Neen, het dock van de mini is kleiner en past qua formaat ook beter bij de mini, waarbij de mini ook stabieler in het dock staat. Er zit zelfs verschil in het dock van de 3G en de 4G iPod.quote:Op zondag 14 november 2004 11:51 schreef Remzz het volgende:
Is al dat spul zoals het docking station hetzelfde voor de gewone en de mini?
Ah ok bedanktquote:Op zondag 14 november 2004 12:04 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Neen, het dock van de mini is kleiner en past qua formaat ook beter bij de mini, waarbij de mini ook stabieler in het dock staat. Er zit zelfs verschil in het dock van de 3G en de 4G iPod.
Google even op SharePod, download SharePod, pleur het op je iPod. Start dan SharePod vanaf je iPod en gááááánquote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef Legally_Brunette het volgende:
ik heb ook een ipod maar nu wil ik voor andere mensen een cd branden met liedjes die wel op m'n ipod staan, maar die ik van m'n computer heb afgegooid (het is per slot van rekening een externe harde schijf) maar hoe krijg ik die nu ooit weer op een cdrom?
Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd maar ik krijg er dus wel muziek in met itunes, maar er niet meer uit![]()
kan je iTunes dan ook nog gebruiken??quote:Op maandag 15 november 2004 17:27 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Google even op SharePod, download SharePod, pleur het op je iPod. Start dan SharePod vanaf je iPod en gááááán![]()
Voor Mac heb je iPod Agent nodig
Ja hoor, waar je iTunes gebruikt om muziek op de iPod te zetten, gebruik je SharePod om muziek naar de computer te kopiëren (de omgekeerde weg dus)quote:Op maandag 15 november 2004 18:02 schreef GiSH het volgende:
[..]
kan je iTunes dan ook nog gebruiken??
werkt toppiequote:Op maandag 15 november 2004 18:09 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ja hoor, waar je iTunes gebruikt om muziek op de iPod te zetten, gebruik je SharePod om muziek naar de computer te kopiëren (de omgekeerde weg dus)
Ach, je bent gewoon jaloers dat je niet van dit soort hippe sokken voor een iAudio M3 kunt kopenquote:Op maandag 15 november 2004 20:33 schreef MadGuy het volgende:
Gaat er nog iemand een sokje voor zijn of haar tere iPodje kopen?
quote:Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ach, je bent gewoon jaloers dat je niet van dit soort hippe sokken voor een iAudio M3 kunt kopen
Pure iPodverkrachting die dingen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik weet niet of dit in eerdere topics al voorbij gekomen is, maar ik ben ook even te lui om ze door te zoeken. Maar hier kun je 'tattoos' voor je iPod downloaden. Linksonder kun je op gallery klikken voor meer ontwerpen. En je kunt een eigen ontwerp uploaden om er een 'tattoo' van te laten maken.
Dat is weer eens iets anders dan U2 op je iPod. Ik zou er zelf bijvoorbeeld liever The Cure op zien staan. Nu alleen nog een iPod kopen
gaaf spul... alleen nu natuurlijk wachten op de volgende eeuw dat dit ook in NL verkrijgbaar isquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik weet niet of dit in eerdere topics al voorbij gekomen is, maar ik ben ook even te lui om ze door te zoeken. Maar hier kun je 'tattoos' voor je iPod downloaden. Linksonder kun je op gallery klikken voor meer ontwerpen. En je kunt een eigen ontwerp uploaden om er een 'tattoo' van te laten maken.
Dat is weer eens iets anders dan U2 op je iPod. Ik zou er zelf bijvoorbeeld liever The Cure op zien staan. Nu alleen nog een iPod kopen
dat is echt verneuking van je iPod.quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niet helemaal, het is ook een beschermfolie voor je iPodquote:Op woensdag 17 november 2004 08:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
dat is echt verneuking van je iPod.
1) Winamp 5quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef Legally_Brunette het volgende:
ik heb ook een ipod maar nu wil ik voor andere mensen een cd branden met liedjes die wel op m'n ipod staan, maar die ik van m'n computer heb afgegooid (het is per slot van rekening een externe harde schijf) maar hoe krijg ik die nu ooit weer op een cdrom?
Ik weet niet of dit al eerder is gevraagd maar ik krijg er dus wel muziek in met itunes, maar er niet meer uit![]()
Lekker nuttig dan, een onbekraste iPod als er wel allemaal gore lijmvlekken opzitten.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:31 schreef GiSH het volgende:
Niet helemaal, het is ook een beschermfolie voor je iPod
er zijn ook stickers die geen lijm resten achterlaten bij het verwijderen van deze stickers..quote:Op woensdag 17 november 2004 21:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Lekker nuttig dan, een onbekraste iPod als er wel allemaal gore lijmvlekken opzitten.
Haal dan een iSkin of een sock.
dat e book werkt niet helemaal.. ik had mijn ploegenrooster voor het jaar 2005 er in willen zettenquote:Op donderdag 18 november 2004 07:26 schreef phunkk het volgende:
Even iets heel anders, de notesfunctie. Gebruikt iemand deze?
Ik heb eens even wat zitten surfen, en heb iets tofs gevonden: iStories. Je kunt er allemaal spelletjes enzo downloaden, die je kan spelen via het notes-gebeuren van je iPod![]()
Ook kwam ik nog dit tegen: eBook conversion, daar kan je een willekeurig .txt bestand omzetten naar notes, en zo hele boeken naar je iPod zetten zodat je kan lezen terwijl je in de trein zit en naar je muziek luistertIk heb dat lezen eens getest, en het leest niet eens echt vervelend, fijner in ieder geval dan van een pc-monitor.
moet je even kijken welke versie je hebt..quote:Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een ipod mini kan je daar ook software update,s voor downloaden?
zal vast wel ergens staan maar ik ben te lui om te zoeken![]()
http://www.apple.com/nl/ipod/download/quote:Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een ipod mini kan je daar ook software update,s voor downloaden?
zal vast wel ergens staan maar ik ben te lui om te zoeken![]()
Niet echt ontopic, maar goed: bij mij is dat Left outside alone - Anastaciaquote:Op donderdag 18 november 2004 20:46 schreef GiSH het volgende:
welk liedje is bij jullie het meest gedraaid..
de mijne is I'am on fire - Heather Nova
Volgens mij is dat geen bug, maar een featurequote:Op donderdag 18 november 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
Er zit volgens mij een bugje in de mini. Als je bad bijna op is en je gaat hem opladen zegt hij op een gegeven moment dat hij vol is. Je zet hem aan en dan is het nog steets leeg. Ik was zwaar in paniek maar hij bleef wel spelen. Paar min later was opeens m,n bad vol en de rust in me was weer weder gekeerd![]()
Die bug "is bekend". De vraag is óf en wanneer daar iets aan gedaan wordt.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
jha ik heb 1.1 inderdaad maar het is handig om te weten![]()
Er zit volgens mij een bugje in de mini. Als je bad bijna op is en je gaat hem opladen zegt hij op een gegeven moment dat hij vol is. Je zet hem aan en dan is het nog steets leeg. Ik was zwaar in paniek maar hij bleef wel spelen. Paar min later was opeens m,n bad vol en de rust in me was weer weder gekeerd![]()
Proest.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:12 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Niet echt ontopic, maar goed: bij mij is dat Left outside alone - Anastacia
ik heb een groenequote:Op donderdag 18 november 2004 21:18 schreef sooty het volgende:
[..]
Proest.![]()
![]()
Zometeen ga je me nog vertellen dat je een blauwe mini hebt.![]()
apple-tjes groenquote:Op donderdag 18 november 2004 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een groene![]()
Toen ik hem ging halen was piër wind of hoe je dat ook schrijgt er ook. En die ziet mij die groen pakken. Dus hij roept heb je geen oranje? Dus die verkoper, Hoezo? Ja nou dan kan ik met die jongen een stoplicht spelen. Het kokende stoplichtquote:Op donderdag 18 november 2004 21:20 schreef GiSH het volgende:
[..]
apple-tjes groen
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef Steve-02 het volgende:
iPod G4, echt fantastisch. Helaas al een deuk in de achterkant.![]()
Whahahaahaquote:Op donderdag 18 november 2004 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toen ik hem ging halen was piër wind of hoe je dat ook schrijgt er ook. En die ziet mij die groen pakken. Dus hij roept heb je geen oranje? Dus die verkoper, Hoezo? Ja nou dan kan ik met die jongen een stoplicht spelen. Het kokende stoplicht![]()
Ik heb rood haar namelijk![]()
Geweldige gast die Piër wind ( die ADHD kok )
Sorry dat ik lach, sorry dat ik besta...quote:Op donderdag 18 november 2004 23:43 schreef search64 het volgende:
Zo, dat was echt totaal niet grappig.....
ik kom hem regelmatig tegen. Hij hij praat en doet is meesterlijk.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:16 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
WhahahaahaIk lig hier te rollen over de grond
Pierre ruled! (wist je overigens dat je Mie heerlijk kunt frituren! Thnx to Pierreeeee)
Als ik mijn laptop (ook een Applequote:Op donderdag 18 november 2004 21:14 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen bug, maar een feature. In ieder geval is het niets bijzonders: ik heb het met mijn iPod ook: als ik hem na het opladen weer gebruik, is ie bijna leeg. Een paar minuten later is de indicator weer vol: het zal wel net zo zijn als met een automotor: hij moet even warmlopen
Depressief?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:47 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Sorry dat ik lach, sorry dat ik besta...![]()
Moet je ipod wel zijn aangesloten en dan in itunes naar preference, dan de optie open itunes when this ipod is attaced uitvinken.quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:18 schreef phunkk het volgende:
Weet iemand of je kan zorgen dat iTunes NIET start als je je iPod aansluit? Ik word er een beetje moe van namelijk.. Ik heb tot nu toe niks kunnen vinden daarover namelijk.
ik vind de U2 ipod in het zwart wel mooi, alleen jammer dat ze geen bijhorende dock hebben gemaakt(wat best gemogen had voor de prijs)quote:Op vrijdag 19 november 2004 03:26 schreef i-spy24 het volgende:
Weet je wat beter is:
[afbeelding]
U2 iPod
[afbeelding]
U2 iPod close-up
[afbeelding]
U2 iPod met iSock
U2 iPod UK
ik heb ook ge twijfeld aan mini of een 20 GBquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:31 schreef Elocyp het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik een 20 gb of een mini moet kopen. Ik twijfel nogal.
Zwart met rood combineert goed in 99 van de honderd gevallen. Laat dit nou net die ene percent zijn waar de lelijkheid alleen geaccentueerd wordt door deze kleurencombinatie. Als dat clickweel nou geel, groen of zelfs blauw was geweest,had je een kekke gadget gehad.quote:Op vrijdag 19 november 2004 03:26 schreef i-spy24 het volgende:
Weet je wat beter is:
[afbeelding]
U2 iPod
[afbeelding]
U2 iPod close-up
[afbeelding]
U2 iPod met iSock
U2 iPod UK
verstandig, want het wordt dan 57, euro per giga bytequote:Op zaterdag 20 november 2004 00:07 schreef Elocyp het volgende:
Ik heb toch maar de 20 gb versie genomen. De mini is bij de MediaMarkt trouwens maar ¤229.
En net een week geleden voor 269 gekocht...quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:36 schreef GiSH het volgende:
[..]
verstandig, want het wordt dan 57, euro per giga byte
zo'n party hebben ze toch ook al in Nederland gehad???quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:12 schreef i-spy24 het volgende:
en wat helemaal geweldig is, is als er een speciale iPod Party is geweest in England.
[[url=http://hosted.yourimg.com/04/323/08/NakedNewsUKsiPodparty.jpg]afbeelding][/url]
das balen... dan zal binnenkort de 20 gb ook wel in prijs zakken.. eerst de mini om de daar verkoop cijfers te verbeteren... en dan even wachten en dan de 20 gb.quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
En net een week geleden voor 269 gekocht...
Zul je altijd zien...
In andere winkels was de mini wel gewoon 269.quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
En net een week geleden voor 269 gekocht...
Zul je altijd zien...
Nee, juist niet. Dat is funest voor de accu.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:29 schreef Elocyp het volgende:
Ik heb weleens gelezen en gehoord dat je je ipod pas moet opladen als hij echt helemaal leeg is.
Uh...ik heb alleen een firewire en een usb kabel...quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Het 4-6 pins verloopstekkertje gebruiken. Dan levert je computer geen stroom om em op te laden.
Dus het maakt niks uit wanneer ik hem oplaad?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Dat is funest voor de accu.
Het liefste voor hij helemaal leeg is. Afaik.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:18 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Dus het maakt niks uit wanneer ik hem oplaad?
http://ipodbatteryfaq.com/quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:18 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Dus het maakt niks uit wanneer ik hem oplaad?
1) iPod inpluggenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef Elocyp het volgende:
Normaal als ik m'n ipod in z'n dock zet worden gelijk alle nieuwe liedjes uit itunes eropgezet. Nu doet ie dat niet meerHoe kan ik hem het wel weer laten doen? Sorry ben 'n ipod noob
die imod kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:11 schreef RubberenRobbie het volgende:
Net op GoT een handige site gevonden met handige iPod utilities.
Waaronder iMod, waarmee je de geluidsbeperking van Europese iPods kunt verwijderen. Werkt perfect!
hallo Dr Nietz ken je me nogquote:Op woensdag 24 november 2004 20:22 schreef nietzman het volgende:
IK HEB DE IpOD PHOTO AANGERAAKT!!!!!
bronquote:Aldi opent aanval op iPod
door onze redactie
AMSTERDAM - Discount-supermarktketen Aldi gaat stunten met een goedkope MP3-speler van het merk Medion die is uitgevoerd met een 20GB harde schijf. Het apparaat doet met een zogenoemd 'touchwheel' en een chique behuizing sterk denken aan de populaire iPod-speler van Apple.
Met een prijs van 199 euro is het zwarte apparaat evenwel meer dan 100 euro goedkoper dan het wit-metalen hebbeding van de Amerikaanse computerfabrikant. In Duitsland, waar de Medion MD 95200 reeds in diverse Aldi-vestigingen is aangeboden, ontstond een run op de spelers.
Het apparaat is uitgevoerd met een USB 2.0 aansluiting, waarmee het apparaat kan worden aangesloten op digitale camera's en andere apparatuur voor de uitwisseling van gegevens. Tevens heeft de Medion MD 95200 een ingebouwde microfoon waardoor het apparaat kan fungeren als voice-recorder. De oortelefoon is van het merk Sennheiser.
ik doe het onder windows en heb nergens last vanquote:Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef i-spy24 het volgende:
<insteek>
Eeeeh....hebben de meeste iPod users die hier zijn eentje voor de PC? (zal wel..)
WANT ANDERS REAGEER JE NIET ZO FRUSTRIE!!!!!....koop een mac en het gaat veeeeeeeeeeeeeeel makkelijker en vanzelfsprekend
Anders leer je fatsoenlijk nederlands. Hier is echt niets van te begrijpen.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef i-spy24 het volgende:
<insteek>
Eeeeh....hebben de meeste iPod users die hier zijn eentje voor de PC? (zal wel..)
WANT ANDERS REAGEER JE NIET ZO FRUSTRIE!!!!!....koop een mac en het gaat veeeeeeeeeeeeeeel makkelijker en vanzelfsprekend
"Beter goed gejat dan zelf slecht bedacht" komt direct bij me op bij het zien van dit apparaatquote:
Probeer Winamp eens een keer.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:01 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, pehpod werkt zoveel beter als itunes. Nooit meer itunes!
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
1) Winamp 5
2) iPod Support Plug-in for Winamp
3) M3U Copy
4) Nero
Via de Media Library (1) & 2) vereist) in Winamp kun je in de database van je iPod browsen en toevoegen aan je playlist. Daar kun je vervolgens een playlist van maken.
Met Nero (4) vereist) kun je gewoon de playlist branden (m3u & pls kun je toevoegen als audio-bestand, de inhoud wordt automatisch toegevoegd). Je kunt met M3U Copy (3) vereist) de bestanden die in je playlist, die je met Winamp hebt gemaakt, staan kopiëren naar een door jou opgegeven map op je hardeschijf.
Het klopt bij de 20 gig zit geen dock, dixons had laatst wel een aanbieding met een gratis dock erbij.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:53 schreef Maraca het volgende:
Ik heb nu ook een iPod(niet de U2 versie maar de gewone)
Alleen heb ik nu al problemen met de rechter oordopje dus ik moet weer naar MM. Maar voordat ik ga had ik nog een vraagje. Ik heb dus bij de Media Markt die iPod gekocht, maar hoort daar een Dock bij? Volgens de handleiding komt hij bij sommige modellen. Ik heb de 20 GB Classic versie, maar er zat niks in de doos..![]()
De dock krijg je alleen bij de 40GB.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:53 schreef Maraca het volgende:
Ik heb nu ook een iPod(niet de U2 versie maar de gewone)
Alleen heb ik nu al problemen met de rechter oordopje dus ik moet weer naar MM. Maar voordat ik ga had ik nog een vraagje. Ik heb dus bij de Media Markt die iPod gekocht, maar hoort daar een Dock bij? Volgens de handleiding komt hij bij sommige modellen. Ik heb de 20 GB Classic versie, maar er zat niks in de doos..![]()
Heb ik ook al 's gedaan. Werkt ook leuk, maar ik vind EphPod dan toch makkelijker.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Probeer Winamp eens een keer.
[..]
Je wilde eerst toch voor een U2-variant gaan? Of heb ik dat verkeerd? Of ben je toch maar geen fan van U2?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:08 schreef Maraca het volgende:
Ah, ok dat wou ik dus even weten
Ik ben zeker nog een fan van u2quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:44 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Je wilde eerst toch voor een U2-variant gaan? Of heb ik dat verkeerd? Of ben je toch maar geen fan van U2?
Geeft niet hoor, ik had die couponcode ook wel graag gehadquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben zeker nog een fan van u2Ben helemaal verliefd op het nieuwe album, maar ik heb gekozen voor de normale iPod omdat hij goedkoper is
(50 euro is toch een halve maandloon
)
En daarbij, ik kan die kortingsbon nieteens gebruiken omdat ik geen creditcard heb![]()
Maar om het goed te maken met U2 heb ik 2 nieuwe cd's gekocht en al mijn cd's die ik al had erop gezet![]()
He-le-maal kapot-aanklagen die Medion.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:27 schreef schatje het volgende:
bron
Bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:59 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik had die couponcode ook wel graag gehad
Had jij natuurlijk ook een kopietje van de U2-collectie mogen hebben natuurlijk
Idd, dat merk maakt zoiezo bijna alleen maar rommel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
He-le-maal kapot-aanklagen die Medion.
Allofmp3 is gevestigd in Rusland, daar zijn dingen toch wel wat sneller legaal dan hierquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik hoop echt dat ze ooit zo'n systeem ontwerpen als bij Allofmp3, dat je gewoon wat geld stuurt en dat je dan 'onbeperkt' legaal mag downloaden want iTunes heeft best wel leuke dingen![]()
toch best lastig iets kopieren...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:32 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Wat een gedrocht.
Nekschot voor de ontwerper.
Heerlijke review.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:32 schreef MadGuy het volgende:
Mijn God wat slecht die Medion!
Als ie meteen uit zou gaan als je balkje leeg was, zou je dat dus nooit kunnen zien en had dat ding weinig zin. Het dient als waarschuwing dat je em weer moet opladen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:34 schreef BaggerUser het volgende:
trouwens als mn energie balkje leeg is klan ik altijd nog een uur luisteren.. was met mn vorige ook al zo ook een bugje?
Ja, onhandig dat iTunes met dat alles in 1.. je kunt natuurlijk beter 4 losse programma's gebruikenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Probeer Winamp eens een keer.
[..]
Weet je wat pas onhandig is? Een apart programma moeten installeren om m'n muziek (op m'n computer) af te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, onhandig dat iTunes met dat alles in 1.. je kunt natuurlijk beter 4 losse programma's gebruiken
iTunes zat standaard op mijn Appletje hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet je wat pas onhandig is? Een apart programma moeten installeren om m'n muziek (op m'n computer) af te kunnen spelen.
Ik gebruik standaard WinAmp, en die iPod Support-Plugin vind ik zéér fijn.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
iTunes zat standaard op mijn Appletje hoor.
Face it, zolang Microsoft te prutserig is om zelf een fatsoenlijke mediaplayer te maken zit je onder windows altijd nog vast aan een third party mediaplayer.
nee dat is geen optie. als dat wel zo is zou ik het hier niet naar vragenquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:54 schreef somegirl het volgende:
Maar kun je je ipod niet beter in de US kopen? lijkt me veel goedkoper, zeker met de lage dollar nu
Ook al zeg je dat het geen optie is... kzou toch even achter je oren krabben.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:42 schreef poehoe het volgende:
[..]
nee dat is geen optie. als dat wel zo is zou ik het hier niet naar vragen
fijn dat je het vraagt, kan ik het eens aan jullie voorleggenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:25 schreef RubberenRobbie het volgende:
Maar waarom een iPod kopen in Italië?Of woon je soms in Italië? Of zijn iPods daar zoveel goedkoper?
Vragen, vragen
Nee niet doen! Heet hij Ronald Hattchet?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:07 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Mij ook
Maar ik mag eerst alles zien, bekijken, goed schudden, laten stuiteren en weetikveel wat.
En dan pas betalen... dus ja
Nou ik had met hem gemailt, hieronder de conversatie:quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
maaark, kan je je AUB nader toelichting
wacht, je zou m gaan zien in Utrecht?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:39 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ehm...
Ik heb met hem afgesproken, in Utrecht... gewoon op 4 januari, waar we dan de deal zouden sluiten enzo, en eens kijken...
zijn minimumafnamedinges was 5, zoals je weet, en ik en mijn vrienden weten nog niet wat nu. Mijn voorstel was om verder te sparen en totaal niets meer tegen deze gast te zeggen, terwijl andere wel even naar Utrecht willen om hem daar een lesje te leren
Maarja... verder sparen dus
héhé, Ik zou sowieso niet met Squaretrade doen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:41 schreef Maaark het volgende:
[..]
wacht, je zou m gaan zien in Utrecht?
Ik zou het gewoon doen, als het niet te veel moeite is.
Als hij wel de stuff heeft, kan je me dan mailen?
Of hij komt niet opdagen OF hij heeft een rare manier van handelen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
héhé, Ik zou sowieso niet met Squaretrade doen...
Ik weet nog niet, ik heb nu helemaal geen zin om hem te zien...
Ik denk er nog over
Maar ik zal je mailen dan... kan je lekker handelen
Hoe weet je dat allemaal dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:52 schreef Maaark het volgende:
[..]
Of hij komt niet opdagen OF hij heeft een rare manier van handelen.
Er zijn fraudereports bij marktplaats binnengekomen en daarom zijn zijn advertenties gedelete, dus meer klachten.
Ik heb marktplaats erover gemailt natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal dan?
heb niet meer, mailbox leeggegooid, maar zal wel opnieuw mailen ofzo, alleen al om mn gelijk te bewijzen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:03 schreef De_Warme_bakker het volgende:
kan je je marktplaatsmailtje doorsturen naar mij aub?
mail in profiel
wat heb je naar hem gemailt? Toen ik had gemailt dat SquareTrade niet zo werkte, en of hij het op de manier wilde doen zoals het hoorde kreeg ik ook niets terug.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ik geloof je wel hoor...
Ik baal er alleen stevig van.
van hem nog geen reactie terug...
al het contact verbroken met deze knaap, en nu verder sparen..quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:40 schreef itsontoday het volgende:
Is een oplichter, dat soort gasten moet je in elkaar slaan, aangezien de politie er niks tegen kan doen.
Ik weet niet of je in de buurt van Duitsland woont, maar in Duitsland zijn iPods meestal wel wat goedkoper.quote:Op zaterdag 18 december 2004 08:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
al het contact verbroken met deze knaap, en nu verder sparen..
maarre... Ik zal het topic niet langer vervuilen met mijn handelsproblemen
op de Amerikaanse Apple site staan de prijzen zonder belasting héquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:00 schreef Maaark het volgende:
Toch zie ik nog niet duidelijk in waarom kopen via een webwinkel in amerika geen optie is.
Je hebt daar een 40gb iPod voor de prijs van een 20gb iPod hier!
Weet iemand nog een goede, amerikaanse, worldwide-shipping webwinkel?
Ik heb het niet over de applesite, ik heb het over andere webwinkels...quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
op de Amerikaanse Apple site staan de prijzen zonder belasting hé
omdat de belasting per staat verschilt.
wat heb je zelf voor een computer??quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmz, ik heb m'n iPod gister binnen gekregen, maar er zit alleen een Duitse en Franse handleiding bij.
Mijn PC blijft ook zeuren over een unknown USB device, ook nadat ik alle software heb geinstalleerd.
Hoe krijg ik in godsnaam muziek op dat ding?.
Win XP Pro SP2quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:46 schreef GiSH het volgende:
[..]
wat heb je zelf voor een computer??
Ja, althans.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:48 schreef GiSH het volgende:
[..]
heb je de iPod als windows ingesteld?
kijk hier eensquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, althans.
Ik heb gewoon de software van het cdtje geinstalleerd en daar stond "iPod software for windows".
En waarom is het als gift gunstiger, en wie kent amerikaanse webshops met internationale shipping en waar ze dat doen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Met een beetje pech mag je nog wat invoerrechten gaan betalen.
Als je het vanuit Amerika wil bestellen, zorg er dan voor dat je een webshop vindt die het als 'Gift' wil verzenden.
Formateer even je iPod als FAT32 ofzo. Dan zou het wel moeten werken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmz, ik heb m'n iPod gister binnen gekregen, maar er zit alleen een Duitse en Franse handleiding bij.
Mijn PC blijft ook zeuren over een unknown USB device, ook nadat ik alle software heb geinstalleerd.
Hoe krijg ik in godsnaam muziek op dat ding?.
Dan zeurt de douane niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:40 schreef Maaark het volgende:
[..]
En waarom is het als gift gunstiger,
op zondag?quote:Op zondag 19 december 2004 10:31 schreef Tovaho het volgende:
ik denk dat ik er vandaag maar eens eentje ga aanschaffen.....kerstpakketje voor mezelf (40Gb of 40GB photo)
quote uit andere topic, iemand?quote:Op zondag 19 december 2004 15:42 schreef Robzilla het volgende:
me heeft een iPod 3rd Generation 10GB.
Ik heb hem al een tijdje, en hij heeft al flink wat krasjes op het display enzo. Weet iemand nog een goede manier om dit weg te krijgen?
van dat spul kopen waar je ook krassen van mobiele telefoons kan verwijderenquote:
Displex!quote:Op zondag 19 december 2004 17:35 schreef GiSH het volgende:
[..]
van dat spul kopen waar je ook krassen van mobiele telefoons kan verwijderen
Koopzondag. De 'gewone' 40GB toch maar gekocht.quote:
Dat was het idd. Lukte alleen met FireWire.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Formateer even je iPod als FAT32 ofzo. Dan zou het wel moeten werken.
en hoe?
weet ik veel
Dat komt omdat je nummers niet goed getagged (id3) zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik die er allemaal gelijk insleep krijgt de helft wel een mapje per album, waar de helft van de nummers instaan en de rest staat door elkaar.
Kan je via je explorer ook gewoon nummers kopieeren en mapjes maken? Beetje onhandig allemaal hoor.
quote:Op maandag 20 december 2004 13:03 schreef nietzman het volgende:
Tag&Rename is een hele goede tool om je muziek van goede tags te voorzien.
gaat deze ontwikkelingen hopelijk goed volgenquote:Op maandag 20 december 2004 21:02 schreef Maaark het volgende:
Op http://www.excaliberpc.com hebben ze de 40 gb iPod voor $375 + max. $37.50 shipping (met tracking order).
Dat zou uitkomen op zo'n 315 euro. Ze hebben ze nu niet in stock, maar 'tis wel erg goedkoop!
Ook accepteren ze paypal, da's veilig!
Nu maar hopen dat ik, als ik het over een paar weken ga bestellen, geen invoershit hoef te betalen
Ja muziek gaat altijd door totdat je een nieuw nummer selecteerd.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:05 schreef Maaark het volgende:
Vraag;
Kan je op de iPod notes lezen terwijl je lekker zit te luisteren naar een nummer?
Mja, maar het zal nog wel even duren hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 22:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
gaat deze ontwikkelingen hopelijk goed volgen
als je iets weet met betalen ofzo, gewoon posten! ben ook nog steeds op zoek![]()
Kijk Nietz, nog een mooie:quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
He-le-maal kapot-aanklagen die Medion.
quote:Op woensdag 22 december 2004 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kijk Nietz, nog een mooie:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=458514&c=132
[afbeelding]
ding kost toch weer 90 euri?quote:Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef RubberenRobbie het volgende:
Voor de iPod kun je ook gewoon een medialezer kopen, waarbij je de iPod ook als imagetank kunt gebruiken!
iets anders selecterenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe kan je een nummer stoppen. Ik houd nu die pauzeknop even ingedrukt en dan gaat het scherm uit.. Maar als ik dan klik gaat ie weer verder waar ie was gestopt..
Kost dat batterijen?.
Ja, dat kost batterijenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe kan je een nummer stoppen. Ik houd nu die pauzeknop even ingedrukt en dan gaat het scherm uit.. Maar als ik dan klik gaat ie weer verder waar ie was gestopt..
Kost dat batterijen?.
Ja, toch he?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dat kost batterijen
Ik scroll altijd naar een mapje met maar 1 nummer erin, klik dan 2 keer zodat ik zelf kan selecteren vanaf waar ik het nummer wil luisteren en scroll dan de speeltijd helemaal door anar het eind.
Vervolgens nokt de ipod met spelen en keert terug naar het menu.
Ik heb 1 keer een stopknop ontdekt geloof ik door een bepaalde toetsencombinatie, maar die ben ik verdomme vergeten
Ik zal mijn boekje er ook eens op nalezen.
Boekje: jaquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
er moet toch wel een boekje bijzitten?!
en een stopknop??
ik heb ook alleen die 2 boekjes, maar @ de site staan wel PDF-files die werken ook welquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, toch he?
Ik vond die batterij al zo verdacht snel leeg gaan.. En ik heb alleen een Duits en een Frans boekje..
Tnx for the tip iig.
menu en play + / - 5 seconden indrukkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:38 schreef Robzilla het volgende:
nou als iemand die combinatie weet waar SEMTEX het over had, laat het dan even weten
is dat niet een reset?quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
menu en play + / - 5 seconden indrukken
Daar gebruik ik gewoon de pauze knop voor.quote:Op maandag 27 december 2004 12:25 schreef De_Warme_bakker het volgende:
wtf...
hoe stop je dan in godesnaam je nummer?
Officieel kan het niet, maar het kan wel met Sharepod geloof ik. Moet je even googlenquote:Op maandag 27 december 2004 13:48 schreef brighton het volgende:
Weet iemand hier hoe je in iTunes muziek van je iPod naar je Library (naar je computer dus) kunt kopieren? Want importeren van de 'Removable disk' kan wel, maar daar staat alles zo ongeordend. Wat ik nu doe is een artiesten opzoeken met de Search functie van Windows, die bestanden dan naar de harde schijf zetten en vervolgens importeren naar de Library. Maar dat duurt zo langHet moet toch anders kunnen?
Gevonden! http://www25.brinkster.com/carmagt/SharePod/quote:Op maandag 27 december 2004 14:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
Officieel kan het niet, maar het kan wel met Sharepod geloof ik. Moet je even googlen
Voordat ik onnodig veel (extra) werk op mijn nek haal, en niet om te lopen drammen:quote:Op maandag 27 december 2004 08:16 schreef Tovaho het volgende:
Vraagje, want volgens mij kan het niet met iTunes:
is het mogelijk om een mixcd met diverse tracks, als 1 m4a-bestand in de mp3 te plaatsen. Anders moet ik er eerst een mp3 van maken, en daarna converteren.....
Als het in 1 keer kan, zou dat wel wat tijd schelen......
Hmm, dat ga ik ook maar eens doenquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:26 schreef RubberenRobbie het volgende:
Je bedoelt dat je één mix-cd als één track wordt overgezet? Dat kan wel (zelf ook gedaan met een aantal live-cd's):
1) iTunes opstarten en de mix-cd in de cd-romspeler stoppen
2) Als de cd geladen is, hem selecteren bij Bron
3) Alle tracks van de cd selecteren
4) Menu -> Geavanceerd -> Cd-tracks samenvoegen
5) Als het goed is, moet je nu een accolade voor alle nummers kunnen zien. Dat houdt in dat de nummers tussen de accolade als één nummer worden geïmporteerd.
Als je iets anders bedoelt, maar je maar weer posten
dat niet iedereen zijn zuurverdiende cd's massaal gaat verspreidenquote:Maar waarom dat nou met iTunes niet kan...
Volgens mij ook niet...wordt dus iPod > computer > iPod denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:13 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
heb 1 vraagje; kan je wanneer je 2 ipods tegelijk aansluit op je pc lekker makkelijk muziek van ipod naar ipod slepen?
dat is dan wel weer jammerquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:44 schreef brighton het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet...wordt dus iPod > computer > iPod denk ik
jaquote:Op woensdag 29 december 2004 12:05 schreef Maaark het volgende:
Weet iemand hoe de garantie van apple werkt... je krijgt sowieso 1 jaar, en kan er dan 3 bijkopen. Maar kan je die 3 jaar er nog heel het eerste jaar bijkopen?
Nee, het is mijn 3rd gen. De iPod photo is 4th gen.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:06 schreef SEMTEX het volgende:
Oh en Nietz, ipod photo was er pas vanaf de 3rd gen. Dit is een 2nd gen. Dus dit moet ik ook kunnen..
Tag&Rename.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:21 schreef amsterdam19 het volgende:
Alleen 3466 IDtags gaan maken of verbeteren etc. gaat me nu al een muisarm opleveren...
Een vriend van me heeft de Creative Zen Touch 40 gb gister binnen gekregen. Opzich ook wel leuk dingetje, geluid is uitermate goed vind ik zelf. Maar ik vind hem zelf iets te zwaar voor dagelijks gebruik. Check de review @ tweakers -> http://www.tweakers.net/reviews/531?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:21 schreef Maaark het volgende:
Wat zijn, als je een iPod overweegt, andere spelers waarnaar je ook zou moeten kijken?
Overal staat dat de Audio M3 (ofzo) een iPod killer is...
[afbeelding]
Maar ik vind het flut dat er geen schermpje op het ding zelf zit...
Dus, wat zijn nog meer goeie spelers die ook in 40GB editie zijn?
tja, het is een kwestie van voorkeur, maar ik mis het schermpje op de speler absoluut niet. Het 5-regelige schermpje in de remote is goed afleesbaar en werkt gewoon goed.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:21 schreef Maaark het volgende:
Maar ik vind het flut dat er geen schermpje op het ding zelf zit...
Inderdaad, en ik ben dit toch gewend van jaaaaaaaaaren discmanquote:
Oh ja, 4th gen. Die heb ikquote:Op donderdag 30 december 2004 19:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, het is mijn 3rd gen. De iPod photo is 4th gen.
1st en 2nd gen hadden de knoppen om de draaischijf heen.
Kan nog niet op 4th gen...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ja, 4th gen. Die heb ik
Maar goed, hoe doe je dit? Ik wil 't ook
Jouw geld, jouw keuze.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:04 schreef EmPulSe het volgende:
Ik kan goedko(per) aan een ipod komen, 3e generatie, zo ver ik weet is met de 3e generatie niks mis, iemand suggesties?
En wie z'n foto is dat?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:05 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt wel een iPod photo. 8).
Jammer dat het afspelen van mp3's verre van perfect gaat.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:11 schreef Beathoven het volgende:
En wie z'n foto is dat?
hoog tijd... soms is tie echt te zachtquote:Op zondag 2 januari 2005 11:33 schreef Guusie het volgende:
Is er eigenlijk al een bestandje voor de 4e gen (de nieuwste das toch 4e?) dat de begrenzer van het volume eraf haalt?
Het kan ook geen kwaad om eens iets terug te kijken in een topic, want in dit topic staat al een link naar een programma die dat voor je doet.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:33 schreef Guusie het volgende:
Is er eigenlijk al een bestandje voor de 4e gen (de nieuwste das toch 4e?) dat de begrenzer van het volume eraf haalt?
http://www.pochoirs.de/software_es.htmquote:Op zondag 2 januari 2005 11:33 schreef Guusie het volgende:
probeer 't uit zou ik zeggen, zoveel moeite is dat nietquote:Op zondag 2 januari 2005 21:42 schreef Maaark het volgende:
He, even een vraagje.
Als een nummer ID3v1 tag én een ID3v2 tag heeft... en stel dat de ID3v1 tag verkeerd is en de andere is goed... welke leest de iPod dan eerst?
Deze informatie kan ik goed gebruiken want ben alles beetje opnieuw aan het taggen...
Ik heb (nog) geen iPod, maar over een week of twee/drie waarschijnlijk wel, en wil dan mijn muziek goed getagt hebben. Dus... weet iemand het?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:06 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
probeer 't uit zou ik zeggen, zoveel moeite is dat niet
nee dit komt niet omdat je hem heb laten vallen, ik heb dus precies hetzelfde probleem gehad ( lees mn eerdere posts maar), en ik heb hem nog noit laten vallen.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:50 schreef pannaking_ het volgende:
Owkee met mijn iPod is het volgende mis:
Hij liep eerst telkens vast of hij ging ineens alleen maar alle nrs vooruitspoelen:S en dus ging ik hem resetten maar nu kan hij telkens alleen nog maar dat mapje weergeven en dan komt het apple logo weer in beeld (hij blijft dus telkens dat reset beeld weergeven) ook als ik hem formatteer via de iPod updater op de pc werkt hij niet.
Nu zei iemand dat dit kwam omdat ik hem had laten vallen(is ook gebeurd) en dat je geen garantie krijgt als je hem hebt laten vallen, klopt dit?? (anders ga ik gewoon een nieuwe halen)
Misschien ben ik blind, want ik had het al gedaan! Maar bedankt!quote:Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Het kan ook geen kwaad om eens iets terug te kijken in een topic, want in dit topic staat al een link naar een programma die dat voor je doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |