Zo ben ik ook begonnen en ik kon al vrij snel 15 minuten achter elkaar. MIjn tip zou zijn om de pauzes (dus de wandeltijd) steeds iets korter proberen te maken. Ik ging op die manier van 3 x 5 minuten binnen no time naar 1 keer 15. Daarnaast had ik 1 stuk (van het park naar huis) dat ik telkens zo ver mogelijk probeerde hard te lopen, daar ontdekte ik steeds dat ik toch wel verder was dan ik telkens dacht. Dus daarmee wordt mijn tip, zoek een bepaalde uitdaging. In het park begon ik met een kwart rondje en als ik dat kon dan kwam er weer een kwart bij.quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:52 schreef Snuusje het volgende:
Ik kom net terug van mijn eerste keer hardlopen. Ik heb echt totaal geen conditie. Ik heb telkens 1 min gerend en dan 1 min gewandeld en dat 20 min en ik vond het nauwelijks vol te houden.In elk geval is er, als ik het vol hou, straks wel veel vooruitgang te merken. De van dam tot dam loop is misschien toch iets te optimistisch.
dat doe ik al, ik heb niet echt vaste weegdagen, maar als ik bij mijn ouders ben dan weeg ik me zowat elke dag, gelukkig ben ik niet iedere dag thuis maar meestal alleen in 't weekendquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:52 schreef Snuusje het volgende:
Zwahiel kun je niet beter een vaste weegdag voor jezelf afspreken? Dan zie je denk ik ook minder schommelingen en als je bent afgevallen is het niet telkens 1 of 2 ons. Ik weet dat het lastig is. Ik heb zelf thuis geen weegschaal maar als ik bij mijn ouders ben sta ik er elke ochtend op.
Dat is mijn job, en mijn plan was dat vanavond te doen. Key?quote:Op zondag 16 januari 2005 15:08 schreef Kroeltroel het volgende:
Ik ga dit topic eens even bijlezen. Ik ben nog steeds hetzelfde, van mij geen update dus...
Wie gaat er trouwens updaten??????
Ehm..teveel van iets is nooit goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:36 schreef _Supreme het volgende:
aah, net lekker gesport, en ik ben nu echt verslaafd aan appeltjes!!
is het slecht om 10 appels per dag te eten?
Jep 2e getal is BMI...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:59 schreef sa-sa het volgende:
Ik wil ook meedoen. Kan dat gewoon door zo'n regeltje in te vullen?
Sa-sa (1,64) (22.3) was 62,0 kg, is nu 60 kg en wil graag 55,0 kg wegen. -0
Moest even goed nadenken wat het tweede getal was. Dacht eerst leeftijd, tot ik decimalen zag. Neem aan het BMI is?
Dankje,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:21 schreef YPPY het volgende:
Welkom Sa-sa. Hoe wil je het afvallen aan gaan pakken? Ga je ook sporten of sport je al? Het tweede getal is inderdaad je bmi.
Je kan beter fruit eten dan snoep denk ik altijd maar.
Kijk dit is hem! Jim:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:21 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het met Jim Wasda? Heb je een foto van hem?
52 vind ik ook vrij laag, maar het zit nog bij een goede BMI. Daaronder wil ik nooit komen! Het is maar een streefgewicht, het kan heel lang duren totdat ik 52 weeg, ietsje meer is ook goed (54, 55quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:31 schreef sa-sa het volgende:
Wasda: Ik verbaas me over jouw streefgewicht. Je bent namelijk precies evenlang als ik. En jouw huidige gewicht is ook al een hele tijd mijn streefgewicht geweest. Ik zou niet ontevreden zijn als ik 58 woog. Maar omdat ik het nu goed wil doen, probeer ik voor de 55 te gaan. Maar is 52 niet wat licht voor je lengte? Wil me er niet mee bemoeien hoor, maar ik vroeg me gewoon af waarom je die keuze hebt gemaakt.
Daaronder is inderdaad helemaal magertjes. Nou ja, in ieder geval succes met het afvallen!quote:Op maandag 24 januari 2005 13:50 schreef wasda het volgende:
[..]
52 vind ik ook vrij laag, maar het zit nog bij een goede BMI. Daaronder wil ik nooit komen! Het is maar een streefgewicht, het kan heel lang duren totdat ik 52 weeg, ietsje meer is ook goed (54, 55, maar 58 vind ik voor mijzelf iets teveel.
Misschien zit dat wel bij mij in de cultuur dat dat net iets teveel is. (ik ben aziatisch).
Ik vind 62 wel heel lichtquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:29 schreef _Supreme het volgende:
_Supreme (1.72) was 70 kg, is nu 67 kg en wil graag 62 wegen. -3, ik heb mijn doel even verlaagd. ik ga niet tot de 65, maar gewoon door!
mja, het is ook niet echt een serieus doel, ik wil gewoon even doorgaan, en als ik tevreden ben, stop ikquote:
Volgens de BMI is 59 het minimum met die lengte, dus dat 'heel' licht valt wel mee...quote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 21:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Hmm ik zie trouwens dat je 1.72 bent, ik dacht 1.82 dus mijn fout![]()
Is mooi geworden!quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:21 schreef knuffeldees het volgende:
ik kom me hier ook even melden want ik lurk al een hele tijd mee![]()
Vroeger was ik een dunne sliert, ik werd voor de gek gehouden omdat iedereen me zo omver kon duwen zonder enige moeite, toen ik naar de mbo ging keerde dat helemaal, op het begin ging ik nog met de fiets (retour 30km) en dat was ook goed voor me , maar mijn vriendinnen gingen allemaal met de trein naar school en zodoende ging ik ook niet meer fietsen.
Ik ging liever gezellig kletsen dan alleen fietsen. Na 2 jaar met de trein gegaan te zijn, was mijn gewicht gestegen naar 86 kilo, als je nagaat dat ik maar 1.71 ben is dit natuurlijk veeeeeel te veel.
Weer werd ik gepest opschool, maar nu niet omdat ik te licht was maar juist te dik![]()
Na lange depressiviteit heeft mijn beste vriendin besloten om me te helpen, en dat is gelukt ook!
Ik ben weer de deesje van vroeger en iedereen merkt ook weer aan me dat ik gelukkig met mezelf ben.
Dit wil ik natuurlijk zo houden , want ik heb geen zin meer in die mindere tijden
Daarom hou ik nu ongeveer bij wat ik elke dag eet, en dit werkt al 2 maanden goed, ik ben nog altijd op een stabiel gewicht, al ben ik de laatste weken weer iets meer gaan eten, ook snoep er dergelijkemaargoed in tegenstellling daarvan ben ik minimaal 3 dagen in de sportschool te vinden
voor
na
Hier mijn regeltje dan ook maar
Knuffeldees (1.71) (21.9) was 86, is nu 64, en wil graag 61 kg wegen. -22
Dankjequote:Op woensdag 9 februari 2005 12:54 schreef Woutey het volgende:
[..]
Is mooi geworden!
Weet iemand trouwes nog een nederlandse site waar je je calorieen en activiteiten en zo bij kunt houden?
Vin ik altijd wel handig om te zien.
Dat is een ding wat zeker is, maar die calorieen verbrand ik nu dus weer in de sportschool, en sinds ik fulltime werk heb ik niet meer zoveel tijd om te snoepenquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:31 schreef Confidential het volgende:
Zooo knuffeldees, dat ziet er goed uit zeg!Dat openbaar vervoer kan inderdaad funest zijn voor je figuur, zo ongemerkt trapte je vroeger heel wat calorietjes weg!
Dankjequote:Op donderdag 17 februari 2005 14:51 schreef Kroeltroel het volgende:
Jeetje wat een verschil Knuffeldees! Ziet er goed uit!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Minimum(jeugd)loon Per 1 januari 2005 Werkweek ¹ Bruto ² Netto ³ Minimum maandloon 664,00 592,00 Minimum weekloon 153,25 137,00 Minimum uurloon ¹ 36 uur 4,26 3,81 Minimum uurloon ¹ 38 uur 4,03 3,61 Minimum uurloon ¹ 40 uur 3,83 3,43 |
Hoi Kroeltroel!quote:En nog een welkom (de 4e al, dat gaat goed) voor Actress. Volg je een speciaal dieet, en ga je er ook bij bewegen?
ik werk nu op het moment nog in een supermarkt jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:59 schreef kikoooooo het volgende:
je werkte zeker in een supermarkt?
Dat nieuwe baantje, is dat een bruto of een netto bedrag?
[ code verwijderd ]
Zo damn jij bent welquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:21 schreef knuffeldees het volgende:
ik kom me hier ook even melden want ik lurk al een hele tijd mee![]()
Vroeger was ik een dunne sliert, ik werd voor de gek gehouden omdat iedereen me zo omver kon duwen zonder enige moeite, toen ik naar de mbo ging keerde dat helemaal, op het begin ging ik nog met de fiets (retour 30km) en dat was ook goed voor me , maar mijn vriendinnen gingen allemaal met de trein naar school en zodoende ging ik ook niet meer fietsen.
Ik ging liever gezellig kletsen dan alleen fietsen. Na 2 jaar met de trein gegaan te zijn, was mijn gewicht gestegen naar 86 kilo, als je nagaat dat ik maar 1.71 ben is dit natuurlijk veeeeeel te veel.
Weer werd ik gepest opschool, maar nu niet omdat ik te licht was maar juist te dik![]()
Na lange depressiviteit heeft mijn beste vriendin besloten om me te helpen, en dat is gelukt ook!
Ik ben weer de deesje van vroeger en iedereen merkt ook weer aan me dat ik gelukkig met mezelf ben.
Dit wil ik natuurlijk zo houden , want ik heb geen zin meer in die mindere tijden
Daarom hou ik nu ongeveer bij wat ik elke dag eet, en dit werkt al 2 maanden goed, ik ben nog altijd op een stabiel gewicht, al ben ik de laatste weken weer iets meer gaan eten, ook snoep er dergelijkemaargoed in tegenstellling daarvan ben ik minimaal 3 dagen in de sportschool te vinden
voor
na
Hier mijn regeltje dan ook maar
Knuffeldees (1.71) (21.9) was 86, is nu 64, en wil graag 61 kg wegen. -22
ik heb me eerst bezig gehouden met het afvallen en ben nu sinds een dikke maand bezig met sporten, alhoewel het overtollige huid probleem wel mee valt heb ik wel nog wat te kampen met de probleemzones, waar "kapotte" huid zitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:52 schreef Fastcruiser het volgende:
@knuffeldees: Mooi gelukt hoor: complimenten!
Vraag: geen problemen met "overtollige" huid gehad? En zo ja hoe heb je dat dan opgelost? Veel met sport gedaan?
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef knuffeldees het volgende:
En Zwahiel ook bedankt, en gewoon rustig aan blijven doen en je niet al te veel uitsloven
He kssst weg jijquote:Op maandag 21 februari 2005 15:44 schreef imago het volgende:
En smoesjes dat sporten te ver weg is pikken we niet hè!Koop een paar hardloopschoenen, doe de voordeur open en begin met sporten, makkelijk zat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |