.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kirsten Dunst en Maggie Moeilijkeachternaam?
Tof.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja. De zus van Jake Moeilijkeachternaam.
Toffer dan Jake.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tof.
friese humorquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:53 schreef kinky_queen het volgende:
Komt m'n neef uit friesland op visite, kijkt naar de dvdverzameling en zegt:"Zo, jij leest veel."
![]()
Dat scheelde niet veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |