abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23726699
maar ik hou me tot nu toe prima aan mijn trainingsschema en heb deze week 8 minuten achter elkaar hardgelopen en ik was héél trots (8 minuten is niets natuurlijk, maar voor iemand die altijd na 30 seconden al uitgebreid stond te hijgen en te puffen is het heel erg veel)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23726805
Ik vind het heel erg knap en ik vind dat je alle reden hebt om trots te zijn!
Ik heb het schema al uitgeprint en hier liggen, maar ik moet nog beginnen....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23726841
Gewoon net als ik belachelijk dure schoenen kopen die zo lelijk zijn dat ze nergens onder passen en je er dus wel op móet hardlopen. Dat had succes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23726960

wie weet doe ik nog eens gek!
ik heb met mezelf afgesproken dat ik snel moet beginnen (dit weekend bij voorkeur) en tot de wintersport (22 januari) op mijn oude schoenen moet lopen. Als ik dan terugkom van wintersport, mag/moet ik nieuwe schoenen kopen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:06:01 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23729195
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
"U bent ingeschreven voor de volgende wedstrijden
18-09-2005: 21e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam
Saskia Derksen, -censuur-, Hoogeveen, 30-11-1973
Onderdeel: 16.1 km (10 EM) trimloop, Categorie: Vrouwen recreanten"

ik kan niet meer terug
oh mijn hemel wat ga ik doen!

Ik ben trots op je!!!! You go girl!!!

mini-meeting doen bij de finish? ik loop hem ook weer!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:08:58 #256
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23729232
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:17 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon net als ik belachelijk dure schoenen kopen die zo lelijk zijn dat ze nergens onder passen en je er dus wel op móet hardlopen. Dat had succes

en die kan ik beamen, mijn hardloopschoenen waren ook te duur voor woorden, en ik kan ze nergens onder aan. de perfecte stok achter de deur.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_23730875
Wat goed Isa!!! Nu moet je echt.

Ik durf nog me nog steeds niet aan te melden. Na de marathon heb ik hopelijk genoeg moed verzameld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_23731410
16,1 km wat een tyfuseind. Ik heb er geen moeite mee om 2,5 uur op een stepapparaat te staan, maar na 5 minuten hardlopen stoten mijn darmen tegen mijn adamsappel. Dus petje af
Zu hause ist alles besser
pi_23732046
Volgens het schema wat ik loop is het allemaal heel realistisch wat ik wil, dus daar vertrouw ik dan maar op.

Is het trouwens raar om tijdens zo'n loop te gaan wandelen. Dat je na elke 15 minuten bijv. een minuut wandelt en dan weer verder gaat? Zijn er meer die een stukje lopen?
pi_23732200
Ik heb vorig jaar eens een serie gezien op de Duitse TV, "von 0 auf 42" Een serie waarin een groep willekeurige personen werd klaargestoomd voor de marathon van NY. Hierin was ook een vrouw die de hele marathon in wandeltempo gelopen heeft. Dus als jij al en toe een stukje wandelt zal niemand er over vallen. Overigens is die serie wel een aanrader voor mensen die hetzelfde van plan zijn.
Zu hause ist alles besser
pi_23732586
En Oprah Winfrey heeft ook de marathon van NY gelopen en is begonnen met trainen in januari en zij kon in het begin niet eens hardlopen, wandelde alleen maar. Maar goed, zij had dan ook een personal trainer, ik alleen een vriend die steeds zegt dat ik nog moet hardlopen

Ik hoop trouwens wel dat ik voor de 10 mijl in ieder geval nog 10 kg ben afgevallen. Dan zeul ik ook minder gewicht mee en dat zal toch ook wel schelen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:34:05 #262
3542 Gia
User under construction
pi_23734007
Eindelijk weer een keer een update. Na weken van jojo-en rond de 95 kilo, was er nu weer ineens 8 ons vanaf. Dus nu onder het laatste laagste gewicht.

Nieuwe regeltje dus:

Gia (1m72) (32) was 98,6 kg, weegt nu 94,3 kg en wil graag 68 kg wegen -4,3

Hoop dat het nu weer even wat beter gaat.

Trouwens, iedereen veel dieet-wijsheid gewenst voor de komende feestdagen. Laat je niet al teveel gaan. Het moet er straks ook weer af. En gezond kan ook heel lekker zijn.
pi_23734125
Grmbl

ik leef te onregelmatig, te ongezond enzovoorts..

ben niet echt aangekomen, dus dat is wel goed, maar ben ook niet echt afgevallen..

zit nu nog op de 78kg, en dat had al veel meer kunnen zijn als ik niet zo onregelmatig geleefd had.

Drukke volle dagen, vaak geen tijd om rustig te lunchen of mn avondeten klaar te maken/op te eten..

Ben alleen maar bezig met studie, werk en klussen in mn huisje, en het is ook nog eens december...

weet niet of ik het allemaal ga trekken.
het is allemaal voor het goede doel, en ik doe mn best en ga door: Ik wil over een maand in mn huisje zitten...

Maar *zucht*....

wel nieuw regeltje dus, maar niet echt van harte:

Faithy: (1.75m) was 87kg, weegt nu 78kg en wil graag 70kg wegen -9
Doei.
pi_23734276
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[...]

Tof man! Echt super!
Ik heb ergens al eens gepost over mijn vriendin die vorig jaar om deze tijd nog nooit had hardgelopen (wel wat geaerobicd). Die begon ergens in januari met hardlopen, vond in mei de 10km van de Marikenloop nog te ver, maar heeft een paar weken terug in november de finish van de Zevenheuvelenloop (15 km) gehaald Het kan dus. En zij had ook geen personal trainer en nog een drukke baan ook.

Qua stukjes wandelen> dat zie je bij zo'n loop best mensen doen. Sommigen zijn gewoon uitgeput, anderen hebben last van een enkel of knie. Of er echt mensen bij zijn die steeds een stukje rennen en dan weer wandelen weet ik niet, maar dat kun je rustig doen als je dat wilt, want je hoeft je er niet druk over te maken of het vreemd of raar is: niemand merkt het op (iemand die jou inhaalt als je aan het wandelen bent kom je daarna heus niet nog een keer tegen )

Ik vind het echt tof dat je je hebt ingeschreven, en eh, er was vorig jaar toch ook iemand uit dit topic die had meegedaan? (of was dat het Slank de Zomer in topic?). Die heeft het ook gered en wil vast vertellen wanneer ze is begonnen met trainen en hoe ze het heeft aangepakt etc
pi_23734900
even 2 foto's van hoe 't er nu uitziet hier:

en

(let niet op de teringzooi, ik zit midden in een verhuizing )

gelukkig zie ik wel verschil met begin mei
Doei.
pi_23735078
Minkeltje!

Volgens Riann hebben wij geneukt!

heb het al wel ontkracht...

*grinnik*

[edit = never mind... ]

[ Bericht 7% gewijzigd door Faithy op 03-12-2004 12:38:25 (grmbl) ]
Doei.
pi_23736310
faithy dit weet minkeltje al lang zelfs al voordat ik het in het topic had gepost en minkeltje komt hier nooit
pi_23737451
Zelfs ik was, met mijn verhalen over een hardloopvriendin, meer ontopic
pi_23743839
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:19 schreef Riann het volgende:
faithy dit weet minkeltje al lang zelfs al voordat ik het in het topic had gepost en minkeltje komt hier nooit

loop naar de hel (doodsverwensingen mogen niet toch, dus lopen mag wel), naar eng mens...
Doei.
pi_23743863
faithy rot is lekker op. Dit is het fokdieettopic

ontopic:
trouwens de weegschaal stond vanmorgen om 76 daarna was ik 76.5 dus die halve kilo zit er aan te komen.
pi_23743911
rot ééns lekker op, is het nog altijd
Doei.
pi_23743931
en ik ben al on-topic genoeg geweest voor vandaag (zie een paar posts boven je)
Doei.
pi_23744106
en nu: ongezond chinezen!

(morgen ECHT weer gezond hoor mensen!! echt!)
Doei.
pi_23744142
Wou je 4 op een rij gaan doen faithy

Ach vandaag heb ik MAC gehad en morgen gaan we sinterklaas fondueen
pi_23744637
nee, boter kaas en eieren, daar heb ik er maar 3 voor nodig
Doei.
pi_23744662
Nu mn mooie jurk aan doen en op naar 't schoolfeest van mn oude schooltje

ik mag de foto's maken in het fotohoekje van de aula: krijg dus een man of 500 voor mn camera!

Gelukkig zie ik er een stuk mooier uit in mn jurk dan in mei
Doei.
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 20:00:49 #277
5428 crew  miss_sly
pi_23745147
Zo, en ik ga nu de eerste dag van mijn schema lopen!

tot straks
pi_23745312
Dames en heren, volgen jullie eigenlijk een specifiek dieet?
Of eten jullie gewoon minder en bewegen meer ( en snoepen niet)
Ik was door prednison 10 kilo aangekomen, vocht maar ook gewoon vetklepperij
Prednison geeft je een meer dan gezonde eetlust, naast het vele vocht dat je gaat vasthouden.
Ging er na het stoppen met prednison er maar niet vanaf, ondanks exercise en niet snoepen.
Heb ik een kleine drie weken Atkins gedaan en alles eraf!
Vooral de eerste week ging het als een trein.
Ik ben nu al weer een aantal weken gestopt en ben niet aangekomen, een kilo of 2 (schommelt) eraf zelfs nog.
Milagro heeft haar ouwe magere afgeleefde rotkop weer terug en past weer in de spijkerbroekjes 29 " met gemak en is dus buitengewoon content.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23747091
Aloha!!

Ik heb echt respect voor alle hardlopers onder ons!! Ik zit er wel eens aan te denken maar heb mezelf er echt nog niet toe kunnen zetten om het te gaan doen. Loop nu met het idee om (als het weer het weer een beetje toelaat) te gaan skeeleren, das ook goed voor de benen en billen

Deze week was voor mij een heen en weer geschommel van jewelste!! Dinsdag was ik t.o.v. vrijdag 1,5 (!!) kilo aangekomen en vandaag was er weer 1,9 af Ik was ongesteld geworden dinsdag dus daar heeft het aan gelegen.

Update: M82 (1m75) (25,47) was 94,1 kg, weegt nu 77,6 kg en wil graag 68 kg wegen -16,5

Fijn Sinterklaas weekend allemaal geniet ervan!!!
Liefs!!
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 21:53:49 #280
5428 crew  miss_sly
pi_23747827
Ik heb mijn eerste dag volgens schema erop zitten: 10-12 keer 1 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen. En het ging boven verwachting lekker Ben best een beetje trots dat ik het gedaan heb, nu alleen nog volhouden. Mijn vriend is meegeweest, maar hij gaat niet iedere keer mee. Voor hem is het te eenvoudig, want zijn conditie is al wel goed.
pi_23747893
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn eerste dag volgens schema erop zitten: 10-12 keer 1 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen. En het ging boven verwachting lekker Ben best een beetje trots dat ik het gedaan heb, nu alleen nog volhouden. Mijn vriend is meegeweest, maar hij gaat niet iedere keer mee. Voor hem is het te eenvoudig, want zijn conditie is al wel goed.

de eerste stap is altijd gebaseerd op veel uitstellen, maar nu kan je niet meer uitstellen! en je gaat het absoluut volhouden, en je komt hopenlijk op een punt dat jij thuis blijft omdat zijn schema te simpel is (at least, dat zou ik wensen)
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 22:02:17 #282
5428 crew  miss_sly
pi_23748020
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

de eerste stap is altijd gebaseerd op veel uitstellen, maar nu kan je niet meer uitstellen! en je gaat het absoluut volhouden, en je komt hopenlijk op een punt dat jij thuis blijft omdat zijn schema te simpel is (at least, dat zou ik wensen)

klinkt als een heel erg goed doel

Tja, als ik nog eens iets wil gaan lopen (zevenheuvelenloop, dam-tot-damloop, een marathon, wie weet) zal hij niet mee kunnen, of hij moet ook gaan trainen. Dat vooruitzicht bevalt me wel
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:33:26 #283
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23748738
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Volgens het schema wat ik loop is het allemaal heel realistisch wat ik wil, dus daar vertrouw ik dan maar op.

Is het trouwens raar om tijdens zo'n loop te gaan wandelen. Dat je na elke 15 minuten bijv. een minuut wandelt en dan weer verder gaat? Zijn er meer die een stukje lopen?

Nee dat is niet raar. Ik kan nog steeds geen acht minuten achter elkaar voluit gaan. Ik heb er een combinatie hardlopen/snelwandelen van gemaakt.
pi_23748782
En ik altijd maar denken dat iedereen bij dat soort tochten altijd rent. Lopen is zwak. Dat soort dingen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:40:13 #285
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23748917
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:35 schreef Isabeau het volgende:
En ik altijd maar denken dat iedereen bij dat soort tochten altijd rent. Lopen is zwak. Dat soort dingen.

Niet iedereen redt het om de hele afstand te rennen. Je zou de dames van Albert Heijn moeten hebben gezien die gelijk met mij gestart zijn. De meeste middelbare leeftijd en het zag er niet fit uit. Maar ze deden het wel. Met af en toe gewoon snel wandelen. Geen enkel probleem.

Het enige wat af en toe vervelend is is als je nogal ruw wordt ingehaald. Ik heb het 2 keer gehad dat ik hardhandig opzij werd geduwd omdat er een snelle jongen aan kwam. Vooral in de IJ-tunnel vond ik het een beetje eng.
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 22:52:20 #286
5428 crew  miss_sly
pi_23749211
Wij zijn naar de Zevenheuvelenloop geweest om te kijken, want mijn zwager zou meelopen. Die hebben we niet gezien, maar het was op zich wel leerzaam. Ook daar zag je best wel wat mensen wandelen, of mensen met een heel rustig hardlooptempo. Ik denk dat het belangrijkste is dat jet het uitloopt op een manier waarop je je prettig voelt. Dat is toch een hele prestatie?
  zaterdag 4 december 2004 @ 04:44:06 #287
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_23753182
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn naar de Zevenheuvelenloop geweest om te kijken, want mijn zwager zou meelopen. Die hebben we niet gezien, maar het was op zich wel leerzaam. Ook daar zag je best wel wat mensen wandelen, of mensen met een heel rustig hardlooptempo. Ik denk dat het belangrijkste is dat jet het uitloopt op een manier waarop je je prettig voelt. Dat is toch een hele prestatie?

Lijkt mij ook een hele prestatie. Je moet maar zo denken: aan de kant van de weg staan er nog altijd een heleboel die het helemaal niet doen.

Hier heb je heel veel fun run/walks, van 5 km, 10 km of soms een halve marathon. Het is een wedstrijd, maar er zijn heel veel mensen die echt alleen maar wandelen. Ik dus ook (ha, tot nu toe dan ;-) ). Veel mensen doen met de hele familie mee, incl. jonge kinderen. Ik loop meestal met een kind in de wandelwagen. De sfeer is gigantisch positief, of je nou de wedstrijd wint, of gewoon wandelt. Het gaat er simpelweg om dat je niet in je luie stoel blijft zitten.

Ik heb mijn tweede schemadag ook braaf gelopen: dit gaat lukken! Het was trouwens wel pittig: ik loop met Alex in de wagen, en er stond een sterke wind. Toevallig kwam het steeds zo uit dat m'n ren-stukken heuvel-op en tegen de wind in gingen. Auch!

Nog een vraagje: wat dragen jullie momenteel buiten als jullie gaan rennen? We gaan over drie weken naar NL (helaas vanwege ernstige ziekte in de familie; we waren het helemaal niet van plan), en ik weet niet wat ik mee moet nemen.

Overigens werkte de schoenentruuk ook op vakantie: ik weet zeker dat hubby vreselijk was gaan zeuren als ik ze niet had gebruikt, dus ik moest wel (regel 1 van een gelukkig huwelijk: nóóit hubby gelijk laten hebben als je er iets tegen kan doen ).
pi_23753419
Wat goed dat je geweest bent miss_sly! Nog even, en je bent er verslaafd aan. Het gaat steeds leuker worden.

Gaoxing, tijdens het lopen draag ik: lange thermobroek met daarover een dunne jogging broek, een dunne thermotrui met een dun jasje (van een ander joggingpak) en ook thermosokken. De laatste dagen droeg ik ook een muts. Ik weet het, ik ben een koukleun.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator zaterdag 4 december 2004 @ 10:56:31 #289
5428 crew  miss_sly
pi_23754194
Dank je Yppy! ik ben ook wel blij en trots, moet ik zeggen. Alleen zorgen dat ik niet heel lang trots blijf op deze ene keer

Gaoxing, ik loop in joggingbroek (geen dikke), t-shirt met fleecetrui en daarover een bodywarmer. En natuurlijk een petje op, maar dat is meer een tik van mij dan dat het nodig is hoor
pi_23754327
Leuke foto's trouwens Faithy

Gaoxing, ik loop in een trainingsbroek van Dennis (is hij heel blij mee), een T-shirt van 'start to run' (gratis gekregen) en een speciaal jack voor het hardlopen van Brooks. Als ik van huis ga is het allemaal misschien nèt iets te koud, maar als ik dan begin hard te lopen dan ben ik binnen no time warm. Ik heb ook fijne thermosokken aan trouwens. Wat bij mij altijd het koudst is en het langst koud blijft zijn mijn vingers. Maar om nu al met handschoenen te gaan lopen vind ik ook zo wat.

Voor hoe lang blijf je in Nederland? Alleen met de kerstdagen en oud & nieuw of blijven jullie langer? Sterkte met het zieke familielid.

YPPY, ik wacht nog steeds op het 'leuker' Maar ik word al wel steeds trotser dat ik het doe en dat ik echt heel goed kan merken dat mijn conditie vooruit gaat. Nooit gedacht dat je dat zo goed kon merken.

Sanne en miss_sly bedankt voor het beeld van de werkelijkheid. Ik had dat zelf neem ik aan ook wel ontdekt aangezien ik eerst aan een paar kleinere tochten wil mee gaan doen (5 en 10 km, dat soort). Daar zullen er voldoende van komen in het voorjaar en de zomer.

Alleen....nu het lijnen nog. Ik snoep weer veel te veel en ik drink te weinig water. Mijn gewicht kruipt zéér traag (maar kruipt) omhoog en daar schrik ik wel van. Nu moet ik ongesteld worden en hou ik weer vocht vast en is het meteen schrikken 86 kg op de weegschaal vanmorgen. Paniek! Dus weer nadenken bij wat ik doe en vol goede moed ook dat gedeelte van het gezond bezig zijn weer oppakken. Met alleen hardlopen kom ik er niet. (dit was een motivatie pep talk voor Isabeau zelf, bedankt voor het lezen )
  zaterdag 4 december 2004 @ 17:57:55 #291
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_23761288
hallo, daar ben ik weer ff. Ben even verstoken geweest van mijn pc. Met kapotte videokaart gaat pjoeteren niet echt goed. Heb nu vanmiddag snel ff een nieuwe gehaald en ga mijn oude claimen want daar heb ik nog 2 jaar garantie op. Maar ik wilde niet te lang verstoken van alles zijn..

Het afvallen gaat mwah mwah hier. Ben woensdag wel opgespoten. Piep klein beetje. Maar merk het wel iets. Verder sjah. Ben druk en soms gelukkig te druk om met mijn buik bezig te zijn. Hoewel die mij er wel op wijst als ik te druk ben geweest.

Ik heb alle frustratie er ff flink uitgegeten. En heb nu allemaal kleding gekocht via Ebay. Leuk gebeuren is dat. Ben 5 broeken 3 vesten 2 shirts en een spencer rijker.

Verder probeer ik verstand op nul doen wat ik dus idd moet doen. En maar door gaan. Mijn gewicht schommelt tussen de 82,5 en 83,7 ongeveer. Was vanmorgen 82,7 .
Mijn knopje is verder nog steeds zoek. Maar het asociale eten van laatste weken wordt nu gelukkig al minder. In de zin. Dat wat ik eet is minder. Maar soms nog wel erg slecht. Ik heb mijn boterkoek/cake enz bakperiode weer te pakken. Maar goed dat ik opgespoten ben

Ik ben wel jaloers op dat ge-ren hier. Ik vraag me soms af of ik ooit nog wel weer aan sporten toe komen. Want elke keer is er wel iets waardoor ik niet mag. Ik slenter wel veel door de stad heen de laatste tijd. Dus beweging op zich, krijg ik nog wel redelijk...

Mijn moeder vertelde mij, dat er hier naar mij gevraagd werdt. Vandaar dat ik gelijk hierheen ging toen mijn pc het net weer deed.

En nu ga ik mijn pc formateren. Dan weet ik zeker dat alles weer goed is.. Dus kan weer ff duren voor ik terug ben

maandag 6 december 2004 @ 13:01:05 #292
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_23797274
Ben bij mijn ouders geweest, dus update:

oude regeltje: marchien (1m.74)(28,74) was 87 KG, weegt nu 87 KG en wil graag 65 KG wegen. -0,0 kg

nieuw regeltje: Marchien (1m.74) (28,08) was 87 KG, weegt nu 85 KG en wil graag 65 KG wegen -2,0 KG

Carpe diem
  maandag 6 december 2004 @ 14:53:55 #293
80407 glimworm
'The Shining'
pi_23799569
Ik ben vanmorgen ook begonnen met een hardloopschema.. 4 keer 2 minuten hardlopen met een minuut pauze... Viel me toch wel tegen... Ik ga nu even bijlezen wat iedereen allemaal heeft beleefd, want ben hier al veel te lang niet geweest!
Glimmen is een keuze
pi_23806732
Vandaag heb ik 10 km hardgelopen in 57 minuten en die blaren zijn weggebleven . Het hardlopen gaat goed, nu de lijn nog. Ik blijf maar snoepen verdorie. Volgens mij ligt het aan de kou en gewenning van het snoepen. Naja, als ik sneller wil lopen moet ik toch eens dat snoepen laten

Goaxing: dank voor de felicitatie. Ik deed deze opleiding naast mijn werk. Dus een nieuwe baan zoeken lijkt mij niet nodig .
Ik trek als ik met dit weer ga hardlopen een joggingsbroek, hempje + sweater + fleecevest aan. Het geheim met het koude weer, schijnt in de vele laagjes te zitten die je warm houden. Handschoenen doe ik niet aan, ik krijg het toch wel warm gedurende het hardlopen.

DancingPhoebe: ja, dat gaan samenwonen is niet goed voor de lijn . Want dan ga je gezellig samen zitten snoepen...

marchien: je gaat goed zeg . In dat IRC kanaal kom ik de laatste tijd weinig. Een tijdje geleden was ik er wat vaker maar ook toen was het rustig (toch maar es langskomen .

kaputwiehund: goed idee om die decembermaand te schrappen! Ik had ook een banketletter gekregen opt werk. Die heb ik gewoon aan twee snoeperige vrienden meegegeven. Erg handig .

Ai! Isabeau! Stoer dat je je nu al hebt opgegeven! Euh, ja, nu moet ik ook he? Ik moet nog even moed verzamelen en aankijken hoe het met die blaren gaat op lange afstanden...
  Moderator maandag 6 december 2004 @ 21:28:46 #295
5428 crew  miss_sly
pi_23807319
Ik voel een heuse Fok!dieetclub-hardloopmeet aankomen

Ik heb gisteren mijn tweede schemadag gelopen: 2 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen en dat 5-6 keer. Het leek me onmogelijk om 2 minuten te hardlopen, maar het is me gelukt, zelfs 6 keer!
Vandaag heb ik getennist, wat ook goed is voor mijn conidtie. MOrgen of woensdag ga ik dan dag 3 doen. Vrijdag dag 4, zaterdag tennissen en zondag dag 5. Het wordt nog wel wat
pi_23812932
het gaat hier even heel slecht.
Ik ben zo dwangmatig aan het eten en ik denk ook continue aan eten. Ik word helemaal gek van mezelf en ik kom in razend tempo aan

ik heb nu maar het boek "uit de ban van eetbuien"besteld, kijken of ik kan ontdekken waarom ik zo dwangmatig aan het eten ben de laatste tijd. Ik denk dat ik ergens toch wel een eetprobleem heb, maar ik zou niet zo snel naar een psycholoog of counseler durven gaan. Ik heb zo het idee dat ze me dan maar een aansteller vinden ofzo

Ben net een weekendje in Keulen geweest naar de kerstmarkt met vriendinnen. Dat was wel een lekkere afleiding, maar niet helemaal guilt-free (chocolade-museum, gluhwein en apfelstrudel )
  dinsdag 7 december 2004 @ 07:57:17 #297
80407 glimworm
'The Shining'
pi_23815029
Isabeau Wat goed dat je je hebt aangemeld! Nu moet je wel rennen!

Miss_Sly Loop jij met het schema van run2day? Ik vind dat schema veel sneller gaan dan dat van myasics die ik zelf doe. V alt het erg zwaar of is het wel te doen? Zit te twijfelen of ik over zal stappen, want ik denk dat een snelle vordering wel goed is voor mijn motivatie.

pandorah De tien kilometer, daar kan ik alleen van dromen.. kom ik aan met mijn trotse gevoel over 4 keer 2 minuten..

Octopussy Een psycholoog kan vaak goed helpen en een aansteller zullen ze je niet gauw vinden... En zou toch zonde zijn als je door niet te gaan vanwege een stomme reden, slecht in je vel blijft zitten.

De lekkernijen uit de decembermaand kan ik hier ook maar moeilijk negeren... heb hier 2 chocolade letters liggen die me gisteravond heel lief aankeken.. Maar ik heb ze niet genomen.. numaar kijken hoe lang dat me blijft lukken
Glimmen is een keuze
pi_23815169
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 01:27 schreef octopussy het volgende:
het gaat hier even heel slecht.
Ik ben zo dwangmatig aan het eten en ik denk ook continue aan eten. Ik word helemaal gek van mezelf en ik kom in razend tempo aan

ik heb nu maar het boek "uit de ban van eetbuien"besteld, kijken of ik kan ontdekken waarom ik zo dwangmatig aan het eten ben de laatste tijd. Ik denk dat ik ergens toch wel een eetprobleem heb, maar ik zou niet zo snel naar een psycholoog of counseler durven gaan. Ik heb zo het idee dat ze me dan maar een aansteller vinden ofzo

Ben net een weekendje in Keulen geweest naar de kerstmarkt met vriendinnen. Dat was wel een lekkere afleiding, maar niet helemaal guilt-free (chocolade-museum, gluhwein en apfelstrudel )
Ken je de film a beautiful mind? Die man heeft dus 3 personen in zijn hoofd. Voor hem zijn ze echt. Hij draait door, wordt opgenomen en krijgt pillen die deze denkbeeldige personen onderdrukken. Door de pillen wordt hij duf, impotent en stukken minder geniaal. Hij stopt met de pillen en een van de personen duikt al snel weer op, het begint weer door te draaien, maar ineens realiseert de man zich dat die personen in al die jaren geen steek ouder zijn geworden. En is hij zich ineens bewust van het feit dat die mensen niet echt zijn, ondanks dat ze dat voor hem wel heel erg zijn. Zo is het ook met eten. Ik denk ook steeds aan eten. Lekkere chocola, chipjes, meeeer chocola, mayonaise.... Maar ik weet ook dat ik op dat moment geen honger heb. En ook niet echt trek. En toch is er die impuls om giga hoeveelheden eten in mijn smuicheltje te proppen. En dan denk ik steeds nou als die meneer 3 personen in zijn hoofd kan negeren, kan ik ook wel een nutteloze drang om me vol te stoppen negeren. En dan moet ik ook nog eens stiekum heel hard giegelen omdat de vergelijking natuurlijk nergens op slaat, maar wel werkt .
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_23815269
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 01:27 schreef octopussy het volgende:
Ik denk dat ik ergens toch wel een eetprobleem heb, maar ik zou niet zo snel naar een psycholoog of counseler durven gaan. Ik heb zo het idee dat ze me dan maar een aansteller vinden ofzo
zonde! psychologen vinden je echt geen zeikerd hoor als je komt praten over een evt. eetstoornis!
net zo'n misverstand als dat heel veel mensen 'bang' zijn voor psycholoog of psychiater omdat ze dan "gek" zouden zijn. pure onzin, die mensen zijn er om je te helpen, en: baat t niet...
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  dinsdag 7 december 2004 @ 08:49:05 #300
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_23815342
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ken je de film a beautiful mind? Die man heeft dus 3 personen in zijn hoofd. Voor hem zijn ze echt. Hij draait door, wordt opgenomen en krijgt pillen die deze denkbeeldige personen onderdrukken. Door de pillen wordt hij duf, impotent en stukken minder geniaal. Hij stopt met de pillen en een van de personen duikt al snel weer op, het begint weer door te draaien, maar ineens realiseert de man zich dat die personen in al die jaren geen steek ouder zijn geworden. En is hij zich ineens bewust van het feit dat die mensen niet echt zijn, ondanks dat ze dat voor hem wel heel erg zijn. Zo is het ook met eten. Ik denk ook steeds aan eten. Lekkere chocola, chipjes, meeeer chocola, mayonaise.... Maar ik weet ook dat ik op dat moment geen honger heb. En ook niet echt trek. En toch is er die impuls om giga hoeveelheden eten in mijn smuicheltje te proppen. En dan denk ik steeds nou als die meneer 3 personen in zijn hoofd kan negeren, kan ik ook wel een nutteloze drang om me vol te stoppen negeren. En dan moet ik ook nog eens stiekum heel hard giegelen omdat de vergelijking natuurlijk nergens op slaat, maar wel werkt .
Ik kan me er nog wat bij voorstellen ook!
Toen ik gisteren thuiskwam en nog even wachtte met eten heb ik ook hardop precies aan die witte chocoladeletter uitgelegd waarom ik hem NIET ging opeten.
(ik heb hem ook niet opgegeten, chocoladeletters houden niet van liegen )

Maar de komende tijd is denk ik wel de moeilijkste van het jaar. Ik ga er van uit dat er dan wel weer wat bij komt bij mij. Met oud en nieuw kauw ik niet de hele nacht op een komkommertje!
Carpe diem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')