1) iPod inpluggenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef Elocyp het volgende:
Normaal als ik m'n ipod in z'n dock zet worden gelijk alle nieuwe liedjes uit itunes eropgezet. Nu doet ie dat niet meerHoe kan ik hem het wel weer laten doen? Sorry ben 'n ipod noob
die imod kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:11 schreef RubberenRobbie het volgende:
Net op GoT een handige site gevonden met handige iPod utilities.
Waaronder iMod, waarmee je de geluidsbeperking van Europese iPods kunt verwijderen. Werkt perfect!
hallo Dr Nietz ken je me nogquote:Op woensdag 24 november 2004 20:22 schreef nietzman het volgende:
IK HEB DE IpOD PHOTO AANGERAAKT!!!!!
bronquote:Aldi opent aanval op iPod
door onze redactie
AMSTERDAM - Discount-supermarktketen Aldi gaat stunten met een goedkope MP3-speler van het merk Medion die is uitgevoerd met een 20GB harde schijf. Het apparaat doet met een zogenoemd 'touchwheel' en een chique behuizing sterk denken aan de populaire iPod-speler van Apple.
Met een prijs van 199 euro is het zwarte apparaat evenwel meer dan 100 euro goedkoper dan het wit-metalen hebbeding van de Amerikaanse computerfabrikant. In Duitsland, waar de Medion MD 95200 reeds in diverse Aldi-vestigingen is aangeboden, ontstond een run op de spelers.
Het apparaat is uitgevoerd met een USB 2.0 aansluiting, waarmee het apparaat kan worden aangesloten op digitale camera's en andere apparatuur voor de uitwisseling van gegevens. Tevens heeft de Medion MD 95200 een ingebouwde microfoon waardoor het apparaat kan fungeren als voice-recorder. De oortelefoon is van het merk Sennheiser.
ik doe het onder windows en heb nergens last vanquote:Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef i-spy24 het volgende:
<insteek>
Eeeeh....hebben de meeste iPod users die hier zijn eentje voor de PC? (zal wel..)
WANT ANDERS REAGEER JE NIET ZO FRUSTRIE!!!!!....koop een mac en het gaat veeeeeeeeeeeeeeel makkelijker en vanzelfsprekend
Anders leer je fatsoenlijk nederlands. Hier is echt niets van te begrijpen.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef i-spy24 het volgende:
<insteek>
Eeeeh....hebben de meeste iPod users die hier zijn eentje voor de PC? (zal wel..)
WANT ANDERS REAGEER JE NIET ZO FRUSTRIE!!!!!....koop een mac en het gaat veeeeeeeeeeeeeeel makkelijker en vanzelfsprekend
"Beter goed gejat dan zelf slecht bedacht" komt direct bij me op bij het zien van dit apparaatquote:
Probeer Winamp eens een keer.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:01 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, pehpod werkt zoveel beter als itunes. Nooit meer itunes!
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
1) Winamp 5
2) iPod Support Plug-in for Winamp
3) M3U Copy
4) Nero
Via de Media Library (1) & 2) vereist) in Winamp kun je in de database van je iPod browsen en toevoegen aan je playlist. Daar kun je vervolgens een playlist van maken.
Met Nero (4) vereist) kun je gewoon de playlist branden (m3u & pls kun je toevoegen als audio-bestand, de inhoud wordt automatisch toegevoegd). Je kunt met M3U Copy (3) vereist) de bestanden die in je playlist, die je met Winamp hebt gemaakt, staan kopiëren naar een door jou opgegeven map op je hardeschijf.
Het klopt bij de 20 gig zit geen dock, dixons had laatst wel een aanbieding met een gratis dock erbij.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:53 schreef Maraca het volgende:
Ik heb nu ook een iPod(niet de U2 versie maar de gewone)
Alleen heb ik nu al problemen met de rechter oordopje dus ik moet weer naar MM. Maar voordat ik ga had ik nog een vraagje. Ik heb dus bij de Media Markt die iPod gekocht, maar hoort daar een Dock bij? Volgens de handleiding komt hij bij sommige modellen. Ik heb de 20 GB Classic versie, maar er zat niks in de doos..![]()
De dock krijg je alleen bij de 40GB.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:53 schreef Maraca het volgende:
Ik heb nu ook een iPod(niet de U2 versie maar de gewone)
Alleen heb ik nu al problemen met de rechter oordopje dus ik moet weer naar MM. Maar voordat ik ga had ik nog een vraagje. Ik heb dus bij de Media Markt die iPod gekocht, maar hoort daar een Dock bij? Volgens de handleiding komt hij bij sommige modellen. Ik heb de 20 GB Classic versie, maar er zat niks in de doos..![]()
Heb ik ook al 's gedaan. Werkt ook leuk, maar ik vind EphPod dan toch makkelijker.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Probeer Winamp eens een keer.
[..]
Je wilde eerst toch voor een U2-variant gaan? Of heb ik dat verkeerd? Of ben je toch maar geen fan van U2?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:08 schreef Maraca het volgende:
Ah, ok dat wou ik dus even weten
Ik ben zeker nog een fan van u2quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:44 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Je wilde eerst toch voor een U2-variant gaan? Of heb ik dat verkeerd? Of ben je toch maar geen fan van U2?
Geeft niet hoor, ik had die couponcode ook wel graag gehadquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben zeker nog een fan van u2Ben helemaal verliefd op het nieuwe album, maar ik heb gekozen voor de normale iPod omdat hij goedkoper is
(50 euro is toch een halve maandloon
)
En daarbij, ik kan die kortingsbon nieteens gebruiken omdat ik geen creditcard heb![]()
Maar om het goed te maken met U2 heb ik 2 nieuwe cd's gekocht en al mijn cd's die ik al had erop gezet![]()
He-le-maal kapot-aanklagen die Medion.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:27 schreef schatje het volgende:
bron
Bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:59 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik had die couponcode ook wel graag gehad
Had jij natuurlijk ook een kopietje van de U2-collectie mogen hebben natuurlijk
Idd, dat merk maakt zoiezo bijna alleen maar rommel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
He-le-maal kapot-aanklagen die Medion.
Allofmp3 is gevestigd in Rusland, daar zijn dingen toch wel wat sneller legaal dan hierquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik hoop echt dat ze ooit zo'n systeem ontwerpen als bij Allofmp3, dat je gewoon wat geld stuurt en dat je dan 'onbeperkt' legaal mag downloaden want iTunes heeft best wel leuke dingen![]()
toch best lastig iets kopieren...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:32 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Wat een gedrocht.
Nekschot voor de ontwerper.
Heerlijke review.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:32 schreef MadGuy het volgende:
Mijn God wat slecht die Medion!
Als ie meteen uit zou gaan als je balkje leeg was, zou je dat dus nooit kunnen zien en had dat ding weinig zin. Het dient als waarschuwing dat je em weer moet opladen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:34 schreef BaggerUser het volgende:
trouwens als mn energie balkje leeg is klan ik altijd nog een uur luisteren.. was met mn vorige ook al zo ook een bugje?
Ja, onhandig dat iTunes met dat alles in 1.. je kunt natuurlijk beter 4 losse programma's gebruikenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Probeer Winamp eens een keer.
[..]
Weet je wat pas onhandig is? Een apart programma moeten installeren om m'n muziek (op m'n computer) af te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, onhandig dat iTunes met dat alles in 1.. je kunt natuurlijk beter 4 losse programma's gebruiken
iTunes zat standaard op mijn Appletje hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet je wat pas onhandig is? Een apart programma moeten installeren om m'n muziek (op m'n computer) af te kunnen spelen.
Ik gebruik standaard WinAmp, en die iPod Support-Plugin vind ik zéér fijn.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
iTunes zat standaard op mijn Appletje hoor.
Face it, zolang Microsoft te prutserig is om zelf een fatsoenlijke mediaplayer te maken zit je onder windows altijd nog vast aan een third party mediaplayer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |