abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 26 november 2004 @ 12:06:12 #201
5428 crew  miss_sly
pi_23586244
Jojogirl, kan me voorstellen dat het in zo'n moeilijke maand een stuk moeilijker is!
Ik zag in het andere topic dat de uitslag van de test goed was! dat is dan toch een postief nieuwtje!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 26 november 2004 @ 12:14:40 #202
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_23586414
* Jojogirl is blij, ze is geen draagster.

Hopelijk kan ik nu m'n gedachten weer verzetten naar positievere dingen dan de afgelopen maand.
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:00:48 #203
3542 Gia
User under construction
pi_23588890

Weer 3 ons erbij.

Maar die tickers zijn wel leuk.
pi_23589825
quote:
Op donderdag 25 november 2004 21:30 schreef Funnie het volgende:
Oh ja.. ehm

M82 (1m75) (25,8) was 94,1 kg, weegt nu (78,9???)79,5 kg en wil graag 68 kg wegen -15,2
Deze klopte niet. Heb het even zo gedaan nu.
Hoi,

Er is onderhand weer iets meer af (vandaag gewogen) er moet nu het volgende staan:
M82 (1m75) (25,47) was 94,1 kg, weegt nu 78,0 kg en wil graag 68 kg wegen -16,1
In de tussentijd ook weer een meting gehad en ik zit nu over de 100 cm, 105 om precies te zijn

Iedereen fijn weekend gewenst!!!! En sterkte voor degenen die het even kwijt zijn op dit moment, het komt allemaal wel weer goed joh!! Het weer helpt nu ook echt niet mee, zo deprimerend die miste enzo maar dat veranderd wel weer en dan gaat het vast weer stukken beter
-XXX-
pi_23591319

Nou de mijne ook nog ff dan
  zaterdag 27 november 2004 @ 00:25:06 #206
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23600104
Ik mocht vandaag zwarte piet spelen!

en trots dat ik was!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_23610266
Oeh ik ben ook druk aan het lijnen. Ik heb geen streefgewicht, maar zou graag mt 40/42 hebben. Ipv 46-48 die ik had voor ik begon. Daar werk ik nu naar toe, niet door een streefgewicht te zetten. Omdat er dan ontzettend veel van af zou moeten. Ik weet van mezelf dat ik dat dan bij voorbaat als onmogelijk zie en er maar de brui aan geef. Nu probeer ik iedere keer 5 kilo af te vallen en dan te kijken of ik verder ga, of even een pauze inlas. Ik ben nu een paar weken bezig en de eerste ronde van 5 kilo zit erop en ik ben bezig met de 2e ronde van 5 kilo, en daar is al weer 1 kilo af! Dus in totaal 6 kilo.

Ik probeer niet zo zeer te lijnen door weinig te eten, maar door heel veel te eten van dingen waar weinig calorien inzitten. Dus de yoghurt met meusli en de tomaat/komkommer salade komt mijn neus uit.

Ik heb een paar regels, (bij elkaar geraapt uit diverse artikelen in bladen en tv programmas en sommige gewoon vanzelfsprekend) waar ik me aan probeer te houden:

- Zo min mogelijk brood en aardappels
- Geen sauzen meer bij het eten (hooguit ketchup, dus geen klodders mayo)
- Geen frisdrank (ik was verslaafd aan nep-redbull)
- Niet eten na 6 uur 's avonds (lukt helaas niet altijd ivm werktijden vriend)
- Als ik trek heb in iets lekkers, neem ik er 1 voor de lekker. Vullen doe ik dan met iets anders met weinig calorieen.
- Meer dan 2 liter water per dag en zo min mogelijk ander drinken (Lukt ook niet altijd omdat ik soms +4 uur per dag in de bus zit)

Dus Op naar de volgende 5!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 27 november 2004 @ 17:38:56 #208
80407 glimworm
'The Shining'
pi_23610517
`Klinkt goed, maar vergeet niet dat er in muesli wel veel calorieen in zitten (maar je moet natuurlijk ook niet te weinig calo's eten, dus volgens mij doe je het hardstikke goed!!)
Glimmen is een keuze
pi_23610780
Ben je ook van plan (meer) te gaan sporten/bewegen?
Zu hause ist alles besser
pi_23612619
Weet ik glimworm, er is ook een ontzettend verschil in meuslis onderling. Ik heb die met de minste calorieen, die me ook nog erg goed smaakt, dus de gulden middenweg.

En ja Kaputwiehund, dat ben ik wel van plan, maar dat ben ik al een jaar... De enige bereikbare sportschool op dit moment is een verschrikkelijke popi jopi tent, waar ik wel een (ontzettend duur) lidmaatschap heb, maar zelden kom. Ik hoop binnenkort mijn rijbewijs te halen en dan een sportschool te zoeken, waar ik me lekkerder voel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_23612717
"Niet meer eten na x uur 's avonds" moet je natuurlijk niet laten gelden voor de gewone avondmaaltijd. De regel is een handige omdat het het snoepen in de avonduren beperkt (fris, koekjes, toastjes, chips). Voor je gewicht/lijn/gezondheid/stofwisseling maakt het helemaal niets uit of je nu om 18:00 of om 21:00 eet. Dat is een fabeltje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23615133
Nou voor mij denk ik wel hoor Isabeau. Ik woon erg ver van mijn school vandaan en ga normaal gesproken vroeg slapen. Echt rond een uur of 10 lig ik er wel in. Dus als ik pas laat klaar ben met school ben ik pas tegen een uur of 8 thuis, doordat ik zo laat thuis ben, ben ik ook extra moe, waardoor ik ook nog eens eerder naar bed ga. Dus dan zou ik om 8 uur thuis zijn en dan gaan koken. Dus dan is het half 9 voor ik kan eten. Dan ga ik half 10/10 uur naar bed, dus dan zou ik een volledige avondmaaltijd eten, voor hooguit anderhalf uur. Dat lijkt me nogal onnodig, dus eet ik iets heel kleins en lichts.

O en nog een andere "regel" waar ik me aan probeer te houden is, niet door eten wanneer je vol zit. Nu ik probeer hier op te leggen merk ik eigenlijk pas hoe vaak ik door at terwijl ik al vol zat, omdat het zo lekker is, of omdat het toch bijna op is, of omdat ..., of.....
pi_23615267
Het tijdstip waarop je die maaltijd eet maakt nog steeds niets uit, DancingPhoebe. Je eet niet voor hooguit 1,5 uur, je eet gewoon een maaltijd. Wanneer je de opgenomen energie verbruikt maakt niet veel uit. Als die maaltijd uit 500 kcal bestaat dan krijg je 500 kcal binnen die heus niets anders doen om 18:00 of om 22:00. Ze gaan niet plots op je heupen zitten omdat je gaat slapen of zo.

En eten als je vol zit is een goede, zou ik ook eens moeten doen Ik wil nog wel eens dooreten omdat het lekker is terwijl ik gewoon al vol zit. Stoppen dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23615462
Ik zie je punt wel, maar die maaltijd zou je dus ook energie moeten geven voor een bepaald gedeelte van de dag, die energie om de dag door te komen heb ik dus niet meer nodig, omdat ik dat kleine stukje dag ook wel red op mijn middagmaaltijd. De volgende ochtend word ik dan wel wakker met honger (ipv een opgeblazen gevoel, wanneer ik wel die maaltijd zou nemen), maar dan neem ik gelijk een flink ontbijt en kan ik er de rest van de dag weer tegen aan. En dat zijn toch weer een flinke smak calorieen, die ik niet binnen krijg.

En ophouden wanneer je vol zit, scheelt echt inmens veel. Toen ik er op ging letten, was ik geschokt over hoeveel er nog over was en de gedachte dat ik dat dus altijd op at. Wat ik nu ook doe met avondeten is eerst de groenten, dan het vlees, en als er nog ruimte over is een beetje aardappelen. Misschien zou eerst groenten, dan aardappelen, dan vlees nog iets beter/gezonder zijn, maar vlees is mijn chocola .
pi_23615505
Je kan idd ook het ontbijt en de lunch wat uitgebreider doen en dan een lichte avondmaaltijd, want het enige bezwaar tegen 's avonds laat eten is dat je dan met een volle maag in bed ligt en da's niet zo prettig
  Moderator zondag 28 november 2004 @ 10:20:21 #216
5428 crew  miss_sly
pi_23624429
Ik probeer inderdaad als ik te laat mijn avondeten kan eten, de maaltijd iets lichter te maken. Maar ik eet mijn avondmaaltijd altijd, ook al is het pas om 8 uur of half 9, wat ook geregeld voorkomt.
Gewoon proberen niet meer te ' snoepen/snacken' na het avondeten is wel een goed idee
  zondag 28 november 2004 @ 11:31:15 #217
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_23625070
Update:
Jojogirl (1m72) (28,7) was 87 kg, weegt nu 85,0 kg en wil graag 75 kg wegen -2,0

Niets veranderd dus.

zondag 28 november 2004 @ 19:53:37 #218
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23632058
Sorry mensen, maar ik ga stoppen met dieeten. Ik heb het gehad met caloriën lezen, met op alles letten en maar niet afvallen. Ik ben weer normaal gaan eten, niet te vet, maar normale porties en gewoon eetpatroon. Ik sport nu drie keer in de week en heb daarmee wel mijn evenwicht gevonden.

Ik wens jullie allemaal nog heen veel success en heel veel sterkte.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_23639395
Hmmm, ik ga weer even wat actiever lijnen denk ik

Ik heb de afgelopen paar dagen echt wel veel chips/snoepjes e.d gehad en ga nu weer even gezond en licht doen

Ik was bij mijn ouders en had me dus kunnen wegen, maar dat ben ik totaal vergeten
Update volgt dus nog.....
Carpe diem
pi_23643547
Ik heb vandaag de eerste bijeenkomst gehad van de wachtlijstgroep, het was ook wel een hele grote groep(wel 2!!! mensen)...
Ik ben benieuwd of het verder gaat helpen, ik voel me nu een beetje in de war eerlijk gezegd...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_23663906
Mijn oude regeltje:
Cutie (1m87) (30,3) was 106,5 kg, weegt nu 101,5 kg en wil graag 75 kg wegen -5,0

Mijn nieuwe regeltje:
Cutie (1m87) (30,3) was 106,5 kg, weegt nu 103,4 kg en wil graag 75 kg wegen -3,1

GVD, bijna 2 kilo er bij in een paar weken tijd!
Waarom is 't eten in Turkije zo lekker? En waarom kun je niet sporten met een gebroken teen?

Maar ok, vakantie is voorbij, we gaan er weer tegenaan!

pi_23664998
Gefeliciteerd met je verjaardag Isa!
pi_23665804
Dank je wel cutie!!

Ikke ben lekker jaaaaaaaarig!!! EN heb al heel lieve cadeautjes gehad (en niets eetbaars ) (om het maar ontopic te houden )
pi_23665958
Gefeliciteerd Isabeau
  Moderator dinsdag 30 november 2004 @ 12:35:44 #225
5428 crew  miss_sly
pi_23666126
Gefeliciteerd Isa!!
pi_23666322
D'r gaat bij mij de laatste weken niks meer af in kilo's Ik heb me nu ook al een paar dagen niet meer gewogen morgenvroeg toch maar weer eens doen. En dan savonds weer meten. Maar het belangerijkste zijn bij mij toch de CM-ters alleen die kilo's dat klinkt juist zo mooi. Zeker om onder dat BMI van 25 te komen. Daar ben ik echt naar uit aan het kijken.
pi_23666434
gefeliciteerd Isa!!!!

en nog vele jaren...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_23672028
voor isa!!!!

Carpe diem
pi_23674604

je eet wel een stukje toch Isa?
pi_23674624
Gefeliciteerd!!!
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:10:22 #231
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_23678711
Isa gefeli met je verjaardag.. Veel plezier verder nog
pi_23679285
Stoer zeg Sanne dat je Piet mocht spelen!

Deze week kan ik eindelijk wat actiever aan de slag met afvallen omdat ik geslaagd ben voor mijn opleiding. Maar helaas gooit een verkoudheid roet in het eten. Maar goed... we gaan zo maar eens actief rennen met mijn nieuwe mp3 speler .

Isa: gefeliciteerd met je verjaardag!

Leuk die tickers!

[ Bericht 2% gewijzigd door Pandorah op 30-11-2004 21:38:13 ]
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:39:56 #233
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23679574
Isa gefeliciteerd!!!

(oef, nog net op tijd)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 1 december 2004 @ 01:31:56 #234
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_23685731
Nog van harte gefeliciteerd Isa

Dizer, ik kan me het goed voorstellen dat je er de brui aan geeft. Eigenlijk is het hartstikke positief: je voelt je goed bij dit gewicht, je hebt een evenwicht gevonden.... wat wil je nog meer? Misschien is het wel goed om met jezelf een maximum gewicht af te spreken, waarop je wel weer moet gaan dieten of tijdelijk je sporten opvoeren.

Geweldig leuke foto Sanne! Hoe gaat het verder?

Jee Pandorah wat goed dat je bent geslaagd!!!! Ga je nog verder studeren, of moet je een baan zoeken?

Funnie wat is u stil? Knopje nog altijd kwijt?

Hier is de knop weer om, gelukkig. Ik ben me een week lang te buiten gegaan aan van alles en nog wat. Wat me opviel was dat het niet écht belachelijk wordt: na drie koekjes voel ik me al heel slecht; een pak opeten zal ik niet snel meer doen. Én ik weet hoe ik de knop om moet zetten: niet door te gaan lijnen, maar door te gaan sporten. Ik ben vanmorgen met m'n hardloopschema begonnen.

Om je vraag van een tijdje terug te beantwoorden Isa: ja, het is heel erg moeilijk om een fatsoenlijke tijd te vinden om te lopen. Over het algemeen zijn de monsters om half 7 wakker. Op schooldagen moet het hele zooitje dan gepoetst, gekleed en gevoed worden, zitten we om half 8 in de auto en zijn Alex en ik rond half 9 weer thuis. Dan wil Alex eerst drinken, moet ik me omkleden, maar vandaag waren we even voor negenen dan toch echt onderweg. Het grote nadeel: wat is het heet! Ik heb tijdens en na een half uurtje lopen al anderhalve liter water gedronken. Maar goed..... ik ben vastbesloten
pi_23687675
na 2 weken weer eens een update, ik was namelijk van 105.1 naar (vorige week) 105.6 gegaan en was daar nie blij mee.
helaas was afgelopen maandag de weegschaal nog VEEL on-liever voor me: 106.7 (had niet slecht maar gewoon te veel gegeten)
gelukkig was t vanmorgen weer 105.1 (zal wel een hoop vocht kwijt zijn geraakt ofzo), dus daar ben ik heel blij mee.

Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114 kg, weegt nu 105,1 kg en wil graag wegen <100 kg -8,9

en nou ga ik ook zo'n leuke ticker maken

voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_23694709
Ik ben erg in mijn nopjes! Ik ben nu 7 kilo kwijt en ik begin het nu eindelijk ook te zien!

Voor ik ging samenwonen, woonde ik nog bij mijn ouders. Daar heb je toch altijd wel enige controle over je snackgedrag. Toen ging ik samenwonen. En dan bepaal je ineens zelf wat je inkoopt en opeet. Dus de kiloos vlogen erbij. Nu zit ik nagenoeg weer op het gewicht wat ik had voor ik ging samenwonen, toen was ik ook wel te dik, maar evengoed vond ik mezelf toch een lekker wijf! Dus vandaag loop ik heel de dag in mezelf te gniffelen als ik mezel zie in een spiegel of een ruit ofzo!
pi_23694828
Hallo mensjes

Komt er eigenlijk wel eens iemand in het irc kanaal? ik ben daar laatst een paar keer binnengehobbeld, maar er was steeds niemand.
Carpe diem
pi_23694860
ik heb net 2 stroopwafels op
ik kon me een keer niet beheersen.
pi_23694876
als je ziet hoe weinig hier gepost wordt de laatste tijd, gok ik dat t meestal vrij rustig is. misschien vroeg in de avond ofzo, maar overdag zallet wel rustig zijn
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_23695255
quote:
Op woensdag 1 december 2004 15:12 schreef Riann het volgende:
ik heb net 2 stroopwafels op
ik kon me een keer niet beheersen.
lekker
kan een keertje hoor!
Carpe diem
pi_23696136
quote:
Op woensdag 1 december 2004 15:33 schreef marchien het volgende:

[..]

lekker
kan een keertje hoor!
Zeer lekker ja, kan wel een keertje ja gelukkig waren het er maar 2 en niet de hele pak vanavond lekker loempia van de chinees. JUMMIE JUMMIE
pi_23711115
Oei Oei. Gisteren had ik een kater! Ik heb toen heerlijk alles gesnoept waar ik zin had!

Gelukkig heb ik niet te vaak een kater!
pi_23711157
Ik blijf, ondanks deze moeilijke maand, netjes op gewicht. Als ik toch deze maand door kan komen zonder aan te komen, ben ik heeel happy
pi_23711309
Hier gaat het nog niet zo...
Zo af en toe komt er weer een enorme zin in snoep opzetten..
Ik blijf ongeveer gelijk qua gewicht denk ik, ik weet het niet zeker..

Vooral de therapie roept nogal wat op...
pi_23711902
Riann (25.9) was 102 kg, weegt nu 76,5 kg en wil graag 70 kg wegen -25,5 kg en 150 cm

Dat is mijn nieuw zinnetje ik was maar 2 cm kwijt
pi_23712082
Vanmorgen al een stuk banketletter op (in plaats van mijn 1/2 11 snack) en net 6 pepernoten en een schuimpje (en m'n normale lunch van twee boterhammen, bakje yoghurt en beker Cup a Soup helder). Van mijn baas een hele banketletter gekregen, die geef ik dan maar aan m'n ouders, anders is het hek helemaal van de dam.

Bovendien kan ik deze week maar drie keer sporten. Kunnen we december niet schrappen uit de kalender?
Zu hause ist alles besser
pi_23726007
quote:
U bent ingeschreven voor de volgende wedstrijden
18-09-2005: 21e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam
Saskia Derksen, -censuur-, Hoogeveen, 30-11-1973
Onderdeel: 16.1 km (10 EM) trimloop, Categorie: Vrouwen recreanten

ik kan niet meer terug
oh mijn hemel wat ga ik doen!
pi_23726547
Isa, wat ontzettend goed van je!!
pi_23726580
...of dom
pi_23726607
nee hoor, ik vind van niet! en jijzelf zult misschien regelmatig switchen tussen dom en goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')