quote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef Fronsertje het volgende:
Morgen ochtend in de Telegraaf: Inval bij ook_gek.
Het grote lek bij Justitie is eindelijk gevonden, het bleek een forum user van het welbekende internet forum FOK!, welke zijn informatie via zijn vader (werkzaam voor justitie) verkrijgt en daarna verspreid onder internetfundamentalisten. Justitie is begonnen aan een grootschalig onderzoek van het FOK! forum, maar al snel bleek dit lastig omdat alle rechercheurs bleven hangen in de onzin topics, meer nieuws volgt..........
Nou... ik heb een paar jaar in de Goeverneurlaan gewoond (precies op de hoek Alard Pierson, waar nu de hulptroepen staan) en door de Goeverneurlaan heb ik wel eens tanks zien gaan (toen het uit de hand was gelopen met de voetbal een keerquote:Op woensdag 10 november 2004 22:51 schreef Papa_Eend het volgende:
[..]
ach kom op joh das echt de grootste crap die ik gehoord heb vandaagWeet je wat voor bestrating er is waar dat huis was? Zo'n tank heeft hier geen eens ruimte om z'n koepel te draaien, en dan nog dan sta je met een tank voor een huis, wat wil je dan? schieten ?
LOLquote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef Fronsertje het volgende:
Het grote lek bij Justitie is eindelijk gevonden, het bleek een forum user van het welbekende internet forum FOK!, welke zijn informatie via zijn vader (werkzaam voor justitie) verkrijgt en daarna verspreid onder internetfundamentalisten. Justitie is begonnen aan een grootschalig onderzoek van het FOK! forum, maar al snel bleek dit lastig omdat alle rechercheurs bleven hangen in de onzin topics, meer nieuws volgt..........
In paraatheid gebracht, en een aantal tanks klaargemaakt voor vervoer.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schei toch uit man, een compleet tkbat laten uitrukken om een huis te zuiveren.... Zelden zulke onzin gehoord...
de zogenaamde rupstankjes..quote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Overigens heb ik via een betrouwbare bron vernomen dat het gerucht dat er tanks ingezet zouden worden niet geheel uit de lucht gegrepen was. Er is tenminste 1 tankbataljon in paraatheid gebracht, en de tanks werden voor vervoer naar Den Haag gereed gemaakt.
Gelukkig is dat vandaag niet nodig gebleken.
wie zegt dat ze willen schieten? ik denk dat er heel wat mensen met graagte achter zo'n ding gaan zitten als er met granaten gegooid wordenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schei toch uit man, een compleet tkbat laten uitrukken om een huis te zuiveren.... Zelden zulke onzin gehoord...
En die kunnen zich prima voortbewegen daar hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Eibertje het volgende:
[..]
de zogenaamde rupstankjes..
die blauwe dingen
http://www.district8.net/quote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef Bosco het volgende:
url scanner svp?
Pantserwagensquote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Eibertje het volgende:
[..]
die blauwe dingen
calamiteitenstream:quote:Op woensdag 10 november 2004 22:56 schreef Bosco het volgende:
url scanner svp?
Mijn vader is een vrijwilligerquote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef Fronsertje het volgende:
Dat waren geen tanks...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee. Kijk nog maar eens na wat er in de jaren 70 bij de Molukse gijzelingen is gedaan. Als je gijzelnemers wil omleggen heb je natuurlijk wel een vrij schootsveld nodig. Mag jij raden hoe lang een gevel bestand is tegen een tank.
jJe hoeft helemaal niet te schieten. Je parkeert gewoon een tank de woonkamer in.
Maar joh, als je me niet wilt geloven dat die oproep er is geweest, dan geloof je me niet. Ik zal er niet wakker van liggen.
eh, nee.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Eibertje het volgende:
[..]
die blauwe dingen
een mislukte tank jaquote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat waren geen tanks...Of een YP 408 moet ook al geclassificeerd worden als "tank"
Combi-infanteriequote:Op woensdag 10 november 2004 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
een mislukte tank ja![]()
ehh.. ja...quote:Op woensdag 10 november 2004 22:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
eh, nee.
ik ben nu wel heel nieuwschierig waar ze die voor wilden gebruikenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef milagro het volgende:
Er zijn dus een hele hoop explosieven gevonden, ze hebben tot morgen nodig de boel te bergen
En daar woon je dan met je kinderen naast/boven tegenover....quote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef milagro het volgende:
Er zijn dus een hele hoop explosieven gevonden, ze hebben tot morgen nodig de boel te bergen
Doe maar een biertje, daar zit ik toch al aanquote:Op woensdag 10 november 2004 23:03 schreef Eibertje het volgende:
[..]
ehh.. ja...
haah ik heb ook een bron.. maja maakt niet uit.. wij allebei een leuke bron ja..
spaatje erbij?
Waar basseer je dat opquote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef milagro het volgende:
Ik ben al vanaf 8 uur vanmorgen bezig met zoeken van informatie, en vroeg vanmorgen schijnen ze zelf te hebben geroepen 20 kilo minimaal in huis te hebbenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op.
Batterijen van de portofoons waren op... zowel HB als Brabanders zelf hebben geen idee waar ze zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 22:38 schreef Skyclad het volgende:
Zijn de Brabanders al uit Den Haag gekomen, of zijn die nog zoek?
op de persconferentie dus nu bezig isquote:Op woensdag 10 november 2004 23:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op.
Geen explosieven gevondenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:10 schreef milagro het volgende:
[..]
op de persconferentie dus nu bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |