Ik kan volgende week dinsdag (ergens in de middag) wel, of de weken erna. Ik heb tentamensquote:Op maandag 6 december 2004 11:56 schreef zwahiel het volgende:
Vanmiddag even een afspraak maken wanneer we gaan squashen in Utrecht met iemand van school.
En wanneer kun jij wasda?
dinsdag is primaquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:06 schreef wasda het volgende:
[..]
Ik kan volgende week dinsdag (ergens in de middag) wel, of de weken erna. Ik heb tentamensDus niet veel tijd dan. Eigenlijk moet ik dan ook nog een sportkaart gaan kopen
![]()
Ik ben nu aan het denken of ik bij Olympos wil gaan fitnessen of bij de sportschool om de hoek. Het is natuurlijk wel aantrekkelijker om dichtbij te kunnen sporten, maar misschien is Olympos ook zo gek nog niet.
Al bijna 2 maanden de sportschool niet van de binnenkant gezien, omdat ik nu in Utrecht woon, en dat kan ik merken ook![]()
Hopelijk gaat het met jullie allemaal beter![]()
Is het dan niet eerder slecht dat je "thuis" zo weinig mensen hebt die een oogje in het zeil kunnen houden, dan dat je het slecht vindt dat ze bij je nieuwe sportschool misschien wat overdreven bezorgd daarover zijn? Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze zeggen dat ze niet genoeg mensen hebben om in de gaten te houden of alles goed gaat en dat ze daarom geen zware gewichten hebben; dat lijkt me beter dan dat ze mensen die niet weten hoe het moet onbegeleid laten prutsen.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:26 schreef zwahiel het volgende:
(Thuis doet ons sportcentrum 't met 1 á 2 instructors die zo'n 50 ~ 60 man tegelijk in de gaten houden... (zo'n 50 apparaten!) dus wat nou begeleiding!?)
ik vind 't prima hoor!quote:Op woensdag 8 december 2004 12:14 schreef wasda het volgende:
Ok dinsdagmiddag? Om een uur of 4? Later kan ook![]()
Een dag ongezond eten en meer eten dan je nodig hebt is niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:05 schreef Kaensterle het volgende:
Poehpoeh... Ik heb met Sinterklaas een large Domino's pizza gegeten (in m'n eentje ja, op 2 stukken na opgekregen) met ijs toe. Verder heb ik de afgelopen dagen alleen gezondigd met een stukje banketletter gister....
Ik kán me gewoon niet meer laten gaan qua eten, heel merkwaardig (maar niet per se een slechte zaak lijkt me), goed ik heb dan wel die pizza weggewerkt maar dat was de avondmaaltijd. Vroeger at ik op sinterklaasdag aan een stuk door chocoladeletters, marsepein en chips, maar daar had ik zondag geen enkele behoefte aan.
Dat weet ik wel, maar het moet niet te vaak gebeuren hèquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:54 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Een dag ongezond eten en meer eten dan je nodig hebt is niks mis mee hoor
Dat heb ik juist niet. Ik at vroeger vaak patat, maar ik vind het nu echt niet meer lekker (niet dat ik dat erg vind ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar het moet niet te vaak gebeuren hè![]()
Er bestaat altijd een mogelijkheid om weer "af te glijden" naar je oude eetgewoontes. Nou denk ik niet dat dat zal gebeuren, maar ik ben er wel beducht op.
quote:Op zondag 12 december 2004 10:15 schreef Kroeltroel het volgende:
En zoals voorspeld: er is van mijn sint-snoep-uitbarsting niets meer te merken. De weegschaal gaf hetzelfde aan als vorige week
En ik heb weer een andere reden om niet "af te glijden naar oude eetgewoontes": een dag veel snoepen wordt de dag erna direct afgestraft door een stel puisten in mijn gezicht. Had ik vroeger niet, nu steeds wel. Friet en pizza gaan nog wel zonder problemen trouwens, alleen dingen als pepernoten en chocola zorgen voor puisten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:25 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Dat heb ik juist niet. Ik at vroeger vaak patat, maar ik vind het nu echt niet meer lekker (niet dat ik dat erg vind ofzo)
Wij zitten in bijna exact dezelfde situatie, alleen wordt ik gek van die 63 en ga ik er wel veel moeite voor doen om iig naar de 61 te gaan. Maar ik kan nu eindelijk weer gaan sporten, dat vervelende hoestje van de afgelopen weken is vrijwel verdwenen.quote:Op zondag 12 december 2004 12:10 schreef imago het volgende:
[..]![]()
Ik weeg nu telkens rond de 63 kilo, terwijl ik eigenlijk terug wil naar de 61. Heb al een tijd niet echt veel kunnen sporten, dus ik hoop dat als ik dat weer oppak het wat gemakkelijker zal gaan. Maar voorlopig lijkt het alsof m'n lichaam dit gewicht wel OK vindt: of ik nou veel of weinig eet, ik blijf rond die 63 hangen. En ik blijf eerlijk gezegd liever met gemak rond de 63 kilo, dan dat ik mezelf aan een zwaar en strak regime moet gaan houden om 2 kilo minder te wegen. Maar goed, we zien wel
Je moet ook geen twee dingen gelijk willen, want dan raak je teleurgesteld als het niets wordt. En soms zo erg, dat je voor alle twee de doelstellingen faalt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:20 schreef Radiohoofdje het volgende:
Ik zit hier met een moeilijke situatie.
Ik probeer aan mijn gewicht te werken en ik ben sinds een week gestopt met roken. Echt goed gaat het niet samen. Misschien dat ik vandaag maar weer eens goed begin want de ergste ik-heb-nicotine-nodig-aanvallen zijn wel voorbij. Ik vind het even belangrijker om helemaal van het roken af te komen.
Spierpijn vind ik altijd wel fijn, heb ik zó'n gevoel: yes, goed gepresteerd.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens in de sportschool gezeten. Moest wel weer even wennen en ik durf te wedden dat ik morgen spierpijn heb...
klopt, zo'n 35-50 uur [verschilt per persoon], daarom moet je kracht training ook om de dag doen, maar cardio daar in tegen kan je elke dag doen, zelf lekker als je spierpijn hebt, gaat er lekker uit daardoor, bij mij dan he!quote:Op woensdag 15 december 2004 21:19 schreef imago het volgende:
Maar je spieren hebben toch tijd nodig om te herstellen?
ja dat klopt ook wel, maar het is niet zo leuk als iedereen fietst als een bejaardequote:Op woensdag 15 december 2004 22:33 schreef _Supreme het volgende:
je kunt toch zelf bepalen hoe hard je fietst ofniet dan?
ik was ook helemaal nat toen ik ging spinnen :p
volgende week heb ik vakantie en dan kan ik lekker weer heel veel sporten!
Je lichaam functioneert net als een lamp: het heeft energie nodig om te functionerenquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:53 schreef _Supreme het volgende:
wow, ik heb net echt een enge ervaring gehad.
omdat ik de laatste dagen wat minder eet voel ik ook niet echt meer honger.
ik had vanmorgen dus een halve boterham gegeten en na school een sinasappel. toen ben ik 2 uur intensief gaan fitnissen en toen ik thuis kwam ging ik in bad liggen. Ik voelde me alleen wat zwak verder niks. maar toen ik uit bad stapte, werd ik inneens blind en ik hoorde allemaal geritsel... ik werd misselijk en het leek net alsof ik ZWAAAR dronken was..echt eng!!
toen heb ik snel wat gegeten, en nu gaat het weer beter... eng
Als je te weinig gaat eten en extra veel sporten ga je eerder spierweefsel verbranden dan vet, dus pas op.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:53 schreef _Supreme het volgende:
wow, ik heb net echt een enge ervaring gehad.
omdat ik de laatste dagen wat minder eet voel ik ook niet echt meer honger.
ik had vanmorgen dus een halve boterham gegeten en na school een sinasappel. toen ben ik 2 uur intensief gaan fitnissen en toen ik thuis kwam ging ik in bad liggen. Ik voelde me alleen wat zwak verder niks. maar toen ik uit bad stapte, werd ik inneens blind en ik hoorde allemaal geritsel... ik werd misselijk en het leek net alsof ik ZWAAAR dronken was..echt eng!!
toen heb ik snel wat gegeten, en nu gaat het weer beter... eng
Ik weet het nog niet!quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor sport ga je doen, nein? Ik ben bijv. gaan hardlopen (vreselijk, maar wat ben ik trots op mezelf dat ik steeds anger kan lopen). Ik heb ook aan spinning gedaan, maar dat vond ik maar niets. Dat zadel deed gewoon pijn aan mijn achterwerk, dat ding is veel te klein! Maar ik snap de verslavende factor wel hoor, zwahiel
Ik weet dat toen toeps nog Atkins deed, ze halfdood terugkwam van haar spinninglesquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een keer een proefles spinning vragen, de meeste sportscholen vinden dat wel goed. Ik heb alleen geen idee hoe het zit met atkins en duursporten.
jajaquote:Op maandag 20 december 2004 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net veel geld uitgegeven aan hardloopspullen, dus een spinningsetje kan er niet meer af
En squashen, ook al zo vreselijk leuk!![]()
Wat heb je gekocht???quote:Op maandag 20 december 2004 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net veel geld uitgegeven aan hardloopspullen, dus een spinningsetje kan er niet meer af
En squashen, ook al zo vreselijk leuk!![]()
heb fatsoenshalve nog wat nootjes erin laten zitten in 't kommetjequote:Op maandag 20 december 2004 22:56 schreef imago het volgende:
wasda en zwahiel, stoppen met eten, nu!![]()
Ik heb geen flauw idee hoe het komt, maar ik ga weer góéd! Dat vind ik wel mooi, dan heb ik een soort buffer voor de feestdagen. Ik schommelde rond de 63, ga nu weer richting 61, en zal dan na de feestdagen wel weer rond de 63 zijn. Maar dat vind ik een stuk beter dan dat ik straks opeens op de 65 zit, zo zwaar (voor mijn doen dan hè!) wil ik echt niet meer worden voorlopig.
aah dat deed ik een tijdje geleden ook, terwijl er gewoon geen hond op TV is. gewoon de afstandsbediening verstoppen en jezelf dan lekker helemaal instoppen. dan heb je geen zin meer om die afstandsbediening te zoekenquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:33 schreef zwahiel het volgende:
[..]
heb fatsoenshalve nog wat nootjes erin laten zitten in 't kommetje
Slaap veels te weinig, wil ik op tijd naar bed, hoepla TV aan, nog pas half 2 's nachts voor ik slaap, heb ook van die blauwe wallen onder me ogen zitten nuBleh...
Vanmiddag weer wat frustratie eruit meppen
Ik moet trouwens ook nog steeds mijn georven weegschaal meenemen naar Utrecht, wel zo makkelijk
Ook hier aan het spammen, maniac?quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:00 schreef maniac2000 het volgende:
Hoi, leuk om te horen dat jullie ook zo goed bezig zijn. Ik ben gelukkig al in totaal zo'n 13 kilo kwijtgeraakt.
Heb hier ook al een topic geplaatst, want ik doe mee met de stendersdieetclub. Op de site kun je op me stemen in mijn dagboek lezen.
Allemaal heel veel succes.
Groetjes,
Bianca
http://www.stendersdieetclub.nl/show_poll.php?candidate=bianca
Ohja, die had dit weekend gemoetenquote:Op maandag 27 december 2004 09:30 schreef Kroeltroel het volgende:
Psst, Imago, vergeet je niet te updaten? Het is inmiddels al week 53 maar die hadden we er niet bijgezetEr is trouwens niet veel te updaten zie ik al
![]()
Het is al een paar maanden zo, sinds ik niet meer hardloop. Ik ben wel weer gaan sporten, maar kennelijk zit ik nu in dezelfde situatie als toen ik net begon met hardlopen/afvallen: ik blijf op hetzelfde gewicht en kom zelfs wat aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:14 schreef YPPY het volgende:
Gaat het eten nog wel goed GWS? Soms sluipt er ongemerkt in dat je ongezonder gaat eten. Dan heb je het niet in de gaten, maar het gebeurt wel, of je gaat bijvoorbeeld minder water drinken. En je hebt natuurlijk de feestdagen gehad, heb je toen niet wat extra's op?
Die zijn bij de Makro te halen. Ik heb zelf twee losse van twee kilo gekocht, ik meen voor 2 euro per stuk (lijkt me wel erg weinig als ik er zo over nadenk, maar ik zal vandeweek nog eens kijken...) en ze hadden ook setjes van 6 voor een redelijke prijs die ik me nu even niet kan herinneren.quote:Op maandag 27 december 2004 12:27 schreef zwahiel het volgende:
[...]
Ben ook op zoek naar een dumbel setje voor thuis aangezien ze dat Olympos niet hebben en ik daar 't meeste mee train, dus als iemand nog wat weet
[...]
Mijn plan? Even denken...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:36 schreef YPPY het volgende:
Welkom Rhoona, hoe ben je van plan af te gaan vallen? Het is handig om 'een plan' te maken voordat je begint. Wanneer je vragen hebt over onderdelen van dat plan, laat je het maar weten. Er zitten hier genoeg kenners van wat wel en niet werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |