De week na oud&nieuw geen topweek??? Denk dat het toch weer de A2 wordt dan.. Hoop nog wel ergens een Autobahn te vindenquote:Op zondag 19 december 2004 18:55 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ah, sneeuw, nu herken ik de piste pas;) Tijdens onze vakantie hebben we hem de bijnaam "A2" gegeven, daar het op die piste vrijwel altijd ultra druk was. Zal je wel wat minder last van hebben dan wij destijds, daar je buiten de topweken gaat!
ik kan hier niet zoveel aan toevoegen, het all-inclusive is me ook prima bevallen...quote:Op zondag 19 december 2004 16:14 schreef XL het volgende:
... mooie samenvatting van een top-week ...
Ik hoop niet dat ze de prijzen dan gaan doorberekenen aan de hand van ons drankgebruik afgelopen week... Dan zouden we wel eens de volle yeti ervoor moeten betalen.quote:Op maandag 20 december 2004 19:04 schreef BrakkeAap het volgende:
We kunnen natuurlijk kijken of we het seizoen daarzo ook weer kunnen afsluiten met een all-inclusive
Wat is dat nou met dat G E S P R E K en het claimen (van...?)quote:Op maandag 20 december 2004 19:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze de prijzen dan gaan doorberekenen aan de hand van ons drankgebruik afgelopen week... Dan zouden we wel eens de volle yeti ervoor moeten betalen.
Ik zat overigens zondagmiddag om 14:00 in Tilburg al weer in de kroeg he....
Als jullie nog G E S P R E K uit te delen hebben, neem ik het graag in ontvangst
* XL claimt
Ik heb die Nitro wel eens gezien, ik denk dat het boardje zeker 6 jaar oud moet zijn. Misschien wel geinig als decoratiequote:Op woensdag 22 december 2004 23:02 schreef 360sjors het volgende:
Wat ik ook tegenkwam was een Nitro V56 Pro Model. Hierover heb ik helemaal niets kunnen vinden, maar klinkt wel interessant...
"Handmade in austria" (bovenste plaatje)... Wel 3 jaar oud..
Iemand die iets over dit board gehoord heeft toevallig? Als ik er naar ga zoeken kom ik allemaal computerhardware tegen maar geen snowboard
![]()
De strato is een tijdje zo'n aanbieding van Intersport geweest.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:02 schreef 360sjors het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaringen met de Rossignol Strato (159)? Ik was net met een nog niet zo gevorderde vriend van me op zoek naar een mooi 2e hands board van hem en kwam een mooi exemplaar tegen voor 150 euro, incl bindingen en tas, in goede staat.. Ik heb het hem aangeraden om hem te kopen, ondanks dat ik vermoed dat het wel een plank is voor (tenminste licht) gevorderden.. Mocht het te hoog gegrepen voor hem zijn dan neem ik hem van hem over, want een extra plankje erbij kan nooit kwaad
Wat ik ook tegenkwam was een Nitro V56 Pro Model. Hierover heb ik helemaal niets kunnen vinden, maar klinkt wel interessant...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"Handmade in austria" (bovenste plaatje)... Wel 3 jaar oud..
Iemand die iets over dit board gehoord heeft toevallig? Als ik er naar ga zoeken kom ik allemaal computerhardware tegen maar geen snowboard
![]()
Dat is ook al een poosje geleden...quote:Op vrijdag 24 december 2004 04:05 schreef XL het volgende:
Ik denk overigens niet dat we dit jaar een witte kerst krijgen....
Nou, hier is het niet wit....quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:33 schreef 360sjors het volgende:
Om nog even op Lars zijn laatste post terug te komen..
"Weerman Paulusma verwacht witte kerst
Uitgegeven: 24 december 2004 08:09
----
blaat
-----
Dat is dan ook het enige probleem wat ik met die reis zou hebben....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |