Nog van harte gefeliciteerd
 Isa ![]() Dizer
Dizer, ik kan me het goed voorstellen dat je er de brui aan geeft. Eigenlijk is het hartstikke positief: je voelt je goed bij dit gewicht, je hebt een evenwicht gevonden.... wat wil je nog meer? Misschien is het wel goed om met jezelf een maximum gewicht af te spreken, waarop je wel weer moet gaan dieten of tijdelijk je sporten opvoeren.
Geweldig leuke foto 
Sanne! Hoe gaat het verder?
Jee 
Pandorah wat goed dat je bent geslaagd!!!! Ga je nog verder studeren, of moet je een baan zoeken?
Funnie wat is u stil? Knopje nog altijd kwijt?
Hier is de knop weer om, gelukkig. Ik ben me een week lang te buiten gegaan aan van alles en nog wat. Wat me opviel was dat het niet écht belachelijk wordt: na drie koekjes voel ik me al heel slecht; een pak opeten zal ik niet snel meer doen. Én ik weet hoe ik de knop om moet zetten: niet door te gaan lijnen, maar door te gaan sporten. Ik ben vanmorgen met m'n hardloopschema begonnen. 
Om je vraag van een tijdje terug te beantwoorden Isa: ja, het is heel erg moeilijk om een fatsoenlijke tijd te vinden om te lopen. Over het algemeen zijn de monsters om half 7 wakker. Op schooldagen moet het hele zooitje dan gepoetst, gekleed en gevoed worden, zitten we om half 8 in de auto en zijn Alex en ik rond half 9 weer  thuis. Dan wil Alex eerst drinken, moet ik me omkleden, maar vandaag waren we even voor negenen dan toch echt onderweg. Het grote nadeel: wat is het heet! Ik heb tijdens en na een half uurtje lopen al anderhalve liter water gedronken. Maar goed..... ik ben vastbesloten 
![]()