Zandmannetjequote:Op maandag 8 november 2004 20:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Vergeten we Mirjam niet? Het leukste van GTST, de huiskamer vraag van toen: wat zou Mirjam vandaag weer op dr hoofd hebben?
Dan maken we dit topic stikkie en activeren hem zo rond de tijd dat ie weer begint.quote:Op maandag 8 november 2004 20:23 schreef golfer het volgende:
Maar helaas...Doc heeft aangegeven (nog) NIET terug te willen als moderator.
Verkeerde topictitel dus.
Verander de TT naar de goede danquote:Op maandag 8 november 2004 20:23 schreef golfer het volgende:
Maar helaas...Doc heeft aangegeven (nog) NIET terug te willen als moderator.
Verkeerde topictitel dus.
Kom maar op met titel suggesties.quote:Op maandag 8 november 2004 20:25 schreef VoreG het volgende:
Verander de TT naar de goede dan
quote:Op maandag 8 november 2004 20:27 schreef Suijk het volgende:
Ik ga nog steeds voor tong. Niemand zo objectief als hij, het kan ook naast het modschap van DIG wat er binnenkort ook aankomt en volgens mij worden de sluitposts dan het leukste aan het hele topic.
1.Ik heb m al geloof ik...quote:Op maandag 8 november 2004 20:24 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ZandmannetjeIk heb je een nummer gestuurd.. misschien moet je m ff accepteren..
![]()
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 8 november 2004 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn sollicitatiemailtje was ook briljant.
quote:Op maandag 8 november 2004 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
1.Ik heb m al geloof ik...
2.ik kan m toch al niet meer accepteren...
quote:Op maandag 8 november 2004 20:51 schreef popolon het volgende:
Nieuwe Moderator VBL
Nieuwe Moderator B&Hquote:Op maandag 8 november 2004 20:51 schreef popolon het volgende:
Nieuwe Moderator VBL
En waarom klik ik, tegen beter weten in, toch op die link?quote:Op maandag 8 november 2004 20:51 schreef popolon het volgende:
Nieuwe Moderator VBL
quote:Op maandag 8 november 2004 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom klik ik, tegen beter weten in, toch op die link?![]()
Precies en zo'n overleg duurt gemiddeld minimaal een week, dus ....quote:Op maandag 8 november 2004 20:58 schreef Suijk het volgende:
De mogelijkheid tot inzenden was tot 20.00 toch? Dan gaan ze nu eens uitgebreid overleggen wie van de 309 aanmeldingen de gelukkige wordt.
Lief.quote:Op maandag 8 november 2004 21:10 schreef tong80 het volgende:
Help dit meisje eens jongens.
Gezocht: Tafeltennissende dame/meisje
Dame/meisje...en jij reageertquote:Op maandag 8 november 2004 21:10 schreef tong80 het volgende:
Help dit meisje eens jongens.
Gezocht: Tafeltennissende dame/meisje
Je bent niet de enigequote:Op maandag 8 november 2004 21:22 schreef Nyluzzz het volgende:
En weer trap ik er in![]()
Hoe kan jij vandaag nou een slechte bui hebben?quote:Op maandag 8 november 2004 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een heeeeeeel slechte bui moet ik nu naar R&P
Ik bel mijn moeder. zie klaagbaaktopic wrom.quote:Op maandag 8 november 2004 21:37 schreef Vom het volgende:
Hoe kan jij vandaag nou een slechte bui hebben?
Ik ben altijd on line m'n PC staat nooit uit.quote:Op maandag 8 november 2004 21:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Tong80! waarom mogen we eigenlijk niet zien dat je online bent?![]()
Maar waarom zien we dan altijd ditquote:Op maandag 8 november 2004 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben altijd on line m'n PC staat nooit uit.
Weet ik, maar wrom zou je dat doen?quote:Op maandag 8 november 2004 21:48 schreef popolon het volgende:
die kan je uitzetten.
Zal er wel een plusje van maken.quote:Op maandag 8 november 2004 21:47 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Maar waarom zien we dan altijd dit [afbeelding] ipv een plusje?
En Bluezz sterke ermee..
Is er alvast iets blauw aan je voordat je DIG gaat modden.quote:Op maandag 8 november 2004 21:55 schreef tong80 het volgende:
Oh ik zie het al ik heb nu een blauw plusje. Cool.
Bijna nooitquote:Op maandag 8 november 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
popolon is de enige luisteraar in Nederland die de radio nooit uitzet.
ik draag de tas van de heer Frohlichquote:Op maandag 8 november 2004 22:27 schreef popolon het volgende:
breng je koffie daar rond ?
Je zou je dood SCHrikken.quote:Op maandag 8 november 2004 22:25 schreef SCH het volgende:
Bel dan zelf eens.
"Met Meneer Tong - ik vind SCH een lul"
quote:Op maandag 8 november 2004 22:38 schreef Bjoro het volgende:
10.001
De verloren zoon is terug.quote:Op maandag 8 november 2004 22:38 schreef Bjoro het volgende:
10.001
Mijn volgende palingdroom getal heb ik over 32 posts.quote:Op maandag 8 november 2004 22:40 schreef Suijk het volgende:
Een palindroom getal! Ook leuk bjoro, in ieder geval weer een reden voor een rondje!
Precies.quote:Op maandag 8 november 2004 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel vroege slapers vandaag!
Viel mij ook al op.quote:Op maandag 8 november 2004 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel vroege slapers vandaag!
MSX!quote:Op maandag 8 november 2004 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:
C64?
quote:Press play on tape
Run
Horen we vrijdag, dan hebben we afspraak op het kantoor van de WBV.quote:Op maandag 8 november 2004 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wanneer gaan jullie er naartoe eigenlijk?
Hebben we geen Hools-verhuisservice? Een verbouwingsservice moet in ieder geval lukken!quote:Op maandag 8 november 2004 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Horen we vrijdag, dan hebben we afspraak op het kantoor van de WBV.
Aangezien het huis al leeg staat is de kans aanwezig dat we misschien al 1-12 er in kunnen.
*veel regelen nog*
Dubbele huur opzeggen, dubbele verhuizing, boel beetje opknappen.
Stress...
*aanmeldt*quote:Op maandag 8 november 2004 23:57 schreef Againzender het volgende:
Hebben we geen Hools-verhuisservice?
Een verbouwingssloop-service moet in ieder geval lukken!
Hoe gek het ook klinkt, misschien doen we wel een beroep op jullie om mee te helpen en gelijk weer een Hools-meet te organiseren.quote:Op maandag 8 november 2004 23:57 schreef Againzender het volgende:
Hebben we geen Hools-verhuisservice?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Lijkt me een prima idee golfer, eerst even verhuizen en dan bieren
[Meeting] VBL Housewarming Meeting, datum nog onbekendquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:12 schreef golfer het volgende:
Hoe gek het ook klinkt, misschien doen we wel een beroep op jullie om mee te helpen en gelijk weer een Hools-meet te organiseren.
Whoehaha, zie je wel dat ik een lousy mod ben?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:18 schreef Bjoro het volgende:
[Meeting] VBL Housewarming Meeting, datum nog onbekend
quote:Op maandag 8 november 2004 20:31 schreef Bluezz het volgende:
ik vond de tt van wie was het ook alweer, rubbereend?, wel liev eik.
Ik vond hem wel leuk gevonden, Genie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:41 schreef rubbereend het volgende:iets van "Het liedesnestje van Golfer en BLuezz" maarja een genie wordt vaak miskent
je moet een beetje slijmen als je Mod wil worden.......quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk gevonden, Genie.
k doe gewoon met de herhaling en daarna spit k t VI topic ff doorquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik ga nog even videootje van Voetbal Insite doorspoelen en bekijken.
Trusteh allemaal.
OK, waar wou je om wedden, ik wed namelijk dat ie (nu) niet terug zal keren als Mod.quote:Op maandag 8 november 2004 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wedden ?
ik ben niet stomquote:Op maandag 8 november 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
Tong80 en ik hadden bij JustMe's aantreden toch al aangegeven dat vrouwen te stom zijn om VBL te modden
SCH verheugt zich op de ontgroening van de nieuwe mod
Ik had ook al jeuk aan m'n zak.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:41 schreef Dos37 het volgende:
Dos37 moest krabben vanmorn![]()
* Dos37 krabt nou even aan zijn zakquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had ook al jeuk aan m'n zak.
misschien een beetje water en zeep.........quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:54 schreef DIGGER het volgende:
Ik had ook al jeuk aan m'n zak.
nee, jequote:Op dinsdag 9 november 2004 08:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jeeez, ikop Nederland.
in Irak is het nog slechter hoor !!quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jeeez, ikop Nederland.
En weer gaan de reinigingrechten omhoog....quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jeeez, ikop Nederland.
Nee, op die 40 % die vindt dat Moslims zich hier hopelijk niet thuis voelen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nee, jeop die 5 % randdebielen die in NL wonen en graag denken in actie en reactie, wraak en vergelding etc.
ik ook maar ook op die 5% van de moslims met dezelfde gedachten als Mohammed Bquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, op die 40 % die vindt dat Moslims zich hier hopelijk niet thuis voelen.
Het is alleen zo jammer dat van dat deel weer een groot deel bereid is om Nederland met geweld om te vormen naar hun wensen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ook maar ook op die 5% van de moslims met dezelfde gedachten als Mohammed B
Ik trek me niet te veel aan van dat soort onderzoekjes, vaak worden er rare conclusies getrokken en/of deugt de vraagstelling of keuzemogelijkheden niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, op die 40 % die vindt dat Moslims zich hier hopelijk niet thuis voelen.
OK. Ik zeg dat-ie het niet gaat doen. Hoeveel wil je inzetten?quote:Op maandag 8 november 2004 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wedden ?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:15 schreef DIGGER het volgende:
Erger is alleen dat de media nu boven op dit soort gevoelens duikt en de boel opblaast, wat weer kan leiden tot tegenreacties/gevoelens etc.
alleen is zijn woordkeuze af en toe minder gelukkigquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:17 schreef SCH het volgende:
DIGGER, wat een wijsheden, ik ben ontroerd
Nu nog bijtrekken in het spreekkoren topic en we zijn vrienden voor het leven
Moet je het wel goed verbeteren zukkelquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
alleen is zijn woordkeuze af en toe minder gunstig gekozen
zat een dubbeloppie in he ??quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:26 schreef SCH het volgende:
Moet je het wel goed verbeteren zukkel(duiken)
nee toch....eerst al SCH en nu Bluezz.....daar gaat je reputatie, DIGGER !!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben het ook met Digger eensch![]()
![]()
Sja maar zo is het toch SCH?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:17 schreef SCH het volgende:
DIGGER, wat een wijsheden, ik ben ontroerd
Nu nog bijtrekken in het spreekkoren topic en we zijn vrienden voor het leven
Zo ist wel weer genoeg voor vandaagquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben het ook met Digger eensch![]()
![]()
Geloof jij dan al het nieuws wat je leest, neem je wat je op een journaal ziet klakkeloos aan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:00 schreef Bjoro het volgende:
zgn. suggestieve vragen enquete
Vragen zijn vrijwel altijd suggestief. Je kan van tevoren bepalen wat je wilt dat er uit een enquete komt. Bovendien is de representaviteit vaak naadjequote:Op dinsdag 9 november 2004 10:00 schreef Bjoro het volgende:
zgn. suggestieve vragen enquete
Het vreemde is dat ik echt he-le-maal niemand ken die ooit heeft meegedaan aan een enquete !quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:16 schreef SCH het volgende:
Vragen zijn vrijwel altijd suggestief. Je kan van tevoren bepalen wat je wilt dat er uit een enquete komt. Bovendien is de representaviteit vaak naadje
Yup, vaak zat. Soms best aardige enquetes, soms echt niveau "tempratuur diepvrieskip"quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik echt he-le-maal niemand ken die ooit heeft meegedaan aan een enquete !
1 van jullie wel ??
woon ik zeker niet representatief of gemiddeld genoegquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:36 schreef DIGGER het volgende:
Yup, vaak zat. Soms best aardige enquetes, soms echt niveau "tempratuur diepvrieskip"
ja nou....volgende keer een inlognaam geven voor Fok!...dan is het pas representatiefquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:54 schreef DIGGER het volgende:
Nou, we hadden een enqueteer en als studenten zijnde vonden we het wel geinig en hadden we wel tijd en zo. Dus we hebben nadat een vent 1 keer langs geweest was, gewoon gezegd Over onderwerpen zus en zo kun je hier langs komen, en in enquetes over onderwerpen dit en dat hebben we geen zin.
Dus die vent kwam regelmatig langs.
Goeie representatieve steekproeven krijg je zo he?
komen de smaken van jou en Golfer eigenlijk wel een beetje overeen qua inrichting dan of moeten we jullie met spoed in gaan schrijven voor samenwonen van net5?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]helleu
* SCH pakt het bestelwagentje uit de garagequote:Op dinsdag 9 november 2004 11:55 schreef Bluezz het volgende:
inlegkruisjeSCH
1 Kratje Grolschquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:47 schreef SCH het volgende:
Ik ga even de stad in - nog iets nodig?
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:55 schreef rubbereend het volgende:
komen de smaken van jou en Golfer eigenlijk wel een beetje overeen qua inrichting dan of moeten we jullie met spoed in gaan schrijven voor samenwonen van net5?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:56 schreef SCH het volgende:
* Bluezz pakt het bestelwagentje uit de garage
Weer die superXXXXXXL?
Dat is dan weer het voordeel van GEEN smaak hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Ja onze smaken komen voor het grootste gedeelte overeen
Ze zitten het liefst op kratjes bier, de tafel is gemaakt uit een 10-tal lege kratten en mbt de muren verven zetten ze gewoon een blender neer zonder deksel waar ze diverse keuren verf in mikken en wel zien wat het wordt - en dan noemen ze het kunst.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komen de smaken van jou en Golfer eigenlijk wel een beetje overeen qua inrichting dan
Zeker, prachtig weer! Als het niet zo koud was prima terrasweer!quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het wordt met het uur gezelliger in Nederland.....
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze zitten het liefst op kratjes bier, de tafel is gemaakt uit een 10-tal lege kratten en mbt de muren verven zetten ze gewoon een blender neer zonder deksel waar ze diverse keuren verf in mikken en wel zien wat het wordt - en dan noemen ze het kunst.
Voor de vloerbedekking (tapijt) zal de kat in de loop der jaren wel zorgen, zolang de vloer eerst maar genoeg plakt (komt wel goed met het bier).
Even uitrusten dan maar he!quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:30 schreef Vom het volgende:
Een goede middag Hools.
Vandaag wel 1 heel college gevolgd
En ziehier prima uiteengezet waarom het instrument "referendum" niet werkt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sja maar zo is het toch SCH?
Bij de open vraag op wie je nu zou stemmen weet bijna niemand Wilders te noemen, wordt ie nadrukkelijk als keuzemogelijkheid gegeven, zou ie ineens de 3e partij van het land zijn.
Dat verschil zegt toch alles over
A: de mentaliteit van een deel van de geqneuteerde mensen
B: Hoe manipulatief je met een enquete om kan gaan, zeker als je bij de uitslag de onderzoeksmethode niet brengt.
uitleg van bovenstaand
Thuis voor de buis, volgende ochtend eerste uur Duits, met een grote Oostduitse vlag aan het plafond die een keer was meegenomen na een DDR reisquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef SCH het volgende:
Waar waren jullie toen 15 jaar geleden (op de kop af) de Berlijnse muur viel?
Ik was op Terschelling en Legolas in de baarmoeder schat ik
Neuh ik moet vanavond nog een case inleveren dus die ga ik maar eens maken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Even uitrusten dan maar he!
Of is het al weer tijd voor bier bij jou?
zat gewoon op de VU geloof ikquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef SCH het volgende:
Op Vakantie binnen NL in Rolde, las het toen ik 's ochtends terug kwam van de bakker en besloot ff een krantje te kopen. Meen dat het de vrijdagmorgen was dat ik het las, dus een donderdag dat het gebeurde.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef SCH het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:03 schreef Suijk het volgende:
Ik was 9
quote:met Dieuwertje Blok.
Ik was toen 4 dus euh ik denk op een lego blokje aan het kauwen ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef SCH het volgende:
is dat Peppi en Kokki in het moslimsquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ow wacht, dat zijn Saidi en Ghally!
Hey pfafquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:22 schreef pfaf het volgende:
Hey, weer een vrouw erbij.
Zo lang ze maar niks tot zich nemen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie heeft die Moslim-extremisten binnengelaten in Hools.............
Ow wacht, dat zijn Saidi en Ghally!
Alweer een mijlpaaltje dus.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:21 schreef VoreG het volgende:
Middag
6000e post
was 10 dus waarschijnlijk ook met Diuwertjequote:Op dinsdag 9 november 2004 13:03 schreef Suijk het volgende:
Toen de muur viel? Ik was 9 en we volgden het op Schooltv geloof ik, met Dieuwertje Blok.
dat krijg je met al die mooie mannen hier, vrouwen worden gewoon naar hools toegetrokkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:22 schreef pfaf het volgende:
Hey, weer een vrouw erbij.
1989 toch?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was 10 dus waarschijnlijk ook met Diuwertje
Te bevallenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:57 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
zat gewoon op de VU geloof ik![]()
vind het alleen nog niet zoooo gezellig maar ik blijf wel ff hangen...want misschien verandert het nog welquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:37 schreef rubbereend het volgende:
dat krijg je met al die mooie mannen hier, vrouwen worden gewoon naar hools toegetrokken
in amsterdam studeer je op de Vrije Universiteit....weet niet wat ze bij jou doen op de VUquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:39 schreef DIGGER het volgende:
Te bevallen
Het komt omdat we allemaal zo lekker naar bier ruiken hier:quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:37 schreef rubbereend het volgende:
dat krijg je met al die mooie mannen hier, vrouwen worden gewoon naar hools toegetrokken
quote:BERLIJN - De geur van een man is voor de vrouw het belangrijkste bij het bedrijven van de liefde. Op de tweede plaats staat 'de juiste stemming', gevolgd door 'hygiëne'. Aantrekkelijkheid, verliefdheid of de ervaring van de partner spelen veel minder een rol. Dat blijkt dinsdag uit een onderzoek van een Berlijns ziekenhuis onder bijna zeshonderd vrouwen tussen de 17 en 71 jaar.
Ook vertrouwen en openheid werden veel genoemd. De lengte van het mannelijk geslacht speelt volgens de ondervraagde vrouwen geen belangrijke rol. Bijna 90 procent gaf aan weleens een orgasme te hebben gesimuleerd, 10 procent deed dat wel vaker.
Nou, je zette er zelf een pers smiley achter.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:41 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
in amsterdam studeer je op de Vrije Universiteit....weet niet wat ze bij jou doen op de VU
was meer een smiley in de vorm van ik weet het niet zeker meer.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:45 schreef DIGGER het volgende:
Nou, je zette er zelf een pers smiley achter.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Het komt omdat we allemaal zo lekker naar bier ruiken hier:
[..]
Ja shit he, daar help je me ff uit de droom zegquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:48 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
maar een man met een lekker luchtje is idd niet te versmaden![]()
(en dan bedoel ik niet de windjes die je onder het dekbed laat hoor !)
Bij mij was het voornamelijk bier drinken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:41 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
in amsterdam studeer je op de Vrije Universiteit....weet niet wat ze bij jou doen op de VU
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:58 schreef Blumchen het volgende:
heej!
Zo mijn school dag zit er weer op... Nu maar ff mijn toetsen leren..![]()
houdt hij niet van vrouwelijk gezelschap dan ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Als er nog meer vrouwen komen zal SCH wel een andere stamkroeg zoeken!
SCH is zeg maar een ......... heaumeau!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:04 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
houdt hij niet van vrouwelijk gezelschap dan ?
Jawel hoor lieverd, bij mij ben je veiligquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:04 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
houdt hij niet van vrouwelijk gezelschap dan ?
Mag ik zelf nog even uit de kast komen verdommequote:Op dinsdag 9 november 2004 14:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
SCH is zeg maar een ......... heaumeau!
Hebben jullie net weer die uitzondering op de regel in de kroegquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:09 schreef DIGGER het volgende:
Heaumeaus ruiken wel vaak lekker natuurlijk, die besteden daar doorgaans meer tijd, energie en geld aan.
da's een prettig gevoel in deze onveilige tijden !quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:08 schreef SCH het volgende:
Jawel hoor lieverd, bij mij ben je veilig![]()
Ik heb nou je username pas door trouwensquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
da's een prettig gevoel in deze onveilige tijden !
We passen echt bij elkaar Mabel, mijn achternaam is de voornaam van uw huidige echtgenoot.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
da's een prettig gevoel in deze onveilige tijden !
Sinds wanneer ben je geinteresseerd in rijpe pruimenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:15 schreef SCH het volgende:
Hoe gaat het met de vrucht?
bescheidenheid siert de mens zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
Maarreh Tim Sissew le dinges, ik zal je even uitleggen hoe het met de mannen zit hier:
.......
misschien ben ik toch de enige geschikte kandidaat
je zal het maar met alle bescheiden mensen moeten doenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:28 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
bescheidenheid siert de mens zeg ik altijd maar
Wie zo ongeveer niet, op die 5 % na.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ook maar ook op die 5% van de moslims met dezelfde gedachten als Mohammed B
Eerder in m'n wiegje.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef SCH het volgende: Legolas in de baarmoeder schat ik
Als je het over de tendens daar hebt, een paar deuren rechts.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
POL is een paar deuren rechts...
Of links natuurlijk...
Maar de deurknop zit dan wel links.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als je het over de tendens daar hebt, een paar deuren rechts.
Die deur is er al lang uitgesloopt, dan kunnen mensen ten minste de open deuren intrappen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar de deurknop zit dan wel links.
Dan mag je dit seniele mannetje het ook even uitleggen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:14 schreef Vom het volgende:
Ik heb nou je username pas door trouwens
links/rechts? de waarheid ligt in het middenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die deur is er al lang uitgesloopt, dan kunnen mensen ten minste de open deuren intrappen.
Lees de naam eens van achter naar voren, zonder de underscores? ( de _ dus weg)quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan mag je dit seniele mannetje het ook even uitleggen.
sssssssst van rechts naar links lezenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan mag je dit seniele mannetje het ook even uitleggen.
Ban!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sssssssst
van de ringquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ban!
Ik mis tuindwergjequote:Op dinsdag 9 november 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
Da Sandman wil te graag
mail dr danquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik mis tuindwergje
U riep?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van de ring![]()
Die is gelukkig met een kabouterquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik mis tuindwergje
een deur die er uitgesloopt is kan toch geen open deur zijnquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die deur is er al lang uitgesloopt, dan kunnen mensen ten minste de open deuren intrappen.
Aha, ik heb hem door nu.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lees de naam eens van achter naar voren, zonder de underscores? ( de _ dus weg)
True, maar je snapt wat ik bedoel. Met eruit gesloopt bedoelde ik vanwege de vele flamewars die zich in POL afspelen. Zeker op dit moment.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:50 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
een deur die er uitgesloopt is kan toch geen open deur zijn
mooie gelegenheid voor een rondje natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:51 schreef golfer het volgende:
Deze post van mij is ook een mooi palindroomgetal: 39393
![]()
Wereldidee!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:54 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
mooie gelegenheid voor een rondje natuurlijk
*kijkt op de klokquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:55 schreef Againzender het volgende:
Wereldidee!
* Blumchen geeft wijn met ijs.. en een biertje voor Againzender..quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:09 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
*kijkt op de klok
Ja hoor het kan wel, doe maar een zoete witte met ijs en geef Againzender ook maar wat
Je hebt in ieder geval geleerd wat ik wil drinkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen geeft wijn met ijs.. en een biertje voor Againzender..
Leren is dom!
Vertel mij wat, ik moet vandaag nog 200 bladzijden leren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Leren is dom!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geleerd wat ik wil drinken![]()
Ja.. als het zo zou werkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:26 schreef rubbereend het volgende:
verkooptechniek..... je trekt toch gewoon en laag uitgesneden truitje met een kort rokje aan bloemetje......
dank jequote:Op dinsdag 9 november 2004 15:12 schreef Blumchen het volgende:
Blumchen geeft wijn met ijs.. en een biertje voor Againzender..
Leren is dom!
Klopt, maar k kan me er slecht toe zetten om nu te gaan leren..quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:32 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
niet leren is trouwens nog dommer !
en jij over tijd?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:43 schreef Bluezz het volgende:
Hij iSCH op tijd
Heeft ie eindelijk zijn klokkijk-diploma gehaald?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:43 schreef Bluezz het volgende:
Hij iSCH op tijd
tis voor een goede toekomst, moet je maar denkenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:33 schreef Blumchen het volgende:
Klopt, maar k kan me er slecht toe zetten om nu te gaan leren..
Neeeeeeeee ik blijf geen minuut langer dan noodzakelijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:56 schreef rubbereend het volgende:
en jij over tijd?
Kan het hier niet bekijken, maar de titel klinkt niet best....quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:37 schreef pascalheister het volgende:
je zult er maar inziiten
http://www.warfalcons.com/download/crash_and_burn.wmv
En dat is het ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan het hier niet bekijken, maar de titel klinkt niet best....
Dan ga ik thuis ook geen moeite doen....quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:48 schreef Vom het volgende:
[..]
En dat is het ook niet![]()
Laterquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:06 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
mensen het was me een waar genoegen,
bedankt voor de gastvrijheid en wie weet tot snel
nieuw hierquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:06 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
mensen het was me een waar genoegen,
bedankt voor de gastvrijheid en wie weet tot snel
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:14 schreef golfer het volgende:
* rubbereend heeft genoten van Maarten van Rossum zijn speech bij de uitvaart van Van Gogh.
Prima spreker met zeer veel humor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |