Spreek je hem vaak dan? Of geloof je die sensatiezoekers?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Carlos zegt wel vaker de ene keer dit en de andere keer dat. Ongeloofelijke draaikont is die man.

Het valt mij op dat hij elke keer uitspraken in de media doet en een poosje later die uitspraken weer ontkracht. Niet alleen uitspraken betreffende Real maar ook over andere voetbalzaken.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Spreek je hem vaak dan? Of geloof je die sensatiezoekers?

Mmmm beetje moeilijk te vertalenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het valt mij op dat hij elke keer uitspraken in de media doet en een poosje later die uitspraken weer ontkracht. Niet alleen uitspraken betreffende Real maar ook over andere voetbalzaken.
offtopic:
Jojo wat betekend Vato eigenlijk?(hebben we een discussie over in tv film en radio)

Okay thanx. Dan zat mijn maat er dus naast met zijn stoere gasten. En ik dus ook.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:51 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mmmm beetje moeilijk te vertalenZie het meer als Ei (mens) dat weinig nuttigs zegt of weet te zeggen.. zo zou ik het tenminste zien
Blaaskaak! Dat vind ik het

Vanderlei Luxemburgo schijnt het te worden.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:03 schreef JeroenV het volgende:
Huh, wie gaat dat worden dan? Wordt echt tijd dat ze in Madrid eens goed na gaan denken...

Denk dat dat bij deze groep niet echt gaat werken. Ben benieuwd of het hem gaat lukken.quote:'Luxemburgo de juiste man voor Real Madrid'
30/12/2004 15:31
Real Madrid heeft Wanderley Luxemburgo officieel gepresenteerd als nieuwe coach. De Braziliaan komt over Santos, tekende voor anderhalf jaar en vervangt per direct Mariano García Remón.
Luxemburgo neemt een eigen assistent-coach en een conditietrainer mee. Remón, die op zijn beurt al vroeg dit seizoen José Antonio Camacho verving, gaat bij Madrid verder als rechterhand van technisch directeur Arrigo Sacchi.
'Van de verschillende kandidaten die we op het oog hadden vonden we Wanderley de meest geschikte man om de huidige situatie te veranderen', legde vice-president Emilio Butragueño uit.
'Wij zijn ervan overtuigd dat hij de groep nieuw leven kan inblazen. Met de komst van Sacchi hebben we al verteld dat een nieuw tijdperk was aangebroken.'
Luxemburgo denkt te weten hoe hij de moeizaam presterende vedetten weer op gang brengt. 'In mijn filosofie als trainer zijn er vier fundamentele factoren om een ploeg te laten functioneren zoals het hoort: discipline, eenheid, werklust en professionalisme.'
De Braziliaanse succescoach debuteert op bijzondere wijze. Op 5 januari zit hij zeven minuten op de bank als zijn Real de vanwege een bommelding voortijdig gestaakte wedstrijd (tussenstand 1-1) tegen Real Sociedad uitspeelt.

en over 4 maanden gillend weer terugquote:Op donderdag 30 december 2004 15:13 schreef ASSpirine het volgende:
yup, vliegt vandaag richting spanje

Meende dat dat al min of meer bekeken zaak was.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:14 schreef xJapser het volgende:
Ben benieuwd of Robinho de nieuwe coach volgt...

Del Bosque was ook geen Braziliaan, de trainer bij PSV en Robson bij Barca waren dat ook niet. Er is dus geen Braziliaan nodig om Ronaldo aan het scoren te krijgen!quote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef WasQ het volgende:
Een Braziliaan krijgt Ronaldo misschien wel aan het spelen...

Tuurlijk is er een groot verschil maar hij hoeft niet de sterspeler te zijn. Hij moet gewoon buffelen.. dat kan die bij Real ook wel denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gast weet niet wat ie meemaakt als hij daadwerkelijk komt. Everton en Madrid een wereld van verschil. Ik zou het voor 3 miljoen wel doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |