Niks nieuwsquote:Op zondag 7 november 2004 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, heb jij nog leuke foto's van Brecht??
Alweerquote:Op zondag 7 november 2004 13:15 schreef LadyS het volgende:
half uur geleden een smsje, vliezen zijn gebroken en 7 a 8 cm ontsluiting! en een infuus!
Ohquote:Op zondag 7 november 2004 13:18 schreef LadyS het volgende:
ik weet wat je bedoeld..
maar vanmorgen waren de vliezen blijkbaar niet gebrokenvalse info was dat
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 november 2004 14:43 schreef LadyS het volgende:
een meisje![]()
![]()
3840 gram en ze heet Kaylee!
Geboren om 14.01 uur!!!
En hier is ze danquote:Op zondag 7 november 2004 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Foto's![]()
![]()
ik had wel een luiertas bij me.. daar had ze misschien wel ingepastquote:Op zondag 7 november 2004 23:41 schreef ThunderChild het volgende:
Tas die je meehad was zeker te klein ??![]()
Misschien wil tante Clauwheee de rest ook wel even laten zienquote:Op maandag 8 november 2004 18:25 schreef clauwheee het volgende:
Ik geloof dat tante Clauwheee nu even niet zoveel tijd heeft, maar ze wil jullie alvast eentje laten zien!!
Misschien wil tante Clauwheee nu haar mandje wel ff inquote:Op maandag 8 november 2004 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien wil tante Clauwheee de rest ook wel even laten zien
Mooie jas heb je aan
wat iig helpt is om ze te re-zisen dat kan hier http://www.i-questo.com/resizer/quote:Op maandag 8 november 2004 23:03 schreef miss_sly het volgende:
wat gaat er toch telkens fout met mijn foto's?
kan iemand me een tip geven? want ik krijg het tegenwoordig wel voor elkaar de foto's hier te laten zien (wat een vooruitgang), maar nadat ze 1 keer te zien zijn geweest, krijg ik telkens een kruisje...wat doe ik fout?
Als je ff goed leest wat er bij staat leest dan is het niet moeilijk hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 01:29 schreef Neva het volgende:
wat een lief toetje heeft jensen het neefje/nichtje van clauwhee ook al zo
![]()
stom misschien mar ik weet niet of het een jochie of meissie is![]()
![]()
oops idd...quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je ff goed leest wat er bij staat leest dan is het niet moeilijk hoor. Je bent de eerste trouwens die het zegt, tis een echt jochie namelijk
Ja hij veranderd zo snel! En hijs heerlijk vrolijk, een echte lachebekquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:07 schreef miss_sly het volgende:
Wat een guitig koppie heeft je neefje, Noca
DAt veranderen is echt ongelofelijk! toen ik wegging was hij 2 weken, en ik ben maar 3 weken op vakantie geweest. Het veschil als je dan terugkomt...echt shockingquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hij veranderd zo snel! En hijs heerlijk vrolijk, een echte lachebekWe waren nu alleen meissies gewend, maar zo'n jochie is ook leuk!!
ja joh dat gaat verschrikkelijk snel! Maar is o zo leuk!quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
DAt veranderen is echt ongelofelijk! toen ik wegging was hij 2 weken, en ik ben maar 3 weken op vakantie geweest. Het veschil als je dan terugkomt...echt shocking
Ja precies, ik zie Esmee bijvoorbeeld ook elke week en bij haar doe ik dat net zo goed als bij de andere twee die ik toch iets minder zie. En tja vroeger werd dat ook tegen mij gezegd ( wat ik best irri vondquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:37 schreef Jelief het volgende:
rara waar komt het toch vandaan dat tantes altijd roepen dat je zo gegroeid bent?
ik betrap me er elke keer weer op dat ik dat roep, al heb ik Lotus een week eerder nog gezien![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:56 schreef Noca het volgende:
Ik wil mn neeffie hier ook nog even showen
[afbeelding]
Tijdens zn fruithapje!
Matjuusjaquote:Op zondag 14 november 2004 21:14 schreef Jelief het volgende:
wat een droppies Neva, maar hoe spreek je dat uit Maciusa??? en wat een aparte (wel mooie) namen , waar komen die vandaan? en ja ik ben nieuwsgierig!
Mooie foto's Jelief!quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:45 schreef Jelief het volgende:
Rena gefeliciteerd! En mooie naam! lekker apart...
ik heb weer wat foto's gemaakt vandaag...
ze zijn wat blauw, want de camera stond nog wat raar ingesteld, pas bij de laatste foto had ik door hoe ik het kon veranderen.
PAS OP MEGASPAM!!!!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:41 schreef miss_sly het volgende:
nog even, omdat ie zo lief en stoer is
met zijn nieuwe shirt met de tekst:
meer melk voor kleine helden
[afbeelding]
en kijk hem eens lief kijken op het consultatiebureau!
[afbeelding]
Neequote:Op woensdag 24 november 2004 15:50 schreef Anitra het volgende:
Vond ze het niet raar dat er een andere bank enzo stond clauwheee?
Ze is wel een moppie hoor
Ja ik vind het echt geweldig!! Alleen nog best lang wachten...quote:Op maandag 29 november 2004 16:15 schreef clauwheee het volgende:
Wow wat leuk Peregrijn en inkie!! Gefeliciteerd! Het is zoooooooo leuk
Brecht zegt altijd uit zichzelf: Tante B! Foto makuh!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:02 schreef clauwheee het volgende:
Had natuurlijk mn camera steeds in de aanslag, maar na een paar keer zei ze: Emee nie meer o oto!
Dit is 2 weken geleden ofzo hoorquote:Op zondag 12 december 2004 20:35 schreef jessie het volgende:
En Rena wat een prachtig klein meisje. Ze heeft in ieder geval sinterklaas wel goed meegemaakt dit jaar zie ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef rena het volgende:
[..]
Dit is 2 weken geleden ofzo hoorMaar ze is wel verwend al ja
of bedoel je dat niet
?
Prachtigquote:
dankje, heel simpel hoor, rood en zilver en beide in mat en glanzend hebben we vorig jaar gekocht en ik ben er ok dit jaar erg blij mee.quote:Op zondag 19 december 2004 22:36 schreef rena het volgende:
-knip-
Lotus(mooie kerstboom trouwens, mooie kleuren).
Ja, dat ben ik, het is niet zo'n charmante foto omdat ik zo'n stomme grijns op mijn gezicht had en al dat rozequote:Op zondag 19 december 2004 15:10 schreef Spindizzy het volgende:
Ben jij dat op de laatste foto Rena? Hoe heet je achternichtje? Heb ik daar overheen gelezen? Leuke meid hoor
Ik vind het een erg leuke foto, juist vanwege die grijnsquote:Op zondag 19 december 2004 22:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik, het is niet zo'n charmante foto omdat ik zo'n stomme grijns op mijn gezicht had en al dat roze.
oequote:Op maandag 20 december 2004 20:29 schreef Spindizzy het volgende:
Oooh, Jens is echt heel leuk
Hebben!
quote:Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Zolief ziet hij er uit als hij toch eventjes in de box in slaap sukkelt en even helemaal van de wereld is:
[afbeelding]
En zo stoer is Jens met zijn pet op en zijn tuinbroek aan :
[afbeelding]
[zwijmel]Hij heeft hele mooie groene ogen[/zwijmel]quote:Op zondag 26 december 2004 15:54 schreef rena het volgende:
Wat heeft hij prachtige ogen en een lief snoetje, Nicoluttje
Wat een leuke blijerdsquote:Op maandag 3 januari 2005 18:51 schreef Ripley het volgende:
Beautje (1 jaar)
[afbeelding]
En Roxanne (4, zoals de foto als zegt)
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Dan ga je toch naar de kleintjes toe ??quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:47 schreef clauwheee het volgende:
Nou boe..de kleintjes komen morgen niet..ziek.. *snik*
quote:
Wat lief, dankjewel! Zal es kijken of ik nog een paar fotootjes kan posten, ze had echt een hele leuke dag!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Tante Clauwheee en ome Noca gefeliciteerd met Esmee
Leuk vooir je! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog zo'n 1.5 maandjes en ik ben zelf oom, mischien nog net voor mijn 18e verjaardag.
Oom zijn is tof!! Weet je het alvastquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Nog zo'n 1.5 maandjes en ik ben zelf oom, mischien nog net voor mijn 18e verjaardag.
ik zal t.z.t. wel komen posten!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef daniman het volgende:
nou inkie1010 en alwaysthebest, deel jullie ervaringen, dan weet ik wat me in juni te wachten komt te staan
* daniman heeft er zin in om oom te worden
Ook gefeliciteerd Daniman!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef daniman het volgende:
nou inkie1010 en alwaysthebest, deel jullie ervaringen, dan weet ik wat me in juni te wachten komt te staan
* daniman heeft er zin in om oom te worden
Lijkt me leuk!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:01 schreef clauwheee het volgende:
Zal es kijken of ik nog een paar fotootjes kan posten, ze had echt een hele leuke dag!
Hehe, nou mijn zus moest zelf rust houden, nog steeds, dus ik ben voor haar op pad geweest voor de kleertjes, maar ik weet ook niet wat het gaat worden, dus heb het heel neutraal aangepaktquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:18 schreef daniman het volgende:
ik ga geen kleertjes kopen, dat krijgen ze wrs van iedereen al! Daarbij, ik weet niet of het een jongetje of meisje gaat worden, dus...
aha op die manierquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:58 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Hehe, nou mijn zus moest zelf rust houden, nog steeds, dus ik ben voor haar op pad geweest voor de kleertjes, maar ik weet ook niet wat het gaat worden, dus heb het heel neutraal aangepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |