Als ik zo die lijst zie ben ik weer erg blij dat ik een gezond verstand heb.quote:Op zondag 12 december 2004 17:01 schreef A.l.e.x het volgende:
kijk is op www.kijkonderzoek.nl
BBC staat er helaas niet tussen
Het is fijn elitair te zijn..quote:Op zondag 12 december 2004 17:38 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
Als ik zo die lijst zie ben ik weer erg blij dat ik een gezond verstand heb.
Wat een troep staat er tussen zeg....
Als ik Top Gear kijk word ik altijd gelukkig, ik bedoel, mooie auto's, goede humor, het is iets om echt naar toe te leven.quote:Op zondag 12 december 2004 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is fijn elitair te zijn..
Als ik bij kennissen en familie kijk wat voor een absolute pulp die kijken...
Maar is het niet, nooit geweest ook. Snap niet dat die man een programma heeft.quote:Op zondag 12 december 2004 18:11 schreef zijle het volgende:
Bavo Galama probeert wel heel grappig te zijn
Huub Stapel stopte ermee dus heeft hij het (helaas) overgenomenquote:Op zondag 12 december 2004 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar is het niet, nooit geweest ook. Snap niet dat die man een programma heeft.
Dat is duequote:Op zondag 12 december 2004 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Was bij RTL toch nog zo een lul die een autoprogramma deed, "leuk autotje" grijs haar, bla bla figuur.
Nee, is nog eentje, beetje dikkige vent.quote:
Zij is echtquote:Op zondag 12 december 2004 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
De dame die nu bij die aflegger van top gear presenteerd, heeft maar kort bij TG gezeten, (1 seizoen?) Jammer, maar ik mis haar wel, vond haar geweldig,
Had die Nürnbergring dame ook graag verder gezien in de serie,. " Isch daaas juuur best Thyme? Eye Can Doe Zen minutes in a Vaan!"
Vicky Butler Henderson heeft veel langer in Top Gear gezeten hoorquote:Op zondag 12 december 2004 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
De dame die nu bij die aflegger van top gear presenteerd, heeft maar kort bij TG gezeten, (1 seizoen?) Jammer, maar ik mis haar wel, vond haar geweldig,
Had die Nürnbergring dame ook graag verder gezien in de serie,. " Isch daaas juuur best Thyme? Eye Can Doe Zen minutes in a Vaan!"
Ik heb ook wel wat afleveringen met hun samen gezien, de laatste was volgens mij dat ze met z'n 3en in een Puma zaten met Tiff aan het stuurquote:Op zondag 12 december 2004 19:09 schreef Chillmeister het volgende:
Beste team die Top Gear heeft gedaan was toch Jeremy, Tiff en Quinten. maar denk dat meeste mensen hier die drie niet samen heeft gezien want dat is toch al een hele lange tijd geleden
was dat niet om te achterhalen welke auto hun favo wagen van het jaar was en tiff even met de puma ging bewijzen dat het best wel een topwagen is.quote:Op zondag 12 december 2004 19:15 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat afleveringen met hun samen gezien, de laatste was volgens mij dat ze met z'n 3en in een Puma zaten met Tiff aan het stuur![]()
Er is ook een aflevering (met vicky als vierde als ik me goed herinner), dat ze toen de nieuwe RR Corniche testen. Met zijn vieren in de auto en tiff achter de stuur op een oud vliegveld. Leuk om te zien he je met een RR kan scheurenquote:Op zondag 12 december 2004 19:15 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat afleveringen met hun samen gezien, de laatste was volgens mij dat ze met z'n 3en in een Puma zaten met Tiff aan het stuur![]()
ik kan maar met weinig dingen over vroeger hebben maar heb weinig afleveringen gemist sinds 1990. Jammer dat er toen geen fok was.quote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben je nu met 23 al iemand die het over vroeger heeft op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |