Dankjequote:Op donderdag 17 februari 2005 14:51 schreef Kroeltroel het volgende:
Jeetje wat een verschil Knuffeldees! Ziet er goed uit!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Minimum(jeugd)loon Per 1 januari 2005 Werkweek ¹ Bruto ² Netto ³ Minimum maandloon 664,00 592,00 Minimum weekloon 153,25 137,00 Minimum uurloon ¹ 36 uur 4,26 3,81 Minimum uurloon ¹ 38 uur 4,03 3,61 Minimum uurloon ¹ 40 uur 3,83 3,43 |
Hoi Kroeltroel!quote:En nog een welkom (de 4e al, dat gaat goed) voor Actress. Volg je een speciaal dieet, en ga je er ook bij bewegen?
ik werk nu op het moment nog in een supermarkt jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:59 schreef kikoooooo het volgende:
je werkte zeker in een supermarkt?
Dat nieuwe baantje, is dat een bruto of een netto bedrag?
[ code verwijderd ]
Zo damn jij bent welquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:21 schreef knuffeldees het volgende:
ik kom me hier ook even melden want ik lurk al een hele tijd mee![]()
Vroeger was ik een dunne sliert, ik werd voor de gek gehouden omdat iedereen me zo omver kon duwen zonder enige moeite, toen ik naar de mbo ging keerde dat helemaal, op het begin ging ik nog met de fiets (retour 30km) en dat was ook goed voor me , maar mijn vriendinnen gingen allemaal met de trein naar school en zodoende ging ik ook niet meer fietsen.
Ik ging liever gezellig kletsen dan alleen fietsen. Na 2 jaar met de trein gegaan te zijn, was mijn gewicht gestegen naar 86 kilo, als je nagaat dat ik maar 1.71 ben is dit natuurlijk veeeeeel te veel.
Weer werd ik gepest opschool, maar nu niet omdat ik te licht was maar juist te dik![]()
Na lange depressiviteit heeft mijn beste vriendin besloten om me te helpen, en dat is gelukt ook!
Ik ben weer de deesje van vroeger en iedereen merkt ook weer aan me dat ik gelukkig met mezelf ben.
Dit wil ik natuurlijk zo houden , want ik heb geen zin meer in die mindere tijden
Daarom hou ik nu ongeveer bij wat ik elke dag eet, en dit werkt al 2 maanden goed, ik ben nog altijd op een stabiel gewicht, al ben ik de laatste weken weer iets meer gaan eten, ook snoep er dergelijkemaargoed in tegenstellling daarvan ben ik minimaal 3 dagen in de sportschool te vinden
voor
na
Hier mijn regeltje dan ook maar
Knuffeldees (1.71) (21.9) was 86, is nu 64, en wil graag 61 kg wegen. -22
ik heb me eerst bezig gehouden met het afvallen en ben nu sinds een dikke maand bezig met sporten, alhoewel het overtollige huid probleem wel mee valt heb ik wel nog wat te kampen met de probleemzones, waar "kapotte" huid zitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:52 schreef Fastcruiser het volgende:
@knuffeldees: Mooi gelukt hoor: complimenten!
Vraag: geen problemen met "overtollige" huid gehad? En zo ja hoe heb je dat dan opgelost? Veel met sport gedaan?
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef knuffeldees het volgende:
En Zwahiel ook bedankt, en gewoon rustig aan blijven doen en je niet al te veel uitsloven
He kssst weg jijquote:Op maandag 21 februari 2005 15:44 schreef imago het volgende:
En smoesjes dat sporten te ver weg is pikken we niet hè!Koop een paar hardloopschoenen, doe de voordeur open en begin met sporten, makkelijk zat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |