Ik was toen 4 dus euh ik denk op een lego blokje aan het kauwen ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef SCH het volgende:
Waar waren jullie toen 15 jaar geleden (op de kop af) de Berlijnse muur viel?
Ik was op Terschelling en Legolas in de baarmoeder schat ik
is dat Peppi en Kokki in het moslimsquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ow wacht, dat zijn Saidi en Ghally!
Hey pfafquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:22 schreef pfaf het volgende:
Hey, weer een vrouw erbij.
Zo lang ze maar niks tot zich nemen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie heeft die Moslim-extremisten binnengelaten in Hools.............
Ow wacht, dat zijn Saidi en Ghally!
Alweer een mijlpaaltje dus.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:21 schreef VoreG het volgende:
Middag
6000e post
was 10 dus waarschijnlijk ook met Diuwertjequote:Op dinsdag 9 november 2004 13:03 schreef Suijk het volgende:
Toen de muur viel? Ik was 9 en we volgden het op Schooltv geloof ik, met Dieuwertje Blok.
dat krijg je met al die mooie mannen hier, vrouwen worden gewoon naar hools toegetrokkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:22 schreef pfaf het volgende:
Hey, weer een vrouw erbij.
1989 toch?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was 10 dus waarschijnlijk ook met Diuwertje
Te bevallenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:57 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
zat gewoon op de VU geloof ik![]()
vind het alleen nog niet zoooo gezellig maar ik blijf wel ff hangen...want misschien verandert het nog welquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:37 schreef rubbereend het volgende:
dat krijg je met al die mooie mannen hier, vrouwen worden gewoon naar hools toegetrokken
in amsterdam studeer je op de Vrije Universiteit....weet niet wat ze bij jou doen op de VUquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:39 schreef DIGGER het volgende:
Te bevallen
Het komt omdat we allemaal zo lekker naar bier ruiken hier:quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:37 schreef rubbereend het volgende:
dat krijg je met al die mooie mannen hier, vrouwen worden gewoon naar hools toegetrokken
quote:BERLIJN - De geur van een man is voor de vrouw het belangrijkste bij het bedrijven van de liefde. Op de tweede plaats staat 'de juiste stemming', gevolgd door 'hygiëne'. Aantrekkelijkheid, verliefdheid of de ervaring van de partner spelen veel minder een rol. Dat blijkt dinsdag uit een onderzoek van een Berlijns ziekenhuis onder bijna zeshonderd vrouwen tussen de 17 en 71 jaar.
Ook vertrouwen en openheid werden veel genoemd. De lengte van het mannelijk geslacht speelt volgens de ondervraagde vrouwen geen belangrijke rol. Bijna 90 procent gaf aan weleens een orgasme te hebben gesimuleerd, 10 procent deed dat wel vaker.
Nou, je zette er zelf een pers smiley achter.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:41 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
in amsterdam studeer je op de Vrije Universiteit....weet niet wat ze bij jou doen op de VU
was meer een smiley in de vorm van ik weet het niet zeker meer.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:45 schreef DIGGER het volgende:
Nou, je zette er zelf een pers smiley achter.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Het komt omdat we allemaal zo lekker naar bier ruiken hier:
[..]
Ja shit he, daar help je me ff uit de droom zegquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:48 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
maar een man met een lekker luchtje is idd niet te versmaden![]()
(en dan bedoel ik niet de windjes die je onder het dekbed laat hoor !)
Bij mij was het voornamelijk bier drinken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:41 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
in amsterdam studeer je op de Vrije Universiteit....weet niet wat ze bij jou doen op de VU
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:58 schreef Blumchen het volgende:
heej!
Zo mijn school dag zit er weer op... Nu maar ff mijn toetsen leren..![]()
houdt hij niet van vrouwelijk gezelschap dan ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Als er nog meer vrouwen komen zal SCH wel een andere stamkroeg zoeken!
SCH is zeg maar een ......... heaumeau!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:04 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
houdt hij niet van vrouwelijk gezelschap dan ?
Jawel hoor lieverd, bij mij ben je veiligquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:04 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
houdt hij niet van vrouwelijk gezelschap dan ?
Mag ik zelf nog even uit de kast komen verdommequote:Op dinsdag 9 november 2004 14:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
SCH is zeg maar een ......... heaumeau!
Hebben jullie net weer die uitzondering op de regel in de kroegquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:09 schreef DIGGER het volgende:
Heaumeaus ruiken wel vaak lekker natuurlijk, die besteden daar doorgaans meer tijd, energie en geld aan.
da's een prettig gevoel in deze onveilige tijden !quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:08 schreef SCH het volgende:
Jawel hoor lieverd, bij mij ben je veilig![]()
Ik heb nou je username pas door trouwensquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
da's een prettig gevoel in deze onveilige tijden !
We passen echt bij elkaar Mabel, mijn achternaam is de voornaam van uw huidige echtgenoot.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
da's een prettig gevoel in deze onveilige tijden !
Sinds wanneer ben je geinteresseerd in rijpe pruimenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:15 schreef SCH het volgende:
Hoe gaat het met de vrucht?
bescheidenheid siert de mens zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
Maarreh Tim Sissew le dinges, ik zal je even uitleggen hoe het met de mannen zit hier:
.......
misschien ben ik toch de enige geschikte kandidaat
je zal het maar met alle bescheiden mensen moeten doenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:28 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
bescheidenheid siert de mens zeg ik altijd maar
Wie zo ongeveer niet, op die 5 % na.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ook maar ook op die 5% van de moslims met dezelfde gedachten als Mohammed B
Eerder in m'n wiegje.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef SCH het volgende: Legolas in de baarmoeder schat ik
Als je het over de tendens daar hebt, een paar deuren rechts.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
POL is een paar deuren rechts...
Of links natuurlijk...
Maar de deurknop zit dan wel links.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als je het over de tendens daar hebt, een paar deuren rechts.
Die deur is er al lang uitgesloopt, dan kunnen mensen ten minste de open deuren intrappen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar de deurknop zit dan wel links.
Dan mag je dit seniele mannetje het ook even uitleggen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:14 schreef Vom het volgende:
Ik heb nou je username pas door trouwens
links/rechts? de waarheid ligt in het middenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die deur is er al lang uitgesloopt, dan kunnen mensen ten minste de open deuren intrappen.
Lees de naam eens van achter naar voren, zonder de underscores? ( de _ dus weg)quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan mag je dit seniele mannetje het ook even uitleggen.
sssssssst van rechts naar links lezenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan mag je dit seniele mannetje het ook even uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |