Nou...quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
En ADO wint vanavond met 5-1.
Wat een vreugde in hools.
ik heb nog een log uit die tijdquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:30 schreef tong80 het volgende:
Toen ik net op fok zat en dronken thuis kwam. Waren er weinig users on line. Digger was altijd prominent aanwezig. Dronken natuurlijk.
Een maand stressen voor de boeg met heel veel geregel nog dus voor Bluezz en mij.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:15 schreef DIGGER het volgende:
WIe had gedacht dat het er ooit nog van zou komen he?
en Bluezz, dus nog maar exact 1 maand te gaan, aftellen!
Seks bij ons was/is nooit hetzelfde, daarvoor is onze fantasie te groot.quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:12 schreef tong80 het volgende:
Golfert de sex zal nooit meer hetzelfde zijn.
Hoe is de kilometervergoeding?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
...wie verder wil sjouwen kan mij mailen
Ik kan niet helpen met mijn opgedane ervaring van het afgelopen jaar want ik heb hier in mijn eigen huis nog zat doen. Helaas, Bloemendaal is best dichtbij.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
maar gelukkig gaat Bjoro meesjouwen...wie verder wil sjouwen kan mij mailen
ik dacht heel even dat je het over een meteorietenzwerm had, maar dat touwtje kon ik niet plaatsenquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:19 schreef rubbereend het volgende:
en weer trug lekker biertjes gedronken en steentjes zien vallen, dat touwtje aan t begindie gast wilde gewoon zelf zn record starten ipv t over te laten aan die muts
quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat je het over een meteorietenzwerm had, maar dat touwtje kon ik niet plaatsen
Ook als ik nuchter ben heb ik last van vreemde gedachtenkronkels, maar ik neem je advies ter harte en schenk een glas whisky in.quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
iets minder bier drinken volgende keer AZ
Toch een kloon van SCH dus....quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:30 schreef tong80 het volgende:
Hai Blumchen.
Dat is maar een geruchtquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:34 schreef rubbereend het volgende:
SCH is al een kloon van zichzelf
zou hij dat zelf ook de wereld in geholpen hebben?quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is maar een gerucht
SCH is onvruchtbaar, die helpt niks de wereld inquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou hij dat zelf ook de wereld in geholpen hebben?
last van lui zaad?quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:48 schreef SCH het volgende:
[..]
SCH is onvruchtbaar, die helpt niks de wereld in![]()
verkeerde gatquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
last van lui zaad?
leer dan mikkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:55 schreef SCH het volgende:
[..]
verkeerde gat
ik blijf oefenenquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leer dan mikken
en je komt hier vrijwilligers zoeken?quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:58 schreef SCH het volgende:
[..]
ik blijf oefenen![]()
nee, ik wijs iemand aan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en je komt hier vrijwilligers zoeken?
je mag niet wijzen heb k altijd geleerdquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:06 schreef SCH het volgende:
[..]
nee, ik wijs iemand aan.
en jij doet alles wat je geleerd is?quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag niet wijzen heb k altijd geleerd
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:14 schreef SCH het volgende:
[..]
en jij doet alles wat je geleerd is?
mikken danquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:19 schreef SCH het volgende:
dan wijs ik jou aan
quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:56 schreef rubbereend het volgende:
weltrusten
dan ga ik daar were van droemnquote:Op zaterdag 13 november 2004 02:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga een paar handjes lekker afhakkuhhhhhh
en aangezien Bloemen het slecht doen zonder vocht........quote:Op zaterdag 13 november 2004 04:45 schreef Blumchen het volgende:
![]()
Zooo.. k ben weer thuis van een avondje stappen... Heerlijk was het![]()
![]()
Bjoroooquote:Op zaterdag 13 november 2004 04:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en aangezien Bloemen het slecht doen zonder vocht........
ik ga slapen...ga je mee ??quote:Op zaterdag 13 november 2004 04:53 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Bjorooo![]()
![]()
Whehe.. Ja Bjoro.. Tuurlijk ga ik met je mee!quote:Op zaterdag 13 november 2004 05:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ga slapen...ga je mee ??
* Blumchen danstquote:Op zaterdag 13 november 2004 05:09 schreef Bjoro het volgende:
gaat richting slaapkamer...met Blumchen in zijn kielzog......
ff een bloemetje besprenkelen![]()
![]()
goeiemorgenquote:Op zaterdag 13 november 2004 07:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
dit riekt naar opzet !quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:28 schreef Vom het volgende:
SIht ik boern weer enes bbezoeepen![]()
Morgen gtgern fre nr 2 nao laatswet spelenb![]()
Volgens mij gaat ie voor de George Best award.quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:26 schreef popolon het volgende:
[..]
dit riekt naar opzet !
Tsja, 't is voor gehavende elftallen nu ideaal om er een veld uit te gooien.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij gaat het voetbal hier gewoon door.
Klopt ja, bij ons zijn ze erg zuining met de velden in verband met het veldentekort. Maar ik heb nog niks gehoord en ik moet al om 12:45 aantreden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja, 't is voor gehavende elftallen nu ideaal om er een veld uit te gooien.
Veel succes. Het is nu perféct voetbalweer trouwens. Heeerlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt ja, bij ons zijn ze erg zuining met de velden in verband met het veldentekort. Maar ik heb nog niks gehoord en ik moet al om 12:45 aantreden.
Lucky you!quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ik ga maar eens naar een vriend. Halo 2 spelen.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Vom, ging weer lekker vannag
Middag mensen, *koffie uitdeelt*
*belastingdienst en sociale dienst belt*quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:35 schreef just me het volgende:
De bardienst zit er weer op en ik ben weer thuis!even snel geld halen voor mijn poolse harde zwartwerkers!
saturdaay izze payday
Ik zat toen vaak de volgende ochtend (middag) met verbazing te lezen wat ik zelf die nacht met m'n zatte kop allemaal had lopen zwetsenquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:30 schreef tong80 het volgende:
Toen ik net op fok zat en dronken thuis kwam. Waren er weinig users on line. Digger was altijd prominent aanwezig. Dronken natuurlijk.
Die kabel hoef ik niet in m'n huis!quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Gelukkig, dus Glenn heeft ook kabel!
Dadelijk komt Bogarde nog langs
Dat is dus niet veel veranderd nuquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:40 schreef DIGGER het volgende:
Ik zat toen vaak de volgende ochtend (middag) met verbazing te lezen wat ik zelf die nacht met m'n zatte kop allemaal had lopen zwetsen
Blijf gewoon in mijn buurt lieverd, dat is altijd bal.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:49 schreef popolon het volgende:
sch, geef een gil als je weer wat leuks hebt.
heb een nieuwe jurk gekocht die uitermate charmant zou staan op tv.
hmmm, beetje te opvallend lieverd. maar kreeg je harde tepeltjes van shownieuws?quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:58 schreef popolon het volgende:
een roze trouwjurk, met blauwe pumps.
Ik heb het niet eens gezien.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
hmmm, beetje te opvallend lieverd. maar kreeg je harde tepeltjes van shownieuws?
quote:
quote:Zij zeilen op hun stille schepen
Zij brullen tegen de wind
En op hun schoorsteen staat een foto
Van een moeder met haar kind
Zij gaan alweer op zoek naar liefde
Ver van hun verdriet
Ze rijden op hun kleine brommers
En zingen een afscheidslied
In mijn hart blijf ik bij jou
In mijn ziel woon ik bij jou
Vaarwel lieveling
Vaarwel lieveling
Ik zei dat ik voor haar wou sterven
En dat vond zij niet fijn
Zij hield van dieren en van mensen
Die in leven wilden zijn
Ik zong voor haar mijn gevoelig lied
Met heel mijn hart en ziel
En ik ging op zoek naar een andere liefde
In een vreemd gebied
Maar in mijn hart blijf ik bij jou
In mijn ziel woon ik bij jou
Vaarwel lieveling
Vaarwel lieveling
Vaarwel lieveling
Vaarwel lieveling
Vaarwel leegloper
Ik hoop dat ik je nooit meer zie
Vaarwel lieveling
Vaarwel lieveling
quote:Zij hield heel veel van kleuters en van dieren
En van de vogels in het veld
En zij vond dat je alles moest delen
En dat ik alleen maar leefde voor mijzelf
Mijn dierbare vijand
Mijn prachtige vijand
Mijn dierbare vijand
Die mij bemint
In haar dagboek kom ik niet meer voor
Er zijn jonge jongens met ringen in een oor
Ik zei jouw dwaze lijf is alleen van mij
En dat was iets dat zij niet begrijpen kon
Mijn dierbare vijand
Mijn prachtige vijand
Mijn dierbare vijand
Die mij bemint
Haar schim staat elke nacht
Weer voor mijn deur
Ze vraagt mij of ze binnen komen kan
Ze bestaat niet en toch ruik ik haar geur
De geur van zure melk en oude honing
Kom binnen
Kom binnen
Kom binnen
Kom binnen
Mijn dierbare vijand
Mijn prachtige vijand
Mijn dierbare vijand
Die mij bemint
Mijn dierbare vijand
Mijn prachtige vijand
Mijn dierbare vijand
Die mij bemint
Die mij bemint
Schitterend man!quote:Veel meer dan beloven
Kan de baas niet doen
En je moet het wel geloven
Van dat magere pensioen
Het bedrijf gaat naar de afgrond
Door dit falende beleid
De sector heeft het moeilijk
De prijzen blijven stijgen
Wie wil er nog iets kopen
Van die versleten fabriek
Waar ze opblaaspoppen maken
Van rubber en plastiek
Vandaag willen de mensen vrouwen
Van vlees en bloed
Daar kunnen ze dan mee praten
Over gevoelens en leuke reizen
Wij slapen aan de lopende band
En wij staken als het regent
Wij voeren niets uit tot de sirene luidt
Wij zien wel hoe het afloopt
Het bedrijf gaat naar de afgrond
Door dit falende beleid
De sector heeft het moeilijk
En de prijzen blijven stijgen
Maar wie wil er nog iets kopen
Waar ze opblaaspoppen maken
Van rubber en plastiek
Wie wil er nog iets kopen
Vandaag willen de mensen vrouwen
Van vlees en bloed
quote:De autobus was vol
We gingen op vakantie
We wilden wel eens wat lol
Na al die harde arbeid
Gezellig was de sfeer
De fles die deed de ronde
En op de radio
Zong iemand van een verlangen
Met een blinde brombeer aan het stuur
Lagen alle wegen voor ons open
Wij stortten ons in dit mooie avontuur
Voor ons lagen alle wegen open
Bij de mensen van mij soort
Voelde ik mij veilig
Ikzelf kon niet goed praten
En mijn vrienden waren doof
In het pretpark was er zang en dans
En ook een mooie film
Waarin meisjes de liefde bedreven
Dat we dat nog mochten beleven
Gezellig was de sfeer
We waren met vakantie
We wilden wel eens wat lol
Na al die harde arbeid
Met een blinde brombeer aan het stuur
Lagen alle wegen voor ons open
Wij stortten ons in dit mooie avontuur
Voor ons lagen alle wegen open
quote:ooit was ik een soldaat
die de vrede moest bewaren
behoeder van de staat
in een wereld vol gevaren
in de sneeuw stond ik op wacht
ik dacht aan de kantine
en die ademloze nacht
bij de brave hoer Martine
ik ging naar haar huis
ik moest niet veel betalen
rond haar hals droeg zij een kruis
als een schild tegen vandalen
zij vroeg wat ik kan ik doen
om mijn jongen te behagen
ik kreeg van haar een zoen
toen durfde ik het vragen
lieve tijger, ik geef je alles
maar doe je hoerenkleren aan
om naar te kijken
dan zal ik niet ten onder gaan
ik zei niemand houdt van mij
met tranen in mijn ogen
het is de schuld van de maatschappij
ik werk door iedereen bedrogen
toen ik een jongen was
wou niemand met mij spelen
ik was de laatste van de klas
daarom ga ik naar bordelen
zij zong voor mij een lied
van de vergeving van de zonden
zij bluste mijn verdriet
en likte aan mijn wonden
om naar te kijken
om naar te kijken
Barbaar! De goedheiligman is nog maar net in des landen!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:42 schreef pascalheister het volgende:
het eerste stukje kerststol heb ik ook weer achter de kiezen![]()
ik zag dat me ouders het gekocht hadden, en had er wel weer is zin inquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Barbaar! De goedheiligman is nog maar net in des landen!
kon je nog wel spelen dan na de gebeurtenissen van vannacht?quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:40 schreef Vom het volgende:
Gewonnen vandaag
En 80 minuten meegedaan
de scheids liet de 1e helft 15 minuten doorspelen![]()
* SCH pakt het SCHuimquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
* SCH gaat in bad.
Hmm, wat is SS?quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
* Legolas_Greenleaf gaat in bad.
En dan straks braaf SS kijken,
Ik speelde een goeie wedstrijd hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kon je nog wel spelen dan na de gebeurtenissen van vannacht?
Bron?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
Bij tong zijn club hebben ze gevochten!
Bron: tong newsquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Bron?![]()
Slechte zaakquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:16 schreef tong80 het volgende:
Massale vechtpartij Keeper bewusteloos geslagen door supporters.
quote:In de top van het zaterdagvoetbal zijn drie wedstrijden gestaakt. In de eerste klasse D gebeurde dat bij Go Ahead K. - CSV '28, toen kort na rust de vader van een speler van Go Ahead K. een hartaanval kreeg. De stand was 1-0. In de tweede klasse haalden BCVB - Soccer Boys (2C, 1-1) en Woudrichem - Nivo Sparta (2F, 1-1) het einde niet.
user Keeper?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:16 schreef tong80 het volgende:
Massale vechtpartij Keeper bewusteloos geslagen door supporters.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:44 schreef Suijk het volgende:
Avond!
Ik ga even kleuren.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:46 schreef popolon het volgende:
[..]
user Keeper?
Ajax?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
Bij tong zijn club hebben ze gevochten!
Dus zo een nacht helpt welquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:27 schreef Bjoro het volgende:
ole ole ole !!!
Na een heerlijk nachtje bloemetje vochtig houden, nu ook nog eens 5-3 gewonnen !
ja tong schreef 't met een 'K'.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Die hebben we al een tijd niet gezien inderdaad!
wil ik dit wel weten ???quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:48 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dus zo een nacht helpt welMoeten we misschien maar vaker doen
![]()
.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:52 schreef SCH het volgende:
keeper is een successupporter, komt alleen in goeie tijden - in 2008 dus weer
Is het goed als ik die van een kotskleurtje voorzie?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Uitprinten en kleuren!
Misschien over Bob de Bouwer, ja, voor de rest, nee.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Spongebob Ruleert!
Ik ben echter nog steeds met een kleine letter.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:49 schreef popolon het volgende:
ja tong schreef 't met een 'K'.
quote:Ik maak me zorgen.
Woher?quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:04 schreef keeper het volgende:
Amsterdamse uitgaansleven
Paradisco en Melkweg, was vreoger altijd leuk na een concert, lekkere muziek.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:10 schreef keeper het volgende:
Overal. Maar vooral de hippe studentendingen. Paradiso, Melkweg, Bitterzoet.
veel plezierquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:20 schreef pascalheister het volgende:
ik ben weg naar een verjaardag
laters
Je lul hangt uit je broek Franky....quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Hi JustMe, neuken?
Neej nie nat..quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ben je nat dan, Blumchen?
Vochtig dan?quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:03 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Neej nie nat..
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vochtig dan?![]()
iddquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:22 schreef Eilanden het volgende:
Tenzij je een cactus bent
Hoe staat dat nou ? Zo'n gekleurde kut ?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:03 schreef Blumchen het volgende:
zoo.. haartjes opgestoken..oogjes een kleurtje gegeven..
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Misschien over Bob de Bouwer, ja, voor de rest, nee.
Tip:quote:Op zaterdag 13 november 2004 22:46 schreef Spideyman het volgende:
grmbl zo klote als je net een lap tekst getikt hebt voor een post en dat het forum dan er weer eens mee kapt... *zucht* gebeurt echt te vaak.
Gewoon, doen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hoe durf je onze gele vriend zo te beledigen!
Zou het niet weten.quote:Spongebob weekend is geweldig als je helemaal gaar van Sensation Black komt
Alleen als ik ziek ben en wil kotsen of m'n eetlust wil verliezen.quote:
en tijdens het eten en vlak voor het slapen gaan ook
Jij bent er ook die Jensen, Teeuwen en Visscher te simpel vind zeker?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gewoon, doen.
[..]
Zou het niet weten.
[..]
Alleen als ik ziek ben en wil kotsen of m'n eetlust wil verliezen.
Verliefd op tellenden koeien?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:19 schreef JaWi het volgende:
Counting Crows.
Nee, ik ben van het type die niet echt vaak naar die mensen kijkt/luistert.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jij bent er ook die Jensen, Teeuwen en Visscher te simpel vind zeker?
Heeft ie een snor?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:20 schreef De_Ananas het volgende:
OMG wat een mongolen mascotte van die moffen![]()
Ik welquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, ik ben van het type die niet echt vaak naar die mensen kijkt/luistert.
Teeuwen is tof.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
Jensen en Vischer in één naam noemen met Teeuwen
Idd Jensen en Vischer zijn veel beter, sorry mijn foutquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
Jensen en Vischer in één naam noemen met Teeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Jensen is gewoon lekker droog (en dat vind ik nou leuk)
Vischer tjah bij Kopspijkers is het jammer maar z'n shows mogen er zijn.
En Teeuwen ondanks dat ie met wat nieuws moet komen blijft geweldig natuurlijkWest Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
Mwah minder ik heb van de week een DVD gekregen met al z'n shows erop en het begint heet een beetje het zelfde te worden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:22 schreef tong80 het volgende:
Teeuwen wat minder geworden.
Goedenavondquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
*gaat Hools weer AjaxHools maken!
Prima.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
*gaat Hools weer AjaxHools maken!
Ajacied of untermensch?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Zwaar uber! Morgen lekker Franky uitlachen aan de andere kant van het plexiglasquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ajacied of untermensch?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zwaar uber! Morgen lekker Franky uitlachen aan de andere kant van het plexiglas![]()
De kans dat ik na 10 uur morgenochtend nog online komt is erg klein trouwens, want na de wedstrijd ga ik met mijn ouders even bijkletsen en uit eten. En in het geval van verlies kan ik het op een zuipen zetten met mijn vader en mijn zwager. Bij winst ook wel trouwens.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
*Telefoon al klaar heeft liggen om de medemensen te bellen die voor de club uit r-dam zijn
quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:42 schreef JaWi het volgende:
Tijgernootjes!
Dan had ik wel wat anders geroepenquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moeten we nu gaan roepen wie de stoerste noten heeft?
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op!quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
De zak is leeg trouwens.
Ach. Ik moet toch zo weg.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op!
Bier zal ons redden!
Kom maar door, coby.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:57 schreef Eilanden het volgende:
Biertje dan maar
iig altijd beter dan een kudde dier van de top 3quote:Op zondag 14 november 2004 00:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Je zou maar voor Den Bosch zijn....
Zeg ik dan iets negatiefs over FC den Bosch?quote:Op zondag 14 november 2004 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
iig altijd beter dan een kudde dier van de top 3
Ik ben je een stap voorquote:Op zondag 14 november 2004 00:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zeg ik dan iets negatiefs over FC den Bosch?
Wel een aangeboren kuddedier met clubliefde dan.quote:Op zondag 14 november 2004 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
iig altijd beter dan een kudde dier van de top 3
Een soort uitgestorven ras dusquote:Op zondag 14 november 2004 00:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wel een aangeboren kuddedier met clubliefde dan.
quote:Op zondag 14 november 2004 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben je een stap voor
Ach. Ik voel me er prettig bijquote:Op zondag 14 november 2004 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een soort uitgestorven ras dus
Maar wat nu als je 6 was, je niks van voetbal wist. Kennisen en familie je liefde voor Ajax bij brachten en je op je 20e nog steeds van Ajax houd??quote:Op zondag 14 november 2004 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een soort uitgestorven ras dus
Ach gut,een Europa Cupje of 4 in de kast,een stuk 30 titels en dan jezelf prijzen vanwege je clubliefdequote:Op zondag 14 november 2004 00:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
.... Ben nog steeds Ajacied nu terwijl het KUT gaat enzo.....
Heel mijn familie is voor PSV.....quote:Op zondag 14 november 2004 00:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar wat nu als je 6 was, je niks van voetbal wist. Kennisen en familie je liefde voor Ajax bij brachten en je op je 20e nog steeds van Ajax houd??
Das toch wel oke?
Waarvan ik 1 europa cup bewust heb mee gemaakt...... En al daarvoor Ajacied was.....quote:Op zondag 14 november 2004 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach gut,een Europa Cupje of 4 in de kast,een stuk 30 titels en dan jezelf prijzen vanwege je clubliefde![]()
Waarom??quote:Op zondag 14 november 2004 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heel mijn familie is voor PSV.....
Nee hoor,alle joden zijn dom,simpel.quote:Op zondag 14 november 2004 00:23 schreef JaWi het volgende:
Discussie.
Ik ben gewoon voor Sparta als 2e club omdat dat de club van Rotterdam isquote:Op zondag 14 november 2004 00:23 schreef JaWi het volgende:
Mijn tweede clubje is een amateurclub. Er is maar een echte club in mijn leven en dat zal altijd zo blijven.
En dat noemt zich nachthool :pquote:Op zondag 14 november 2004 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,alle joden zijn dom,simpel.
Ga dadelijk naar mijn bedje toe aangezien ik om 10.00 al op weg moet naar Groningen![]()
Wat voor reden heb je om aan te nemen dat ik dom zou zijn. Los van mijn liefde voor Ajax.quote:Op zondag 14 november 2004 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,alle joden zijn dom,simpel.
Ga dadelijk naar mijn bedje toe aangezien ik om 10.00 al op weg moet naar Groningen![]()
Waarom zijn bananen krom?quote:Op zondag 14 november 2004 00:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom??
Nee hoor,ben allang blij dat het geen joden zijn,dat zou pas kut zijnquote:Best wel kut voor je dan?? Een PSV-er als familie hebben![]()
Waar zeg ik dat?quote:Maar het is wel simpel om te zeggen dat elke supporter van een top3 club een succes supporter is...
zucht,PI enzo...quote:Op zondag 14 november 2004 00:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat voor reden heb je om aan te nemen dat ik dom zou zijn. Los van mijn liefde voor Ajax.
Waar ben jij door de weeks snachts dan?quote:Op zondag 14 november 2004 00:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dat noemt zich nachthool :p
Zucht, lam enzoquote:Op zondag 14 november 2004 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zucht,PI enzo...
@ m'n nest omdat ik al om 7:18 om Gorinchem Centraal moet staan.quote:Op zondag 14 november 2004 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waar ben jij door de weeks snachts dan?
quote:Op zondag 14 november 2004 00:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zucht, btje lam enzo.
quote:Op zondag 14 november 2004 00:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
@ m'n nest omdat ik al om 7:18 om Gorinchem Centraal moet staan.
quote:Op zondag 14 november 2004 00:28 schreef SCH het volgende:
en wat moet jij?quote:Op zondag 14 november 2004 00:28 schreef popolon het volgende:
Dames, dames toch.
* MrDoegewoon Opend z'n broek en kijkt in z'n boxer. Ej ben toch echt een jongen!quote:Op zondag 14 november 2004 00:28 schreef popolon het volgende:
Dames, dames toch.
Ja maaar!quote:Op zondag 14 november 2004 00:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Mietje
Die geitenneukers uit Arnhem - met die gluipenkop langs de lijnquote:Op zondag 14 november 2004 00:30 schreef JaWi het volgende:
Was niet beSCHt he?
Niets te maarre,mijn wekker loopt ook om 05.00 afquote:Op zondag 14 november 2004 00:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja maaar!
Pijpe?quote:Op zondag 14 november 2004 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Die geitenneukers uit Arnhem - met die gluipenkop langs de lijn
Maaaaaaaar! Kijk ik ben MBO-er die het heeeeeeeeel zwaar heeftquote:Op zondag 14 november 2004 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niets te maarre,mijn wekker loopt ook om 05.00 af
Ach tja. Wat doe je er aan. Ik geloof nou niet dat het geflateerd was.quote:Op zondag 14 november 2004 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Die geitenneukers uit Arnhem - met die gluipenkop langs de lijn
Ik welquote:Op zondag 14 november 2004 00:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ach tja. Wat doe je er aan. Ik geloof nou niet dat het geflateerd was.
Dan is het kut.quote:Op zondag 14 november 2004 00:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wel
Daarmee willen ze aantonen dat ze tegen racisme zijnquote:Op zondag 14 november 2004 00:33 schreef Spideyman het volgende:
aaaahh ik moet het weten!
waarom heeft iedereen die ook maar een beetje belangrijk is in engeland (trainers voetbalclubs, blair, commentator MotD) zo'n rood dingetjes op het jasje gespeld?
ik kan er niet meer tegen! wat is het?!?
eh ok...quote:Op zondag 14 november 2004 00:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daarmee willen ze aantonen dat ze tegen racisme zijn
Het soepincidentquote:Op zondag 14 november 2004 00:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
eh ok...
maar waarom komen ze daar nu mee, was er een aanleiding voor ofzo?
Idd echt beter dat van Persie onvruchtbaar is gemaaktquote:Op zondag 14 november 2004 00:36 schreef Spideyman het volgende:
nog gefeliciteerd met Arsenal trouwens, leuke wedstrijd.
Niet echt,elk seizoen hebben ze wel zo'n periode.quote:Op zondag 14 november 2004 00:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
eh ok...
maar waarom komen ze daar nu mee, was er een aanleiding voor ofzo?
quote:Op zondag 14 november 2004 00:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd echt beter dat van Persie onvruchtbaar is gemaakt!
Haha idd. Was z'n eigen schuld btw. Wie gaat nu met z'n benen wijd boven een voet die omhoog komtquote:Op zondag 14 november 2004 00:38 schreef Spideyman het volgende:
whehe die kwam hard aan ja
ik dacht eerst;wat ligt ie zich aan te stellen daar achter de lijn
en dan zie je de herhaling
flikker op met je lolliequote:Op zondag 14 november 2004 00:39 schreef popolon het volgende:
sch, je klinkt wat zuur de laatste tijd.
lollie?
nou zeg, zo praat je niet tegen je sidekickquote:Op zondag 14 november 2004 00:41 schreef SCH het volgende:
[..]
flikker op met je lollie![]()
2-4 inmiddelsquote:Op zondag 14 november 2004 00:41 schreef Spideyman het volgende:
de wedstrijd van arsenal is trouwens *nu* op bbc te zien (MotD)
kom maar op met je lollie bedoelde ikquote:Op zondag 14 november 2004 00:43 schreef popolon het volgende:
[..]
nou zeg, zo praat je niet tegen je sidekick
Beter dan een lollie: Een echte Pez !!quote:Op zondag 14 november 2004 00:43 schreef SCH het volgende:
[..]
kom maar op met je lollie bedoelde ik![]()
Kinky hoor.quote:Op zondag 14 november 2004 00:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Beter dan een lollie: Een echte Pez !!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |