Mijn moeder is heel preuts als het op haarzelf aankomt, wat ons betrefd is ze nooit preuts geweest, ze heeft ons geleerd dat naakte lichamen niets raars zijn, maar dat zij zich niet prettig voelt als ze zich naakt zou laten zien en dat je nooit wat moet doen waarbij je je niet prettig voelt, vooral niet als het om je lichaam of geest gaat....quote:Op zondag 7 november 2004 20:12 schreef Gajus het volgende:
[..]
Opvallend die tegenstelling tussen moeders en dochters. Ook de combinatie van een 'vrijzinnige' moeder en een 'preutse' dochter komt veelvuldig voor. Is hier de wetmatigheid actie = reactie van toepassing?
Komtie u maar, mailboxje wacht geduldigquote:Op zondag 7 november 2004 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
Zal morgen mams even bellen. ZIj zal het denk ik ontzettend leuk vinden, al weet ik niet zeker of ik wel wil. Zij heeft 3 kinderen gebaard en een beter figuur dan ik.. Mijn moeder is
!
Wel!!! Je hebt een prachtig figuur en dito uitstraling, komop !quote:Op zondag 7 november 2004 23:32 schreef Ingrid19 het volgende:
Leuk idee, maar niks voor mij!
13 is te jong, opzouten Mikeyquote:Op zondag 7 november 2004 22:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee hoor
het pubert
Dat heb je dan fout, mits in overleg.quote:Op maandag 8 november 2004 14:21 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik dacht dat dit soort advertenties niet mochten op fokIk kan het mis hebben
moet je zeggen tegen haar met hormonen gevulde mannelijke klasgenootjesquote:Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
13 is te jong, opzouten Mikey
Weet je wat? Ik vraag gewoon mn zusje. Die heeft een mooier figuur. Mijn moeder heeft trouwens een prachtig figuur. Ze is mooi slank. Ik zal het haar eens vragen en mn zusje ook.quote:Op maandag 8 november 2004 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel!!! Je hebt een prachtig figuur en dito uitstraling, komop !
Vraag ook je zusje?
Ben benieuwd!
Nee, je zusje is gewoon een paar grauwe erwten op een plaanke!quote:Op maandag 8 november 2004 16:13 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik vraag gewoon mn zusje. Die heeft een mooier figuur.
Nou hup, haal je vrouwtje en schoonmoeder overquote:Op maandag 8 november 2004 18:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, je zusje is gewoon een paar grauwe erwten op een plaanke!
Ben benieuwd, mn mailboxje wacht geduldigquote:Op maandag 8 november 2004 20:30 schreef innepin het volgende:
Lijkt me eigenlijk best leuk idee. Mijn moeder is wel van het type dieet-na-dieet dus die zal wel niet zo enthousiast zijn, maar ik ga het toch even vragen
Nee, nooit, never.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:40 schreef dafjedaf het volgende:
Hm.
Mijn moeder is lesbisch.
Heej Yvonne als je mee doet komen ze dan op fok te weten welke user het was?
En komt er een stukje tekst bij over degenen op de foto? Want anders is het wel duidelijk met een lesbische vrouw en langharige dochterquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:03 schreef yvonne het volgende:
Alleen als jejezelf bekend maakt
Meisje, je hebt zelf mede inspraak wat er in verschijnt over jullie, als je iets niet wilt hebben ivm herkenning hier gebeurt het ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:17 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
En komt er een stukje tekst bij over degenen op de foto? Want anders is het wel duidelijk met een lesbische vrouw en langharige dochter
Ik zal het aan mn moeder vragen. Leuk ook voor haar vriendin, mooie foto's van haar.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:24 schreef yvonne het volgende:
Komop
Durf!
Ik zeg al, het is dat B te jong is, anders had ik het wel gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |