abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23266525
One_conundrum was zo aardig om hem vol te posten
Vorige topic: Het grote Apple Ipod Topic II

Laatste reactie:
Ik zit heeeeel erg te overwegen om een ipod te kopen met zon dockingstation bij de dixons voor 329, alleen mn moeder zegt ja begin alvast maar te sparen voor je accu. Is die accu nou echt zo slecht? En hoe lang doen jullie er nu al mee?
  vrijdag 12 november 2004 @ 15:15:08 #2
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_23267811
heb hem nu een maandje of 2 (40 gig) en tot nu toe helemaal geen problemen met die accu gehad. Die clickwheel versies gaat de accu ook langer mee dan die vorige versie.
En sparen voor je accu? pff zeg je moeder maar dat ze er zelf 1 moet kopen. waarom? uhmz had er zelf 1 gekocht en de volgende dag kwam me moeder er met 1 voor d'r zelf aanlopen. jaloers?
pi_23269568
Ik zag ook iemand die had zelf een accu pack gemaakt. een paar AAA batterijen en nog wat, aan gesloten op een losse firewire poort en kon zo z'n iPod opladen.

was wel een nerd
pi_23270301
Hoelang zou die batterij voor de 4e gen mee moeten gaan? En hoelang moet die van de mini meegaan?
Learn the rules and break them.
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:13:21 #5
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23270972
apple zegt 500 keer laden.. dus gemiddeld zo'n 2 jaar
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_23271559
En als je bang bent dat die accu het begeeft neem je toch gewoon een jaar extra garantie? Dat kon ik bij Dixons in ieder geval wel doen, zou me 34 euro kosten geloof ik. Ik vond het overbodig, ik heb alle vertrouwen in die accu (door een paar negatieve verhalen laat ik me niet bang maken), en mocht hij het toch begeven haal ik dan wel een (helaas dure) nieuwe.
pi_23271929
Ja ik heb em
Ipod mini blauwe versie tot nu toe heeeeel erg tevreden over firewire gaat snel en goed. Menustructuur overzichtelijk enzo(moet alleen wel ff alle nummers een fatsoenlijke naam geven).
Ow ja heb hem bij Dixons gekocht hebben ze nu alle kleuren ipod mini + bijna accocaris die er zijn.
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:10:16 #8
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_23272309
ik heb mijne maar weer opgeborgen en ga hem spoedig naar de winkel terugbrengen
dit kleine krengetje begon 3 maanden nadat ik hem voor het eerst had gekregen heel erg vervelend te doen
het begon met ongewild doorspoelen, daarna bleef hij op sommige momenten een paar seconden haken
toen werd het erger, hij herkende zijn eigen content niet meer, hoewel hij wel verkondigde dat er nog maar 4.5 gieg aan ruimte over was
het gign van kwaad tot erger, hij spoelde chronisch door, en na een tijdje bleef hij voorgoed vasthaken.
ik heb hem nog aan de pc aangesloten, dit resulteerde in een blauw scherm met daarop een waarschuwing of ik mijn pc wil afsluiten en als dit een 2e keer opnieuw voordoet de pc te formatteren

toen heb ik gezegt DIKKE LUL VOOR JE

zodoende.... grmbl.. kutding
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:37:35 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23272836
Mocht je er problemen mee krijgen, een nieuwe accu kost dertig euro. Kun je zelf inbouwen.

Ik zit er aan te denken om er zelf ook eentje te bestellen, niet dat ik problemen met de mijne heb, maar die andere accus hebben sowieso meer power in huis dan de standaard accu van de 3rd gen.
Ik ga naar huis.
pi_23286487
tvp
pi_23303132
Is al dat spul zoals het docking station hetzelfde voor de gewone en de mini?
pi_23303349
quote:
Op zondag 14 november 2004 11:51 schreef Remzz het volgende:
Is al dat spul zoals het docking station hetzelfde voor de gewone en de mini?
Neen, het dock van de mini is kleiner en past qua formaat ook beter bij de mini, waarbij de mini ook stabieler in het dock staat. Er zit zelfs verschil in het dock van de 3G en de 4G iPod.
  zondag 14 november 2004 @ 12:32:02 #13
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23303802
bij mijn dock zat 1x een binnenwerk en 2 x een buitenkant 1x voor 20GB eb 1x 40 GB
pi_23303856
quote:
Op zondag 14 november 2004 12:04 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Neen, het dock van de mini is kleiner en past qua formaat ook beter bij de mini, waarbij de mini ook stabieler in het dock staat. Er zit zelfs verschil in het dock van de 3G en de 4G iPod.
Ah ok bedankt
pi_23331571
ik heb ook een ipod maar nu wil ik voor andere mensen een cd branden met liedjes die wel op m'n ipod staan, maar die ik van m'n computer heb afgegooid (het is per slot van rekening een externe harde schijf) maar hoe krijg ik die nu ooit weer op een cdrom?

Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd maar ik krijg er dus wel muziek in met itunes, maar er niet meer uit
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_23331597
Tvp
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_23332455
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef Legally_Brunette het volgende:
ik heb ook een ipod maar nu wil ik voor andere mensen een cd branden met liedjes die wel op m'n ipod staan, maar die ik van m'n computer heb afgegooid (het is per slot van rekening een externe harde schijf) maar hoe krijg ik die nu ooit weer op een cdrom?

Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd maar ik krijg er dus wel muziek in met itunes, maar er niet meer uit
Google even op SharePod, download SharePod, pleur het op je iPod. Start dan SharePod vanaf je iPod en gááááán

Voor Mac heb je iPod Agent nodig
pi_23332870
Ik had laatst met m'n ipod mini dat ie het zomaar ineens 2 dagen niet meer deed, de batterij was wel leeg (dat wist ik) maar ook als ik m in de oplader gooide was er geen leven in te bekennen. Iemand een idee wat er mee aan de hand geweest kan zijn? nu doet ie het gewoon weer als normaal....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_23332924
tvp
  maandag 15 november 2004 @ 18:02:00 #20
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23333279
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:27 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Google even op SharePod, download SharePod, pleur het op je iPod. Start dan SharePod vanaf je iPod en gááááán

Voor Mac heb je iPod Agent nodig
kan je iTunes dan ook nog gebruiken??
pi_23333447
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:02 schreef GiSH het volgende:

[..]

kan je iTunes dan ook nog gebruiken??
Ja hoor, waar je iTunes gebruikt om muziek op de iPod te zetten, gebruik je SharePod om muziek naar de computer te kopiëren (de omgekeerde weg dus)
  maandag 15 november 2004 @ 20:24:55 #22
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23336972
quote:
Op maandag 15 november 2004 18:09 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Ja hoor, waar je iTunes gebruikt om muziek op de iPod te zetten, gebruik je SharePod om muziek naar de computer te kopiëren (de omgekeerde weg dus)
werkt toppie
pi_23337241
Gaat er nog iemand een sokje voor zijn of haar tere iPodje kopen?
pi_23337431
quote:
Op maandag 15 november 2004 20:33 schreef MadGuy het volgende:
Gaat er nog iemand een sokje voor zijn of haar tere iPodje kopen?
Ach, je bent gewoon jaloers dat je niet van dit soort hippe sokken voor een iAudio M3 kunt kopen
  dinsdag 16 november 2004 @ 08:32:06 #25
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23346249
Ik heb vannacht mijn iPod mee genomen naar me werk..(ik hoop dat ik provisie krijg van apple..) weer 3 klanten voor hun geregeld.
pi_23354450
quote:
Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Ach, je bent gewoon jaloers dat je niet van dit soort hippe sokken voor een iAudio M3 kunt kopen
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:09:53 #27
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_23354593
Ik weet niet of dit in eerdere topics al voorbij gekomen is, maar ik ben ook even te lui om ze door te zoeken. Maar hier kun je 'tattoos' voor je iPod downloaden. Linksonder kun je op gallery klikken voor meer ontwerpen. En je kunt een eigen ontwerp uploaden om er een 'tattoo' van te laten maken.

Dat is weer eens iets anders dan U2 op je iPod. Ik zou er zelf bijvoorbeeld liever The Cure op zien staan. Nu alleen nog een iPod kopen
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_23357202
Ik heb dus sharepod gedownload, maar het werkt niet helemaal. Eerst zegt t dat ik sharepod van m'n i pod zou moeten "runnen" maar dat ie wel naar de beschikbare harddisk gaat zoeken, vervolgens zegt ie dit: Your Ipod is not recognized by Windows as a proper harddrive. Make sure you have enabled "Disk Mode". Please plug in your Ipod and restart sharepod.

Dat laatste heb ik dus al gedaan. Maar het doet niks. Wat moet ik nu doen?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_23357225
en die disk mode is dus ook nergens te vinden..........
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:19:51 #30
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23357667
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik weet niet of dit in eerdere topics al voorbij gekomen is, maar ik ben ook even te lui om ze door te zoeken. Maar hier kun je 'tattoos' voor je iPod downloaden. Linksonder kun je op gallery klikken voor meer ontwerpen. En je kunt een eigen ontwerp uploaden om er een 'tattoo' van te laten maken.

Dat is weer eens iets anders dan U2 op je iPod. Ik zou er zelf bijvoorbeeld liever The Cure op zien staan. Nu alleen nog een iPod kopen
Pure iPodverkrachting die dingen.

Het schijnt dat je ze er ook nog eens niet fatsoenlijk af kunt halen en je dus zit met ranzige lijmresten.

Mensen die stickers op hun iPod willen plakken kunnen maar beter een walkman kopen ofzo. Je gaat toch ook geen modder op je nieuwe BMW smeren.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:22:42 #31
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23357723
quote:

gaaf spul... alleen nu natuurlijk wachten op de volgende eeuw dat dit ook in NL verkrijgbaar is
pi_23358721
Ik vraag me af of ik nu alle nummers die op m'n ipod staan ook op de computer moet hebben staan? Itunes upload gewoon alles wat verschilt wat er op de ipod staat toch? Als daar niets meer staat haalt hij alles eraf. Tenminste bij mij wel. Kan dat ook anders kan ik heb niet als externe harde schrijf gebruiken ofzo?
pi_23360850
Je moet instellen dat iTunes je iPod niet automatisch synchroniseert. Als je nummers van je pc op je iPod erbij wilt zetten, zet je ze eerst in je bibliotheek, dan selecteer je ze allemaal en dan copieer je ze. Dan ga je naar je iPod (nog steeds in iTunes) en dan plak je ze

Et Voila!
pi_23365916
ja maar dat kan helemaal niet, want de funktie plakken is uitgeschakelt in het ipod menu in itunes. Dat kan alleen in bibliotheek enzo.... of ligt dat nou aan mij?
pi_23365989
oooh ik heb t al!!! I love you i love you i love you!
Dacht toch echt even dat ik al die 500 nummers weer opnieuw moest gaan downloaden!!!!
pi_23369234
Dat scheelt weer een hoop tijd dan

Voor de volgende die het plakken niet kan vinden, je kan niet plakken met je rechtermuisknop, maar in het menu bovenin "bewerken" kun je wel gewoon "plakken" selecteren
  woensdag 17 november 2004 @ 03:05:06 #37
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23369766
lang leven het knippen en plakken
pi_23370596
quote:

dat is echt verneuking van je iPod.
  woensdag 17 november 2004 @ 16:31:37 #39
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23380356
quote:
Op woensdag 17 november 2004 08:44 schreef super-muffin het volgende:

[..]

dat is echt verneuking van je iPod.
Niet helemaal, het is ook een beschermfolie voor je iPod
pi_23381650
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef Legally_Brunette het volgende:

1) Winamp 5
2) iPod Support Plug-in for Winamp
3) M3U Copy
4) Nero

Via de Media Library (1) & 2) vereist) in Winamp kun je in de database van je iPod browsen en toevoegen aan je playlist. Daar kun je vervolgens een playlist van maken.
Met Nero (4) vereist) kun je gewoon de playlist branden (m3u & pls kun je toevoegen als audio-bestand, de inhoud wordt automatisch toegevoegd). Je kunt met M3U Copy (3) vereist) de bestanden die in je playlist, die je met Winamp hebt gemaakt, staan kopiëren naar een door jou opgegeven map op je hardeschijf.
  woensdag 17 november 2004 @ 21:16:23 #41
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23387381
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:31 schreef GiSH het volgende:
Niet helemaal, het is ook een beschermfolie voor je iPod
Lekker nuttig dan, een onbekraste iPod als er wel allemaal gore lijmvlekken opzitten.

Haal dan een iSkin of een sock.
Ik ga naar huis.
  woensdag 17 november 2004 @ 23:47:04 #42
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23391635
quote:
Op woensdag 17 november 2004 21:16 schreef nietzman het volgende:

[..]

Lekker nuttig dan, een onbekraste iPod als er wel allemaal gore lijmvlekken opzitten.

Haal dan een iSkin of een sock.
er zijn ook stickers die geen lijm resten achterlaten bij het verwijderen van deze stickers..
pi_23395218
Even iets heel anders, de notesfunctie. Gebruikt iemand deze?

Ik heb eens even wat zitten surfen, en heb iets tofs gevonden: iStories. Je kunt er allemaal spelletjes enzo downloaden, die je kan spelen via het notes-gebeuren van je iPod

Ook kwam ik nog dit tegen: eBook conversion, daar kan je een willekeurig .txt bestand omzetten naar notes, en zo hele boeken naar je iPod zetten zodat je kan lezen terwijl je in de trein zit en naar je muziek luistert Ik heb dat lezen eens getest, en het leest niet eens echt vervelend, fijner in ieder geval dan van een pc-monitor.
  donderdag 18 november 2004 @ 09:39:07 #44
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23396362
quote:
Op donderdag 18 november 2004 07:26 schreef phunkk het volgende:
Even iets heel anders, de notesfunctie. Gebruikt iemand deze?

Ik heb eens even wat zitten surfen, en heb iets tofs gevonden: iStories. Je kunt er allemaal spelletjes enzo downloaden, die je kan spelen via het notes-gebeuren van je iPod

Ook kwam ik nog dit tegen: eBook conversion, daar kan je een willekeurig .txt bestand omzetten naar notes, en zo hele boeken naar je iPod zetten zodat je kan lezen terwijl je in de trein zit en naar je muziek luistert Ik heb dat lezen eens getest, en het leest niet eens echt vervelend, fijner in ieder geval dan van een pc-monitor.
dat e book werkt niet helemaal.. ik had mijn ploegenrooster voor het jaar 2005 er in willen zetten
365 regeltjes lang txt bestandje dat was al te lang, dus laat staan heleboeken....
pi_23396435
Ja, dat van die limiet klopt. Het mooie van die site is, dat het programma dat ze daar gebruiken een boek converteert naar verschillende notes-bestanden Dus 1 boek is een x aantal notes. Bovendien heeft dit wel een voordeel ook, je hoeft niet weer helemaal naar het stuk te scrollen waar je gebleven was als je even wilt stoppen met lezen.
  donderdag 18 november 2004 @ 20:14:56 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23409304
ik heb een ipod mini kan je daar ook software update,s voor downloaden?
zal vast wel ergens staan maar ik ben te lui om te zoeken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 18 november 2004 @ 20:30:22 #47
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23409684
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
moet je even kijken welke versie je hebt..
  donderdag 18 november 2004 @ 20:33:32 #48
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_23409761
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
http://www.apple.com/nl/ipod/download/

Maar vermoedelijk heb je de nieuwste FW voor de mini al. (versie 1.1)
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  donderdag 18 november 2004 @ 20:46:30 #49
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23410049
welk liedje is bij jullie het meest gedraaid..

de mijne is I'am on fire - Heather Nova
  donderdag 18 november 2004 @ 20:46:37 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23410056
jha ik heb 1.1 inderdaad maar het is handig om te weten

Er zit volgens mij een bugje in de mini. Als je bad bijna op is en je gaat hem opladen zegt hij op een gegeven moment dat hij vol is. Je zet hem aan en dan is het nog steets leeg. Ik was zwaar in paniek maar hij bleef wel spelen. Paar min later was opeens m,n bad vol en de rust in me was weer weder gekeerd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_23410637
lees hier hoe je zelf een batterypack kan maken voor je iPod.
pi_23410678
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:46 schreef GiSH het volgende:
welk liedje is bij jullie het meest gedraaid..

de mijne is I'am on fire - Heather Nova
Niet echt ontopic, maar goed: bij mij is dat Left outside alone - Anastacia
pi_23410729
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
Er zit volgens mij een bugje in de mini. Als je bad bijna op is en je gaat hem opladen zegt hij op een gegeven moment dat hij vol is. Je zet hem aan en dan is het nog steets leeg. Ik was zwaar in paniek maar hij bleef wel spelen. Paar min later was opeens m,n bad vol en de rust in me was weer weder gekeerd
Volgens mij is dat geen bug, maar een feature . In ieder geval is het niets bijzonders: ik heb het met mijn iPod ook: als ik hem na het opladen weer gebruik, is ie bijna leeg. Een paar minuten later is de indicator weer vol: het zal wel net zo zijn als met een automotor: hij moet even warmlopen
  donderdag 18 november 2004 @ 21:14:27 #54
18811 sooty
pi_23410735
quote:
Op donderdag 18 november 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
jha ik heb 1.1 inderdaad maar het is handig om te weten

Die bug "is bekend". De vraag is óf en wanneer daar iets aan gedaan wordt.
  donderdag 18 november 2004 @ 21:18:28 #55
18811 sooty
pi_23410843
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:12 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Niet echt ontopic, maar goed: bij mij is dat Left outside alone - Anastacia
Proest.
Zometeen ga je me nog vertellen dat je een blauwe mini hebt.
  donderdag 18 november 2004 @ 21:18:38 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23410848
soort van diezel die wat moeite heeft met opstarten
  donderdag 18 november 2004 @ 21:19:34 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23410880
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:18 schreef sooty het volgende:

[..]

Proest.
Zometeen ga je me nog vertellen dat je een blauwe mini hebt.
ik heb een groene
  donderdag 18 november 2004 @ 21:20:31 #58
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23410904
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik heb een groene
apple-tjes groen
pi_23410921
iPod G4, echt fantastisch. Helaas al een deuk in de achterkant.
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together :{.
  donderdag 18 november 2004 @ 21:34:30 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23411295
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:20 schreef GiSH het volgende:

[..]

apple-tjes groen
Toen ik hem ging halen was piër wind of hoe je dat ook schrijgt er ook. En die ziet mij die groen pakken. Dus hij roept heb je geen oranje? Dus die verkoper, Hoezo? Ja nou dan kan ik met die jongen een stoplicht spelen. Het kokende stoplicht

Ik heb rood haar namelijk
Geweldige gast die Piër wind ( die ADHD kok )
pi_23413908
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef Steve-02 het volgende:
iPod G4, echt fantastisch. Helaas al een deuk in de achterkant.
Hoe doe je dat dan? Na 2 jaar enkel een paar krasjes

*Verzorgt zijn eiPotje met alle tederheid*
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_23413952
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Toen ik hem ging halen was piër wind of hoe je dat ook schrijgt er ook. En die ziet mij die groen pakken. Dus hij roept heb je geen oranje? Dus die verkoper, Hoezo? Ja nou dan kan ik met die jongen een stoplicht spelen. Het kokende stoplicht

Ik heb rood haar namelijk
Geweldige gast die Piër wind ( die ADHD kok )
Whahahaaha Ik lig hier te rollen over de grond Pierre ruled! (wist je overigens dat je Mie heerlijk kunt frituren! Thnx to Pierreeeee)
  donderdag 18 november 2004 @ 23:43:19 #63
24054 search64
Avec le grande
pi_23414733
Zo, dat was echt totaal niet grappig.....
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_23414848
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:43 schreef search64 het volgende:
Zo, dat was echt totaal niet grappig.....
Sorry dat ik lach, sorry dat ik besta...
  vrijdag 19 november 2004 @ 00:05:20 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23415322
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:16 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Whahahaaha Ik lig hier te rollen over de grond Pierre ruled! (wist je overigens dat je Mie heerlijk kunt frituren! Thnx to Pierreeeee)
ik kom hem regelmatig tegen. Hij hij praat en doet is meesterlijk.
  vrijdag 19 november 2004 @ 00:57:53 #66
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23416352
doet hem maar de groeten... heeft hij ook een iPod?
pi_23416416
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:14 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Volgens mij is dat geen bug, maar een feature . In ieder geval is het niets bijzonders: ik heb het met mijn iPod ook: als ik hem na het opladen weer gebruik, is ie bijna leeg. Een paar minuten later is de indicator weer vol: het zal wel net zo zijn als met een automotor: hij moet even warmlopen
Als ik mijn laptop (ook een Apple ) in stand-by oplaad (zonder dat hij eerst helemaal leeg was) en ik zet hem daarna aan, geeft ie vaak ook een 'Batterij bijna leeg' melding. Een paar seconden later geeft hij dan ineens 100% aan. En mijn iPod doet het inderdaad ook.. je zou dus zeggen dat het iets met het type batterij te maken heeft ofzo.
pi_23417324
Weet iemand of je kan zorgen dat iTunes NIET start als je je iPod aansluit? Ik word er een beetje moe van namelijk.. Ik heb tot nu toe niks kunnen vinden daarover namelijk.
  vrijdag 19 november 2004 @ 02:38:45 #69
24054 search64
Avec le grande
pi_23417609
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:47 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Sorry dat ik lach, sorry dat ik besta...
Depressief?
pi_23417997
Weet je wat beter is:

U2 iPod

U2 iPod close-up

U2 iPod met iSock

U2 iPod UK
pi_23418166
Ik vind 'm maar lelijk, de normale witte vind ik echt veeeeel mooier
pi_23418395
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 02:18 schreef phunkk het volgende:
Weet iemand of je kan zorgen dat iTunes NIET start als je je iPod aansluit? Ik word er een beetje moe van namelijk.. Ik heb tot nu toe niks kunnen vinden daarover namelijk.
Moet je ipod wel zijn aangesloten en dan in itunes naar preference, dan de optie open itunes when this ipod is attaced uitvinken.
pi_23418442
Ik ga meteen even kijken, ik heb heel het menu volgens mij door zitten spitten en die optie niet gevonden.. Zal er wel overheen gekeken hebben, eens zien.

Edit:

Ik heb versie 4.0.6.15, en zie die optie niet..
pi_23418491

Hier volgensmij even kijken welke versie ik heb...

-edit- ik heb versie 4.7.0.42 misschien ligt het daaraan. Nieuwste versie kun je downloaden op http://www.ipod.com.
pi_23418723
Top! Het lag inderdaad aan de versie
  vrijdag 19 november 2004 @ 09:10:02 #76
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23419184
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 03:26 schreef i-spy24 het volgende:
Weet je wat beter is:

[afbeelding]
U2 iPod

[afbeelding]
U2 iPod close-up

[afbeelding]
U2 iPod met iSock

U2 iPod UK
ik vind de U2 ipod in het zwart wel mooi, alleen jammer dat ze geen bijhorende dock hebben gemaakt(wat best gemogen had voor de prijs)
pi_23419204
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de U2-versie eigenlijk wel mooi vind! Ik vind het wel een mooi contrast, dat rood-zwart.
pi_23421348
Kan iemand mij vertellen waarom ik een 20 gb of een mini moet kopen. Ik twijfel nogal.
  vrijdag 19 november 2004 @ 11:39:25 #79
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23421500
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 11:31 schreef Elocyp het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik een 20 gb of een mini moet kopen. Ik twijfel nogal.
ik heb ook ge twijfeld aan mini of een 20 GB

en bij dixon krijg je bij de 20 gb versie tot 20 november een dock bij kado.

dus ik heb een 20 gb genomen, en veel kleiner is die mini niet, wel op zijn harddisk.. nu heb nog 9 GB over en met een mini had dit niet gehad..
pi_23426102
en wat helemaal geweldig is, is als er een speciale iPod Party is geweest in England.

pi_23438859
Ik heb toch maar de 20 gb versie genomen. De mini is bij de MediaMarkt trouwens maar ¤229.
  zaterdag 20 november 2004 @ 00:35:48 #82
18811 sooty
pi_23439544
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 03:26 schreef i-spy24 het volgende:
Weet je wat beter is:

[afbeelding]
U2 iPod

[afbeelding]
U2 iPod close-up

[afbeelding]
U2 iPod met iSock

U2 iPod UK
Zwart met rood combineert goed in 99 van de honderd gevallen. Laat dit nou net die ene percent zijn waar de lelijkheid alleen geaccentueerd wordt door deze kleurencombinatie. Als dat clickweel nou geel, groen of zelfs blauw was geweest,had je een kekke gadget gehad.
  zaterdag 20 november 2004 @ 09:36:21 #83
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23442049
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 00:07 schreef Elocyp het volgende:
Ik heb toch maar de 20 gb versie genomen. De mini is bij de MediaMarkt trouwens maar ¤229.
verstandig, want het wordt dan 57, euro per giga byte
pi_23442071
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 09:36 schreef GiSH het volgende:

[..]

verstandig, want het wordt dan 57, euro per giga byte
En net een week geleden voor 269 gekocht...
Zul je altijd zien...
  zaterdag 20 november 2004 @ 09:44:23 #85
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23442100
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:12 schreef i-spy24 het volgende:
en wat helemaal geweldig is, is als er een speciale iPod Party is geweest in England.

[[url=http://hosted.yourimg.com/04/323/08/NakedNewsUKsiPodparty.jpg]afbeelding][/url]
zo'n party hebben ze toch ook al in Nederland gehad???
  zaterdag 20 november 2004 @ 09:50:06 #86
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23442142
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 09:40 schreef Remzz het volgende:

[..]

Zul je altijd zien...
das balen... dan zal binnenkort de 20 gb ook wel in prijs zakken.. eerst de mini om de daar verkoop cijfers te verbeteren... en dan even wachten en dan de 20 gb.

Ik snap het zo wie zo niet dat die dingen in de US maar $ 299 wat dus ¤ 230 is...(20 gb)
  zaterdag 20 november 2004 @ 09:55:03 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23442171
in den haag is die party geweest jha
  zaterdag 20 november 2004 @ 09:58:36 #88
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23442193
wat moet ik me daarbij voor stellen???
alle maal lekker swingen op je eigenmuziek?? een stille disco??
pi_23446211
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 09:40 schreef Remzz het volgende:

[..]

Zul je altijd zien...
In andere winkels was de mini wel gewoon 269.
pi_23519209
m'n vriendin heeft een ipod mini, maar die batterij houdt het maar 2 uur mee.. (zonder backlight etc.)
gewoon een defecte batterij denk ik.
Verder heeft ze wel meer irritaties aan dat ding, bv. dat je niet gewoon mappen kan laten zien, maar met id3 tags moet gaan werken, itunes, etc.
We hebben em bij de dixons gekocht.
hoe zit het met gewoon terugbrengen en je geld terug krijgen?
en als dat niet kan, hoe zit het met garantie? zijn ze daar een beetje snel mee?
pi_23519270
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 09:50 schreef GiSH het volgende:

[..]

Ik snap het zo wie zo niet dat die dingen in de US maar $ 299 wat dus ¤ 230 is...(20 gb)
als je de prijzen van de Apple US store bedoelt moet je er nog wel belasting bij rekenen. Die verschilt per staat
pi_23521413
Hoe kun je eigenlijk nummers die niet al itune bestand zijn, itune bestand maken?

En met media player 10 kun je nu ook liedjes naar je Ipod "synchroniseren" maar ik vroeg me af, als ik dit doe liggen al m'n andere nummers er zeker af? Heeft iemand dit al gebruikt?
pi_23521426
By een Hi abbonement krijg je nu trouwens een Ipod gratis........
pi_23521893
Ik heb weleens gelezen en gehoord dat je je ipod pas moet opladen als hij echt helemaal leeg is. Maar wat als je er nou nieuwe nummers op wilt zetten? Want als ik het kabeltje erin doe begint hij automatisch op te laden.
pi_23522602
Het 4-6 pins verloopstekkertje gebruiken. Dan levert je computer geen stroom om em op te laden.
pi_23522983
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:29 schreef Elocyp het volgende:
Ik heb weleens gelezen en gehoord dat je je ipod pas moet opladen als hij echt helemaal leeg is.
Nee, juist niet. Dat is funest voor de accu.
For great justice!
pi_23523058
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Het 4-6 pins verloopstekkertje gebruiken. Dan levert je computer geen stroom om em op te laden.
Uh...ik heb alleen een firewire en een usb kabel...
pi_23523088
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:13 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Dat is funest voor de accu.
Dus het maakt niks uit wanneer ik hem oplaad?
pi_23523132
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:18 schreef Elocyp het volgende:

[..]

Het liefste voor hij helemaal leeg is. Afaik.
For great justice!
pi_23523214
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:18 schreef Elocyp het volgende:

[..]

http://ipodbatteryfaq.com/
pi_23524232
Normaal als ik m'n ipod in z'n dock zet worden gelijk alle nieuwe liedjes uit itunes eropgezet. Nu doet ie dat niet meer Hoe kan ik hem het wel weer laten doen? Sorry ben 'n ipod noob
pi_23529933
Net op GoT een handige site gevonden met handige iPod utilities.
Waaronder iMod, waarmee je de geluidsbeperking van Europese iPods kunt verwijderen. Werkt perfect!
pi_23530237
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef Elocyp het volgende:
Normaal als ik m'n ipod in z'n dock zet worden gelijk alle nieuwe liedjes uit itunes eropgezet. Nu doet ie dat niet meer Hoe kan ik hem het wel weer laten doen? Sorry ben 'n ipod noob
1) iPod inpluggen
2) iTunes starten
3) Wachten tot de iPod zichtbaar is bij de bron
4) Klik rechtsonder op het vierde icoontje van rechts, het iPod-icoontje
5) Selecteer onder het tabblad Muziek het eerste hokje (Alle nummers en afspeellijsten automatisch bijwerken)
6) Klik op OK

Als het goed is, moet je iPod al gaan syncen met iTunes.
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:34:13 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23530746
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:11 schreef RubberenRobbie het volgende:
Net op GoT een handige site gevonden met handige iPod utilities.
Waaronder iMod, waarmee je de geluidsbeperking van Europese iPods kunt verwijderen. Werkt perfect!
die imod kan ik niet vinden
m,n duits is ook niet m,n sterkste kant.
  woensdag 24 november 2004 @ 17:03:03 #106
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23545213
tvp
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 24 november 2004 @ 20:22:26 #107
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23549892
IK HEB DE IpOD PHOTO AANGERAAKT!!!!!
Ik ga naar huis.
  woensdag 24 november 2004 @ 21:27:20 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23551655
quote:
Op woensdag 24 november 2004 20:22 schreef nietzman het volgende:
IK HEB DE IpOD PHOTO AANGERAAKT!!!!!
hallo Dr Nietz ken je me nog
* ook_gek witte jas pakt voor Dr Nietz
pi_23564413
<insteek>

Eeeeh....hebben de meeste iPod users die hier zijn eentje voor de PC? (zal wel..)
WANT ANDERS REAGEER JE NIET ZO FRUSTRIE!!!!!....koop een mac en het gaat veeeeeeeeeeeeeeel makkelijker en vanzelfsprekend
pi_23587585
quote:
Aldi opent aanval op iPod
door onze redactie
AMSTERDAM - Discount-supermarktketen Aldi gaat stunten met een goedkope MP3-speler van het merk Medion die is uitgevoerd met een 20GB harde schijf. Het apparaat doet met een zogenoemd 'touchwheel' en een chique behuizing sterk denken aan de populaire iPod-speler van Apple.

Met een prijs van 199 euro is het zwarte apparaat evenwel meer dan 100 euro goedkoper dan het wit-metalen hebbeding van de Amerikaanse computerfabrikant. In Duitsland, waar de Medion MD 95200 reeds in diverse Aldi-vestigingen is aangeboden, ontstond een run op de spelers.

Het apparaat is uitgevoerd met een USB 2.0 aansluiting, waarmee het apparaat kan worden aangesloten op digitale camera's en andere apparatuur voor de uitwisseling van gegevens. Tevens heeft de Medion MD 95200 een ingebouwde microfoon waardoor het apparaat kan fungeren als voice-recorder. De oortelefoon is van het merk Sennheiser.
bron
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:37:00 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23587753
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef i-spy24 het volgende:
<insteek>

Eeeeh....hebben de meeste iPod users die hier zijn eentje voor de PC? (zal wel..)
WANT ANDERS REAGEER JE NIET ZO FRUSTRIE!!!!!....koop een mac en het gaat veeeeeeeeeeeeeeel makkelijker en vanzelfsprekend
ik doe het onder windows en heb nergens last van
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:42:21 #112
24054 search64
Avec le grande
pi_23587866
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef i-spy24 het volgende:
<insteek>

Anders leer je fatsoenlijk nederlands. Hier is echt niets van te begrijpen.
pi_23588524
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:27 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
"Beter goed gejat dan zelf slecht bedacht" komt direct bij me op bij het zien van dit apparaat

Het mag dan wel e. 140 goedkoper zijn, maar ik zou niet zo gauw deze kopen. Dan maar een MP3-speler die er minder leuk uitziet, maar geen kopie van een iPod is, bv. de Zen Xtra die je ook voor e. 200 kunt kopen tegenwoordig.

Persoonlijk zou ik toch doorsparen voor het echte werk, wat ik dus ook heb gedaan
  vrijdag 26 november 2004 @ 15:53:00 #114
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_23588674
Ik heb nu ook een iPod (niet de U2 versie maar de gewone)

Alleen heb ik nu al problemen met de rechter oordopje dus ik moet weer naar MM. Maar voordat ik ga had ik nog een vraagje. Ik heb dus bij de Media Markt die iPod gekocht, maar hoort daar een Dock bij? Volgens de handleiding komt hij bij sommige modellen. Ik heb de 20 GB Classic versie, maar er zat niks in de doos..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:01:56 #115
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_23588909
Kben gisteren eens wezen kijken in de Applestore in Eindhoven.
Leuk hoor, die iSkins, maar ik ga gen 30 euro of meer neertellen voor een plastic hoesje met een knijper. Bestaat er trouwens ook nog steeds geen apparaatje waarmee je de ipod vast kunt zeten in je auto, behalve dus die superonpraktische cuphouder?

Oh ja, pehpod werkt zoveel beter als itunes. Nooit meer itunes!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_23588963
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:01 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, pehpod werkt zoveel beter als itunes. Nooit meer itunes!
Probeer Winamp eens een keer.
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

1) Winamp 5
2) iPod Support Plug-in for Winamp
3) M3U Copy
4) Nero

Via de Media Library (1) & 2) vereist) in Winamp kun je in de database van je iPod browsen en toevoegen aan je playlist. Daar kun je vervolgens een playlist van maken.
Met Nero (4) vereist) kun je gewoon de playlist branden (m3u & pls kun je toevoegen als audio-bestand, de inhoud wordt automatisch toegevoegd). Je kunt met M3U Copy (3) vereist) de bestanden die in je playlist, die je met Winamp hebt gemaakt, staan kopiëren naar een door jou opgegeven map op je hardeschijf.
pi_23589026
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 15:53 schreef Maraca het volgende:

Alleen heb ik nu al problemen met de rechter oordopje dus ik moet weer naar MM. Maar voordat ik ga had ik nog een vraagje. Ik heb dus bij de Media Markt die iPod gekocht, maar hoort daar een Dock bij? Volgens de handleiding komt hij bij sommige modellen. Ik heb de 20 GB Classic versie, maar er zat niks in de doos..
Het klopt bij de 20 gig zit geen dock, dixons had laatst wel een aanbieding met een gratis dock erbij.
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:08:24 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_23589064
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 15:53 schreef Maraca het volgende:

De dock krijg je alleen bij de 40GB.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:08:28 #119
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_23589066
Ah, ok dat wou ik dus even weten
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:10:21 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_23589114
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[..]
Heb ik ook al 's gedaan. Werkt ook leuk, maar ik vind EphPod dan toch makkelijker.
pi_23589877
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:08 schreef Maraca het volgende:
Ah, ok dat wou ik dus even weten
Je wilde eerst toch voor een U2-variant gaan? Of heb ik dat verkeerd? Of ben je toch maar geen fan van U2?
  vrijdag 26 november 2004 @ 17:32:01 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_23590888
Die U2-pod is eigenlijk alleen cool door z'n kleur.
De nieuwe ipod photo lijkt me ook
pi_23590928
Qua prijs/GB-verhouding is de Photo ook gunstig, maar goed: die prijs van > e.539 is er helaas wel naar
pi_23592019
Ja leuk, zo'n Photo, maar waarom hebben ze er geen USB aansluiting op gedaan zodat je ook foto's direct van je camera kan uploaden?
  vrijdag 26 november 2004 @ 18:46:16 #125
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_23592259
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:44 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Je wilde eerst toch voor een U2-variant gaan? Of heb ik dat verkeerd? Of ben je toch maar geen fan van U2?
Ik ben zeker nog een fan van u2 Ben helemaal verliefd op het nieuwe album, maar ik heb gekozen voor de normale iPod omdat hij goedkoper is (50 euro is toch een halve maandloon )
En daarbij, ik kan die kortingsbon nieteens gebruiken omdat ik geen creditcard heb

Maar om het goed te maken met U2 heb ik 2 nieuwe cd's gekocht en al mijn cd's die ik al had erop gezet
pi_23593793
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ben zeker nog een fan van u2 Ben helemaal verliefd op het nieuwe album, maar ik heb gekozen voor de normale iPod omdat hij goedkoper is (50 euro is toch een halve maandloon )
En daarbij, ik kan die kortingsbon nieteens gebruiken omdat ik geen creditcard heb

Maar om het goed te maken met U2 heb ik 2 nieuwe cd's gekocht en al mijn cd's die ik al had erop gezet
Geeft niet hoor, ik had die couponcode ook wel graag gehad
Had jij natuurlijk ook een kopietje van de U2-collectie mogen hebben natuurlijk
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:24:35 #127
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23594364
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:27 schreef schatje het volgende:
bron
He-le-maal kapot-aanklagen die Medion.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:32:57 #128
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23594568

Wat een gedrocht.

Nekschot voor de ontwerper.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:47:53 #129
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_23594913
Jeetje wat een lelijk ding

Is die Clickwheel van rubber ofzo?
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:49:44 #130
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_23594970
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 19:59 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Geeft niet hoor, ik had die couponcode ook wel graag gehad
Had jij natuurlijk ook een kopietje van de U2-collectie mogen hebben natuurlijk
Bedankt

Ik hoop echt dat ze ooit zo'n systeem ontwerpen als bij Allofmp3, dat je gewoon wat geld stuurt en dat je dan 'onbeperkt' legaal mag downloaden want iTunes heeft best wel leuke dingen
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:11:58 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_23595451
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 20:24 schreef nietzman het volgende:

[..]

Idd, dat merk maakt zoiezo bijna alleen maar rommel.
Heb hier een USB-hubje dat om de haverklap uitvalt. Ultieme bager.
pi_23595486
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 20:32 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
heiligschennis
pi_23595562
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Bedankt

Ik hoop echt dat ze ooit zo'n systeem ontwerpen als bij Allofmp3, dat je gewoon wat geld stuurt en dat je dan 'onbeperkt' legaal mag downloaden want iTunes heeft best wel leuke dingen
Allofmp3 is gevestigd in Rusland, daar zijn dingen toch wel wat sneller legaal dan hier
Verder vind ik de iTunes Music Store wel een goede uitvinding: afgelopen maand voor 40 euro aan nummers en albums gedownload Ach hell, het zijn leuke nummers en ik gun Apple en de muzikanten ook wel hun succesje
pi_23595957
Mijn God wat slecht die Medion!
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:32:48 #135
70795 GiSH
waiting for sun
pi_23595969
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 20:32 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]

Wat een gedrocht.

Nekschot voor de ontwerper.
toch best lastig iets kopieren...

kansloos
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:37:16 #136
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23596082
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 21:32 schreef MadGuy het volgende:
Mijn God wat slecht die Medion!
Heerlijke review.

De afwerking van de speler is kut, de hardeschijf is kut, het on the go USB is kut, de software is kut, het clickwiel is kut en de knopjes zijn kut. En oh, het display zat er scheef in. .
Ik ga naar huis.
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:42:41 #137
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_23596234
En dat allemaal voor slechts 200 euro
  vrijdag 26 november 2004 @ 23:30:16 #138
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23598933
ik had een gleufje tussen het zilveren gedeelte en het witte.. kwam waarschijnlijk doordattik er een beetje op heb gelegen tijdens me slaap... maar heb wel een nieuwe gekregen van apple!
de service!

alleen heb ik nu nog dat me rechter oordopje de bas niet meer goed doet.. waarsch een beetje opgeblazen ofzo.. ik denk dat ik hier ook wel een nieuwe voor krijg.. ik las dat iemand zelfs van die luxe oordopjes er voor terug gekregen had.. ik hoop ik ook ..
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  vrijdag 26 november 2004 @ 23:34:36 #139
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23599005
trouwens als mn energie balkje leeg is klan ik altijd nog een uur luisteren.. was met mn vorige ook al zo ook een bugje?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  vrijdag 26 november 2004 @ 23:41:08 #140
24054 search64
Avec le grande
pi_23599147
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 23:34 schreef BaggerUser het volgende:
trouwens als mn energie balkje leeg is klan ik altijd nog een uur luisteren.. was met mn vorige ook al zo ook een bugje?
Als ie meteen uit zou gaan als je balkje leeg was, zou je dat dus nooit kunnen zien en had dat ding weinig zin. Het dient als waarschuwing dat je em weer moet opladen.
pi_23600762
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[..]
Ja, onhandig dat iTunes met dat alles in 1.. je kunt natuurlijk beter 4 losse programma's gebruiken
pi_23602718
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 01:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja, onhandig dat iTunes met dat alles in 1.. je kunt natuurlijk beter 4 losse programma's gebruiken
Weet je wat pas onhandig is? Een apart programma moeten installeren om m'n muziek (op m'n computer) af te kunnen spelen.
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:40:53 #143
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23604997
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 04:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet je wat pas onhandig is? Een apart programma moeten installeren om m'n muziek (op m'n computer) af te kunnen spelen.
iTunes zat standaard op mijn Appletje hoor.

Face it, zolang Microsoft te prutserig is om zelf een fatsoenlijke mediaplayer te maken zit je onder windows altijd nog vast aan een third party mediaplayer.
Ik ga naar huis.
pi_23605738
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:40 schreef nietzman het volgende:

[..]

iTunes zat standaard op mijn Appletje hoor.

Face it, zolang Microsoft te prutserig is om zelf een fatsoenlijke mediaplayer te maken zit je onder windows altijd nog vast aan een third party mediaplayer.
Ik gebruik standaard WinAmp, en die iPod Support-Plugin vind ik zéér fijn.
pi_23606259
Wat ik nou weer heb

Ineens (nouja dat zal wel niet, ik zal het wel zelf gedaan hebben) staan er een hoop nummers dubbel op m'n iPod Dus ik de dubbele wissen.. En nu staan sommige nummers nog wel in m'n database maar zijn ze niet afspeelbaar

Mijn vermoeden is dat het komt doordat ik in EphPod geselecteerd heb dat hij nummers die niet goed geupload waren moest afmaken (precieze omschrijving weet ik niet meer). Iemand een idee?
pi_23766459
Apple is ook druk bezig met het vullen van de Nederlandse winkel in iTunes. Bij sommige nummers is wat meer haast, dit i.v.m. de feestdagen enzo. Zo leer je elke dag nog iets nieuws met Apple:

Klik op het plaatje voor een uitvergroting

Dat een NCRV-presentator liedjes uitbrengt met explicit lyrics...het moet ook niet gekker worden
pi_23790201
Ik heb even een paar vraagjes over de ipod mini.

Ten eerste: Als ik hier een ipod mini koop, is hij dan volledig te gebruiken in de VS? Ik bedoel daar echt het funtionaliteit. Ik snap ook wel dat het lastig gaat worden met de garantie.

Ten tweede: Weet er iemand of hij op Schiphol(Tax Free Shop) ook te koop is en vooral of hij daar goedkoper is. In de winkels hier zijn ze 269 euro. Dus niet internet.

Alvast bedankt
  maandag 6 december 2004 @ 00:58:00 #148
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23790644
De iPod mini kun je hier in in de US gewoon zonder problemen gebruiken, al heb je een ander koppelstuk voor je adapter nodig. (Een normaal verloopje of een gewone platte voedingskabel waarvan ik niet weet hoe ze zo heten.) En ik geloof ook eigenlijk wel dat je garantie wereldwijd is. Dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken.
Ik ga naar huis.
pi_23793414
Apple geeft gewoon wereldwijde garantie. Dus dat moet ook geen probleem zijn
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:54:58 #150
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_23817835
Maar kun je je ipod niet beter in de US kopen? lijkt me veel goedkoper, zeker met de lage dollar nu
pi_23819397
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:54 schreef somegirl het volgende:
Maar kun je je ipod niet beter in de US kopen? lijkt me veel goedkoper, zeker met de lage dollar nu
nee dat is geen optie. als dat wel zo is zou ik het hier niet naar vragen
pi_23820574
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 13:42 schreef poehoe het volgende:

[..]

nee dat is geen optie. als dat wel zo is zou ik het hier niet naar vragen
Ook al zeg je dat het geen optie is... kzou toch even achter je oren krabben.

iPod mini is in Nederland momenteel: 269 euro

Koop je hem via internet (Apple.com) kost ie (omgerekend) incl. verzendkosten 185 euro

scheelt je 84 euro ( = 185 keiharde oude guldens )

Maargoed.. volgens mij ligt het gebruik in VS / Nederland toch enkel aan stroom? Ik ben in Venezuela geweest en daar hadden ze 110 volt, tja dan duurt opladendus wat langer. Maar verder zie ik niet echt problemen?
  donderdag 16 december 2004 @ 16:47:31 #153
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_24015657
Ik was nog een sleepkabel aan 't aanleggen.

Overijverige pats-nerd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_24019198
?me gaat dit topic stevig in de gaten houden!!!

Ben sinds een tijd erg fan geworden van het hele Ipod-concept. Na een tijdje zoeken & mailen nu in contact gekomen met een handelaar uit Rome... dus binnenkort wellicht ook een Ipod

maar eerst dit topic bookmarken
pi_24020296
Maar waarom een iPod kopen in Italië? Of woon je soms in Italië? Of zijn iPods daar zoveel goedkoper?

Vragen, vragen
pi_24021580
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:25 schreef RubberenRobbie het volgende:
Maar waarom een iPod kopen in Italië? Of woon je soms in Italië? Of zijn iPods daar zoveel goedkoper?

Vragen, vragen
fijn dat je het vraagt, kan ik het eens aan jullie voorleggen
Ik begon op marktplaats met een beetje die tweedehands dingen door te zoeken, totdat ik struinde op een advertentie van een knaap, die zei dattie in Utrecht woont. Hij kreeg die Ipods van een reseller van Apple, en bood ze aan voor een zodanig lage prijs, dat ik er maar eens een mailtje aan waagde. Toen bleek hij in Rome te wonen, en nu in de handel

Maarre... 200 euro voor een Ipod van 40 GB. is dit mogelijk? helemaal nieuw he, gesealed enzo, en met assesoires zoals adapter en remote erbij enzo... is dit te vertrouwen?
pi_24021610
er zit gewoon een jaar garantie bij, en het ziet er allemaal officieel uit...
Maarja...

Ik kan bij hem afspreken, betalen nadat ik het (grondig) heb bekeken... dus het lijkt me allemaal wel goed
pi_24022798
Ik ben zelf niet zo van de marktplaats.nl-tussenhandelaren. Het is niet zo dat alle lui eerst geld willen en daarna hard weghollen, maar ik ben eerder bevreesd dat ik geheelde waar ga kopen. Dat wil ik uit principe gewoon niet kopen, ook niet als het van de vrachtwagen afgevallen is, of uit het magazijn van V&D komt.

Maar goed, 2de hands iPod 40G daalt nog niet zo snel in waarde dat hij e. 200 kost in vraagprijs. Dus het lijkt mij niet reeël als hij het wel voor e. 200 kan verkopen. Net als winkeliers wil hij echt wel zijn marge hebben.

350 euro zou ik wel willen geloven, want daar heb ik ze ook wel gezien bij een winkel (in augustus bij de Bijenkorf voor 369), maar e. 200 lijkt mij ongeloofwaardig.

Ik zie net dat ie met accessoires geleverd wordt, dus ik ga er vanuit dat het de derde generatie is (de huidige wordt standaard alleen met een dock geleverd, niet meer met een hoesje en AB), maar ook die zouden nog zo'n prijs moeten opbrengen (rond 350). Zeker omdat er een aantal (dure) accessoires meegeleverd worden.
pi_24022875
Mij ook

Maar ik mag eerst alles zien, bekijken, goed schudden, laten stuiteren en weetikveel wat.
En dan pas betalen... dus ja
pi_24023516
D_W_B In mijn tuintje

Hooooi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_24023581
D_W_B, het is jouw afweging of je hem dan wil kopen. Ik wil niet het risico lopen dat het geheelde waar is: dat is mijn afweging. Krijg dan toch last van gewetensbezwaren
  donderdag 16 december 2004 @ 22:46:24 #163
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_24024021
Ik heb een apple ipod 20g 3rd gen. Er zit nog garantie op en mijn batterij gaat redelijk snel op (5 uur), zou dit reden genoeg zijn om hem op te sturen. 5 uur vind ik namelijk wel erg slecht
Widening the bell curve.. one step at a time
  donderdag 16 december 2004 @ 23:16:38 #164
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24024811
Het is het proberen waard. Gewoon je playtime een beetje overdrijven aan de telefoon.

En anders heb je voor dertig dollar een nieuwe, krachtigere accu die je zelf in kunt bouwen.
Ik ga naar huis.
pi_24024866
Ik had ook 5 uur speelduur, ik heb gewoon een service-form ingevuld. Dag later koerier voor de deur, iPod in doosje gestopt, UPS opnieuw gebeld en het doosje is drie uur later weer opgehaald.

Week later een nieuwe afgeleverd. Ofwel, daar kun je Apple op aanspreken, zolang het binnen de garantie valt. Anders moet je de optie van nietzman overwegen
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:22:19 #166
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24033243
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:07 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Mij ook

Maar ik mag eerst alles zien, bekijken, goed schudden, laten stuiteren en weetikveel wat.
En dan pas betalen... dus ja
Nee niet doen! Heet hij Ronald Hattchet?
Hij is een scam! hij is nep!
Ik zweer het je, er klopt niets van, hij zend nep-squaretrade mails enzo!
Ik heb je gewaarschuwd!
pi_24037194
wow...
het is idd Ronald Hattchet
pi_24037218
Wordt dus een iPod voor de normale prijs kopen

Geloof me: ook dan is ie elke euro waard
pi_24037220
maaark, kan je je AUB nader toelichting
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:10:14 #170
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_24037263
ja aangezien er garantie opzit laat ik het liever door apple zelf doen. Kan je het service nummer op de website vinden? aangezien de support sectie niet echt super is.
pi_24037337
iPod service requestform

En de procedure doorlopen. Maar het is inderdaad wel ergens weggestopt. Normaal gesproken kom je er door http://www.apple.com/nl/support/ in je browser te tikken, kies in het keuzemenu "iPod" en dan staat het ergens onderin.
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:13:44 #172
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24037344
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
maaark, kan je je AUB nader toelichting
Nou ik had met hem gemailt, hieronder de conversatie:

>Hello,
>The minimum order is 5 units, like I said.
>The shipping taxes & inssurance are under my expense.
>I request payment by Western Union from Square Trade.
>You do not need to become a member.
>They act like a guarantee service.
>- you confirm the payment to square trade
>- after that I do the shipment
>- you receive the package and give your OK to s.t.
>- they release the payment to me.
>
>Awaiting your reply.
>
>Ronald

>Mark IJzerman <markijzerman@hotmail.com> wrote:
>Hi,
>
>Sounds good. Please inform me about the deal you mentioned: me inspecting
>the items before you getting paid. If OK, I'll probably be able to place my
>order by Wednesday next.
>And how much would the price per unit be if I ordered less than five?
>If we use UPS, how much would the shipping fee to Holland be, if I ordered 5
>units?
>
>Do I have to be a member to use the site? And how does it work?
>
>Sorry for all the questions, but I just want to make sure we make a perfect
>deal.
>
>Awaiting your reply,
>
>Mark.

>From: Ronald Hattchet
>To: Mark IJzerman
>Subject: Re: Ipod Mini's
>Date: Thu, 9 Dec 2004 15:37:55 -0800 (PST)
>
>
>Hello,
>
>
>Here is the price list with the Ipods that I can offer you:
>
>Apple Ipod Mini (4Gb) - 99 US$
>Apple iPod 20GB (5,000 Songs) - 189 US$
>Apple iPod 40GB (10,000 Songs) - 223 US$
>Apple Ipod Photo 40GB - 299 USD
>Apple Ipod Photo 60GB - 399 USD
>Apple Ipod U2 (20GB - Special Edition) - 215 USD
>
>The units are brand new,have complete warranty and come sealed in their
>original box.
>They come with all accesories (Earphones; AC Adapter;FireWire cable;PC
>FireWire adapter; Wired remote; Carrying case w/ belt clip)
>
>For the Ipod Mini the available colours are: blue, green, silver and pink.
>
>They can be paid in EUR at the current exchange rate (1 USD = 0.75 EUR)
>I can supply the items regularly.
>
>
>Right now I am in London, UK but this won't be a problem because I can ship
>you the items using a shipping service like UPS, FedEx or DHL... it's your
>choice. I use to ship my packages outside UK using "UPS Worldwide Express"
>service from UPS. The items will be delivered at your door in maximum 3- 4
>woking days and I will also provide you the tracking number so you can
>follow the shipment on-line.
>
>We can arrange a deal so you can see and inspect the items before I get
>payed.
>The deal will be made via www.squaretrade.com.
>
>
>
>If OK for you, please confirm me your order and shipping address and they
>will contact you with more details.
>
>
>
>Awaiting your reply.
>
>Regards,
>Ronald Hattchet
>
>
>Mark IJzerman wrote:Hi,
>
>I was wondering about those Ipod-mini's you were selling on
>Marktplaats.net.
>
>Let me understand this perfectly clear.
>If I would order five of them, I would pay 5*74 = 370 euros, plus how much
>for shipping?
>Another question I'd like to ask is how long will this offer stand, because
>obviously it'll take me some time to round up four other persons that also
>want one.
>
>
>So, if what I think is correct, maybe I'll buy those.
>
>Thanks in advance,
>Mark IJzerman.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En na wat onderzoek, kwam ik erachter dat Squaretrade waarschuwt voor mensen die zeggen dat je moet betalen met Western Union van ST:
Op de SQ-site: http://www.squaretrade.com/cnt/htm/pop/popup_fraudEmails.html

En ik heb de mails voor verificatie naar ze toegemailt, en het is idd een scam.
Dus, als je al betaald hebt ben je flink genaaid.
Ik hoop het niet voor je. Samen ergens anders cheap iPod's zoeken ?
pi_24037539
Heb nog niet betaald
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:24:50 #174
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24037588
wees blij.
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:38:08 #175
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_24037830
Thx, voor de info. Ik zal em vandaag nog even testen maar vorige keer ging hij echt niet lang mee.
pi_24037871
ehm...

Ik heb met hem afgesproken, in Utrecht... gewoon op 4 januari, waar we dan de deal zouden sluiten enzo, en eens kijken...
zijn minimumafnamedinges was 5, zoals je weet, en ik en mijn vrienden weten nog niet wat nu. Mijn voorstel was om verder te sparen en totaal niets meer tegen deze gast te zeggen, terwijl andere wel even naar Utrecht willen om hem daar een lesje te leren

Maarja... verder sparen dus
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:41:40 #177
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24037907
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:39 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ehm...

Ik heb met hem afgesproken, in Utrecht... gewoon op 4 januari, waar we dan de deal zouden sluiten enzo, en eens kijken...
zijn minimumafnamedinges was 5, zoals je weet, en ik en mijn vrienden weten nog niet wat nu. Mijn voorstel was om verder te sparen en totaal niets meer tegen deze gast te zeggen, terwijl andere wel even naar Utrecht willen om hem daar een lesje te leren

Maarja... verder sparen dus
wacht, je zou m gaan zien in Utrecht?
Ik zou het gewoon doen, als het niet te veel moeite is.
Als hij wel de stuff heeft, kan je me dan mailen?
pi_24038065
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:41 schreef Maaark het volgende:

[..]

wacht, je zou m gaan zien in Utrecht?
Ik zou het gewoon doen, als het niet te veel moeite is.
Als hij wel de stuff heeft, kan je me dan mailen?
héhé, Ik zou sowieso niet met Squaretrade doen...
Ik weet nog niet, ik heb nu helemaal geen zin om hem te zien...

Ik denk er nog over
Maar ik zal je mailen dan... kan je lekker handelen
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:52:02 #179
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24038116
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

héhé, Ik zou sowieso niet met Squaretrade doen...
Ik weet nog niet, ik heb nu helemaal geen zin om hem te zien...

Ik denk er nog over
Maar ik zal je mailen dan... kan je lekker handelen
Of hij komt niet opdagen OF hij heeft een rare manier van handelen.
Er zijn fraudereports bij marktplaats binnengekomen en daarom zijn zijn advertenties gedelete, dus meer klachten.
pi_24038219
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef Maaark het volgende:

[..]

Of hij komt niet opdagen OF hij heeft een rare manier van handelen.
Er zijn fraudereports bij marktplaats binnengekomen en daarom zijn zijn advertenties gedelete, dus meer klachten.
Hoe weet je dat allemaal dan?
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:58:03 #181
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24038254
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

Hoe weet je dat allemaal dan?
Ik heb marktplaats erover gemailt natuurlijk ... al weet ik dat van het opdagen van hem uiteraard niet, dat is gewoon wat ik denk wat er gaat gebeuren.
pi_24038360
kan je je marktplaatsmailtje doorsturen naar mij aub?
mail in profiel
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:23:50 #183
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24038827
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:03 schreef De_Warme_bakker het volgende:
kan je je marktplaatsmailtje doorsturen naar mij aub?
mail in profiel
heb niet meer, mailbox leeggegooid, maar zal wel opnieuw mailen ofzo, alleen al om mn gelijk te bewijzen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Maaark op 17-12-2004 16:44:15 ]
pi_24039594
ik geloof je wel hoor...
Ik baal er alleen stevig van.

van hem nog geen reactie terug...
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:20:03 #185
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24040103
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ik geloof je wel hoor...
Ik baal er alleen stevig van.

van hem nog geen reactie terug...
wat heb je naar hem gemailt? Toen ik had gemailt dat SquareTrade niet zo werkte, en of hij het op de manier wilde doen zoals het hoorde kreeg ik ook niets terug.
pi_24041428
Ik heb hem de link gemaild van SquareTrade, waarin dat ene staat van Western Union. met de tekst erbij: What is This...
pi_24046092
Is een oplichter, dat soort gasten moet je in elkaar slaan, aangezien de politie er niks tegen kan doen.
pi_24053574
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:40 schreef itsontoday het volgende:
Is een oplichter, dat soort gasten moet je in elkaar slaan, aangezien de politie er niks tegen kan doen.
al het contact verbroken met deze knaap, en nu verder sparen..
maarre... Ik zal het topic niet langer vervuilen met mijn handelsproblemen
pi_24053727
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 08:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

al het contact verbroken met deze knaap, en nu verder sparen..
maarre... Ik zal het topic niet langer vervuilen met mijn handelsproblemen
Ik weet niet of je in de buurt van Duitsland woont, maar in Duitsland zijn iPods meestal wel wat goedkoper.

Ik heb vorig jaar een iPod 3rd gen 20GB gekocht voor ¤ 299,- (ok, het was een aanbieding, maar toch).
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:00:29 #190
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24055129
Toch zie ik nog niet duidelijk in waarom kopen via een webwinkel in amerika geen optie is.
Je hebt daar een 40gb iPod voor de prijs van een 20gb iPod hier!
Weet iemand nog een goede, amerikaanse, worldwide-shipping webwinkel?
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:33:44 #191
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_24055722
je moet import belasting betalen?
pi_24055766
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:00 schreef Maaark het volgende:
Toch zie ik nog niet duidelijk in waarom kopen via een webwinkel in amerika geen optie is.
Je hebt daar een 40gb iPod voor de prijs van een 20gb iPod hier!
Weet iemand nog een goede, amerikaanse, worldwide-shipping webwinkel?
op de Amerikaanse Apple site staan de prijzen zonder belasting hé
omdat de belasting per staat verschilt.
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:44:12 #193
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24055930
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:36 schreef super-muffin het volgende:

[..]

op de Amerikaanse Apple site staan de prijzen zonder belasting hé
omdat de belasting per staat verschilt.
Ik heb het niet over de applesite, ik heb het over andere webwinkels...
pi_24055955
Hmmz, ik heb m'n iPod gister binnen gekregen, maar er zit alleen een Duitse en Franse handleiding bij .
Mijn PC blijft ook zeuren over een unknown USB device, ook nadat ik alle software heb geinstalleerd.
Hoe krijg ik in godsnaam muziek op dat ding? .
-
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:46:37 #195
70795 GiSH
waiting for sun
pi_24055977
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmz, ik heb m'n iPod gister binnen gekregen, maar er zit alleen een Duitse en Franse handleiding bij .
Mijn PC blijft ook zeuren over een unknown USB device, ook nadat ik alle software heb geinstalleerd.
wat heb je zelf voor een computer??
pi_24056000
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:46 schreef GiSH het volgende:

[..]

wat heb je zelf voor een computer??
Win XP Pro SP2
-
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:48:16 #197
70795 GiSH
waiting for sun
pi_24056012
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Win XP Pro SP2
heb je de iPod als windows ingesteld?
pi_24056040
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:48 schreef GiSH het volgende:

[..]

heb je de iPod als windows ingesteld?
Ja, althans.
Ik heb gewoon de software van het cdtje geinstalleerd en daar stond "iPod software for windows".
-
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:51:56 #199
70795 GiSH
waiting for sun
pi_24056079
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, althans.
Ik heb gewoon de software van het cdtje geinstalleerd en daar stond "iPod software for windows".
kijk hier eens

http://www.apple.com/nl/support/ipod/
  zaterdag 18 december 2004 @ 13:13:06 #200
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24056428
Stel ik bestel een iPod vanuit amerika op www.onlinemicro.com
De iPod (40g) is daar 385$ + 58$ fedex international shipping.
(er zullen goedkopere websites zijn, maar dit is even een voorbeeld)

Wat komt er dan nog extra bij aan kosten?
pi_24056483
Met een beetje pech mag je nog wat invoerrechten gaan betalen.

Als je het vanuit Amerika wil bestellen, zorg er dan voor dat je een webshop vindt die het als 'Gift' wil verzenden.
  zaterdag 18 december 2004 @ 13:40:09 #202
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24056878
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Met een beetje pech mag je nog wat invoerrechten gaan betalen.

Als je het vanuit Amerika wil bestellen, zorg er dan voor dat je een webshop vindt die het als 'Gift' wil verzenden.
En waarom is het als gift gunstiger, en wie kent amerikaanse webshops met internationale shipping en waar ze dat doen?
pi_24059896
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Formateer even je iPod als FAT32 ofzo. Dan zou het wel moeten werken.
en hoe?

weet ik veel
pi_24068166
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:40 schreef Maaark het volgende:

[..]

En waarom is het als gift gunstiger,
Dan zeurt de douane niet.
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:51:07 #205
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24069157
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dan zeurt de douane niet.
Gaaf!
Nu nog een goeie site
pi_24075243
Nou ik denk het wel aangezien het een nieuwe ipod is...

Dokken... tot 35% van de prijs hier waarschijnlijk...
  zondag 19 december 2004 @ 10:31:48 #207
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_24076559
ik denk dat ik er vandaag maar eens eentje ga aanschaffen..... kerstpakketje voor mezelf (40Gb of 40GB photo)
pi_24082348
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:31 schreef Tovaho het volgende:
ik denk dat ik er vandaag maar eens eentje ga aanschaffen..... kerstpakketje voor mezelf (40Gb of 40GB photo)
op zondag? of bestel je em?
Bram! Boterham!
pi_24082635
TIs vandaag bijna overal koopzondag geloof ik.
pi_24083093
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:42 schreef Robzilla het volgende:
me heeft een iPod 3rd Generation 10GB.

Ik heb hem al een tijdje, en hij heeft al flink wat krasjes op het display enzo. Weet iemand nog een goede manier om dit weg te krijgen?
quote uit andere topic, iemand?
  zondag 19 december 2004 @ 17:35:32 #211
70795 GiSH
waiting for sun
pi_24085108
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:59 schreef Robzilla het volgende:

[..]

quote uit andere topic, iemand?
van dat spul kopen waar je ook krassen van mobiele telefoons kan verwijderen
pi_24085686
tvp
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_24086895
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:35 schreef GiSH het volgende:

[..]

van dat spul kopen waar je ook krassen van mobiele telefoons kan verwijderen
Displex!
  zondag 19 december 2004 @ 21:20:27 #214
16273 Tovaho
pi_24089564
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:28 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

op zondag? of bestel je em?
Koopzondag. De 'gewone' 40GB toch maar gekocht.

Vreemdgenoeg geen nederlandse handleiding......
  zondag 19 december 2004 @ 21:45:03 #215
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24090124
Ik denk dat ik m over een tijdje bij www.advancedmp3players.co.uk haal. Iemand ervaring met die winkel?

Zijn er trouwens nog meer HDspelers die zoiets hebben als een Music Quiz? Want dat is, samen met het slicke design toch wel iets wat me erg aantrekt aan de iPod.
  zondag 19 december 2004 @ 22:17:07 #216
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_24090854
ik heb mijn ipod weer terug, 3 weken nadat hij opgestuurd was naar de fabrikant.
gratis en voor nop een nieuwe gekregen. chapeaux voor de service
pi_24090917
---Niet spammen!---

[ Bericht 98% gewijzigd door Cynix ® op 19-12-2004 22:34:47 ]
pi_24099975
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Formateer even je iPod als FAT32 ofzo. Dan zou het wel moeten werken.
en hoe?

weet ik veel
Dat was het idd. Lukte alleen met FireWire.
Klein vraagje: kan je er ook muziek op zetten zonder iTunes. Want dat werkt wat onoverzichtelijk.
Ik heb 1 folder met 8 albums van band X. Als ik die er allemaal gelijk insleep krijgt de helft wel een mapje per album, waar de helft van de nummers instaan en de rest staat door elkaar.
Kan je via je explorer ook gewoon nummers kopieeren en mapjes maken? Beetje onhandig allemaal hoor.
-
  maandag 20 december 2004 @ 13:03:51 #219
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24100123
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik die er allemaal gelijk insleep krijgt de helft wel een mapje per album, waar de helft van de nummers instaan en de rest staat door elkaar.
Kan je via je explorer ook gewoon nummers kopieeren en mapjes maken? Beetje onhandig allemaal hoor.
Dat komt omdat je nummers niet goed getagged (id3) zijn.

Dan kun je wel een ander programma gebruiken om je mp3's op je iPod te zetten, maar daar kom je niets verder mee, aangezien je nummers dan nog steeds niet getagged zijn.

Tag&Rename is een hele goede tool om je muziek van goede tags te voorzien.
Ik ga naar huis.
  maandag 20 december 2004 @ 21:02:29 #220
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24108240
Op http://www.excaliberpc.com hebben ze de 40 gb iPod voor $375 + max. $37.50 shipping (met tracking order).
Dat zou uitkomen op zo'n 315 euro. Ze hebben ze nu niet in stock, maar 'tis wel erg goedkoop!
Ook accepteren ze paypal, da's veilig!

Nu maar hopen dat ik, als ik het over een paar weken ga bestellen, geen invoershit hoef te betalen
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:56:20 #221
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_24121878
Even melden dat ik het een cool ding vind en ik er ook 1 wil hebben..

TVP dus..
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:50:42 #222
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_24124320
tis ook een cool ding , mijn batterij is gelukkig weer gereanimeerd en deed het gister 8 uur lang op 70% volume.
pi_24126389
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:03 schreef nietzman het volgende:

Tag&Rename is een hele goede tool om je muziek van goede tags te voorzien.
!
Held .
-
  woensdag 22 december 2004 @ 22:05:02 #224
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24147196
Vraag;
Kan je op de iPod notes lezen terwijl je lekker zit te luisteren naar een nummer?
pi_24147285
quote:
Op maandag 20 december 2004 21:02 schreef Maaark het volgende:
Op http://www.excaliberpc.com hebben ze de 40 gb iPod voor $375 + max. $37.50 shipping (met tracking order).
Dat zou uitkomen op zo'n 315 euro. Ze hebben ze nu niet in stock, maar 'tis wel erg goedkoop!
Ook accepteren ze paypal, da's veilig!

Nu maar hopen dat ik, als ik het over een paar weken ga bestellen, geen invoershit hoef te betalen
gaat deze ontwikkelingen hopelijk goed volgen
als je iets weet met betalen ofzo, gewoon posten! ben ook nog steeds op zoek
pi_24147449
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:05 schreef Maaark het volgende:
Vraag;
Kan je op de iPod notes lezen terwijl je lekker zit te luisteren naar een nummer?
Ja muziek gaat altijd door totdat je een nieuw nummer selecteerd.
  woensdag 22 december 2004 @ 22:15:11 #227
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24147454
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

gaat deze ontwikkelingen hopelijk goed volgen
als je iets weet met betalen ofzo, gewoon posten! ben ook nog steeds op zoek
Mja, maar het zal nog wel even duren hoor kmoet nog sparen, ben maar vakkenvuller .
Ik had trouwens weer een mailtje van marktplaats terug, kweet niet of je m nog wilt?
Ik kwam hier vanmiddag langs: <WEGGEHAALD, veel te duur>
Kan je een 'zogenaamde' US postbox aanmaken, je order daarheen laten zenden, en dan zenden zij het weer naar jouw adres. Zo kan je op alle amerikaanse sites dingen bestellen en naar je toe laten zenden, lijkt me. Zal wat nader bekijken als ik het geld bij elkaar heb.

EDIT: blijkbaar te duur, dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door Maaark op 22-12-2004 22:31:53 ]
  woensdag 22 december 2004 @ 22:59:36 #228
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_24148495
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 20:24 schreef nietzman het volgende:

[..]

Kijk Nietz, nog een mooie:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=458514&c=132

Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 22 december 2004 @ 23:06:48 #229
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24148632
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Kijk Nietz, nog een mooie:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=458514&c=132

[afbeelding]
ziet er wel heel nep uit...
besturing lijkt me zwaar kut.
pi_24149559
Die Koreanen kunnen ook niets, behalve na-apen....beetje jammer, die nep-mini.

Een mp3-speler hoeft geen Apple te zijn, er is keus zat, maar áls je een concurrent maakt: wees dan wel zo origineel om zelf iets te ontwerpen! Maar ja, kennelijk gaat dat er bij sommige mensen niet in...

Trouwens, hoe sommige mensen blij kunnen zijn met hun Medion 'iPod' op GoT, dat ze alle problemen op de koop toe nemen. Het werkt allemaal gewoon nét niet, zoals dat hele product het gewoon net niet is
pi_24153841
ben het met je eens, en vind hem ook erg lelijk.
maar die usb-to-go die erop zit, is toch wel aardig relaxed hoor! Ik fotografeer veel, maar dan is dit toch echt wel een uitkomst. eens onderzoeken hoe het verder werkt.-..
pi_24153857
Hoe kan je een nummer stoppen. Ik houd nu die pauzeknop even ingedrukt en dan gaat het scherm uit.. Maar als ik dan klik gaat ie weer verder waar ie was gestopt. .
Kost dat batterijen? .
-
pi_24153863
Voor de iPod kun je ook gewoon een medialezer kopen, waarbij je de iPod ook als imagetank kunt gebruiken!
pi_24155176
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef RubberenRobbie het volgende:
Voor de iPod kun je ook gewoon een medialezer kopen, waarbij je de iPod ook als imagetank kunt gebruiken!
ding kost toch weer 90 euri?
en die medialezer doet alleen Compactflash... en ik heb Xd (fuji)
pi_24161314
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe kan je een nummer stoppen. Ik houd nu die pauzeknop even ingedrukt en dan gaat het scherm uit.. Maar als ik dan klik gaat ie weer verder waar ie was gestopt. .
Kost dat batterijen? .
iets anders selecteren
pi_24184420
goddomme me Mini doet het ineens niet meer!
Gisteren was die gewoon helemaal leeg, aan de lader (via USB) gedaan.
en nu is ie gewoon dood

wat kan/moet ik doen ?
Life sucks
pi_24184569
woehooee!!!
Hij doet het alweer.
bleek dat ik hem moest resetten

wist niet eens dat dat kon

*blij is
Life sucks
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:41:17 #238
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24191917
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kost dat batterijen? .
Ja, dat kost batterijen
Ik scroll altijd naar een mapje met maar 1 nummer erin, klik dan 2 keer zodat ik zelf kan selecteren vanaf waar ik het nummer wil luisteren en scroll dan de speeltijd helemaal door anar het eind.
Vervolgens nokt de ipod met spelen en keert terug naar het menu.
Ik heb 1 keer een stopknop ontdekt geloof ik door een bepaalde toetsencombinatie, maar die ben ik verdomme vergeten
Ik zal mijn boekje er ook eens op nalezen.
pi_24195784
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja, dat kost batterijen
Ik scroll altijd naar een mapje met maar 1 nummer erin, klik dan 2 keer zodat ik zelf kan selecteren vanaf waar ik het nummer wil luisteren en scroll dan de speeltijd helemaal door anar het eind.
Vervolgens nokt de ipod met spelen en keert terug naar het menu.
Ik heb 1 keer een stopknop ontdekt geloof ik door een bepaalde toetsencombinatie, maar die ben ik verdomme vergeten
Ik zal mijn boekje er ook eens op nalezen.
Ja, toch he?
Ik vond die batterij al zo verdacht snel leeg gaan.. En ik heb alleen een Duits en een Frans boekje. .
Tnx for the tip iig .
-
pi_24197922
er moet toch wel een boekje bijzitten?!
en een stopknop??
pi_24197985
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 10:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
er moet toch wel een boekje bijzitten?!
en een stopknop??
Boekje: ja
Stopknop: nee -> oplossing gebruiken die SEMTEX aangeeft, of een zachte reset uitvoeren (in het hoofdmenu een tijd lang play/pause en menu tegelijkertijd ingedrukt houden.
pi_24198211
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 02:30 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, toch he?
Ik vond die batterij al zo verdacht snel leeg gaan.. En ik heb alleen een Duits en een Frans boekje. .
Tnx for the tip iig .
ik heb ook alleen die 2 boekjes, maar @ de site staan wel PDF-files die werken ook wel
Life sucks
pi_24200251
nou als iemand die combinatie weet waar SEMTEX het over had, laat het dan even weten
pi_24200536
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:38 schreef Robzilla het volgende:
nou als iemand die combinatie weet waar SEMTEX het over had, laat het dan even weten
menu en play + / - 5 seconden indrukken
  maandag 27 december 2004 @ 08:16:08 #245
16273 Tovaho
pi_24230767
Vraagje, want volgens mij kan het niet met iTunes:

is het mogelijk om een mixcd met diverse tracks, als 1 m4a-bestand in de mp3 te plaatsen. Anders moet ik er eerst een mp3 van maken, en daarna converteren.....

Als het in 1 keer kan, zou dat wel wat tijd schelen......
pi_24232276
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 14:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

menu en play + / - 5 seconden indrukken
is dat niet een reset?
pi_24232847
Je stopt er ook het nummer mee wat op dat moment aan het spelen is, na de reset staan er geen nummers meer in het geheugen. Als je 'm dan op standby zet houdt hij die instelling iig niet bij

een echte stopknop zit er niet op
pi_24233321
wtf...
hoe stop je dan in godesnaam je nummer?
pi_24233537
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:25 schreef De_Warme_bakker het volgende:
wtf...
hoe stop je dan in godesnaam je nummer?
Daar gebruik ik gewoon de pauze knop voor.

van iPodlounge.com

Q: Does the iPod have a stop or off button?

A: The iPod doesn't have a stop button. You merely pause the song. The iPod is never completely off, it just falls asleep. Because of this "instant-on" feature the iPod responds as quickly as it does when used again. The song starts playing again where you left off. You can manually put your iPod to sleep by pressing and holding the play/pause button. However, when you do this the iPod doesn't remember the song it was playing.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 27-12-2004 12:58:43 ]
pi_24234476
Weet iemand hier hoe je in iTunes muziek van je iPod naar je Library (naar je computer dus) kunt kopieren? Want importeren van de 'Removable disk' kan wel, maar daar staat alles zo ongeordend. Wat ik nu doe is een artiesten opzoeken met de Search functie van Windows, die bestanden dan naar de harde schijf zetten en vervolgens importeren naar de Library. Maar dat duurt zo lang Het moet toch anders kunnen?
pi_24234753
quote:
Op maandag 27 december 2004 13:48 schreef brighton het volgende:
Weet iemand hier hoe je in iTunes muziek van je iPod naar je Library (naar je computer dus) kunt kopieren? Want importeren van de 'Removable disk' kan wel, maar daar staat alles zo ongeordend. Wat ik nu doe is een artiesten opzoeken met de Search functie van Windows, die bestanden dan naar de harde schijf zetten en vervolgens importeren naar de Library. Maar dat duurt zo lang Het moet toch anders kunnen?
Officieel kan het niet, maar het kan wel met Sharepod geloof ik. Moet je even googlen
pi_24234924
quote:
Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef somegirl het volgende:

[..]

Officieel kan het niet, maar het kan wel met Sharepod geloof ik. Moet je even googlen
Gevonden! http://www25.brinkster.com/carmagt/SharePod/
Thanks Heel handig programma
Maar waarom dat nou met iTunes niet kan...

Maarja, dit werkt ook
  dinsdag 28 december 2004 @ 03:14:40 #253
16273 Tovaho
pi_24249737
quote:
Op maandag 27 december 2004 08:16 schreef Tovaho het volgende:
Vraagje, want volgens mij kan het niet met iTunes:

is het mogelijk om een mixcd met diverse tracks, als 1 m4a-bestand in de mp3 te plaatsen. Anders moet ik er eerst een mp3 van maken, en daarna converteren.....

Als het in 1 keer kan, zou dat wel wat tijd schelen......
Voordat ik onnodig veel (extra) werk op mijn nek haal, en niet om te lopen drammen:

Weet iemand of het mogelijk is????
pi_24250698
Je bedoelt dat je één mix-cd als één track wordt overgezet? Dat kan wel (zelf ook gedaan met een aantal live-cd's):
1) iTunes opstarten en de mix-cd in de cd-romspeler stoppen
2) Als de cd geladen is, hem selecteren bij Bron
3) Alle tracks van de cd selecteren
4) Menu -> Geavanceerd -> Cd-tracks samenvoegen
5) Als het goed is, moet je nu een accolade voor alle nummers kunnen zien. Dat houdt in dat de nummers tussen de accolade als één nummer worden geïmporteerd.

Als je iets anders bedoelt, moet je maar weer posten

[ Bericht 1% gewijzigd door RubberenRobbie op 28-12-2004 20:35:40 (slaapdronken, someone? ;)) ]
pi_24252124
edit: verkeerde topic
pi_24252726
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 09:26 schreef RubberenRobbie het volgende:
Je bedoelt dat je één mix-cd als één track wordt overgezet? Dat kan wel (zelf ook gedaan met een aantal live-cd's):
1) iTunes opstarten en de mix-cd in de cd-romspeler stoppen
2) Als de cd geladen is, hem selecteren bij Bron
3) Alle tracks van de cd selecteren
4) Menu -> Geavanceerd -> Cd-tracks samenvoegen
5) Als het goed is, moet je nu een accolade voor alle nummers kunnen zien. Dat houdt in dat de nummers tussen de accolade als één nummer worden geïmporteerd.

Als je iets anders bedoelt, maar je maar weer posten
Hmm, dat ga ik ook maar eens doen
Zo'n stilte tussen twee nummers in een mix is vervelend, maar ik wist niet dat er een oplossing voor was...Thanks
pi_24253294
quote:
Maar waarom dat nou met iTunes niet kan...
dat niet iedereen zijn zuurverdiende cd's massaal gaat verspreiden
iedereen koopt zijn muziek toch in de Itunes Music Store?
natuurlijk vind ik het zelf ook irritant, vergis je niet

heb 1 vraagje; kan je wanneer je 2 ipods tegelijk aansluit op je pc lekker makkelijk muziek van ipod naar ipod slepen?
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:23:37 #258
16273 Tovaho
pi_24253539
@ rubberenrobbie: dat bedoelde ik, dank je
pi_24253951
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:13 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]
heb 1 vraagje; kan je wanneer je 2 ipods tegelijk aansluit op je pc lekker makkelijk muziek van ipod naar ipod slepen?
Volgens mij ook niet...wordt dus iPod > computer > iPod denk ik
pi_24254028
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef brighton het volgende:

[..]

Volgens mij ook niet...wordt dus iPod > computer > iPod denk ik
dat is dan wel weer jammer
pi_24254093
Je zou het moeten proberen als je het zeker wil weten
  woensdag 29 december 2004 @ 09:01:10 #262
16273 Tovaho
pi_24271244
mmmm.... cd tracks samenvoegen is bij mij uitgeschakeld in het menu geavanceerd....
  woensdag 29 december 2004 @ 12:05:28 #263
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24273608
Weet iemand hoe de garantie van apple werkt... je krijgt sowieso 1 jaar, en kan er dan 3 bijkopen. Maar kan je die 3 jaar er nog heel het eerste jaar bijkopen?
pi_24274400
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:05 schreef Maaark het volgende:
Weet iemand hoe de garantie van apple werkt... je krijgt sowieso 1 jaar, en kan er dan 3 bijkopen. Maar kan je die 3 jaar er nog heel het eerste jaar bijkopen?
ja
pi_24286228
Owkee met mijn iPod is het volgende mis:

Hij liep eerst telkens vast of hij ging ineens alleen maar alle nrs vooruitspoelen:S en dus ging ik hem resetten maar nu kan hij telkens alleen nog maar dat mapje weergeven en dan komt het apple logo weer in beeld (hij blijft dus telkens dat reset beeld weergeven) ook als ik hem formatteer via de iPod updater op de pc werkt hij niet.
Nu zei iemand dat dit kwam omdat ik hem had laten vallen(is ook gebeurd) en dat je geen garantie krijgt als je hem hebt laten vallen, klopt dit?? (anders ga ik gewoon een nieuwe halen)
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
  woensdag 29 december 2004 @ 22:51:35 #266
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24286253
Hoe moeten zij weten dat jij hem hebt laten vallen? .
Ik ga naar huis.
pi_24286377
Kun je wel zien aan de soort beschadiging er zitten een aantal bewegende onderdelen in dus dat zal wel verschoven zijn dus waarschijnlijk pakt hij de HD niet meer ofzo
pi_24289204
Gewoon mee terug gaan Tegen een keertje vallen kan kan zo'n ding heus wel tegen (even afkloppen hoewel de mijne ook wel eens op de grond heeft gelegen )
Je kan het in ieder geval altijd proberen
  donderdag 30 december 2004 @ 11:21:39 #269
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24294099
Wat zijn, als je een iPod overweegt, andere spelers waarnaar je ook zou moeten kijken?
Overal staat dat de Audio M3 (ofzo) een iPod killer is...

Maar ik vind het flut dat er geen schermpje op het ding zelf zit...
Dus, wat zijn nog meer goeie spelers die ook in 40GB editie zijn?
  donderdag 30 december 2004 @ 18:33:39 #270
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24302372
http://www.xlr8yourmac.co(...)_on_ipod_review.html

Ik ga Linux zo maar eens op mijn Podje zetten. 8).
Ik ga naar huis.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:05:03 #271
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24302952

Het lijkt wel een iPod photo. 8).

Jammer dat het afspelen van mp3's verre van perfect gaat.
Ik ga naar huis.
  donderdag 30 december 2004 @ 19:06:08 #272
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24302977
Ik wil dat ook, van die leuke dingetjes/screensavegevalletjes op m'n ipod.
Oh en Nietz, ipod photo was er pas vanaf de 3rd gen. Dit is een 2nd gen. Dus dit moet ik ook kunnen..
  donderdag 30 december 2004 @ 19:09:58 #273
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24303069
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:06 schreef SEMTEX het volgende:
Oh en Nietz, ipod photo was er pas vanaf de 3rd gen. Dit is een 2nd gen. Dus dit moet ik ook kunnen..
Nee, het is mijn 3rd gen. De iPod photo is 4th gen.

1st en 2nd gen hadden de knoppen om de draaischijf heen.
Ik ga naar huis.
pi_24304223
Ik heb hem ook sinds vandaag! Zat een dock bij, terwijl ik al een dock had gekocht. Dus als iemand nog een 20gb/40gb dock nodig heeft? (ongebruikt dus).

Alleen 3466 IDtags gaan maken of verbeteren etc. gaat me nu al een muisarm opleveren...
  donderdag 30 december 2004 @ 20:28:47 #275
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24304331
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:21 schreef amsterdam19 het volgende:
Alleen 3466 IDtags gaan maken of verbeteren etc. gaat me nu al een muisarm opleveren...
Tag&Rename.
Ik ga naar huis.
pi_24305436
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:21 schreef Maaark het volgende:
Wat zijn, als je een iPod overweegt, andere spelers waarnaar je ook zou moeten kijken?
Overal staat dat de Audio M3 (ofzo) een iPod killer is...
[afbeelding]

Dus, wat zijn nog meer goeie spelers die ook in 40GB editie zijn?
Een vriend van me heeft de Creative Zen Touch 40 gb gister binnen gekregen. Opzich ook wel leuk dingetje, geluid is uitermate goed vind ik zelf. Maar ik vind hem zelf iets te zwaar voor dagelijks gebruik. Check de review @ tweakers -> http://www.tweakers.net/reviews/531?
pi_24307320
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:21 schreef Maaark het volgende:
tja, het is een kwestie van voorkeur, maar ik mis het schermpje op de speler absoluut niet. Het 5-regelige schermpje in de remote is goed afleesbaar en werkt gewoon goed.

Geen schermpje op de speler is misschien een min punt, maar ik vind géén schermpje in de remote pas echt vervelend (steeds die te grote speler uit je zak halen enzo).
pi_24314356
@ Lolo_Konijn:
iPod is niet groot
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:27:52 #279
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24314605
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:10 schreef pannaking_ het volgende:
@ Lolo_Konijn:
iPod is niet groot
Inderdaad, en ik ben dit toch gewend van jaaaaaaaaaren discman .
Ook, als ik gewoon een goeie playlist aan heb staan hoef ik echt niet elke keer te zien wat ik doe... gewoon volume harder/zachter, en volgende nummer.
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:29:27 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24317578
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:09 schreef nietzman het volgende:

[..]

Nee, het is mijn 3rd gen. De iPod photo is 4th gen.

1st en 2nd gen hadden de knoppen om de draaischijf heen.
Oh ja, 4th gen. Die heb ik
Maar goed, hoe doe je dit? Ik wil 't ook
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:34:55 #281
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24317723
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oh ja, 4th gen. Die heb ik
Maar goed, hoe doe je dit? Ik wil 't ook
Kan nog niet op 4th gen...

zie http://www.ipodlinux.org/index.php/Main_Page :
Fourth generation iPods including the click wheel, mini, U2, and Photo are NOT currently supported!

Jammer he
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:38:25 #282
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24317800
Schijt
pi_24339291
ik las dat het mogelijk is, om software op je iPod te zetten. Hoe is dat mogelijk? Met iTunes?, of ergens anders mee?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:03:15 #284
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24340453
Define "software."

De iPod is gewoon een hardeschijf waar je alles op kunt zetten wat je wilt.
Ik ga naar huis.
pi_24340469
Ik kan goedko(per) aan een ipod komen, 3e generatie, zo ver ik weet is met de 3e generatie niks mis, iemand suggesties?
pi_24340484
Hmmm mijn iPod doet vaag :S

Midden in een nr stopt ineens de muziek en het beeldscherm blijft ook hangen op hetzelfde(dus de bewegende titel staan stil en de song progress loopt ook niet door) Resetten lukt niet, uitzetten ook niet en als ik de iPod op de PC aansluit doet ie ook niks.

MAW het lijkt erop dat ie vastgelopen is....
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:10:52 #287
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24340604
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:04 schreef EmPulSe het volgende:
Ik kan goedko(per) aan een ipod komen, 3e generatie, zo ver ik weet is met de 3e generatie niks mis, iemand suggesties?
Jouw geld, jouw keuze.

De 3rd gen gaat wel minder lang met zijn accu mee.
Ik ga naar huis.
pi_24343789
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:05 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]

Het lijkt wel een iPod photo. 8).

Jammer dat het afspelen van mp3's verre van perfect gaat.
En wie z'n foto is dat?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:23:12 #289
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24344022
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:11 schreef Beathoven het volgende:
En wie z'n foto is dat?
Ik ga naar huis.
pi_24344702
een linux goeroe zeker
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:04:22 #291
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24344775
Bill Hicks?

Die is al tien jaar dood joh.
Ik ga naar huis.
pi_24352008
Is er eigenlijk al een bestandje voor de 4e gen (de nieuwste das toch 4e?) dat de begrenzer van het volume eraf haalt?
  zondag 2 januari 2005 @ 11:34:51 #293
70795 GiSH
waiting for sun
pi_24352029
quote:
Op zondag 2 januari 2005 11:33 schreef Guusie het volgende:
Is er eigenlijk al een bestandje voor de 4e gen (de nieuwste das toch 4e?) dat de begrenzer van het volume eraf haalt?
hoog tijd... soms is tie echt te zacht
pi_24352999
quote:
Het kan ook geen kwaad om eens iets terug te kijken in een topic, want in dit topic staat al een link naar een programma die dat voor je doet.
  zondag 2 januari 2005 @ 12:45:02 #295
70795 GiSH
waiting for sun
pi_24353188
quote:
http://www.pochoirs.de/software_es.htm
  zondag 2 januari 2005 @ 12:57:11 #296
70795 GiSH
waiting for sun
pi_24353424
yes het werkt!!!
  zondag 2 januari 2005 @ 21:42:55 #297
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24360800
He, even een vraagje.
Als een nummer ID3v1 tag én een ID3v2 tag heeft... en stel dat de ID3v1 tag verkeerd is en de andere is goed... welke leest de iPod dan eerst?
Deze informatie kan ik goed gebruiken want ben alles beetje opnieuw aan het taggen...
pi_24361663
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:42 schreef Maaark het volgende:
He, even een vraagje.
Als een nummer ID3v1 tag én een ID3v2 tag heeft... en stel dat de ID3v1 tag verkeerd is en de andere is goed... welke leest de iPod dan eerst?
Deze informatie kan ik goed gebruiken want ben alles beetje opnieuw aan het taggen...
probeer 't uit zou ik zeggen, zoveel moeite is dat niet
  zondag 2 januari 2005 @ 23:38:06 #299
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24362425
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:06 schreef NehcslowZ het volgende:

[..]

probeer 't uit zou ik zeggen, zoveel moeite is dat niet
Ik heb (nog) geen iPod, maar over een week of twee/drie waarschijnlijk wel, en wil dan mijn muziek goed getagt hebben. Dus... weet iemand het?
  maandag 3 januari 2005 @ 10:30:51 #300
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_24368187
quote:
Op woensdag 29 december 2004 22:50 schreef pannaking_ het volgende:
Owkee met mijn iPod is het volgende mis:

Hij liep eerst telkens vast of hij ging ineens alleen maar alle nrs vooruitspoelen:S en dus ging ik hem resetten maar nu kan hij telkens alleen nog maar dat mapje weergeven en dan komt het apple logo weer in beeld (hij blijft dus telkens dat reset beeld weergeven) ook als ik hem formatteer via de iPod updater op de pc werkt hij niet.
Nu zei iemand dat dit kwam omdat ik hem had laten vallen(is ook gebeurd) en dat je geen garantie krijgt als je hem hebt laten vallen, klopt dit?? (anders ga ik gewoon een nieuwe halen)
nee dit komt niet omdat je hem heb laten vallen, ik heb dus precies hetzelfde probleem gehad ( lees mn eerdere posts maar), en ik heb hem nog noit laten vallen.
men zij dat het door geflipte bits en bytes van liedjes kwam, waardoor hij niet normaal meer kon draaien.
ik heb hem dus opgestuurd naar de fabrikant en heb 3 weken later netjes een nieuwe gekregen, moet je misschien ook doen

[edit] dat van de garantie als je hem laat vallen weet ik niet, maar zo'n ding moet toch wel tegen een stootje kunnen? ( behalve als je hem van 2 hoog liet vallen )
pi_24368599
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Het kan ook geen kwaad om eens iets terug te kijken in een topic, want in dit topic staat al een link naar een programma die dat voor je doet.
Misschien ben ik blind, want ik had het al gedaan! Maar bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')