De week na oud&nieuw geen topweek??? Denk dat het toch weer de A2 wordt dan.. Hoop nog wel ergens een Autobahn te vindenquote:Op zondag 19 december 2004 18:55 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ah, sneeuw, nu herken ik de piste pas;) Tijdens onze vakantie hebben we hem de bijnaam "A2" gegeven, daar het op die piste vrijwel altijd ultra druk was. Zal je wel wat minder last van hebben dan wij destijds, daar je buiten de topweken gaat!
ik kan hier niet zoveel aan toevoegen, het all-inclusive is me ook prima bevallen...quote:Op zondag 19 december 2004 16:14 schreef XL het volgende:
... mooie samenvatting van een top-week ...
Ik hoop niet dat ze de prijzen dan gaan doorberekenen aan de hand van ons drankgebruik afgelopen week... Dan zouden we wel eens de volle yeti ervoor moeten betalen.quote:Op maandag 20 december 2004 19:04 schreef BrakkeAap het volgende:
We kunnen natuurlijk kijken of we het seizoen daarzo ook weer kunnen afsluiten met een all-inclusive
Wat is dat nou met dat G E S P R E K en het claimen (van...?)quote:Op maandag 20 december 2004 19:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze de prijzen dan gaan doorberekenen aan de hand van ons drankgebruik afgelopen week... Dan zouden we wel eens de volle yeti ervoor moeten betalen.
Ik zat overigens zondagmiddag om 14:00 in Tilburg al weer in de kroeg he....
Als jullie nog G E S P R E K uit te delen hebben, neem ik het graag in ontvangst
* XL claimt
Ik heb die Nitro wel eens gezien, ik denk dat het boardje zeker 6 jaar oud moet zijn. Misschien wel geinig als decoratiequote:Op woensdag 22 december 2004 23:02 schreef 360sjors het volgende:
Wat ik ook tegenkwam was een Nitro V56 Pro Model. Hierover heb ik helemaal niets kunnen vinden, maar klinkt wel interessant...
"Handmade in austria" (bovenste plaatje)... Wel 3 jaar oud..
Iemand die iets over dit board gehoord heeft toevallig? Als ik er naar ga zoeken kom ik allemaal computerhardware tegen maar geen snowboard
![]()
De strato is een tijdje zo'n aanbieding van Intersport geweest.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:02 schreef 360sjors het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaringen met de Rossignol Strato (159)? Ik was net met een nog niet zo gevorderde vriend van me op zoek naar een mooi 2e hands board van hem en kwam een mooi exemplaar tegen voor 150 euro, incl bindingen en tas, in goede staat.. Ik heb het hem aangeraden om hem te kopen, ondanks dat ik vermoed dat het wel een plank is voor (tenminste licht) gevorderden.. Mocht het te hoog gegrepen voor hem zijn dan neem ik hem van hem over, want een extra plankje erbij kan nooit kwaad
Wat ik ook tegenkwam was een Nitro V56 Pro Model. Hierover heb ik helemaal niets kunnen vinden, maar klinkt wel interessant...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"Handmade in austria" (bovenste plaatje)... Wel 3 jaar oud..
Iemand die iets over dit board gehoord heeft toevallig? Als ik er naar ga zoeken kom ik allemaal computerhardware tegen maar geen snowboard
![]()
Dat is ook al een poosje geleden...quote:Op vrijdag 24 december 2004 04:05 schreef XL het volgende:
Ik denk overigens niet dat we dit jaar een witte kerst krijgen....
Nou, hier is het niet wit....quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:33 schreef 360sjors het volgende:
Om nog even op Lars zijn laatste post terug te komen..
"Weerman Paulusma verwacht witte kerst
Uitgegeven: 24 december 2004 08:09
----
blaat
-----
Dat is dan ook het enige probleem wat ik met die reis zou hebben....quote:
Wanneer ga je?quote:Op zondag 26 december 2004 17:41 schreef 360sjors het volgende:
¤1060.- is niet veel voor wat ze bieden, vind ik persoonlijk.
Overigens, de aanhoudend dalende dollar biedt ook perspectieven. Afgelopen zomer was ik in de states, toen kosste de euro $1,20. Nu is dat al $1,35. De vooruitzichten zijn dat de dollar blijft dalen, de $1,40 is in zicht. I'm dreaming of a champagne powder day..
[afbeelding]
In stijl omhoog gaanquote:Op zondag 26 december 2004 20:42 schreef 360sjors het volgende:
Men heeft in Kitzbuhel een nieuwe gondel aangelegd zie ik net. Geen kinderachtig geval, op sommige stukken hangt het gondeltje maar liefst 400 meter boven de grond.. Leuk voor mensen met hoogtevrees
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(foto vanaf 400 m door een glazen bodem)
Was jij niet van plan om daar naar toe te gaan tijdens carnaval? Als dat 'toevallig' in mijn vrije week valt...quote:Op zondag 26 december 2004 20:42 schreef 360sjors het volgende:
Men heeft in Kitzbuhel een nieuwe gondel aangelegd zie ik net. Geen kinderachtig geval, op sommige stukken hangt het gondeltje maar liefst 400 meter boven de grond.. Leuk voor mensen met hoogtevrees
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lost in Transition is een erg vette film met de Burton kids, Mikkel Bang en Luke Mitrani echt sick wat die gastjes doen en Jeremy Jones natuurlijk voor het betere poeder werkquote:Op zondag 26 december 2004 20:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In stijl omhoog gaan.
Zeg, wat vinden jullie eigenlijk de betere snowboard films? Voor mij is dat zeker Trancendence en Vivid.
First track rijden hequote:Op dinsdag 28 december 2004 09:06 schreef Thermo het volgende:
Het is een fucking sneeuwstorm hier in eindhoven
Boardkleding aan, muts op en net doen alsof ik op mijn plankje sta @ fietsje![]()
Paulusma er niet ver naast, ik daarentegen had het goed!quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:13 schreef 360sjors het volgende:
Zat Paulusma er toch niet zo gek ver naast![]()
Het KNMI had het goed bedoel jequote:Op dinsdag 28 december 2004 10:40 schreef XL het volgende:
[..]
Paulusma er niet ver naast, ik daarentegen had het goed!
Ik vertelde het om 4 uur des nachtsquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:43 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Het KNMI had het goed bedoel je
Daarbij hou ik van optimisme
Tja, reminds me, over 4 dagen sta ik in de sneeuwquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:47 schreef 360sjors het volgende:
Ongelofelijk hoe dit topic tot leven komt zodra men constateert dat er een laagje wit goud is gevallen![]()
Lange termijn vooruitzichten waren natuurlijk al lang uit en ik neem aan dat het KNMI niet, in tegenstelling tot jou, uitgaat van een al dan niet opspelend eksteroog en historische gegevens.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vertelde het om 4 uur des nachts
De nieuwsberichten verschenen allemaal pas rond een uur of 6/7
Ik ontvang ook veel te veel jaloersmakende sms uit Oostenrijk inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, reminds me, over 4 dagen sta ik in de sneeuw
Mallnitz, vlakbij de Tjechische grens, op 3200 meter hoogte. De afgelopen dagen is er niets dan dikke sneeuw gevallen.
Hey ik ga ook 1 januari naar Mallnitz! Via gogo tours. Met de bus << daar zie ik wel tegen op.quote:Op maandag 29 november 2004 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
1 Januari naar Mallnitz, eerste trip van dat jaar en tevens m'n eerste keer op een gletscher..
Hehe, vet. Ja, wij gaan ook met de bus, een leraar op school regelt dat altijd, toch wel fijn zo'n 14 uur zitten denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:43 schreef progje het volgende:
[..]
Hey ik ga ook 1 januri naar Mallnitz! Via gogo tours. Met de bus << daar zie ik wel tegen op.
(en dan eerst nog awakenings op 31-12 tot een uurtje of 6/7 in de ochtend)
Daar ga ik eind Maart weer heen met mijn werk als het goed is. Lekker met 60-70 man de pistes onveilig maken. Maar als ik die gondel zo zie weet ik nog niet zo zeker of ik daar wel zo graag in ga. Ik vind die lift omhoog naar 1800 meter al eng genoeg.. maar ik ben dan ook een beetje een mietje!!quote:Op zondag 26 december 2004 20:42 schreef 360sjors het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boven de London Pub, je bedoelt 's middags wakker worden neem ik aanquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:03 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Daar ga ik eind Maart weer heen met mijn werk als het goed is. Lekker met 60-70 man de pistes onveilig maken. Maar als ik die gondel zo zie weet ik nog niet zo zeker of ik daar wel zo graag in ga. Ik vind die lift omhoog naar 1800 meter al eng genoeg.. maar ik ben dan ook een beetje een mietje!!
Hopelijk zitten wij weer met ons appartementen boven de London Pub.. kunnen we weer genieten van zo'n uitzicht als je 's ochtends wakker word:
[afbeelding]
Ik ben een beetje uitzondering bij ons bedrijf. Ik ben helemaal kapot van het boarden waardoor ik het 's avonds niet zolang uithou in de London. Een aantal mensen gaat daarna nog naar de VIP-bar, maar dan lig ik al lekker te slapen zodat ik de volgende dag lekker vroeg op de piste kan staan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:34 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Boven de London Pub, je bedoelt 's middags wakker worden neem ik aanMeest beruchte apres ski tent van Europa! Helaas afgelopen jaren wat aan sfeer ingeboet, maar nog steeds een erg leuke tent
Je bent iig niet de enigequote:Op dinsdag 28 december 2004 13:47 schreef WaSTeiL het volgende:
knip
Brengt trouwens de nieuwe aanwas van de True Life movement niet toevallig een digitale videocamera in. Ik voelde in Les Menuires dat ik hoognodig nog eens aan videobeelden van mezelf toe ben. De eerste true life reis (met witte kerst) in Praloup was wat dat betreft subliem.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:34 schreef 360sjors het volgende:
Wat is het toch fijn om incassobureau te zijn![]()
Tot ik straks zelf weer dik 3 mille lichter ben![]()
Helaas, neen is het antwoord. Zouden we zo'n ding niet ergens kunnen lenen/huren? Bij MyCom bijvoorbeeld, daar kunnen we enkele garanties biedenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:58 schreef XL het volgende:
[..]
Brengt trouwens de nieuwe aanwas van de True Life movement niet toevallig een digitale videocamera in. Ik voelde in Les Menuires dat ik hoognodig nog eens aan videobeelden van mezelf toe ben. De eerste true life reis (met witte kerst) in Praloup was wat dat betreft subliem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |