dat staat er niet....quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:52 schreef DIJK het volgende:
[..]
En een AM vind je niet opvallend? Heb je wel eens een vanquish zien/horen rijden dan? Je ziet iedereen kijken waar dat geluid vandaan komt en je hoort em al van een afstand aankomen, zelfs als hij weinig toeren draait.
De zonda in het begin was zéér impressive, zeker het downloaden waardquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef nero355 het volgende:
Heb alleen het einde van de vorige gezien (gelukkig en jammer tegelijk maar goed) : Waren er andere boeiende dingen ??
AM interesseert me net ff te weinig om me in de spelling van hun typebenamingen te verdiepen. Maar goed, hoe kun je voor een Vanquish kiezen omdat je een 575 te opvallend vindt?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zou bijna zweren dat je verstand had van auto's, maar als je constant vanquish met een g blijft schrijven.... niet dat ik verstand heb van auto's, maar dat terzijde, het is een minpuntje bij je relaas in je volgende post
ontopic'er: ik zou voor de AM gaan, ondanks dat Ferrari toch wel mijn favoriete merk blijft, ik zou er niet in willen rijden, dat is dan toch weer net té opvallend
Ferrari geen auto dan?quote:Op zondag 21 november 2004 01:00 schreef Argento het volgende:
Oh, en ik heb absoluut geen interesse in en kennis van auto's. Mijn hart ligt bij Ferrari. De rest kan me gestolen worden.
Waarom kijk je dan naar top gear als ik vragen mag? Dat is toch een auto show, geen ferrari show..quote:Op zondag 21 november 2004 01:00 schreef Argento het volgende:
Oh, en ik heb absoluut geen interesse in en kennis van auto's. Mijn hart ligt bij Ferrari. De rest kan me gestolen worden.
quote:Op zondag 21 november 2004 15:08 schreef ook_gek het volgende:
wat komt er vanavond in top gear?
Iddquote:Op zondag 21 november 2004 15:17 schreef Fugie het volgende:
die zonda in die tunnel, echt niet normaal![]()
![]()
![]()
Als ze een Ferrari laten zien, kijk ik natuurlijk wel ff. En doorgaans is er niks beters op TV en heb ik niks beters te doen, so...quote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef Larry101 het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan naar top gear als ik vragen mag? Dat is toch een auto show, geen ferrari show..![]()
Nou vooruit dan maar...quote:Op zondag 21 november 2004 17:28 schreef Argento het volgende:
[..]
Als ze een Ferrari laten zien, kijk ik natuurlijk wel ff. En doorgaans is er niks beters op TV en heb ik niks beters te doen, so...
Waar?! Welk net?!quote:Op zondag 21 november 2004 15:08 schreef ook_gek het volgende:
wat komt er vanavond in top gear?
21.00 BBC2quote:Op zondag 21 november 2004 18:40 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Waar?! Welk net?!![]()
quote:- Jeremy takes Jag's S-Type diesel around the Nurburgring
- We revisit the iconic Mercedes 300SL Gullwing
- Richard drives the fearsome Morgan Aero 8 GTN
- There's the fifth instalment of Top Gear Restoration
- Six historic MPVs are pitched against each other on the race track
- Christian Slater is the Star in the Reasonably Priced Car
Ja vergeet de helftquote:Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef Eyeopener het volgende:
Wat?
[..]
quote:Sunday, BBC2 at 8pm
Believe it or not, we're already up to the fifth episode of the current series, airing on Sunday November 14, there'll be thrills and spills galore, including:
BBC zijn blijkbaar ook maar mensenquote:Op zondag 21 november 2004 20:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja vergeet de helft
[..]
![]()
jup, dat begreep je goed!!quote:Op zondag 21 november 2004 21:53 schreef Dom_Konijn het volgende:
met 110 terug naar 2? en toen gaf de jaq een error, begreep ik dat nou goed
stond in de vorige autoweek een stukje over de Ford GT. Kwam ook de aflevering van Top Gear ter sprake en dat JC de auto terug bracht met iets van 2 mm profiel.quote:Op zondag 21 november 2004 22:10 schreef PeuRac het volgende:
JC kan niet rijden, maar dat was eigenlijk al oud nieuws
Wel jammer dat'ie niet het oudere model had met die hele grote zuigmond voorop...deze had nog een spijl door de grille. Doet desalniettemin niets af aan de coolheid van die autoquote:Op zondag 21 november 2004 21:13 schreef PeuRac het volgende:
Hij heeft een Charger
Vooral de specs van die nissan serenaquote:Op zondag 21 november 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
Die race met de Renault Espaceswas gaaf !
Jaaaaaaaaa !quote:Op zondag 21 november 2004 23:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vooral de specs van die nissan serena(en het gehobbel van die toyota
)
ik heb dubbel gelegen. Dat busje ging hobbelent door de bochtquote:Op zondag 21 november 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
Die race met de Renault Espaceswas gaaf !
Ja het busje was hilarischquote:Op zondag 21 november 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb dubbel gelegen. Dat busje ging hobbelent door de bocht
en dat wijf kon goed rijden jha. Maar TERING wat was ze lelijk
Viel reuze mee... Zolang JC meer in beeld is, lijkt ze zelfs erg knap.quote:Op zondag 21 november 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
en dat wijf kon goed rijden jha. Maar TERING wat was ze lelijk
En dan moest die Sabine ook nog eens met links schakelen omdat het stuur aan de verkeerde kant staat. Zo lelijk is ze niet, komt ws door de geblondeerde manen. Ik wil haar op TG wel eens met The Stig zien racen.quote:Op zondag 21 november 2004 22:07 schreef winterapfel het volgende:
JC 2 dagen zweten en die griet rijdt 'n 9.12 in d'r eerste rondje in de Jag
zoals JC zelf zou zeggen: "lozer" L
achterstevoren over de streep...quote:Op maandag 22 november 2004 06:21 schreef Klonk het volgende:
minpunt: de interviews voor een star in een goedkope kar worden langer en laner en steeds minder boeiend.
en die morgan, pfoei, moeders mooiste was het niet, maar wat een geluid, en hoe dat ding er vandoor ging
Sabine zit komende week ook in "Clarkson meets the neighbours" (vrijdag 21.30) wanneer Jeremy met 's werelds snelste taxi-chauffeuse een ritje maakt.quote:Op zondag 21 november 2004 22:06 schreef Xtreem het volgende:
sabine
Tiff had dat grietje rijles gegevenquote:Op maandag 22 november 2004 16:36 schreef Mr._T-Rex het volgende:
gast, een enzo rijdt dat rondje in 8 minuten en zij doet het met een S-Type in 9,16 ofzoiets! In een auto die ze niet kent. Dat vind ik best knap en veel beter dan JC. Ben alleen benieuwd hoe het zou zijn verlopen als Tiff Needel met die Jag had gereden. Dat had ik willen zien
Het lijkt me niet dat een Enzo langzamer is dan een BMW M3 CSL op de Ring. Ookal is de CSL speciaal getuned om de 8 minuten daar te halen.quote:Op maandag 22 november 2004 16:36 schreef Mr._T-Rex het volgende:
gast, een enzo rijdt dat rondje in 8 minuten
Dan heb ik liever Vickyquote:Op maandag 22 november 2004 16:48 schreef zijle het volgende:
[..]
Tiff had dat grietje rijles gegeven![]()
ach er is een pimp my ride marathon op mtv.quote:Op zondag 28 november 2004 21:04 schreef GiSH het volgende:
gloeiende gloeiende.. zit ik dan.. met m'n chippies en cuba libre.. maar zonder top gear
Ja.... ik vond het ook jammer dat het niet kwam... Jeremy heeft het wel verteld vorige week...quote:Op zondag 28 november 2004 21:04 schreef GiSH het volgende:
gloeiende gloeiende.. zit ik dan.. met m'n chippies en cuba libre.. maar zonder top gear
Strakke taxi trouwens...M5.....quote:Op maandag 22 november 2004 12:58 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Sabine zit komende week ook in "Clarkson meets the neighbours" (vrijdag 21.30) wanneer Jeremy met 's werelds snelste taxi-chauffeuse een ritje maakt.
Die Evo 8 hebben ze een speciale versie van, produceert meer dan 400 pk uit een 2,0 liter blok.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:24 schreef dolfijn999 het volgende:
Komende zondag (5 dec)
Richard lifts the lid off the BMW 6 Series cabriolet
Jeremy finds out if the true spirit of the VW Golf Gti is back.
This week's Star in a Reasonably Priced Car is Sir Cliff Richard.
Een week later (12 dec)
Jeremy goes green with the Toyota Prius.
Richard and James are in search of the worst handling car.
Mitsubishi Evo 8 goes head to head with a Lamborghini Murcielago.
en na iedere <5000 km een sservicebeurtquote:Op woensdag 1 december 2004 13:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die Evo 8 hebben ze een speciale versie van, produceert meer dan 400 pk uit een 2,0 liter blok..
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:04 schreef mvt het volgende:
[..]
en na iedere <5000 km een sservicebeurt
heb nog niet zo iets van, whoquote:Vandaag o.a. de cabriolet van de BMW 6-serie en de VW Golf Gti
tvgids.nl
Reken maar dat de BMW 645Ci Convertable zoiets is van, whoquote:Op zondag 5 december 2004 19:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb nog niet zo iets van, who
maar ga uiteraard kijken
nee pauperquote:Op zondag 5 december 2004 19:13 schreef hermandeperman het volgende:![]()
![]()
ik ben bij mijn ouders en die hebben geen BBC
![]()
![]()
kan ik het niet ergens online gestreamed kijken?
je moet eens wat meer autobladen lezen, deze waren ook vol lofquote:Op donderdag 2 december 2004 02:10 schreef dolfijn999 het volgende:
Ik ben ook beniewd naar de (Jeremy) review van de Golf V GTi, want het "softe" Fifth Gear (sponsering?) was zeer te spreken over de Golf, ze vonden hem beter dan een Honda Civic Type R.
1) Nee.quote:Op zondag 5 december 2004 20:47 schreef Steve-O het volgende:
1 Was er vorige week nou TG
2 Komt het vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |