Gewoon doorgaan met de huidige basis. Persoonlijk vind ik Guti niks, maar als het team beter draait met hem hoor je mij niet over hem klagen. Beckham kan altijd invallen als het niet goed loopt, of dat dan helpt, daar heb ik mijn bedenkingen over.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:41 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik denk het niet, maar hoop van wel. Het gaat sowieso inderdaad stukken beter; sinds Beckham geblesseerd is hebben ze geen wedstrijd meer verloren. Hij is inmiddels weer hersteld, wat nu?
Hierro was meer de baas in het team dan elke trainer ooit was. De spelers gingen altijd door het vuur voor Hierro en hij ging door het vuur voor hun.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:42 schreef jojomen4 het volgende:
Even terug komend op de aanvoerder![]()
Ano: Ik hoor je een paar keer herhalen dat hij niet de baas is. Volgens mij moet de aanvoerder niet eens de baas zijn, de trainer is de baas niet de aanvoerder. Verder is het in een elftal met Figo, Zidane, Roberto Carlos, Ronaldo, Helguera, Beckham en Michel Salgado, jongens die toch echt al een behoorlijk aantal jaren in de top mee spelen helemaal niet goed als je 1 persoon hebt die de baas wilt zijn. Lijkt me sterk dat 1 van deze jongens zich ff op z'n plaats laat zetten door een "baas" die ze ff toebrult. Raúl is voor mij ook wel de ideale leider. (maarja.. ik ben onderhand zo pro-Raúl dat ik het misschien niet meer objectief kan zien)
Oh ja, da's waar ook...dan mag Beckham inderdaad weer een keer op rechts laten zien wat ie kan. Want Figo kunnen we in Barcelona heel goed gebruiken...zeker in z'n huidige vorm.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:48 schreef jojomen4 het volgende:
Beckham mag van mij zondag beginnen en Figo op de bank, als Figo nog 1 gele pakt mag ie tegen de Catalanen niet mee doen.
vorm van de afgelopen 4 jaar.....quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:53 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook...dan mag Beckham inderdaad weer een keer op rechts laten zien wat ie kan. Want Figo kunnen we in Barcelona heel goed gebruiken...zeker in z'n huidige vorm.
Waarom zouden ze Ronaldinho anders gehaald hebben!?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben vast al weer een mooie varkenskop uitgezocht.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:05 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Ronaldinho anders gehaald hebben!?![]()
Als ze die vanaf de tweede ring het veld in zouden pleuren, zou het een spectaculaire manier van wisselen zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:05 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Ronaldinho anders gehaald hebben!?![]()
Zou trouwens wel lekker zijn als ie daar zou zitten, hebben we op het veld geen last van em.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ze die vanaf de tweede ring het veld in zouden pleuren, zou het een spectaculaire manier van wisselen zijn.
Misschien moet Real even een beloning op een doodschop tegen dat konijn uitloven?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:11 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Zou trouwens wel lekker zijn als ie daar zou zitten, hebben we op het veld geen last van em.
Of z'n Duracell batterijen verwisselen voor van die goedkope, is ie zo uitgeteld.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moet Real even een beloning op een doodschop tegen dat konijn uitloven?![]()
Of even ons knaagdier Guti erop sturenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:16 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Of z'n Duracell batterijen verwisselen voor van die goedkope, is ie zo uitgeteld.
![]()
Of hij rent erg hard en stuit dan op El Muro. Met als resultaat 3 gebroken ribben. Einde wedstrijd voor die Braziliaanse looney tune.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Of even ons knaagdier Guti erop sturen
Tegenwoordig is "ons" dikkertje heel ergens anders mee bezig; meneer was bij modehuis Valentino langs om kleren uit te zoeken voor z'n bruiloft...pfff, alsof dat zo belangrijk is!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:20 schreef jojomen4 het volgende:
Even nog ter ere van "ons" dikkertje om hem te laten weten dat we hem steunenen hopen dat ie weer snel gaat scoren
![]()
Samuel loopt de portemonee van die ander te rollen!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:25 schreef jojomen4 het volgende:
De jongens die het moeten doen
[afbeelding]
Zo kijkt ie inderdaad wel, hehehe. 70.000 ogen op em gericht en hij maar denken: "Zouden ze het doorhebben?"quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samuel loopt de portemonee van die ander te rollen!![]()
El Muro doet denk ik nog niet mee.. hoop het ook niet omdat ie niet al te best begon, Pavon doet het best daaroquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of hij rent erg hard en stuit dan op El Muro. Met als resultaat 3 gebroken ribben. Einde wedstrijd voor die Braziliaanse looney tune.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:27 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Tegenwoordig is "ons" dikkertje heel ergens anders mee bezig; meneer was bij modehuis Valentino langs om kleren uit te zoeken voor z'n bruiloft...pfff, alsof dat zo belangrijk is!!![]()
[afbeelding]
PS. Hé jojo, leuk hè dat plaatjes posten?![]()
Huhum, moet ik het wel goed doen uiteraard!!
In dit topic worden het sowieso mooie plaatjes, dus leef je uit zou ik zeggen!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]nu ik het eindelijk kan.... al die plaatjes posten die ik altijd al wilde
![]()
El Muro mag wel een beetje meer krediet hebben. Het is niet makkelijk om in een ploeg te komen die niet lekker draait.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:33 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
El Muro doet denk ik nog niet mee.. hoop het ook niet omdat ie niet al te best begon, Pavon doet het best daaro
Walter komt wel terug en dan hebben we gewoon een kei in de verdediging staan. Nu nog een goede man naast hem en de verdediging is een van de moeilijkst te passeren van Europa.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:57 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Da's waar, zelfs Zidane had tijd nodig om zich aan te passen. Nu heeft ie ook nog eens de pech dat ie 2 keer geblesseerd raakt, lijkt me ook niet makkelijk.
Precies, ze noemen niet voor niets El Muro...laat em maar lekker spelen, des te sneller is ie aan z'n nieuwe makkers en het spaanse spel gewend.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Walter komt wel terug en dan hebben we gewoon een kei in de verdediging staan. Nu nog een goede man naast hem en de verdediging is een van de moeilijkst te passeren van Europa.
Walter is wel een bikkel. Eentje die liever een long uitspuugt dan zijn tegenstander laten lopen. Dat heb je wel nodig tegen die circusact en die snelle Guily.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:20 schreef jojomen4 het volgende:
Maar niet volgende week zondag alAl zou die al mee kunnen doen
Je kan niet terug komen in zo'n topper.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Walter is wel een bikkel. Eentje die liever een long uitspuugt dan zijn tegenstander laten lopen. Dat heb je wel nodig tegen die circusac wereldvoetballer van het jaart en die snelle Guily.
That's what I'm talking about!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:15 schreef jojomen4 het volgende:*uitgeleefd*
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:31 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Dit vind ik echt een fantastische foto, heb me rot gelachen toen voor de tv...Casillas crossen met dat ding, fantastisch!!
[afbeelding]
snap hem nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]Mooie!!!!!!
Ik vind de foto mooiquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
snap hem niet![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben vast al weer een mooie varkenskop uitgezocht.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samuel loopt de portemonee van die ander te rollen!![]()
Samuel heeft er ook eentje ingeprikt naar verluidt.quote:Op maandag 15 november 2004 05:29 schreef jojomen4 het volgende:
DIkkertje heeft ook weer gescoord
Owen wéér!En Raúl ook weer eens
Gaat lekker! Heb helaas niks van de wedstrijd gezien maar het zal wel goed moeten zijn geweest
Jup! En die maakte niet mooie gebaren naar het Madrileense publiekquote:Op maandag 15 november 2004 11:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samuel heeft er ook eentje ingeprikt naar verluidt.
Stak ie zijn middelvinger op?quote:Op maandag 15 november 2004 11:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jup! En die maakte niet mooie gebaren naar het Madrileense publiek
Handje bij het Oortje zo van "hebben jullie nu nog kritiek?" omdat ie in het begin van het seizoen niet zo goed speelde, toch vond ie de kritiek onterecht.quote:Op maandag 15 november 2004 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stak ie zijn middelvinger op?
Ik ook. Tuurlijk speelde hij slecht maar ik zei al eerder give the man some time. Het is nooit makkelijk om van de ene club naar de andere te gaan. Als je nieuwe ploeg dan ook nog slecht draait is het helemaal niet makkelijk. De pers en het publiek hadden naar mijn mening wel iets minder hard over hem mogen oordelen. Maar zulke gebaren moet hij natuurlijk niet maken.quote:Op maandag 15 november 2004 12:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Handje bij het Oortje zo van "hebben jullie nu nog kritiek?" omdat ie in het begin van het seizoen niet zo goed speelde, toch vond ie de kritiek onterecht.
Dat ie dat doet is in mijn ogen meer dan normaal. Hij speelt nog maar net bij de club en ik ga er vanuit dat hij er nog ff wil blijven. Als ie nu al ruzie gaat zoeken met de massa is dat niet slim.quote:Op maandag 15 november 2004 12:07 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hij werd gister ook uitgefloten nadat ie bij het doelpunt van Albacete opzichtig in de fout ging.
[afbeelding]
Begrijp dat ie gefrustreerd is vanwege z'n aanpassingsproblemen, maar zo'n gebaar is natuurlijk niet slim. Dat ie zich verontschuldigd siert em wel weer.
Nee, denk het niet...er wordt simpelweg een vraag aan em gesteld. En in z'n antwoord zegt ie niet:quote:Op maandag 15 november 2004 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
Roberto Carlos: Vieira Should Have Joined Real
11/15/2004 11:24:00 AM
Real Madrid defender Roberto Carlos believes Arsenal’s Patrick Vieira made a mistake in turning down a move to the Spanish giants in the summer.
"Vieira did not want to come because he thought that demonstrating his love for Arsenal was more important,” the Brazilian told AS.
"It seems to me incomprehensible that a player says no to Madrid."
Zit het Carlos nou nog dwars?
Maar:quote:"But when somebody says no to Real Madrid, it is necessary to let him tell why.
http://www.as.com/articul(...)Tes&anchor=dasftbA00quote:Pero cuando alguien dice no al Real Madrid hay que dejar de hablar de él.
Roma shirt stond hem veel beter.quote:Op maandag 15 november 2004 12:07 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hij werd gister ook uitgefloten nadat ie bij het doelpunt van Albacete opzichtig in de fout ging.
[afbeelding]
Na de wedstrijd heeft ie wel gelijk toegegeven dat het een idiote actie was om dat gebaar te maken en heeft ie z'n excuses aangeboden aan alle supporters. Begrijp dat ie gefrustreerd is vanwege z'n aanpassingsproblemen, maar zo'n gebaar is natuurlijk niet slim. Dat ie zich verontschuldigd siert em wel weer.
..moet ie dat dus ook niet doenquote:Op maandag 15 november 2004 12:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
[..]
Dus...
Klopt, maar alleen als ie er niet naar gevraagd wordt.quote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
..moet ie dat dus ook niet doen
Staat een beetje dom als ie dan voor hem uit blijft kijken en doet alsof ie de vraag niet heeft gehoordquote:Op maandag 15 november 2004 12:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
..moet ie dat dus ook niet doen
quote:Op maandag 15 november 2004 16:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Van Carlos's z'n kant hoef je niks negatiefs te verwachten
quote:Op zondag 21 november 2004 10:00 schreef Showtime het volgende:
Ronaldo bleef ieder geval lachen, zou Ronaldinho hem hebben aangestoken.![]()
De jongens die tekort komen spelen niet eens aangezien de goeie mannen bijna allemaal fit zijn. Jij vind Guti iemand die verkocht moet worden terwijl die de laatste weken gewoon goed speelt. Pavon, Raul Bravo en Mejia zijn niet verantwoordelijk voor het vertoonde spel van laatste weken.quote:Op zondag 21 november 2004 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Er moeten nu toch echt wel betere spelers gekocht worden en jongens die te kort schieten verkocht want op deze manier blijft Real achter de feiten aanlopen.
Raul niet die heeft zijn vormcrisis overwonnen en daar zat ik dus fout, Carlos gaat waarschijnlijk zelf omdat hij ooit gezegd heeft in Engeland te willen spelen. Guti is misschien handig voor op de bank, maar ik blijf hem toch niet goed genoeg vinden voor een basisspeler bij een club als Real. Figo is niet meer zo jong dus zou het logisch zijn dat hij verdwijnt. En mannen als Pavon, Mejia en Bravo blijf je zwakke wissels houden. Dat zij geen schuld dragen betekend niet dat ze gewoon kwaliteit te komen voor een team als Real.quote:Op zondag 21 november 2004 15:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Of wil jij nog steeds dat R. Carlos, Figo, Raúl en Guti verkocht worden?
Vertaling:quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:11 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding]
HEF DE HOOFDENquote:Op maandag 22 november 2004 16:23 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hé joh, "varapalo" moet je vertalen als tegenslag, niet als pak slaag...niet overdrijven hè, het is al erg genoeg voor ons madridistas!!
Wie zegt dat dat niet helpt? (Heel Madrid bedoel je?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hé joh, "varapalo" moet je vertalen als tegenslag, niet als pak slaag...niet overdrijven hè, het is al erg genoeg voor ons madridistas!!
Verder vrees is voor een seizoen met ups en downs, denk dat de spelers een behoorlijke mentale klap hebben gekregen afgelopen weekend. Zal wel een paar wedstrijden duren voordat ze daarvan herstellen en dan staat vast alweer de volgende betere tegenstander op het programma. En dan zeggen dat spelers in de winterstop halen niet helpt, nou een middenveld met Guti en Beckham voelt ook niet echt veilig hoor!!
Ik weet niet meer wie het was, las het in een artikel op internet, volgens mij Butragueño. Verder zeggen zowel García Remón als Florentino vertrouwen te hebben in deze selectie. Vanochtend op het nieuws zeiden ze echter dat er misschien toch iemand aangetrokken zou worden. Ik merk het allemaal wel. Vanavond in ieder geval lekker weer een wedstrijd kijken, heb er zin in!quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet helpt?
Ik heb nog geen Canvas.. dus als je zou willen (of een ander) vandaag of morgen ff een korte samenvatting van 3 regels met hoe ze speelden.... (namen van goals enzo hoef ik nie te weten.. dat zie ik zelf wel.. wel of ze goed waren.... fel/slap... en dergelijke..quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:21 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, las het in een artikel op internet, volgens mij Butragueño. Verder zeggen zowel García Remón als Florentino vertrouwen te hebben in deze selectie. Vanochtend op het nieuws zeiden ze echter dat er misschien toch iemand aangetrokken zou worden. Ik merk het allemaal wel. Vanavond in ieder geval lekker weer een wedstrijd kijken, heb er zin in!
Geen Canvas, hoezo dat!? Je zal wel balen dan, want dit is al de zoveelste wedstrijd van Real die ze uitzenden. Veel plezier met Ajax dan en ik zorg morgenochtend voor een vlijmscherpe analyse!! Zal trachten zo objectief mogelijk te blijven...quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Canvas.. dus als je zou willen (of een ander) vandaag of morgen ff een korte samenvatting van 3 regels met hoe ze speelden.... (namen van goals enzo hoef ik nie te weten.. dat zie ik zelf wel.. wel of ze goed waren.... fel/slap... en dergelijke..Thnx )
Woon in een studentecontainer waar ze nog maar 16 kanalen hebben... en ja.. ik weet dat ik ze bijna allemaal misquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:50 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Geen Canvas, hoezo dat!? Je zal wel balen dan, want dit is al de zoveelste wedstrijd van Real die ze uitzenden. Veel plezier met Ajax dan en ik zorg morgenochtend voor een vlijmscherpe analyse!! Zal trachten zo objectief mogelijk te blijven...
Heb het op Sat1 kunnen zien dus die samenvatting hoeft niet meer... thnx iigquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Woon in een studentecontainer waar ze nog maar 16 kanalen hebben... en ja.. ik weet dat ik ze bijna allemaal misJe hoeft niet objectief te zijn hoor
Zolang het positief voor Real is mag alles.
Ik denk trouwens dat ze vandaag keihard gaan uithalen... 3/4 goals verschilKan me niet voorstellen dat ze er slap in zullen gaan in een vol Bernabéu na de vorige wedstrijd in Duitsland.. toen ze toch wel een pak slaag kregen... Vel erop verwacht ik dus
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ze vandaag keihard gaan uithalen... 3/4 goals verschilKan me niet voorstellen dat ze er slap in zullen gaan in een vol Bernabéu na de vorige wedstrijd in Duitsland.. toen ze toch wel een pak slaag kregen... Vel erop verwacht ik dus
![]()
Zie je, dat dacht ik ook al te hebben gehoord!! Het is sowieso schandalig gedrag, maar ik had niet gedacht dat mensen zo ongelooflijk dom (en dan nog een aantal keer in het kwadraat) zouden zijn om dat binnen een week in hetzelfde stadion te herhalen. Zou er uberhaupt wel wat in het hoofd van die mensen zitten, het lijkt me dat een normaal mens het niet in z'n hoofd zou halen om zulk achterlijk gedrag te vertonen. Gadverdamme, echt afschuwelijk...heb er echt geen woorden (eigenlijk wel, maar ik houd me in) voor!! Ik schaam me diep voor deze mensen die zich ook Real-supporters durven noemen...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
En de UEFA gaat Real aanpakken wegens oerwoudgeluiden richting Roque Junior![]()
Real supporters hebben al jaren een bedenkelijke reputatie. Eind jaren 80 begin jaren 90 hadden ze vaak spandoeken met hakenkruizen en keltische kruizen bij zich en zwaaide ze met confederate vlaggen.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:08 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Zie je, dat dacht ik ook al te hebben gehoord!! Het is sowieso schandalig gedrag, maar ik had niet gedacht dat mensen zo ongelooflijk dom (en dan nog een aantal keer in het kwadraat) zouden zijn om dat binnen een week in hetzelfde stadion te herhalen. Zou er uberhaupt wel wat in het hoofd van die mensen zitten, het lijkt me dat een normaal mens het niet in z'n hoofd zou halen om zulk achterlijk gedrag te vertonen. Gadverdamme, echt afschuwelijk...heb er echt geen woorden (eigenlijk wel, maar ik houd me in) voor!! Ik schaam me diep voor deze mensen die zich ook Real-supporters durven noemen...
Elke club heeft dan wel een klein groepje supporters met een bedenkelijke reputatie, want Real is echt niet de enige club waar je dat soort spandoeken en vlaggen ziet.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Real supporters hebben al jaren een bedenkelijke reputatie. Eind jaren 80 begin jaren 90 hadden ze vaak spandoeken met hakenkruizen en keltische kruizen bij zich en zwaaide ze met confederate vlaggen.
Dat is inderdaad waar. En sinds Hiddink trainer is geweest zie je ze ook niet meer maar die gasten verander je jammer genoeg niet zomaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:38 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Elke club heeft dan wel een klein groepje supporters met een bedenkelijke reputatie, want Real is echt niet de enige club waar je dat soort spandoeken en vlaggen ziet.
Precies, dat is het lullige en het frustrerende...ondertussen verzieken ze het wel voor de "gewone" supporter.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
die gasten verander je jammer genoeg niet zomaar.
Inderdaad en als 100 van die hersenloze een aap gaan na doen vind je altijd nog wel honderd anderen die mee doen ook al horen ze niet tot die idioten.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:09 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Precies, dat is het lullige en het frustrerende...ondertussen verzieken ze het wel voor de "gewone" supporter.
Yep, als één (sch)aap over de dam is...flauw grapje, maar het is inderdaad wel zo.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad en als 100 van die hersenloze een aap gaan na doen vind je altijd nog wel honderd anderen die mee doen ook horen ze niet tot die idioten.
Jezus zeg ...quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Smeich het volgende:
En hier de beelden. Nou, duidelijk te zien wie t zijn dus makkie denk ik zo..
www.bentex.co.uk/Real_Vs_Lev.wmv
Wow...quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Smeich het volgende:
Sjezus, die gasten zien er niet ál te snugger uit. Eigenlijk zouden ze overal net zoals in Engeland moeten doen, zo'n aangeef-plicht. Kijk naar die gast die York racistisch bejegende; nooit meer het stadion in...en terecht!! Deze gasten verdienen dat helemaal!!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Smeich het volgende:
Is dat die steenoude bok van Portugal?quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ene Costa zie ik ook nog.
Bridge vind ik een goede maar ik denk dat Ashley Cole ervarener is.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:45 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind Bridge wel goed van ChelseaVolgens mij is Ano daar ook Fan van
Zijn we het eindelijk eens met elkaar eens
![]()
Ja, maar Cole is wel een vervelende etterbak die ik niet bij Real zou willen zien spelen. Denk ook dat ie een tikje duurder is dan Bridge. En het moet ook weer geen engelse kolonie worden bij Real, van mij mag Del Horno wel komen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bridge vind ik een goede maar ik denk dat Ashley Cole ervarener is.
Misschien dat Maxwell een optie is? Die heeft aangeven zijn contract niet te willen verlengen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:42 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ja, maar Cole is wel een vervelende etterbak die ik niet bij Real zou willen zien spelen. Denk ook dat ie een tikje duurder is dan Bridge. En het moet ook weer geen engelse kolonie worden bij Real, van mij mag Del Horno wel komen.
Ja maar of die echt dat niveau aan zou kunnen Maxwell is een goeie voor de Ned. comp maar in Spanje en dan ook nog bij realquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Maxwell hoeft in ieder geval niet veel te kosten. (Voor Realbegrippen.) En kan nog een flinke tijd mee.
Mee eensquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:42 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ja, maar Cole is wel een vervelende etterbak die ik niet bij Real zou willen zien spelen. Denk ook dat ie een tikje duurder is dan Bridge. En het moet ook weer geen engelse kolonie worden bij Real, van mij mag Del Horno wel komen.
Waar staat dat? Tommie had het over een kolonie Engelsen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef jojomen4 het volgende:
Dus Robinho maar door de concurrent laten weg kopen?![]()
Van mij mag ie komen
Morientes gaat wegquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:54 schreef RayMania het volgende:
Ronaldo, Owen, Raul, Morientes, Robinho.
Ronaldo mogelijk ook. Abramovitsj schijnt hem graag te willen hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Morientes gaat weg
Robinho als nieuwe aanvalsmaat van Raul. Kaká daar kort achter voor de passjes en af en toe een goaltje. Staat als een huis lijkt me.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:53 schreef jojomen4 het volgende:
Volgens mij kan Robinho dat ook. Heeft niemand wat meer info over deze wonder-boy?
Ik denk dat Kaka ook nie goedkoop is, zo'n 50 mil of meer... Voor zoveel geld kies ik liever andere opties...
Beckham op rechts en Zidane/Solari op links (Zidane in combo met Solari omdat ie ook al jaartje ouder wordtquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Robinho als nieuwe aanvalsmaat van Raul. Kaká daar kort achter voor de passjes en af en toe een goaltje. Staat als een huis lijkt me.
Mja..quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie moet dan de balafpakkers op het middenveld worden?
En kan voetballenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik hoop op Ruben Baraja. Dat vind ik een goede afpakker die ook vaak een goaltje pakt.
Ik zou Bravo wel houden, die kan als het moet linksback staan of centraal. Je weet nooit of er nog een verdediger bij komt en als dat niet het geval is heb je niemand meer als er 1 geblesseerd raakt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Staat tegenover dat er dus ook mensen moeten vertrekken. Je kan geen selectie van 45 man betalen. Morientes is er dus 1, Carlos en Ronaldo zou ik niet vreemd vinden, Pavon, Mejia en Bravo ook niet.
:quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Kaká komt heb je al de opvolger van Zidane binnen.
Figo zou toch ook nooit bij Barca weg gaan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
:
Denk je dat hij komt?![]()
Milan laat hem niet gaan en hij zal ook wel niet willen.
En uiteraard aan het einde van de wedstrijd onze kleine Owenquote:Op zondag 28 november 2004 20:23 schreef mitt het volgende:
4-0 al tegen Levante
2x Ronaldo, Beckham en Figo
Ik moet wel ff zeggenquote:Op maandag 29 november 2004 11:44 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Mooie uitslag!! Op het nieuws zeiden ze alleen wel dat ze in de 1ste helft nog behoorlijk onder druk hebben gestaan, Casillas heeft weer een paar nuttige reddingen verricht. In de 2de helft ging het een stuk beter, ook eindelijk een keer met schoten van afstand gescoord. Tijdens de wedstrijden die ik heb gezien zat ik me steeds te ergeren aan het feit dat ze altijd de laatste pass de "16" in zoeken en dat dat vaak niet lukte; ze wouden het altijd net ff iets te mooi doen. Probeer het eens een keer van buiten de "16" denk ik dan, je hebt genoeg spelers met een goeie trap. Die van Beckham en Figo zater er dus ook lekker in.
Sat1 waarschijnlijkquote:Op maandag 29 november 2004 15:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik moet wel ff zeggenVorige week had ik die wedstrijd tegen Bayer toch wel gezien, zat op 1 of ander vaag duits kanaal (
Jupquote:Op dinsdag 30 november 2004 04:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sat1 waarschijnlijk
Ik niet. En volgens mij lag het ook grotendeels aan Real zelf...ze speelden echt heel slecht, totaal geen inzet en motivatie: Ronaldo stond stil, Zidane was een drama en Guti in de 2de helft...quote:Op maandag 29 november 2004 15:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Op zo'n moment kan ik er mee leven dat er niet elke minuut een kans gecreërd wordt.
Ligt ook aan het type trainer hè.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
Het blijft toch een merkwaardig fenomeen als je hoort dat de spelers dus gewoon bepalen wat men op de training doet en er dus nooit conditietraining schijnt te zijn.
Dat zie je dus ook aan Ronaldoquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
Het blijft toch een merkwaardig fenomeen als je hoort dat de spelers dus gewoon bepalen wat men op de training doet en er dus nooit conditietraining schijnt te zijn.
Alsof Vieira, die PSV onlangs nog betichtte van racisme op de tribunes (vrij onterecht overigens, lijkt me), naar een club wil die hij in de zomer nog heeft afgeslagen en die bovendien net in het nieuws is gekomen vanwege racisme... Ik zou het wel weten als ik Vieira was (helaas).quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:09 schreef Showtime het volgende:
Real Madrid heeft een bod van 26 miljoen euro gedaan op Viera van Arsenal.
Alsof Real een tweede poging zou ondernemen om een speler te halen die in eerste instantie wel oren had naar een transfer, maar het ineens liet afweten...die bovendien klauwen vol met geld kost en lekker veel kaarten pakt. Er zou eerst eventueel een aanbod moeten komen, wat me op zich al sterk lijkt (of had ik dat al gezegd), daarna mag meneer Vieira pas zeggen wat ie wel of niet zou doen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:59 schreef WasQ het volgende:
[..]
Alsof Vieira, die PSV onlangs nog betichtte van racisme op de tribunes (vrij onterecht overigens, lijkt me), naar een club wil die hij in de zomer nog heeft afgeslagen en die bovendien net in het nieuws is gekomen vanwege racisme... Ik zou het wel weten als ik Vieira was (helaas).
Met alle respect maar volgens mij is Real tot alles in staat om een speler binnen te slepen. Al moeten zo over lijken al moeten ze met de billen bloot.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:03 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Alsof Real een tweede poging zou ondernemen om een speler te halen die in eerste instantie wel oren had naar een transfer, maar het ineens liet afweten...die bovendien klauwen vol met geld kost en lekker veel kaarten pakt. Er zou eerst eventueel een aanbod moeten komen, wat me op zich al sterk lijkt (of had ik dat al gezegd), daarna mag meneer Vieira pas zeggen wat ie wel of niet zou doen...
Ik denk dat als ze het proberen het niet op niets zal uitlopen Vieira wil de CL winnen en dat gaat waarschijnlijk met Arsenal niet lukken. (Jammer genoeg)quote:Op woensdag 1 december 2004 10:59 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik geloof ook wel dat ze volhardend zijn ja (zo kan je het ook zeggen), maar ik denk niet dat ze dom zijn en zich nog een keer laten verleiden tot getouwtrek dat uiteindelijk op niets uitloopt.
Precies, als, that's the magic word...quote:Op woensdag 1 december 2004 11:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze het proberen het niet op niets zal uitlopen Vieira wil de CL winnen en dat gaat waarschijnlijk met Arsenal niet lukken. (Jammer genoeg)
Ik denk dat ze het gaan proberen. Iemand heeft toch het recht om een transfer te weigeren en daarna alsnog te komen omdat hij inziet dat het afwijzen van die transfer zijn sportieve carriere schaadt?quote:Op woensdag 1 december 2004 11:07 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Precies, als, that's the magic word...
Dat weet ik niet. Er ging veel mis tijdens die poging om hem te halen. Real wou niet te veel betalen, Arsenal schroefde de prijs op. Dan zou ik ook gaan twijfelen. Want als een club zegt dat ze je perse willen maar niet te veel willen betalen dan wekt dat de indruk dat ze je niet zo erg graag willen. En als je huidige club je koste wat kost wil behouden en je vind dat je er goed zit dan wordt het nog moeilijker.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:18 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Tuurlijk, denk alleen niet dat Vieira daar zo over denkt...anders was ie afgelopen zomer toch gelijk al gegaan?
Maar dat kan Guti ook...quote:Op woensdag 1 december 2004 12:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat Vieira de beste man op die positie is iemand die verdedigend als aanvallend denkt en als het moet spijkerhard is.
Hij kan het wel maar heeft niet die extra meerwaarde die een Vieira heeft.quote:Op woensdag 1 december 2004 12:32 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Maar dat kan Guti ook...![]()
OK,Madrid is een veel grotere ckub dan Arsenal maar Real is wel in goede doen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:20 schreef WasQ het volgende:
Aan de andere kant, nu Arsenal even matig presteert, heeft hij misschien ook wel weer een extra zetje in zijn rug om wél naar Madrid te gaan... Tja, we zullen zien
Ouch...quote:Op woensdag 1 december 2004 12:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,Madrid is een veel grotere ckub dan Arsenal maar Real is wel in goede doen?
En dat heb je gehoord van...een journalist bij de Fabeltjeskrant!?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
Meerdere journalisten en columnisten hebben daar melding van gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:10 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
En dat heb je gehoord van...een journalist bij de Fabeltjeskrant!?
Hmm, vreemd want op de site van de club staat elke dag een verslag van de training(en) (met foto's) en de daarbij uitgevoerde oefeningen. Vandaag stond hebben de heren toevallig "ejercicios de resistencia"(uithoudingsvermogen) afgewerkt gedurende 55 minuten, zal toch wel iets met de conditie te maken hebben lijkt mij.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meerdere journalisten en columnisten hebben daar melding van gemaakt.
Nee Real is niet in goede doen, maar als het na een evt. komst van Vieira weer beter gaat draaien, is hij helemaal de man. als hij een beetje zelfvertrouwen heeft, rekent hij daar wel opquote:Op woensdag 1 december 2004 12:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,Madrid is een veel grotere ckub dan Arsenal maar Real is wel in goede doen?
Dat geloof je zelf toch niet manquote:Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meerdere journalisten en columnisten hebben daar melding van gemaakt.
Omdat Camacho misschien keihard wilde trainen, das in mijn ogen niet de juiste methode. Ik vind het ook b'tje een opgever die Xabi Alonso naar Liverpool heeft gedrevenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom denk je dan dat Camacho weg is gegaan? Omdat ze zo goed naar hem luisterde en deden wat hij zei?
Ik zou ook stoppen als ik hem was. Hij begon zich iedere minuut die hij op de club was meer en meer te ergeren aan de spelers en aan de voorzitter.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, keihard trainen. Als jij een trainingskamp regelt en de heren vedetten bellen met de voorzitter dat ze niet op trainingskamp willen, waarop die de boel afblaast... Ik kan me voorstellen dat je dan stopt als coach.
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, keihard trainen. Als jij een trainingskamp regelt en de heren vedetten bellen met de voorzitter dat ze niet op trainingskamp willen, waarop die de boel afblaast... Ik kan me voorstellen dat je dan stopt als coach.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Niks fabeltjes, Camacho heeft het zelf gezegd.
De rotte appels waren Roberto Carlos en Guti.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat er niks klopt van het gerucht dat Real Madrid Sacchi gevraagd heeft om coach te worden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Die man moet daar vanwege z'n gezondheid al helemaal niet aan beginnen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze hebben wel degelijk die man tegengewerkt Tommie. Adriaanse hebben ze bij Ajax nog een kans gegeven. De Realspelers hebben Camacho nooit zien zitten. Ik was zelf ook niet zo blij met zijn komst maar als zo'n man er eenmaal zit moet hij wel een kans krijgen zich te bewijzen en die kans hebben een paar spelers hem niet gegeven.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Fabeltjes, alles is altijd maar fabeltjes. Kritische berichten over je favoriete club zijn soms ook waar hoor.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:59 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Zolang ik geen bewijs zie of lees zijn het voor mij gewoon fabeltjes...
In de spaanse pers stond toen heel wat anders...quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk maar in de kranten van eind augustus begin september.
heb het net gezien en ik stond er toch wel van te kijken zegquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:52 schreef rubbereend het volgende:
nu bij 2vandaag een repotage over de ultra's van Real
ja en dan doen wij hier moeilijk over spreekkoren die een scheidsrechter een hoer noemenquote:Op zondag 5 december 2004 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heb het net gezien en ik stond er toch wel van te kijken zeg
Dat is toch al jaren bekendquote:Op zondag 5 december 2004 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waar ging het over dan?quote:Op zondag 5 december 2004 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de harde kern van Real zeg maar, en ook de link van hun aan extreem rechts. er was een journalist undercover binngekomen bij ze.quote:
Klopt, ik heb ook express niet op de reactie gereageerd omdat het een slappe-stook reactie was.quote:Op maandag 6 december 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Ze speelden toch met een B-team, om spelers voor de cruciale CL-ontmoeting met Roma te sparen?
Jup.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:37 schreef Showtime het volgende:
Het stadion blijft vanavond zo leeg toch?
Beide willen graag weg bij die hopeloze club. Waar Totti graag heen wilt weten we onderhand allemaal wel. Sneu figuurquote:Op woensdag 8 december 2004 10:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom Totti en Cassano?
Ik had hem eerst er graag bij willen hebben maar hij is een beetje onhandelbaar geworden. Er zijn andere spelers met vergelijkbare kwaliteiten en met een makkelijker karakter.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Beide willen graag weg bij die hopeloze club. Waar Totti graag heen wilt weten we onderhand allemaal wel. Sneu figuur
quote:Roma want Totti for life
Roma are ready to offer Francesco Totti a new contract that could see him end his career with the club.
His current deal expires in the summer of 2006 but reports suggest he may sign an extension for a further four seasons.
Roma President Franco Sensi is ready to keep him at the Stadio Olimpico until 2010 – when the attacker will be 34-years-old.
Totti has been strongly linked with an exit recently as Real Madrid have shown an interest in the No 10.
The player himself would like to remain with his home-town team but he wants guarantees before committing his future to the Giallorossi.
The Italian international is willing to stay but only if he is sure that Roma can fight for major honours.
After all, the Roman has won just one Scudetto and an Italian Super Cup since making his debut as a 16-year-old.
It’s believed that Totti will meet with Roma officials in the New Year to start negotiations over a renewal.
"I hope that a solution will be found even if I’m confident that he and Antonio Cassano will not be sold," said boss Gigi Del Neri yesterday.
Milan, Inter and Chelsea would also reportedly take an interest in the player if he was made available for transfer.
Bron: channel4.com
Ik zou wel willen kijken maar als ik lees dat AS Roma al zijn sterren thuislaat omdat het ze niet interesseert lijkt het me niet echt een aantrekkelijke wedstrijd.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
Voor diegenen die het wellicht nog niet wisten: Vanavond 20:40 uur op Canvas AS Roma - Real Madrid te zien
Kijken!!!
Zulke reacties zijn we van je gewend johquote:Op woensdag 8 december 2004 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry voor mijn beetje flauwe vorige post
Voor diegenen die het wellicht nog niet wisten: Vanavond 20:40 uur op Canvas AS Roma - Real Madrid te zien
Kijken!!!
Stel je eens voor hoe hij zou spelen als hij een kilo of 10 kwijt zou zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 23:43 schreef Showtime het volgende:
Ronaldo was als vanouds op dreef met zijn acties. Als je dat homp vlees vooruit ziet waggelen kan je nauwlijks voorstellen dat hij het mannetje voorbij gaat, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Das toch al een tijdje zo? Nee ik geloof niet dat we de "oude Ronaldo" ooit nog terug gaan zien.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:13 schreef WasQ het volgende:
[..]
Stel je eens voor hoe hij zou spelen als hij een kilo of 10 kwijt zou zijn![]()
Dat is wat anders, ik zei niet voor niets "stel je eens voor". Als hij fysiek in topconditie zou zijn, zou Roni met afstand de beste spits van de wereld zijn, nu is het 'slechts' een van de wereldspitsen die het voetbal rijk isquote:Op donderdag 9 december 2004 01:17 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Das toch al een tijdje zo? Nee ik geloof niet dat we de "oude Ronaldo" ooit nog terug gaan zien.
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:43 schreef Showtime het volgende:
Ronaldo was als vanouds op dreef met zijn acties. Als je dat homp vlees vooruit ziet waggelen kan je nauwlijks voorstellen dat hij het mannetje voorbij gaat, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
internetradio? zo ja waar?quote:Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef jojomen4 het volgende:
Golllllllllllllllllllllllll de Ronalllllllldooooooooooooooooooooooooo![]()
Op de radio luisteren is echt superMooie verhalen van die gasten
http://www.as.com/futbol/crr/partido.html?p=0139_00_15_0013_0014quote:
Die lui maken me altijd helemaal gek manquote:Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef jojomen4 het volgende:
Golllllllllllllllllllllllll de Ronalllllllldooooooooooooooooooooooooo![]()
Op de radio luisteren is echt superMooie verhalen van die gasten
Hoe dan? Ik vind ze wel geinigquote:Op zondag 12 december 2004 20:23 schreef Smeich het volgende:
[..]
Die lui maken me altijd helemaal gek man![]()
![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 20:46 schreef DIGGER het volgende:
Hup, 1-1, affluiten
Dat heb je als ADO-supporterquote:Op zondag 12 december 2004 21:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik zo veel invloed op een wedstrijd had, ik verzocht het nog geen 5 seconden of de scheids floot af
quote:Hugo Sánchez tekent bij maar hoopt op Real
15/12/2004 17:29
Hugo Sánchez heeft zijn contract met UNAM Pumas met twee jaar verlengd. De voormalige goaltjesdief werd afgelopen weekend als coach voor de tweede keer op rij kampioen met de Mexicaanse ploeg, een primeur.
Toch hoopt Hugo Sánchez zo snel mogelijk bij Real Madrid aan te treden als hoofdtrainer. In zijn nieuwe verbintenis met Pumas heeft hij daar ook ruimte voor gelaten. De club heeft toegezegd mee te werken zodra Europa roept.
'Ik ben klaar voor een avontuur in Europa', kondigde hij aan. 'Ik heb dat Emilio Butragueño en Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez al gezegd. Ik hoop dat ik met deze tweede titel heb bewezen een kans te verdienen.'
Dat hij te weinig ervaring zou hebben voor een dergelijke zware functie, daar is Hugo Sánchez het niet mee eens. 'Ik heb zoveel jaar in Europa gespeeld en heb zoveel gewonnen met Real dat ik denk dat ik genoeg ervaring heb opgedaan', aldus de spits die 207 keer scoorde in het Koninklijke wit van Real.
Afgelopen zomer maakte Hugo Sánchez overigens al bijna de oversteek naar Spanje. Getafe wilde hem hebben als coach maar hij kwam niet tot een akkoord met de nieuweling in de Primera División.
Echte middenvelders hebben we laatste paar jaren nog nooit gekochtquote:
Laatste 3 wedstrijden in de competitie staat ie er naast, heeft afgelopen z'n contract verlengd en gaat de komende 3 jaar 5 miljoen netto verdienen. Die berichten die je hoort kloppen wel maar ik denk niet dat het waar is. Hij heeft vandaag iig officieel aangegeven dat het niet waar is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:58 schreef mitt het volgende:
Ik hoor in allerlei media dat Roberto Carlos nog deze winter wil vertrekken.
Spreek je hem vaak dan? Of geloof je die sensatiezoekers?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Carlos zegt wel vaker de ene keer dit en de andere keer dat. Ongeloofelijke draaikont is die man.
Het valt mij op dat hij elke keer uitspraken in de media doet en een poosje later die uitspraken weer ontkracht. Niet alleen uitspraken betreffende Real maar ook over andere voetbalzaken.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Spreek je hem vaak dan? Of geloof je die sensatiezoekers?
Mmmm beetje moeilijk te vertalenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het valt mij op dat hij elke keer uitspraken in de media doet en een poosje later die uitspraken weer ontkracht. Niet alleen uitspraken betreffende Real maar ook over andere voetbalzaken.
offtopic:
Jojo wat betekend Vato eigenlijk?(hebben we een discussie over in tv film en radio)
Okay thanx. Dan zat mijn maat er dus naast met zijn stoere gasten. En ik dus ook.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:51 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mmmm beetje moeilijk te vertalenZie het meer als Ei (mens) dat weinig nuttigs zegt of weet te zeggen.. zo zou ik het tenminste zien
Blaaskaak! Dat vind ik het
Vanderlei Luxemburgo schijnt het te worden.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:03 schreef JeroenV het volgende:
Huh, wie gaat dat worden dan? Wordt echt tijd dat ze in Madrid eens goed na gaan denken...
Denk dat dat bij deze groep niet echt gaat werken. Ben benieuwd of het hem gaat lukken.quote:'Luxemburgo de juiste man voor Real Madrid'
30/12/2004 15:31
Real Madrid heeft Wanderley Luxemburgo officieel gepresenteerd als nieuwe coach. De Braziliaan komt over Santos, tekende voor anderhalf jaar en vervangt per direct Mariano García Remón.
Luxemburgo neemt een eigen assistent-coach en een conditietrainer mee. Remón, die op zijn beurt al vroeg dit seizoen José Antonio Camacho verving, gaat bij Madrid verder als rechterhand van technisch directeur Arrigo Sacchi.
'Van de verschillende kandidaten die we op het oog hadden vonden we Wanderley de meest geschikte man om de huidige situatie te veranderen', legde vice-president Emilio Butragueño uit.
'Wij zijn ervan overtuigd dat hij de groep nieuw leven kan inblazen. Met de komst van Sacchi hebben we al verteld dat een nieuw tijdperk was aangebroken.'
Luxemburgo denkt te weten hoe hij de moeizaam presterende vedetten weer op gang brengt. 'In mijn filosofie als trainer zijn er vier fundamentele factoren om een ploeg te laten functioneren zoals het hoort: discipline, eenheid, werklust en professionalisme.'
De Braziliaanse succescoach debuteert op bijzondere wijze. Op 5 januari zit hij zeven minuten op de bank als zijn Real de vanwege een bommelding voortijdig gestaakte wedstrijd (tussenstand 1-1) tegen Real Sociedad uitspeelt.
en over 4 maanden gillend weer terugquote:Op donderdag 30 december 2004 15:13 schreef ASSpirine het volgende:
yup, vliegt vandaag richting spanje
Meende dat dat al min of meer bekeken zaak was.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:14 schreef xJapser het volgende:
Ben benieuwd of Robinho de nieuwe coach volgt...
Del Bosque was ook geen Braziliaan, de trainer bij PSV en Robson bij Barca waren dat ook niet. Er is dus geen Braziliaan nodig om Ronaldo aan het scoren te krijgen!quote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef WasQ het volgende:
Een Braziliaan krijgt Ronaldo misschien wel aan het spelen...
Tuurlijk is er een groot verschil maar hij hoeft niet de sterspeler te zijn. Hij moet gewoon buffelen.. dat kan die bij Real ook wel denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gast weet niet wat ie meemaakt als hij daadwerkelijk komt. Everton en Madrid een wereld van verschil. Ik zou het voor 3 miljoen wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |