Om half 9 m'n bed uit om de Radio1 stream te beluisteren.quote:Op maandag 8 november 2004 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is idd een optie,binnenkort gaat ie toch weg....toch?
alsjeblieft nietquote:Op maandag 8 november 2004 00:37 schreef Suijk het volgende:
Niks voor jou?
videoquote:Op maandag 8 november 2004 00:39 schreef rubbereend het volgende:
en AZ tv nog aangezet?
\
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 8 november 2004 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Hools voor Harry !
Wat zijn de concrete cijfers tot nu toe dan?quote:Op maandag 8 november 2004 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Maar meer solli's zijn welkom.
Ik mag niet lekken.quote:Op maandag 8 november 2004 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
Wat zijn de concrete cijfers tot nu toe dan?
Als je het vertelt, dan prikkel je misschien juist wel wat mensen om nog die mail te sturen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken.![]()
het aantal solicitaties mag je toch wel noemen, zie t als aanmoediging aan andere users om alsnog te soliciterenquote:Op maandag 8 november 2004 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken.![]()
Liev liev lievquote:Op maandag 8 november 2004 00:39 schreef rubbereend het volgende:
Bluezz en Golfer ik duim nog steeds voor jullie huisje morgen
Oke, tot nu toe slechts 5.quote:Op maandag 8 november 2004 00:44 schreef rubbereend het volgende:
het aantal solicitaties mag je toch wel noemen, zie t als aanmoediging aan andere users om alsnog te soliciteren
en hoeveel vaste users?quote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke, tot nu toe slechts 5.
quote:Op maandag 8 november 2004 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Liev liev liev
Ook liev dat je mij noemt in je nominaties trouwens.
Mijn linkertepel gaat dan ook naar het geel van jouw eendenbek, om maar in twistertalk te blijven
Moet ie wel erg grote eendenbek hebben.quote:Op maandag 8 november 2004 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Mijn linkertepel gaat dan ook naar het geel van jouw eendenbek, om maar in twistertalk te blijven
dat valt me eigenlijk nog niks tegen. maargoed als er hele goede kandidaten tussen hadden gezeten zou je niet klagen lijkt me.quote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke, tot nu toe slechts 5.
Sorry, verder ga ik niet vertellen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
en hoeveel vaste users?
Rub, het hele huis heb ik al 10X ingerichtquote:Op maandag 8 november 2004 00:51 schreef rubbereend het volgende:
stel jullie krijgen t huisje hoe gaat dat dan? 2 computers naast elkaar zodat jullie romantisch samen kunnen fokken?
quote:Op maandag 8 november 2004 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rub, het hele huis heb ik al 10X ingericht
De pc's komen ini de kamer, het liefst t/o elkaar, maar naast elkaar mag ook![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 01:01 schreef rubbereend het volgende:
tegenoverelkaar is wel gaaf lijkt mij, kun je langs de monitoren elkaar diep in de ogen kijken en kun je al het snoerwerk en mooi tussenin wegwerken.
Geen idee.quote:Op maandag 8 november 2004 01:06 schreef rubbereend het volgende:
hoe laat moet t morgen ongeveer bekend zijn?
doe je goed Golfer, je telefoon in verwachting......quote:Op maandag 8 november 2004 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee.
Telefoon is in blijde of minder blijde afwachting van het nieuws.
quote:Op maandag 8 november 2004 01:09 schreef rubbereend het volgende:
doe je goed Golfer, je telefoon in verwachting......
]quote:Op maandag 8 november 2004 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
buikjes zijn zooooo
Guusquote:Op maandag 8 november 2004 01:14 schreef golfer het volgende:
Laatste inschenkt op Guus Hiddink die alweer iets ouder is geworden vandaag.
Watch mequote:Op maandag 8 november 2004 01:13 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig bluezz is niet jaloers.
en toch zijn buikjesquote:Buikjes??? k zie zelden mensen met meerdere buikjes
Succes met het pitten ( van de aardappels ?)quote:Op maandag 8 november 2004 01:18 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook pitten, succes allemaal met de nieuwe week.
quote:Op maandag 8 november 2004 08:23 schreef SCH het volgende:
Spugen op Vitesse is okay
Exactlyquote:Op maandag 8 november 2004 08:23 schreef SCH het volgende:
Een Doc in de familiequote:Op maandag 8 november 2004 08:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Exactly
Glenn had wel redelijk wat sjans met Doc's oudste, Myrthe, maar goed, mijn vrouw is ook 5 1/2 jaar ouder dan ik, dus ik zie toekomstperspectieven voor die 2, zo lang Doc maar dat 'ajax gehalte' uit de opvoeding haalt
Heb jij niet gesolliciteerd voor modje?quote:Op maandag 8 november 2004 08:52 schreef Bjoro het volgende:
hoi
tis weer maandag !!!
Maar ook Tim de Clerquote:Op maandag 8 november 2004 01:14 schreef golfer het volgende:
Laatste inschenkt op Guus Hiddink die alweer iets ouder is geworden vandaag.
heb ik nu ook al, meerdere zelfs, dus?quote:Op maandag 8 november 2004 08:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Een Doc in de familie
quote:Op maandag 8 november 2004 08:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heb jij niet gesolliciteerd voor modje?
kun jij niet ff een pol maken ??quote:Op maandag 8 november 2004 08:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heb jij niet gesolliciteerd voor modje?
is het ook....maar we zouden de schijn toch gewoon ophouden.quote:Op maandag 8 november 2004 09:49 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat het allang bekend was dat ik ben gevraagd?
wie ?? wie ??quote:Op maandag 8 november 2004 09:57 schreef Bjoro het volgende:
En jij weet ook er is er gewoon maar 1 user is die het verdient MOD te zijn
denk dat Harry dan wat vaker de Hools moet binnen wandelen !quote:Op maandag 8 november 2004 10:32 schreef just me het volgende:
[..]
wie ?? wie ??
harry natuurlijk
ook heaumeau ???quote:Op maandag 8 november 2004 10:54 schreef just me het volgende:
Harry heeft soms problemen om uit de kast te komen!
sapiens....quote:Op maandag 8 november 2004 10:59 schreef just me het volgende:
ook ? ben jij heaumeau ?
ik krijg spontaan trek in koffiequote:Op maandag 8 november 2004 11:03 schreef DIGGER het volgende:
Sinds zaterdag nieuw op m'n aanrecht
Ik nu dus ook en ik drink nooit koffie, alleen espresso, maar dan wel het echte, goede werk, en niet wat in 98 van de 100 restaurants doorgaat voor espresso.quote:Op maandag 8 november 2004 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik krijg spontaan trek in koffie![]()
Illy en dat soort werk ??quote:Op maandag 8 november 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
Ik nu dus ook en ik drink nooit koffie, alleen espresso, maar dan wel het echte, goede werk, en niet wat in 98 van de 100 restaurants doorgaat voor espresso.
Wel de kopjes (schitterende modellen hebben ze ertussen) maar niet de koffiequote:Op maandag 8 november 2004 11:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Illy en dat soort werk ??
dan maken we er toch "Cappuccino" van .........quote:Op maandag 8 november 2004 11:18 schreef Suijk het volgende:
Als je het goed schrijft, krijg je misschien er misschien eentje...
Ook geen ristretto?quote:Op maandag 8 november 2004 11:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan maken we er toch "Cappuccino" van .........
Denk dat die echte esspresso echt mijn vullingen doet spingen, je zou mij er geen plezier mee doen !
heeee favo barkeepster is in tha housequote:Op maandag 8 november 2004 12:00 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen
Bloemetje moet zo naar de tandartsGeen zin in!
Wil jij dat niet even komen doen voor me.. en kan je dan ook gelijk iedereen in eht ziekenhuis die bloed prikt slaan...quote:Op maandag 8 november 2004 12:02 schreef DIGGER het volgende:
Sla hem op z'n bek, die tandarts!
Bjoro..quote:Op maandag 8 november 2004 12:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeee favo barkeepster is in tha house
Hoezo, na de tandarts bloed je toch al als een rund in je mond, vraag hem dan of ie gelijk wat bloed afneemt.quote:Op maandag 8 november 2004 12:04 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Wil jij dat niet even komen doen voor me.. en kan je dan ook gelijk iedereen in eht ziekenhuis die bloed prikt slaan...Na de tandarts moet ik bloed prikken
quote:Op maandag 8 november 2004 12:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo, na de tandarts bloed je toch al als een rund in je mond, vraag hem dan of ie gelijk wat bloed afneemt.
*ook naar de tandarts moet......quote:Op maandag 8 november 2004 12:00 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen
* MrDoegewoon moet zo naar de tandartsGeen zin in!
quote:Op maandag 8 november 2004 08:23 schreef SCH het volgende:
tip, als je ligt en hij hangt over je heen grijp je hem in zn kruis en zegt tegen hem: "We gaan elkaar toch geen pijn doen...?" Dan houdt hij zich waarschijnlijk wel in.quote:Op maandag 8 november 2004 12:00 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen
* rubbereend moet zo naar de tandartsGeen zin in!
quote:Op maandag 8 november 2004 12:14 schreef rubbereend het volgende:JM veel plezier
[..]
tip, als je ligt en hij hangt over je heen grijp je hem in zn kruis en zegt tegen hem: "We gaan elkaar toch geen pijn doen...?" Dan houdt hij zich waarschijnlijk wel in.
Jazeker, de eerste sneeuw zou wel eens kunnen gaan vallen deze week, dus ik dacht, laat ik weer eens een irritante avatar uit de kast trekkenquote:Op maandag 8 november 2004 09:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Mogguh AZ ! mooie avatar. lekker vroeg!!
wat zeggie...b2quote:Op maandag 8 november 2004 12:19 schreef JaWi het volgende:
Hoorcollege.
Drommels, drommels, drommels!quote:Op maandag 8 november 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat zeggie...b2
Scooterquote:Op maandag 8 november 2004 12:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Friens we all be friends.....
Scooter
"beweeg je bips" 1 van mijn favo'squote:Op maandag 8 november 2004 12:25 schreef rubbereend het volgende:
Scootervooral zn oude werk
Al een tijdje niet meer gezien inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2004 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vraag me nu toch echt serieus af waar TM67 is gebleven...
Iemand?
Dat zat ik me nou ook net af te vragen!quote:Op maandag 8 november 2004 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag...
Iemand?
issie ook niet op MSN...of heb je zijn mailadres niet ??quote:Op maandag 8 november 2004 12:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat zat ik me nou ook net af te vragen!
Maar ik heb geen idee...
Heuh? Wat? Waar? Wanneer?quote:Op maandag 8 november 2004 12:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die "The Box Happy Hardcore top 100" is nog best leuk
The Box heeft een cd met de Happy Hardcore top 100 uitgebrachtquote:Op maandag 8 november 2004 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heuh? Wat? Waar? Wanneer?
of hij moet ons nie meer....of er is echt iets........laat maar daar denk ik niet aanquote:Op maandag 8 november 2004 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Op MSN heb ik m ook al weken niet meer gesignaleerd, mails schijnen ook niet beantwoord te worden...
Hmm nu je het zegt.quote:Op maandag 8 november 2004 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag...
Iemand?
Ja, nu iedereen het zegt.... volgens mij heb ik hem na PSV-Ajax voor het laatst gezien hier?quote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt.
En niks voor een PSV fan om juist nu stil te zijn, gezien de prestaties.
Ik wist dat ie wat minder online zou zijn, maar dit is wel erg minder online zijn...quote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef Bluezz het volgende:
TM heeft wat privézaken te doen, daardoor wat minder online.
Middag
terwijl wij de beste afleiding geven die er is .......quote:Op maandag 8 november 2004 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Zijn hoofd staat er niet naar denk ik
quote:Op maandag 8 november 2004 12:58 schreef Bjoro het volgende:
terwijl wij de beste afleiding geven die er is .......
moet nog ff ingedanst worden denk ikquote:Op maandag 8 november 2004 13:05 schreef Bluezz het volgende:Ik doe mijn best
Alleen dat nieuwe vet op die paal is
quote:Op maandag 8 november 2004 12:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tony was er toch een tijdje tussen uit??
Btw playlist van die happy hc top 100:
http://www.doegewoon.com/temp/fok/playlist.html
Korte saaie jeugd als die zo simpel met zo weinig schijfjes samen te vatten isquote:Op maandag 8 november 2004 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn hele jeugd staat op die cds
quote:Op maandag 8 november 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Korte saaie jeugd als die zo simpel met zo weinig schijfjes samen te vatten is
Uiteraard, ik trek m'n scheur wel openquote:Op maandag 8 november 2004 13:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]jij zei het.....
Misschien iets voor het bar-personeel hierquote:Op de meubelafdeling liep de verkoop van kussentjes slecht.
Dat kwam omdat V&D ze slechts in twee kleuren kon leveren, terwijl de Bijenkorf, er recht tegenover, keus had uit maar liefst tien verschillende kleuren.
In plaats van er acht kleuren bij te bestellen zette V&D een verkoopcursus
op touw, getiteld: Doe en denk Richting Klant
Allereerst Doe richting klant: "Goedemiddag"
Vervolgens Denk richting klant.
De klant wil waarschijnlijk iets kopen,
dus je vraagt hem: "Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
Nou, de klant zegt dan bijvoorbeeld: "Ik zoek een kussentje"
Jij, als verkoper legt hem dan uit dat hij de keus heeft uit maar liefst
twee verschillende kleuren.
De koper maakt zijn keus en weer verlaat een tevreden klant het pand
De praktijk
"Verkoopt u kussentjes?"
"Goedemiddag!"
"Ja, goedemiddag. Verkoopt u kussentjes?"
"Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
"Verkoopt u kussentjes?"
"Eh..."
"Ja, verkoopt u nou kussentjes of verkoopt u nou geen kussentjes?"
"Nou, we hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit."
"Hoe komt dat dan?"
"Wij hebben keus uit maar liefst twee verschillende kleuren,
maar de Bijenkorf heeft tien verschillende kleuren!"
"Is dat hier ver vandaan, de Bijenkorf?"
"Nee hoor, dat is hier recht tegenover."
En weer verlaat een tevreden klant het pand
se hebbe noch niet gebeldtdtquote:Op maandag 8 november 2004 13:18 schreef Bjoro het volgende:
al nieuws van het huizuh-vrond ???
quote:Op maandag 8 november 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Korte saaie jeugd als die zo simpel met zo weinig schijfjes samen te vatten is
Idd staan hoe gek het ook klinkt kippenvel muziek opquote:Op maandag 8 november 2004 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is echt gaaf
allemaal muziek van toen ik net ging stappen in de jaren 90
mijn hele jeugd staat op die cds
gelukkig heb k t meeste al op mijn computer staan. 90's muziek is
quote:Op maandag 8 november 2004 13:55 schreef rubbereend het volgende:
kan iemand even een paas wasmiddellen noemen, k heb ff wat namen nodig
Persil, Omo, Ariel, Dash, Robijn, Witte reus, Dato, Dreftquote:Op maandag 8 november 2004 13:55 schreef rubbereend het volgende:
kan iemand even een paar wasmiddellen noemen, k heb ff wat namen nodig
spreekbeurt over wasmiddelenquote:Op maandag 8 november 2004 13:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
OOOOOOOOW XTC U
maar Rubbereend waarom heb je die namen nodig??
Lolquote:Op maandag 8 november 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:
dank u alleen, nee k ga allemaal wasmiddelnamen verwerken in mijn Voetbal insite vragen vandaar.
Fleurieltje uit Schoonhoven mailde ons de volgende vraag...quote:Op maandag 8 november 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:
dank u allen, nee k ga allemaal wasmiddelnamen verwerken in mijn Voetbal insite vragen vandaar.
Wij vieren zoiets altijd gemoedelijkquote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt.
En niks voor een PSV fan om juist nu stil te zijn, gezien de prestaties.
leuk duckie !!quote:Op maandag 8 november 2004 14:19 schreef rubbereend het volgende:zo duidelijk staan ze er nu ook weer niet in
het resultaat: Voetbal insite nummer 13. Sigaren roken verplicht.
quote:Op maandag 8 november 2004 14:22 schreef Bjoro het volgende:
En Erik..thaise massage !
www. thaisemassage hoeren.nl misschienquote:Op maandag 8 november 2004 14:30 schreef ErikT het volgende:
Ik zie hier geen Thaise in mn kamer rondhuppelen.
Gefeliciteerd!!! Heel erg mooiquote:Op maandag 8 november 2004 14:53 schreef golfer het volgende:Slingers ophangt
Gebeld met de Woningbouwvereniging....tada...we hebben de woning!!!!!!!!!
quote:Op maandag 8 november 2004 14:53 schreef golfer het volgende:Slingers ophangt
Dus je hebt wel je toevlucht moeten zoeken tot een lada om de woning te kunnen betalen?quote:Op maandag 8 november 2004 14:53 schreef golfer het volgende:
Lada...we hebben de woning!!!!!!!!!
quote:Op maandag 8 november 2004 14:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
www. thaisemassage hoeren.nl misschien![]()
![]()
![]()
Tnxxxquote:Op maandag 8 november 2004 15:02 schreef Vom het volgende:
Golfer en Bluezz gefeliciteerd
Wat vindt vegeta er eigenlijk van?
leukquote:Op maandag 8 november 2004 14:53 schreef golfer het volgende:Slingers ophangt
quote:Op maandag 8 november 2004 15:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxxx
Die komt helpen schilderen en verhuizen
Zijn grote broer ook
En ze komen veel langs, kamers zat!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Sorry hoor![]()
gefeliciteerd !!!quote:Op maandag 8 november 2004 14:53 schreef golfer het volgende:Slingers ophangt
zal marco leuk vindenquote:Op maandag 8 november 2004 15:08 schreef rubbereend het volgende:
mooi komt er in Utrecht een huis vrij voor de tokkies
dat huis en de rest van die woningen wordt toch gesloopt?quote:Op maandag 8 november 2004 15:19 schreef rubbereend het volgende:
misschien zijn er geintreseerde VBLers die het geboortehuis van Marco willen hebben
Die wist de uitslag al?quote:Op maandag 8 november 2004 15:43 schreef JaWi het volgende:
Jol!
Hij is uit de WWquote:Op maandag 8 november 2004 15:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die wist de uitslag al?
quote:Op maandag 8 november 2004 15:46 schreef ErikT het volgende:
Dan is toch ook gelijk t moderater probleem opgelost?
PC's naast elkaar, Bluezz in t blauw (de naam alleen al, t is meant to be) en romantisch samen moderaten![]()
wie de nieuwe mod moet worden....waar ging het nou overquote:Op maandag 8 november 2004 15:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En Bjoro, waarover moet ik een poll maken?
Wat heeft hij voorgesteld?quote:Op maandag 8 november 2004 15:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gut, wat is die Wilders toch een verwerpelijke gast zo af en toe. Gelukkig maar dat hij nooit dat er door kan krijgen, waarschijnlijk.
"Ik wist niet dat je boos werd"quote:Op maandag 8 november 2004 15:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Ja voor ff.. t was iid nogwel erg vroeg..quote:Op maandag 8 november 2004 16:06 schreef rubbereend het volgende:
de lotto heeft t wederom voor elkaar gekregen om de verkeerde getallen te trekken afgelopen weekend![]()
Je hebt je kerst avatar in de ijskast gezet bloemetje?
Daar zou ook eens een wet voor moeten komen. Voor Sinterklaas geen kerst. Opzouten met al die rotzooi. Nog 20 jaar en het is 365 dagen per jaar kerst.quote:Op maandag 8 november 2004 16:08 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja voor ff.. t was iid nogwel erg vroeg..![]()
Nee hoorquote:Op maandag 8 november 2004 16:08 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja voor ff.. t was iid nogwel erg vroeg..![]()
Halverwege september kon je al kerst/oudennieuw kaarten kopenquote:Op maandag 8 november 2004 16:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Daar zou ook eens een wet voor moeten komen. Voor Sinterklaas geen kerst. Opzouten met al die rotzooi. Nog 20 jaar en het is 365 dagen per jaar kerst.
Ja maar jij hebt er ook sinterklaas in..quote:Op maandag 8 november 2004 16:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee hoor
Eind september heb ik een kerstboom gekochtquote:Op maandag 8 november 2004 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Halverwege september kon je al kerst/oudennieuw kaarten kopen.
quote:Op maandag 8 november 2004 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eind september heb ik een kerstboom gekocht
Kijk maar eens op de FP.quote:Op maandag 8 november 2004 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heeft hij voorgesteld?
Yup.quote:Op maandag 8 november 2004 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Halverwege september kon je al kerst/oudennieuw kaarten kopen.
Hij hangt inderdaad een beetje de domme lul uit door alle moslims te willen straffen voor de daden en het gevaar van een kleine groep binnen die gemeenschap.quote:Op maandag 8 november 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk maar eens op de FP.Ik ken die üntermenschen mentaliteit ergens van...
kijk dus als ik je een biertje aanbied...zeg jij.......quote:Op maandag 8 november 2004 16:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tandarts vond het goed gaan, maar wil over een half jaar wel wat vullingen gaan vervangen enzo. Ik blij dat ik er tegen kan
Van de moslims die homo's,mensen met een andere mening en andere ongelovigen ook als üntermenschen zien???quote:Op maandag 8 november 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk maar eens op de FP.Ik ken die üntermenschen mentaliteit ergens van...
Danke?quote:Op maandag 8 november 2004 16:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk dus als ik je een biertje aanbied...zeg jij.......
Astu en proostquote:Op maandag 8 november 2004 16:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Danke?
Nu nog 39quote:Op maandag 8 november 2004 16:39 schreef Bjoro het volgende:shit, nog maar 40 posts..........
..........
Je wilt topposter van de week worden?quote:Op maandag 8 november 2004 16:39 schreef Bjoro het volgende:shit, nog maar 40 posts..........
..........
HINT:quote:Op maandag 8 november 2004 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je wilt topposter van de week worden?
Moest er nog bijkomen. Je leest toch ook wel een krant naast de FP?quote:Op maandag 8 november 2004 16:32 schreef ErikT het volgende:
Hij wil helemaal niet alle burgerrechten afnemen.
Aha, op die manier. Staat het bier al koud?quote:Op maandag 8 november 2004 16:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
HINT:
Check z'n profiel.
nog niet maar ik ga zo slepen....nog maar 30quote:Op maandag 8 november 2004 16:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, op die manier. Staat het bier al koud?
k mag toch hopen dat dat in Hools altijd t geval is. brrrrr lauw bierquote:Op maandag 8 november 2004 16:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, op die manier. Staat het bier al koud?
Dan heb je officieel geen leven meerquote:Op maandag 8 november 2004 16:48 schreef Bjoro het volgende:
klopt !!!
dan hoor je er echt bij ....schijnt
wel leuk in combinatie met mijn Award
Maar dan ben je Fok!-er !!!!!quote:Op maandag 8 november 2004 16:55 schreef Vom het volgende:
Dan heb je officieel geen leven meer
Het was ook als retorische vraag bedoeld natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2004 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k mag toch hopen dat dat in Hools altijd t geval is. brrrrr lauw bier
en daar anwoorde Bjoro t volgende opquote:Op maandag 8 november 2004 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het was ook als retorische vraag bedoeld natuurlijk
quote:Op maandag 8 november 2004 16:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog niet maar ik ga zo slepen....nog maar 30
Ja, die krijg ik ook in mn mailbox. Maar de titel is misleidend. 'Geen' staat er in de titel (ook op de FP) en in het artikel gaat het dan over een aantal burgerrechten.quote:Op maandag 8 november 2004 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Moest er nog bijkomen. Je leest toch ook wel een krant naast de FP?
www.trouw.nl
Gelukkig hoor ik daar niet bijquote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjoro treed straks ook toe in het rijk der kanslozen...
En dan stoppen met Fok!-en he?quote:Op maandag 8 november 2004 17:30 schreef Bjoro het volgende:
9999 .........
Jij bent dan ook zo'n uitzondering op de regelquote:Op maandag 8 november 2004 17:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik daar niet bij
Seks?quote:Op maandag 8 november 2004 17:40 schreef SCH het volgende:
Nu zal het wel snel afgelopen zijn met de bejaardensex
dát wat je vroegûh deedquote:Op maandag 8 november 2004 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Seks?
Wasda?
Ook. Maar goed, aan alles zit een begin.quote:Op maandag 8 november 2004 16:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Alleen volgens mij is het artikel op de Frontpage ook weer lekker gevuld met uit hun verband gerukte stukken. Hij wil helemaal niet alle burgerrechten afnemen.
Zegt de persoon met 18697 posts.quote:Op maandag 8 november 2004 18:01 schreef JaWi het volgende:
10000.
That was to be expected.quote:Op maandag 8 november 2004 18:04 schreef JaWi het volgende:
Je hebt er zelf een stuk meer.
Er liep in feedback een topic, mede over jou.quote:Op maandag 8 november 2004 18:09 schreef tong80 het volgende:
Newbies.
Andersom. Ik laat me door haar wel de drempel over dragen.quote:Op maandag 8 november 2004 17:56 schreef tong80 het volgende:
Golfert draag je Bluezz de eerste keer over de drempel ?
Recent ?quote:Op maandag 8 november 2004 18:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Er liep in feedback een topic, mede over jou.
Over je tong.
topic uit My AT halen?quote:Op maandag 8 november 2004 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Recent ?
Linkje ?
Ik zag net weer iets van hem, het is inderdaad in elk topicquote:Op maandag 8 november 2004 18:53 schreef Suijk het volgende:Die kerel heeft onder iedere post gezet dat ie tong en furby irritant vindt!
Bedankt.quote:
quote:Op maandag 8 november 2004 18:52 schreef tong80 het volgende:
Als ik nu nog geen DIG-mod word weet ik het niet meer.
Het grote F.C BARCELONA topic (deel 6) La lliga es nostra!!
quote:Op maandag 8 november 2004 18:54 schreef tong80 het volgende:
Ik erger me er ook altijd aan.
quote:Op maandag 8 november 2004 15:13 schreef Kiki het volgende:
Meest integere user: Verschilt per topic, maar vind SCH vaak wel integer
Je hebt nog 30 minuten om dat mailtje te versturen.quote:Op maandag 8 november 2004 19:14 schreef popolon het volgende:
dus nog 45 minuten en dan is er een nieuwe blauwe?
quote:Op maandag 8 november 2004 19:21 schreef popolon het volgende:
Romano Denneboom kreeg onlangs een rekening thuisgestuurd, nadat hij een bal de tribune in had geschopt tijdens RKC-NEC op 17 oktober.
quote:Op maandag 8 november 2004 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt nog 30 minuten om dat mailtje te versturen.
quote:Op maandag 8 november 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ik heb een mail gestuurd dat popolon het moet worden!
quote:Op maandag 8 november 2004 19:39 schreef Vom het volgende:
Ik kom er net achter dat ik al meer dan een jaar op Fok! zit![]()
Rondje op mijn kosten
Je kan me rug opquote:Op maandag 8 november 2004 18:45 schreef golfer het volgende:
Andersom. Ik laat me door haar wel de drempel over dragen.
Ndusquote:
quote:Op maandag 8 november 2004 20:12 schreef VoreG het volgende:
Hoe is het met Roos en Linda? En Jessica?!
"Aaaaaaaaaademnooooood, want de kans is grooooooooooooot"quote:Op maandag 8 november 2004 20:12 schreef VoreG het volgende:
Hoe is het met Roos en Linda? En Jessica?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |