wtf is sop ?quote:Op maandag 15 november 2004 16:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Digispeed,wil jij de rol van Lisa Kolthof in SOP gaan spelen?
Dat is onze eigen fok soap op gtst bijna iedereen doet mee.quote:Op maandag 15 november 2004 20:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
wtf is sop ?
Dat hoorde ik ook ja.quote:Op maandag 15 november 2004 20:32 schreef timmeeeh het volgende:
janine zei "mên"
Dorotheaquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:42 schreef Orginial het volgende:
Het is nu 100% zeker dat Ferri Somogyi (Rik) en Chris Comvalius (Dorothea) terugkeren in de RTL 4 soap Goede Tijden, Slechte Tijden. Over de komst van Everon Jackson Hooi, bekend van o.a De Erfenis, wil RTL Nederland nog niks loslaten.
Ferri speelde van 1995 t/m. 2003 de rol van Rik de Jong in GTST. Er gingen geruchten dat zijn geliefde Anita, gespeeld door Sabine Koning, ook terugkeert maar hier is niks van waar. Sabine maakt binnenkort haar debuut in de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen).
© www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl
Thomas Bergequote:Op dinsdag 16 november 2004 17:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vond die reactie van Nick op dat verhaal van Sjors prachtig! En het gezicht van Sjors wat daarop volgde ook
Dat wás Bowien.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat moe dat in gtst?
Waarom moeten alle leuke GTST'ers GTST verlaten voor OnM.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
VANAF VANDAAG IN ONM: TANJA JESS als MARJOLEIN CURIE... EEN DAME MET FURIE !
Iddquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:32 schreef farfavour het volgende:
Bowien is niet meer.En onm interesseert me niet.![]()
Beetje jammer idd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom moeten alle leuke GTST'ers GTST verlaten voor OnM.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:15 schreef farfavour het volgende:
Valerie is leuk trouwens de laatste tijd.
Charlie woont nu bij Laura en Jef.En Jef maakte Barbara voor slet uit.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:01 schreef Lauzie het volgende:
Wil er iemand even een korte samenvatting geven van de aflevering van gister? Ik heb het gemist.
Waar is Charlie nu heen? En hoe reageerde Jef toen ie Bar met Ludo zag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |