Hij heet Gabriel Aubryquote:
mmm, ik denk dat het ook bij de meeste hier niet van een leien dakje gaat hoor, bij mij zeker ook niet. Wat ik nu idd ook heb is dat het lijkt of het voor geen meter groeit, maar in mijn geval is dat omdat er slag in zit en dan heb je volgens mij 2x zoveel lengte nodig om enig verschil goed te zien, maar ja, na het nodige doorbijten heb je dan hopelijk ook wat. Ik heb mezelf nu de termijn van 3 maanden gesteld om niet naar de kapper te gaan en dan zien we wel of het dan eigenlijk wel nodig is.... het zou toch leuk zijn als poging 9999.9999.9999 eindelijk gaat lukkenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:07 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha laten we daar dan maar op hopen. Ik zou zo graag eens willen dat het van een leien dakje ging, zoals bij bijna iedereen hier...
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:10 schreef Skv het volgende:
Ik heb nu aan de achterkant zown plaat omhoog hangen, net als tante sidonia
[afbeelding]
Die rechter klep
Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:17 schreef Samson het volgende:
[..]
mmm, ik denk dat het ook bij de meeste hier niet van een leien dakje gaat hoor, bij mij zeker ook niet. Wat ik nu idd ook heb is dat het lijkt of het voor geen meter groeit, maar in mijn geval is dat omdat er slag in zit en dan heb je volgens mij 2x zoveel lengte nodig om enig verschil goed te zien, maar ja, na het nodige doorbijten heb je dan hopelijk ook wat. Ik heb mezelf nu de termijn van 3 maanden gesteld om niet naar de kapper te gaan en dan zien we wel of het dan eigenlijk wel nodig is.... het zou toch leuk zijn als poging 9999.9999.9999 eindelijk gaat lukken![]()
Dat ben ik niet met je eens, als je gewoon gezond haar hebt wat snel groeit kan je best een half jaar overslaanquote:Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!
Sorry dat ik je verhaal weer naar het rijk der fabelen help....quote:Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!
ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad, dus dat scheeltquote:Op woensdag 8 december 2004 20:36 schreef El.Wulfo het volgende:
gewoon ff iemand laten kijken of je al gespleten punten begint te krijgen werkt t beste denk ik![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
Jullie lijken wel een stel nichten vrouwen!
Geil hè?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
Jullie lijken wel een stel nichten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |