abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23726699
maar ik hou me tot nu toe prima aan mijn trainingsschema en heb deze week 8 minuten achter elkaar hardgelopen en ik was héél trots (8 minuten is niets natuurlijk, maar voor iemand die altijd na 30 seconden al uitgebreid stond te hijgen en te puffen is het heel erg veel)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23726805
Ik vind het heel erg knap en ik vind dat je alle reden hebt om trots te zijn!
Ik heb het schema al uitgeprint en hier liggen, maar ik moet nog beginnen....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23726841
Gewoon net als ik belachelijk dure schoenen kopen die zo lelijk zijn dat ze nergens onder passen en je er dus wel op móet hardlopen. Dat had succes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23726960

wie weet doe ik nog eens gek!
ik heb met mezelf afgesproken dat ik snel moet beginnen (dit weekend bij voorkeur) en tot de wintersport (22 januari) op mijn oude schoenen moet lopen. Als ik dan terugkom van wintersport, mag/moet ik nieuwe schoenen kopen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:06:01 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23729195
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
"U bent ingeschreven voor de volgende wedstrijden
18-09-2005: 21e Dam tot Damloop, Amsterdam-Zaandam
Saskia Derksen, -censuur-, Hoogeveen, 30-11-1973
Onderdeel: 16.1 km (10 EM) trimloop, Categorie: Vrouwen recreanten"

ik kan niet meer terug
oh mijn hemel wat ga ik doen!

Ik ben trots op je!!!! You go girl!!!

mini-meeting doen bij de finish? ik loop hem ook weer!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:08:58 #256
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_23729232
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:17 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon net als ik belachelijk dure schoenen kopen die zo lelijk zijn dat ze nergens onder passen en je er dus wel op móet hardlopen. Dat had succes

en die kan ik beamen, mijn hardloopschoenen waren ook te duur voor woorden, en ik kan ze nergens onder aan. de perfecte stok achter de deur.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_23730875
Wat goed Isa!!! Nu moet je echt.

Ik durf nog me nog steeds niet aan te melden. Na de marathon heb ik hopelijk genoeg moed verzameld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_23731410
16,1 km wat een tyfuseind. Ik heb er geen moeite mee om 2,5 uur op een stepapparaat te staan, maar na 5 minuten hardlopen stoten mijn darmen tegen mijn adamsappel. Dus petje af
Zu hause ist alles besser
pi_23732046
Volgens het schema wat ik loop is het allemaal heel realistisch wat ik wil, dus daar vertrouw ik dan maar op.

Is het trouwens raar om tijdens zo'n loop te gaan wandelen. Dat je na elke 15 minuten bijv. een minuut wandelt en dan weer verder gaat? Zijn er meer die een stukje lopen?
pi_23732200
Ik heb vorig jaar eens een serie gezien op de Duitse TV, "von 0 auf 42" Een serie waarin een groep willekeurige personen werd klaargestoomd voor de marathon van NY. Hierin was ook een vrouw die de hele marathon in wandeltempo gelopen heeft. Dus als jij al en toe een stukje wandelt zal niemand er over vallen. Overigens is die serie wel een aanrader voor mensen die hetzelfde van plan zijn.
Zu hause ist alles besser
pi_23732586
En Oprah Winfrey heeft ook de marathon van NY gelopen en is begonnen met trainen in januari en zij kon in het begin niet eens hardlopen, wandelde alleen maar. Maar goed, zij had dan ook een personal trainer, ik alleen een vriend die steeds zegt dat ik nog moet hardlopen

Ik hoop trouwens wel dat ik voor de 10 mijl in ieder geval nog 10 kg ben afgevallen. Dan zeul ik ook minder gewicht mee en dat zal toch ook wel schelen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:34:05 #262
3542 Gia
User under construction
pi_23734007
Eindelijk weer een keer een update. Na weken van jojo-en rond de 95 kilo, was er nu weer ineens 8 ons vanaf. Dus nu onder het laatste laagste gewicht.

Nieuwe regeltje dus:

Gia (1m72) (32) was 98,6 kg, weegt nu 94,3 kg en wil graag 68 kg wegen -4,3

Hoop dat het nu weer even wat beter gaat.

Trouwens, iedereen veel dieet-wijsheid gewenst voor de komende feestdagen. Laat je niet al teveel gaan. Het moet er straks ook weer af. En gezond kan ook heel lekker zijn.
pi_23734125
Grmbl

ik leef te onregelmatig, te ongezond enzovoorts..

ben niet echt aangekomen, dus dat is wel goed, maar ben ook niet echt afgevallen..

zit nu nog op de 78kg, en dat had al veel meer kunnen zijn als ik niet zo onregelmatig geleefd had.

Drukke volle dagen, vaak geen tijd om rustig te lunchen of mn avondeten klaar te maken/op te eten..

Ben alleen maar bezig met studie, werk en klussen in mn huisje, en het is ook nog eens december...

weet niet of ik het allemaal ga trekken.
het is allemaal voor het goede doel, en ik doe mn best en ga door: Ik wil over een maand in mn huisje zitten...

Maar *zucht*....

wel nieuw regeltje dus, maar niet echt van harte:

Faithy: (1.75m) was 87kg, weegt nu 78kg en wil graag 70kg wegen -9
Doei.
pi_23734276
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[...]

Tof man! Echt super!
Ik heb ergens al eens gepost over mijn vriendin die vorig jaar om deze tijd nog nooit had hardgelopen (wel wat geaerobicd). Die begon ergens in januari met hardlopen, vond in mei de 10km van de Marikenloop nog te ver, maar heeft een paar weken terug in november de finish van de Zevenheuvelenloop (15 km) gehaald Het kan dus. En zij had ook geen personal trainer en nog een drukke baan ook.

Qua stukjes wandelen> dat zie je bij zo'n loop best mensen doen. Sommigen zijn gewoon uitgeput, anderen hebben last van een enkel of knie. Of er echt mensen bij zijn die steeds een stukje rennen en dan weer wandelen weet ik niet, maar dat kun je rustig doen als je dat wilt, want je hoeft je er niet druk over te maken of het vreemd of raar is: niemand merkt het op (iemand die jou inhaalt als je aan het wandelen bent kom je daarna heus niet nog een keer tegen )

Ik vind het echt tof dat je je hebt ingeschreven, en eh, er was vorig jaar toch ook iemand uit dit topic die had meegedaan? (of was dat het Slank de Zomer in topic?). Die heeft het ook gered en wil vast vertellen wanneer ze is begonnen met trainen en hoe ze het heeft aangepakt etc
pi_23734900
even 2 foto's van hoe 't er nu uitziet hier:

en

(let niet op de teringzooi, ik zit midden in een verhuizing )

gelukkig zie ik wel verschil met begin mei
Doei.
pi_23735078
Minkeltje!

Volgens Riann hebben wij geneukt!

heb het al wel ontkracht...

*grinnik*

[edit = never mind... ]

[ Bericht 7% gewijzigd door Faithy op 03-12-2004 12:38:25 (grmbl) ]
Doei.
pi_23736310
faithy dit weet minkeltje al lang zelfs al voordat ik het in het topic had gepost en minkeltje komt hier nooit
pi_23737451
Zelfs ik was, met mijn verhalen over een hardloopvriendin, meer ontopic
pi_23743839
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:19 schreef Riann het volgende:
faithy dit weet minkeltje al lang zelfs al voordat ik het in het topic had gepost en minkeltje komt hier nooit

loop naar de hel (doodsverwensingen mogen niet toch, dus lopen mag wel), naar eng mens...
Doei.
pi_23743863
faithy rot is lekker op. Dit is het fokdieettopic

ontopic:
trouwens de weegschaal stond vanmorgen om 76 daarna was ik 76.5 dus die halve kilo zit er aan te komen.
pi_23743911
rot ééns lekker op, is het nog altijd
Doei.
pi_23743931
en ik ben al on-topic genoeg geweest voor vandaag (zie een paar posts boven je)
Doei.
pi_23744106
en nu: ongezond chinezen!

(morgen ECHT weer gezond hoor mensen!! echt!)
Doei.
pi_23744142
Wou je 4 op een rij gaan doen faithy

Ach vandaag heb ik MAC gehad en morgen gaan we sinterklaas fondueen
pi_23744637
nee, boter kaas en eieren, daar heb ik er maar 3 voor nodig
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')