*Kuchquote:Op woensdag 17 november 2004 08:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende... Wie zal het worden? Oe, de spanning.

Dat kan ik niet lezen!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:51 schreef Dagonet het volgende:
[insert topicnote]

Ik zie je nog steeds al toffe user, VAC.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik zie je nog steeds als mod, inso.

Kan het niet wat controversieler? Rellen! Oproer! Volksopstanden! Spandoeken! Tirades! Dat soort dingen wil ik zien.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:23 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
*Kuch

Ik weet niet wie het verzonnen heeft, maar notes zijn per definitie niet interesant.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat kan ik niet lezen!

Whehe, de onderlinge verhoudingen in de crew gaan er ook niet echt op vooruit he.quote:Op woensdag 17 november 2004 08:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Hoi.
Doe normaal.
Of doe niks

En daar wachten ze dan mee tot ik op zwart ben.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Whehe, de onderlinge verhoudingen in de crew gaan er ook niet echt op vooruit he.!

Er zat een bug in FOK! .quote:Op woensdag 17 november 2004 10:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En daar wachten ze dan mee tot ik op zwart ben..
Hoe kon jij toen ook alweer meelezen in + ?

Doe toch maar Emile dan, als we toch mogen kiezen.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:26 schreef boebiedoe het volgende:
Ik vind dat Emile Ratelband in de crew moet komen. HIj kan de moderators met behulp van wat spirituele training de ontwikkeling van de onderlinge verhoudingen misschien een positieve lading geven. Of mij gewoon in de crew stoppen.

Nou ja zeg.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef Pool het volgende:
Mag dit topic in de TTT onder de vermelding [Leedvermaak] ?
Als Ranger dood is...
For old times sake enzo.

Goed topic was dat...quote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef Pool het volgende:
Als Ranger dood is...
For old times sake enzo.

whehequote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef Pool het volgende:
Als Ranger dood is...
For old times sake enzo.

Goeie vraag!quote:Op woensdag 17 november 2004 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
maar als inso niet meer mod is (terecht btw).... wie moet dan mijn baggertopics op slot gooien?

quote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef Pool het volgende:
Als Ranger dood is...
For old times sake enzo.

Ik stem voorquote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef Pool het volgende:
Als Ranger dood is...
For old times sake enzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |