De plaatjes ergens opslaan waar je zelf bij kunt, dan de oude verwijderen en de nieuwe met dezelde naar daar plaatsen. Is niet moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:02 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Gast dat lukt me niet :,Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken. hoe kan ik er dan inkomen
yepquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Hm, even voor de duidelijkheid, Lacoste... Je vrienden lachen je om deze snit uit?
En toch laat je het groeienquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
yep![]()
Op deze foto ben ik nog niet buiten geweest...
Ja... wat dan, niet goed?quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:38 schreef Stoutmeisje het volgende:
En toch laat je het groeien
Wel goedquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ja... wat dan, niet goed?
5 weken terug nog... maar nu ga ik voorlopig niet meerquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef r00d het volgende:
Wat is Schatje toch een Schatje
Hoe lang zijn hier de meeste mensen trouwens al niet meer naar de kapper geweest? Ik nu al 7 maanden echt ofzo geloof ik....
Omdat ik me er niet door laat leiden. Dit wil niet zeggen dat ik het niet irritant vind, het was natuurlijk leuker geweest als zij het ook leuk zouden vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:54 schreef Stoutmeisje het volgende:
Wel goedmaar als je telkens word uitgelachen door je vrienden,waarom laat je het dan groeien
De juiste instellingquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Omdat ik me er niet door laat leiden. Dit wil niet zeggen dat ik het niet irritant vind, het was natuurlijk leuker geweest als zij het ook leuk zouden vinden.
Ach, het is herkenbaar. Vaak van de lui met de grootste mondquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Omdat ik me er niet door laat leiden. Dit wil niet zeggen dat ik het niet irritant vind, het was natuurlijk leuker geweest als zij het ook leuk zouden vinden.
Zo laten zou ik zeggen, ik vind het een heel mooie lengte en goed in verhoudingquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:08 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Nou. Zo laten? Voor langer? Of juist korter? 'k Ben benieuwd naar jullie mening/suggestie.
Mijn vrienden vinden het juist tof.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
4 en een halve maandquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef r00d het volgende:
Hoe lang zijn hier de meeste mensen trouwens al niet meer naar de kapper geweest? Ik nu al 7 maanden echt ofzo geloof ik....
Dat jij je daar wat van aantrekt,eerst noemde me vrienden me Boris, en nu het nog langer is noemen ze me Micheal jacksonquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik had gister een familie feest van me ouders die 25 jaar getrouwd zijnquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:50 schreef r00d het volgende:
Helemaal herkenbaar, iedereen verklaart me ook behoorlijk voor gek dat ik het laat groeien. Maar zolang mn vriendin niet klaagt laat ik het lekker groeien zolang ik zelf wil! Ja toch? Niet dan? Dacht het wel!
Voller van voren! het zit te strak na achterquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:08 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Nou. Zo laten? Voor langer? Of juist korter? 'k Ben benieuwd naar jullie mening/suggestie.
Ik een maand of 6 a 7... Heb van de week wel weer een stuk van mijn mat afgehaald, dat werd toch iets te asociaal..quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef r00d het volgende:
Hmmm ... ik vind het wel cool zo! Bij mij valt het juist naar voren altijd en ik vind het maar irritant...quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:20 schreef MadGuy het volgende:
Maar tóch proberen voor meer in het gezicht te dragen. Staat het wat dynamischer denk ik... Voor de rest qua lengte wordt het eigenlijk steeds cooler!!
Ben het hier wel mee eens!quote:Op zondag 21 november 2004 17:34 schreef DarcMarc het volgende:
Voller van voren! het zit te strak na achter
Probeer het eens wat meer te laten hangen, en neem daar eens een foto van, kijken hoe het staat.quote:http://www.xs4all.nl/~peulen/temp/Haor11.jpg
Ja joh slechte dag op werk. Altijd al geweten dat werk niets voor mij isquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:22 schreef HotFudge het volgende:
Ik wilde al zeggen, kijk niet zo boos man!
That's the spiritquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:24 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja joh slechte dag op werk. Altijd al geweten dat werk niets voor mij is
vast op een iPodquote:Op woensdag 24 november 2004 22:19 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben vooral jaloers...
Ik zou zeggen dat dit toch echt een vrij rechtse scheiding isquote:Op donderdag 25 november 2004 02:45 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Het staat je echt goed die lengtequote:Op dinsdag 23 november 2004 01:21 schreef ssebass het volgende:
Ik zal er weer eens een updat inknallen. Ja ik weet het ik kijk niet bijster vrolijk op deze foto. Ik was erg geintrigeerd door wat er achter het toestel te zien was.... een witte muur
[afbeelding]
Alsof ik helderziend bentquote:Op donderdag 25 november 2004 21:21 schreef MadGuy het volgende:
Houden zo inderdaad, Darcmarc!
En zo'n scheiding bedoelde ik. Kan best cool staan!
Ik dacht vandaag ene El_Wulfo in de groep te zien rondlopen jaquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:08 schreef El.Wulfo het volgende:
lucske, studeer jij technische natuurkunde aan de TU/e?
anders heb ikd aar iemand anders gezien die verdacht veel op je lijkt![]()
Keune styling wax...quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:21 schreef heinl het volgende:
Wat voor gel/wax gebruiken jullie? Ben op zoek naar goeie gel!
Keune Shaping Fibres...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Keune styling wax...
Geen idee of dat beter is...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:43 schreef MadGuy het volgende:
Hey zeg eens, waarom is dat beter?
Ik gebruik alleen conditioner, en dan wat Wella mouse erinquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:21 schreef heinl het volgende:
Wat voor gel/wax gebruiken jullie? Ben op zoek naar goeie gel!
Nee hoor, wordt niet hard, totaal niet. Het verandert nauwelijks iets aan de kleur en structuur van je haar... Redelijk ideaal dus...quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:04 schreef MadGuy het volgende:
Aha, want ik heb namelijk ook het idee dat ht aardig zwaar ervan wordt. Vet ook inderdaad. Soms ook weer niet, maar dan vat het gewoon wat minder omdat ik mijn haar net heb gewassen met shampoo.
Toch een vraagje over die shaping fibres dus. Verhardt het ook, want dat moet ik juist niet hebben.
we waren idd wel ergens te laat jahquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:39 schreef Lucske het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag ene El_Wulfo in de groep te zien rondlopen ja. Ik weet alleen niet meer waar ik je gezien heb, volgens mij was het na de pauze bij de OGO/Inl. natuurkunde-presentatie. Zat jij toevallig in die groep die eerst naar het practicum was geweest en daardoor erg laat was
?
die onthoudt ik ff.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Keune Shaping Fibres....
Dus twee langer-haar-willende-FoK'kers bij TNquote:Op zaterdag 27 november 2004 09:53 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
we waren idd wel ergens te laat jah![]()
hoe dat precies heette weet ik ook niet meer allemaal...
maar volgend jaar zal ik er waarschijnlijk vaker rondlopen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:27 schreef El.Wulfo het volgende:
maar nu dus even een wat duidelijkere update....foto van vandaag, gefietst door wind en al en niet meer gekamd is wel te zien...ma anders begint het zo dom te golven![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:00 schreef MadGuy het volgende:
Haha LOL @ Samson! Ik zie wel waar het heen gaat. Ik ben alleen sterk van plan voorlopig de kapper maar over te slaan...
Pelgrim Pim van het programma Spiritus heeft overigens ook top haar!
Houd op zeg, je ben ellkker op weeg, niks kaal scheren. Keep on going.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg 6 liter bier als ik m'n kop kaal scheer.
Nou wil ik wel naar de kapper binnenkort. Maar of ik nou moet ingaan op dat aanbod..
6 liter bier maarquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik krijg 6 liter bier als ik m'n kop kaal scheer.
Nou wil ik wel naar de kapper binnenkort. Maar of ik nou moet ingaan op dat aanbod..
Ik ben ook een haringkop, Vlaardinger hé.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:33 schreef Lucske het volgende:
Als je dat doet ben je letterlijk en figuurlijk een haringkop....
Net die actuele foto gezien.... Staat je goed ej, zou zeggen: houden zo....
Wat ik dus probeerde te zeggen is dat het zonde zou zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 03:40 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Houd op zeg, je ben ellkker op weeg, niks kaal scheren. Keep on going.
het zouden van die grote anderhalve liter flessen zijn van 5 euro per stuk. dus 20 euroquote:Op zondag 5 december 2004 11:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als je voor, omgerekend, nog géén 10 euro je kop kaal laat scheren heb je écht een gaatje in je hoofd
Dat snap ik.quote:Op zondag 5 december 2004 13:40 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Wat ik dus probeerde te zeggen is dat het zonde zou zijn.
Hey bedankt! ik had deze site nog niet gevondenquote:Op zondag 5 december 2004 23:15 schreef MadGuy het volgende:
Speciaal voor DarcMarc, voor zover hij het zelf nog niet gevonden had...
Kent u deze nog?:
[afbeelding]
En hij is hier te vinden:
[afbeelding]
www.bossfragrances.com, onder Boos Bottled kun je de campagne vinden, inclusief de commercial. Jammer dat het ietwat brakke kwaliteit is. Ook jammer dat je niet te weten kunt komen wie het model is, zodat je eventueel meer en betere foto's kunt zoeken...
Enfin, dat dus!
Hij heet Gabriel Aubry dusquote:Op zondag 5 december 2004 23:15 schreef MadGuy het volgende:
Speciaal voor DarcMarc, voor zover hij het zelf nog niet gevonden had...
Kent u deze nog?:
[afbeelding]
En hij is hier te vinden:
[afbeelding]
Ook jammer dat je niet te weten kunt komen wie het model is, zodat je eventueel meer en betere foto's kunt zoeken...
Enfin, dat dus!
blondquote:Op maandag 6 december 2004 18:25 schreef MadGuy het volgende:
Hahahaha, met dank aan DarcMarc, jij James Bond!
edit: Hoe weet je het eigenlijk zo zeker? Ik vind hem niet lijken...
quote:Op maandag 6 december 2004 19:23 schreef MadGuy het volgende:
Hugo Boss Sport dus... Geen Boss Botteled...
Hey TimoBasso, onze seizoenshaargroeier!![]()
Hij heet Gabriel Aubryquote:
mmm, ik denk dat het ook bij de meeste hier niet van een leien dakje gaat hoor, bij mij zeker ook niet. Wat ik nu idd ook heb is dat het lijkt of het voor geen meter groeit, maar in mijn geval is dat omdat er slag in zit en dan heb je volgens mij 2x zoveel lengte nodig om enig verschil goed te zien, maar ja, na het nodige doorbijten heb je dan hopelijk ook wat. Ik heb mezelf nu de termijn van 3 maanden gesteld om niet naar de kapper te gaan en dan zien we wel of het dan eigenlijk wel nodig is.... het zou toch leuk zijn als poging 9999.9999.9999 eindelijk gaat lukkenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:07 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha laten we daar dan maar op hopen. Ik zou zo graag eens willen dat het van een leien dakje ging, zoals bij bijna iedereen hier...
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:10 schreef Skv het volgende:
Ik heb nu aan de achterkant zown plaat omhoog hangen, net als tante sidonia
[afbeelding]
Die rechter klep
Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:17 schreef Samson het volgende:
[..]
mmm, ik denk dat het ook bij de meeste hier niet van een leien dakje gaat hoor, bij mij zeker ook niet. Wat ik nu idd ook heb is dat het lijkt of het voor geen meter groeit, maar in mijn geval is dat omdat er slag in zit en dan heb je volgens mij 2x zoveel lengte nodig om enig verschil goed te zien, maar ja, na het nodige doorbijten heb je dan hopelijk ook wat. Ik heb mezelf nu de termijn van 3 maanden gesteld om niet naar de kapper te gaan en dan zien we wel of het dan eigenlijk wel nodig is.... het zou toch leuk zijn als poging 9999.9999.9999 eindelijk gaat lukken![]()
Dat ben ik niet met je eens, als je gewoon gezond haar hebt wat snel groeit kan je best een half jaar overslaanquote:Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!
Sorry dat ik je verhaal weer naar het rijk der fabelen help....quote:Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef Mea.Culpa het volgende:
[..]
Het is niet handig om zolang niet naar de kapper te gaan. Want; als je punten gaan splijten, splijten ze door.. met als gevolg dat er over drie maand een aantal cm (10 maybe) af moet omdat je 't niet hebt laten bijknippen!! 1x in de 6 weken is een must!!! Geloof mij, bovenstaande is mij overkomen!
ik heb er gelukkig nog nooit last van gehad, dus dat scheeltquote:Op woensdag 8 december 2004 20:36 schreef El.Wulfo het volgende:
gewoon ff iemand laten kijken of je al gespleten punten begint te krijgen werkt t beste denk ik![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
Jullie lijken wel een stel nichten vrouwen!
Geil hè?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
Jullie lijken wel een stel nichten!
Krijg nou watquote:
Een jenever neusquote:Op donderdag 9 december 2004 12:04 schreef GF het volgende:
[..]
Krijg nou watEen haringkop
![]()
![]()
Ik laat m'n haar trouwens knippen naar een model wat Anthony Kiedis ooit gehad heeft.
Een kerst special, maar het is nog lang geen kerstquote:Op donderdag 9 december 2004 16:17 schreef MadGuy het volgende:
Ging Lacoste nu niet een kerstOP doen?
Dat hoort erbij Skv! waarschijnlijk heb jij dan ook slag in je haarquote:Op donderdag 9 december 2004 16:46 schreef Skv het volgende:
Mijn sidonia plaat:
Niet erg duidelijk btw..
[afbeelding]
hangt dr laf bij
[afbeelding]
Linksonder de beruchte Sidonia-plaat
gisteren wassie veel ergerToen had ik n pet opgehad en was alles aan de achterkant zeg maar omhoog geklapt. Al die kutplaten haar krijg je nooit meer recht. Grafspul
Er is hier echt nog geen inspiratie moet ik bekennenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:17 schreef MadGuy het volgende:
Ging Lacoste nu niet een kerstOP doen?
De mijne is een heel klein beetje kerstquote:Op donderdag 9 december 2004 16:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Er is hier echt nog geen inspiratie moet ik bekennen![]()
Kloptquote:Op donderdag 9 december 2004 16:52 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dat hoort erbij Skv! waarschijnlijk heb jij dan ook slag in je haar
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een jenever neus
Welke bedoel je. Dat hele lange
er is iemand bovenaan bijgekomen zeker?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:17 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Yep jij staat nu op de derde plek![]()
Kloptquote:Op donderdag 9 december 2004 18:19 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
er is iemand bovenaan bijgekomen zeker?![]()
Je hebt helemaal gelijk anders had ik Samson er ook al lang bij gezetquote:Op donderdag 9 december 2004 19:26 schreef El.Wulfo het volgende:
tss dan zieje toch niet hoe je haar zit en hoe lang t is...dat is toch juist de bedoeling van de foto's....
Nah, laat maar dan.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:26 schreef El.Wulfo het volgende:
tss dan zieje toch niet hoe je haar zit en hoe lang t is...dat is toch juist de bedoeling van de foto's....
Ik heb zin om een nieuw topic te openenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Niet zo ongevoelig... hij is echt verdrietig!![]()
Nog heel evenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:37 schreef DarcMarc het volgende:
dusssssssssssssssssssssssssssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |