Ja muziek gaat altijd door totdat je een nieuw nummer selecteerd.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:05 schreef Maaark het volgende:
Vraag;
Kan je op de iPod notes lezen terwijl je lekker zit te luisteren naar een nummer?
Mja, maar het zal nog wel even duren hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 22:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
gaat deze ontwikkelingen hopelijk goed volgen
als je iets weet met betalen ofzo, gewoon posten! ben ook nog steeds op zoek![]()
Kijk Nietz, nog een mooie:quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
He-le-maal kapot-aanklagen die Medion.
quote:Op woensdag 22 december 2004 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kijk Nietz, nog een mooie:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=458514&c=132
[afbeelding]
ding kost toch weer 90 euri?quote:Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef RubberenRobbie het volgende:
Voor de iPod kun je ook gewoon een medialezer kopen, waarbij je de iPod ook als imagetank kunt gebruiken!
iets anders selecterenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe kan je een nummer stoppen. Ik houd nu die pauzeknop even ingedrukt en dan gaat het scherm uit.. Maar als ik dan klik gaat ie weer verder waar ie was gestopt..
Kost dat batterijen?.
Ja, dat kost batterijenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe kan je een nummer stoppen. Ik houd nu die pauzeknop even ingedrukt en dan gaat het scherm uit.. Maar als ik dan klik gaat ie weer verder waar ie was gestopt..
Kost dat batterijen?.
Ja, toch he?quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dat kost batterijen
Ik scroll altijd naar een mapje met maar 1 nummer erin, klik dan 2 keer zodat ik zelf kan selecteren vanaf waar ik het nummer wil luisteren en scroll dan de speeltijd helemaal door anar het eind.
Vervolgens nokt de ipod met spelen en keert terug naar het menu.
Ik heb 1 keer een stopknop ontdekt geloof ik door een bepaalde toetsencombinatie, maar die ben ik verdomme vergeten
Ik zal mijn boekje er ook eens op nalezen.
Boekje: jaquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
er moet toch wel een boekje bijzitten?!
en een stopknop??
ik heb ook alleen die 2 boekjes, maar @ de site staan wel PDF-files die werken ook welquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, toch he?
Ik vond die batterij al zo verdacht snel leeg gaan.. En ik heb alleen een Duits en een Frans boekje..
Tnx for the tip iig.
menu en play + / - 5 seconden indrukkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:38 schreef Robzilla het volgende:
nou als iemand die combinatie weet waar SEMTEX het over had, laat het dan even weten
is dat niet een reset?quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
menu en play + / - 5 seconden indrukken
Daar gebruik ik gewoon de pauze knop voor.quote:Op maandag 27 december 2004 12:25 schreef De_Warme_bakker het volgende:
wtf...
hoe stop je dan in godesnaam je nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |