Ziet er puik uit...quote:Op maandag 8 november 2004 18:14 schreef JimmyBoy het volgende:
gruwelijk... ik ben het ook weer langer aan het laten groeien.. khad van de zomer namelijk een goed de schaar er doorheen laten halen.. http://jimmyboy.nl/fotos/(...)03&id=Dsc01452_Small zo was het namelijk eerst.. maar tis alweer in de groei
Jaquote:Op maandag 8 november 2004 18:15 schreef DJ-Maurits het volgende:
Je hebt er werk van gemaakt!.
HA-HA-HA de breezer pijp snol van de school... hahahaha tis niet een eer om er naast te zitten maarja nu ze er toch zat een btje bewerken met cum is lang niet gekquote:Op maandag 8 november 2004 18:18 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ziet er puik uit....
[afbeelding]
Toch maak ik me wel een beetje zorgen om dat meisje aan je linkerhand....
Sorry, dat zou het evenwicht verpesten in de foto... nu is het een mooie rechthoekquote:Op maandag 8 november 2004 18:33 schreef Skv het volgende:
Ik doe mee.. halflang moet het worden.
Staan wel pics op de laatset pagina van het vorige topic..
Ik bedoel gewoon te zeggen dat ik wel mee wil doen, niet dat ik perse in de OP wilquote:Op maandag 8 november 2004 19:26 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Sorry, dat zou het evenwicht verpesten in de foto... nu is het een mooie rechthoek
DarcMarc... zijn er geen betere pics van mij?Dit was een vrij schrale namelijk... maar goed
OP ziet er verder puik uit.
Ik de op één na langste..quote:Op maandag 8 november 2004 19:37 schreef Speth het volgende:
Ik ben de kortste
Wel mooie OP, klasse!
Ja maar dit is jou meest recente foto anders klopt het niet met je haar lengtequote:Op maandag 8 november 2004 19:26 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Sorry, dat zou het evenwicht verpesten in de foto... nu is het een mooie rechthoek
DarcMarc... zijn er geen betere pics van mij?Dit was een vrij schrale namelijk
quote:Op maandag 8 november 2004 19:41 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik de op één na langste...
Als ik de niet relevante lengtes buiten beschouwing laat tenminste...![]()
Mijn eerste spelling,s foutquote:Op maandag 8 november 2004 19:55 schreef Speth het volgende:
[..]
Jouw
Dit is je 2e, maar het is je vergevenquote:Op maandag 8 november 2004 19:59 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Mijn eerste spelling,s fout![]()
Best kansloos als je er over nadenkt...quote:Op maandag 8 november 2004 20:36 schreef ssebass het volgende:
Ah weer een deeltje verder. tvp
Hm, niet zo heel lang. Als ik een plukje op m'n voorhoofd pak en naar beneden laat hangen (hoe zeg je dat), komt het tot iets onder m'n wenkbrauw.quote:Op maandag 8 november 2004 20:35 schreef El.Wulfo het volgende:
hoezo geen foto plaatsen?
hoe lang is je haar nu dan ongeveer als je geen foto hebt...
waar zou je ongeveer in de OP komen te staan dan?
En ik dacht nog wel dat jij net zulk lang haar had als super-muffinquote:Op maandag 8 november 2004 20:40 schreef Eveli het volgende:
[..]
Hm, niet zo heel lang. Als ik een plukje op m'n voorhoofd pak en naar beneden laat hangen (hoe zeg je dat), komt het tot iets onder m'n wenkbrauw.
Was dat maar zo.... Ik ben er nog niet zo lang mee bezig. Sinds eind juli.quote:Op maandag 8 november 2004 20:42 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat jij net zulk lang haar had als super-muffin
zoeits als Skv dusquote:Op maandag 8 november 2004 20:40 schreef Eveli het volgende:
[..]
Hm, niet zo heel lang. Als ik een plukje op m'n voorhoofd pak en naar beneden laat hangen (hoe zeg je dat), komt het tot iets onder m'n wenkbrauw.
Nee, wel langer. Maar mn haar groeit nog omhoog in plaats van opzij. Oftewel het is nog niet lang genoeg om naar beneden te vallen.quote:Op maandag 8 november 2004 20:51 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
zoeits als Skv dus![]()
Heeft Marc eens een fatsoenlijke OP heb je nóg wat te zeiken héquote:Op maandag 8 november 2004 21:22 schreef MadGuy het volgende:
Ik word steeds waziger, zie ik. Is dit een stille hint?
Het word wel weer is tijd naar 10 topic,squote:Op maandag 8 november 2004 21:22 schreef MadGuy het volgende:
jah hoe ziet je haar nu eigelijk uit?quote:Op maandag 8 november 2004 21:22 schreef MadGuy het volgende:
Je zult het niet geloven, maar eigenlijk iets korter of misschien hetzelfde als op de foto. Ik had te kampen met wat dood haar en twijfel van mijn kant. aar nu gaan we volle kracht vooruit.quote:Op maandag 8 november 2004 22:02 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
jah hoe ziet je haar nu eigelijk uit?![]()
Zouden ze voortaan ietsje kleiner kunnen? Ik kan veel hebben op de vroege morgen, maar er zijn grenzen...quote:Op maandag 8 november 2004 21:52 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
That's what it is right now.
Ach, ik heb het nog nooit zo lang gehaddus voor mij is dit al een beetje lang
Effe een jaartje bijna terugquote:Op vrijdag 9 januari 2004 22:37 schreef MadGuy het volgende:
Is het jullie trouwens wel eens opgevallen, bij het zoeken naar toffe kapsels voor lang haar, dat er qua foto's bijna niets te vinden is naar je zin en op TV de ene na de andere leuke coup voorbij zoeft. Pretty frustrating...
Alleen sta jij er nog niet bijquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:36 schreef Ontopic het volgende:
Mooi OP
We krijgen je kapsel dus pas over een jaar ofzo te zien?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:13 schreef Ontopic het volgende:
Ik post pas als het 'af' is
Geduld is een schone zaak, maar dan heb je wel 12cm schoon aan de haakquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:12 schreef Eveli het volgende:
[..]
We krijgen je kapsel dus pas over een jaar ofzo te zien?![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, maar dan heb je wel 12cm schoon aan de haak
mm, zeker weer bijna sinterklaastijd...
Das sneller dan ik dacht, maar wel een belgische site...quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:19 schreef Eveli het volgende:
[..]
ff voor anderen die willen weten hoe snel haar groeit. Ik heb op een Belgische site gelezen dat haar gemiddeld 0,5 millimeter per dag groeit. Per 20 dagen dus 1 cm ,per 2 maanden dus 3 cm en per jaar 18 cm, gemiddeld.
(fouten voorbehouden)
Ik dacht al: laat ik zo'n opmerking nou maar niet maken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Das sneller dan ik dacht, maar wel een belgische site...
Om daar nog op terug te komen. Ik zie in tijdschriftenwinkels vaak bladen met kapsels voor vrouwen, maar is er niet zoiets voor mannen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:37 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Effe een jaartje bijna terug
Vooral in reclame,s zie je het vaak
hmm?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:58 schreef Speth het volgende:
Zou wel je kledingstijl wat aanpassen.
Hoezo, je wilt wat van d'r?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:58 schreef Speth het volgende:
Zou wel je kledingstijl wat aanpassen.
Ga je 'r verdedigen? Wil je wat van d'r ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Hoezo, je wilt wat van d'r?
Man, je kan nauwelijks wat zien op die foto
ik denk dat hij vind dat hij t miss wta koud vind om met blote arme rond te lopen...quote:Op woensdag 10 november 2004 20:06 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
hmm?
volgens mij verschilt dat nogal van persoon tot persoon, de een krijgt sneller last van dode punten dan de ander, ikzelf heb er eigenlijk bijna nooit last van (nu is het ook nog niet echt lang natuurlijk), maar toen ik t iets langer had en daarom wat bij wou laten punten was t eigenlijk niet eens echt nodig, ik had in principe geen dode punten, misschien wat anderen hier met andere ervaringen en tipsquote:Op woensdag 10 november 2004 20:33 schreef Eveli het volgende:
ff vraagje: als je je haar lang laat groeien, zoals ik, om de hoeveel weken/maanden moet je dan dode punten bij laten knippen?
begrijp niet helemaal waar dit ineens vandaan komt, een opmerking of je het haar wel of niet leuk vind zou meer in de lijn liggen en idd, je ziet bijna niks op deze pic, niks mis mee trouwens hoor, en het haar begint ook al wat te wordenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:26 schreef Speth het volgende:
[..]
Ga je 'r verdedigen? Wil je wat van d'r ofzo?
Ik vind 't nogal bland nu, net als op die andere foti
Nee! offtopic : je zocht toch nog wat van Winston Post met langer haar?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:53 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Om daar nog op terug te komen. Ik zie in tijdschriftenwinkels vaak bladen met kapsels voor vrouwen, maar is er niet zoiets voor mannen?
Speth maak is een duidelijker webcam pic want ik zie er niks vanquote:Op woensdag 10 november 2004 03:04 schreef Speth het volgende:
Korte update:
[afbeelding]
Links rukt het gestaag op naar mijn oorlel
[afbeelding]
Rechts blijft dhr. Schraalhands keukenmeestermedische shampoo en lotions ten spijt... Ik vrees dat er niet zoveel aan te doen valt
Hoelang wil je het hebben Scheepschroef ?quote:
De maximale edit duur is verstrekenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:46 schreef Mea.Culpa het volgende:
hmm, ik doe niet meer mee?
naja, ik heb mijn haar laten punten gister, dus van lang naar iets korter + pony. Nieuwe foto;
[afbeelding]
Let niet op mijn boze blik
Ik om het half jaar maar mijn haar groeit veels te snelquote:Op woensdag 10 november 2004 20:33 schreef Eveli het volgende:
ff vraagje: als je je haar lang laat groeien, zoals ik, om de hoeveel weken/maanden moet je dan dode punten bij laten knippen?
Volgens mij zijn er snellere manieren om het langer te krijgen.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:04 schreef Litso het volgende:
Ik wil al een hele tijd mijn haar laten groeien maar ik ga steeds toch naar de kapper
Kan niet, duidelijker dan dit wordt het helaas niet... Misschien moet je je monitor wat helderder zetten, de mijne staat nogal helder en ik zie de foto's zelf vrij duidelijkquote:Speth maak is een duidelijker webcam pic want ik zie er niks van
Hier is het ook niet echt duidelijk hoor. Je ziet wel wat er op staat, maar de kwaliteit is allerbellaberdst.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:20 schreef Speth het volgende:
[..]
Kan niet, duidelijker dan dit wordt het helaas niet... Misschien moet je je monitor wat helderder zetten, de mijne staat nogal helder en ik zie de foto's zelf vrij duidelijk
Meer licht Spethquote:Op woensdag 10 november 2004 21:32 schreef Speth het volgende:
Mja, daar kan ik verder niet zoveel aan veranderen
jappesquote:Op woensdag 10 november 2004 20:31 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik vind dat ik dat vind?
Hee wanneer gaan we een beschuitje eten?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:46 schreef Mea.Culpa het volgende:
naja, ik heb mijn haar laten punten gister, dus van lang naar iets korter + pony. Nieuwe foto;
[afbeelding]
He, die ken ik. ik zat bij zn broertje in de klas.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:03 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Nee! offtopic : je zocht toch nog wat van Winston Post met langer haar?
[afbeelding][afbeelding]
Overigens kan ik het haar van die gozer van boss bottled al gewoon kammen
maar dan moet m,n haar wel goed droog wezen, toch vind ik dit 1 van de beste
kapsels voor langer haar
[afbeelding]
[..]
Speth maak is een duidelijker webcam pic want ik zie er niks van
[..]
Hoelang wil je het hebben Scheepschroef ?
[..]
De maximale edit duur is verstreken
[..]
Ik om het half jaar maar mijn haar groeit veels te snel
nooit?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:08 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Hee wanneer gaan we een beschuitje eten?![]()
Oei, die komt hard aan.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:24 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
nooit?
Welcome back -roGue-quote:Op donderdag 11 november 2004 19:29 schreef -roGue- het volgende:
Gueeeeeeeeeeesss who's backDe vrouw wil dat ik het laat groeien en ik kan de kapper niet betalen
Update komt binnenkort!! (Ik heb nog geen internet op me kamer, dus kan niet mee slowchatten)
Nee ik let niet op je boze blik maar DAMN WOMAN!! Wat een zootje in je kamer!!quote:Op woensdag 10 november 2004 19:46 schreef Mea.Culpa het volgende:
[afbeelding]
Anders moet je gewoon ff naar de kapper toegaan en vragen of knippen nodig is.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:07 schreef MadGuy het volgende:
Danke Darcmarc, al wist ik veel van wat er stond al. Ik zit te twijfelen of ik naar de kapper zal gaan deze keer. Aan de ene kant wil ik het nu écht door laten groeien, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik het ook nodig heb. Nou ja, we zien wel...
Goed om te lezen, idd een goede reden om het kapperbezoek wat langer uit te stellen, volgens mij zijn kappers natuurlijk supercommercieel en zeggen alleen al daarom dat je vaak langs moet gaan..... ik ga dus voorlopig lekker niet anders wordt t nooit langer...quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:04 schreef DarcMarc het volgende:
verhaal over gezond haar...
maar je merkte zelf laatst op dat je eigenlijk bijna net zover was als een jaar geleden, dus dan knipt ze er uiteindelijk toch teveel af? of is dit precies de lengte de je uiteindelijk al wil?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:35 schreef MadGuy het volgende:
Hm, mijn kapper is wel redelijk eerlijk wat dat betreft, maar je moet het wel zelf aangeven. Ik heb de rotgewoonte te gaan zitten en 'van hetzelfde laken een pak' te roepen. Het is een automatisme en hoewel ze het langer houdt, doet ze het niet helemaal zoals ik dat wil. Dus foto mee, dan weet ze het wel. En dan zal ze heus wel eerlijk zeggen wat ik het beste kan doen...
Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat ik misschien maar niet ga. Maar omdat ik steeds afspraken van te voren maak staat deze eigenlijk al vast. Nou ja, zoals ik al zei, we zien wel.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:36 schreef Lucske het volgende:
Irritant is dat, je ziet wel 's volk met leuk langer haar rondlopen maar je kunt er geen plaatjes van vinden :S.
Zie je enig verband als je kijkt naar mijn twee berichten, voorafgaand aan deze?quote:Op zondag 14 november 2004 14:50 schreef MadGuy het volgende:
Wat bedoel je nu, Lucske?
Speciaal voor jou: http://img61.exs.cx/img61/6364/DSC00001bewerkt1.jpgquote:Op zondag 14 november 2004 19:13 schreef MadGuy het volgende:
Geef dan de link naar de afbeelding man!
Hahaquote:Op zondag 14 november 2004 20:02 schreef MadGuy het volgende:
Mijn dank is oneindig!Nu zijn we duidelijk.
Hoe lang ben je al bezig met je haar lang te laten groeien?quote:Op maandag 15 november 2004 08:32 schreef r00d het volgende:
Zow, na ff te zijn geweest.... drie weekjes Thailand ja, ben ik weer terug! Gelijk maar ff een nieuwe pic dan. ff met halfnat haar, dan lijkt het langer
[afbeelding]
wat gooit die 3e gast nu in zijn haar denk je?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:10 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat dat aan de structuur van je haar ligt. Misschien een beetje opföhnen?
Intussen heeft MadGuy voor zichzelf maar een inspiratieplaatje gemaakt. Wellicht hebben sommige van jullie er iets aan. Een eigen foto post ik (nog) niet. Ik wil het veel langer hebben.
Annie wees. Van boven naar beneden, van links naar rechts:
Daan Schuurmans, engelachtig babyface mannetje van Kappersite.nl, een model uit een Bijenkorf folder (gek genoeg zag ik hem ook in een BRistol krantje), vervolgens twee keer het overbekende moeilijk-kijk mannetje van de Scapa site, NOG STEEDS Jonathan Jackson, Agim "superhaar" Kaba, Wehkamp mannetje (met dank aan DarcMarc) en nog een kledingsite mannetje...
[afbeelding]
rOOd als je het nou halflang laat groeien kan je dit kapsel nemenquote:Op maandag 15 november 2004 08:32 schreef r00d het volgende:
Zow, na ff weg te zijn geweest.... drie weekjes Thailand ja, ben ik weer terug! Gelijk maar ff een nieuwe pic dan. ff met halfnat haar, dan lijkt het langer
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 november 2004 16:37 schreef MadGuy het volgende:
Leer eens images taggen man!![]()
Je bent alweer een heel eind opgeschoten! goed hoor. Ik zou wel ff langs de kapper gaan, maar alleen ff bijpunten, gewoon duidelijk zeggen dat je dat wil, of je moet heel duidelijk een model voor ogen hebben dat ze er dan al een beetje in kunnen knippen. Anders ben je straks idd al je winst kwijt. Ik zou t wel doen, want zo te zien zijn de punten niet helemaal ok, of is het gewoon wat te droog of zo?quote:Op maandag 15 november 2004 12:07 schreef r00d het volgende:
Tsja, dat vraag ik me dus ook al tijden af. Maar ik ben bang dat als ik naar de kapper ga, ik voor nix heb gespaard ik ben nu trouwens bijna jaartje bezig.
Hier nog even een fotootje zodat me haar wat duidelijk zichtbaar is.
[afbeelding]
Zolang is het nuquote:Op maandag 15 november 2004 19:07 schreef MadGuy het volgende:
Op zich vind ik de lengte die je nu ongeveer hebt ook wel cool, DarcMarc!
Dat steile haar ziet er sexy uit r00dquote:Op maandag 15 november 2004 08:32 schreef r00d het volgende:
Zow, na ff weg te zijn geweest.... drie weekjes Thailand ja, ben ik weer terug! Gelijk maar ff een nieuwe pic dan. ff met halfnat haar, dan lijkt het langer
[afbeelding]
Wow Marcquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:03 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
en vandaag doe ik is de bos bottled imitatie overigens moet het dan nog wel wat voller van voren zijn
[afbeelding]
hehehe spamquote:Op woensdag 17 november 2004 12:33 schreef Sjoukje-Hout het volgende:
PaultjuhhH in the picture!!!! jaja mijn neef![]()
![]()
meel is onderweg hoor
Liefs Sjoukje
Thanks Stoutmeisjequote:Op woensdag 17 november 2004 11:19 schreef Stoutmeisje het volgende:
[..]
Wow Marcje lijkt ook wel erg veel op hem
doe jij niet stiekem modellen werk
geld ook voor DJ-Maurits,en r00d![]()
Loreal Elvive creme spoeling glans alpha jojobaquote:Op woensdag 17 november 2004 13:22 schreef r00d het volgende:
@stoutme
Nou, model nog niet. Gewoon een btje kijken alsof je moet poepen
Eej DarcMarc, wat smeer jij in je haar? Dat ziet er wel flex uit!
Dat komt door m,n webcamquote:Op woensdag 17 november 2004 14:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hoe krijg je het altijd voor elkaar om die plaatjes te verneuken DM?Het is echt hilarisch hoe jij elke keer alles in spiegelbeeld weet te plaatsen.
Hmmz, zo'n soort cremespoeling gebruik ik ook. Maar dan van Andrélon. De shampoo glans met zomertarwe en ook de cremespoelingquote:Op woensdag 17 november 2004 14:30 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Thanks Stoutmeisje![]()
Klopt [afbeelding]maar effe serieus ik doe geen
modellen werk
[..]
Loreal Elvive creme spoeling glans alpha jojoba [afbeelding] erg goed spul vind ik dat en het is wind bestendigen het maakt je haar vrij stijl
Maar op die foto had ik het net gewassen dus daar zit niks in
Een trust webcam maar het schijnt dat het 1 van de slechtste webcams is die er zijn :')quote:Op woensdag 17 november 2004 17:23 schreef r00d het volgende:
[..]
Maak jij die foto's trouwens met je webcam? zeker wel een goeie dan?
Bedankt en ja, ik doe modellenwerk...quote:Op woensdag 17 november 2004 11:19 schreef Stoutmeisje het volgende:
Wow Marcje lijkt ook wel erg veel op hem
doe jij niet stiekem modellen werk
geld ook voor DJ-Maurits,en r00d![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:22 schreef r00d het volgende:
@stoutme
Nou, model nog niet. Gewoon een btje kijken alsof je moet poepen
Dat kan je broer wel wezenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:30 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Thanks Stoutmeisje![]()
Klopt [afbeelding]maar effe serieus ik doe geen
modellen werk
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:56 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Bedankt en ja, ik doe modellenwerk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga zo door jongensdan gaat het zeker lukken
??? cremespoeling gebruik je toch juist na t wassen dus dan heb je dat er toch net ingehad? snap ut nietquote:Op woensdag 17 november 2004 14:30 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Maar op die foto had ik het net gewassen dus daar zit niks in
Lees een aantal topic,s maar terugquote:Op woensdag 17 november 2004 19:36 schreef Stoutmeisje het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat kan je broer wel wezen
[..]
![]()
Nee alleen schwarzkopf shampooquote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef Samson het volgende:
[..]
??? cremespoeling gebruik je toch juist na t wassen dus dan heb je dat er toch net ingehad? snap ut niet![]()
Ik heb echt geen zin om 18 delen terug te lezenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:05 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Lees een aantal topic,s maar terug
[..]
quote:Verzorging van het haar
Zon, zee en chloorwater drogen je haar uit en dat merk je. Vooral gekleurd of gepermanent haar heeft last van uitdroging en ook de kleur kan teruggelopen zijn. Tijd dus voor wat extra haarverwennerij. Waar haal je die? Bij de kapper natuurlijk…
De kapper heeft tal van mogelijkheden om je haar extra te verzorgen en te herstellen. Zoals een leuke kleurspoeling bijvoorbeeld, waarmee de kleur van je haar weer een prachtige volle gloed krijgt. Ook grijs haar kan dankzij een kleurbehandeling een intense tint krijgen.
Topverwennerij
Ook de zogeheten ‘twee-in-één’ shampoos vormen een weldaad voor je haar. Ze reinigen het haar niet alleen, maar zorgen tegelijkertijd voor een extra verzorging en bescherming. Bij je kapper vind je een uitgebreid assortiment professionele producten met voor ieder haartype een passende oplossing. Echte tópverwenners zijn natuurlijk conditioners, crèmespoelingen of intensieve kuurproducten, daarmee ziet je haar er al snel weer volop glanzend en soepel uit. Bovendien zorgen deze producten ervoor dat beschadigingen aan het haar tijdelijk opgevuld en hersteld worden. Je kapper kan je precies adviseren wèlk van deze producten voor jouw haar nodig is en geeft je haar desgewenst meteen een verwenbehandeling!
Gezonde look
Zijn de punten van je haar érg droog, dan is het misschien raadzaam om je haar te laten knippen. Alleen de puntjes eraf kan je haar al een gezonder aanzien geven. Of misschien ben je na de zomer wel toe aan een nieuwe look. Je kapper weet precies wat je haar nodig heeft en helpt je graag bij het maken van je keuze.
Tips:
Niet alleen gepermanent en gekleurd haar varen wel bij extra verzorging, ook onbehandeld haar kan zo’n oppepbeurt nà de zomer goed gebruiken!
Conditioners en crèmespoelingen hebben altijd een tijdelijke werking, bijhouden is dus het motto.
Gebruik niet te veel conditioner: je haar wordt er slap van.
Waarom zijn (pro)vitaminen zo belangrijk voor je haar?
De conditie van je haar hangt nauw samen met je voedingspatroon. De vitaminen en voedingsstoffen uit je voeding hebben een grote invloed de conditie van je haar
De conditie van je haar hangt nauw samen met je voedingspatroon. De vitaminen en voedingsstoffen uit je voeding hebben een grote invloed de conditie van je haar. Voor een goede conditie van je haar en hoofdhuid is het noodzakelijk dat je voedingstoffen bestaan uit: koolhydraten, mineralen, eiwitten, vetsubstanties en water. Via de bloedsomloop worden deze voedingsstoffen verspreid over je lichaam, waaronder je haar en hoofdhuid.
Tegenwoordig zijn er ook shampoos die (pro)vitaminen bevatten. Deze dringen van buitenaf dóór in je hoofdhuid en je haar en hebben hierop een stimulerende werking. De invloed van deze producten is echter nooit zo groot als die van de voedingsstoffen die via de bloedbaan in je haarwortels terechtkomen.
Let op: beschadigingen aan je haar (door bijvoorbeeld kleuren en permanenten) kun je niet repareren door het slikken van vitaminen. Haar dat de haarwortel heeft verlaten en uit de hoofdhuid is gegroeid, is immers dood. Dit haar kun je alleen herstellen met behulp van conditioners die proteïne bevatten. Deze behandelingen zijn echter altijd van tijdelijke duur.
Knippen of snijden?
Je kapper kiest vaak zelf. Toch verschillen beide technieken
Je kapper kiest vaak zelf. Toch verschillen beide technieken. Wordt je haar geknipt? Dan lijkt het of het zwaarder valt. Met een schaar knipt je kapper je haar namelijk alleen recht af. Hij of zij pakt een passé (laagje) haar op en knipt het haar boven of onder zijn vingers af.
Dan wordt het bot afgeknipt. Er zijn ook technieken waarbij je haar als het ware wordt ingeknipt. Dit zijn professionele kniptechnieken, waardoor je haar soepeler valt.
Kiest je kapper echter voor snijden met een mes, dan ontstaat er een vloeiender verloop in je kapsel. Je kapper snijdt de punten van je haar namelijk iets dunner. Net zoals bij knippen kan je kapper hierbij het haar in dunne passés oppakken en het boven of onder zijn vingers in een vloeiende beweging afsnijden.
Je baseert de keus op een aantal zaken: jouw gewenste eindresultaat, je haardikte en je haargroei. Het is zelfs mogelijk om een combinatie toe te passen van snijden en knippen in één kapsel.
Al zeg je het zelfquote:Op donderdag 18 november 2004 20:53 schreef MadGuy het volgende:
Ook leuk voor de OP enzo...
Gast dat lukt me niet :,Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken. hoe kan ik er dan inkomen ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou, even iets uit de OP rechtzetten nog...
[afbeelding]
Heej DM, zou je de OP nog even kunnen aanpassen voor me met dit plaatje? Als je deze foto dezelfde filenaam geeft als die in de OP dan hoef je het bericht zelf niet te editten(DJ-M begreep dit niet zo snel en kwam dan ook tot de conclusie dat het helemaal niet kan
)
quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:02 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Gast dat lukt me niet :,Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken. hoe kan ik er dan inkomen ?
De plaatjes ergens opslaan waar je zelf bij kunt, dan de oude verwijderen en de nieuwe met dezelde naar daar plaatsen. Is niet moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:02 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Gast dat lukt me niet :,Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken. hoe kan ik er dan inkomen
yepquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Hm, even voor de duidelijkheid, Lacoste... Je vrienden lachen je om deze snit uit?
En toch laat je het groeienquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
yep![]()
Op deze foto ben ik nog niet buiten geweest...
Ja... wat dan, niet goed?quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:38 schreef Stoutmeisje het volgende:
En toch laat je het groeien
Wel goedquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ja... wat dan, niet goed?
5 weken terug nog... maar nu ga ik voorlopig niet meerquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef r00d het volgende:
Wat is Schatje toch een Schatje
Hoe lang zijn hier de meeste mensen trouwens al niet meer naar de kapper geweest? Ik nu al 7 maanden echt ofzo geloof ik....
Omdat ik me er niet door laat leiden. Dit wil niet zeggen dat ik het niet irritant vind, het was natuurlijk leuker geweest als zij het ook leuk zouden vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:54 schreef Stoutmeisje het volgende:
Wel goedmaar als je telkens word uitgelachen door je vrienden,waarom laat je het dan groeien
De juiste instellingquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Omdat ik me er niet door laat leiden. Dit wil niet zeggen dat ik het niet irritant vind, het was natuurlijk leuker geweest als zij het ook leuk zouden vinden.
Ach, het is herkenbaar. Vaak van de lui met de grootste mondquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Omdat ik me er niet door laat leiden. Dit wil niet zeggen dat ik het niet irritant vind, het was natuurlijk leuker geweest als zij het ook leuk zouden vinden.
Zo laten zou ik zeggen, ik vind het een heel mooie lengte en goed in verhoudingquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:08 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Nou. Zo laten? Voor langer? Of juist korter? 'k Ben benieuwd naar jullie mening/suggestie.
Mijn vrienden vinden het juist tof.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
4 en een halve maandquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef r00d het volgende:
Hoe lang zijn hier de meeste mensen trouwens al niet meer naar de kapper geweest? Ik nu al 7 maanden echt ofzo geloof ik....
Dat jij je daar wat van aantrekt,eerst noemde me vrienden me Boris, en nu het nog langer is noemen ze me Micheal jacksonquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik had gister een familie feest van me ouders die 25 jaar getrouwd zijnquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:50 schreef r00d het volgende:
Helemaal herkenbaar, iedereen verklaart me ook behoorlijk voor gek dat ik het laat groeien. Maar zolang mn vriendin niet klaagt laat ik het lekker groeien zolang ik zelf wil! Ja toch? Niet dan? Dacht het wel!
Voller van voren! het zit te strak na achterquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:08 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Nou. Zo laten? Voor langer? Of juist korter? 'k Ben benieuwd naar jullie mening/suggestie.
Ik een maand of 6 a 7... Heb van de week wel weer een stuk van mijn mat afgehaald, dat werd toch iets te asociaal..quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef r00d het volgende:
Hmmm ... ik vind het wel cool zo! Bij mij valt het juist naar voren altijd en ik vind het maar irritant...quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:20 schreef MadGuy het volgende:
Maar tóch proberen voor meer in het gezicht te dragen. Staat het wat dynamischer denk ik... Voor de rest qua lengte wordt het eigenlijk steeds cooler!!
Ben het hier wel mee eens!quote:Op zondag 21 november 2004 17:34 schreef DarcMarc het volgende:
Voller van voren! het zit te strak na achter
Probeer het eens wat meer te laten hangen, en neem daar eens een foto van, kijken hoe het staat.quote:http://www.xs4all.nl/~peulen/temp/Haor11.jpg
Ja joh slechte dag op werk. Altijd al geweten dat werk niets voor mij isquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:22 schreef HotFudge het volgende:
Ik wilde al zeggen, kijk niet zo boos man!
That's the spiritquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:24 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja joh slechte dag op werk. Altijd al geweten dat werk niets voor mij is
vast op een iPodquote:Op woensdag 24 november 2004 22:19 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben vooral jaloers...
Ik zou zeggen dat dit toch echt een vrij rechtse scheiding isquote:Op donderdag 25 november 2004 02:45 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Het staat je echt goed die lengtequote:Op dinsdag 23 november 2004 01:21 schreef ssebass het volgende:
Ik zal er weer eens een updat inknallen. Ja ik weet het ik kijk niet bijster vrolijk op deze foto. Ik was erg geintrigeerd door wat er achter het toestel te zien was.... een witte muur
[afbeelding]
Alsof ik helderziend bentquote:Op donderdag 25 november 2004 21:21 schreef MadGuy het volgende:
Houden zo inderdaad, Darcmarc!
En zo'n scheiding bedoelde ik. Kan best cool staan!
Ik dacht vandaag ene El_Wulfo in de groep te zien rondlopen jaquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:08 schreef El.Wulfo het volgende:
lucske, studeer jij technische natuurkunde aan de TU/e?
anders heb ikd aar iemand anders gezien die verdacht veel op je lijkt![]()
Keune styling wax...quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:21 schreef heinl het volgende:
Wat voor gel/wax gebruiken jullie? Ben op zoek naar goeie gel!
Keune Shaping Fibres...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Keune styling wax...
Geen idee of dat beter is...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:43 schreef MadGuy het volgende:
Hey zeg eens, waarom is dat beter?
Ik gebruik alleen conditioner, en dan wat Wella mouse erinquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:21 schreef heinl het volgende:
Wat voor gel/wax gebruiken jullie? Ben op zoek naar goeie gel!
Nee hoor, wordt niet hard, totaal niet. Het verandert nauwelijks iets aan de kleur en structuur van je haar... Redelijk ideaal dus...quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:04 schreef MadGuy het volgende:
Aha, want ik heb namelijk ook het idee dat ht aardig zwaar ervan wordt. Vet ook inderdaad. Soms ook weer niet, maar dan vat het gewoon wat minder omdat ik mijn haar net heb gewassen met shampoo.
Toch een vraagje over die shaping fibres dus. Verhardt het ook, want dat moet ik juist niet hebben.
we waren idd wel ergens te laat jahquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:39 schreef Lucske het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag ene El_Wulfo in de groep te zien rondlopen ja. Ik weet alleen niet meer waar ik je gezien heb, volgens mij was het na de pauze bij de OGO/Inl. natuurkunde-presentatie. Zat jij toevallig in die groep die eerst naar het practicum was geweest en daardoor erg laat was
?
die onthoudt ik ff.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Keune Shaping Fibres....
Dus twee langer-haar-willende-FoK'kers bij TNquote:Op zaterdag 27 november 2004 09:53 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
we waren idd wel ergens te laat jah![]()
hoe dat precies heette weet ik ook niet meer allemaal...
maar volgend jaar zal ik er waarschijnlijk vaker rondlopen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:27 schreef El.Wulfo het volgende:
maar nu dus even een wat duidelijkere update....foto van vandaag, gefietst door wind en al en niet meer gekamd is wel te zien...ma anders begint het zo dom te golven![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:00 schreef MadGuy het volgende:
Haha LOL @ Samson! Ik zie wel waar het heen gaat. Ik ben alleen sterk van plan voorlopig de kapper maar over te slaan...
Pelgrim Pim van het programma Spiritus heeft overigens ook top haar!
Houd op zeg, je ben ellkker op weeg, niks kaal scheren. Keep on going.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg 6 liter bier als ik m'n kop kaal scheer.
Nou wil ik wel naar de kapper binnenkort. Maar of ik nou moet ingaan op dat aanbod..
6 liter bier maarquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg 6 liter bier als ik m'n kop kaal scheer.
Nou wil ik wel naar de kapper binnenkort. Maar of ik nou moet ingaan op dat aanbod..
Ik ben ook een haringkop, Vlaardinger hé.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:33 schreef Lucske het volgende:
Als je dat doet ben je letterlijk en figuurlijk een haringkop....
Net die actuele foto gezien.... Staat je goed ej, zou zeggen: houden zo....
Wat ik dus probeerde te zeggen is dat het zonde zou zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 03:40 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Houd op zeg, je ben ellkker op weeg, niks kaal scheren. Keep on going.
het zouden van die grote anderhalve liter flessen zijn van 5 euro per stuk. dus 20 euroquote:Op zondag 5 december 2004 11:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als je voor, omgerekend, nog géén 10 euro je kop kaal laat scheren heb je écht een gaatje in je hoofd
Dat snap ik.quote:Op zondag 5 december 2004 13:40 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Wat ik dus probeerde te zeggen is dat het zonde zou zijn.
Hey bedankt! ik had deze site nog niet gevondenquote:Op zondag 5 december 2004 23:15 schreef MadGuy het volgende:
Speciaal voor DarcMarc, voor zover hij het zelf nog niet gevonden had...
Kent u deze nog?:
[afbeelding]
En hij is hier te vinden:
[afbeelding]
www.bossfragrances.com, onder Boos Bottled kun je de campagne vinden, inclusief de commercial. Jammer dat het ietwat brakke kwaliteit is. Ook jammer dat je niet te weten kunt komen wie het model is, zodat je eventueel meer en betere foto's kunt zoeken...
Enfin, dat dus!
Hij heet Gabriel Aubry dusquote:Op zondag 5 december 2004 23:15 schreef MadGuy het volgende:
Speciaal voor DarcMarc, voor zover hij het zelf nog niet gevonden had...
Kent u deze nog?:
[afbeelding]
En hij is hier te vinden:
[afbeelding]
Ook jammer dat je niet te weten kunt komen wie het model is, zodat je eventueel meer en betere foto's kunt zoeken...
Enfin, dat dus!
blondquote:Op maandag 6 december 2004 18:25 schreef MadGuy het volgende:
Hahahaha, met dank aan DarcMarc, jij James Bond!
edit: Hoe weet je het eigenlijk zo zeker? Ik vind hem niet lijken...
quote:Op maandag 6 december 2004 19:23 schreef MadGuy het volgende:
Hugo Boss Sport dus... Geen Boss Botteled...
Hey TimoBasso, onze seizoenshaargroeier!![]()
Hij heet Gabriel Aubryquote:
mmm, ik denk dat het ook bij de meeste hier niet van een leien dakje gaat hoor, bij mij zeker ook niet. Wat ik nu idd ook heb is dat het lijkt of het voor geen meter groeit, maar in mijn geval is dat omdat er slag in zit en dan heb je volgens mij 2x zoveel lengte nodig om enig verschil goed te zien, maar ja, na het nodige doorbijten heb je dan hopelijk ook wat. Ik heb mezelf nu de termijn van 3 maanden gesteld om niet naar de kapper te gaan en dan zien we wel of het dan eigenlijk wel nodig is.... het zou toch leuk zijn als poging 9999.9999.9999 eindelijk gaat lukkenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:07 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha laten we daar dan maar op hopen. Ik zou zo graag eens willen dat het van een leien dakje ging, zoals bij bijna iedereen hier...
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:10 schreef Skv het volgende:
Ik heb nu aan de achterkant zown plaat omhoog hangen, net als tante sidonia
[afbeelding]
Die rechter klep
Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:17 schreef Samson het volgende:
[..]
mmm, ik denk dat het ook bij de meeste hier niet van een leien dakje gaat hoor, bij mij zeker ook niet. Wat ik nu idd ook heb is dat het lijkt of het voor geen meter groeit, maar in mijn geval is dat omdat er slag in zit en dan heb je volgens mij 2x zoveel lengte nodig om enig verschil goed te zien, maar ja, na het nodige doorbijten heb je dan hopelijk ook wat. Ik heb mezelf nu de termijn van 3 maanden gesteld om niet naar de kapper te gaan en dan zien we wel of het dan eigenlijk wel nodig is.... het zou toch leuk zijn als poging 9999.9999.9999 eindelijk gaat lukken![]()
Dat ben ik niet met je eens, als je gewoon gezond haar hebt wat snel groeit kan je best een half jaar overslaanquote:Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!
Sorry dat ik je verhaal weer naar het rijk der fabelen help....quote:Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!
ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad, dus dat scheeltquote:Op woensdag 8 december 2004 20:36 schreef El.Wulfo het volgende:
gewoon ff iemand laten kijken of je al gespleten punten begint te krijgen werkt t beste denk ik![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
Jullie lijken wel een stel nichten vrouwen!
Geil hè?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
Jullie lijken wel een stel nichten!
Krijg nou watquote:
Een jenever neusquote:Op donderdag 9 december 2004 12:04 schreef GF het volgende:
[..]
Krijg nou watEen haringkop
![]()
![]()
Ik laat m'n haar trouwens knippen naar een model wat Anthony Kiedis ooit gehad heeft.
Een kerst special, maar het is nog lang geen kerstquote:Op donderdag 9 december 2004 16:17 schreef MadGuy het volgende:
Ging Lacoste nu niet een kerstOP doen?
Dat hoort erbij Skv! waarschijnlijk heb jij dan ook slag in je haarquote:Op donderdag 9 december 2004 16:46 schreef Skv het volgende:
Mijn sidonia plaat:
Niet erg duidelijk btw..
[afbeelding]
hangt dr laf bij
[afbeelding]
Linksonder de beruchte Sidonia-plaat
gisteren wassie veel ergerToen had ik n pet opgehad en was alles aan de achterkant zeg maar omhoog geklapt. Al die kutplaten haar krijg je nooit meer recht. Grafspul
Er is hier echt nog geen inspiratie moet ik bekennenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:17 schreef MadGuy het volgende:
Ging Lacoste nu niet een kerstOP doen?
De mijne is een heel klein beetje kerstquote:Op donderdag 9 december 2004 16:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Er is hier echt nog geen inspiratie moet ik bekennen![]()
Kloptquote:Op donderdag 9 december 2004 16:52 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dat hoort erbij Skv! waarschijnlijk heb jij dan ook slag in je haar
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een jenever neus
Welke bedoel je. Dat hele lange
er is iemand bovenaan bijgekomen zeker?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:17 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Yep jij staat nu op de derde plek![]()
Kloptquote:Op donderdag 9 december 2004 18:19 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
er is iemand bovenaan bijgekomen zeker?![]()
Je hebt helemaal gelijk anders had ik Samson er ook al lang bij gezetquote:Op donderdag 9 december 2004 19:26 schreef El.Wulfo het volgende:
tss dan zieje toch niet hoe je haar zit en hoe lang t is...dat is toch juist de bedoeling van de foto's....
Nah, laat maar dan.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:26 schreef El.Wulfo het volgende:
tss dan zieje toch niet hoe je haar zit en hoe lang t is...dat is toch juist de bedoeling van de foto's....
Ik heb zin om een nieuw topic te openenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Niet zo ongevoelig... hij is echt verdrietig!![]()
Nog heel evenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:37 schreef DarcMarc het volgende:
dusssssssssssssssssssssssssssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |