De Schaker... maar het moet nog blijken of dat een goede zet is.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
Wie wordt na Arthur, Spijkerman en Hilly de bullebak van ONM? Weer niemand
vindt je hem ook zo tegenvallen?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
De Schaker... maar het moet nog blijken of dat een goede zet is.
Dat viel mij ook al op jaquote:Mijn God! Wat heef die Tara een joekels! Zo! Dat moest ik ff kwijt.
Zeik nietquote:Op woensdag 10 november 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgende keer open ik een topic als dit nog bij pagina 4 is. Blijkbaar mag dat!
Wij hebben ook andere dingen te doen dan de hele tijd te F5-en op SHOquote:Op woensdag 10 november 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgende keer open ik een topic als dit nog bij pagina 4 is. Blijkbaar mag dat!
Net een ziekenhuis kamer????? Hebben we daar nou maanden op moeten wachten!!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:22 schreef Wup het volgende:
btw: vandaag voor het eerst Renee's huisje
Heb ik jou wat gevraagd?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Zeik niet![]()
Ik volg alleen maar jouw voorbeeld!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:33 schreef Duiveltja het volgende:
En idd niet zo zeuren
Hillard Kroon stak met een scalpel in haar buik. Daardoor verloor Claire haar baby en uiteindelijk haar leven.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:37 schreef xstephaniex123 het volgende:
hey mensen!
wat was r nou met claire gebeurd(waardoor ze dus dood ging)?ik had het niet helemaal gevolgd, vandaar.
haha, ja da's leuk voor luxaflexscenes:)quote:Op woensdag 10 november 2004 20:34 schreef soapie het volgende:
Net een ziekenhuis kamer????? Hebben we daar nou maanden op moeten wachten!!!!![]()
Wat is er met de zus van Ilyas?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:41 schreef toiletseatgirl het volgende:
Is Calire dood ofzo?
Wie is Hillard en waarom deed ie het? Ik volg het af en toequote:Op woensdag 10 november 2004 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hillard Kroon stak met een scalpel in haar buik. Daardoor verloor Claire haar baby en uiteindelijk haar leven.
Hij werd knettergek. Voor de rest verwijs ik je naar de topics ONM # 1 t/m 88 ....quote:Op woensdag 10 november 2004 20:43 schreef gexxz het volgende:
Wie is Hillard en waarom deed ie het? Ik volg het af en toe![]()
Goh... loop je me nu te quoten?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jouw topic was al open toen het vorige nog niet vol was.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Goh... loop je me nu te quoten?![]()
He shit, dat wordt lezen. Wie is Hillard? Is dat soms die stalker van die andere meid? Hmm ik ga even topics lezen geloof ikquote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij werd knettergek. Voor de rest verwijs ik je naar de topics ONM # 1 t/m 88 ....
Ja, het is die vent met de gekookte ogen. Hij zat achter mijn Iris aan! Jawel, de lul!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:15 schreef gexxz het volgende:
Is dat soms die stalker van die andere meid?
Het is ook weer leuk de laatste tijd, en ik denk dat het de komende tijd wel zo blijft als ik de vooruitzichten lees.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Orginial het volgende:
De kijkcijfers van onm gaan langzaam naar 700.00 - 800.000 !!!![]()
nog 200.000 en ze verslaan GTST..quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Orginial het volgende:
De kijkcijfers van onm gaan langzaam naar 700.00 - 800.000 !!!![]()
Blijkbaar krijgt GTST die muts van een dochter van Peter Jan Rens er bij: Lutein van Kranen.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Het is ook weer leuk de laatste tijd, en ik denk dat het de komende tijd wel zo blijft als ik de vooruitzichten lees.
En Sabine Koning en Tanja Jess zullen de kijkcijfers ook wel goed doen
Dat was een gastrol.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgt GTST die muts van een dochter van Peter Jan Rens er bij: Lutein van Kranen.
Erg actueel nieuws ook.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Blijkbaar krijgt GTST die muts van een dochter van Peter Jan Rens er bij: Lutein van Kranen.
BTW: Dit is het GTST topic niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Urinist die je bent!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Dit is het GTST topic niet.![]()
Half ex-GTST loopt over naar ONM en andersom!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BTW: Dit is het GTST topic niet.![]()
Laat dan Victoria Koblenko de rol van Lizzy overnemen, please!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:41 schreef soapie het volgende:
Half ex-GTST loopt over naar ONM en andersom!!!![]()
Als je dat maar laat!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laat dan Victoria Koblenko de rol van Lizzy overnemen, please!
Neeeeeeeee, gadver, das een halve zwerver, zag haar een paar maanden terug lopen hier in de stad. Ziet er niet uit!!!!!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laat dan Victoria Koblenko de rol van Lizzy overnemen, please!
Ja, maar Nikkie gaat ONM verlaten. Dus: laat dan Victoria Koblenko haar rol overnemen.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:45 schreef dunn0w het volgende:
En trouwens jij was toch zo verzot op Nikkie?
Ze ziet er prima uit. Lekker Russisch typje.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:55 schreef soapie het volgende:
Neeeeeeeee, gadver, das een halve zwerver, zag haar een paar maanden terug lopen hier in de stad. Ziet er niet uit!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Je stinkt gewoon uit jaloersheid!quote:en geen gezeik over wel of niet kunnen beoordelen, mijn ogen mankeert niks aan!
Ik kijk het nog even aan... maar BdK scoort nog niet hoog in de 'bad guy' top 10.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:22 schreef Wup het volgende:
vindt je hem ook zo tegenvallen?
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:41 schreef Viking84 het volgende:
Tzjees, wat irritant al die lui die af en toe kijken.
Dit is het topic voor die hard ONM-fans die geen dag missen. En we (ik niet iig) hebben geen zin om jullie domme vragen te beantwoorden.
"Is Claire dood?"
"Wie is Hillard?"![]()
Ga toch zelf kijken, man!![]()
![]()
![]()
Wat hebben we dan nu? Een zeiktopic over een verlepte sloerie die de bucket kickte.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:39 schreef pberends het volgende:
Eindelijk geen schijttitel van Iris
ernstig gevalletje van overacting... valt me van hem tegenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kijk het nog even aan... maar BdK scoort nog niet hoog in de 'bad guy' top 10.
welke laatste tijd?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Het is ook weer leuk de laatste tijd, en ik denk dat het de komende tijd wel zo blijft als ik de vooruitzichten lees.
Sinds Hillard en Irisverhaallijntje. Sinds Joyce weer veel in beeld is. Sinds de Joost/Lizzy verhaallijn ergens op begint te lijkenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Wup het volgende:
[..]
welke laatste tijd?
De verhaallijn Hillard vs. Iris was top! De Joost/Lizzy verhaallijn valt tot nu toe nog een beetje tegen... om de verhaaltjesmakers te quoten 'het kan goed gaan, maar het kan ook helemaal fout gaan'.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Sinds Hillard en Irisverhaallijntje. Sinds Joyce weer veel in beeld is. Sinds de Joost/Lizzy verhaallijn ergens op begint te lijken
Handig zo'n cellofaantje er omheen.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb de foto's van Georgina! Zelfs met plastic ziet ze er goed uit.
En de AIVD... want Georgina vindt Bin Laden een lekker ding.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar jullie krijgen de link lekker niet, want dat is spam en dan heb ik zo meteen de FOK!Politie in mijn nek.
En vica versa.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:59 schreef Iwan1976 het volgende:
... want Georgina vindt Bin Laden een lekker ding.![]()
Intussen ben ik al weg, want bij hun lekt toch alles uit.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:59 schreef Iwan1976 het volgende:
En de AIVD...
Arafat ook!quote:Op donderdag 11 november 2004 05:16 schreef Svensational het volgende:
Claire dood
Hoezo "eindelijk"? Het huis is volgens mij pas voor het eerst te zien geweest.quote:Op donderdag 11 november 2004 05:16 schreef Svensational het volgende:
En Wup heeft eindelijk het huis van Renee gecapt
Maar Wup 'zeurde" al maanden om het huis van Renee, het kwam maar niet in beeldquote:Op donderdag 11 november 2004 05:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo "eindelijk"? Het huis is volgens mij pas voor het eerst te zien geweest.
Wup & zeuren is inmiddels een bekende combinatie. Niet dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 05:40 schreef Svensational het volgende:
Maar Wup 'zeurde" al maanden om het huis van Renee, het kwam maar niet in beeld :')
Dan moet je toch maar eens een nieuw klokkie kopen, want het is twintig voor zes in de ochtend!quote:En waarom zou ik moeten pitten, het is half drie 's middags![]()
Hai Sven,quote:Op donderdag 11 november 2004 05:40 schreef Svensational het volgende:
Maar Wup 'zeurde" al maanden om het huis van Renee, het kwam maar niet in beeld :')
* BVO hoopt stiekem nog op een terugkeer van Daphne.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:57 schreef Wup het volgende:
Daphne is waarschijnlijk slechts een bliksembezoekje dus echt veel zal je niet missen
Ik ook...volgens mij wordt het echt superkinkyquote:Op donderdag 11 november 2004 12:24 schreef tybalt2 het volgende:
Ben benieuwd naar die verhaallijn tussen renee en tanja jess
krijgen die een relatie met elkaarquote:Op donderdag 11 november 2004 12:24 schreef tybalt2 het volgende:
Ben benieuwd naar die verhaallijn tussen renee en tanja jess
Thanxquote:Op donderdag 11 november 2004 14:37 schreef MirSus het volgende:
Daphne was alleen in de promo te zien
Maar volgens mij ziet ze Marnix wel zitten...![]()
yep ik zat vol verwachting op Daphne te wachtenquote:Op donderdag 11 november 2004 14:37 schreef MirSus het volgende:
Daphne was alleen in de promo te zien
Maar volgens mij ziet ze Marnix wel zitten...![]()
yeah right, Renee goes kinky:)quote:Op donderdag 11 november 2004 12:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ook...volgens mij wordt het echt superkinky![]()
nee helaas,quote:Op donderdag 11 november 2004 14:54 schreef babette21 het volgende:
fijn om te horen dat ik niks gemist heb.... geen huilende Niels dus?!
ik heb zo het vermoeden dat we helemaal geen begrafenis te zien krijgen,quote:ik denk dat Daphne [vrijwel] direct na de begrafenis weer vertrekt.... helaas....
ze hebben nog een leuk stoeipakje van poeske in de kast liggen, dat zal Renee momenteel ook vast geweldig staan:)quote:en een kinky Renee?! ik word al onpasselijk bij het idéé......
wow, nog een fan......quote:Op donderdag 11 november 2004 14:59 schreef Dizer het volgende:
CLAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEE!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
WAAAAAAAAAAAAAROM NOUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!
WAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMM!
haha geweldig, dank dank dankquote:Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef babette21 het volgende:
`[afbeelding]
Bitchfight: Joyce en Daphne [1995]
* ook Babetje heeft sinds 5 jaar weer eens een uitzending opgenomen om te bewaren!!quote:Op donderdag 11 november 2004 15:06 schreef Wup het volgende:
ik heb normaal gesproken een hekel aan jankende mensen maar hier kon ik geen genoeg van krijgen... gaat in de Wup archieven als een van de mooiste scenes ooit......
ja maar.... begrafenisscenes zijn in 't algemeen zo móói....quote:ik heb zo het vermoeden dat we helemaal geen begrafenis te zien krijgen,
da's veel te duur, ze hebben Manouk van der Meulen tenslotte al ingehuurd...
nee sorry nog niks van langs zien komen...quote:heeft iemand al een picje of wat bio-info van de nieuwe Gyman?
Natuurlijk!!! Claire stond bij mij op nummer 3!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef Wup het volgende:
[..]
wow, nog een fan......
mja ik zelfs 3 op rij, vanaf het steekpartijtje, maar Niels was veruit de mooiste....quote:Op donderdag 11 november 2004 15:17 schreef babette21 het volgende:
* ook Babetje heeft sinds 5 jaar weer eens een uitzending opgenomen om te bewaren!!
nou afscheid was al oke geregeld vond ikquote:ja maar.... begrafenisscenes zijn in 't algemeen zo móói....
en... we hebben er toch gewoon recht op?! in 't kader van waardig afscheid nemen enzo?!
dat idee viel een beetje samen met Theo van G, dus daar heb ik vanaf gezien....quote:btw: hoe staat 't met 't register?!??!
een taakje voor Iwanquote:nee sorry nog niks van langs zien komen...
In het McDonalds magazine staan 2 foto's van hemquote:Op donderdag 11 november 2004 15:06 schreef Wup het volgende:
heeft iemand al een picje of wat bio-info van de nieuwe Gyman?
verklaar je nader....quote:Op donderdag 11 november 2004 15:50 schreef bar_rel het volgende:
In het McDonalds magazine staan 2 foto's van hem![]()
![]()
lol, ja die van Serge was lachen met de sarcastische Couwenberg damesquote:Op donderdag 11 november 2004 15:37 schreef babette21 het volgende:.
ik verwacht toch wel dat ie komt hoor, zelfs Serge kreeg er eentje....!!
Yep gezellig naast die van Pim [die later leeg bleek te zijn]quote:Op donderdag 11 november 2004 15:56 schreef Wup het volgende:
heeft Bob er eigenlijk een?
dat weet ik helemaal niet meer
hihiquote:Op donderdag 11 november 2004 16:04 schreef babette21 het volgende:
van Edje aka die vieze man [A.T.T.W] - 1999
na de begrafenis komt hier dagelijks een Claire shot ....quote:Op donderdag 11 november 2004 16:39 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand nog wat screenshots van Claire? Mooie foto's??
klopte idd. niet, hij werd van de SEH afgevoerd, waar hij dus niet opgesloten zat...quote:Op donderdag 11 november 2004 16:37 schreef babette21 het volgende:
btw door al 't verdriet totaal vergeten:
't viel me op dat Hillard op de begaande grond de lift in ging, maar hij werd toch afgevoerd?!
wat moest ie dan op de SEH en op welke verdieping wilden ze 'm in godsnaam laten uitstappen?!
de 10de en dan een zetje geven ofzo?!? beeeeeetje vreemd.....
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:50 schreef Wup het volgende:
na de begrafenis komt hier dagelijks een Claire shot ....
he... ik ben toch maar gekomen.... sniksniksnik....quote:Op donderdag 11 november 2004 16:40 schreef babette21 het volgende:
ow en nog ff een geluidstechnisch vraagje [jaja beroerde tv]
wat zei Niels nou tegen Joyce voordat ie haar in de armen viel
[laatste scene, in huize Klein/Couwenberg]???
nope er stond duidelijk een 0 bij...quote:Op donderdag 11 november 2004 16:54 schreef Wup het volgende:
klopte idd. niet, hij werd van de SEH afgevoerd, waar hij dus niet opgesloten zat...
misschien is de SEH wel in de kelder?
yep viel mij ook op!quote:overigens was het gisteren volgens mij ook nogal vreemd gemonteerd
Bram had soort ziekenhuis flashbacks [ toch?] maar dat was wel in het nieuwe decor gepropt....
dat je dat kon horen zeg! en wat praat ie dan binnensmond, 't leek of ie maar 1 of 2 woorden zei!!quote:Op donderdag 11 november 2004 16:57 schreef Wup het volgende:
he... ik ben toch maar gekomen.... sniksniksnik....
ja je hebt gelijk, er is dus wel een -1 maar da's niet de SEHquote:Op donderdag 11 november 2004 16:59 schreef babette21 het volgende:
nope er stond duidelijk een 0 bij...
op 6 is nog genoeg ruimte lijkt me:)quote:Op donderdag 11 november 2004 17:37 schreef babette21 het volgende:
en Psychiatrie? dat bevindt zich in de parkeergarage ofzo?!?!?
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:38 schreef Wup het volgende:
op 6 is nog genoeg ruimte lijkt me:)
Als je dat durft, hè! Dan zul je hier "Iris is de Liefste (45)" meemaken! Je vraagt er om!quote:Op donderdag 11 november 2004 16:50 schreef Wup het volgende:
na de begrafenis komt hier dagelijks een Claire shot ....
Die bevindt zich op de afdeling "verpleging".quote:Op donderdag 11 november 2004 17:37 schreef babette21 het volgende:
en Psychiatrie? dat bevindt zich in de parkeergarage ofzo?!?!?
Krijgen we nu 28 'Daphne is de liefste' topics????quote:Op donderdag 11 november 2004 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn lieve allerliefste Daphne komt zo.
Moge die Stijn dan wel uit het vensterraam vallen, daar het met Boei de Bram niet lukt.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:17 schreef soapie het volgende:
Worden Sanne en Stijn de nieuwe Bram en Ellen????? Vind ze allemaal even saai!!
Nee, maar wel "Daphne heeft na Lizzy de lekkerste tieten 1 t/m 70" .....quote:Op donderdag 11 november 2004 19:27 schreef soapie het volgende:
Krijgen we nu 28 'Daphne is de liefste' topics????![]()
Graag.....quote:Op donderdag 11 november 2004 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Moge die Stijn dan wel uit het vensterraam vallen, daar het met Boei de Bram niet lukt.
OMG!!!!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, maar wel "Daphne heeft na Lizzy de lekkerste tieten 1 t/m 70" .....
Dat dacht ik ook toen ik haar foto's in 1989 in de Penthouse zag .....quote:Op donderdag 11 november 2004 19:30 schreef soapie het volgende:
OMG!!!!!!!
She's be backquote:Manouk van der Meulen .... Daphne Simons Reitsema Couwenberg (1993-1996,1997-1998, 2001-2002)
Nou wat een spectaculaire rentree......quote:Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
[..]
She's be back
Endemol heeft weer voor een tijdje de huur kunnen opbrengen?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
She's be back![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Endemol heeft weer voor een tijdje de huur kunnen opbrengen?
Oma????? zoek je weeeeer ruzie met me???quote:Op donderdag 11 november 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ay! Oma Joyce wordt pissig!
Met jou heb ik vannacht andere plannen .....quote:Op donderdag 11 november 2004 20:15 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Oma????? zoek je weeeeer ruzie met me???![]()
Ze was in rouw...quote:Op donderdag 11 november 2004 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat Marnix vreemd zal gaan met DaphneIk vond het wel vreemd hoor, dat ze zo enorm open was tegen hem, terwijl ze hem nog maar net kende
Als je in de rouw bent ga je toch niet in de armen van een wildvreemde liggen???quote:Op donderdag 11 november 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ze was in rouw...
Een Simons kijkt niet zo nauw. Staat wel eens vaker snel open.......quote:Op donderdag 11 november 2004 20:45 schreef soapie het volgende:
Als je in de rouw bent ga je toch niet in de armen van een wildvreemde liggen???![]()
Ja! Daarom regelt Oma Joyce de funeral! Hoe eerder Claire wormfood is, des te beter.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:48 schreef soapie het volgende:
En de gezusters hamster (Couwenberg) regelen de begrafenis wel even??!! Dacht dat Claire en Joyce elkaar nog niet zo lang geleden niet konden uitstaan??? Beetje vreemd.....
Dan doe je de vreemste dingen..quote:Op donderdag 11 november 2004 20:45 schreef soapie het volgende:
[..]
Als je in de rouw bent ga je toch niet in de armen van een wildvreemde liggen???![]()
Een nuchterdenken niet-desperate vrouw zou bij Marnix geeneens in de buurt komen.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:05 schreef dunn0w het volgende:
Dan doe je de vreemste dingen..
iddquote:Op donderdag 11 november 2004 20:45 schreef soapie het volgende:
[..]
troost zoeken?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd
nou het ging een beetje ver, vond ik. Helemaal tegen Marnix aanliggen en ze sprak zo vrij tegen hem. Al toen hij binnen kwam... "Hee Marnix, zouden we de condoleance niet hier kunnen houden?"quote:Op donderdag 11 november 2004 21:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
troost zoeken?
waarom niet?
Zo IS Daphne.....quote:Op donderdag 11 november 2004 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou het ging een beetje ver, vond ik. Helemaal tegen Marnix aanliggen en ze sprak zo vrij tegen hem. Al toen hij binnen kwam... "Hee Marnix, zouden we de condoleance niet hier kunnen houden?"
weet je wat irritant is? dat jij altijd een beetje elk personage moet afzeiken muv Iris. Houd daar een keer mee op, dan wordt dit topic een stuk zinvoller. Thanksquote:Op donderdag 11 november 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wildvreemde?
Zo wild is Marnix op zijn hoge leeftijd niet meer ... Oud Knarretje Couwenberg heeft haar wilde haren ook al lang verloren.
Marnix had geen koffie (bakkie troost) in zijn armen, dus daar hoefde ze niet te zoeken.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:19 schreef dunn0w het volgende:
troost zoeken?
waarom niet?
Die Chinese kamerjas was wel tof trouwens...quote:Op donderdag 11 november 2004 21:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Marnix had geen koffie (bakkie troost) in zijn armen, dus daar hoefde ze niet te zoeken.
Kan mij aan mijn reet roesten! Heb je weer de bloedbadperiode van de maand?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:21 schreef Viking84 het volgende:
weet je wat irritant is?
een woord: lompquote:Op donderdag 11 november 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan mij aan mijn reet roesten! Heb je weer de bloedbadperiode van de maand?
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan mij aan mijn reet roesten! Heb je weer de bloedbadperiode van de maand?
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:24 schreef dunn0w het volgende:
Die Chinese kamerjas was wel tof trouwens...
die wil ik ook wel.
Was een reactie op iemands lulkoek.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
een woord: lomp![]()
Zo lang ik dat maar niet bij Oud Knarretje moet doen.... zoiets? Dan heb ik liever Roxy Belinfante.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:26 schreef Viking84 het volgende:nee die is net voorbij. Doe nog eens een greep in je 'standaardopmerkingen-tegen-vrouwen-die-kritiek-hebben'-doos
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De inhoud van die jas is na al die jaren ook nog tof.
Lomp!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:30 schreef Viking84 het volgende:erwten op een plankje, als jij dat tof vindt, moet je hier eens komen
![]()
20quote:Op donderdag 11 november 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lomp!
Btw.: dan heb je Daphne nooit in de Penthouse gezien.
Enne ... moet ik langskomen? Hoe oud ben je?
35quote:Op donderdag 11 november 2004 22:08 schreef Viking84 het volgende:
20en jij??
Vind jij Daphne niet leukquote:Op donderdag 11 november 2004 22:24 schreef Flamebringer het volgende:
AARGH! Bij iedere comeback van Daphne hoop ik weer dat ze wat minder neurotisch is maar het is gewoon wéér prijs!Op zich wel grappig hoor, zo'n 'oudje' weer eventjes terug, maar in dit geval is het leukste van zo'n terugkerend personage eigenlijk vooral dat ik die vaak weer kan uitzwaaien
.
Ach MM, er zijn altijd wel mensen die over iemands karakter heenzeiken.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Vind jij Daphne niet leuk![]()
*geschokt ben*
Klopt, dan is ze best te pruimen...het komt alleen veel te weinig voor! Ze krijgt meestal alleen van die verhaallijntjes toegewezen waarbij ze het hele scherm bij elkaar moet brullen, en dat is nu niet veel anders ben ik bangquote:Op donderdag 11 november 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daphne is leuk, vooral als ze temporary niet hysterisch is.
Wie heeft jou er toe gedwongen om het met mij eens te zijn?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:12 schreef dunn0w het volgende:
Daphne is top.
Ja, vooral toen ze ooit tegen Joost zei: "ga jij eens even lekker relaxt op je krukje zitten", toen hij in de Engel naast haar stond om in haar decolleté te gapen.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:28 schreef wizarddragon het volgende:
Daphne is cool...![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach MM, er zijn altijd wel mensen die over iemands karakter heenzeiken.
beetje late reactiequote:Op donderdag 11 november 2004 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
verklaar je nader....
Hmm, als het om dat soort types gaat heeft Victor betere ex-en gehad: Merel is nou iemand die ik graag zie terugkeren.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Daphne is juist het leukst als ze hysterisch en labiel is
Oh??? Wat dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 20:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met jou heb ik vannacht andere plannen .....
Heb je het nu over Renée??quote:Op donderdag 11 november 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wildvreemde?
Zo wild is Marnix op zijn hoge leeftijd niet meer ... Oud Knarretje Couwenberg heeft haar wilde haren ook al lang verloren.
Kijk, nu komen we ergensquote:Op donderdag 11 november 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo lang ik dat maar niet bij Oud Knarretje moet doen.... zoiets? Dan heb ik liever Roxy Belinfante.
quote:Leven
Claire is tijdens een worsteling in haar buik gestoken door Hillard. Aan deze verwonding is zij overleden.
preview van de yorin sitequote:Op vrijdag 12 november 2004 15:21 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kan jij die caps al hebben?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:21 schreef Viking84 het volgende:
Hoe kan jij die caps al hebben?
Die is zo te zien al naar Frankrijk met Bram... wel een beetje raar dat je beste vriendin niet op je begrafenis komt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:21 schreef Wup het volgende:
waar is Ellen?
Lizzy heb ik ook nooit afgezeken. Je moet wel goed opletten eer je begint te blèren.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:21 schreef Viking84 het volgende:
weet je wat irritant is? dat jij altijd een beetje elk personage moet afzeiken muv Iris. Houd daar een keer mee op, dan wordt dit topic een stuk zinvoller. Thanks![]()
"ik denk dat ik het maar zo lang mogelijk uitstel"quote:Op donderdag 11 november 2004 17:05 schreef Wup het volgende:
ik heb er ook nog eentje die ik niet kon ontcijferen,
in de Claire sterf uitzending
Niels & Hugo aan het bed van Claire
Hugo: 'en ze was zo blij met jullie kindje'
Niels: 'ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen
..................................................' [ onverstaanbaar voor Wup]
Nee, de enige Couwenberg die niet in staat is om te studeren.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:10 schreef dunn0w het volgende:
Gyman als badboy?
Sneu voor hem.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, de enige Couwenberg die niet in staat is om te studeren.
Ja, ik moest er ook bijkans van ariellen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
vooral Tonnie en Tara waren om onpasselijk van te worden.....
Daphne is kewl! Zo Viking, weer iemand op wie ik niet zeik.quote:gelukkig hadden we Daphne terug, nog even doortrapt als altijd!!
quote:maar 't maakt niet uit want 't is toch al een topweek!!!!
Gelukkig is er vanavond Domino Day om 't verdriet te vergeten.quote:vanavond lekker snotteren tijdens de begrafenis [ik zei 't toch]
Gyman en Renée mogen wat mij betreft gezamenlijk opsodemieteren. Volkomen nutteloze beeldvulling.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:17 schreef dunn0w het volgende:
Sneu voor hem.
Maar dat lijntje is dus volkomen waardeloos.
We zijn het voor de tweede keer in wereldgeschiedenis met elkaar eens.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Gyman en Renée mogen wat mij betreft gezamenlijk opsodemieteren. Volkomen nutteloze beeldvulling.
dank je voor je vertalingquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
wat was de aflevering van gisteren een ramp zeg,
vooral Tonnie en Tara waren om onpasselijk van te worden.....
gelukkig hadden we Daphne terug, nog even doortrapt als altijd!!
maar 't maakt niet uit want 't is toch al een topweek!!!!
vanavond lekker snotteren tijdens de begrafenis [ik zei 't toch]
Nee, ik heb het over die duizendjarige advocaat. Die met de voetschimmel uit de smerige reclame. Renée is nog niet zo oud. Die is slechts twee jaar ouder dan ik, hoewel ze er afgeleefd uitziet en een gigabierpens heeft. Dat de schrijvers haar eens wat meer geld geven, voor een fatsoenlijke soepjurk. Past ze tenminste in.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:01 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Heb je het nu over Renée??![]()
Dank je. Wie is dat lekkers in jouw icon?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:31 schreef dunn0w het volgende:
We zijn het voor de tweede keer in wereldgeschiedenis met elkaar eens..
Die Rus waar je het eergister nog over had...quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dank je. Wie is dat lekkers in jouw icon?
Rus? Russin, bedoel je? Zij die Nikkie moet vervangen als ze opstapt?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:34 schreef dunn0w het volgende:
Die Rus waar je het eergister nog over had....
RR ja...quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Rus? Russin, bedoel je? Zij die Nikkie moet vervangen als ze opstapt?
Jawel! Uit 't waardeloze GTST rukken en in ONM planten. Zij is de ultieme nieuwe Lizzy. Doet Nikkie en Vivienne verbleken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:36 schreef dunn0w het volgende:
RR ja....
Nee echt never nooit niet...
Wat heb je tegen Nikkie?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel! Uit 't waardeloze GTST rukken en in ONM planten. Zij is de ultieme nieuwe Lizzy. Doet Nikkie en Vivienne verbleken.
Niks, maar omwille van een kutserie van RTL4 (Kees & Co) gaat ze ONM verlaten.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:41 schreef dunn0w het volgende:
Wat heb je tegen Nikkie?
voorgoed?quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Niks, maar omwille van een kutserie van RTL4 (Kees & Co) gaat ze ONM verlaten.
Ja, helaas.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:53 schreef dunn0w het volgende:
voorgoed?
Is het wel verstandig iemand uit GTST te plukken om een lijk te spelen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Derhalve: Vicky Koblenko als Lizzy![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
Als zij uit Gtst gaat (over een jaar) dan gaat ze echt niet naar ONM.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, helaas.
Derhalve: Vicky Koblenko als Lizzy![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
We blazen haar nieuw leven in. Mond op mond!quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Is het wel verstandig iemand uit GTST te plukken om een lijk te spelen?
Dat mag dan Stijn wel doen... ofzoquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We blazen haar nieuw leven in. Mond op mond!
De laatste wat?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:23 schreef MirSus het volgende:
Nou, daar gaan we dan... De laatste![]()
Onmogelijkquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe kun je een coma faken?
Een irritante Jannes #2 (Benja Bruining) kloon.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat voor een surrogaatgyman hebben ze nou weer?
Maar hij had wel gelijk. Wat moest hij bij de begrafenis van Claire, terwijl hij haar nauwelijks kende? Ik was ook niet gegaan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Een irritante Jannes #2 (Benja Bruining) kloon.![]()
Arthur zien we binnenkort in Brazilië.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
Dat Joost-verhaallijntje is eigenlijk heel erg saai, zo zonder Arthur
In een urn!quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Arthur zien we binnenkort in Brazilië.
Nee ik denk het nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In een urn!
Dat denken moet je dan ook aan mij overlaten. Je weet inmiddels waarom.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:38 schreef dunn0w het volgende:
Nee ik denk het niet
Nee jij denkt te weten waarom.. maar het slaat nergerns op...quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat denken moet je dan ook aan mij overlaten. Je weet inmiddels waarom.
nee, dat wil ik je ego niet aan doenquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy heb ik ook nooit afgezeken. Je moet wel goed opletten eer je begint te blèren.
En zoals ik reeds eerder zei: je mag altijd weggaan. Velen gingen je al voor.
Dan is het maar goed dat Aafke (Gepke Witteveen) terugkomt. Dan heb jij ook wat leuks om tegen aan te kijken. En dan maar zeggen dat ik je niks gun.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:43 schreef Viking84 het volgende:
nee, dat wil ik je ego niet aan doen![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat Aafke (Gepke Witteveen) terugkomt. Dan heb jij ook wat leuks om tegen aan te kijken. En dan maar zeggen dat ik je niks gun.
Laat het denken maar over aan Bart-Jan, onze expert!quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat denken moet je dan ook aan mij overlaten. Je weet inmiddels waarom.
ik heb het dus toch nog voor elkaar gekregen dat te vergeten....quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Hidde Maas als 'de duivel van Veghel' in 'Missie Warmoesstraat' (VR. 12-11-2004)
hihi, die is leukquote:Het vernieuwde ONB... Onderweg Naar Burka
Claire mag er nooit af....quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:37 schreef Orginial het volgende:
Eey als het goed is heeft Onm maandag een update in de leader!
Claire eraf
En Gyman erop!
viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:28 schreef Iwan1976 het volgende:
15/07/04 ?!?
Ik vind Gyman ook niet nodig,zal ook wel niet gebeurenquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Claire mag er nooit af....
en Gyman... moet dat nou?
volgens Renee is hij 13
die bio info klopt dus blijkbaar niet
wat moet ONM nou met een 13-jarig joch?
Vrijdag 19 november om +/- 15:00u is de herhaling.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:51 schreef Wup het volgende:
ik heb het dus toch nog voor elkaar gekregen dat te vergeten....
quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vrijdag 19 november om +/- 15:00u is de herhaling.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:19 schreef Viking84 het volgende:herhalingen zijn de eerstvolgende werkdag (maandag dus, in dit geval) om 17:05.
BRON: www.tvgids.nlquote:Programma:
Missie Warmoesstraat
Zender:
Nederland 1
Tijdstip
19-11-2004
15:05-15:30
Inhoud:
Een seriemoordenaar wordt als afleidingsmanouvre een nacht op het bureau geparkeerd. Deze Suchet lijkt wel heel veel van onze agenten te weten. Een nacht lang moeten ze hun hoofd koel houden. En wat is er ondertussen met chef Pengel aan de hand?
Titel aflevering:
De duivel van Veghel
nou moe.......hoe kan je Daphne nou onleuk vindenquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:47 schreef tybalt2 het volgende:
Blij dat Daphne weer weg is... wat een mega-irritant zeurwijf! Verwend kreng..
Ik heb alleen de eerste minuut gezien, want toen begon ONM... maar het zag er goed uit.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:29 schreef Wup het volgende:
bedankt Iwan, ik zal het meteen programmeren
tenminste: was het de moeite waard?
Is voor hem beter, want anders hadden ze 'm uit het raam geflikkerd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:06 schreef Wup het volgende:
Bram had zelfs niet eens iemand om gedag tegen te zeggen![]()
Opsodemieteren jij!!!!!!!! (quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:47 schreef tybalt2 het volgende:
Blij dat Daphne weer weg is... wat een mega-irritant zeurwijf! Verwend kreng..
ze moet terug in Essent:(quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een wonder is geschied! CLAIRE LEEFT!!!!!!! Ik zag haar net in een gloednieuwe commercial op L1! De Heer zij geprezen! Ik ga naar de EO!
Waarom ging Kim Pieters eigenlijk uit Onm?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:44 schreef Wup het volgende:
[..]
ze moet terug in Essent:(
wat verkocht ze op L1 [ de locale Limbo idooit? ]?
enne... tuurlijk leeft ze... La Claire is onverwoestbaar
Viking84! Waar ben je? Om Wup, die altijd alles en iedereen basht op de vingers te tikken!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:44 schreef Wup het volgende:
wat verkocht ze op L1 [ de locale Limbo idooit? ]?
Je vergeet Suzy.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:54 schreef Wup het volgende:
degenen die wegmoesten kregen een exit van niks:
Carlo, Duuk, Bram, Ellen
degenen die andere plannen hadden kregen een behoorlijk afscheid:
Aafke, Claire
twijfelgeval blijft Arthur dus het wachten is op zijn return
nee dan hadden ze Bettina Berger moeten inhurenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire lag met haar dikke reet op het meubilair van weet ik welke firma. Was iets van eiken hout. Zakt ze niet doorheen.
Ze ging vrijwillig. Waarschijnlijk had ze in de gaten dat zij bij de volgende reorganisatie de klos zou zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:47 schreef Orginial het volgende:
Waarom ging Kim Pieters eigenlijk uit Onm?
Ontslagen of vrijwillig?
En was Onm nou echt van plan om die dikke zeekoe allias Ariel Visser in het nieuwe ONM te laten spelen?![]()
Oh, het was de stoel die kreunde!? Ik dacht dat ik Niels hoorde huilen ......quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:56 schreef Wup het volgende:
nee dan hadden ze Bettina Berger moeten inhuren
die probeerde in huize Klein uit een klapstoeltje te kruipen en dat viel nog heus niet mee:)
Niels huilt niet, Niels jammert...quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik dacht dat ik Niels hoorde huilen ......
W A T ! ? ! ? !?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:47 schreef Orginial het volgende:
En was Onm nou echt van plan om die dikke zeekoe allias Ariel Visser in het nieuwe ONM te laten spelen?![]()
Zeg Wup, ben jij een klein beetje verliefd op Dr. Stinkerd Knoeier?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:59 schreef Wup het volgende:
Niels huilt niet, Niels jammert...
Nielsje is lief
Suzy ging met een bijbeltje onder dr arm uithuilen bij mammie.....quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je vergeet Suzy.
Dat is dan weer een fout van de schrijvers! Monique van der Werff had een vaste rol moeten krijgen. Ze had net als Georgina in de Playboy moeten staan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:34 schreef Wup het volgende:
maar dat was toch een gastrol en geen vaste cast?
Hell no!quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat is dan weer een fout van de schrijvers! Monique van der Werff had een vaste rol moeten krijgen. Ze had net als Georgina in de Playboy moeten staan.
Misschien probeert ze Tonnie terug te pakken door hem nu jaloers te maken. Ik zou het ook niet weten eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom Ilyas maandag aan Tara's reet zit te pulken. Werd me vrijdag niet gans duidelijk.
Je moet de naam van Ariel goed spellen, ja!quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:40 schreef Airelle het volgende:
Hell no!
Vreselijk kind...
tis frans sufferd!quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je moet de naam van Ariel goed spellen, ja!
We hoeven die legertank niet in ONM terug. Dat zij bij de tietenmoederlijn of wat het was in Groningen maar lekker haar stoeltje kwelt. Beter de stoel dan ik.
Ik zag 't net wel. Ze heeft een steenpuist. Ze zei dat ie alsmaar dikker wordt. Ik dacht toen eerst dat ze het over haar reet in het algemeen had. In elk geval gaan Teun en Iel-jazz maandag op de vuist. Turkije versus ADO Den Haag.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien probeert ze Tonnie terug te pakken door hem nu jaloers te maken. Ik zou het ook niet weten eigenlijk.
Zeg Frans, is ze het pigment kwijt door alles wat ze zoop?quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:52 schreef Airelle het volgende:
Ze speelt in zoop en heeft grijs haar tegenwoordig :').
Let's hope so!quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Is ze het pigment kwijt door alles wat ze zoop?
Dat zeg je alleen maar omdat ze 160 kilo te zwaar was. Ze had een heel lief karakter. Zeek eindeloos, maar ze was blijkbaar erg lief. Wienzzzt'n en Thom Ass vonden haar heel lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:56 schreef Airelle het volgende:
Let's hope so!
Aan haar heb ik me echt het meeste gestoord van alle ONM-acteurs/actrices.
Ik bedoelde Monique van der Werffquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ze 160 kilo te zwaar was. Ze had een heel lief karakter. Zeek eindeloos, maar ze was blijkbaar erg lief. Wienzzzt'n en Thom Ass vonden haar heel lekker.
Het is ook uitermate saai om naar bellende personen te kijken....quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: is het jou ook opgevallen dat in ONM iedereen het beroep van telefonist heeft? Als iemand naar iemand belt, dan neemt die iemand binnen 5 seconden op.
Op straat vind ik het irrtanter om te horen wat ze allemaal in het lulijzer brazelen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:08 schreef Airelle het volgende:
Het is ook uitermate saai om naar bellende personen te kijken....
Zolang broerderlief maar weg blijftquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Suzy had mogen blijven! Ze was een leuk, klein, sexy, aardig, lekker zangeresje.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zolang broerderlief maar weg blijft![]()
Ik dacht dat jij 'm hard nodig had ....quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:15 schreef Orginial het volgende:
Zolang broerderlief maar weg blijft
Duuk was het meest waardeloos personage ooit!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dus Suzy mag wel terugkomen? Mooi zo!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:15 schreef Airelle het volgende:
Ik dacht dat jij 'm leuk vond, omdat hij Luciel heeft weggejaagd?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:18 schreef Orginial het volgende:
Duuk was het meest waardeloos personage ooit!![]()
Oja das waar!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 'm leuk vond, omdat hij Luciel heeft weggejaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |