abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2004 @ 14:15:32 #276
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24137817
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Carlos zegt wel vaker de ene keer dit en de andere keer dat. Ongeloofelijke draaikont is die man.
Spreek je hem vaak dan? Of geloof je die sensatiezoekers?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 22 december 2004 @ 14:23:45 #277
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24137961
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:15 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Spreek je hem vaak dan? Of geloof je die sensatiezoekers?
Het valt mij op dat hij elke keer uitspraken in de media doet en een poosje later die uitspraken weer ontkracht. Niet alleen uitspraken betreffende Real maar ook over andere voetbalzaken.

offtopic:
Jojo wat betekend Vato eigenlijk?(hebben we een discussie over in tv film en radio)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 22 december 2004 @ 15:51:53 #278
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24139541
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:23 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Het valt mij op dat hij elke keer uitspraken in de media doet en een poosje later die uitspraken weer ontkracht. Niet alleen uitspraken betreffende Real maar ook over andere voetbalzaken.

offtopic:
Jojo wat betekend Vato eigenlijk?(hebben we een discussie over in tv film en radio)
Mmmm beetje moeilijk te vertalen Zie het meer als Ei (mens) dat weinig nuttigs zegt of weet te zeggen.. zo zou ik het tenminste zien Blaaskaak! Dat vind ik het

[ Bericht 7% gewijzigd door jojomen4 op 22-12-2004 16:00:53 (Blaaskaak!) ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24153251
Real gaat de winter in op de 5e plaats. Laatste wedstrijd 0 - 1 verloren van Seville.

Hopzakee op naar een beter 2005 dan maar?
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 23 december 2004 @ 10:32:47 #280
92644 mr_anonimous
pi_24154544
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:51 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Mmmm beetje moeilijk te vertalen Zie het meer als Ei (mens) dat weinig nuttigs zegt of weet te zeggen.. zo zou ik het tenminste zien Blaaskaak! Dat vind ik het
Okay thanx. Dan zat mijn maat er dus naast met zijn stoere gasten. En ik dus ook.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_24298271
schijnt dat de derde trainer in 1 seizoen eraan komt
pi_24298493
Huh, wie gaat dat worden dan? Wordt echt tijd dat ze in Madrid eens goed na gaan denken...
  donderdag 30 december 2004 @ 15:04:43 #283
92644 mr_anonimous
pi_24298522
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:03 schreef JeroenV het volgende:
Huh, wie gaat dat worden dan? Wordt echt tijd dat ze in Madrid eens goed na gaan denken...
Vanderlei Luxemburgo schijnt het te worden.
pi_24298714
yup, vliegt vandaag richting spanje
  donderdag 30 december 2004 @ 15:17:31 #285
92644 mr_anonimous
pi_24298786
Ik weet niet of hij nou de aangewezen man is. Schijnt er ook eentje te zijn van de harde hand en daar schijnt de selectie niet zo op te zitten wachten.
pi_24299495
quote:
'Luxemburgo de juiste man voor Real Madrid'

30/12/2004 15:31

Real Madrid heeft Wanderley Luxemburgo officieel gepresenteerd als nieuwe coach. De Braziliaan komt over Santos, tekende voor anderhalf jaar en vervangt per direct Mariano García Remón.

Luxemburgo neemt een eigen assistent-coach en een conditietrainer mee. Remón, die op zijn beurt al vroeg dit seizoen José Antonio Camacho verving, gaat bij Madrid verder als rechterhand van technisch directeur Arrigo Sacchi.

'Van de verschillende kandidaten die we op het oog hadden vonden we Wanderley de meest geschikte man om de huidige situatie te veranderen', legde vice-president Emilio Butragueño uit.

'Wij zijn ervan overtuigd dat hij de groep nieuw leven kan inblazen. Met de komst van Sacchi hebben we al verteld dat een nieuw tijdperk was aangebroken.'

Luxemburgo denkt te weten hoe hij de moeizaam presterende vedetten weer op gang brengt. 'In mijn filosofie als trainer zijn er vier fundamentele factoren om een ploeg te laten functioneren zoals het hoort: discipline, eenheid, werklust en professionalisme.'

De Braziliaanse succescoach debuteert op bijzondere wijze. Op 5 januari zit hij zeven minuten op de bank als zijn Real de vanwege een bommelding voortijdig gestaakte wedstrijd (tussenstand 1-1) tegen Real Sociedad uitspeelt.
Denk dat dat bij deze groep niet echt gaat werken. Ben benieuwd of het hem gaat lukken.
  donderdag 30 december 2004 @ 15:59:47 #287
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24299568
Een Braziliaan krijgt Ronaldo misschien wel aan het spelen...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_24300575
Is wel een kampioenenmaker, onze Luxemburgo. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24300682
Het zou wel een stunt zijn als Real nu nog echt op stoom komt en alsnog die titel pakt

Ben benieuwd !!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24302734
Ik denk dat Luxemburgo een goede keuze is. We zullen zien hoe het Real na de winterstop zal vergaan.
That's all folks!
  donderdag 30 december 2004 @ 21:14:41 #291
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24305397
Ben benieuwd of Robinho de nieuwe coach volgt...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 december 2004 @ 03:00:52 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24312438
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:13 schreef ASSpirine het volgende:
yup, vliegt vandaag richting spanje
en over 4 maanden gillend weer terug
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:15:46 #293
92644 mr_anonimous
pi_24314422
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:14 schreef xJapser het volgende:
Ben benieuwd of Robinho de nieuwe coach volgt...
Meende dat dat al min of meer bekeken zaak was.
  zondag 2 januari 2005 @ 11:59:34 #294
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24352335
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef WasQ het volgende:
Een Braziliaan krijgt Ronaldo misschien wel aan het spelen...
Del Bosque was ook geen Braziliaan, de trainer bij PSV en Robson bij Barca waren dat ook niet. Er is dus geen Braziliaan nodig om Ronaldo aan het scoren te krijgen!
  zondag 2 januari 2005 @ 12:02:34 #295
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24352384
Gravesen wordt genoemd!

Van mij mag die komen! Ben grote van van deze gast, bikkelt altijd lekker en is niet bang om er hard in te gaan. Is ook bereid keihard te werken (ook als die weet dat de rest van 3x grotere kwaliteit zijn) en ik vind het voetballend ook niet eens slecht. Elke keer dat ik hem in de samenvattingen dingen zie doen valt het me vaak op dat het goed is (ook op het WK vond ik hem 1 van de beste Denen, zelfs opbouwend).

Laat maar komen voor 3 mil.
pi_24353283
Die gast weet niet wat ie meemaakt als hij daadwerkelijk komt. Everton en Madrid een wereld van verschil. Ik zou het voor 3 miljoen wel doen.
That's all folks!
  zondag 2 januari 2005 @ 12:58:53 #297
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24353452
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gast weet niet wat ie meemaakt als hij daadwerkelijk komt. Everton en Madrid een wereld van verschil. Ik zou het voor 3 miljoen wel doen.
Tuurlijk is er een groot verschil maar hij hoeft niet de sterspeler te zijn. Hij moet gewoon buffelen.. dat kan die bij Real ook wel denk ik.
pi_24360681
Marcelo Sosa is blijkbaar niet op zijn mondje gevallen. Komende zondag speelt hij zijn eerste Madrileense derby en hij is in Marca al begonnen aan het duel.
Sosa speelt sinds dit seizoen bij Atlético Madrid, waar de Uruguayaan zich bewijst als harde middenvelder. Hij zegt dat hij ook op die manier de sterren van Real Madrid zal aanpakken.

'Ik denk dat geen van hen het prettig vindt dat ik hard speel. Maar als er iemand is van wie ze zeggen dat hij er niet tegen kan, dan is dat Figo. Wanneer je hem aanraakt, dan zegt hij meteen Wat doe je nou? Maar dat is zijn probleem. Dit is voetbal en voetbal is voor mannen, niet voor kleine meisjes.'

Toch is hij op zijn hoede: 'Tegen Zaragoza kom je voor eigen publiek nog wel weg als je iemand een schop geeft. Maar als je Ronaldo of een van die andere monsters dezelfde trap geeft, dan krijg je direct geel.'

Sosa heeft wel respect voor de voetbalkwaliteiten van zijn tegenstanders. 'Ronaldo is een speler die je de wedstrijd helpt winnen als hij goed is. Andere belangrijke spelers zijn Figo en Zidane. Zij kunnen in hun eentje een wedstrijd voor je winnen.'

Eén speler hoort volgens hem niet in het rijtje galácticos. 'Beckham bestaat voor mij als voetballer niet. Er zijn tienduizend voetballers beter dan hem. Iedereen die verstand heeft van voetbal kan je dat zeggen.'

'Dat hij bij Real speelt is puur voor de marketing. Hij bestaat omdat hij knap is. Ze hebben hem vijftig miljoen euro betaald om zijn haar te laten knippen en om in slaap te vallen bij een video. Als voetballer maak ik me geen zorgen over hem.'

Ten slotte laat Sosa weten dat hij zondagavond na de derby thuis een biertje zal pakken, om de zege van zijn Atlético te vieren. 'Of we met goed voetbal winnen weet ik niet. Maar in ieder geval wel met enkele goals verschil.'

Bron: VI

Real kan haar borst natmaken. Ze gaan gewoon flink op hun bek dat zootje ongeregeld.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 2 januari 2005 @ 22:02:21 #299
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24361096
Nouja die Sosa heeft natuurlijk wel gelijk.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 3 januari 2005 @ 12:56:13 #300
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24370570
Ik denk dat Sosa flink wat trappen zal ontvangen

Verder hebben we Robinho voor de zomer al, 18 miljoen euro.

En lijkt het erop dat we Mascherano in de winter gaan halen voor 10 miljoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')