Tong zou een nieuwe gaan openen, maar hij doet 't nietquote:Op donderdag 11 november 2004 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Gaat lekker again
Jeetje golfer, je hebt de volgende al geoipend !quote:Op donderdag 11 november 2004 00:03 schreef golfer het volgende:
[HOOLS] Het VBL Café deel 489- Georgina heeft neppers
GVD, ben je met net voor prutser.
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2004 00:04 schreef golfer het volgende:
Ga je je OP nog herstellen?
Graag, ik had daar echt per ongeluk het verkeerde nummer ingetoetstquote:Op donderdag 11 november 2004 00:06 schreef golfer het volgende:
Zal ik dan maar het juiste nummer hier ook aanpassen?
Ik voel me toch een beetje lullig, maar het leek alsof niemand een topic ging openen, terwijl Tong nog gezegd had het te doen. Wat mij betreft had zijn topic open mogen blijven.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:08 schreef golfer het volgende:
Wat een prutser die Again, die wordt zo nooit DIG-mod.
Dat duurt nog eventjesquote:Op donderdag 11 november 2004 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Maar wel een lieve papa
Moeten we de loting ook al naar TRU verplaatsenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:11 schreef rubbereend het volgende:goeie tt, Georgina heeft geen nepperds, en wat dan nog....... dadeljik gaan we de beker loten (al denkt Cultheld dat er al geloot is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |