abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23804846
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef MadGuy het volgende:
Ahaaa
Hij heet Gabriel Aubry sorry mijn fout

[ Bericht 8% gewijzigd door DarcMarc op 06-12-2004 20:05:02 ]
pi_23805361
LOL! En ik zag maar geen vergelijking! Danke!

Btw, supermuffin, als je naar Mariënberg gaat, hoef je je haar niet meer af te knippen:

dinsdag 7 december 2004 @ 10:25:42 #253
87381 r00d
Welke Letter?
pi_23816418
Sorry, maar zijn haar vind ik nou niet echt de top...
pi_23816858
Op deze plaatjes niet nee, maar in de Boss reclame zit het wèl ideaal...
pi_23834043
tvp'tje
pi_23837175
Af en toe vraag ik me werkelijk af wat er met mijn haar gebeurd. Het zit nu echt ruk en het lijkt ineens een heel stuk korter dan het was! Moord ende Brand!!
  woensdag 8 december 2004 @ 18:55:27 #257
87381 r00d
Welke Letter?
pi_23837875
Dat had ik vorige week ook, opeens dachten allerlei mensen dat ik naar de kapper was geweest.... heel vreemd, misschien een kortstondig terugschieten van het haar in het wortelzakje???
pi_23838203
Hahaha laten we daar dan maar op hopen. Ik zou zo graag eens willen dat het van een leien dakje ging, zoals bij bijna iedereen hier...
pi_23838267
Ik heb nu aan de achterkant zown plaat omhoog hangen, net als tante sidonia

Die rechter klep
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23838417
wow...lekker duidelijk....
een mat bedoel je gewoon?
Azwethinkweiz
pi_23838427
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:07 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha laten we daar dan maar op hopen. Ik zou zo graag eens willen dat het van een leien dakje ging, zoals bij bijna iedereen hier...
mmm, ik denk dat het ook bij de meeste hier niet van een leien dakje gaat hoor, bij mij zeker ook niet. Wat ik nu idd ook heb is dat het lijkt of het voor geen meter groeit, maar in mijn geval is dat omdat er slag in zit en dan heb je volgens mij 2x zoveel lengte nodig om enig verschil goed te zien, maar ja, na het nodige doorbijten heb je dan hopelijk ook wat. Ik heb mezelf nu de termijn van 3 maanden gesteld om niet naar de kapper te gaan en dan zien we wel of het dan eigenlijk wel nodig is.... het zou toch leuk zijn als poging 9999.9999.9999 eindelijk gaat lukken
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_23838567
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:10 schreef Skv het volgende:
Ik heb nu aan de achterkant zown plaat omhoog hangen, net als tante sidonia
[afbeelding]
Die rechter klep
Whaha, hoe je dat uitlegt..... Los van dat heb je wel een probleem, ja.

Enne bij mij gaat het ook inet echt van een leien dakje; ik heb krullen en volgens mij krult m'n haar daarom bovenop m'n hoofd, in plaats van dat het opzij langs m'n hoofd valt, zoals ik wil. Maar ik kan het fout hebben. Ik kan in ieder geval merken dat het groeit.
pi_23838729
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:17 schreef Samson het volgende:

[..]

mmm, ik denk dat het ook bij de meeste hier niet van een leien dakje gaat hoor, bij mij zeker ook niet. Wat ik nu idd ook heb is dat het lijkt of het voor geen meter groeit, maar in mijn geval is dat omdat er slag in zit en dan heb je volgens mij 2x zoveel lengte nodig om enig verschil goed te zien, maar ja, na het nodige doorbijten heb je dan hopelijk ook wat. Ik heb mezelf nu de termijn van 3 maanden gesteld om niet naar de kapper te gaan en dan zien we wel of het dan eigenlijk wel nodig is.... het zou toch leuk zijn als poging 9999.9999.9999 eindelijk gaat lukken
Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!
pi_23839421
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef Mea.Culpa het volgende:

[..]

Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!
Dat ben ik niet met je eens, als je gewoon gezond haar hebt wat snel groeit kan je best een half jaar overslaan ik noem een Super-Muffin,Myster-E, ik heb zelf ook wel is een halfjaar over geslagen en toen had ik ook geen last van gespleten haarpunten dus dat is onzin
pi_23839478
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef Mea.Culpa het volgende:

[..]

Sorry dat ik je verhaal weer naar het rijk der fabelen help....

Maar dit is onzin, haar splijt niet doordat het te weinig geknipt wordt. Er zijn wel een aantal andere oorzaken:

• Te vaak wassen.
  • Te krachtig borstelen of het gebruiken van een te warme föhn.
  • Langdurig blootstellen aan de zon.

Wel is het zo dat, als het haar eenmaal gespleten is, de schaar vaak nog de enige oplossing is... .
  • Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
    pi_23839815
    Ik sluit me aan bij DJ Maurits en Darmarc, is idd onzin over die splijtende punten en dat je daarom om de 6 weken naar de kapper moet, zal wel een commercieel praatje van de kappers zijn om regelmatig mensen binnen te krijgen. Het om de zes weken naar de kapper bewerkstelligt enkel dat je haar dus bijna niet langer wordt omdat er dan toch steeds teveel wordt afgeknipt om enige winst te boeken. Geloof me, dat is me al talloze keren overkomen. Dus de kapper ziet mij lekker een tijd niet Dag kapper
    pi_23839875
    gewoon ff iemand laten kijken of je al gespleten punten begint te krijgen werkt t beste denk ik
    Azwethinkweiz
    pi_23840048
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 20:36 schreef El.Wulfo het volgende:
    gewoon ff iemand laten kijken of je al gespleten punten begint te krijgen werkt t beste denk ik
    ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad, dus dat scheelt
    pi_23843945
    Ik kon er niet meer tegen. Ik werd gek van mijn haar, hoewel het lang nog zo lang niet was. Vreselijk, echt verschrikkelijk.

Ik heb uiteindelijk maar een haarmasker genomen en heb mijn haar gewoon natuurlijk laten opdrogen. Het voelt nu tenminste weer normaal aan...
    pi_23845144
    Jullie lijken wel een stel nichten!
      woensdag 8 december 2004 @ 23:46:15 #271
    91306 GF
    Kingwood
    pi_23845170
    Ik laat m'n haar nu al bijna een halfjaar groeien Volgende week komt de kapster het weer bijknippen. En ik laat het blonderen
    Unspoken words were understood
    pi_23845240
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
    Jullie lijken wel een stel nichten vrouwen!
    .
    pi_23845430
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
    Jullie lijken wel een stel nichten!
    Geil hè?
    pi_23849086
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 23:56 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Geil hè?
    Éénig!
    pi_23851783
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 09:21 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Éénig!
    Krijg nou wat Een haringkop

Ik laat m'n haar trouwens knippen naar een model wat Anthony Kiedis ooit gehad heeft.
    Unspoken words were understood
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')