misschien moest hij juist uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:41 schreef Duiveltja het volgende:
MM heeft een tag
Wie heb je geneukt om die te krijgen?
De democratie is hier ver te zoekenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
GFP is hier al, die ligt al anderhalve week voor mijn deur met zijn protestactie.
recycling.quote:Op dinsdag 7 december 2004 18:36 schreef kinky_queen het volgende:
Wie maakt eigenlijk de avatars voor de ftr Awards?
![]()
En waar zijn de avatars van vorig jaar?quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:37 schreef REFUSED het volgende:
[..]
recycling.
waarom iets nieuws maken als die van vorig jaar nog perfect te gebruiken zijn.
kijk eens in het uitslagentopic van vorig jaar...quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
En waar zijn de avatars van vorig jaar?
Zou voor jou niet zo'n groot probleem zijn he?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef homicidal_maniac het volgende:
kinky queen heeft per ongeluk z'n hele online dvd collectie gewist!
men noeme het ook wel reorganiseren...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef homicidal_maniac het volgende:
kinky queen heeft per ongeluk z'n hele online dvd collectie gewist!
Dat mocht BS willen.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:27 schreef kinky_queen het volgende:
Is het BS?
Ik had d'r echt niet herkend.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb naar de URL gekeken. Maar ik had 'm wel juist.![]()
Huilie.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:42 schreef California het volgende:
Je kunt "niet slijmen" ook overdrijven, hè.
Ze haat SHOcrew, vandaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef Duiveltja het volgende:
BS komt hier toch niet zo vaak meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |