quote:Op donderdag 2 december 2004 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"U bent ingeschreven voor de volgende wedstrijden
18-09-2005: 21e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam
Saskia Derksen, -censuur-, Hoogeveen, 30-11-1973
Onderdeel: 16.1 km (10 EM) trimloop, Categorie: Vrouwen recreanten"ik kan niet meer terug
oh mijn hemel wat ga ik doen!
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:17 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon net als ik belachelijk dure schoenen kopen die zo lelijk zijn dat ze nergens onder passen en je er dus wel op móet hardlopen. Dat had succes
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:19 schreef Riann het volgende:
faithy dit weet minkeltje al lang zelfs al voordat ik het in het topic had geposten minkeltje komt hier nooit
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn eerste dag volgens schema erop zitten: 10-12 keer 1 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen. En het ging boven verwachting lekkerBen best een beetje trots dat ik het gedaan heb, nu alleen nog volhouden. Mijn vriend is meegeweest, maar hij gaat niet iedere keer mee. Voor hem is het te eenvoudig, want zijn conditie is al wel goed.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]de eerste stap is altijd gebaseerd op veel uitstellen, maar nu kan je niet meer uitstellen! en je gaat het absoluut volhouden, en je komt hopenlijk op een punt dat jij thuis blijft omdat zijn schema te simpel is
(at least, dat zou ik wensen)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Volgens het schema wat ik loop is het allemaal heel realistisch wat ik wil, dus daar vertrouw ik dan maar op.
Is het trouwens raar om tijdens zo'n loop te gaan wandelen. Dat je na elke 15 minuten bijv. een minuut wandelt en dan weer verder gaat? Zijn er meer die een stukje lopen?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:35 schreef Isabeau het volgende:
En ik altijd maar denken dat iedereen bij dat soort tochten altijd rent. Lopen is zwak. Dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn naar de Zevenheuvelenloop geweest om te kijken, want mijn zwager zou meelopen. Die hebben we niet gezien, maar het was op zich wel leerzaam. Ook daar zag je best wel wat mensen wandelen, of mensen met een heel rustig hardlooptempo. Ik denk dat het belangrijkste is dat jet het uitloopt op een manier waarop je je prettig voelt. Dat is toch een hele prestatie?
Ken je de film a beautiful mind? Die man heeft dus 3 personen in zijn hoofd. Voor hem zijn ze echt. Hij draait door, wordt opgenomen en krijgt pillen die deze denkbeeldige personen onderdrukken. Door de pillen wordt hij duf, impotent en stukken minder geniaal. Hij stopt met de pillen en een van de personen duikt al snel weer op, het begint weer door te draaien, maar ineens realiseert de man zich dat die personen in al die jaren geen steek ouder zijn geworden. En is hij zich ineens bewust van het feit dat die mensen niet echt zijn, ondanks dat ze dat voor hem wel heel erg zijn. Zo is het ook met eten. Ik denk ook steeds aan eten. Lekkere chocola, chipjes, meeeer chocola, mayonaise.... Maar ik weet ook dat ik op dat moment geen honger heb. En ook niet echt trek. En toch is er die impuls om giga hoeveelheden eten in mijn smuicheltje te proppen. En dan denk ik steeds nou als die meneer 3 personen in zijn hoofd kan negeren, kan ik ook wel een nutteloze drang om me vol te stoppen negeren. En dan moet ik ook nog eens stiekum heel hard giegelen omdat de vergelijking natuurlijk nergens op slaat, maar wel werktquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:27 schreef octopussy het volgende:
het gaat hier even heel slecht.
Ik ben zo dwangmatig aan het eten en ik denk ook continue aan eten. Ik word helemaal gek van mezelf en ik kom in razend tempo aan![]()
ik heb nu maar het boek "uit de ban van eetbuien"besteld, kijken of ik kan ontdekken waarom ik zo dwangmatig aan het eten ben de laatste tijd. Ik denk dat ik ergens toch wel een eetprobleem heb, maar ik zou niet zo snel naar een psycholoog of counseler durven gaan. Ik heb zo het idee dat ze me dan maar een aansteller vinden ofzo![]()
Ben net een weekendje in Keulen geweest naar de kerstmarkt met vriendinnen. Dat was wel een lekkere afleiding, maar niet helemaal guilt-free (chocolade-museum, gluhwein en apfelstrudel )![]()
zonde! psychologen vinden je echt geen zeikerd hoor als je komt praten over een evt. eetstoornis!quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:27 schreef octopussy het volgende:
Ik denk dat ik ergens toch wel een eetprobleem heb, maar ik zou niet zo snel naar een psycholoog of counseler durven gaan. Ik heb zo het idee dat ze me dan maar een aansteller vinden ofzo![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ken je de film a beautiful mind? Die man heeft dus 3 personen in zijn hoofd. Voor hem zijn ze echt. Hij draait door, wordt opgenomen en krijgt pillen die deze denkbeeldige personen onderdrukken. Door de pillen wordt hij duf, impotent en stukken minder geniaal. Hij stopt met de pillen en een van de personen duikt al snel weer op, het begint weer door te draaien, maar ineens realiseert de man zich dat die personen in al die jaren geen steek ouder zijn geworden. En is hij zich ineens bewust van het feit dat die mensen niet echt zijn, ondanks dat ze dat voor hem wel heel erg zijn. Zo is het ook met eten. Ik denk ook steeds aan eten. Lekkere chocola, chipjes, meeeer chocola, mayonaise.... Maar ik weet ook dat ik op dat moment geen honger heb. En ook niet echt trek. En toch is er die impuls om giga hoeveelheden eten in mijn smuicheltje te proppen. En dan denk ik steeds nou als die meneer 3 personen in zijn hoofd kan negeren, kan ik ook wel een nutteloze drang om me vol te stoppen negeren. En dan moet ik ook nog eens stiekum heel hard giegelen omdat de vergelijking natuurlijk nergens op slaat, maar wel werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |