Over topgear kan niet genoeg gepraat worden!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:47 schreef Dom_Konijn het volgende:
jemig is het alweer zover..
*meld zich weer in vers topic
hij staat tegen een 575....quote:Op woensdag 10 november 2004 20:59 schreef Neoflapper het volgende:
Aankomende zondag gaan ze die Aston Martin DB9 race versie testen die ze afgelopen zondag ff lieten zien... kijken of ie het kan winnen van de Enzo op het Top Gear circuit. Wat denken jullie? Ik denk dat ie wel een kleine kans maaktVind het trouwens een erg brute bak die DB9
![]()
Ik denk dat de enzo toch sneller blijftquote:Op woensdag 10 november 2004 21:04 schreef Larry101 het volgende:
niet helemaal eerlijk natuurlijk, voor de enzo, dat blijft natuurlijk een straatauto...
welke aflevering van 5th gear is dat? wanneer Tiff in de Enzo rijdt want die ga ik even downloaden. Trouwens de MC-12 is de concurrent voor de DB9 race versie. De MC12 is sneller dan de enzoquote:Op woensdag 10 november 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat de enzo toch sneller blijft![]()
Heb je gezien hoe die enzo in de bochten zich wist te gedragen![]()
Niks niet overhellen. Niks niet over of onderstuur. Dus die DB9 krijgt het bagger zwaar![]()
Heb je gezien wat die ENZO deed met die bandenstapel. Hij wist ze gewoon te laten bewegen en zo vlak langs ging hij ook weer niet![]()
Wel 1 minpuntje gewonden overgens.
Toen tiff moht rijden in de Enzo was het eerste wat hij deed de traction control uit zetten. Sorry but i can't drive a Ferrari whit that on was zijn reactie.
wat zegt clarkson. Je moet wel gek zijn om DAT uit te zetten.
En als je ook ziet hoe bagger snel Tiff die bochten wist in te duiken en dat je hem er driftend uit ziet komen is gewoon geweldig om te zien. Zeker wanneer hijde auto bijna verliest. Stoppen is uitstappen. Maar je kan ook gewoon PLANK gas geven. Het laatste doet Tiff. Geweldige stuurmanskunst laat hij daar zien![]()
maar de DB9 race versie...OOOH!!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:11 schreef Chillmeister het volgende:
de Vanquish S gaat tegen de 575, niet de DB9 race versie
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
maar de DB9 race versie...OOOH!!
* Chillmeister ziet z'n bureau omhoog gaan
Moet je effe op enzo zoeken. De naam weet ik niet zo snel meer.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
welke aflevering van 5th gear is dat? wanneer Tiff in de Enzo rijdt want die ga ik even downloaden.
22 december 2003 dacht ik.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
welke aflevering van 5th gear is dat? wanneer Tiff in de Enzo rijdt want die ga ik even downloaden. Trouwens de MC-12 is de concurrent voor de DB9 race versie. De MC12 is sneller dan de enzo
Ik heb hem hier 19 juli 2003 binnen gesluist volgens WinXP.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef M5 het volgende:
[..]
22 december 2003 dacht ik.
Als je hem nog niet hebt en je hebt een ftp ofzo moet je het maar ff zeggen. Kan ik hem wel ff overpompen. Het is 57 MB, alleen het Ferrari Enzo gedeelte.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Chillmeister het volgende:
welke aflevering van 5th gear is dat? wanneer Tiff in de Enzo rijdt want die ga ik even downloaden. Trouwens de MC-12 is de concurrent voor de DB9 race versie. De MC12 is sneller dan de enzo
Wil ik wel heeeellll graag hebbenquote:Op donderdag 11 november 2004 01:31 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ik heb hem hier 19 juli 2003 binnen gesluist volgens WinXP.
[..]
Als je hem nog niet hebt en je hebt een ftp ofzo moet je het maar ff zeggen. Kan ik hem wel ff overpompen. Het is 57 MB, alleen het Ferrari Enzo gedeelte.
I do look cute there...dont I?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:41 schreef Larry101 het volgende:
[afbeelding]
Hier kunnen we allemaal weer gezellig verder over TopGear.
In mijn optiek het beste autoprogramma op de TV!
De presentatoren:
Jeremy Clarkson:
Richard Hammond:
[afbeelding]
James May:
[afbeelding]
klopt die is hetquote:Op donderdag 11 november 2004 01:31 schreef VjenneKloetn het volgende:
Als je hem nog niet hebt en je hebt een ftp ofzo moet je het maar ff zeggen. Kan ik hem wel ff overpompen. Het is 57 MB, alleen het Ferrari Enzo gedeelte.
ok for a yorkshire man.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef Jeremy_Clarkson het volgende:
[..]
I do look cute there...dont I?![]()
Heb je maar ff toegevoegd.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:07 schreef Danielson het volgende:
[..]
Wil ik wel heeeellll graag hebbenMen msn is DanielBijl@hetnet.nl
The thing is, you are so UNcool that you can't look cutequote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef Jeremy_Clarkson het volgende:
[..]
I do look cute there...dont I?![]()
Nu weten we het wel... kan het weer over het programma gaan aub?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
The thing is, you are so UNcool that you can't look cute
die heb ik ookquote:Op donderdag 11 november 2004 21:35 schreef Nuvole het volgende:
Die 5th Gear aflevering... Is dat die waarin Tiff bij zijn eerste kennismaking met de Enzo een beperkt aantal ronden mag rijden (op Fiorano?) en waarin hij toelichting geeft op zijn verstandhouding met Dario Benuzzi? Even checken of ik de goeie in gedachten heb.
Valt wel mee;quote:Op donderdag 11 november 2004 13:16 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vanquish S wordt zondag da bomb![]()
GROTE verschil is dat Tiff zelfs nog wat racejs in de Formule 1 gereden heeft en Jeremy waarschijnlijk een soort autodidactquote:Op woensdag 10 november 2004 21:13 schreef ook_gek het volgende:
Wel 1 minpuntje gewonden overgens.
Toen tiff moht rijden in de Enzo was het eerste wat hij deed de traction control uit zetten. Sorry but i can't drive a Ferrari whit that on was zijn reactie.
wat zegt clarkson. Je moet wel gek zijn om DAT uit te zetten.
En als je ook ziet hoe bagger snel Tiff die bochten wist in te duiken en dat je hem er driftend uit ziet komen is gewoon geweldig om te zien. Zeker wanneer hijde auto bijna verliest. Stoppen is uitstappen. Maar je kan ook gewoon PLANK gas geven. Het laatste doet Tiff. Geweldige stuurmanskunst laat hij daar zien![]()
Doet 'n beetje denken aan dat gedonder rond die lotus elise, 'n paar jaar terug...quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:44 schreef VanDread het volgende:
[..]
GROTE verschil is dat Tiff zelfs nog wat racejs in de Formule 1 gereden heeft en Jeremy waarschijnlijk een soort autodidact
Dus het mag ook wel dat Tiff die bak beter de bocht door ramt aangezien die met heel wat meer pk's heeft gereden![]()
Meet The Neighbours - Britse kijk op Nederlandquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:39 schreef alki het volgende:
Helaaaaas vanavond geen top gear meer op veronica. Maar wel JC
Zomer 2002quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:09 schreef Klonk het volgende:
zowww, die serie is al oud dat meet the neighbours is een programma uit de vorige eeuw zowat
ok, ik geef toe ik heb het al 3 keer gemist op de BBC, maar iedereen heeft toch BBC in nederland?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:44 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Zomer 2002
Maar nu het door Veronica word uitgezonden krijgen veel meer mensen dit programma te zien![]()
Maar nu word er reclame voor gemaakt door een Nederlandse zender dus trek je sowieso meer kijkers dan als het op de BBC zou zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:46 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok, ik geef toe ik heb het al 3 keer gemist op de BBC, maar iedereen heeft toch BBC in nederland?
Looks en sound vind ik nog altijd het belangrijkste. Het zijn toch beide super vette auto's en het boeit me niet zo veel welke nou sneller is. Ik ga gewoon lekker zitten kwijlen zondagquote:Op vrijdag 12 november 2004 04:11 schreef dolfijn999 het volgende:
[..]
Valt wel mee;
1: De Aston verliest het het kwa tijd van de Ferrari (niet kwa looks)
2: De verwachte powerlap komt voor beide auto's niet onder de 1:28 (dry track)
zondag.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:37 schreef Se7eN20 het volgende:
Wanner komt Top Gear weer???
Zondag 21.00 op BBC2.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:37 schreef Se7eN20 het volgende:
Wanner komt Top Gear weer???
Hij gaat eerst naar de Frenchiesquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:07 schreef Googolplexian het volgende:
Om 21:30 uur op Veronica:
JC visits Holland special
k*t gemist! maar gelukkig was frankrijk eerst?quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:51 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Hij gaat eerst naar de Frenchies
het word herhaald: Meet The Neighbours - Britse kijk op Nederlandquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:22 schreef VanDread het volgende:
[..]
k*t gemist! maar gelukkig was frankrijk eerst?
BBC 2 om precies te zijnquote:Op zondag 14 november 2004 19:43 schreef Tha_T het volgende:
BBC weer?
ben wrs. verplicht even een berichtje achter te laten..quote:Op zondag 14 november 2004 20:50 schreef -Mzraki- het volgende:
this is your 10 minute warning.
Dat was inderdaad wel heel erg vetquote:Op zondag 14 november 2004 22:06 schreef Klonk het volgende:
oeeiiii, wat een fijne aflevering weer, en ze hebben het weer geflikt, mooie nieuwe camera standpunten, die slowmotion bij het optrekken
Ferrari is een zeer goede auto, alleen staan de vorm, de looks van die Ferrari (575 GTC als ik mij niet vergis) me absoluut niet aan. De neus lijkt niet echt in verhouding te zijn met de achterkant.quote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Klonk het volgende:
was ook zo'n shot met die aston die door een plas ging, geweldig.
over die aston gesproken, wat zouden jullie kiezen, de Ferrari of de Aston Martin, ik persoonlijk voor de Aston Martin, Ferrari is het net niet helemaal meer (maar das mijn mening)
Ben altijd al fan geweest van de 550 en de 575 is nog beter dus liever die dan de AMquote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Klonk het volgende:
was ook zo'n shot met die aston die door een plas ging, geweldig.
over die aston gesproken, wat zouden jullie kiezen, de Ferrari of de Aston Martin, ik persoonlijk voor de Aston Martin, Ferrari is het net niet helemaal meer (maar das mijn mening)
heb er altijd nog nooit een sjonnie met een petje en goude ketting in zien zitten, wel veel 50 plussers maar das bij AM ook zoquote:Op zondag 14 november 2004 22:17 schreef Klonk het volgende:
ik heb de laatste tijd bij Ferrari het gevoel dat het een beetje "rijke sjonnie" auto geworden is.
Verschil met de Scaglietti is dat deze een 2+2 is en alleen daarom al in karakter verschilt van de 575 GTC en de Vanguish. De 575 is het beste Ferrari-equivalent van de Vanguish.quote:Op zondag 14 november 2004 22:25 schreef A.l.e.x het volgende:
Technisch is Ferrari wel een stuk verder dan AM, zoals je ook aan de versnellingsbak kon zien
Maar ze hadden beter de opvolger van de 456M GT, met die moeilijke naam, tegen de AM kunnen zetten, dat is een echte GT![]()
Grappig. Ik zou de Vanguish niet eens overwegen. In esthetische zin heeft ie absoluut zijn tekortkomingen. Het brede achterwerk lijkt er nogal onnauwkeurig opgeplakt. Komt door die weinig subtiel gebeeldhouwde schoudervullingen. De achterkant is teleurstellen 'understated' en de wielen nemen teveel van de aandacht voor de overige lijnen weg. Wat looks betreft is de Ferrrai een schot in de roos. Nou ja, in mijn roos dan. Vooral als je er wat langer naar kijkt.quote:Op zondag 14 november 2004 22:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ferrari is een zeer goede auto, alleen staan de vorm, de looks van die Ferrari (575 GTC als ik mij niet vergis) me absoluut niet aan. De neus lijkt niet echt in verhouding te zijn met de achterkant.
De Aston Martin daarentegen, damn, een agressieve, bolle kap, harde achterkant, heerlijk.
nja... maar er werd nu wel veel gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 14 november 2004 23:30 schreef A.l.e.x het volgende:
Highspeed camera's hebben ze al is wat vaker gebruikt hoor
Behalve natuurlijk dat 2 pond ongeveer gelijk staat aan 2 dollarquote:Op zondag 14 november 2004 22:04 schreef A.l.e.x het volgende:
Of morgen de herhaling kijken
Dat van die Ford GT klopt niet helemaal:
http://search.ebay.com/fo(...)Z2QQsosortpropertyZ3
http://search.ebay.co.uk/(...)Z2QQsosortpropertyZ3
stuk hogen dan 110.000
Je kan de uitzending rond donderdag waarschijnlijk downloaden via bittorrent.quote:Op maandag 15 november 2004 10:05 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Is de uitzending ook ergens na te zien? Behalve de herhaling vanavond?
Ja, dat is waar. De DB9 maakt gelukkig heel veel goed op dat gebiedquote:Op zondag 14 november 2004 22:25 schreef A.l.e.x het volgende:
Technisch is Ferrari wel een stuk verder dan AM, zoals je ook aan de versnellingsbak kon zien
Ferrari 575: 1.26.8quote:Op maandag 15 november 2004 18:59 schreef VjenneKloetn het volgende:
Euh, ik heb het zondag niet gezien. Maar heeft er een auto de tijd van de Enzo Ferrari verbeterd dan?
Nee, er was een nieuwe Celebrity Lap.quote:Op maandag 15 november 2004 18:59 schreef VjenneKloetn het volgende:
Euh, ik heb het zondag niet gezien. Maar heeft er een auto de tijd van de Enzo Ferrari verbeterd dan?
Zou ook zeker de Aston Martin kiezen, ondanks die tekortkomingen...vind em ook veel en veel mooier dan de Ferrari. In het zwart is de AM helemaal om je vingers bij af te likken...quote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Klonk het volgende:
wat zouden jullie kiezen
ik zou bijna zweren dat je verstand had van auto's, maar als je constant vanquish met een g blijft schrijven.... niet dat ik verstand heb van auto's, maar dat terzijde, het is een minpuntje bij je relaas in je volgende postquote:Op zondag 14 november 2004 22:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Verschil met de Scaglietti is dat deze een 2+2 is en alleen daarom al in karakter verschilt van de 575 GTC en de Vanguish. De 575 is het beste Ferrari-equivalent van de Vanguish.
En een AM vind je niet opvallendquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:31 schreef Mobster273 het volgende:
ontopic'er: ik zou voor de AM gaan, ondanks dat Ferrari toch wel mijn favoriete merk blijft, ik zou er niet in willen rijden, dat is dan toch weer net té opvallend
dat staat er niet....quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:52 schreef DIJK het volgende:
[..]
En een AM vind je niet opvallend? Heb je wel eens een vanquish zien/horen rijden dan? Je ziet iedereen kijken waar dat geluid vandaan komt en je hoort em al van een afstand aankomen, zelfs als hij weinig toeren draait.
De zonda in het begin was zéér impressive, zeker het downloaden waardquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef nero355 het volgende:
Heb alleen het einde van de vorige gezien (gelukkig en jammer tegelijk maar goed) : Waren er andere boeiende dingen ??
AM interesseert me net ff te weinig om me in de spelling van hun typebenamingen te verdiepen. Maar goed, hoe kun je voor een Vanquish kiezen omdat je een 575 te opvallend vindt?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zou bijna zweren dat je verstand had van auto's, maar als je constant vanquish met een g blijft schrijven.... niet dat ik verstand heb van auto's, maar dat terzijde, het is een minpuntje bij je relaas in je volgende post
ontopic'er: ik zou voor de AM gaan, ondanks dat Ferrari toch wel mijn favoriete merk blijft, ik zou er niet in willen rijden, dat is dan toch weer net té opvallend
Ferrari geen auto dan?quote:Op zondag 21 november 2004 01:00 schreef Argento het volgende:
Oh, en ik heb absoluut geen interesse in en kennis van auto's. Mijn hart ligt bij Ferrari. De rest kan me gestolen worden.
Waarom kijk je dan naar top gear als ik vragen mag? Dat is toch een auto show, geen ferrari show..quote:Op zondag 21 november 2004 01:00 schreef Argento het volgende:
Oh, en ik heb absoluut geen interesse in en kennis van auto's. Mijn hart ligt bij Ferrari. De rest kan me gestolen worden.
quote:Op zondag 21 november 2004 15:08 schreef ook_gek het volgende:
wat komt er vanavond in top gear?
Iddquote:Op zondag 21 november 2004 15:17 schreef Fugie het volgende:
die zonda in die tunnel, echt niet normaal![]()
![]()
![]()
Als ze een Ferrari laten zien, kijk ik natuurlijk wel ff. En doorgaans is er niks beters op TV en heb ik niks beters te doen, so...quote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef Larry101 het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan naar top gear als ik vragen mag? Dat is toch een auto show, geen ferrari show..![]()
Nou vooruit dan maar...quote:Op zondag 21 november 2004 17:28 schreef Argento het volgende:
[..]
Als ze een Ferrari laten zien, kijk ik natuurlijk wel ff. En doorgaans is er niks beters op TV en heb ik niks beters te doen, so...
Waar?! Welk net?!quote:Op zondag 21 november 2004 15:08 schreef ook_gek het volgende:
wat komt er vanavond in top gear?
21.00 BBC2quote:Op zondag 21 november 2004 18:40 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Waar?! Welk net?!![]()
quote:- Jeremy takes Jag's S-Type diesel around the Nurburgring
- We revisit the iconic Mercedes 300SL Gullwing
- Richard drives the fearsome Morgan Aero 8 GTN
- There's the fifth instalment of Top Gear Restoration
- Six historic MPVs are pitched against each other on the race track
- Christian Slater is the Star in the Reasonably Priced Car
Ja vergeet de helftquote:Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef Eyeopener het volgende:
Wat?
[..]
quote:Sunday, BBC2 at 8pm
Believe it or not, we're already up to the fifth episode of the current series, airing on Sunday November 14, there'll be thrills and spills galore, including:
BBC zijn blijkbaar ook maar mensenquote:Op zondag 21 november 2004 20:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja vergeet de helft
[..]
![]()
jup, dat begreep je goed!!quote:Op zondag 21 november 2004 21:53 schreef Dom_Konijn het volgende:
met 110 terug naar 2? en toen gaf de jaq een error, begreep ik dat nou goed
stond in de vorige autoweek een stukje over de Ford GT. Kwam ook de aflevering van Top Gear ter sprake en dat JC de auto terug bracht met iets van 2 mm profiel.quote:Op zondag 21 november 2004 22:10 schreef PeuRac het volgende:
JC kan niet rijden, maar dat was eigenlijk al oud nieuws
Wel jammer dat'ie niet het oudere model had met die hele grote zuigmond voorop...deze had nog een spijl door de grille. Doet desalniettemin niets af aan de coolheid van die autoquote:Op zondag 21 november 2004 21:13 schreef PeuRac het volgende:
Hij heeft een Charger
Vooral de specs van die nissan serenaquote:Op zondag 21 november 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
Die race met de Renault Espaceswas gaaf !
Jaaaaaaaaa !quote:Op zondag 21 november 2004 23:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vooral de specs van die nissan serena(en het gehobbel van die toyota
)
ik heb dubbel gelegen. Dat busje ging hobbelent door de bochtquote:Op zondag 21 november 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
Die race met de Renault Espaceswas gaaf !
Ja het busje was hilarischquote:Op zondag 21 november 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dubbel gelegen. Dat busje ging hobbelent door de bocht
en dat wijf kon goed rijden jha. Maar TERING wat was ze lelijk
Viel reuze mee... Zolang JC meer in beeld is, lijkt ze zelfs erg knap.quote:Op zondag 21 november 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
en dat wijf kon goed rijden jha. Maar TERING wat was ze lelijk
En dan moest die Sabine ook nog eens met links schakelen omdat het stuur aan de verkeerde kant staat. Zo lelijk is ze niet, komt ws door de geblondeerde manen. Ik wil haar op TG wel eens met The Stig zien racen.quote:Op zondag 21 november 2004 22:07 schreef winterapfel het volgende:
JC 2 dagen zweten en die griet rijdt 'n 9.12 in d'r eerste rondje in de Jag
zoals JC zelf zou zeggen: "lozer" L
achterstevoren over de streep...quote:Op maandag 22 november 2004 06:21 schreef Klonk het volgende:
minpunt: de interviews voor een star in een goedkope kar worden langer en laner en steeds minder boeiend.
en die morgan, pfoei, moeders mooiste was het niet, maar wat een geluid, en hoe dat ding er vandoor ging
Sabine zit komende week ook in "Clarkson meets the neighbours" (vrijdag 21.30) wanneer Jeremy met 's werelds snelste taxi-chauffeuse een ritje maakt.quote:Op zondag 21 november 2004 22:06 schreef Xtreem het volgende:
sabine
Tiff had dat grietje rijles gegevenquote:Op maandag 22 november 2004 16:36 schreef Mr._T-Rex het volgende:
gast, een enzo rijdt dat rondje in 8 minuten en zij doet het met een S-Type in 9,16 ofzoiets! In een auto die ze niet kent. Dat vind ik best knap en veel beter dan JC. Ben alleen benieuwd hoe het zou zijn verlopen als Tiff Needel met die Jag had gereden. Dat had ik willen zien
Het lijkt me niet dat een Enzo langzamer is dan een BMW M3 CSL op de Ring. Ookal is de CSL speciaal getuned om de 8 minuten daar te halen.quote:Op maandag 22 november 2004 16:36 schreef Mr._T-Rex het volgende:
gast, een enzo rijdt dat rondje in 8 minuten
Dan heb ik liever Vickyquote:Op maandag 22 november 2004 16:48 schreef zijle het volgende:
[..]
Tiff had dat grietje rijles gegeven![]()
ach er is een pimp my ride marathon op mtv.quote:Op zondag 28 november 2004 21:04 schreef GiSH het volgende:
gloeiende gloeiende.. zit ik dan.. met m'n chippies en cuba libre.. maar zonder top gear
Ja.... ik vond het ook jammer dat het niet kwam... Jeremy heeft het wel verteld vorige week...quote:Op zondag 28 november 2004 21:04 schreef GiSH het volgende:
gloeiende gloeiende.. zit ik dan.. met m'n chippies en cuba libre.. maar zonder top gear
Strakke taxi trouwens...M5.....quote:Op maandag 22 november 2004 12:58 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Sabine zit komende week ook in "Clarkson meets the neighbours" (vrijdag 21.30) wanneer Jeremy met 's werelds snelste taxi-chauffeuse een ritje maakt.
Die Evo 8 hebben ze een speciale versie van, produceert meer dan 400 pk uit een 2,0 liter blok.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:24 schreef dolfijn999 het volgende:
Komende zondag (5 dec)
Richard lifts the lid off the BMW 6 Series cabriolet
Jeremy finds out if the true spirit of the VW Golf Gti is back.
This week's Star in a Reasonably Priced Car is Sir Cliff Richard.
Een week later (12 dec)
Jeremy goes green with the Toyota Prius.
Richard and James are in search of the worst handling car.
Mitsubishi Evo 8 goes head to head with a Lamborghini Murcielago.
en na iedere <5000 km een sservicebeurtquote:Op woensdag 1 december 2004 13:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die Evo 8 hebben ze een speciale versie van, produceert meer dan 400 pk uit een 2,0 liter blok..
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:04 schreef mvt het volgende:
[..]
en na iedere <5000 km een sservicebeurt
heb nog niet zo iets van, whoquote:Vandaag o.a. de cabriolet van de BMW 6-serie en de VW Golf Gti
tvgids.nl
Reken maar dat de BMW 645Ci Convertable zoiets is van, whoquote:Op zondag 5 december 2004 19:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb nog niet zo iets van, who
maar ga uiteraard kijken
nee pauperquote:Op zondag 5 december 2004 19:13 schreef hermandeperman het volgende:![]()
![]()
ik ben bij mijn ouders en die hebben geen BBC
![]()
![]()
kan ik het niet ergens online gestreamed kijken?
je moet eens wat meer autobladen lezen, deze waren ook vol lofquote:Op donderdag 2 december 2004 02:10 schreef dolfijn999 het volgende:
Ik ben ook beniewd naar de (Jeremy) review van de Golf V GTi, want het "softe" Fifth Gear (sponsering?) was zeer te spreken over de Golf, ze vonden hem beter dan een Honda Civic Type R.
1) Nee.quote:Op zondag 5 december 2004 20:47 schreef Steve-O het volgende:
1 Was er vorige week nou TG
2 Komt het vanavond
Tja, blijkbaar niet. Vond hem ook wel een beetje tegenvallen, niets geen supercars ofzoquote:Op zondag 5 december 2004 22:36 schreef zijle het volgende:
Mooie aflevering weer, maar ik dacht de 6-serie cabriolet erinzat??
Dat is niet zo moeilijk om te snappen hoorquote:Op maandag 6 december 2004 15:11 schreef Larry101 het volgende:
Snapte alleen niet helemaal waarom Richard die van hem niet kon verkopen..
bedankt, heb hem inmiddels gevonden om emulequote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef Klonk het volgende:
De nieuwe video/dvd van Clarkson genaamd Hot Metal is weer te *kuch "koop"
hoogtepunten o.a. met een panzerfaust schieten op een scorpio, head to head o.a. Mc Laren SLR en de Porsche GT, verder sprintjes tussen alle Nissan Z-cars en een paar Aston Martins.
Dat die kar te lelijk was om te verkopen, begreep ik wel.. Maar het verhaal erom heen niet...quote:Op maandag 6 december 2004 15:50 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk om te snappen hoor
Idd, en dan gaan lopen vragen naar links waar ze de aflevering kunnen downloaden, en dan krijgen wij weer een rel met ThaFreak.quote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef Klonk het volgende:
Vanavond dus om 20.00 uur nederlandse tijd
* Klonk is benieuwd hoeveel mensen om 21.00 komen vloeken dat topgear er niet op is / dan wel gemist hebben
pfff ben ik even blij dat ik dit leesquote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef Klonk het volgende:
* Klonk is benieuwd hoeveel mensen om 21.00 komen vloeken dat topgear er niet op is / dan wel gemist hebben
Het is in 2001 opgenomen geloof ik jaquote:Op zondag 12 december 2004 14:16 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde dat die afleveringen van "Jeremy meets the Neighbours" al van meer dan 3 jaar geleden zijn, klopt dat
damn waarom moet dat nou weer precies als RTL autowereld komtquote:Op zondag 12 december 2004 13:54 schreef Georges het volgende:
Ok dan, ik zag het wel eens op RTL5 maar dat is al een tijdje niet meer daar dacht ik.
Vanavond dus 20 uur op de BBC.
Goh, wat een moeillijke keuze, wat zal ik kijken...quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Joostve het volgende:
[..]
damn waarom moet dat nou weer precies als RTL autowereld komt
quote:Op zondag 12 december 2004 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah, dank A.l.e.x. je hebt me een naam gegeven die ik in mijn ignore lijstje kan zetten van mij TV.
God wat heb ik een hekel aan die Bavo, en het soort autoprogramma´s wat hij doet. Altijd alleen maar positief, maar dan ook nog vreselijk slecht gemaakt. Ik bedoel een VW reclamespot doet het zelfde maar is daarentegen leuker om te zien.
Zit je 's nachts eens te zappen, zie je Jeremy met ondertiteling langsflitsen in de Koenigseggquote:Op zondag 12 december 2004 16:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Moeilijke keuze idd, de beste autoprogramma ter wereld (is een export product, bleek toen ik per ongeluk op MBC zapte)
Ook leuk hoe ze elkaar op hun overduidelijke subjectiviteit wijzen, zoals laatst bij de Pagani Zonda Roadster, Richard zo van: "0 to 60... about 3 seconds", toen ze dat onderdeel afsloten in de studio zei JC: "It can not!" "What?" "It can not, as you claimed in the film, do 0 to 60 in 'about' 3 seconds" "Well, okay, 3,7 seconds" "That's more 'about' 4 seconds"quote:Op zondag 12 december 2004 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
En nooit en te nimmer negatief zijn over een auto. Top Gear is ook niet objectief, maar van hun is het allemaal duidelijk niet altijd even serieus.
Als ik zo die lijst zie ben ik weer erg blij dat ik een gezond verstand heb.quote:Op zondag 12 december 2004 17:01 schreef A.l.e.x het volgende:
kijk is op www.kijkonderzoek.nl
BBC staat er helaas niet tussen
Het is fijn elitair te zijn..quote:Op zondag 12 december 2004 17:38 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
Als ik zo die lijst zie ben ik weer erg blij dat ik een gezond verstand heb.
Wat een troep staat er tussen zeg....
Als ik Top Gear kijk word ik altijd gelukkig, ik bedoel, mooie auto's, goede humor, het is iets om echt naar toe te leven.quote:Op zondag 12 december 2004 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is fijn elitair te zijn..
Als ik bij kennissen en familie kijk wat voor een absolute pulp die kijken...
Maar is het niet, nooit geweest ook. Snap niet dat die man een programma heeft.quote:Op zondag 12 december 2004 18:11 schreef zijle het volgende:
Bavo Galama probeert wel heel grappig te zijn
Huub Stapel stopte ermee dus heeft hij het (helaas) overgenomenquote:Op zondag 12 december 2004 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar is het niet, nooit geweest ook. Snap niet dat die man een programma heeft.
Dat is duequote:Op zondag 12 december 2004 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Was bij RTL toch nog zo een lul die een autoprogramma deed, "leuk autotje" grijs haar, bla bla figuur.
Nee, is nog eentje, beetje dikkige vent.quote:
Zij is echtquote:Op zondag 12 december 2004 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
De dame die nu bij die aflegger van top gear presenteerd, heeft maar kort bij TG gezeten, (1 seizoen?) Jammer, maar ik mis haar wel, vond haar geweldig,
Had die Nürnbergring dame ook graag verder gezien in de serie,. " Isch daaas juuur best Thyme? Eye Can Doe Zen minutes in a Vaan!"
Vicky Butler Henderson heeft veel langer in Top Gear gezeten hoorquote:Op zondag 12 december 2004 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
De dame die nu bij die aflegger van top gear presenteerd, heeft maar kort bij TG gezeten, (1 seizoen?) Jammer, maar ik mis haar wel, vond haar geweldig,
Had die Nürnbergring dame ook graag verder gezien in de serie,. " Isch daaas juuur best Thyme? Eye Can Doe Zen minutes in a Vaan!"
Ik heb ook wel wat afleveringen met hun samen gezien, de laatste was volgens mij dat ze met z'n 3en in een Puma zaten met Tiff aan het stuurquote:Op zondag 12 december 2004 19:09 schreef Chillmeister het volgende:
Beste team die Top Gear heeft gedaan was toch Jeremy, Tiff en Quinten. maar denk dat meeste mensen hier die drie niet samen heeft gezien want dat is toch al een hele lange tijd geleden
was dat niet om te achterhalen welke auto hun favo wagen van het jaar was en tiff even met de puma ging bewijzen dat het best wel een topwagen is.quote:Op zondag 12 december 2004 19:15 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat afleveringen met hun samen gezien, de laatste was volgens mij dat ze met z'n 3en in een Puma zaten met Tiff aan het stuur![]()
Er is ook een aflevering (met vicky als vierde als ik me goed herinner), dat ze toen de nieuwe RR Corniche testen. Met zijn vieren in de auto en tiff achter de stuur op een oud vliegveld. Leuk om te zien he je met een RR kan scheurenquote:Op zondag 12 december 2004 19:15 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat afleveringen met hun samen gezien, de laatste was volgens mij dat ze met z'n 3en in een Puma zaten met Tiff aan het stuur![]()
ik kan maar met weinig dingen over vroeger hebben maar heb weinig afleveringen gemist sinds 1990. Jammer dat er toen geen fok was.quote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben je nu met 23 al iemand die het over vroeger heeft op fok?
anders lees je het topic ff...quote:Op zondag 12 december 2004 19:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wanneer komt Top Gear weer?
Ik denk dat je Bert van den Dool bedoelt. Die presenteerde eerst ZGAN bij SBS en is later voor de RTL's iets gaan doen.quote:Op zondag 12 december 2004 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, is nog eentje, beetje dikkige vent.
quote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef Klonk het volgende:
iddquote:Op zondag 12 december 2004 21:09 schreef zijle het volgende:
Leuke aflevering ja, alleen die dat stukje met die awards vond ik niet echt boeiend. En de Aston Martin DB9 werd gekozen tot beste auto, wat een verassing. Wel gelachen om dat stukje met die Prius, "the kid crosses the road, get his ball and grows to puberty adn you still won't run in to him"
klopt ja, was volgens mij toen ook de laatste aflevering van dat seizoenquote:Op zondag 12 december 2004 19:23 schreef mvt het volgende:
[..]
was dat niet om te achterhalen welke auto hun favo wagen van het jaar was en tiff even met de puma ging bewijzen dat het best wel een topwagen is.
<knip>
Lul toch op man!! Je blijft naar top hear kijken!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 01:30 schreef Catch22- het volgende:
omg die prius is nog vrij rap hoor.. 0-100 in 10 sec. met een 1500cc
daarom keek ik nooit meer naar top gear
Veronica zend geen nieuwe afleveringen uit, dat zijn herhalingen die minimaal een half jaar oud zijnquote:Op maandag 13 december 2004 02:39 schreef pieter_pontiac het volgende:
was dit de eerste nieuwe aflevering van Veronica, of van de BBC
Dat weet ik, maar dan zijn het voor Veronica wel nieuwe afleveringenquote:Op maandag 13 december 2004 06:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Veronica zend geen nieuwe afleveringen uit, dat zijn herhalingen die minimaal een half jaar oud zijn
Dat zag ik dus iddquote:het einde was briljant, hoe hij vriendelijk "hello" zei tegen de mensen die nu pas inschakelden
over een paar uur is de herhaling, dus je kunt opblijven/videorecorder aanzettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |